Jump to content

Bērnu ratiņi- kādus izvēlēties?


markei
 Share

Recommended Posts

        Tā kā pavasarī kļūšu tētis(pirmoreiz :) ), esmu sācis skatīties bērnu ratiņus. Pat nebiju iedomājies, ka ir tik daudz nianses- 3vienā, 2vienā, grozāmi riteņi, negrozāmi, riteņu izmērs, 3 riteņi un 4 riteņi :SOH:  Esmu drošs tikai, ka vajag pumpējamus riteņus un 3vienā, lai ir visiem gadījumiem.  Vislielākās neskaidrības par riteņiem- pirkt negrozāmus, vai grozāmus fiksējamus uz 4 riteņiem, vai grozāmus fiksējamus uz 3 riteņiem. Plānojas lietot gan pilsētā, gan laukos, kur nav arī pa zemes ceļu un pa zālīti pabraukt(pastumt). Un protams ir labi lietojami gan ziemā, gan vasarā. Svars arī būtu labi, ka būtu vieglāks, lai sievai vieglāk, kad es pa dienu būšu projām, bet te laikam neiet kopā viegli un labi, kaut gan kas viņu zin!

        Gribētos dzirdēt reālu pieredzi nevis teorētisku spriedelēšanu, kas var būt labāks vai ne tik labs variants.

Link to comment
Share on other sites

Baigais Janka

O, jautājums vietā - man karaz pēc Jāņiem pieaugums ģimenē gaidāms, sieva jau tagad rokās pa inetu, ratiņus lūkojot. Varbūt varēšu smelties zināšanas, un ar gudriem padomiem uzbāzties :)

Link to comment
Share on other sites

Pamatojums kāds? Ērtāki lietošanā vai vieglāki vai mīkstāki? Un ar ko atšķiras sporta ar nesporta ratiem?

Link to comment
Share on other sites

Tīri pēc maniem ieskatiem, riteņus pumpējamos un lai nav galīgi mazs diametrs, vieglāk būs stumt pa Latvijas līdzenajām ietvēm. Riteņi maniem bija negrozāmi un 4 un nekādas neērtības tamdēļ nizjutu. Svars pēc idejas jo mazāks jo labāk, it īpaši ja jāstiepj uz kādu 3-5 stāvu, bet jo vieglāki rati jo dārgāki. Svarīgs moments, ja nepieciešams pārvadāt ar autiņu, tad skatīties, lai ierakstās mašīnas bagāžniekā, manējiem vajadzēja ņemt riteņus nost lai ieliktu, kas reāli reizēm besīja ārā.

Nezinu kas ir 2 vienā vai 3 vienā domāts, bet ja transformācija uz sēzamratiem tad ir OK, lai gan tādu fīču maz izmantoju, jo kā sāka staigāt sīkais, tā praktiski rati vairs netika izmantoti.

Link to comment
Share on other sites

Sporta rati neder jaundzimušajiem. Kā tad Tu viņu tur liksi? Sēdināsi? Jaundzimušajam vajag to saucamo kulbu (kur var normāli gulēt iekšā). Paši lietojām X-Trail (vai kā tur) (labojums: X-Lander) trīsriteņu variantu. Nezinu, nebijām ar sievu 100% apmierināti. Fjū, tagad tas jau viss garām.... :)

 

P.S. Idēala tēma bootam... :D

Labots - Jorsh
Link to comment
Share on other sites

jāņem sporta rati.

Redzu, ka pats vēl esi bērns, nevis kāds jau ir bijis....

 

Sporta rati ir jau palieliem bebjiem, kas vairs neguļ, bet māk un grib jau sēdēt. Tāpēc labāk pirkt tādus, kur ir abi varianti tb 2vi vienā, vai 3 vienā, ja vēl grib autosēdeklīti klāt. Pats pirku maxi cosi mura - maksāja kosmosu, bet bija tā vērti. Izvizināju abus bērnus un vēl pārdevu beigās pa labu kāpostu, neatceros cik, bet kaut kas starp 150 un 200 bija. Riteņi ir vajadzīgi 4, ja domājat kādreiz nobraukt arī no asfalta, labi, ja tie ir paresni un pumpējami, jo ziemas šļurgā ar šauriem 3riteņu ratiņiem labāk uz ielas nerādīties. Priekšējie riteņi stūrējās, kas ir noderīga fīča, jo daudz ērtāk manervējas. Visus 4 riteņus varēja noņemt sekunžu 10 laikā un tad rāmis salokās nu ļoti maziņš, bet arī ar nenoņemtiem riteņiem Getza bagažniekā līda mierīgi.

Un vēl šitās firmas rati kombinējas ne tikai ar saviem autosēdeklīšiem, bet arī ar citu firmu, bet nu arī no dārgā gala, to visu veikalā pateiks.

A reku ir http://www.ss.lv/msg/lv/for-children/carriages/begxl.html

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kā jau te minēja - lieli pumpējami riteņi un pēc iespējas vieglāki, arī lai var izjaukt / salocīt un mašīnā ielikt.

 

Vispār vajadzēs vairākus ratus - paši pirmie lieli, ar kulbu, kuros bērns guļ. Kad paaugsies, tad gribēs apskatīt pasauli un vajadzēs sēžamratus jeb "sporta" ratus. Un trešie, kad sīkais būs vēl lielāks, taču nevarēs visu dienu pats nostaigāt, tad ideāli būtu tādi viegli vasaras ratiņi, kurus var viegli staipīt līdzi.

 

2 gadu laikā paspējām nomainīt 12 dažādus ratus un mums vislabāk patika Quinny Buzz sērijas rati, ko arī gribētu ieteikt. Pietiekoši pagarināms rokturis (man ir plats solis), viegli vadāmi, smuki, izturīgi un nav pārāk smagi.

Link to comment
Share on other sites

atļaušos ielikt Žaka ieteikumu, kas ienāca iekš PM:

 

Hei!

Ir tieši kāreiz 1 gada pieredze ar ratiem ;)

Karoč LV apstākļiem tikai fiksēti riteņi, turklāt 4 nevis 3. Un pēc iespējas lielākā diametrā. Pats iegādāju (nācās iegādāt) Emmaljunga izstrādājumu 2-in-1 - guļamā daļa zīdainim un sēžamā daļa. Cena, protams, pilnīgs kosmoss... Bet pamatīgi un viegli transformējami. Automašīnā gan neko kompakti tādus ievietot nevar. Ceļojumiem iegādāju par ~65 Ls lietussarga tipa ratus, laikam Chicco. Veikals Riga Plaza 2. stāvā.

Tātad ar riteņiem skaidrs. Fiksēti un lieli. Riteņu grozīšanas iespēja sux pat pilsētā, kad jāpārvar nobraukšana no trotuāra.

Vēl skaties komplektāciju, lai ir odu tīkls un kāju pārsegs ziemai/aukstam laikam. Ļoti ieteicama arī lietus plēve. Ja tas nav komplektā, tad sanāk pamatīgi piemaksāt.

Ja nevari pacelt Emmaljunga, tad pretī Dzemdību namam uz Miera ielas ir Ratu Birojs vai kas tāds. Var ņemt ABC Design ratus, bet prasi iepriekšējo sezonu modeļus plus dīc atlaides.

Link to comment
Share on other sites

Man jau 2 sīkie ir. Balsoju par X-Lander.

Ar manējiem ratiem tiek vizināts jau trešais bērns - turās kopā ideāli, gan jau vēl trīs bērnus izturēs.

Mierīgi var paņemt mazlietotus no SS'a pa 1/4 cenas. Izmazgāt un būs OK!

 

X-Lander'iem ir tas 3vienā variants - var uzlikt auto sēdeklīti, cieto kulbiņu un, kad sīkais paaudzies - uzpogāt mīksto sēdekli.

Jā, smagi, bet izturīgi! Viegli noņemami visi 4 riteņi, ja vajag iemānīt mazā bagāžniekā.

 

 

EDIT - nepiekritīšu Žakam, ka vajag fiksētos riteņus! Gan es, gan draudzene ir sajūsmā par grozāmajiem riteņiem (OK, ja nepatīk - var nofiksēt). Ir stumdīti rati ar fiksētajiem - tad jūties kā pie tramvaja stūres - iet pa vienām sliedēm, bet lai pagrieztos jāspiež vai jāceļ rokturis (kas rada nevajadzīgu slodzi uz ratiem). Sievišķim tas nebūs patīkami...

 

Jā un noteikti 4 riteņi. Ar 3 riteņiem ir nestabili...

Labots - Ghost_az
Link to comment
Share on other sites

emmaljunga ir reliģija, neklausi to ieteicējus (zombēti gandrīz visi :) ).

Ir lietoti gan 3 riteņu, gan 4 riteņu rati. Ar pumpējamām riepām ērtāk, bet ja tās tukšas būs problēmas. Benzīntankos nepumpēt vai ļoti ļoti uzmanīgi. Kameras tiem ir ar līku ventīli, ja sameklē aizvietotāju ar parastu, tad baigi grūti piepumpēt. Tiem pašiem Xlanderiem nepumpējamās riepas ir diezgan ok, nav jau galīgi koka riteņi.

 

Trīs riteņu ratiem ir vieglāk manevrēt. Un jāceļ (jāspiež uz rokturi) būs jebkurā gadījumā, nav mums to līdzeno ielu un nobrauktuvju uz/no ietvēm.

Lietussarga tipa ratiņi visi ir vienlīdz liels sūds :). Gultņu nav ne lētajiem pa 15Ls no jysk ne dārgajiem čikām. manevrēt ar tiem ir ļoti grūti, ritentiņi mazi.

Nevajag ņemt ar leņķī sagāztajiem ratiem. Ļoti neizturīga konstrukcija, tikai ideālām virsmām.

Labots - e = d
Link to comment
Share on other sites

Lietussarga tika ratiņus domāju, ka šogan nevajadzēs, jo mazais dzims aprīļa beigās/maija sākumā un vasarā vēl būs pārāk maziņš tādiem ratiem. Aizmirsu piebilst, ka tiem, kam ir rati, bet nav vairs īsti vajadzīgi, var arī piedāvāt. Izskatīšu visu variantus, laiks vēl ir gan pa veikaliem pastaigāt, gan ja kāds piedāvā ko labu, tad arī no rokām paņemt. Bet piedāvājumus tad lūdzu uz PM, lai te nejūk kopā.

Link to comment
Share on other sites

Pa lielam piekritīšu žakam. Mums bija Chico Trio - pilns komplekts (nebija tikai GPS un kondiškas) Startā bija saucamā "kulba" tad pārgājām uz vidējo un beigās arī "sporķiks" Vidējais laikam bija arī auto sēdeklis (drīzāk grozs) Bet jāsaka ka arī Chico lai arī dārgs bet lažu pietiek. Bija kaut kādas problēmas ar atvienošanu. Par tādu naudu varēja arī normāli nostiprināt priekšējo riteni (bija trīsriteņu variants) Vienīgais mīnuss 4 riteņu variantā ir ratu gabarīti ja ir jāliek mašīnā.

Un jā, emaljumgs ir kults. Ir jau bik labāks nekā citi bet ne par tik cik tā cena uzpumpēta

Link to comment
Share on other sites

man ir X-Lander - 4 riteņi, priekšējos var nofiksēt.

vasarā man labāk patika, ka priekšējie riteņi griezās, nav tik traki jāstaipa rati. un ietves tīri sakarīgas. ja pa akmeņiem, tad protams jāfiksē.

platumā bija drusku par platu, jo standarta 602.sērijas mājā liftā kāpjot bija jāņem nost viens aizmugurējais ritenis (pāris cm par platu).

un riteņi noteikti vajadzīgi lielie, jo smagi skatīties, kā tās mātes mokās ar tiem 10cm ritenīšiem.

klāt protams plēve gan sēdošajiem, gan kulbai, odu tīkls (to visu var piepirkt klāt, kad ir nepieciešamība)

Link to comment
Share on other sites

Un tad ir vēl tāda lieta. Ja bērnelis plānojas vēl kāds un tos ratus domā izmantot arī tam. Ir tādi, kuriem otrs sīkais var uzkāpt uz kaut kā un šim ir kur pieturēties.

Link to comment
Share on other sites

http://mybaby.lv/index.php/component/virtuemart/view/productdetails/virtuemart_product_id/6435/virtuemart_category_id/970

 

Saitē ir kaut kas ļoti līdzīgs Emmaljunga ratiem, tikai krietni lētāk. Es biju lietojis Emmaljunga Classic Duo Combi - bija labi, tikai stipri pasmagi, uznest augstāk par otro stāvu var tikai raženi sievišķi :). Es dotu priekšroku 2in1 variantam ar lieliem riteņiem, tos pēc tam var viegli pārdot un nopirkt vieglus vasaras ratus ar mazajiem riteņiem (~40-70 Ls).

SS.lv var nopirkt itin labus ratus, ja paveicas, jo pirkt visu jaunu un lietot pusgadu vai gadu sanāk stipri dārgi. LV bērnu precēm ir ekskluzīvas cenas... 

Labots - aivars.m.
Link to comment
Share on other sites

4 riteņi

pildītas riepas

 

Vēl viens nepieminēts sīkums, bet svarīgi - lai ir regulējams rokturis, bet ļoti izturīgs (ja, nu, vien neesat šausmīgi vienāda auguma ar sievu). Tikko tie rati ir kaut kur jāstumj tālāk par 100m, roktura pareiza augstuma noregulēšana ir ļoti laba lieta.

Link to comment
Share on other sites

Milli way 3-in-1 http://www.calis.lv/forums/tema/17094808-milli-way-3in1-rati/ , visādas citādas diskusijas par tēmu. 

 

Salīdzinoši viegli, kulba ērti noceļama, ielokāms bagāžniekā, ir bremze, baigi labi manevrējami 4 pūšami riteņi, priekšējie arī fiksējami, ja pa bedrēm/smiltim jābrauc.

regulējams rokturis, kulba visādi regulējama kulba+sporta+autosēdeklītis(neforšs gan esot praksē). Apakšā grozs, lai pirkumi nav jānes rokā.

 

http://www.kotryna.lv/index.php?cid=4311#home , veikalu tīkls. Nopērkot kaut ko par 50Ls (kaut gultiņu) dod atlaižu karti 8%. Tie 8% pēc tam uz lielām summām (ratiņi) internetveikalus var pat konkurēt ārā.

Link to comment
Share on other sites

Pēc atsauksmēm sapratu, ka jāpērk negrozāmu 4 riteņu rati.

Man te paziņa piedāvā Marita Roan ratus, palasīju atsauksmes un tās visur ir ļoti labas. Liela kolba, lielas pumpējamas riepas, labi amortizējas. Vienīgi par svaru- varēja būt vieglāks un autosēdekļa līdzi nav, bet to var atsevišķi piepirkt.

Link to comment
Share on other sites

Negrozāmi nav tik forši manevrējami. Man ļoti patīk tādi, kam priekšējie riteņi pie vajadzības nofiksējas. Aizej, veikalā aptausti.

 

un jā - izmēri, cik tev lifts un ņem mērlenti līdzi uz veikalu. Un paskaties, lai obligāti ir salokāms rāmis. Ja noceļ kulbu, tad milli var 602. sērijas liftā mierīgi kulba + rāmis + 2 cilvēki sakāpt. Lai gan arī neceļot salien, tik jāsaspiežas. Un iekšējo garumu kulbai skaties - viņi atšķiras. Un ritentiņus var pat ar bezšļaukas pumpi piepumpēt, ja vien nav pavisam īsi spieķi.

 

 

bet apbrīnoju tos cilvēkus, kuri ratus NEIZJAUKTUS nes augšā uz 5. stāvu. Rati taču ir mežonīgi neērti šaurajās kāpņu telpās pat vieglie modeļi (11kg)- vienreiz nonesu vienā gabalā, sapratu, ka labāk tad nocelt kulbu nost, ņemt to kulbu kā bērnu sēdeklīti aiz stīpas (kā milli) un nest svilpodams bez piepūles. Lai māte nāk nopakaļus, lēnām salokot rāmi un to nesot. Nu vai arī otrā rokā paņemot, bet ne jau 1 gabalā.

 

Lai gan tizls neesmu un masa arī pašam gandrīz ap centneru grozās, bet nepatika - augstu smaguma centrs. Sajūta kā ar ziloni balansējot.

Labots - usver
Link to comment
Share on other sites

Negrozāmi nav tik forši manevrējami.

 

 

    es jau arī sākumā biju sājūsma par manevrēšanu ar grozāmajiem riteņiem, bet dzirdot atsauksmes, ka viņi ir loti labi tikai uz ļoti līdzenām virsmām, bet uz nelīdzeniem ceļiem bērna kratīšana vien sanāk, pa sniegu, smiltīm, zemes ceļu vispār murgs.

Labots - markei
Link to comment
Share on other sites

Redzu, ka pats vēl esi bērns, nevis kāds jau ir bijis....

 

 

Tev salveti morālajai caurejai nepasniegt? 

Te par ko visi bazarē arī skaitās sporta rati - salokāmie/transformējamie...

http://mybaby.lv/index.php/component/virtuemart/view/productdetails/virtuemart_product_id/6435/virtuemart_category_id/970

Var uzlikt kulbu, pēc tam kulbu var noņemt un pārtaisīt par sēžamajiem - tik parasti šie ir masīvi un aizņem daudz vietas mašīnā. 

Grozāmie riteņi manuprāt nav vajadzīgi, bet pumpējamie riteņi ar palielāku diametru gan ir labi it sevišķi pa nelīdzenumiem. Tik jāuzmanās no ērķšķiem, jo ātri durās cauri un tad ir jālīmē...

Labots - dzincha
Link to comment
Share on other sites

1_mais kritērijs - 4 LIELI RITEŅI.

Pārējie pēc paša ieskatiem.

 

p.s. Žēl skatīties uz tiem sīčiem, kurus "mīļie" vecāki nenormāli krata pa mūsu nelīdzenajām ietvēm...

Sīkais atrodas tā kā vibrostendā...

Labots - Knaabis
Link to comment
Share on other sites

Tev salveti morālajai caurejai nepasniegt?

A tu ieliec zīdaini sporta ratos, brašais ieteicēj Bobij varenais šāvēj. Zīdaiņiem ir rati ar kulbi un pēc tam tikai ir sporta rati, kas tā kāda raķešzinātne?

 

Un markei, paļubē visi grozāmie rati ir arī fiksējami pēc vajadzības, tāpēc vajag pirkt grozāmos, jo tie ir jūtami ērtāki uz laba seguma. Ja dzīvo mežā viensētā, tad cita runa.

Link to comment
Share on other sites

Sporta rati ir jau palieliem bebjiem, kas vairs neguļ, bet māk un grib jau sēdēt. Tāpēc labāk pirkt tādus, kur ir abi varianti tb 2vi vienā, vai 3 vienā, ja vēl grib autosēdeklīti klāt. Pats pirku maxi cosi mura - maksāja kosmosu, bet bija tā vērti. Izvizināju abus bērnus un vēl pārdevu beigās pa labu kāpostu, neatceros cik, bet kaut kas starp 150 un 200 bija. Riteņi ir vajadzīgi 4, ja domājat kādreiz nobraukt arī no asfalta, labi, ja tie ir paresni un pumpējami, jo ziemas šļurgā ar šauriem 3riteņu ratiņiem labāk uz ielas nerādīties. Priekšējie riteņi stūrējās, kas ir noderīga fīča, jo daudz ērtāk manervējas. Visus 4 riteņus varēja noņemt sekunžu 10 laikā un tad rāmis salokās nu ļoti maziņš, bet arī ar nenoņemtiem riteņiem Getza bagažniekā līda mierīgi. Un vēl šitās firmas rati kombinējas ne tikai ar saviem autosēdeklīšiem, bet arī ar citu firmu, bet nu arī no dārgā gala, to visu veikalā pateiks.A reku ir http://www.ss.lv/msg...ages/begxl.html

 

 

Pirms 4 gadiem pirku tieši šos ratus. Iesākumā kulba, pārbraucienos der virsū šis krēsliņš, pēc tam jau pienāca kārta lielajam sēdeklim...

Link to comment
Share on other sites

Tl; DR. Paša sīkajai jau 3arpus gadi, un vairāki rati pamēģināti, tā kā ir viedūklis. :) (Plus, mana sieva ir ratiņu un autosēdekļu entuziaste, varēs pāris stundas lekcijas lasīt par dažādajiem brendiem, modeļiem un fīčām :D)

 

Tātad, pirmais un pats galvenais - par ratiem štrunts, bet par autosēdekļiem vispirms izlasi šeit. TAS IR SVARĪGI. Tālāk nelasi, pirms ar to rakstu neesi ticis galā. Ja ir vēl jautājumi, prasi. Kaut kad plānoju arī boot.lv uzrakstīt rakstu par šo tēmu, bet vēl nav sanācis.

 

OK, tātad, ja ar sēdekļiem viss skaidrs, tad tagad par ratiem.

 

Pirmie rati mums bija Jane Nomad komplekts, arī 3-in-one. Sēžamrati, kulba, mazais autoķeblis jaundzimušajiem. 4 riteņi, grozāmi, nepumpējami. Secinājumi: grozāmie riteņi ir derīgi tikai pa ietvēm. Ziemas sniegā vai laukos pa zāli ir mokas. Pirmajā ziemā taisni bija lielais sniegs, tur arī secinājām, ka ar tiem ratiem vispār ne šurpu ne turpu. Amortizācija arī tiem ratiem bija danekāda, kā rezultātā pat pa ietvi braucot tam bērnam sanāca vibromasāža. Latvijas ietves, saproties.

 

Kā otros ratus pamēģinājām Emmaljunga City Cross. Padārgi, bet pārmaiņa bija patīkama, un rati joprojām gaida nākamo bērnu (Jane pārdevām). 4 negrozāmi, nepumpējami riteņi, reāla amortizācija. Ziemas sniegos braucām smiedamies un bedres ceļā problēmas nesagādāja. Tas arī bija komplekts, kur bija sēžamrati un kulba. Kluba itkā bija tāda auduma/kartona, kas pirmajā mirklī šķita plāna, taču palietojot bija ļoti labi - ne auksti bija, ne mitrums iekšā tika. Vispār, šiem ratiem, kā jau cenai atbilstoši, tomēr bija daudz vairāk piestrādāts pie dažādām detaļām un sīkumiem. Bet, nu, tas jau tā parasti ir ar jebkādām precēm. Par reliģiju - jā, ir tāda lieta, ka šim brendam ir savs sekotāju pulks ar putām uz lūpām, no tiem jāuzmanās. :p Bet rati kvalitatīvi.

 

Pēc tam mazulis bija jau lielāks, un kulbas vairs nevajadzēja. Tad tika iepirkti TFK Buggster rati, jo tie bija viegli un labi salocījās (Emmaljungu svara un izmēra dēļ turējām lejā mašīnā, kur tie aizņēma 3/4 bagāžnieka). Papildus tam tika nopirkti arī šitie lētie lietuviešu rati (Milli Ride, laikam), kurus nebija žēl atstāt pieķēdētus kāpņutelpā (lai auklītei būtu vieglāk). Šajā stadijā ratus izmantojām arvien mazāk, un ziemā jau sākām iztikt bez tiem - tikai uz garajiem veikala gājieniem utml. Ziemas sniegos ar tiem būtu skarbi. Patiesībā, ar tiem Lietuviešu lētučiem pat vasarā bija skarbi. :p

 

Enīvei.... Mana sieva saka šitā:

Noteikti ne pumpējamus riteņus, bet tos, kam kaut kādas putas vai kas iekšā, kā Emmaljunga. Kvalitatīviem ratiem būs padomāts, lai smaguma centrs sanāk tur, kur vajag, un nekādus mazos grozāmos ritenīšus nevajadzēs. Grozāmie riteņi ir aktuāli "pļurzīgiem" ratiem, vai arī tādiem, kas ļoti vieglas konstrukcijas. Amortizāciju VAJAG. Un lai ielien bagāžniekā. Tavai meitai bija šādi ar mīksto kulbu: http://www.emmaljunga.com/english/Prams/Find_your_pram/City_Cross-315.html. Mīksta kulba: http://www.emmaljunga.com/english/Accessories/Use_the_stroller_as_a_pram/Quadrolift-350.html. Un "sporta" rati visur pasaule ir tie, kam ir 3 lieli riteņi, rokasbremze u.tml. -- lai var lietot skrienot un braucot at skrituļslidām. Grozāmajiem riteņiem arī nofiksētā formā ir liela tendence vibrēt. Un nekad neņemt tādus, kuriem ir dubulti grozāmie riteņi, tie kratās ekstra traki. Grozāmie riteņi ir labi maziem un viegliem ratiņiem tad, kad bērns jau ir liels un smags, kā šiem: http://www.buggy.de/en/products/buggster-s.html, kas arī tavai meitai bija, bet jau kā otrie rati, kad viņa bija lielāka. Visbiežāk ar ratiem tāpat sanāk scenārijs: 1) lielie rati ar kulbu vai tml, tad šo pašu ratu sēžamdaļa; 2) tad otri mazi un viegli sēžamratiņi, kad lielos un smagos apnīk stiept. Amortizācija ir un paliek vislabākā -- klasiskā, kur rāmis ir krustā salikti stieņi katrā pusē, kas "iekārti" apakšdaļā.

Vēl jautājumi? :)

 

P.S. Es zinu, ka neizlasīji par autosēdekļiem. Aizej un izdari to tagad. ;)

P.P.S. Vēl par Emmaljungu - šie rati ir ļoti pieprasīti arī lietoti, tāpēc viņiem lēni krīt cena. Ja nopirksi, varēsi vēlāk vēl samērā izdevīgi pārdot.

P.P.P.S. Piezīme no manas sievas:

Lai ko viņš arī nenoskatītu, lai ieskatās ss.lv, ko un kādus tirgo. Ja daudzi ir tādi, kam, piem., rakstīts, ka "sporta daļa nelietota", tad tas kaut ko jau izteiks.
Labots - Vilx-
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

· Hidden by Vilx-, Februāris 19, 2013 - Spams.
Hidden by Vilx-, Februāris 19, 2013 - Spams.

cik visi mūsdienās izlepuši, agrāk ķerra ar pelavu maisu jau bija premium klase

Link to comment
· Hidden by Vilx-, Februāris 19, 2013 - Spams.
Hidden by Vilx-, Februāris 19, 2013 - Spams.

Ierakstīja Jan4yks no sava smartphone. :p

Link to comment

Mazajam tagad 4i gadi, komentāri no 'ratu' laika.

 

Ja ikdienā izmanto liftu, apskaties durvju platumu, jo ne visi rati visur iet iekšā, jo lifti mēdz būt šauri. 

Tāpat, ja auto ir sedans - pamēģini ielikt bagāžniekā, ja tas nav tukšs, Ar Jane ratiem bija zināmas problēmas dabūt bmw e39 bagāžniekā, tā zemuma dēļ.

Bija 2i rati, viens bija Jane 3in1, ar 3 lieliem riteņiem - tbh ļoti ok, arī dzīvojot ārpus pilsētas, viegli manevrējami, sieva izmantoja arī skrituļojot....Klāt tika piepirkts guļammaiss un aitādas maiss sākumam. Auksti mazajam nebija.

otri bija no maclaren, lietussarga tipa - viegli, ērti.

Link to comment
Share on other sites

· Hidden by Vilx-, Februāris 19, 2013 - Spams.
Hidden by Vilx-, Februāris 19, 2013 - Spams.

Laikam jau par vēlu, bet nākotnei (lai neatgadītos līdzīgas ķezas) iesaku tā pavairāk prezervatīvus. :)

Link to comment
· Hidden by Vilx-, Februāris 19, 2013 - Spams
Hidden by Vilx-, Februāris 19, 2013 - Spams
Laikam jau par vēlu, bet nākotnei (lai neatgadītos līdzīgas ķezas) iesaku tā pavairāk prezervatīvus. :)

 

      Protams pumpainiem sīkperdeļiem tā varbūt būtu ķeza, bet ne man.  :yes4:  Mazais ir plānots un gaidīts.

Link to comment
sākumā biju sājūsma par manevrēšanu ar grozāmajiem riteņiem, bet dzirdot atsauksmes, ka viņi ir loti labi tikai uz ļoti līdzenām virsmām, bet uz nelīdzeniem ceļiem bērna kratīšana vien sanāk

bet tev jau neviens neliedz nofiksēt tos riteņus. vismaz tev būs izvēle.

zinu cilvēkus, kuri kategoriski visu laiku brauc ar fiksētajiem, bet zinu, ka daudziem nepatīk staipīt un cilāt pie katra mazākā pagrieziena

Link to comment
Share on other sites

Forša diskusija, pacēla pašapziņu, ka (tieši šodien jau 5 mēnešus) varu ko komentēt šajā sakarā. :)

Paši braucam ar Tako Ballila 3 in 1.

+par 4 pumpējamiem, lieliem riteņiem

+par auto sēdeklīti jaundzimušajam, kuru ērti izmantot arī uzliekot uz riteņu rāmja- piemēram, virtuvē ēst gatavojot - mazā labprāt vēro citus darbos

+liela kulba

+soma komplektā- noder gan kā aksesuārs, gan ērti paķert līdzi visas pamperu maiņas un rezerves drēbju lietas (nu rimi maisiņu tak neņemsi visur līdzi, ne?)

 

- konkrētam modelim varēja būt izturīgāka lietus plēve.

 

Neko nemāku teikt par liftiem un n-tiem stāviem, nav aktuāli.

Un ar sievu priecājamies, ka liela mašīna - Galaxy ratus var nesalokot ar visu mazo iebraukt kā garažā (protams, ne jau pārvietoties tādā veidā)

Link to comment
Share on other sites

bet tev jau neviens neliedz nofiksēt tos riteņus. vismaz tev būs izvēle.
Mana pieredze ir tāda, ka tie riteņi pat fiksētā pozīcijā tomēr diezgan ļurinās šurpu turpu (pāris grādi katrā virzienā). Un tas ievērojami traucē braukt caur smiltīm/sniegu/šļuru. Fiksētie riteņi tomēr ir pavisam cita lieta. Un manevrēšanai tiešām fiksētie riteņi nekad nav traucējuši.

 

+1, ka riteņiem jābūt lieliem. Par pumpēšanu es tomēr drīzāk teiktu, ka nē, jo nepumpējamie riteņi ir kudiš vieglāki (nevajag metālu konstrukcijā), kā arī tos nevar pārdurt uz naglām (mēs dabūjām naglu ritenī jau pašā sākumā - priecājamies, ka bija nepumpējami riteņi).

Labots - Vilx-
Link to comment
Share on other sites

5 kapeikas no manas pieredzes- chiko ratiem nē- smagi un nērti

novērtē cik daudz jānēsā- mums bija 3 stāvs- draudzenei smagi

no itāļu ratiem- peg perego- ir ērti bet ne viegli, vispār cik ievērojām tad foršie un ērtie rati parasti ir pasmagi, vēl vina lieta kas patīk konkrētajiem ratiem ir lietus plēve kas ir kā kupols

mazie sporta rati- tikai un vienīgi ceļošanai, pa Rīgu vai laukiem braukāt mokas, vienīgais pluss- viegli un maz vietas aizņem

lietojam 3 riteņu ratus- nav ne vainas, riteņi lieli un pumpējami.

Labots - zeno
Link to comment
Share on other sites

2 bērnu tēta komentārs.

 

Pirmajam čalim mums bija Jane Slalom Pro 3 in 1 un Matrix beņķis-dārgs pirkums, bet pirmajam bēbim nebija nekā žēl.

Kulba uz 3 riteņiem, priekšējais ritenis grozāms, disku bremzes :D utt, bija ok līdz brīdim, kad uzštellējām sporta daļu.

Stumjot ratus smaguma centrs pārsvērās vairāk uz aizmuguri, priekša biki pacēlās un priekšējais rats sāka neciešami vibrēt un drebelēties. Pārdevām.

 

Otrajam čalim tagad ir Mutsy Urban rider, bet ir problēma- puisis pusgada vecumā ir tik garš kā vecākais brālis bija 9 mēnešos, attiecīgi kulba paliek par īsu, tāpēc šos ratus gribas notirgot un paņemt vietā kādu Emmaljungu vai TFK, kam kulbas ir lielākas.

Ja ir interese- http://www.ss.lv/msg/lv/for-children/carriages/ihlxe.html

Lieki, protams, piebilst, ka viss komplekts pērkot izmaksāja ~500Ls :/

Link to comment
Share on other sites

pag pag..kas ta šitā tāda pa tēmu..un vēl IT forumā..tas tas pats kā spokiem.lv kāds par autortiesībām interesētos. :D

 

ps. jau nepilnu gadu ir šādi: http://www.ss.lv/msg/lv/for-children/carriages/exngj.html (tik vecas modelis) - neteiksim ka ideāli, bet funkciju pilda - palielas/fiksētas pumpējamas riepas, guļam/sēžam variants, puslīdz ērti salokās un ietilpst polo klases auto bagāzniekā, pa pļavu/dārzu ideāli, pa pilsētas parku gribētos ko šikāku :D, bet ok..ņēmām lietotus un samaksājām nepilnus 50 latus!

Link to comment
Share on other sites

ratudepo Liepaja tris viena lidz 300ls Leišu razojums,izskatas normali,ir jau nopirkts aprilli varesu braukat.

Link to comment
Share on other sites

DISCLOSURE: mans stāžs un pieredze šajā lietā ir 0. tik, cik atceros, kad pats augu. loģikas apsvērumu vadīts es rekomendētu šāda tipa

http://hop.02.lv/1KZ

 

viņi ir viegli, neaizņem daudz vietas glabāšanā un kas ir svarīgākais - neaizņem pārmērīgi lielu platību uz ielas vai veikalā, ļaujot labāk manevrēt. tieši pēdējā trūkums mani tracina tajos monstrozajos ratiņos, kādi tagad vairumā redzami uz ielas.

Labots - kirils
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...