Jump to content

Ceļu satiksmes noteikumi-priekšroka?


Sanchus
 Share

Recommended Posts

Jā, sūdīgi Tev... tā gribējās publiski pakaunināt lecīgo čalīti ar Audi, bet redz, tgd nav vairs tam pamata...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zux

    25

  • gix

    20

  • kirils

    19

  • marrtins

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

dzivoju tieši pie šā krustojuma, un tur autobusi, mikriņi laiž tos, kas griež no kreisās puses, un to dara arii lielakā daļa citu, kas griež uz šis papildsekcijas, kāpēc viņi tad to dara, jo psiholoģiski tev liekas, ka papildsekcijai nepienākas priekšroka. jo nu autobusi jau aiz laba prāt nelaidiis nevienu.

Link to comment
Share on other sites

sanchus, saprotu, ka komentāra autors neesi tad. tad nu šis ir veltīts tā komentāra autoram: "jebkurš pirmā kursa jurists" pateiks arī daudzas citas muļķības. ir bijusi darīšana ar tādiem. par zaļajām gaismām un to kombinācijām ir atrunāts CSN 56. punktā. papildus gribu piebilst par vispārīgu gadījumu, kad "luksofors nerāda neko saprātīgu" (kā tas ir piemēram Kalpaka/Reimersa krustojumā, kad vairākos dublējošos luksoforos iedegas reizē gan zaļš gan sarkans signāls), tad es braucu tā, it kā luksofors būtu izslēgts, ievērējot papildus piesardzību, jo viņš acīmredzami nav pareizi noprogrammēts.

Link to comment
Share on other sites

Un kā tad ar: 1) policija 2) ātrā palīdzība 3) ugunsdzēsēji 4)... 

Tā ir prioritārā kategorija, kas jālaiž vienmēr, ja ir skaņas signāls un gaismas

Link to comment
Share on other sites

Nu tātad "speciālistiem" no satiksmes drošības departamenta vēl daudz darāmā. Sorry, neesmu jurists, kā daudzi no mums, lai interpretētu CSN, kā izrādās, nepilnības. Un tad nu tiešām, luksoforu programmētājiem nevajag dedzināt zaļo kopā ar zaļo papildsekciju. Bet tikai zaļo, tad nav jautājumu.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Ja pamatluksoforā deg sarkanais, bet papildsekcijā zaļais - jāpalaiž transportlīdzekli

Ja pamatluksoforā deg zaļais un papildsekcijā arī zaļais - nav jālaiž.

Link to comment
Share on other sites

Grimme un kā lai tie, kas brauc no otras puses  zin kāda gaisma tev tagad deg pamatluksaforā?

Pilna Rīga tagad ar luksaforiem kur dažādos virzienos dažādi deg zaļais,un kā policija to zinās? un ja tev luksaforā ir situācija ka deg teiksim tikai <- un -> kurš ir pamatluksafors?

Labots - gix
Link to comment
Share on other sites

Skatoties no pavisam cita skatupunkta.. ļooti izdevīgs krustojums ar iespēju "piepelnīties" vai pārdot automašīnu ātri. :)

Link to comment
Share on other sites

gix, 1) viņiem tas nav jāzina; ja ceļa uzturētājs nolems, ka viņiem tas ir jāzina, tad būs uzstādīts 56.9.p. minētais signāls 2) kā jau parasti, pēc liecinieku liecībām un lietiskajiem pierādījumiem 3) tad luksofors ir bojāts vai izdegusi lampiņa, jābrauc piesardzīgi, vadoties pēc zīmēm.

Link to comment
Share on other sites

un kā lai tie, kas brauc no otras puses zin kāda gaisma tev tagad deg pamatluksaforā?

Šādā krustojumā šoferim nr1. vispār nav jāzina ne kas, par luksofora papildsekciju otrā pusē. Jābrauc tā it kā tās nebūtu, tātad labās rokas princips, kā jebkurā krustojumā. Kāda velna pēc ir jāskatās kāds luksofors ir uzstādīts otrā pusē, svarīgs ir savējais.

 

Gan jau ka tā - ja papildsekcija zaļa deg kopā ar sarkano, tad arī vadītājam nr1. arī ir sarkanais.

 

B, 8 gadi.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

nav pietiekošs arguments, jo,lai nogriestos pa kreisi palaižu visus, kas brauc taisni, un es vairs neredzu luksaforu, kas tur deg zalais vai jau sarkanais, kur nu vel kas pretējā pusē deg, ja mašīnas taisni nebrauc vispar un tikai taisa labo pa papildsekciju.

Link to comment
Share on other sites

kur nu vel kas pretējā pusē deg

 

Vēlreiz prasu, kāpēc kaut kas ir jāzina par luksofora stāvokli pretējā pusē??? Tāpēc jau notiek tādas situācijas, ka mēģina saskatīt to kas nav domāts tev un izdomā savus noteikumus!!!

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Labās rokas likumu arii nezin daudzi "tramvaji" matīsa pārbraucot pāri brīvības ielai uz miera ielu.

 

vai tad uz vienādas nozīmes ceļa tramvajam nav priekšroka?

Link to comment
Share on other sites

gix

Tev jāpalaiž ne tikai, kuri taisni brauc, bet arī tos, kas nogriežas pa labi.

140. Nogriežoties pa kreisi vai apgriežoties braukšanai pretējā virzienā, kad to atļauj luksofora signāls, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš to transportlīdzekļu vadītājiem, kas brauc no pretējā virziena taisni vai nogriežas pa labi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pievienots Pirms 4 minūtēm gix, on 24 Feb 2013 - 16:09, said: Labās rokas likumu arii nezin daudzi "tramvaji" matīsa pārbraucot pāri brīvības ielai uz miera ielu.   vai tad uz vienādas nozīmes ceļa tramvajam nav priekšroka?
 

 

Tramvaji ir "" pēdiņās, tie ir tie gudrīši kas apbrauc pa tramvaja sliedēm normāli braucošos un pēc tam miera ielā nedod viņiem ceļu, neievērojot labās rokas likumu. tas ir neatstāj viņiem joslu, jo tur nav tik plats.



Bet problēma jau ir tajā, ka 140 punkts neatiecas uz šo situāciju, jo mēs nebraucam uz viena ceļa. un teorētiski krustojums vai manevrs ir jau pabeigts, un tad tikai ir šis labais ar papildsekciju. Jo tad jau valdemāra/duntes tie, kas brauc uz valdmāra ielas arī uz papildsekcijju būtu jālaiž. Met uz valdemārenes pa mēmajiem, jo no labas puses viens griež virsu. Tur ir tikai papildsekcija.

Link to comment
Share on other sites

[...] tā gribējās publiski pakaunināt lecīgo čalīti ar Audi [...]

 

Uzskatu, ka agresīviem tipiņiem ar vājiem nerviem un no mašīnas ārā kāpējiem, lai stāstītu savu (ne)taisnību nav vietas uz koplietošanas ceļa. Tādiem jāsēž mājās un jālieto nervu zāles. :)

Uz brīdi padomāju, kur tādi cilvēki rodas? Tiešām jaunatne sviestā sagājusi?

 

B kat., 8 gadi.

Link to comment
Share on other sites

140 punkts neatiecas uz šo situāciju, jo mēs nebraucam uz viena ceļa

 

1. Tas ir viens krustojums tikai garāks.

2. Vēlreiz prasu, kāpēc tu mēģini saskatīt kāds luksofors ir krustojuma otrā pusē.??? Ar šo jau notiek tās situācijas/ negadījumi. Tev svarīgs ir tikai tavējais.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

dēļ 142 punkta, kas nosaka, kam ir priekšroka pie papildsekcijas! jo braucot no bauskas puses uz valdaučiem taja luksaforā deg papildsekcija gan pie sarkanā, gan zaļā. es tur regulāri braucu un esmu to ievērojis.

Labots - gix
Link to comment
Share on other sites

gix

Mēs atrodas uz viena ceļa, tobiš krustojuma.

Ja runa ir par Valdemāra/Duntes un Upes/ Skanstes ielu krustojumu, tad tiem, kuri nogriežas no Skanstes uz Duntes ielu, ir jāpalaiž no Upes ielas uz Duntes ielu brauciešie.

Link to comment
Share on other sites

es apskatu situāciju no abām pusēm.

 

Ar šo arī tu iebrauci auzās un visi pārējie kas tā dara. To nevajag darīt, tad arī nebūs starpgadījumu. Jo tev nav nekas jāzina par pretējo pusi, ja tavs ceļš ir brīvs, tikai tad brauc, pēc tiem noteikumiem, kādi ir tavā pusē iebraucot krustojumā.

Labots - Zuxters
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

kas pa murgiem, gribi teikt ka pat ja deg sarkanais automašinai kas griež no papildsekcijas ir vienmēr priekšroka? 

 

JA viss būtu tik vienkārši, tad nebūtu ne ši ne citas diskusijas.

Labots - gix
Link to comment
Share on other sites

gribi teikt ka pat ja deg sarkanais automašinai kas griež no papildsekcijas ir vienmēr priekšroka?

Nē, nav ne kad.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Es vasarā safočēšu foršos* luksoforus+krustojumus un ieblogošu.

foršos* - tādus, kas nav uzstādīti nepārprotami.

Link to comment
Share on other sites

Ar šo arī tu iebrauci auzās un visi pārējie kas tā dara. To nevajag darīt, tad arī nebūs starpgadījumu. Jo tev nav nekas jāzina par pretējo pusi, ja tavs ceļš ir brīvs, tikai tad brauc pēc tiem noteikumiem, kādi ir tavā pusē iebraucot krustojumā.

 

Tas ne vienmēr ir taisnība. Ir divas zīmes, kas ir speciālas un vienīgās, lai tās nevarētu sajaukt ne ar ko citu pat neredzot, kas tur uzzīmēts. Tās ir zīmes 'dodiet ceļu' un 'stop'. Abas var būt uz pienākošā ceļa un tai pat laikā uz tava ceļa nav nekādu zīmju. Ja uz tava ceļa nav nekādu zīmju, tad ir jautājums - tu brauc pa galveno ceļu, vai arī tas ir vienādas nozīmes krustojums? Tieši tā, jāpaskatās, vai ir zīme uz pienākošā blakusceļa.

Labots - ediots
Link to comment
Share on other sites

Nē, nav ne kad.
 

Tad izstāsti, ko mašīnai numur 1 domāt šoreiz, ir šis nekad vai tomēr ir parastais gadijums, kad deg zaļais un uz kāda pamata. 

Es saprotu, kur rodas problēma ar domājošu šoferi un kur ar skatos tikai taisni un nezinu neko, kas notiek uz citiem un no citām pusēm.

Bet ja es braucu ar mašīnu nr.2, vai tu vari būt pārliecināts par mašīnu numur1 un tieši tāpēc abas mašīnas apstājas un skatās viens uz otru, kā situācijā, kur krustojums no 4 ielām un visiem ir zīme dod ceļu, kurš uzsāks pirmais.

Link to comment
Share on other sites

Personīgi es, nogriežoties pa kreisi uz Valdlaučiem virzienā prom no Rīgas, palaižu, kas griež pa labi uz Valdlaučiem virzienā uz Rīgas pusi, jo tas, pēc manas saprašanas tomēr ir viens krustojums un labās rokas likums. Man pat nav jāredz vai tur ir sekcija vai nav nemaz nerunājot kas tajā deg vai nedeg. Naktī taču arī nevar redzēt tās sekcijas.

Link to comment
Share on other sites

Neizdomā problēmas tur, kur tās nav.

Kādi vēl labās rokas likumi uz ceļa ar divām joslām vienā virzienā(tramvaja brauktuve un normālo braucošo josla)?

Tavā joslā - šķērslis, ieņem otru joslu.


Tas, ka Tev nepatik izmantot tramvaja sliežu brauktuves kur tas atļauts, nenozīmē ka citi arī tās nevarētu izmantot.

Tramvaji ir "" pēdiņās, tie ir tie gudrīši kas apbrauc pa tramvaja sliedēm normāli braucošos un pēc tam miera ielā nedod viņiem ceļu, neievērojot labās rokas likumu. tas ir neatstāj viņiem joslu, jo tur nav tik plats
Link to comment
Share on other sites

ja nebutu tur tā mēslainā nogriešanas priekš 2 mašīnām pa labi, bet parasts krustojums ar labo pagriezienu nekas tāds nebutu vajajdzīgs. jo posmā starp baložu pagriezienu un šo noņemt to zīmi 70, kas darbojas 200m.

 

 

""Tas, ka Tev nepatik izmantot tramvaja sliežu brauktuves kur tas atļauts, nenozīmē ka citi arī tās nevarētu izmantot.""

 

tas dod tiesības uz šaurāka ceļa kā iepriekš nogriest labās puses mašīnas? esmu redzējis, ka tajā krustojumā kāpj arā un spārda otra mašīnu. Jo noteikumos ir punkts , ka mainīt joslu krustojumā - aizliegts, bet ja divas joslas fiziski pāriet vienā ?  JA tev taisnība, tad miera ielā ir 4 joslas, 2 virziena un 2 tramvaja katrā pusē. :D

Labots - gix
Link to comment
Share on other sites

Neizdomā problēmas tur, kur tās nav. Kādi vēl labās rokas likumi uz ceļa ar divām joslām vienā virzienā(tramvaja brauktuve un normālo braucošo josla)? Tavā joslā - šķērslis, ieņem otru joslu.

 

Nevajag pašam iedomāties to, kā tur nav.

Šķērslis īstenībā ir tavā joslā, jo tu, braucot pa tramvaja sliedēm taisni, krustojumā maini joslas (kas aiziegts saskaņā ar ceļu satiksmes noteikumiem, bet braucot no tramvaja sliedēm [2.josla] tu iebrauc 1.joslā). Tāpēc tev (pa tramvaja sliedēm braucošajam), jādod ceļš tam, kas atrodas no tevis pa labi (pa 1. joslu braucošajam). Tas, ka tev ceļš iet taisnā līnijā, nenozīmē, ka tev ir priekšroka.

Lasi un mācies noteikumus!

Labots - _dunduks_
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

tas, cik tur ir joslu, ir atkarīgs no autiņu gabarītiem, bet es teiktu, ka tieši tā - tur ir 2 tramvaja sliežu klātnes un vēl papildus nost no sliedēm var normāli ietilpt pa auto katrā virzienā. kopā 4 auto reizē var viens otram garām pabraukt mierīgi. (ja kāds ir izlēmis [legāli vai nelegāli] noparkoties ielas malā, tad tā ir malējā joslā braucošā problēma. regulāri sanāk to izbraudīt uz lāčplēša ielas, kad dunduki saparkojas.)

Link to comment
Share on other sites

Tad izstāsti, ko mašīnai numur 1 domāt šoreiz, ir šis nekad vai tomēr ir parastais gadijums, kad deg zaļais un uz kāda pamata. Es saprotu, kur rodas problēma ar domājošu šoferi un kur ar skatos tikai taisni un nezinu neko, kas notiek uz citiem un no citām pusēm. Bet ja es braucu ar mašīnu nr.2, vai tu vari būt pārliecināts par mašīnu numur1 un tieši tāpēc abas mašīnas apstājas un skatās viens uz otru, kā situācijā, kur krustojums no 4 ielām un visiem ir zīme dod ceļu, kurš uzsāks pirmais

Tur jau tā lieta ka, jāskatās situācija uz ceļa kā brauc citi, jo ne visi izprot pareizi izbraukt nestandarta krustojumā, vai svešā vietā pirmo reizi gadījies un neesi laicīgi sapratis kas par krustojumu, vai vispār pieradis, visi pieraduši ka, tajā vietā visi dara tā, lai arī ir nepareizi.

Link to comment
Share on other sites

bet tad lai tie pa tramvaja sliedēm braucošie arii iebrauc tā, lai tur paliek vieta mašīnai , bet viņi jau brauc pa sliedēm, a tur starp sliedēm un malu paliek 1m, un mašīnas nav tik platas un ja nāk pretī tramvajs tur vietas nepietiek. http://goo.gl/maps/tXJlx

Labots - gix
Link to comment
Share on other sites

Tad izstāsti, ko mašīnai numur 1 domāt šoreiz

Ko tu domāsi pilnīgā tumsā neredzot kāds luksofors ir uzstādīts pretējā pusē?

Link to comment
Share on other sites

pilnīgā tumsā? kas tā tāda? melnais caurums ar bezgalīgu blīvumu! cik stulbs jautājums tik stulba atbilde. neko braukšu uz aklo. jo ir tak pilnīga tumsa.

Link to comment
Share on other sites

biju ticis šādā avārijā, izgāju uz "labās rokas" principu - apdrošinātāji sedza zaudējumus, tad jau laikam nebiju vainīgs, neskatoties, ka iepēru spārnā... 

Labots - HTC
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...