Jump to content

Ceļu satiksmes noteikumi-priekšroka?


Sanchus
 Share

Recommended Posts

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zux

    25

  • gix

    20

  • kirils

    19

  • marrtins

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

tas pats gadijums kas matīsa/miera ielā. joslu mainīšana krustojumā

 

Ar ko atšķiras Matīsa ielas beigas no Miera ielas sākuma? Ne ar ko! Divas vienādas vietas, tikai Miera iela nedaudz šaurāka un viss.

Kur tu tur saskatīji ka divas joslas ieiet vienā?

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Par VEF tiltu. Tā kā atbilde.

Pirms gadiem 5, pirms uztaisīja tur tās sliedes pa apakšu un vispār rekonstrukciju, pirms paša tilta tiešām bija zīme, kas noradīja, ka pirmā josla nogriežās pa labi, un otrā iet taisni. Pēc tās rekonstrukcijas zīme pazuda. Tagad reāli tā arī sanāk, ka otrā josla uziet uz sliedēm, kur pirmspusdienā darbojas "ķieģelis".

Lielai daļai arī nez kāpēc bruģa izkārtojums šķiet kā ceļa horizontālais apzīmējums.

 

Prieks, ka te tauta to saprot, tur uz tilta ikdienas braucēji 90% nav šīs izmaiņas pamanījuši.

Link to comment
Share on other sites

atbildu par Sveķu ielu. Tā kā tur nekāda zīme nav uzstādīta, bet ir asfalta segums, tad saskaņā ar CSN, tiem, kas izbrauc no Sveķu ielas ir priekšroka attiecībā prec ceļu, uz kura uzstādīts trijstūris, bet ceļam uz kura ir rombs ir priekšroka pret Sveķu ielu.

un turklāt abu zīmju formas ir redzamas, izbraucot no Sveķu ielas.

Link to comment
Share on other sites

Ar ko atšķiras Matīsa ielas beigas no Miera ielas sākuma? Ne ar ko! Divas vienādas vietas, tikai Miera iela nedaudz šaurāka un viss. Kur tu tur saskatīji ka divas joslas ieiet vienā?

 

 

Ar to, kā Tur uzvedās autobraucēji, kas no 2 rindas iebrauc tā, ka neatstāj vietu no labās puses braucošajiem, tas nozīmē tiek mainīta josla krustojumā, ja ir problēmas uzzīmē trajektorijas un redzēsi, ka tur nav pareizi pa sliedēm tramvaju tēlot, jo tad, kad tur brauc tramvajs viņam arī garām mašīna pa labo pusi tajā vietā nepabrauks, kas gan dod mums domu, ka gar mašīnu to var izdarīt.

Labots - gix
Link to comment
Share on other sites

Ar to, kā Tur uzvedās autobraucēji

Tas jau ir cits stāsts.

 

 

 

uzzīmē trajektorijas un redzēsi, ka tur nav pareizi pa sliedēm tramvaju tēlot

Jā, tur ir šauri, bet aizliegts nav, tāpēc ja esmu pirmais uz sliedēm, tad lai labējiem netraucētu, mēģinu aizskriet pirmais. Bet biežāk tur griežas uz Brīvības ielu nekā brauc taisni, tāpēc es vienmēr braucu pa sliedēm, šad tad nākas palaist labajā pusē braucošo, ja nesanāk izrauties.

 

 

Vēl besij ārā tie kuri lieki stāv pie tramvaja beigām un nebrauc tālāk, kad visi cilvēki jau ir izkāpuši/iekāpuši. Palaidi cilvēkus un brauc tālāk, nē, stāv un kaut ko gaida, kad tramvajs aizvērs durvis un sāks braukt.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Zuxters? :shok:

Gribi reiz uzrauties uz kādu pēdējā brīdī no trambuļa izveļošos dzērkuli vai novēlojušos penzi? Es vienmēr gaidu, kad duris ciet un sāk braukt. Tās tramvaju duris var vēsi atraut un dzērklis izskriet uz vai zem kapota.

Link to comment
Share on other sites

164. Transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kuri iet uz tajā pašā braukšanas virzienā pieturā (ceļa vidū) apturētu tramvaju vai nāk no tā. ja nu kāds trakais izlec. piemēram vef rūpnīca, tur ir bīstami.
 

Link to comment
Share on other sites

Nevajag jau uzreiz pedāli grīdā, bet lieki stāvēt arī neuzskatu par vajadzīgu.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Nu bet iedomājies kāda būs ķērkšana, ja kaut nedaudz piedursies pa "A MAN PRIEKŠROKA!!11" trajektorijā nākošo :)

Link to comment
Share on other sites

gix, par 164. runājot - ir ģēniji, kas iet uz vietu, kur tramvajs būs tikai pēc 10-15 sekundēm. Ir nācies taisīt ekstrēmus manevrus gan ar moci (2x), gan ar auto (1x), lai no tādiem izvairītos.

Link to comment
Share on other sites

Gribi reiz uzrauties uz kādu pēdējā brīdī no trambuļa izveļošos dzērkuli vai novēlojušos penzi? Es vienmēr gaidu, kad duris ciet un sāk braukt

Zini kur es vairāk baidos, nekā no tramvaja iznākošajiem, tiem vēl trīs augsti pakāpieni jāpievarē, bet Stabu ielā posmā no Avotu līdz Valmieras ielai. Tur pa abām pusēm mašīnas noparkotas un pa vidu diezgan šaurs kur braukt. Tur gan kāds mazāka auguma vai sīkais starp mašīnām var izskriet nepamanīts. Un atļautais ātrums ir 50, bet drošības labad nekad tik ātri tur nebraucu.

Link to comment
Share on other sites

Atļautais ir apstākļiem atbilstošs ātrums, bet tas ko minēji ir maksimālais ;)

Labots - marrtins
Link to comment
Share on other sites

Gribēju pateikt ka tur derētu zīme 30, nevis kā uz Ilūkstes ielas sabāztas zīmes 30. Tipa skola, bērnudārzs, bet tas ir tik tālu no ielas, un nemaz tur sīkie nevazājas pāri ielai. Apkārtne tik plaša un pārskatāma. A varbūt citu iemeslu dēļ?

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Pirms gadiem 5, pirms uztaisīja tur tās sliedes pa apakšu un vispār rekonstrukciju, pirms paša tilta tiešām bija zīme, kas noradīja, ka pirmā josla nogriežās pa labi, un otrā iet taisni. Pēc tās rekonstrukcijas zīme pazuda. Tagad reāli tā arī sanāk, ka otrā josla uziet uz sliedēm, kur pirmspusdienā darbojas "ķieģelis". Lielai daļai arī nez kāpēc bruģa izkārtojums šķiet kā ceļa horizontālais apzīmējums.

 

Īstenībā šīs izmaiņas nebiju pamanijis. Kaut kā galvā visu laiku palikusi tā zīme, ka pirmā josla nogriežās pa labi, tāpēc uz tilta vienmēr uzbraucu no otras joslas, bet pirmajā joslā braucošos varētu teikt, ka spiedu nost no uzbraukšanas uz tilta. Labi, ka bieži tur nebraucu.

Lai gan cik esmu manījis, tad daudzi no otrās joslas braucot uz tilta nogriež ceļu pirmajā braucošajiem un tie ieslēdzot kreiso pagriezienu gaida. Hmm, sanāk, ka vajag būt otrādi.

Link to comment
Share on other sites

Tā zīme jau nenorāda, ka pirmā josla beidzas, bet vienkārši kļūst šaurāka. Kā jau šeit teica, tad pēc visa sanāk, ka tie, kas brauc pa kreiso joslu, tiem jābrauc tālāk pa tramvaja sliedēm, bet tā kā noteiktos laikos to darīt aizliegts, tad jāpārkārtojas uz pirmo joslu. Lai gan tur izskatās, ka visi brauc kā pagadās.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

vairākas vietās šī zīme ir, un visās kā vienā no labas puses nelaiž, bet pārvēršās lūdzējos, kaut vajadzētu būt otrādāk.

Link to comment
Share on other sites

Bet tomēr šo nesaprotu, ja pabrauc līdzi googles automašīnai http://goo.gl/maps/Nq9CL, tad redzams, ka lielākā daļa uz tilta uzbrauc no kreisās joslas. Tad kā tur ir ar to priekšroku? Tad no pirmās joslas tomēr priekšroka? Vai arī tā zīme par brauktuves sašaurināšanos nozīmē, ka tomēr nevaru tā vienkārši braukt no pirmas joslas uz tilta nepaskatoties vai kreisajā pusē kāds man jau neskrāpē sānus? :)

Link to comment
Share on other sites

manā galvā tā josla vispār ir tikai sabiedriskajam transportam, viņi tur pieturā sēž un pēc tam pa taisno brauc. es arī braucu pa kreiso un autobusus/mikriņus caur vienu mašīnu laižu

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Atkal avārijas situācija matīsa/miera ielas krustojumā, kur pseido "tramvji" ignorē labājā joslā braucošos, vai tiešām tur ieslēdzās kaut kāda debilitāte braucot pa sliedēm un uzskatot, ka ceļš jāturpina ideālajā trajektorījā pa sliedēm?!

 

Krusta sākuma skats : http://goo.gl/maps/UiAjJ

Krusta beigu skats:     http://goo.gl/maps/xR8Bz

Link to comment
Share on other sites

 

Jā, šī pati zīme, ko @_dunduks_ rāda un par ko @mickys runā. Vienkārši norāda uz brauktuves sašaurināšanos.

 

Ja labajā joslā ir remonts un attiecīgi šāda zīme - kāds princips tiek ievērots? Kreisā josla turpina braukt, labā cer, ka kāds ielaidīs. Tas pats arī VEF tiltam, ne?

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Ja labā josla beidzas (un tas ir ar zīmēm un ceļa marķējumu norādīts) - tā ir cita situācija kā matīsa/miera ielas krustojumā. 

 

Ja pareizi atceros tad tur vispār nav zīmju ka būtu 2 joslas. Līdz ar to strādā labās rokas likums. 

Link to comment
Share on other sites

 

situācija matīsa/miera ielas krustojumā, kur pseido "tramvji" ignorē labājā joslā braucošos, vai tiešām tur ieslēdzās kaut kāda debilitāte braucot pa sliedēm un uzskatot, ka ceļš jāturpina ideālajā trajektorījā pa sliedēm?!

Šodien tur atkal izbraucu, šoreiz ne pa sliedēm. Nu šaurs tur ir, bet izbraukt var, tagad kad sniegs praktiski nokusis. Bet tā, kā jau agrāk teicu, ja esmu pirmais, mēģinu izrauties lai nav jārūmējās.
Link to comment
Share on other sites

jaalaiz nummur 2 (labas rokas princips) , shitajs krustojums gadijuma nav uz bauskas šosejas pie baložiem ....

Link to comment
Share on other sites

 

Ja labajā joslā ir remonts un attiecīgi šāda zīme - kāds princips tiek ievērots? Kreisā josla turpina braukt, labā cer, ka kāds ielaidīs. Tas pats arī VEF tiltam, ne?

 

Bet tur nav ne remonta, ne ceļu horizontālā apzīmējuma, un tālāk aiziet arī divas joslas, pirmā pa bruģi, otrā uz sliedēm.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Tā pat vien

Braucot no Rigas pie pagrieziena uz Baložiem zaļā bulta pa labi deg nonstopā! Un tur visu mūžu karājas zīme "Dodiet Ceļu"! Luksofors šajā krustojumā darbojas dalīti: virziens Rīga-Bauska iedegas sarkanā gaisma, kamēr virzienam Bauska-Rīga vēl kādu brīdi deg zaļā gaisma, lai varētu veikt kreiso pagriezienu uz Baložiem.

Braucot uz Valdlaučiem, pirmais noteikti nebrauc tas, kuram zaļā bulta pa labi!

Labots - Tā pat vien
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...