zeds Ierakstīts Marts 22, 2013 Share Ierakstīts Marts 22, 2013 Sveiki! Šodien abi sīkie kas sēž uz tele2 saņēma identiskus rēķinus - kā paaugstinātas maksas pakalpojumi tur uzrādīti zvani uz 1188. Summas paildus uz apmēram +- LVL20. Skatoties paša tālruņa zvanu vēsturē protams no šādiem zvaniem uzrādītajos datumos ne vēsts. Izsakoties īsi pirms doties pie prokurora gribēju painteresēties vai vēl kāds ir saskāries ar tik nekaunīgu krāpšanu ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Marts 22, 2013 Share Marts 22, 2013 Kāpēc pie prokurora? Ja tiešām nav zvanīts uz 1188 - tad jārunā ar tele2. Bet nu zvanus telefona arhīva var arī izdzēst.... Pa galvu sīkajiem - lai turpmāk lieto google.com un nezvana uz paaugstinātas maksas nr. Tagad uz 1188 zvana maz, jo praktiski visos telefonos ir web pārlūki pieejami un operatori uzgriezuši kosmiskus ciparus par šiem zvaniem - kādu gadu atpakaļ nepadomājot pazvanīju - 5 ls par vienu zvanu..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnolds Piepe Marts 22, 2013 Share Marts 22, 2013 (labots) Cik Jums gadu, cienītais - prokurors / sūdzības par rēķinu, kur Jums šķiet, ka Jūs dzīvojat? Visnotaļ ticams, ka sīči vienkārši izdzēsuši. Skatoties patiesībai acīs tas ir stipri reālāk, kā globālā operatora un pakalpojumu sniedzēja sazvērestības teorija. Tagad uz 1188 zvana maz, jo praktiski visos telefonos ir web pārlūki pieejami Zvana, un zvana pietiekami daudz - ļoti bieži 1188 operatori sniedz atbildes stipri ātrāk un kvalitatīvāk, nekā pašam tajā mazajā ekrānā bakstoties. kādu gadu atpakaļ nepadomājot pazvanīju - 5 ls par vienu zvanu..... Ko nu lej? 11 minūtes runāji viena zvana laikā - pārliecināts esi, ka tas bija 1188, nevis telefonsekss? Es regulāri vismaz reizes divas nedēļā zvanu uz 1188, kanotrus un veikalus meklējot - mēnesī līdz 3Ls par paaugstinātas maksas pakalpojumiem, maksimums! Labots Marts 22, 2013 - Arnolds Piepe Link to comment Share on other sites More sharing options...
porxy Marts 22, 2013 Share Marts 22, 2013 tikai zvanot uz 1188 vajag atcerēties šo : Tiešais savienojums (pēc sarunas ar operatoru) - Maksa par minūti ar savienoto numuru tiek aprēķinātā kā par zvanu uz 1188 tas nozīmē ja operators savieno ar numuru , tad tāpat maksā 0.45 ls par minūti , bet jau par sarunu ar savienoto nummuru 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Marts 22, 2013 Share Marts 22, 2013 (labots) Precīzi summu neatceros, bet 1188 operators piedāvāja veikt savienojumu ar prasīto numuru kam piekritu. Tur bija kādu laiku jāpaklausās mūzika, kas izrādījās stipri dārgs prieks. Katrā ziņā gadi 10 atpakaļ zvans 188 bija pakalpojums pa pilnīgi normālu cenu (liekas 0.20 vai 0.5 ls par zvanu...) Tagad tas tā nav. Labots Marts 22, 2013 - ronalds_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnolds Piepe Marts 22, 2013 Share Marts 22, 2013 (labots) Katrā ziņā gadi 10 atpakaļ zvans 188 bija pakalpojums pa pilnīgi normālu cenu (liekas 0.20 vai 0.5 ls par zvanu...) Tagad tas tā nav. Nu, bļ*, ko var muldēt kā čigāns bazārā?! 1188.lv no fiksētā tālruņa maksā 0.40, no mobilā 0.45Ls minūtē! Cik tas ir dārgāk par 0.50Ls?! Ja tu minūtes laikā nespēj uzdot savu jautājumu un dabūt atbildi, tad tev ir problēmas ar izteikšanos vai mentāls defekts! Vidēja saruna ar 1188 aizņem no 30 līdz 45 sekundēm maksimums! Labots Marts 22, 2013 - Arnolds Piepe Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeds Marts 22, 2013 Author Share Marts 22, 2013 (labots) Arnold Piepe: "pie prokurora" bij teikts pārnestā nozīmē,kaut gan tas neizslēdz iespēju tur aizdoties ,bet kas attiecas uz maniem sīkajiem atļauj man pašam spriest. Labots Marts 22, 2013 - zeds Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnolds Piepe Marts 22, 2013 Share Marts 22, 2013 (labots) Zed - es tik saku, ka beigās muļķis (kurš piedevām vēl segs potenciālos tiesas izdevumus, ja līdz tādai lietu aizlaidīsi), vari izrādīties tu pats. Arī katrs no maniem sīčiem ir paspējis pa kādai reizei mani nepatīkami pārsteigt - gan agrāk ar fiksēto tālruni, gan vēlāk ar pirmajiem mobilajiem. Un batons sprauž lai izvairītos no kāviena tā ka maz neliekas - neesi nu naivs. Izrunājies ar sīkajiem - mož ka viņi nezinot vai kaut kā citādi uzzvanījuši. Protams, ir maza iespēja, ka sistēmas gļuks, bet nu tas ir principā absolūti neticami, dotajā situācijā. Labots Marts 22, 2013 - Arnolds Piepe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Marts 22, 2013 Share Marts 22, 2013 (labots) Arnold - 10 gadi atpakaļ 118 zvans maksāja 0.2 - 0.5 ls par zvanu nevis minūtē. Un tad nebija tādu appisienu kā piedāvājums savienot ar numuru iepriekš nebrīdinot cik maksās šis savienojums. Tā kā jau labu laiku parastās sarunas no mobilā maksā kapeikas, tad es neuztraucoties par papildus izmaksām paklausījos mūziku. Labots Marts 22, 2013 - ronalds_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnolds Piepe Marts 22, 2013 Share Marts 22, 2013 (labots) Ronald - ja cilvēks zvana uz pakalpojuma tālruni iepriekš pat nevīžojot izlasīt redzamā vietā speciāli rakstīto pakalpojumu sniedzēja lapā, tā jau ir viņa paša problēma, un viņš vienkārši prasās tikt appists! Labots Marts 22, 2013 - Arnolds Piepe Link to comment Share on other sites More sharing options...
shagrat Marts 22, 2013 Share Marts 22, 2013 Skatoties paša tālruņa zvanu vēsturē Jāskatās ir rēķina izdrukā abiem sīkajiem, cikos un kad ir zvanīts uz viens viens astoņi astoņi. Nedomāju, ka abi sīkie nav spējīgi izdzēst zvanu vēsturi, otrs- zvanu vēsture nav mūžīga, ja ir zvanīts mēneša sākumā zvanu vēsturē var arī nebūt. Iesaku salīdzināt rēķina izdrukas datus, un datumus, kad parādās 1188 salīdzināt ar zvanu vēsturi, kā arī aprunāties sirsniski ar sīkajiem. Viss kass var būt, bet personiski neticās, ka tele 2 nolēmuši nokrāpt abus sīkos reizē! Sadarbībā ar Tele2 šādu vai līdzīgu starpgadijumu 2 gadu laikā man personiski nav bijis. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Marts 22, 2013 Share Marts 22, 2013 (labots) Ronald - ja cilvēks zvana uz pakalpojuma tālruni iepriekš pat nevīžojot izlasīt redzamā vietā speciāli rakstīto pakalpojumu sniedzēja lapā, tā jau ir viņa paša problēma, un viņš vienkārši prasās tikt appists! Ja man būtu pieejams internets lai izlasītu to kas ltk mājas lapā rakstīts, es nekad nezvanītu uz 1188 bet googli lietotu. Zvanīju uz 1188 jo nestrādāja internets lai sazinātos ar interneta sniedzēju (balticom). Pēc tevis teiktā man sākumā vajadzēja ieiet internetā ( no telefona? jo pieslēgums nestrādāja), noskaidrot 1188 izcenojumus, un tikai tad zvanīt? Kur jēga? Tajā laikā zvans uz ltk numuriem no mana pieslēguma maksāja liekas ka 0.02ls/minūtē. Kā bez interneta es varēju uzzināt ka šī paša saruna, tikai caur 1188 maksās 20x dārgāk???? Protams ka LTK neko no juridiskā aspekta nav pārkāpis, rēķins tika samaksāts, tomēr uzskatu ka tā nav godīga biznesa prakse. Godīgi būtu bijis, ja saruna ar 1188 operatoru būtu pa paaugstinātu maksu (pelnīt vajag visiem!), bet tālākais savienojums pa standarta. Vai vismaz operators būtu brīdinājis ka arī savienojums būs pa paaugstinātu maksu. Labots Marts 22, 2013 - ronalds_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zin... Marts 23, 2013 Share Marts 23, 2013 Operātors ar var kļūdīties.... Personīgi pusgadu atpakaļ man pienāca no bites rēķins par 25ls internetu ko esmu izmantojis Lietuvā.... kaut gan Lietuvā neesmu bijis, pat tuvumā nē.. Pēc nedēļas atzina savu kļudu bite... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnolds Piepe Marts 23, 2013 Share Marts 23, 2013 (labots) Parasti operatori kļūdās kā tas bija man un vēl agrāk kolēģim pāris gadu atpakaļ, kad mani akurāt svētkos pārsteidza ar teju tūkstoš latu lielu rēķinu par desmitiem tūkstošu (!) sarunu, kas it kā veiktas ar sekundes atstarpi no vienas beigām līdz nākošās sākumam! (LMT un TELE2, attiecīgi). PDF ar 'sarunu izrakstu' bija padsmit MB liels! Labots Marts 23, 2013 - Arnolds Piepe Link to comment Share on other sites More sharing options...
neJANIS Marts 23, 2013 Share Marts 23, 2013 Pff, 99%, ka sīči paši arī ir zvanījuši un ākstijušies uz to 1188. Ta nu gan grūti it kā tos zvanus no telefona arhīva izdzēst. Un vispār Tele 2 tak dod zvanu izrakstu, kur problēma, sāc vienkārši ķemmēt to cauri. Tak pats ļoti labi atceros sevi pirms 10+ gadiem, zvanījām uz visiem tiem 1188 n shit, sūtījām melodijas un citus sūdus. Un ne jau uz vecāku jautājumu "Vai to darīji?" mēs atbildējām "Jā" un aizgājām stūrī nokaunēties. Nevajag būt naivam. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
garsh Marts 23, 2013 Share Marts 23, 2013 Vai tad mūsdienās vēl jāņemās ar papīra rēķiniem bez izdrukām???? Un vispār runājot par Tele2 - "No 1. aprīļa rēķina izsūtīšana papīra formā būs maksas pakalpojums" http://www.tele2.lv/privatpersonam/klientu-apkalposana/ Pieslēdz elektronisko rēķinu un būs tev izdruka, arhīvs, bilance nahaļavu. Izmantoju to jau 3-4 gadus un nesūdzos, ja ir kādas domstarpības par summu, pa priekšu izpētu sarunu izdruku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Marts 23, 2013 Share Marts 23, 2013 Bitei, ja zvana uz papildus maksas pakalpojumu, tie sargsuņi rej. Ja nomet, tad atnāk īsziņa, cik tas zvans būtu maksājis minūtē. Ļoti ērti, lai gan man ļoti reti sanāk to "izmantot". Link to comment Share on other sites More sharing options...
GaryII Marts 23, 2013 Share Marts 23, 2013 (labots) Sīkajiem jau derētu sēdēt uz priekšapmaksas kartēm lai iemācās naudas vērtību Tad arī nebūs šādu problēmu, tas tā gadījumā ja paši pamanījušies griezt uz 1188 vai citus sūdus taisīt... Labots Marts 23, 2013 - GaryII 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnolds Piepe Marts 24, 2013 Share Marts 24, 2013 Sīkajiem jau derētu sēdēt uz priekšapmaksas kartēm lai iemācās naudas vērtību+1 Vai arī atslēgt sīko numuriem visus paaugstinātās maksas pakalpojumus! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tumsasgars Marts 24, 2013 Share Marts 24, 2013 Arnolds Piepe, on 22 Mar 2013 - 23:50, said: Ronald - ja cilvēks zvana uz pakalpojuma tālruni iepriekš pat nevīžojot izlasīt redzamā vietā speciāli rakstīto pakalpojumu sniedzēja lapā, tā jau ir viņa paša problēma, un viņš vienkārši prasās tikt appists! Ja man būtu pieejams internets lai izlasītu to kas ltk mājas lapā rakstīts, es nekad nezvanītu uz 1188 bet googli lietotu. Zvanīju uz 1188 jo nestrādāja internets lai sazinātos ar interneta sniedzēju (balticom). Pēc tevis teiktā man sākumā vajadzēja ieiet internetā ( no telefona? jo pieslēgums nestrādāja), noskaidrot 1188 izcenojumus, un tikai tad zvanīt? Kur jēga? Tajā laikā zvans uz ltk numuriem no mana pieslēguma maksāja liekas ka 0.02ls/minūtē. Kā bez interneta es varēju uzzināt ka šī paša saruna, tikai caur 1188 maksās 20x dārgāk???? Protams ka LTK neko no juridiskā aspekta nav pārkāpis, rēķins tika samaksāts, tomēr uzskatu ka tā nav godīga biznesa prakse. Godīgi būtu bijis, ja saruna ar 1188 operatoru būtu pa paaugstinātu maksu (pelnīt vajag visiem!), bet tālākais savienojums pa standarta. Vai vismaz operators būtu brīdinājis ka arī savienojums būs pa paaugstinātu maksu. Varēja mēģināt izmantot arī otru dienestu www.8811.lv =] Esmu zvanīji no ZZ un t2 numura un viss ir tā kā vajaga,brīžam op ceļ sekunžu laikā un saruna izmaksā 5-10santīmus[tele2 un zz klientiem pirmās 20sekundes savienojuma bezmaksas- nezinu kā ar citām kartēm] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ant_LV Marts 24, 2013 Share Marts 24, 2013 +1 Vai arī atslēgt sīko numuriem visus paaugstinātās maksas pakalpojumus! Paaugstinātās maksas pakalpojumu bloks pie T2 tāpat neatslēdz zvanus uz 1188/8811. Link to comment Share on other sites More sharing options...
*M3 Maijs 30, 2013 Share Maijs 30, 2013 Laikam tēma būs līdzīga, tāpēc lai nav jāveido jauns pavediens rakstu šeit. Šodien saņēmu zvanu no šāda numura. (Skat.bildē). Protams, ka neatbildēju. Kāds ir saskāries ar šo numuru un cik šis fantastiskais zvans izmaksā? Jo šis visticamāk ir no sērijas, kāpēc mans rēķins ir par pāris latiem lielāks nekā vajadzētu. Mēģināju arī iegoglēt, bet par konkrēto numuru teikts nekas īpašs nav. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Maijs 30, 2013 Share Maijs 30, 2013 Vai par ienākošajiem zvaniem arī netīšām iegrābties ar samaksu? Es šeit nerunāju par atrašanos ārzemēs u.c. nestandarta situācijām? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donkeyhot Maijs 30, 2013 Share Maijs 30, 2013 Nu zvanīja tur kāds, nu un? Link to comment Share on other sites More sharing options...
*M3 Maijs 30, 2013 Share Maijs 30, 2013 Vienkārši interesē un varbūt kāds aizdomāsies, kad saņems šadus zvanus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZzigizZ Maijs 30, 2013 Share Maijs 30, 2013 Sveiki. Domāju, ka konkrētu atbildi sniegs operators. Uzraksti, pajautā... nu un mums pastāsti... A par veco tēmu- Valsts monopols strādā, jo reklāmās 1188 NEKUR NAv rakstīts, ka pakalpojums ir par paaugstinātu samaksu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zibins Maijs 30, 2013 Share Maijs 30, 2013 Lohotrona princips balstās uz ideju, ka viltīgajam nummuram tiks pārzvanīts. Nav dzirdēts, ka, vienkārši atbildot, tiktu ņemta maksa. Puikam pirms kāda mēneša arī nāca mistiski zvani. Paceļot klausuli - otrā galā kapa klusums. Labi, ka laicīgi iegrozīju smadzenes, lai nezvana atpakaļ tādiem kadriem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donkeyhot Maijs 30, 2013 Share Maijs 30, 2013 Tieši tā, nav pamata satraukties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Maijs 30, 2013 Share Maijs 30, 2013 Man šitie parasti piedāvā kaut kur investēt. Sūtu nah atklātā tekstā. Dažreiz kko liedzas, dažreiz nomet, dažreiz ierēc pretī. Kādu gadu nav zvanījušies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wersa Jūnijs 1, 2013 Share Jūnijs 1, 2013 Variants ka sīkie iedeva palietot telefonus draugiem? Bērni bieži ņem viens otra telefonu. Izdzēst vienkārši, draugam nesaka kur zvanījis. Saucās iedod pazvanīt Pēcim. Piezvana uz xxx un izdzēš vēsturi. Pirms 10 gadiem vienam bija Lattelekom rēķins ar kļūdu. Operators to izlaboja. Kļūda arī varbūt. Tīšām jau nesagudros to rēķinu, neticu.Priekšapmaksas kartes labs variants. Sīkie var nozaudēt telefonu, ar priekšapmaksu drošāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!