Jump to content

Iphone 4s cenu atšķirība


anh
 Share

Recommended Posts

Sveiki, gribu panjemt iPhone 4s.

Sāku skatīties, piemēram, interneta veikalos var dabūt ~ pa 350Ls, skatījos veikalos - LMT centrā bik virs 400Ls, un iDeal vispār 450Ls

Varu mierīgi njemt no interneta veikala, vai tur ir kāds āķis, kāpēc tik stipri lētāk?

Link to comment
Share on other sites

Cilvēks Parastais

Vienīgais varētu būt, ka rodās situācija, ka tas kaktu kantoris otrajā lietošanas gadā pazūd, un tādejādi izplēn arī garantija.

Savādāk nekādai starpībai būt nevajadzētu

Link to comment
Share on other sites

Nekad nesu saskāries,ka veikals nodrošina garantiju.Vienmēr oficiālais servisa centrs.Varbūt ar Apple LV savādāk.Bet neticu,ja nav pelēkais telefons un ir čeks vai pavadzīme.

 

kantoris otrajā lietošanas gadā pazūd, un tādejādi izplēn arī garantija.


Tā pat nesapratīšu kapēc cilvēki ar bojāto preci skrien uz veikalu ne servisa centru,kas nodrošina attiecīgajai iekārtai garantijas remontu.

Link to comment
Share on other sites

Cilvēks Parastais

ā, nu jā, iespējams tev taisnība ;)

vienkārši biju iedomājies tādu sitruācijas scenāriju, zinot, ka Apple nodrošina 1 gada garantiju no savas puses

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nekad nesu saskāries,ka veikals nodrošina garantiju.

Piemērs... LV iveikalā tiek tirgota Nokia, kura atvesta no Beļģijas. Ražotājs, tobiš Nokia, servisu šim telefonam nenodrošina šajā reģionā. Kā Tu domā, kurš uzņemās garantijas servisa apkalpošanu - protams, ka tirgotājs.

Tātad lūk, mani mazie draudziņi - ja pērkot kādu populāra ražotāja ierīci, garantiju nenodrošina oficiālais serviss (tos var netā sameklēt), tātad ir divas iespējas - vai nu šis tirgotājs ir oficiālais izplatītājs un tam pieder arī garantijas serviss (šāds varinats nav diez ko izplatīts) vai prece nav "tīra".

Un lieki piebilst sekojošu niansi - ja garantijas remontu nodrošina oficiālais serviss, tad viņi pat nekasīsies par kaut kādiem nenozīmīgiem sīkumiem, kuri teorētiski varētu ietekmēt pieņemšanu garantijas remontā, jo viņi pelna no tā, cik daudz ierīces ir saremontētas - tik arī piedzen naudiņu no ražotāja - viņiem ir izdevīgi remontēt, tā ir viņu peļņa.

Tur pretī "pelēkās" preces, kurām garantiju nodrošina pārdevējs... viņi atradīs jebkādu iemeslu, lai atteiktu šo bezmaksas garantijas remontu - atradīs uz telefona vismazāko švīku un pateiks, ka telefons ir bijis nomests, u.t.t... jo šis remonts ir tieši zaudējumi viņiem - remonta izmaksas sedz viņi paši, kas nevienā brīdī nav izdevīgi.

Link to comment
Share on other sites

so, ja garantiju nodrošina ražotājs tad viss kartībā?

arī minēji, ka to var atrast netā vai nodrošina oficiālais serviss, kā to var izdarīt?

Labots - anh
Link to comment
Share on other sites

Ražotājs pats prakstiski nekad nenodrošina, to nodrošina ražotāja sertificētais pārstāvis - serviss.

Link to comment
Share on other sites

Apple tāpat nodrošina tikai 1 gadu. 2. gadu sedz tirgotājs.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...