Jump to content

Auto krāsošana


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

Ik pa laikam ir vajadzīgi auto krāsotāja pakalpojumi, jo ne visos servisos to var sniegt un kvalitatīvi. Kā reiz briest doma aizlāpīt rūsas caurumus un ja pats varu izslīpēt, aizšpaktelēt, tad ar krāsošanu ir bēdīgāk, jo nav ne vajadzīgais aprīkojums, vieta (garāža piekrauta ar mēsliem) ne arī nepieciešamie skili, lai to varētu izdarīt smuki.

 

Ir zināmi kādi kantori vai mājas laboratorijas, kuri ar to ikdienā nodarbojās pa sakarīgām cenām un garantē kvalitāti? Reiz bembim pa lēto jeb 60Ls nokrāsoja haubi, spārnu un bamberi, bet otru reizi neko tādu vairs negribētu saņemt - notecējušu, matētu krāsu + neatbilstošs tonis. 

Labots - Skrandainais
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mezavecis

    32

  • Ronalds

    15

  • Pirkss

    12

  • e = d

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Spokos, Saša Aleksandrs :mrgreen:

Pus pa jokam, bet krāso tiešām labi, tik pa lēto gan laikam īsti nebūs :)

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Diemžēl ar spoku sašu neesmu pazīstams, lai gan virtuāli ir zināms, kurš tas ir :) Vispār derētu kādu piemēru, jo kas vienam lēti, citam dārgi.

Link to comment
Share on other sites

unguentum

galvenais jau ir pulēšana pēc krāsošanas.

 

pa 60 ls 3 detaļam nav brīnums, kad pulētāju neredzēja :D 

Norma pa detaļu ar garantiju ir 50-70 Ls

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Krāsoju spārnus Latbemā (bet iespējams, ka jami krāsošanu outsoursē pāri ielai esošā kantorī, 100% sūrs neesmu) un veicu citus remontus. Par cik tas bi caur apdrošināšanu, tad tas pasākums nedaudz ievilkās un saņemot mašīnu atpakaļ biju jau paspējis piemirst, kurš spārns tad bija sasists un krāsots. Redzēt arī nevarēja, lai arī kā pētīju :) Attiecīgi otreiz, kad pēc pāris mēn. vajadzēja krāsot otru spārnu, tad vedu turpat. Viss \m/

Link to comment
Share on other sites

unguentum

Drošākais variants kā atrast labu krāsotāju ir ieiet kādā auto kluba www un uzpresēt savu krāsošanas vēlmi, pie reizes iečekot atsauksmes un viss būs čiki briki. 

Link to comment
Share on other sites

Peleecis

Varu ieteikt sakarīgus krāsotājus no Ropažiem ... dārgāk , kā Rīgā nebūs , bet lai teiku , ka pa lēto .... Ja ir interese - precīzāk jāzvanas pašam . JDat te reiz apgalvoja , ka neviens izņemot viņu un viņam pietuvinātos , nav pelnījis adekvātu samaksu ..... patiesībā gribētos teikt - tad nu saņemiet pa lēto krāmus un pusdarītus darbus  pār savu galvu ... Tu , Skrandaini , pa lēto strādā? Vai par,, sakarīgu,, samaksu , kas tulkojumā nozīmē - lētāk , nekā es pats ņemu...? Bet nu any how .. puiši ir ok , un bik zemākās cenās , kā Rīgā būs ...

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Peleecis, es saku, ka man ir rūgta pieredze un negribētu atkārtot. Es varu googlē vēl 20 kantorus atrast, kas piedāvā savu pakalpojumus, bet ar nezināmiem izcenojumiem, nezināmu rezultātu. 

 

Es neteicu, ka gribu atrast maksimāli lēti, bet gan normālu kvalitāti un atbilstošu cenu. Piemēram, Domeniksa vai VW centra pakalpojumus es šādiem nolūkiem neizvēlēšos, jo cenas ir par augstu.

Link to comment
Share on other sites

Peleecis

Nu ... ja džeki ar šo maizīti pelna nu jau pāri par desmit gadiem , tad laikam galīgie sūdabrāļi nav . Pavisam precīzi nepateikšu - uz nagiem viņiem neesmu skatījies , un nav gadījies pašam neko krāsot ... Vienkārši viņi dala angāru ar meistaru pie kura nu jau ntos gadus  vedu savu zirgu labot .E esmu ar acs kaktu manījis , ka jamiem tur box arī ierīkots ...

Link to comment
Share on other sites

sald.ice

Zb IT forumos labs cilvēki kuri meklē, pērk, vai maina desu meistarus, gaļas skaldāmos bluķus, krāna pagarinātājus, jumtus, siltumnīcas, kurmju ķeramos tīkliņus u.t.t.. 80% piestāstits ar tamlīdzīgu drazu, neskatoties uz to ka zemāk ir sadaļa SLUDINĀJUMI.

Labots - sald.ice
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
sald.ice

 Es saprotu, ka gribēji izcelties ar savu intelektu, bet ko tu ar savu citātu gribēji pateikt?

Link to comment
Share on other sites

unguentum

Jebkurā laikā viskvalitatīvākie krāsotāji ir bijuši tie, kuri nodarbojas ar aerogrāfiju - figņas netaisīs, bet cena 2,3,4x lielāka nekā jebkur citur pa to pašu darbu, jo krāsots tiks vismaz 4 piegājienos ar gala krāsu. un līdz ar to vismaz 6 reizes pulēta dažādiem smēriem(vismaz 2x ik pēc krāsošanas).

 

Visa cena jau slēpjas pulēšanā - neviens jau negrib 5ls dēļ visu dienu ar multitoolu gar detaļu pulierēties ar mikro smēru.

 

Vispār jau pats ar micē var pa kādi 20 Ls pārkrāsot vienu detaļu(neieteiktu buferi), tik rēķinies ar dienu vai divdienu pulēšanu. tis pārējais aprīkojums(krutais) samazina pulēšanas ilgumu.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
(labots)

Krāsošana zem klajas debess ir galīgi garām, līdz ar to pat labākais aprīkojums nepalīdzēs to izdarīt lētāk, un šoreiz tas atkrīt.  

 

Tas jau skaidrs, ka laiks = nauda. Tāds arī bija topika mērķis noskaidrot, kādi pasākumi nepieciešami, cik tam normāli jāmaksā un kur to normāli var izdarīt.

 

Aerogrāfija būtu zvirbuļu šaušana ar lielgabalu, kas jebkurā gadījumā ir ļoti dārgs pasākums, jo jebkuru bojājumu gadījumā pielabošana nav kapeikas. 

Labots - Skrandainais
Link to comment
Share on other sites

Latbemā gan laikam krāsot neieteiktu. Man arī apdrošināšanas gadījuma sakarā haubi autiņam krāsoja. Gads riņķī un pie nāsīm jau rūsa iekšā. Gribēju braukt lamāties, bet visu laiku slinkums no Teikas uz Imantu dzīties, lai dusmas izgāztu...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Skrandainais. Pats vari krāsot, ja tev ir pieejams brīvs zāliens un normāls aprīkojums. Bet nekrāso zem klajas debess, bet gad dārza telts, tās baltās, kurās kaut ko svin. Tajā iebrauc mašīnu, un tur nekas no augšas nekritīs, un no zāles nāks skābeklis, labāk žūs.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

marrtins

Nieri arī var sev pats apmainīt, ja ir normāls aprīkojums.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Mezavecis

Gribas šo te tematu vēlreiz pacilāt un konkrētizēt reālu pieredzi, it sevišķi izmaksas, lai varētu pēc ziemas beigšanās sakasīt vajadzīgo budžetu. Kaut kad pasen vecam sapuvušam būmerim viens pazolīds kantoris par pilnu pārkrāsošanu + caurumu metināšana minēja ciparu sākot 800 EUR.  Esošam autiņam caurumi nav tik krimināli un varēs iztikt bez metināšanas. 

 

 Nepieciešams kantoris (vai kāds konkrēts kekss), kas kvalitatīvi visus caurumus izpulēs (lai rūsa pēc 2 gadiem neizlien ārā tajās pašās vietās), nošpaktelēs un nokrāsos, kas to dara saprātīgā termiņā (līdz 1 nedēļai) un cenās. Pagaidām izskatās, ka vajag krāsot spārnus, visas plastmasas daļas un laukumu ap numura zīmi. 

 

Pilnīgi un noteikti pats netaisos kaut ko krāsot. Varētu vēl mēģināt pašam ņemties ar rūsu, bet tad jāņem atvaļinājums šādam pasākumam, jo jāņem katra detaļa nost un jāapstrādā, bet aizdoma, ka sakarīgā termiņā bez iepriekšējas pieredzes varētu neiekļauties un tad vajag rezerves autiņu, lai ar ko braukt uz darbu. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

lai rūsa pēc 2 gadiem neizlien ārā tajās pašās vietās

To tev neviens krāsošanas kantoris/meistars neapsolīs, a ja apsolīs tad, tā būs klaja diršana.


 

 

Pagaidām izskatās, ka vajag krāsot spārnus, visas plastmasas daļas un laukumu ap numura zīmi. 
Ja visi spārni, tad mazāk par 500 diez vai būs. Krāsotājiem jau vienkārša matemātika - viena detaļa +/- 100e.
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Un reizēm šie paši iesaka, spārnus (vismaz priekšējos) nekrāsot, bet gan šrotā sameklēt normālus.

Ar to kvalitāti un caurrūsēšanu ir dažādi. man bija auto sista priekša, nobraucu ar to 5 gadus un sāka līst rūsa laukā spārnā un pārsegam. Tur ir tā - detaļām, kas no abām pusēm pakļautas atmosfēras iedarbībai, kad rūsa lien cauri krāsai jau bieži vien ir par vēlu ar slīpēšanu un špaktelēšanu nodarboties. Tādus špaktelē tikai uz pārdošanu, nevis pašam turpināt braukt.

Link to comment
Share on other sites

Nepasen savu biju aizdzis, lai pārkrāso visu aizmuguri, jo šur tur bija iemetusies rūsa zem krāsas, kaut gan vizuāli tos neviens vēl neredzēja, tikai es pats, un vajadzēja ar pirkstu parādīt, lai ierauga. Gaidīju rindā 3 mēnešus, bet viss izdarīts godam, pat esot nocinkojis. Vēl pārskatīja visu mašīnu un šur tur skrambas pielaboja, lai rūsa neiemetās. Varu iedot kontaktus, ja vēlies. Aizbrauksi, apskatīs un pateiks cik izmaksās.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

androidz

Runa par to, lai kāds "krāsotājs" neizdomā maukt špakteli pa virsu rūsai ar izrietošām sekām. 

 

Diez vai 15 gadus veciem autiņiem var atrast labākus spārnus, kā viņi ir pašlaik. Par ķīniešu detaļu kvalitāti jau pieredzēts - sievai autiņam pēc avārijas remonta rūsa pēc 2 gadiem parādījās tikai ne-oriģinālās detaļās. 

Vispār autiņam ir standarta sudrabotā krāsa un daži labi eksemplāri ss.lv tirgojas pa daļām, kur daudz detaļas labāk stāvoklī (pēc bildēm) var izrakt. Arī cena ir zemāka par 100 EUR par detaļu.

 

Un reizēm šie paši iesaka, spārnus (vismaz priekšējos) nekrāsot, bet gan šrotā sameklēt normālus.
Link to comment
Share on other sites

Nepasen savu biju aizdzis, lai pārkrāso visu aizmuguri,

Ja nav noslēpums, how much?  Un cik ātri izdarīja darbu? Tev nebija audjuks, tiem bleķi skaitās izturīgi?

 

 

Runa par to, lai kāds "krāsotājs" neizdomā maukt špakteli pa virsu rūsai ar izrietošām sekām.

Nu nezinu, kas par mistiku, bet ja tas bleķis ir bijis traumēts, krāso kā gribi, liela varbūtība, ka ruslans līdīs ārā, agrāk vai vēlāk. Man sāka līst pēc 3 gadiem, tagad domāju, ka vajag glābt spārnu. Biju aizdzinis pie vieniem krāsotājiem, no skata tīri zolīds kantoris, čalis godīgi pateica, ka var darīt, bet pēc gada, diviem rūsa atkal var izlīst, a var arī neizlīst.

Labots - androidz
Link to comment
Share on other sites

Audiks palicis pagātnē, tagad ir Octavia a5. Cenu neminēšu objektīvu iemeslu dēļ, bet maksa saprātīga. Varu tev nosūtīt kontaktus, ja vēlies, bet tālāk paši runājat pa cik un kā. Darbu paveica diengan ātri:

2dien vakarā atdevu, uz sestdienu jau viņš krāsoja, pirmdien pēcpusdienā jau zvanīja, ka var nākt pakaļ.

Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

100% rūsu nekad nevar dabūt ārā...

Ja tā ir iemetusies, tad agri vai vēlu būs atkal.

Daudzmaz cerīga metode ir ar smilšu strūklu, bet neticu ka kāds par 100 eināriem par detaļu tā čakarēsies...

Link to comment
Share on other sites

pat esot nocinkojis

 

Vot pastāstiet man kā tas garāžas apstākļos ir izdarāms? Domāju ka klaja diršana!

 

Mana pieredze ir tāda, ka ja rūsa ir parādījusies, tad salabot lai iegūtu tādu noturību, kā no rūpnīcas principā nav iespējams. Pa lēto vasarā, kad karsts, saulains laiks mierīgi var pats piekrāsot lai ruslanu uz pāris gadiem apturētu. 

 

Var pa dārgo dzīt uz servisu. Tomēr nez cik servisiem ir apkurināmas krāsošanas kameras lai ziemā varētu kvalitatīvi nokrāsot..... Tā ka jebkurā gadījumā ieteiktu pagaidīt vasaru. 

Labots - ronalds_
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

ronalds_

Ja tu būtu izlasījis, tad es teicu, ka to veikšu vasarā, bet līdzekļus vajag jau tagad sākt plānot, par ko arī ir šis topiks - noskaidrot, cik, kas maksā.

 

Kas attiecas uz paškrāsošanu(kā parasti ar baloniņu), tad to var darīt autiņiem, kam krāsa jau kļuvusi matēta, vismaz reizi tas ticis pārkrāsots vai durvīm jau ar pirkstu caurumu var izbakstīt. Ņemot vērā kopējo tehnisko stāvokli, mazo nobraukumu, tuvākos 2-3 gadus auto netaisos mainīt, attiecīgi arī 1000 EUR vizuālā stāvokļa uzlabošanai ietaupot uz jauna auto meklējumiem, būtu jau ietaupījums.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Vot pastāstiet man kā tas garāžas apstākļos ir izdarāms? Domāju ka klaja diršana!

 

        Pats redzējis neesmu, bet dzirdēju, ka šis esot nopircis kaut kādu agregātu cinkošanai. Labi ikdienā pazīstu viņa radinieku, kurš ieteica un caur kuru arī nonācu pie viņa. Tāpēc arī ticu, ka saka, ka cinkojis, tad arī neapšaubu. Katra izvēle kam ticēt, kam nē. Es nevienam neko neuzspiežu. 

Link to comment
Share on other sites

Lūk būtu forši ieraudzīt to aparātu kas ļauj garāžas apstākļos veikt cinkošanu. Ja tas tiešām ir iespējam, lai meistars apraksta aparātu un tehnoloģiju. Ja tā tiešām ir cinkošana (nevis nopūšana ar cinku saturošu krāsu no baloniņa - es tā daru ar sametinātiem izpūtajiem), tad viņam tā būs laba reklāma un arī šeit ne viens vien klients atradīsies!

 

 

 

Kas attiecas uz paškrāsošanu(kā parasti ar baloniņu), tad to var darīt autiņiem, kam krāsa jau kļuvusi matēta, vismaz reizi tas ticis pārkrāsots vai durvīm jau ar pirkstu caurumu var izbakstīt.
 

 

Kā nu kurš uz to skatās! Mazus krāsojuma bojājumus var pavisam viegli novērst saviem spēkiem un tā ka labojuma vietu praktiski nevar redzēt. Protams, ja sagaida kamēr vietām pirksts iet cauri, tas jau cits stāsts....

 

 

 

attiecīgi arī 1000 EUR vizuālā stāvokļa uzlabošanai ietaupot uz jauna auto meklējumiem,

 

Nu nezinu vai 1k eur ir jēga ielikt, ja tā pat pēc pāris gadiem rūsa būs atpakaļ tā vai tā. Ja jau rūsa ir parādījusies - būs katru gadu jāpiekrāso.  

Link to comment
Share on other sites

man 15 gadus vecam auto rūsas likvidēšana pirms 2 gadiem izmaksāja ap 450Ls (varbūt pat mazāk, šitos izdevumus kaut kā nekad nepierakstu). Tur bija divi spārni (no šrota tikai meklēšana un nomaiņa), motora pārsegs jauns ar krāsošanu, vienas arkas metināšana, otras arkas piekrāsošana, vienas buktes aizmugurē labošana un līdz ar to visa spārna krāsošana, apakšas un sliekšņu nopūšana ar kaut kādu figņu.

metinātajā arkā tagad kaut kāds brūneklis parādījies un tas arī viss. durvju apakšmalas pats apstrādāju ar kaut kādu rūsas pārveidotāju un hammerite pa virsu. tam vasarā vajadzēja vienu vakaru.

auto no ārpuses mazgāts netiek :D

un uz remonta laiku man vēl servisā iedeva lūzni ar ko pārvietoties.

Labots - e = d
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Uhh, palasos šeit un atceros kā izskatās kaut LV uzņēmumu cinkošanas vannas, kā izskatās tā zona kurā ieiet ir TOTAL VERBOTEN un kas tur vispār notiek..... ta par kādu mājās cinkošanu mēs šeit vispār runājam????

 

Quake esat spēlējuši? Tur ir apmēram tā

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Darbs ir izdarīts labi un viss. Prasīja par krāsošanu, atbildēju. Nepatīk kaut kas, tad lai meklē citu, man vienlaga. Ne es daru, ne man no tā kāds labums.

Link to comment
Share on other sites

nu tak auto detaļām parasti izmanto elektroķīmisko cinkošanu. tehnoloģiski tas nav nekas ārprātā sarežģīts.

Link to comment
Share on other sites

e = d, protams. Bet cik zinu tam vajadzīgā detaļa jāiegremdē vannā ar attiecīgo ķīmiju un jāpieslēdz strāva. Rūpnīcā tā cinkoja auto korpusus - visu korpusu iegremdējot vannā. Kā to var izdarīt ar saliktu auto es nevaru iedomāties.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Mezavecis

Tātad šo jautājumu esmu pakustinājis uz priekšu. Esmu apzvanījis n kantorus un spārnus labākā stāvoklī atrast ir utopija vai arī par tiem prasa kosmosu (>80 EUR/gab). Lai arī ss.lv ir kaudze ar sludekļiem, reāli no virsbūves maz kas ir palicis pāri. Katrā gadījumā spārni aiziet prom paši pirmie.

 

 

, bet gan šrotā sameklēt normālus.
 

 

Re kur sabildēju esošos rūsas pleķus. It kā jau nav daudz - jāpārkrāso abi spārni, bāgāžnieks, aizmugurējās arkas un abām durvīm stūri. Tikai nav skaidrs, ko var darīt ar ruslanu pie vējstikla. 

 

http://failiem.lv/g/rsgcpte

 

Ir kāds kaut ko dzirdējis par kantori Tranzītserviss Mārupē? Pašlaik tas sanāk vistuvāk.

Link to comment
Share on other sites

mezaveci panem ar benzinu notiri to brunumu lai necert acis un brauc talak..tur jau izskatas visa masina japarkraso. ir tik verta taa masina?

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

dārgi sanāks tā krāsošana, un pēc gada vai labākajā gadījumā diviem rūsa parādīsies atkal

Link to comment
Share on other sites

Long John
(labots)

Laikā, kad man bija diezgan paveci autiņi ar rūsas "augonīšiem" pr.arkās un vēl šur-tur-   sudrabains Audi-100 C4 un tumši zils Audi A6 C4, ar tiem regulāri cīnījos paša spēkiem, izmantojot diezgan tuvu pēc krāsas Hammerit- attiecīgi sudrabainu un tumši zilu. Pārāk uzkrītoši nebija un vismaz pāris mēnešus turēja... :sorry:

Kaut arī ir pazīstams krāsotājs, tik vecus vāģus pilnībā  krāsot neredzēju jēgu. Un, cik sapratu, pirms manis tie jau tika pārkrāsoti, tā kā rūsa līstu atkal tik un tā... :resent:

 

Tagadējai VW Borai, kad to nopirku,  bija tikai viens 5-santīmu izmēra pleķītis uz jumta pr.malas virs stikla, to man krāsotājs pirms gada kvalificēti apstrādāja un piekrāsoja- tfu-tfu, vairāk nekur nekas ārā nelien, kaut arī Borai jau 13 gadi.

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Tā mašīna ir vairāk vērta salīdzinot ar citām 2001.g. mašīnām un izskatās, ka ar to plānots braukt tuvākos 3 gadus. Salons, motors, ritošā daļa iet kā Šveices pulkstenis. Tur vairs neko nevar notīrīt, jo vietām krāsas vairs nav. Biju visādus variantus gudrojis, bet nopūst ar baloniņu varētu durvis, kas vismazāk apskādētas. Man ir pieredze ar BMW, kuram izrūsēja tādi caurumi, ka autiņš pēc miskastes izskatījās un nebija vērts labot, bet tam autiņam bija kaudze citu problēmu un nebija vērts tur resursus ieguldīt.

 

mezaveci panem ar benzinu notiri to brunumu lai necert acis un brauc talak..tur jau izskatas visa masina japarkraso. ir tik verta taa masina?

 

Galvenais, lai neparādās tur, kur jau bija pulēts, špaktelēts un krāsots. Tas, ka viss rūsē, ir neizbēgami, jo tak nedzīvojam Sahāras tuksnesī. 

 

dārgi sanāks tā krāsošana, un pēc gada vai labākajā gadījumā diviem rūsa parādīsies atkal
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...