Jump to content

Devu, devu kukulīti, citam - lielu, citam - mazu


Recommended Posts

Pēdējā laikā arvien vairāk lasu, ka CP ir aizturējusi kādu par kukuļdošanu. Par cik agrāk šāda parādība novērojama nebija, arī CP darbinieki, visticamāk, nimbus masveidā nav sapirkušies un uzvilkuši, rodas jautājums - kas tad nu? Kāds iemesls ir mentam neievākt kabatā 500 latvju naudas, bet tā vietā krāmēties gan papīriem? Viņiem par katru pieķerto kukuļdevēju CP sistēma piešķir lielas  prēmijas?

Pie viena - kāds no klātesošajiem (protams - caurcaurēm teorētiski :) ), pēdējā laikā ir piedāvājis žīdu naudas sūcējiem CP darbiniekiem sarunāt kaut ko tête-à-tête? Kādi bija panākumi?

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Sky_High

    6

  • versatile

    7

  • Zux

    7

  • alusbundza

    8

Domugrauds

Moš saprātīgāki palikuši, un kas tur slikts, ka neņem kukuļus? Varētu arī saeimas idioti ņemt piemēru

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Varētu arī saeimas idioti ņemt piemēru

1. Tad jau nebūtu kas iet par deputātu...

2. Ārzemēs neņem tapēc, ka tādu nieku dēl jāzaude agrā pensija un tīri pieklājīga alga (konkrēti, runāju ar vācu radu)...

Link to comment
Share on other sites

RudeWolf

Man arī vienu paziņu pie dziesmas paņēma. Taisīja 10LVL maksas pagriezienu, bet tagad tiesu darbi. Bet cik zinu, tad parasti uzmet tos, kas nemāk sarunāt un uzskata sevi par pārāk alfa tēviņiem.

Link to comment
Share on other sites

Nez, cik šiem tur maksā? Uz sitiena gūgle nesaka. :/ Jebkurā gadījumā, šaubos, vai vairāk par 500 latvju naudām.

Tiesa, ņemot vērā, ar kādām mašīnām viņi tagad brauc...

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

 

 

parasti uzmet tos, kas nemāk sarunāt

 

+1

 

Prātā stāv viens gadījums, kur vienu raspizģaju pie lielā zvana piekāra. Nemākot runāt un/vai gadījumā, kad sarunāt nav iespējams (tādi, protams, gadās) šams esot štoļi uzskatāmi metis to dvacāru (laikam) mentu mašīnā vai kaut kā tā. Par tādu pārāko stulbumu vien ir jāatbild ar visām izrietošajām sekām.

Link to comment
Share on other sites

intervall
Nez, cik šiem tur maksā?

Sievas tēva brālis strādā,kaut kad nesen teica,ka kaut kādi 50 vai 70 lati.Laikam reizi mēnesī vai divos dod to prēmiju-neatkarīgi cik nodod devējus.Pati alga kā vecākajam inspektoram Ls 290 uz ķepas.

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

nebūs ņēmēju, nebūs devēju.. nebūs devēju, nebūs ņēmēju.. pareiz, ka ķer.. i vienus, i otrus.. citādi letiņiem jau pašsaprotami ir kļuvis ņemt/dot kukuļus pa labi, pa kreisi.

 

par atalgojumu.. visi dati ir publiski 

 

http://www.vp.gov.lv/?id=484&said=484

Labots - CAP
Link to comment
Share on other sites

Domugrauds

Eu veči, sūds pa kukuļiem, laukā klaja debess un zvaigznes krīt

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

Labi ir, ka kukuļus neņem, jo sākumā zog mazās lietās, pēc tam lielās lielās. Jo vairāk kukuļi, jo dziļāk d...sā.

Link to comment
Share on other sites

Peleecis

Tieši tā - es arī nevaru sev pārkāpt un pajutāt - vai neesi pērkams kuces bērns? Nu kaut vai starp puķēm .... man kaut kā šķiet , ka ieguvumi netasver tos zaudējums , ja pajautāšu to nepareizajam cilvēkam - tam , kurš tāds nav . Nu trakoti negribas aizvainot godīgu cilvēku ...

Štrunts par kukuļiem ... ir cita sāpe- nupat  viens ministrellis , tas , kuram āzis dvēselē , bet uzvārdā arī kas līdzīgs  , briesmīgi apvainojies blēj  un veļ mucas uz Paulu Timrotu , par to , ka tas negrib pieļaut vēl arī nākošo, dažu izredzēto bussinesu, uz visas Tautas rēķina . Tam ministrellim es gan labprāt pavaicātu - vai esi pērkams kuces bērns, vai vienkārši smadzenes nodzēris?

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Mūsdienās jebkurā policijas mašīnā ir kameras un skaidrs, ka visi naudas devēji atrausies, ja kaut ko tādu mēģinās darīt. Citādi ir ar motociklistiem, kas var brīvāk.

 

Man gan maz darīšana sanākusi ar policistiem, dzēris pie stūres nebraucu, tik dažas reizes norāvos par ātruma pārsniegšanu.

 

Vienu reizi braucu 70, kur varēja 30, bet nu arī teicu, ka steidzos uz mājām, šie samazināja ciparu uz leju un sanāca tikai 30Ls un 1 punkts. Bet tajā vietā masveidā visus ķēra.

Otrā reizē sanāca braukt uz 115 ārpus apdzīs apdzīvotas viedas. Ments klāt un prasa, vai es zinot, ko esot pārkāpis. es saku jā, ir pārsniegts ātrums un neko darīt jāmaksā sods. Teicu, ka steidzos uz darbu. Tad šie prasīja, kur es dzīvoju (tas bija dažus km no mājām), paprasīja, vai jēga sabojāt jauko dienu. Atbildot, ka katram jādara savi pienākumi, palaida vaļā bez soda.

 

Pirms vairākiem gadiem, kad iekļuvu CSN, ments neskatoties uz visu skādi - 2 sadauzīti autiņi, nonests žogs, neiztika bez humora. Arī pēc tam normāli paskaidroja, ko rakstīt protokolā.  

 

Viens paziņa iepriekšējos gadus bija dažas reizes uzrāvies uz alkoholu uz paģirām, bet izdevās sarunāt, lai neatņem tiesības, bet maciņu nācās krietni atvērt. 

 

Līdz ar to man ir radies iespaids, ka visas problēmas rodas nepareizas attieksmes dēļ.  

Link to comment
Share on other sites

 

Mūsdienās jebkurā policijas mašīnā ir kameras un skaidrs, ka visi naudas devēji atrausies, ja kaut ko tādu mēģinās darīt. 

 

Tagad jau tehnisko un tiesībās dod kopā ar ādas vāciņiem kur aizmirsies netīšām dvacārs ielocīts.  

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kaut kad izjāja par papildsekciju, jebkuri mēģinājumi tikt galā bez papīru smērēšanas tika aplauzti ... laikam kamera auto fiksē visu vai mēneša plāns bij neizpildīts?

Link to comment
Share on other sites

Njā, kaut kā bieži parādās raksti par pieķertiem kukuļu devējiem. Ja tas tiešām tā ir, pie pašreizējām poliču algām, imho, diezgan tuvredzīgi gāzt iekšā kukuļu devējus.

Man pašam līdz šim ir padaudz reizes izdevies kukuļus veiksmīgi iedod. (Tiesa gan, pēdējā laikā braucu rāmāk un arī noteikumus tā nepārkāpju..) Ir pat uz bankomātu pakaļ naudai sūtījuši, jo nebija skaidrā. Pēdējo reizi par maksas pagriezienu iedevu pirms kādiem pāris mēnešiem- bija makā tikai divdesmitnieks- viss kā nākas, pat atlikumu izdeva. :)

Jā, kā jau iepriekš teica, laikam nav prātīgi ar naudu baigi plātīties- jādod "tehniskā pase" apskatīties. ;)

Bet nu, liekas, ka nākamo reizi, kad kaut ko nebūšu ievērojis, vairāk tomēr padomāšu vai ir vērts riskēt un piedāvāt..

Link to comment
Share on other sites

В семье не без урода

Šķiet, ka situācija paliek labāka, bet nu daļa kukuļus ņēma un ņems, ņems tikmēr, kamēr nebūs normālākas algas un vēl kādi sodi, piem, atteikt priekšlaicīgo pensionēšanos vai pie pirmā trika atstādināt no amata. žēl, bet mums vēl palicis padomju laika sindroms ar to, ka roka roku mazgā. Baigi piesedz ments mentu, vari braukt ar 4 promilēm, bet vajag tik pavicināt ksivu un novēlēs laimīgu ceļu.

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Kā tautā saka, tad kukuļus neņem tikai tie, kam tos nedod.

Nebūs devēju, nebūs ņēmēju.

Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

nupat viens ministrellis , tas , kuram āzis dvēselē , bet uzvārdā arī kas līdzīgs , briesmīgi apvainojies blēj un veļ mucas uz Paulu Timrotu

Un pareizi dara. Timrota aktivitātēm ar satiksmes dršību sakars mazs. Nesen kaunināja policiju, ka Briāna ielā ķerot tos, kas ignorē papildsekciju un brauc krustā pēdējā brīdī. Tikai kamēr auto tos 40m līkuma nobrauc, uz pārejas pie sava zaļā jau ir velosipēdists, kas aiz līkuma neredz steidzīgo vipu.

Tos idiotus, kas tur gāž grīdā un ar 60-70km/h ielido nepārredzamā krustojumā ar veloceliņu un gājēju pāreju nevis sodīt, bet kastrēt vajadzētu. Pašu izglāba personīgā reakcija, labas bremzes, bet visvairāk laikam jau tas, ka josla virzienā uz centru bija brīva un taksis varēja iebrakt pretējā.

A Timrtam, lūk, nabadziņi.

Tad vēl Zebrā aplami stāsta braukšanu dažādās interesantās vietās, kur kurš nav jālaiž - RDSD gan domā savādāk, bet informāciju neatsauc. Nu tā kaut kā.

 

A par Timrota +15 - atbalstu tikai tad, ja maksimālie atļautie braukšanas ātrumi par tiem 15km/h tiek samazināti. Latvietis jau nevar nepārkāpt...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

@@Zuxters, tā ir summa uz rokām (neto)

 

@@_dunduks_, aha.. nebūs ne devēju, ne ņēmēju, tad i viena, i otra nebūs. Kamēr tauta uzskatīs par normālu, tikmēr ar pastāvēs, lai gan pilnībā izskaust jau nav iespējams.

 

@@versatile,  pats šodien izlasīju to rakstu.. un ministram piekrītu. Timrots mazliet saspiedies, piemērs, pie skolas ir 30kmh un kas notiks, ja nesodīts varēs braukt ar 45kmh? Cita lieta ir uz šosejas.. 90 vai 105 nav tik liela nozīme pie laba ceļa un pārredzamības. Tāpēc jau ar ministrs saka, ka paredzēta iespēja konkrētās vietās likt konkrētus minimumus pie kā ķertu.. pie skolām no pirmā km, labos ceļos varbūt arī tos +10km neskatītos..

Labots - CAP
Link to comment
Share on other sites

 

 

pie skolas ir 30kmh un kas notiks, ja nesodīts varēs braukt ar 45kmh?

Tavuprāt sanāk, ka arī 11-tos vakarā, nakts vidū un svētdienā būtu tie 30 km/h jāievēro? Šoferis pats izvērtē pieļaujamo ātrumu, ņemot vērā faktisko situāciju, par to jau ir stāsts. Bet zīmes un radari jau paredzēti visnelabvēlīgākajai situācijai.

Link to comment
Share on other sites

@@ivo, ja nav papildzīmes par norādi, kurā tā darbojas, tad jā.. ir jāievēro.. un kas notiks nobraucot tos 50-100m ar 30kmh? Papildus pie daudzām izglītības iestādēm ir arī "guļošie menti", tāpat nāksies samazināt ātrumu, ja negribi sajāt piekari un ritošo.

Labots - CAP
Link to comment
Share on other sites

Pie skolām jāsaliek guļošos ar vēderiem uz augšu un fig tur kads ar sotaku brauks. Zīmei nav nozīmes, jo vienmēr kāds džigits ar vecu bembi atradīsies. Ja zīmes būtu uzliktas loģiski un pareizi, tad neviens nepārkāptu.Piemēram Norvēģijā brauc pa fjordu, zīme sešdesmit, bet to līkumu jau uz piecdesmit grūti izņemt un visi brauc apdomīgi. Pie mums uzlej jaunu asfaltu un mēnesi tur zīmi 50, jo lūk ceļa posms neesot oficiāli nodots ekspluotācijā. Skaidrs,ka visi gasē uz sotaku un poļicajiem naudas pelnīšanas vieta.

Link to comment
Share on other sites

 

 

veloceliņu un gājēju pāreju nevis sodīt, bet kastrēt vajadzētu. Pašu izglāba personīgā reakcija, labas bremzes, bet visvairāk laikam jau tas, ka josla virzienā uz centru bija brīva
 

 

Kopš kura laika pa veloceliņu braucošajiem, šķērsojot ceļu, ir priekšroka?

Link to comment
Share on other sites

Nu man arī reiz autoskolā mācīja, ka arī gājējiem, kas iet pa ietvi paralēli galvenajam ceļam, ir priekšroka attiecībā pret automašīnām.

Link to comment
Share on other sites

Ja pareizi esmu sapratis, ko man kādreiz auto skolā mācīja, tad, Itanium parādītajā bildē, ja tā iela, uz kuras atrodas zilais busiņš ir galvenais ceļš un velosipēdista celiņš, kas iet paralēli galvenajai ielai "pieder" pie šī galvenā ceļa, tad velosipēdistam ir priekšroka. Vismaz tā es to saprotu. Vai nu kā, līdzīgā situācijā es droši vien drošības pēc piebremzētu.. ;)

Te gan ļoti jocīgi- nevarētu gan teikt, ka tas velo celiņš ir tieši blakus galvenajam ceļam, diezgan atstatus..

Labots - Luke
Link to comment
Share on other sites

Guest wersa

Pie tām školām un kur piepilsētā daudz sīku celiņu, taciņu - tāpat uzmanos bez visiem ierobezožojumiem.

Mazums kas... iznesās sīcis ar veļuku tieši priekšā. Ir bijis, ka uz dēļa iznesās tieši priekšā. 25km/h, nu būtu 30it, nelaime klāt. Kādu 10 cm pietrūka.. :resent: . Saucās bērni, siksnu oficiāli un punkts.

 

Guļosie policisti?  Sporta piekarei daudz nepadarīsi, bet parastā dārgi sanāk ekspluatācijā. Ceļu kvalitāte ir uniāla.

Vēl murgo par jauniem nodokļiem - tapat ieliku Nodoklis 2014 tematu.

 

Manis pēc varēja pēc asfalta uzliešanas kaut slēgt uz nedēļu. Varbūt bedres mazāk būtu :moil: .

Link to comment
Share on other sites

Kopš kura laika pa veloceliņu braucošajiem, šķērsojot ceļu, ir priekšroka?

Tajā vietā velosipēdiem ir luksofors.

Turklāt, cik atceros, ja veloceliņš pieder pie ceļa, tad arī velosipēdam ir priekšroka, neatkarīgi no "dodiet ceļu" zīmes atrašanās vietas. Cita lieta, ka braucot pa ietvi, velosipēdam ir jādod ceļš mašīnām, kas nogriežas.

 

Taču vispār – kukuļus joprojām dod un ņem.

Labots - Charlie
Link to comment
Share on other sites

Guest wersa

Didzis

Tas tak visur, tepat arī vietas, kur zīme kaut 30, bet tāpat nav viegli izbraukt.

Skotija, Šveice, Francija, Itālijas ziemeļi - arī vietas, kur 30 it ir daudz... pat ja esi viens pats uz ceļa.

Vienīgi šosejām tiešām vajadzētu normālu limitu - 130 vismaz. Citādi kā akmens laikmetā dzīvojam.

Apdzīvotās vietās tiešām stipri jāskatās, sīči un bezpredeļščiki var sagādāt sūdus. Labas bremzes un piekare, normālas riepas - ļoti nepieciešams. Stūri arī vēlams tādu uz sporta vāģa pusi, lai var paspēt.

Link to comment
Share on other sites

Peleecis

 

 

A par Timrota +15 - atbalstu tikai tad, ja maksimālie atļautie braukšanas ātrumi par tiem 15km/h tiek samazināti. Latvietis jau nevar nepārkāpt...

Runa jau iet par to , ka nevis sodīt sāk no plus 15 , bet gan stacionārie radari mazākus ātrumus nevar fiksēt , bet to dara CP . Lai it kā labi domātais radaru pasākums , atkal nepārvērstos naudas kāstuvē , ar jau iepriekš plānotām peļņām un ienākumiem ...

Link to comment
Share on other sites

Guest wersa

Kas, ja šoseja 90, nu ja normāls ceļš, vispār limitu vajag celt uz 120 kā minimums. :) Gliemežu valstība, imho.

Normāli būtu 70, 80 un 100, 120, 130 ārpus pilsētas. Ieteicams 140 lielām šosejām. Akmens laikmets...

 

Pilsētas, tiešām ir jābaidās, pat tas atļautais negarantē neko. Ne tiem gājējiem, ne autiņam - ceļi kādi mums ir? moku rats, ne ceļi.

Bērnu tiesības, dzērāju tiesības, idiotu cilvēktiesības - klenderē, lien uz ceļa, sazin ko.

Link to comment
Share on other sites

Peleecis

Tak par to nav runa ... nemaz nestrīdos , ka skriet nav labi . Bet vai ir normāla situācija , ka ieviešot fotoradarus , gada sākumā budžetā ( un tātad arī privātajā radaru īpašnieku kabatā ) tiek ierēķināta peļņa - tipa šogad plānots iekasēt četrus muļjonus , bet nākošgad , plānots peļņas pieaugums ?... Kāds šādai lietu kārtībai sakars ar satiksmes un cilvēku drošību? Tas ir vienkārši kāda privātais biznes , no kura Valstij ar bik atlec .

Link to comment
Share on other sites

Guest wersa

Tak šosejām manuprāt par zemu tas atļautais ātrums. Nelieši gliemežmīļi, neko vairāk nevaru pateikt.

 

Pilsētās lien visādi priekšā, tāpēc visu laiku jāuzmanās.

 

Radari, jā, protams, auto darbnīcas arī - protams, imho, PVN pacēla, priecājās, cilvēki remontē bedrēs sadauzītos autiņus.

Tagad kunkstēja sāli, cukuru, cūku taukus ar akcīzi aplikt, auto papildus esošiem nodokļiem piedāvaja vēl trešo nodokli- ar citu nosaukumu uzlikt. Parazīti, nekas vairāk.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Ir cita problēma, ka uz normāla ceļa pie nenormāliem laika apstākļiem (sniegs, ledus, stiprs lietus) cilvēki neprot braukt un daudziem pilnīgi tumšs šis te miljons reižu skandētais sakāmais - "izvēlēties ātrumu atbilstošu savai pieredzei, automobiļa tehniskajām iespējām, ceļa segumam un laika apstākļiem"

 

Līdz tam par ātruma limitu pacelšanu ir bezjēdzīgi runāt, jo liela daļa domā taisnvirzienā, ja zīme 90, tad kaut priekšā tornado, ir jāvālē ne lēnāk, kā zīmē rakstīts.

 

 

ja šoseja 90, nu ja normāls ceļš, vispār limitu vajag celt uz 120 kā minimums.
 
Link to comment
Share on other sites

Guest wersa

Tā nedaru, man naudas žēl :) Ja redz, ka kas riebīgs var būt, labāk lēnāk, bet drošāk.

IMHO redzamība lietū pasliktinās, plus vēl ja ūdens uz ceļa sakrājas tādā slānī. Viņi tos ceļus varēja taisīt lai normālāk notek tie ūdeņi nost. Dažam labam kādā reizē var uzpeldēt tas autiņš tajā peļķē.

Link to comment
Share on other sites

Guest wersa

Dažas lielākās šosejas. Ja labs laiks un nakts, šoseju klāsts pieaug. :)

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...