Jump to content

galvenais ceļš un pagriezienu rādīšana


Recommended Posts

versatile

vvv, tak ir bijuši te punkti jau + to autoskolās speciāli uzsver gan teorijas nodarbībās, gan praktiskajās.

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Tādam emociju kamolam tiešām uz ceļa pašam nebūtu jārādās, tāpat kā stresainajiem likuma burta kalpiem un voģilām, kas vispār nespēj orientēties un kaut nedaudz prognozēt satiksmi :lol: Pagriezienu (ne)rādīšana vispār nav nekāda problēma salīdzinot ar muļļām, stresainajiem, dzērājiem un telefona glāstītājiem, bet kādam likuma kalpam ik pa laikam tēma jāpakustina :D

Labots - marrtins
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

martins dēļ tā, ka cilvēki nejēdz lietot pareizi pagrieziena signālus un tādēļ, ka nepareizi interpretē citu signālus, man vairākas reizes ir gadījušās avārijas situācija tieši krustojumā pie Iļģuciema kvasa rūpnīcas. Rādu kreiso pagriezienu, lai virzienā no vanšu tilta tiktu uz Pulka ielu un man mašīna no Buļļu ielas liekas sānā. Vadītājus, kas brauc no Buļļu apļa puses, maldina tie, kas grib tikt no vanšu tilta puses uz Buļļu ielu, rādot kreiso pagriezienu.

Labots - badrap
Link to comment
Share on other sites

marrtins

 

 

martins dēļ tā, ka cilvēki nejēdz lietot pareizi pagrieziena signālus un tādēļ, ka nepareizi interpretē citu signālus, man vairākas reizes ir gadījušās avārijas situācija tieši krustojumā pie Iļģuciema kvasa rūpnīcas. Rādu kreiso pagriezienu, lai virzienā no vanšu tilta tiktu uz Pulka ielu un man mašīna no Buļļu ielas liekas sānā. Vadītājus, kas brauc no Buļļu apļa puses, maldina tie, kas grib tikt no vanšu tilta puses uz Buļļu ielu, rādot kreiso pagriezienu.

Man tieši šis krusts ienāca prātā, kad atkal pacēlās jautājums par pagriezienu rādīšanu. Bet nu tas krusts arī ir jau izmalts n-tās reizes. Ir patizls, bet nekā pārdabiska tur nav. Tas, ka tur 95% mirkšķinās nepareizi un jauc kuram priekšroka - jau pierasts, principā tur labāk vispār lai neviens neko nerāda :D


 

 

Tā! Tagad par manevru veikšanas ātrumu. :sarkasms:

Pareizais manerva ātrums ir tāds, ka citi neko nepaspēj redzēt. Sliktākajā gadījumā tikai noteikt: "kas tas bija? :shok:  ". :sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

Emocionālais bēdubrālis, kurš iespēra mironim, gan jau ir trollis - kāds no pastāvīgajiem biedriem (vecbiedriem), kam gribējās pakacināt bootiešus - lai paplēšas savā starpā.

Zināms, ka - jo vairāk sūdu kustini, jo vairāk smird. :grin:
Nu kapē šis topiks nevarēja nomirt aizmirstībā? 100x izmalta tēma - tas pats kas cirvim* mācīt ābeci.  :diablo:

 

*cirvis

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

laikamTak
zemāk bildē redzamājā krustojumā braucot pa galveno ceļu nekāds labais pagrieziens nav jārāda

Ir jārāda, ja uz baznīcu grib aizlaist.  ;)  

Labots - laikamtak
Link to comment
Share on other sites

versatile

Nerādāmie gadījumi ir izņēmums, nevis norma. Un divreiz jāpadomā, vai neparādot nenomaldināsi vairāk, kā parādot.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nerādāmie gadījumi ir izņēmums, nevis norma.

Teorētiski tādi "izņēmumi" varētu būt diezgan daudz.

Uz autoceļiem - gluži kā dzīvē. Nevar visas situācijas ierakstīt likumā vai noteikumos. Galvenais - braukt atbildīgi, uzmanīgi un

 

divreiz jāpadomā
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

https://goo.gl/maps/1gMagprJcd12

Te ar puse rāda labo, lai gan nenogriežas uzreiz pa labi, bet aizbrauc uz Tallinas.

 

Arī ortā virzienā nez kāpēc rāda kreiso, kad no Tallinas uz Deglava uzbrauc, tur pat zīme stāv, ka kreisais nav atļauts.

https://goo.gl/maps/T211d7YJkLm

Te vēl tā, ceļš tomēr sadalās.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

marrtins

Un tie nevietā rādītāji arī paši pirmie kviec, ja kādreiz kāds neparāda :sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Arī ortā virzienā nez kāpēc rāda kreiso, kad no Tallinas uz Deglava uzbrauc, tur pat zīme stāv, ka kreisais nav atļauts.

Nav atļauts tuvākajā brauktuvju krustošanās vietā. Tā ka pagriezienu rāda vietā, principā.

Link to comment
Share on other sites

marrtins

 

 

Nav atļauts tuvākajā brauktuvju krustošanās vietā. Tā ka pagriezienu rāda vietā, principā.

Pēc tādas loģikas ko tad darīt sabiedriskajam, braucot pa Tallinas-Deglava virzienā? Pieņemsim, ka pa kreisi ir maršruts un nogriezties pa kreisi ļauts? Pēc manas loģikas Tallinas-Deglava "ir taisni" un nekas tur nav jārāda.

Link to comment
Share on other sites

Kāpēc tieši Tallinas - Deglava, nevis Tallinas - Valmieras ir taisni?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mana pieeja ir vienkārša - nerādu un nerādīšu gadījumos, kad uzskatu, ka tas nav nepieciešams, neatkarīgi no tā, kas rakstīts noteikumos. Jā, var nākties kādu reizi pastrīdēties ar c-pistiem un varbūt samaksāt. Ar to rēķinos,

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Kāpēc tieši Tallinas - Deglava, nevis Tallinas - Valmieras ir taisni?

Kā jau teicu - pēc manas loģikas. Mans domu gājiens sarkanais - tātad taisni, pārējie virzieni pa labi, pa kreisi:

Untitled.jpg

Labots - marrtins
Link to comment
Share on other sites

To krustu zinu un arīdzan māku sazīmēt dažāda liekuma bultiņas uz samērojama leņķa pagriezieniem. Un?

Link to comment
Share on other sites

Kāpēc tieši Tallinas - Deglava, nevis Tallinas - Valmieras ir taisni?

Īsti taisni tur neviens nav, tad pēc loģikas, jārāda, es nerādu.

Vienīgais, kas šķiet nepareizi darīt ir, no Tallinas pa labo sarkano svītru maukt arī uz Deglava. Uz Tallinas divu joslu nav, bet nostāties var. Nu tad labie brauc tikai uz Valmieras, bet kleisie uz Deglava būtu loģiski, bet nē labie arī mierīgi uz Deglava iet, jo tur jau sākas divas joslas, tas man liekas ir tas, kas neapzināti liek tā darīt.

Noteikumos tak rakstīts, ka jāieņem maksimāli tā mala uz kuru pusi taisies. Ja vadās pēc šī, tad par cik nav norādes par braukšanu joslās, labā sarkanā līnija neloģiska.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

 

 

Noteikumos tak rakstīts, ka jāieņem maksimāli tā mala uz kuru pusi taisies. Ja vadās pēc šī, tad par cik nav norādes par braukšanu joslās, labā sarkanā līnija neloģiska.

 

Ne gluži tā. Līdzīgi kā uz Valdemārenes, kur joslas daudzviet nav sazīmētas, bet mašīnas stājas divās. Ja Tu kā vadītājs pieņem, ka josla ir viena, tad mierīgi vari atrasties tuvāk labajai malai un turpināt pa kreisi uz Deglava. Šai vietā rādu pagriezienu, jo potenciālā maldināšanas skāde ir nekāda. Tā arī vispār pieeju noteikumiem, nevis vai CP štrāpēs un izcīnīšu savu taisnību.

 

 

 

Mana pieeja ir vienkārša - nerādu un nerādīšu gadījumos, kad uzskatu, ka tas nav nepieciešams, neatkarīgi no tā, kas rakstīts noteikumos. Jā, var nākties kādu reizi pastrīdēties ar c-pistiem un varbūt samaksāt. Ar to rēķinos,

 

Tu esi REĀLI KRUTS.  :smoke:  

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Līdzīgi kā uz Valdemārenes, kur joslas daudzviet nav sazīmētas, bet mašīnas stājas divās.
Tur ir sazīmētas, bet viena katrā virzienā, tik visi brauc kā pa divām, citādi tur būtu bezgalīgs sastrēgums pīķa stundās.

Par Tallinas nepiekritīšu. Kamēr tu esi viens uz ceļa, tad vēl jā, bet kad abi divi blakus stāvat, tad šāda braukšana nav pareiza, ja nu kreisais izdomā tāpat kā Tu, tikai uz Valmieras tikt pa ārmalu??!! Protams, tur visi ir pieraduši, ka visi tipa pa divām brauc uz Deglava, bet uz Valmieras tikai no labās puses, neviens no kreisās puses  i nemēģina uzlīst, jo tad 100% avārijas situācija būs.

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Un?

Kas un? Es tak saku - pēc manas loģikas. Man tas ir pašsaprotami un man nav jāpiedomā, kur kas skaitās taisni vai pagrieziens un darīt kaut ko pretēji ir grūti. Ko tad tu iesaki?

 

Par joslām. Ja nav norādītas joslas (sazīmētas uz ceļa vai zīme braukšana joslās) tātad josla ir "jebkura brauktuves garenvirziena josla, kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi" attiecīgi uz Tallinas>Deglava ir divas joslas un no kriesās mesties labajā neskatoties tā nu nevar.

Tas pats uz Valdemārenes. Neatminos, ka tur būtu zīmes vai apzīmējums uz ceļa. No Elizabetes>centrs tur ir norādītas divas joslas ar zīmējumu uz ceļa, bet pirms tam nav, bet tākā var divi automobiļi nostāties blakus - tātad divas joslas.

Labots - marrtins
Link to comment
Share on other sites

versatile
Neatminos, ka tur būtu zīmes vai apzīmējums uz ceļa. No Elizabetes>centrs tur ir norādītas divas joslas ar zīmējumu uz ceļa, bet pirms tam nav, bet tākā var divi automobiļi nostāties blakus - tātad divas joslas.

Viduslīnija ir visā Valdemāra ielā, vietām pat dubultā.

 

 

Pēc tādas loģikas ko tad darīt sabiedriskajam, braucot pa Tallinas-Deglava virzienā? Pieņemsim, ka pa kreisi ir maršruts un nogriezties pa kreisi ļauts?

ja ir vairākas brauktuves pa kreisi, tad protams, rāda kreiso pagriezienu un ievēro attiecīgās priekšrokas. Šajā gadījumā, ja sabiedriskais varētu griez pa kreisi pirmajā, jo tas būtu viņa maršruts, tad ar kreiso pagriezienu arī nogrieztos.

https://www.google.lv/maps/@56.9585642,24.1051932,3a,75y,104.53h,81.91t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbNZVEdLQn9kR2BZ1Bv1k_A!2e0!7i13312!8i6656?hl=lv

tāpat kā šai kurstojumā - te gan krustojuma izmēri ļauj ieslēgt kreiso un griezt uz Strēlnieku ielu tad, kad esi garām P.Brieža brauktuvei, bet nekas neliedz kreiso slēgt jau pirms kurstojuma.

Un pagrieziens nav jārāda šai kursotjumā tikai turpinot braukt pa Elizabetes, ceru, tas visiem saprotams.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

marrtins

Viduslīnija ir visā Valdemāra ielā, vietām pat dubultā.

Tās atdala pretējās braukšanas plūsmas, bet nekādus ierobežojumus braukšanai pa joslām nerada.

bet nekas neliedz kreiso slēgt jau pirms kurstojuma.

Nu neviens jau neliedz, bet var arī to nedarīt.

Par joslām, lūk platums atļauj veidot divas joslas katrā virzienā, bet zīme norāda, ka ir tomēr viena josla. Ja nav tādas zīmes, tad var veidot divas joslas:

Untitled2.jpg

Link to comment
Share on other sites

versatile
Tās atdala pretējās braukšanas plūsmas, bet nekādus ierobežojumus braukšanai pa joslām nerada.

Noteikumos ir viltīgi:

 

ceļa apzīmējums - nepārtraukta līnija - sadala pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas; apzīmē braukšanas joslu robežas bīstamās vietās

Es ļoti labi saprotu, kā tas ir domāts, bet labs jurists labi pamatojot var arī pierādīt, ka tieši šai vietā tā josla arī nozīmē "bistama vieta".

Baizevei, lielā posmā Va;demārenes nav jēgas braukt 2 joslās, jo ir bottlenecki - krustojums ar Šarlotes, piemēram. Tāpat jākārtojas uz vienu joslu.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

marrtins

Es ļoti labi saprotu, kā tas ir domāts, bet labs jurists labi pamatojot var arī pierādīt, ka tieši šai vietā tā josla arī nozīmē "bistama vieta".

Braukšanas joslu robežas :)
Link to comment
Share on other sites

Atbildes uz jautājumiem par joslu skaita noteikšanu un griešanos pa labi no kreisās un pa kreisi no labās:

 

2.7. braukšanas josla – jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;

68. Pārkārtojoties transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzek­ļiem, kas, nemainot braukšanas virzienu, brauc blakus. Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem pārkārtojoties vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi.

 

83. Bezsliežu transportlīdzekļu braukšanai paredzēto joslu skaitu norāda attiecīgie ceļa apzīmējumi vai ceļa zīmes, bet, ja to nav, braukšanas joslu skaitu nosaka paši transportlīdzekļu vadītāji, ņemot vērā brauktuves platumu, automobiļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Tas viss ir jauki. Tad ko man darīt Tallinas>Deglava? Rādīt pagriezienu (nemainot joslas), jeb tomēr nē?

Link to comment
Share on other sites

versatile

Rādīt, protams. Kam var traucēt tas, ka parādīsi?

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Kam var traucēt tas, ka parādīsi?

Kam var traucēt, ja neparādīs? :D Padomās vēl, ka griežos pa kreisi uz Valmieras ielas (pofig, ka nedrīkst).
Link to comment
Share on other sites

laikamTak

 

 

Tad ko man darīt Tallinas>Deglava? Rādīt pagriezienu (nemainot joslas), jeb tomēr nē?
Protams, ka nav jārāda. 
Link to comment
Share on other sites

versatile

Pagrieziens Tev rāda, uz kura sielas griezies?

Manai mašīnai rāda, ka griežos pa kreisi, lai pārējie var attiecīgi ar to rēķināties.
Ja tai kursotjumā nebūtu regulāras avārijas, es Tev varbūt pat piekristu.

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Ja tai kursotjumā nebūtu regulāras avārijas, es Tev varbūt pat piekristu.

Nedomāju, ka tas ir dēļ pagriezienu rādīšanas vai nerādīšanas. Tur 90% jaucās ar sekcijām braucot pa Deglava>Valmieras.
Link to comment
Share on other sites

Nu skaidrs - te ir dažādi viedokļi un par dažiem no tiem man nāk prātā cits punkts, kurš saka, ka aizliegts :D

 

217.2. atstāt dzīvniekus uz ceļa bez uzraudzības;

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tu esi REĀLI KRUTS.    

Es zinu ;)

Bet ja nopietni, tad dzīvē ir daudz nopietnākas lietas par ko domāt, nekā pagrieziena rādīšana vai nerādīšana. Normāli, ja ikdienā brauc desmitiem gadu, tas darbojas sajūtu līmenī.

Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Normāli, ja ikdienā brauc desmitiem gadu, tas darbojas sajūtu līmenī.

Pareizi. Aizliegt uz ielas braukt visiem, kas nav braukuši desmitiem gadu. Visus no ielām prom!

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Visus no ielām prom!

Es par, kur jāparakstās? Manabalss.lv jau atvērta tēma? :lol:

Bet, ja nopietni, tad vajadzētu gan tos jaunos vairāk padresēt uz braukšanu. Arī palaist kādā poligonā ar slīdošām virsmām un, lai ieskrienas, pabremzē, paslīd sāniski, mēģina savākties. Neuzsāki 500ms-ēs pie zaļā - 10kV pa pakaļu ar no sēdeklī iebūvētā mācību šokera :lol:

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...