Jump to content

Muldēšana par satiksmes un saistītām problēmām


Bonifacijs
 Share

Recommended Posts

<p>Tie paris miljoni skaidri runā par kraviniekiem, tās nav salīdzinamas lietas</p>
<p> </p>
<p>Nu piemēram mana profesija ir parvietoties no punkta A līdz punktam Z cauri visiem parejiem alfabeta punktiem ātrāk neka tas pat teorētiski ir iespējams. Ja tu to nevari tad uz redzēšanos pameklesim kādu kas var. A kraviniekam ir pa lielam pofig par laiku, galvenais aizved ne stipri lēnāk ka jebkurš cits šoferis. Nu nav parastam šoferim ja viņš ir nokavējis teiksim 5 minūtes, jānobrauc nākošās darbadienas laikā vēl teiksim 300 km pa virsu tam ko var nobraukt 8 stundas rullējot uz 90, pie tam jāizdara tas to pašu 8-9 offisa darba stundu laika ietvarā</p>

Tas ir Michelin X-Ice un par cik es principa neinteresējos par nešipotām ziemas riepām tad es gluži tāpat ka tu nezini par šipotām X-Ice neko nezinu par to ka eksistē nešipotas X-Ice, nu ok tagat zināšu ka tādas arī daba eksistē

Man ir bijuši varianti ka mauc cik vispar ir iekšā jo tev stāv kuģis ar demurrage 30 000 USD stundā, kas nozīmē ka ja tu uz kuģa uzkāpsi kaut vienu sekundi vēlāk nekā konkrētā kuģa kapteiņa rokas pulkstenis rāda, tad kantorim būs jamaksā 30 000 USD par 1 kavētu kuģa stundu, var būt mazaks kuģis ar teiksim 5000 USD stundas likmi vai teiksim pāris simti naftas cisternu ar katrai pa 1 EUR stundas likmi, arī 1 sekunde var maksāt daudzus simtus EUR un tā notiek x reizes dienā, agrāk vai vēlāk lai cik atrs tu nebūtu, kaut kur kļūdīsies un nokavēsi nu un tad nāksies tirgoties spēsi pierunat lemjošo cilveku pievērt acis uz sekundi vai minūti vai nē un cik tas maksās no tavas kabatas. Tiem kas nezin, bez maksas dodas 2h lai saražotu 5-500 dokumentu komplektus 10 eksemplaros ar orģinalu tavu parakstu uz katra, aizbrauktu teiksim uz muitu, piespiestu pierunatu muitniekus tos pieņemt, parakstīt un apzīmogot uz katra dokumenta katra eksemplāra, pēc tam aizvestu tos uz kuģa vai staciju un nofiksēt laiku kura tas ir izdarīts. Ja tur ir 1-10 dokumentu tad tikai slinkais vai satiksmes noteikumus pārmēru ievērojošais nokavēs, a ja vairāk tad ta ir reāla gonka
Ja auto nomirst,ieskrien stabā vai vēl nez kas notiek - 1 zvans un tev 3 minūšu laikā atdzen citu rezerves auto lai tu varetu maukt tālāk, man ir bijis gadījums ka 1 sutkas laikā braucu jau ar trešo autiņu - viens nonīka, pat nezinu kas - tā nebij mana problema, vienu smagais ostā saspieda tumsā, pamuļķis ar fūru atpakaļgaitā velkot ārā iekrāvēju no kupenas nepamanīja 20m attālumā stāvošu autiņu ar ieslēgtām avareikām, naktī!!! ugunis kā bākai........

Labots - Skrandainais
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Sorry tā laikam bij pašmasa bez šķidrumiem no tehniskās specifikācijas, a LV tehniskajā pasē ir rakstīts 1456 kg un pilna massa 1920kg. Visi vagoni ir jūtami smagāki un lēnaki par sedaniem. Masa tur ir ne tikai no papildus stikla kvadrātmetriem, bet arī no tā ka ir stiprināts jumts lai var bagāzu uz tā likt un apakša arī pastiprinata jo kam gan vagons ja neved liekus kg kravas, ir jau autiņi kam arī cita padveska aizmugurē tiek uz vagoniem likta. Akords ir gan lielāks par klasi nekā Corolla, taču pēc sajūtām ir jūtami kompaktaks nekā tas pats Avensis, ciparus gan neesmu slīdzinājis. Avensis tika paris reizes izmēģinats uzskatot to par nosacītu konkurentu, taču pat 177Zs jaudīgā dīzeļa versija īsti neuzrunāja, nu nav nemaz tā ka dīzelim var tukšgaitā iespiest pedāli grīda un tas uzreiz raus uz priekšu, lai pamanītu solītos 177 zs bij itin jautri jāgriež tas motoriņš ta kā īsti nesapratu atšķirību no benzīna dzinēja, ja nu vienīgi to ka Nm ir augstāks taču rāviens ir ar pēc benzīna lekāliem lielu aizturi. Nu subjektīvi bij vilšanās un ja jau pat tik jaudīgs dīzelis atstaja vilšanās sajūtu tad tik tā intereses pēc tika ar Accord 140 zs dīzeļniekiem izbraukts nu un arī sajūsmu atšķirībā no 2.4 benzīna neizsauca



Attiecībā par autosacīkstēm viss ir relatīvi - Rīga ir nomaļa salīdzinoši atpalikusi pilsētiņa, pēc teiksim Maskavas satiksmes liekas ka Rīgā visi brauc aizmiguši un smagā pālī, lēni un dreifē pa joslām. Maskavā tādi tiktu brutāli noņemti no trases, nopīpināti un smagākos gadījumos piespiesti pie apmales lai labakajā gadījumā vien noklausītos niknu lekciju par tēmu ja braukt nemāki pie stūres nesēdies. Ja no Rīgas aizbrauc uz kādu sūnu ciemu tad emocijas ir līdzīgas, nevar saprast ko šie ir appīpējušies, a kādā Baltkrievijas ciemā ta i vispār vari i vistas, zosis notriekt a vari arī uz suni, govi,piedzērušos mužiku uz velosipēda trāpīt - vot tur gan vajag asu reakciju, spēj tik malā pamukt - viņi vispār kamikadzes neskatās un uz auto vispār nekā nereaģē. Rīgā centrā vidējais ātrums ir ap 30 km/h Minskā ap 80 km/h Maskavā pa nakti tuvu pie 90 km/h. Esmu ar pusizjukušu Dacia taksi pa nakti uz lidostu braucis, taksists mauc 140 km/h 2 stundas no vietas un man nudien bija bail. 2 stundas ja kas tik tāpēc ka tur attālumi ir ohohohohoooo

 

Pats es ātrumu pārsniedzu regulāri, taču es nekad nebraucu bīstami vai agresīvi. Taču runa jau nav par to, es cepos par to lai tiktu ar dīzeli - benzīnu/gāzi salīdzināti vienlīdz ātri autiņi, un tad arī skatītos cik tik un tik ātrs autiņš ēd dīzeli un cik gāzi un cik viens vai otrs izmaksā ekspluatācijā, a to te visi salīdzina bezmazvai 2x ātrāku benzīnnieku ar ekonomisku dīzeli un cenšas aiz matiem izvilkt ka uzturēšanas izmaksas ir gandrīz vienādas. Es par to ka jasalīdzina ir vienlīdz ātri autiņi un tad uzreiz var redzet ka konkurents 10-12 litrus gāzi ēdošam dzinējam var sastādīt tikai 3.0 Litru dīzeļa dzinēji kas paši ap 9-10 l dīzeļa stabili ēd. Un ka jāsalīdzina ir apmēram vienas paaudzes bet vēl svarīgak apmēram vienas cenas autiņi ar to vai citu degvielas veidu, jo tad būs korekti un nebūs tā ka tiek velosipēds ar tvaika lokomatīvi salīdzināts cik ātri un lēti var 100 cilvekus no Rīgas uz Rēzekni aizvest 1 transporta līdzekļa vadītajs

Link to comment
Share on other sites

rememberme

Pljaa atkal tu gaazeetaaj palagus drukaa. Tak zb jau konkreeti. Domaa skaļaak-ilgaak bļausi pieraadiisi savu ''taisniibu'' ?

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

To RSQ, es neesmu automehāņiķis, es ikdienā nenodarbojos ar auto remontu, taču atšķirībā no krutiem servisa večiem es ikdienā braucu daudz, ar dažādiem autiņiem un no savas kabatas maksāju par katru nobraukto km, par katru detaļu, apdrošināšanu, nodokli, amortizāciju, par katru skrambiņu uz autiņa, pat ja to neesmu sagādājis tieši es un tieši tāpēc man ir viedoklis par auto uzturēšanas izmaksam.

Pieļauju ka Tevis minēto dzineju var sačipot un sakonstruēt lai arī vēl daudz jaudīgaku autiņu noskrien, gan jau ka var to izdarīt pie lielas gribēšanas, tik jautājums cik daudzus tūkstošus USD tas maksās, kads būs šī motora atlikušais darba resurss un jaunais degvielas patēriņš. Ja motoram ir kapitalka pēc otrās 30 min gonkas, tad nu nebūs korekti tomēr to salīdzinat ar autiņu kam tā ir projektētā ikdienas slodze.

 

Karoče doma tāda ka es neticu ka  ātruma ziņā līdzvertīgiem autiņiem salīdzinot ekspluatācijas izmaksas un remontu risku teiksim uz 100 000 km ekspluatācijas dīzelis varētu būt ekonomiskaks nekā gāze. Taču būtībā jau katrs skatās pats. Es vien protestēju pret to ka to kas manā skatījuma ir balts publiski nodevē par melnu

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Kādi vēl lēnie vai ātri autiņi? Ir dažādas klases, virsbūves un dzinēja tipi, bet dalījumu pa ātrumiem dzirdu pirmoreiz. Līdz ar mēģinājumi izvērtēt ekspluatācijas izmaksas grimst aizvien lielākā purvā. Vismaz pēc minētiem piemēriem un bezjēdzīgiem palagiem par BY,RU, ne vella nevar izkasīt ārā loģisku pamatojumu, kāpēc viena autiņa izmaksas ir lielākas par citām. Visticamāk visa pieredze balstīta uz "viena tante teica" vai čoma čomam bija autiņš. Cik nav dzirdēti kosmiski gāzes iekārtas ekspluatācijas cipari, kas pagrābti no gaisa un tenku veidā turpina ceļot apkārt. Nevar tomēr salīdzināt draņķīgu iekārtu ar normāli funkcionējušu autiņu. Arī visi tie dīzeļu noklapēšanās gadījumi ir ļoti atkarīgi no reālā nobraukuma, degvielas kvalitāti un autiņa apkopes biežumu. 

 

 

Karoče doma tāda ka es neticu ka  ātruma ziņā līdzvertīgiem autiņiem salīdzinot ekspluatācijas izmaksas un remontu risku teiksim uz 100 000 km ekspluatācijas dīzelis varētu būt ekonomiskaks nekā gāze.
 

 

Pārējo murgojumu nesapratu, kāpēc tu to stāsti. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Kas tur jauns???

lēnie autiņi 16-20 s 0-100 km/h  darba zirgi, nu visādi dīzeļa pikapi no sērijas Mazda BT, ekonomiskie kravas busi, komerctransports

vidusmēra pilsetas autiņi 12-15s 0-100 km/h

ģimenes auto 10-12s

biznesa auto 7-9s

sporta auto 5-6s

superkāri 3-4s

superbaiki 2-3s

 

videjais pa LV braucošais vieglais transports uz aci 14-15s 0-100 km/h

 

Cilveku vajadzības ir dažādas un ja cilveks lieto auto ka alternatīvu avioreisam uz 400-1000 km attālu pilsētu, tad reāli viņam vajag ātru biznesa autiņu, ja cilvekam tik uz darbu no rīta 50 km aizbraukt un vakarā atpakaļ tad derēs i zapariņš, vai jebkurš no lēnajiem auto

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Klausies, pēdējo postu izlasi vēlreiz (vai 10x), jo loģikas tavā teiktā nav nekādas. Kur tavas pieminētās sekundes pielietojas praktiski uz ielas? Kā tās ietekmē nobraucamo attālumu?  

 

Pašlaik viss velk uz bezjēdzīgu dilemmu, ar ko ātrāk var pabraukt - ar ādas kurpēm vai botēm. Nejauc kopā savstarpēji nesaistītas lietas. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Visiem alu,gāzi un kreiso dīzeli!!!!!
 

Zemniekiem - glāzi subsidētā!

Latgaļiem - glāzi krievu kreisā!

Veģetāriešiem - biodīzeli!



 

 

SAAB benzīna motoriem ķēde jāmaina - nav lēts prieks
450 Ls un uz augšu, jāmaina pēc 150 - 200 štukām. Salīdzīnot ar zobsiksnas maiņu ir bišku dārgāk.
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Ja kas labs piemērs par tām kurpēm - skriet maratonu 42 km ar ofisa kurpem protams var, tik kas būs ar kajam pēc tāda vingrinājuma, tapat var arī offisa sviedret kajas sporta apavos, tik kajas būs beigtas un koleģu smaids garantēts.

 

Tas pats ar autiņiem, ar zapariņu uz šosejas apdzīt rindam vien ejošas fūres protams teorētiski var, taču tas būs ļoti lēni, bīstami un pēc viena brauciena autiņš būs nokauts.

 

Speciāli Skrandainim - ātrs autiņš ļauj bez riska, netraucējot apkartējos izbraukt pa korķiem no viena Rīgas gala līdz otram nu vismaz par 10-20 min. ātrāk, ja tev to vajaga 4-6 reizes dienā... tad starpība ir.  Uz katru krustojuma Rīgā var vidēji 3-5 autiņus apbrauk bez riska un trokšņa nevienam netraucejot tīri uz auto straujuma rēķina nu a ja nekautrējas braukt nekaunīgi un agresīvi tad vispār.....Ar zapariņu nu nezinu varbūt griežot motoru līdz atdurej varbūt arī var, bet tas jau nu būs tehnikas iznīcināšana un pilnīgi noteikti apdullinās visus ar motora rēkoņu un vienalga būs lēni un bīstami. Nu ir tak speciāla auto klase GT - grand tourism - lielas jaudīgas kupejas un sedani tāliem, ātriem braucieniem pa šoseju. Tapēc arī neatkarīgi no auto klases un izmēra ir vērts skatīties cik atrs ir autiņš, vēl jo vairak ka katra sekunde zem 10s 0-100 km/h prasa no autiņa jaudas pieaugumu bezmazvai ģeometriskā progresijā

 

Eh laikam šis nav īstais forums kur par to diskutēt, antistatisku gumijas čķībiņu un okulāru nēsātāji apskatās ka viņu dīzelīši trāpa lēnajā kategorijā un apvainojas. Hmmm būtu jau par ko - paši nopirka autiņus savām vajadzībam un tad pukst ka kādam citam ir citas vajadzības

Link to comment
Share on other sites

asprātis .... nu man ir 192 zirgu motritis ar 7.4 sek  un tad? jālec no katra kurstojuma kā no pēdējā? Paaudzies , dēliņ!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ja pilsētā brauc ar atļauto ātrumu un to nepārsniedz - nevienam nekas NAV jāapdzen.

Link to comment
Share on other sites

Sky_High

 

 

jālec no katra kurstojuma kā no pēdējā?
 

Nu...kaut kā tā, jā! Jo ātrāk tu aizbrauc, jo vairāk auto šķērsos krustojumu un būs mazāki sastrēgumi. ;)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Es tā nebraucu.... tas ir fakts, biežāk +5   +15  a vēl viens fakts ir tas ka Rīgā da i ne tikkai ir populāri vilkties jūtami lenāk par atļauto atrumu, it īpaši ja ir nolijis lietus vai vēl kāda stihiska nelaime gadījusies. 

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Nu pat ja tur ir kādas 5 s ilgak
 

Mdāāāāā už, nu čista dzejnieks! Vismaz 2x ilgāk salīdzīnājumā ar škidro zupu. Un kur ir vēl vietas ar operatoru kas tavā vietā uzpilda?

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu un ko tas dos? Pierādīs ka ir nevis 15s bet 17s???  Da es jau protams varētu prikola pēc uzpildes laiku gāzei paņemt uz hronometra, tik benzīnu man tuvākā gada laikā vienalga nebūs vajadzības uzpildīt, ta kā korekti salīdzinat vienalga nevarēs. Da vai ir vispar jēga par to cepties? Es tak jau teicu ka nekādu īpaši ilgaku uzpildes laiku nemanu un galu galā 1x apdzen kādu fūri un jau esi tikpat vai vēl vairāk laika ietaupījis. Pie tam manis nosauktie cipari ir visnotaļ precīzi jo pats esmu ļoti tieši darbojies ar šī aprīkojuma importu, tirdzniecību un uzstādīšanu pietiekoši ilgu laiku lai tehniskos parametrus zinātu no galvas, ir bijusi darīšana ar pilnīgi visiem lielākajiem degvielas tirgotājiem LV lai zinātu arī neafišētas nianses un vajadzības gadījuma spētu i saremontēt mehāniski i parprogrammēt un nokalibrēt uzpildes kolonkas.

 

Tas kā es izskatos no malas man ir pilnīgi pajāt, es te vienkarši izklaidejos atpūšos no braucieniem, brīziem kaut ko iedzeru fonā un pļāpaju par lietam par kuram man ir pamatots viedoklis, ar interesi lasu to ko raksta tādi eksemplāri ka Čaki Norisi, Ironmeni, drunki Lizardi, jo tur ir izklastīts un tāda vai savādakā veidā argumentēts tāds vai citāds viedoklis, uzzinu šo diskusiju veida lietas par kuram savādak varbūt nebūtu iedomajies aizdomājies, jo kompji pat neskatoties uz to ka ir bijis haltūras darbs a/s Diena par DB adminstratoru ir tikkai un vienīgi izbijis hobijs un ne vairāk, a tehniskas nianses  kā kas un kapēc darbojas man patīk, tapat vien tīri izklaidei, kolīdz saprotu ka kaut kas darbojas, ta interese pazūd un parslēdzos uz ko citu, tas ir ka krustvardu mīklu risinašana ne vairak un ne mazāk. Kamēr šeit šodien pļāpāju esmu jau bijis uz 5 strelkam dažādas vietās un 2x izbraucis no Rīgas un atgriezies atpakaļ, vienkārši dzeru kafiju un krītu kādam uz nerviem



Da nu!!!! Nu nav nekādas 5 min. uz 50-70 L balona!!!!! Nu varbūt var gadīties ka ir pusotra minūte, kas to lai zina bez precīza mērījuma, taču pilnīgi noteikti nav ne 3 ne 5 minūtes pat Baltkrievijas tankos nav tik ilgi. 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu lai būtu korekti tad jāmēra ir tīrais uzpildes laiks nu no brīža kad operātors norauj kloķi gāzei  līdz brīdim kad tas tiek pacelts atpakaļ nu un attiecīgi benzīnam no brīža kad nospied mēlīti automatiskai uzpildej līdz brīdim kad nostrādā atsitiena klikšķis, būtu korekti ja benzīns tiktu lietas arī pilna bāka nu teiksim 40+ litri un bez tās funkcijas ka tiek samaksats cik tur tie lati un tad automāts lej x litrus, jo pēdējais degvielas apjoms tiek sūknēts ar mazāku jaudu un špricēts caur  speciālu vārstu ar mazu caurumiņu. Tad var publiskot merījuma rezultātu litri + sekundes. Ja kāds apņemas benzīnam to izdarīt tad nu es varētu veikt rīt šo vingrinājumu gāzei. Vienīgi uzreiz saku ka man gāzei deg vēl 1 lampiņa tātad varēšu vien 35-40 litrus uzpildīt, a parīt jau atkal tālāks ceļš un protams es tajā negribu doties ar pusuzpildītu bāku, tā kā lai demonstrētu 40-50 L uzpildi ir jānotrāpa jau pēc atgriešanās moments kad nekādi tālie gabali nav planotio un gāze plūdeni ietuz beigam tepat vien pa pilsetu vizinoties. Varētu jau eksperimenta vārdā arī braukt pa šoseju kamer iedegas dzeltenā lampiņa un tad vēl 100 km lai varētu iepildīt 50-60 litrus, taču par cik man gāze ir itka jaunums tad gribas vismaz gadu nesabojāt statistiku gāzes patēriņam ar kaut pāris uz benzīna nobrauktiem km. Gribu vismaz gadu norullet tikkai un vienīgi ar gāzi lai būtu zināms absolūti precīzs cipars gāzes pateriņam. Benzīna tvertne man gan vienmer ir līdz ūkai pilna, bet nu vasarā benzīns faktiski vispār netērējas, pa jaunogadu BY pielēju pilnu bāku, pirms 10 dienām atkal pielēju BY pilnu bāku - ielīda 17 L benžas.

 

Attiecībā uz gāzes kvalitāti - nu vismaz uz manējās, dārgā gala BRC iekārtas kaut kādu starpību starp gāzes veidiem  vai pareju uz benzīnu vai atpakaļ nav iespējams sajust. Paris reizes uz šosejas ir gadījusies situācija kad fūrei garam ejot saproti ka ar 5. atrumu nepaspēsi un rauj 3. atrumā iekšā ir gadījies ka pārsniedz 6500 rpm, nu tad neko atskan nikns pīkstiens, iedegas sarkanā brīdinajuma lampiņa par to ka brauc uz benzīna un turpina brīdinoši pīkstēt kamēr nepārslēdz atpakaļ uz benzīnu. Nu neko nekādas atšķirības rāvienā tur nenotiek, mierīgi atgriezies savā joslā uzspied uz pogas un autiņš mierīgi pāriet atpakaļ uz gāzi (pats automātiski nepāriet, nu vismaz man 2-3 min laikā kamēr kad pirmoreiz tas notika, nesapratu ka tas ir jādara manuāli, nepariet). Cik saprotu tas ir tikkai tapēc lai aizsargatu motoru no pākaršanas tuvu pie maksimalajiem apgriezieniem (manam autiņam ~7600 rpm), jo gāze tomēr ir par cik tur tiem grādiem karstāka.

Nu a tā es gāzi leju īpaši nešķirojot kādā kantorī ielies, neesmu pat iegaumējis kā saucas tas kantoris Nestē pie Dominas kur man ir atlaižu čips saucas. Skatos vien lai nebūtu Lukoili, Statoili u taml. jo neesmu parliecināts vai tur gāzi apkalpo operators, a pats lējis gāzi ne reizi neesmu un nav ne mazākās vēlēšanās to pamēģinat

Link to comment
Share on other sites

Kaut kāda krāniņa staipīšana Tev sanāk ar darbavietām, motora max apgriezieniem, ut..

Link to comment
Share on other sites

Guest wersa

OMG/ te visiem okulāri utt. Nu, visdrīzāk mana fiziskā kapacitāte pietiekama arī kalēja darba veikšanai.

Lol, un autiņa motora litra jauda man ir 125ZS uz 1 d tilpuma litru. Nav te gliemežforums. :)

BTW, te ļoti daudziem ir arī iespadīga personiskā fiziskā jauda :) .

Labots - wersa
Link to comment
Share on other sites

rememberme

Maigi teikts. šis čaliitis ir absoluuti slims. No piektaa aatruma štepseleet 3 un griezt 6500 apgriezienus ir vienkārši slimi. Šitaadi idiņi uz ceļa ir ļoti biistami. Labi ja pats aiziet pie dieviem, bet nee, parasti jau izdziivo un mirst kaads cits-nevainiigs.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Tas man???

A vai tad es cenšos kādu konkreti personīgi aizvainot????

es vienkārši alu sūcot uzrakstu kādu savu piedzīvojumu kas attiecas uz konkrēto tēmu un varētu būt interesants cilvekam kurs prāto pāriet vai nepāriet uz gāzi, vai kuram vienkarši ir interesanti kā tad tas īsti ir brauk ar gāzi, a mani ik pa laikam cenšas aizvainot nosaucot te par neloģisku, te paprasot 10x parlasīt uzrakstīto, te par gudrīti nosaucot. Ja man nebūtu olimpiska pacietība tad varētu arī uzsprāgt kā pulvera muca jo zinu ka tas ko es rakstu absolūtu patiesību un ka vismaz man persõnīgi ir viss tieši tā un ne savādak

Link to comment
Share on other sites

Varu piebilst, ka slēgties uz 3 robu priekš apdzīšanas ir pat ieteicams! Un 6k apgriezienu priekš motora vismaz īslaicīgi nav nekas slikts.

Link to comment
Share on other sites

marrtins

50l uzpilde aizņem vismaz 5 min. ja ne vairāk.

Tiko uzpildījos ar hronometru. 56L @ 2:35. Pilns balons.
Link to comment
Share on other sites

 

 

Un 6k apgriezienu priekš motora vismaz īslaicīgi nav nekas slikts.

 

hondām, kurām redline augsts, ne jau vidusmēra pepelacam

Link to comment
Share on other sites

Kā nu kiuram tā dveselīte griežas, dažiem pie 6300 nostrādā apgriezienu ierobežotājs.

Bet ne jau augsti apgriezieni vajadzīgi, vajag lai motors strāda tajā apgriezienu diapazonā, kad tam ir vislielākais griezes moments, tad arī ir rāviens apdzenot, nevis max apgriezienos.

Labots - mafijs
Link to comment
Share on other sites

Jazznfunk

Līdz redlainam īslaicīgi griezt, protams, ka drīkst. Nu, ja dzinējs ir izgrabējis, tad, protams, var iziet visādi.

 

Katram dzinējam ražotājs ir norādījis pie cik RPM ir maksimālā jaudas atdeve. Ar to arī vajag rēķināties apdzenot. Bet vispār, ja jāpārslēdzās apdzenot, tad tā ir samērā dinamiska apdzīšana. Ja nav vecs atmosfērisks 1.6 dīzeļumiņš, tad normālos apstākļos lēzeni apdzenot, nevienam netraucējot, nav arī jāslēdzās.

 

Savam auto pagriezu aizdedzi agrāku. Uh, kā iet pie attiecīgiem apgriezieniem ar LPG. Ap 3k RPM gāzei patīk agrāka aizdedze. Protams, viss atkarīgs no dzinēja parametriem.

 

Tiem, kam ir tā saucamās 4. paaudzes iekārtas. Nemuģītas, var uzlikt aizdedzes apsteidzēju http://tamona.lt/index_en.php?parametr=VRT-1&kategorija=lpg



Mafijs pasteidzās :)

Labots - Jazznfunk
Link to comment
Share on other sites

rememberme

Ko juus te nah dzenat ? Tas sapļaks ir potenciaals killeris. Nebraukaa taadi ilgi, statistika dara savu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

No piektaa aatruma štepseleet 3 un griezt 6500 apgriezienus ir vienkārši slimi

 

nu tas gan nav nekas īpašs. tikai ja tā ir honda un ar gāzi, tad bieža braukšana tuvu redlainam var izdedzināt vārstus. hondām un mazdām tur bija ekonomiskās konstrukcijas.

Link to comment
Share on other sites

 

 

jo zinu ka tas ko es rakstu absolūtu patiesību

 

šis ir ļoti interesants apgalvojums :)

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu gadījumā ja apdzīšanas laikā sanak šaize tad mest no 5. uz 3. robu ir parbaudīta prakse, pat ja tas arī netrāpa uz ideālo Nm. Lai nu kā taj brīdī kad apdzīšanas vidū tevi pēkšņi iemet sviedros un saproti ka ar 5. būs par maz tad vismazākais par ko domā ir kādā Nm diapazona trapīsi iemetot 3. robā un paskatīties spidometrā lai zinatu kāds tad ir uz doto brīdi ātrums 90 vai 120 arī nav ne pratā, tad galvenais ir noturet stūri kas no rokam ara raujas un saprast 3. robs tevi izvilks vai arī ir jariskē un ar kaucošiem jabremzē. Nu ja piemēram tu apdzen 3-5 fūru kolonu viena piegajienā un rodas misēklis pie pirmspēdējās fūres tad maukt pa mēmajiem arī ir liels risks, nevar zināt aiz kuras fūres tu varēsi tikt atpakaļ savā joslā, nevar zināt vai kads tev aiz muguras jau arī nav sācis apdzīšanas manevru. Ja ir uz šosejas intensīva satiksme tad tas nav nekas neparasts. Nu ja ir teiksim tikkai 1 fūre ko apdzīt tad jau tas arī nav īsti aktuali, ko tur parslēgties tapat jau apdzen dažu sekunžu laika vai arī piebremzē un un palaid pretīmbraucošo garām.

Nu vēl ir tads faktors kā atrums ar kādu var parslēgties no 5. uz 3. - kaut kadas niecīgas sekundes daļas, a ja mēģinasi slēgties uz 4. ātrumu tad nav garantijas ka sviedros iemests stresā uzreiz precīzi trapīsi, nyu vismaz man tāda aukstasinība nav lai ta riskētu, hondas gadījuma rokas gājienā uz atpakaļu ir 2. 4. 6. un R. robs, a ja nu kļūdies, ja nu mēģinot ar varu iestumt roba norausti stūri??? Nu nē es tā stresa situācijā nevarētu izdarīt.

 

Nu jā aizmirsu piebilst ka parasti apdzenu ar 5. vai 6. robu un parslēgšanās uz 3. robu ir tikkai līdzeklis ekstrēmā situācijā, nu piemēram kāds pamuļķis sadomā speciāli piedot gāzi lai nepalaistu garām, tālumā no līkuma iznesas pretī kāds manāmi ātrumu pārsniedzoš džigits, nu vai sāc apdzīt fūru kolonnu, doma ka tur ir 1-2-3 fūras a ir vairāk un brauc tik tuva viena otrai ka saproti ka vienīga iespēja ir raut uzreiz visai kolonnai garām, tālumā kas raksturīgi BY ceļiem pamani ka jau uz tā šaura ceļa sākas kartējie iebrukumi, robi ceļa malā un saproti ka ja nonāksiet kopā ar apdzenamo vienlaicīgi tāda vietā tad smagais tev ceļu nedos a tu būsi spiests izraut pāri robiem un parsist riepas,da daudz kas var uz ceļa negaidīts notikt



Es domāju ka gāzes cena būtiski nepaaugstināsies parskatāmā nākotnē nu vismaz ne līdz tādam līmenim ka būtu maza jēga no tās

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs
Jazznfunk

varētu nu tā bišķi vairāk pastāstīt par to aizdedzes apdzīšanu, kādi plusi, kādi mīnusi, kāda personīga pieredze un ko paši gāzes uzstādītāji kantori par to saka nu un kāds ir sausais atlikums no tāda pasākuma. Es pirmo reizi par tādu brīnumu dzirdu....

Link to comment
Share on other sites

Šitādus Bonifācijus par maz ir sist :hunter: cik reizes nav nācies raut uz apmales, jo nabaga Bonifācijam sūda pepelacs nepaspēj pacelties gaisā un 3 fūres uzreiz apdzīt.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs
(labots)

A tu nemīz un nerauj!!!! Tā nav Tava atbildība un pat ja būs avarija ar līķiem, TU personīgi būsi bez vainas, nu sirdsapziņa ir cita lieta

 

P.s. tas nav personīgs uzbrauciens, vienkārši dzīve

 

Nu īstenībā es nezinu ka tas  no malas izklausas nu tas ko es te rakstu, bet nu nezinu, man pašam liekas ka es nu galīgi neesmu ne ātrakais, ne agresīvakais ne nekaunīgakais braucejs uz mūsu ceļiem, mani ļoti bieži apdzen. Es uz apdzinējiem nedusmojos pa lielam izņemot tos gadījumus kad kads dīzelists motoram kaucot apdzen mani kad brauzu uz 110 piemēram un tad nomet uz 105 un man nakas to idinju no jauna apdzīt lai noturētu vienmerīgu atrumu. Večus kas mauc 20+ km/h virs travika atruma es vienmēr palaižu, dodu ceļu un censios pēc iespējas netraucet. Da ne tikai es tā daryu man ir bijis gadījums sen jau gadus 15 atpakaļ kad beibi uz slimnīcu vedu, mēģinaja noindeties, maucu toreiz ar ar ford siiera 2.0 benzīns nu cik nu varēja atstiept, nakts menti apstādina es kā atspere lecu no mašinas un saku ka uz slimnīcu, šie paskatyījās salonā ka beibe bez samaņas un ne dokumentus prasīja ne truba pūst tik laimīgu ceļu un netrāpi stabā, beibi atkačāja no tā saules, bet nu ja būtu atvedis pusstundu vēlak...... ta ka pat policija saprot ka ir situacijas kad varun vajag maukt uz savas mācēšanas robežas

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

mana ne mana vaina, bet frontālā sadursmē arī es būtu beigts un tu arī, un kurš ta manus bērnus baros - tāds gudrinieks, ka riebjas vienkārši. Gan jau puišel dzīve tevi izmācīs... 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Par apdzīšanu runājot, nezinu ka to īsti nodefinēt, taču man ir tāda iekšēja sajūta ka uz apdzīšanas svarīgaks ir nevis dīzeļa Nm bet augstu apgriezienu benzīna motora spēja atstiept līdz augstiem rpm, tas laikam saucas dzinēja elastība, nu vai spēja pabeigt apdzīšanu neatduroties uz max. rpm dīzelim. Cik nu es saprotu autosportā augstāk vērtejas  lielaks efektīvais apgriezienu diapazons nekā top max. jauda vai max. Nm, nu varbūt tehniski nekorekti teikts tas ir, bet pat nedaudz mazāk jaudīgs zato augstaku rpm veiktspējīgs motors sportam ir piemērotaks, dotajā gadijumā vingrinajumam x fūru apdzīšana



Nu linteni neizbēgt, uz mana rēķina ir vismaz 5 no drošas nāves izglābtas dzivības, ja nu man debesis lems tad nu neko, vairāk par +1 dzīvību es nepaņemšu

 

u par frontalu sadursmi es neesmu gatavs diskutēt, es tādu nepieļaušu, nekad... cik nu manos spēkos būs



Man ir bijis gadījums ar avāriju uz 200 km/h, faktiski tikkai nedaudz lieks ieradums uzn zibenīga reakcija ļāva palikt dzīviem 5 pieaugušajiem un 1 bērnam,



Ne es braucu uz 200, tik tas čalis kas uz bmw bij atstiepis uz maksimumu vairs nespēja pabraukt pa savu joslu un lidoja pa pretējo, man bij mazak par sekundi laika lai palabotu situaciju līdz 6 parbiedetiem cilvēkiem ar dažiem zilumiem un skrambām + 2 pilnībā iznīcinati autiņi

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Chronos - es saprotu tavu domu gājienu, tik tas nebūšu es kas tev frontali virsū nesīsies, es saprotu ka man te nemanāmi gonšika imidžs ir izveidojies, bet reāli dzīve tas tā nav, es esmu tramīgs, bailīgs sauc kā gribi, avārijas citu vainas dēļ ir pabūts pietiekami lai būtu konkreta velme, instinkts, bailes neļaut neparādu cenu iznīcinat savu autiņu, neļaut tam pat garāmejot pieskarties. Es zinu kādas sekas var būt pat nelielam garāmejošam pieskārienam ja ātruma starpība ir 200 km/h, es labāk iedzenu mororu redlinā nekā dodu kaut mazako teorētisko iespēju sabučoties frontāli, parasti man pat redline braucot ir vismaz 10s rezervē līdz frontalais sadursmei pieņemot ka neviens nenoliek pa mēmajiem. Man reāli ir bail pieļaut situācijas kas ir tuvu frontalai sadursmei, tapēc man arī vajag jaudīgu (reāli ātru) autiņu lai varētu braukt maximāli izvairoties no tādām situācijām

Ceru ka sapratīsiet pareizi šo....



Esmu gan mācījies!!! Un vēl kā!!!! Pa lielam es braucu un pārvaru bailes, nu nav mans brauciens kā pusaudzim karalauks, sitam sliktos un pofig par lodēm!



Runājot par lodēm ir interesantra sajūta kad šauj pa tevi. Tāds DeJavoo, ieteikt pameģinat pritams ir amorāli, ti pēc tam dzīvei ir citi kritēriji



Sajūta ir interesanta - kā multfilmā - pa tevi šāva tu tā kā beigts būtu jau, tik turpini kustēties un nevari saprast esi jau paradīzē vai kā, tausti šaujampulvera izdedzinātos caurumus apģerbā u  doma ka tev tagat būtu jākrīt pie zemes jo esi taču beigts, a tu nekrīti jo tas taču būtu sāpīgi....un gar acīm nonesas kaut kāda ātrā filma nesaprotami par ko īsti par tavu dživi vai vienkarši kino ko esi kadreiz redzējis



Nākošā sajūta ir šaut pa cilvēku, holastaja patrona, cilvis ir 5 m no tevis, ja ja izšausi azartā pa tiešo tad izcepsi.... un kad esi tā izšavis (ne pēc uztava, ne pēc instrukcijas , vienkārši tā sanāca - nu sabiedēja tevi no blakus istabas degošā mājā izlecošs instruktors kas šauj virs tevis griestros) domā par to vai ir liela starpība izšaut kaujas patronu..... Nu nezinu, tevi māca kā pareizi nogalinat cilvēku, vēlams vairākus, un tu pēc tam šķirosi kas pa tevi šāva, kas mēģinajai tīši vai netīši tevi nogaliāt????

Link to comment
Share on other sites

Bonifacij, forumā (vismaz šajā) nevienu ne par ko nepārliecināsi - Tie kas bija LPG "ienaidnieki" tādi arī paliks - brauks maksājot par katru km 2x vairāk un meklēs aiz matiem pievilktus argumentus lai savu pārmaksāšanu attaisnotu. (Man gan izdevās pārliecināt savu paziņu, lpg nīdēju. :D :D :D Bet tam vajadzēja 7 gadus laika. Tagad brauc ar LPG un priecājas.) Tas pats attiecas uz braukšanas stilu. Kuri brauc kā veci ōpji kavējot satiksmi un "kautrējoties" nospiest pedāli grīdā - tā arī turpinās braukt. Tā ka par šo diskusija un mēģinājumi kādu pārliecināt ir bezjēdzīgi.

 

Tagad jautājums par aizdedzes apsteidzes regulatoru. Visu laiku ir doma tādu uzlikt. Bet - nevaru atrast kur to izdarīt.... Atradu vienu krievu saitu http://www.60-2.ru bet nu no krievijas pirkt.. 

Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...