Jump to content

psu garantija 1a


rokijs
 Share

Recommended Posts

Neticēsi, bet tur Tev atbildēs visprecīzāk(darba dienā). ;)   Reiz bija telefons jānes paziņam - vajadzēja čeku ar talonu(kopa sastiprināti bija pērkot).   Tālrunis: (+371) 67428800   (+371) 67428801 GSM: (+371) 29555586 E - pasts: info@1a.lv

SKYPE:   www.1a.lv

Link to comment
Share on other sites

Citāts no 1a.lv mājaslapas, pasvītrojums no manis.

 

"Ja precei, kuru iegādājāties, Jūs konstatējat ražotāja brāķi, lūdzam to kopā ar garantijas un pirkumu apliecinošiem dokumentiem nogādāt oficiālajā ražotāja servisa centrā vai www.1a.lv birojā. Ja Jūsu iegādātās preces ražotājam ir autorizēts servisa centrs, rekomendējam doties ar garantijas preci pie viņiem, jo, nododot preci www.1a.lv birojā, problēmas novēršanas laiks diemžēl būs ilgāks, jo prece būs jāievada garantijas servisu sistēmā un fiziski jānogādā uz un no servisa. Autorizēto servisa centru adreses un kontakttelefons atrodams uz Jums izsniegtā garantijas talona."

Link to comment
Share on other sites

Man garantijas talonus dod tikai par precēm, kas dārgākas par 50Ls. Kad zvanīju, tad teica, ka ar čeku un pavadzīmi pietikšot garantijai.

Link to comment
Share on other sites

Pirms mēneša pirku flashu ar savākšanu DPD paku bodē, iesaiņojumā nebija vispār nekādu čeku vai papīru par pirkumu, ko darīt, ja noplīst - laikam jau neko..

Link to comment
Share on other sites

rememberme

Paaris dienas atpakaļ pirku keisu 1a. Aizbraucu savaacu, iedeva tikai čeku. Prasiju kur garantijas lapa, teica ka nevajagot, čeks esot garantijai.

Link to comment
Share on other sites

1A.LV ir vissliktākais garantijas serviss, kādu jebkad nācies sastapt.
SItuācija īsumā: nopirktajai precei (mobilajam telefonam) ir defekts. To paši savām acīm redz un konstatē arī 1A.LV darbinieki, tajā skaitā galvenais "garantijas jautājumu speciālists". Telefonu aizsūta uz oficiālo servisnieku, bet tas saka, ka defekta nav. 1A.LV darbinieki paši apliecina, ka "jā, defektu redzējām, sūtīsim vēlreiz ar apliecinājumu, ka paši esam to arī konstatējuši". (defekts ir periodisks - zūd zona). Bet oficiālais servisnieks atkal defektu nekonstatēja.
MANUPRĀT, šajā brīdī tam vajadzēja notikt tā - 1A.LV atgriež naudu un pēc tam pats kasās ar to garantijas apkalpotāju. Bet realitātē - 1A.LV bija pilnīgi pajāt - neko vairāk kā "jā, jā, sūtīsim vēlreiz" viņi nespēj pateikt. Kopumā telefons uz garantiju tika nosūtīts 7 (septiņas!!!) reizes pēc kārtas (no manām rokām tas izgāja ārā jau laikam pēc 2. sūtīšanas uz garantiju - pēc tam to sūtīja uz garantiju tikai pats 1A.LV) Viss atrisinājās tikai tad, kad tika iesaistīts pati telefonu ražotāja oficiālā pārstāvniecība Latvijā. Bet tik tālu - 1A.LV neko nerubī no kaut kādas klientu apkalpošanas. Izsitušies tikai ar savu lētumu (un var redzēt, kāpēc).
Problēma būtu atrisinājusies vienkārši - ja pats 1A.LV redz, ka ir defekts (KONSTATĒ TO - pats "garantijas speciālists" lūdza atļauju telefonu notestēt ikdienas darbā, lai defektu konstatētu) un redz, ka, ka problēmas ir ar garantijas apkalpotāju, tad viņiem vajadzēja MAN naudu atgriezt un tālāk ar saviem juristiem pašiem kasīties ar garantijas apkalpotāju. Jo man ir vienalga, kurš to telefonu remontē - es to iegādājos pie 1A.LV un viņiem ir 2 gadu laikā jānodrošina manu tiesību aizsardzība. Bet viņiem par to ir pilnīgi nospļauties.
Laika ziņā tas viss prasīja 4-5 mēnešus. (ja skaita to, ka pirmo reizi telefonu atgrieza jau 1. mēneša laikā pēc iegādes (janvārī), bet pēc tam 1A.LV pārziņā tas nonāca aptuveni martā, jo tīri fiziski nebija laika visu laiku skraidīt pie viņiem).

Labots - Svens
Link to comment
Share on other sites

nu bet tāda ir cena par lētajiem internetveikaliem, ar to jau nu būtu jārēķinās ka par viszemākajām cenām nevar vēlēties elitāru apkalpošanu un servisu :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

rememberme

Tikai nevajag te pļuutiit par atšķiriibu starp ''letajiem'' i-veikaliem un lielajiem-realajiem veikaliem. Kaa piemeeram Elkor, RD vai Tehnoland. Ir bijušas probleemas atgriezt braaķi atpakaļ gandriiz visos lielaakajos veičos. Peedeejais bija WAX putekļsuucis, iegaadaats Tehnolandaa. Taa pati opera, kas Svenam. Daudzaas nejeedziigaas ekspertiizes un laika teereešanas, lai konstateetu aciimredzamu braaķi. Rezultaats-protams naudu pie mums neviens atpakaļ nedod. Te ir runa par LV mentalitaati ,ja esi apčakareets,ieberzies utt. tad te variants kaa aarzemes redzeets - KLIENTAM VIENMEER TAISNIIBA, vienkārši nedarbojas

Labots - rememberme
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nu nez vai tas no veikalu lētuma atkarīgs. Iespējams, tagad citi likumi, bet vispār jau, lai ko mainītu vai atdotu naudu, vajag garantijas servisa rakstisku papīru, ka nav remontējams, vai cik nu tur bija (3 laikam) garantijas remontus. Cita lieta, ja pašam pārdevējam ir serviss, bet tāds Latvijā laikam tikai Elkoram un arī ne visām precēm - bet arī vispirms ekspertīze, lai konstatētu, ražotāja vai lietotāja vaina. Un parasti jau, ja nav acīmredzams ražotāja defekts, mēģina piesiet lietotājam.

Labots - raiviic
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Arī es reiz pasūtiju barošanas bloku 1a atnāca bez Garantijas ??? Dīvaini

Labots - @rmands
Link to comment
Share on other sites

Raiviic - par to jau nemaz nav runa. Manā gadījumā tak nevarēja skaitīt nevienu reizi, jo defektu ne reizi pat nekonstatēja. Nokonstatēja pēc tam, kad oficiālais izplatītājs iejaucās tajā servisnieku-debīliķu kantorī. Bet tas nenoņem arī vainu no 1A.LV, kuram par klientu apkalpošanu ir pilnīgi pajāt. Tak cik gadus viņi nostrādāja ar vienu kases aparātu? Gadiem cilvēki tā kā tādi idioti tupēja stundām garās rindās, lai tikai ietaupītu latiņu. Cilvēki nespēj novērtēt paši savu laiku. Un 1A.LV tā kā tādi bomāri nespēja vēl vienu kases aparātu nopirkt - galvenais, ka ir muļķi, kas stundām rindās sēž.

Link to comment
Share on other sites

Sven, lai 1a.lv varētu piedāvāt zemākas cenas, viņiem taču arī uz kaut ko ir jātaupa, piemēram, otru kases aparātu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

1A.LV ir vissliktākais garantijas serviss, kādu jebkad nācies sastapt.

Pilnīgi piekrītu, izrāda totālu neieinteresētību, ja viņiem tas nebūs izdevīgi.Tur ir viena šmara, kura cīnās ar nelabvēlīgajiem klientiem, bārstās ar svešvārdiem utt....bet biju sagatavojies un izcirtu viņu visos cokteros.Naudu man atgrieza pēc nedēļas!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tak cik gadus viņi nostrādāja ar vienu kases aparātu?

Tagad ir kas mainījies? Ja tā, tad prieks dzirdēt, es dēļ tām rindām pēdējā laikā izvairos iepirkties pie viņiem. 

Link to comment
Share on other sites

rememberme

Tagad 1a ir 3 paardeveeji un vispirms ir jaaizņem numuriņš, tad jaaizstaav pamatiiga rinda. Veel tajaa rindaa ir vairaaki indiviidi, kas meeģina paņemt preci liizingaa. Bremze konkreeta. Kases automaatus aiz taas augstaas letes neredz, bet liekas ka katram ir (3)

Link to comment
Share on other sites

Piedošanu, bet es nepiekritīšu par servisu - nav bijis problēmu ar to vienīgo reizi, kad nācās sastapties ar 1a.lv garantijas servisu. Aizsūtīju bez maksas atpakaļ caur DPD, pēc 2 nedēļām bija atpakaļ prece un viss bija kārtībā - salabots, nevis jauna prece.

Link to comment
Share on other sites

nu man arī bija garantijas gadījums ar planšeti un nebija nekādu problēmu ar attieksmi. ja nu kas, tad šogad tas bija.

Labots - e = d
Link to comment
Share on other sites

Pirmkārt - kāda suņa pēc braukt uz internetveikalu, ja eksistē piegāde ? Iepērkos tur bieži un, kaut gan no darba vietas 20 minūtēs kājām varu aiziet - vienmēr izvēlos piegādi līdz darbavietai (un tā no jebkura i-veikala). Vienu vienīgo reizi, kad izlēmu paņemt birojā, jo negribēju gaidīt līdz nākošās dienas pēcpusdienai, man tā arī pateica - ierodies no rīta, jo vēlāk būs rindas. Biju kāds trešais uz atvēršanas laiku un tiešām - kamēr kārtoju lietas, saradās bars dīkdieņu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Aizsūtīju bez maksas atpakaļ caur DPD, pēc 2 nedēļām bija atpakaļ prece un viss bija kārtībā - salabots, nevis jauna prece.

Nelieši! Man atbildēja, ka ar kurjeru nevarēšot savākt, pie tam man nebija garantijas problēma, bet gan atsūtīja nepareizu preci. Taču 2 dienas pēc nogādāšanas ofisā kurjers piegādāja pareizo. Nekādu lieku jautājumu vai laika stiepšanas. Ar garantiju gan nav vēl nācies sastapties.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nelieši! Man atbildēja, ka ar kurjeru nevarēšot savākt, pie tam man nebija garantijas problēma, bet gan atsūtīja nepareizu preci.

 

Man ar uzreiz nebija piekrišanas par tādu variantu kā caur DPD savākt, bet argumentēti parunāju - piekrita. Viss ok.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ar to DPD tikai liekas galvassāpes, tāpēc arī neuzbāžas paši :D

pagaidām viss ok ar 1a.lv iegādātajām precēm, bet pie piegādes caur DPD man abām precēm bija tikai aizpildīti taloni, bez čekiem. nu nez. ja ar tiem nepietiks vajadzības gadījumā, tad būs jābrēc pretī :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Pirms dažām dienām sapirku detaļas jaunam kompim. Bija septiņas pozīcijas un grantijas talonu izrakstīja tikai divām - procim un monitoram (vienīgie virs 50Ls). Prasīju nafig tā, teica, ka uz garantiju pieņemšot arī ar čeku vai pavadzīmi.

Strādāja 3 cilvēki, bet viens no viņiem atbildēja tikai garantijas jautājumos. Atlikušās divas meitenes tikai sēdēja un gaidīja, kad puikas atnes pasūtījumus. Pie letes nostāvēju ~50 minūtes un tajā laikā paspēju paklausīties divus konfliktus ar klientiem. Kantoris it kā ir labāks par citām miskastēm un darbinieki arī it kā cenšas visu izdarīt ok, bet viņiem iekšēji tur kaut kāds haoss un bieži tiek kaut kas sajaukts vai pasūtītā detaļa nemaz neeksistē. Netur slodzi.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Bija septiņas pozīcijas un grantijas talonu izrakstīja tikai divām - procim un monitoram (vienīgie virs 50Ls). Prasīju nafig tā, teica, ka uz garantiju pieņemšot arī ar čeku vai pavadzīmi.
Interesanti pieņemsim dataleksā garantiju izsniedz uz vienas lapas visām daļām neatkarīgi no tā cik tās maksā. 
Link to comment
Share on other sites

 Nekā pārdabiska. Iepērkoties ne-interneta veikalos arī vairumā gadījumu dod tikai čeku, ar ko pilnīgi pietiek, lai pierādītu, kad un kur attiecīgā manta pirkta. Garantijas talons kā tāds jau vajadzīgs tikai nopietniem pirkumiem, kur talons nepieciešams, lai ierakstītu veiktos remontus.  Nu kāda jēga no talona, piemŗam HDD ? Tev viņu remontēs ? Taču nē - ekspertīze un vai nu apmainīs, vai pirksi jaunu, ja pierādīs tavu vainu. 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...