Jump to content

Autoceļš Tīnūži-Koknese


Pirkss
 Share

Recommended Posts

Nesen tika svinīgi atklāts minētais autoceļš - P80.
Vakar un šodien bija iespēja pa to izbraukt.

Salīdzinot ar analoģiska posma veikšanu pa A6 - ietaupās apm 40 minūtes.

 

Kas patika - nav debīlo 70-50-fūre-70-50-fūre...

Ceļš ir taisns, retie līkumi lēzeni, visi savienojumi ar pievadceļiem ar bremzēšanās joslām, tiltiem utt.

Cauri apdzīvotām vietām neiet vispār. Galvenās savienojumu vietas, kur ir tilti, ir izgaismotas.

 

No mīnusiem varētu minēt papildjosliņas (kā Saulkrastiem garām ejošajam Tallinas šosejas posmam) trūkumu.

Protams tur sāksies fūru trafiks un tad apdzīt būs daudz grūtāk. Bet kā jau teicu - apdzīšanu atvieglo garie, pārskatāmie ceļa posmi.

Pagaidām autiņu maz. 

 

Cerams, ka turpinās, savienojot Koknesi ar esošo posmu pie Pļaviņām un tad tālāk.

 

Jaunais posms sākas uzreiz aiz Tīnūžiem - otrais aplis, virziens - Maskava.

Link to comment
Share on other sites

Biju pa tā posmiem braucis jau pirms gada, bet pa praktiski pabeigtu (Pirms Kokneses bija zīme braukt aizliegts) izbraucu oktobrī pa ceļam uz D-pili. Tad es tur praktiski, arī posmos kas jau bija atvērti satiksmei, biju vienīgais braucējs. Salīdzinot ar pašu Maskaveni, šis ceļs būs daudz baudāmāks.

Link to comment
Share on other sites

Pāris reizes esmu braucis pa šo ceļu. divas no reizēm (kad jau skaitījās atklāts), nevarēja uzbraukt. Pirmo reizi - no Rīgas uzreiz pie apvadceļa ķieģelis un tur tālumā kaut kādi traktori darija savas lietas, ieteica caur Ogri nokļūt Tīnūžos un tad tālāk... nebija laiks riskēt ar vel kādām izmaiņām un lidoju pa Daugavpils šoseju. Atpakaļ gan braucu pa jauno - naktī ļoti garlaicīgs ceļš - visu laiku baltie stabiņi, ko pa laikam nomaina sarkanie, kur tiltiņš. un tā visā garumā. Pāris izgaismotas nobrauktuves tik pa ceļam. Vienmuļš un tukš pagaidām, tapēc uzdzen miegu. Nākošajā reizē braucu un viss bija vaļā un forši, tik pirms pašas Kokneses aiz apļa bija jāmet iekšā caur Koknesi, jo ceļš nebij pabeigts. Pirms kādas nedēļas agrā rītā braucu uz D-pili, turpceļā viss ok. Atpakaļceļā no d-pils šosejas apļa nedrīkstēja griezt pa taisno uz jauno šoseju (lai gan fūres un daudzi vieglie tam lika mīksto, apbraucu caur Koknesi) un tad abloms uz otrā apļa - baltais rimbulis Rīgas virzienā (braukt aizliegts, izņemot...lalala). nu neko - braucu tālāk pa apli un reizē vēroju, ka visas fūres un vieglie liek mīksto arī uz šo zīmi. izmetu riņķi un braucu šiem pakaļ - nekādu problēmu. pilotu (>130km/h) netrūkst gaišā dienas laikā. secinājums - baigi ērti un ātri var nokļūt, bet pa nakti, kad ir nogurums, gan laikam vairs nebraukšu - tiešām iemidzinoši.

Labots - klf
Link to comment
Share on other sites

kad sāksies ziema, tad diemžēl to skaistumu drusku pabombīs.

Link to comment
Share on other sites

Neesmu mēģinājis būs jāizmēģina. Jau arī dzirdēju no vietējiem, kuri dodas Rīgas virzienā, ka ir labs. Lai gan pats izvēlos P76 caur Jaunjelgavu... Satiksme maz, tikai pabombīts vietām tas asfalts.

Link to comment
Share on other sites

Diezgan bieži braucu uz Dpili, bet braucu pa pārdaugavas pusi, Vale, gar Subati, gar LT robežu, gar Neretu. Rīga - Dpils, ja labs ceļa vējš vidēji 2:20h nobraucams. Nedēļas beigās izmēgināšu P80, redzēs vai ir ātrāk?

Link to comment
Share on other sites

Es  izbraucu to ceļu pirms kāda mēneša. Protams, zīmēm liku mīksto, jo zināju,ka ceļš jau gatavs. Zinātāji arī tad jau močija bez bēdu. Par cik ceļš iet caur manu dzimto pusi un vietējie to izmantoja nepārtraukti, jo citādāk nemaz izbraukt nevarēja, tad es sevi arī par vietējo pieskaitīju. Es ļoti labi atceros, kad ceļu, kautkur septiņdesmito fadu sakumā, iemērija. Peldējos Ogres upē un skatījos, kā veči mietiņus dzen un tilta vietu iezīmē. Toreiz bija runa, ka uz astoņdesmitā gada olimpiādi būsot ceļš gatavs. Būtu ar, ja Rīgā notiktu regate. Par cik mūsu komunisti nomīza, tad regate notika Tallinā un ceļš pārvērtās par dolgastroju.

Link to comment
Share on other sites

Nu ceļš oficāli vaļā,bet darba vēl vietām diezgan daudz pie dāžādiem sīkumiem. Un gan jau vēl būs kaut kādi brīnumi ar viņu,jo dažviet tā būvniecība tika sasteigta.

Tagad ar katru dienu arī vairāk rosās policisti,jo ātrumu uz tā ceļa nejūt. Īpaši labs skats ir tumsā,jo sajūtas kā uz lidlauka,tāpēc esat uzmanīgi,ja negribas šķirties no kāda lata.

Link to comment
Share on other sites

Diezgan bieži braucu uz Dpili, bet braucu pa pārdaugavas pusi, Vale, gar Subati, gar LT robežu, gar Neretu.

Tur pa vidu vietām, it sevišķi ap Valli, ceļš gan ir pilnīgā pakaļā. Labajos ceļa posmos un kas nesen ir svaigi atjaunoti, var normāli atvilkt. Bet nu pēdējā laikā tur jau satiksme arī paliek arvien intensīvākā, bet tik un tā var teikt ka tukšs.

 

Nedēļas beigās izmēgināšu P80, redzēs vai ir ātrāk?

Nu pamēģini, bet nedomāju vis.

 

Tā, par jauno P80. Kas tur ir, pa vienai joslai? Varēja izbūvēt ko līdzīgu kā Lietuvā ātrgaitas šoseju, a huju! (Viļņa - Paņevežis, Kauņa - Klaipēda)

Neredzēt mums tādus ceļus.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Nezinu gan, cik taisnības, bet krievulaikos runāja, ka vispirms uzbērs vienu ceļu ar divām joslām un pēc tam bērs otru tādu pašu blakus. Tad būtu uz Maskavu  ātrgaitas maģistrāle ar divām joslām katrā virzienā .Skaidrs, ka  nekas tāds nebūs, jo tagad mums cits sojuzs un cita galvaspilsēta kautkur Eiropā. Vācu laikā esot bijis projekts taisīt dzelzceļu uz Berlīni. Vēl taga uz Ķeguma-Suntažu ceļa stāv norāde Berlīnes krustojums. Katrai varai savi projekti, tikai parāk bieži mums tās varas mainās :sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

Gints Plivna

Yeahh, kā bija 80tajos nezinu, bet vēl pirms gadiem 5-7 braucu tur netālu no ceļa lasīt pavasaros māllēpes. Arī tad pa grantenieku varēja kārtīgi uzvilkt, zinu cilvēkus, kas tur brauca tjūnētas mašīnas testēt :) Tad mašīnas pabrauca garām apmēram reizi 5 min. Tagad civilizācija būs tur aizvilkusies. Tiesa gan, vajadzība un vēlme lasīt māllēpes uz to pusi arī ir zudusi :)

 

 

 

ar taadu prieku vareeja noskatiities kaa krieveli no/uz maskavu rullee pa granteeto meesla eerglju celju caur suntazjiem :>

 

Reiz pirms apm 10 gadiem tur braucu slapjā vasarā un to ceļu taisni laboja. Tas bija vissūdīgākais tik lielas nozīmes (OK pat šodienas LV kartēs skatoties) ceļš ever, ko esmu LV redzējis. Bija tāda sajūta, ka es nedrīkstu apstāties, jo savādāk vienkārši iebuksēšu un uz tā saucamā ceļa arī palikšu. Kopš tā laika izteiciens "Ērgļu ceļš" ir ieviesies mūsmāju folklorā kā apzīmējums kaut kam pat LV mērogos īpaši izceļamam un unikālam.

Labots - Gints Plivna
Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

 

 

Kopš tā laika izteiciens "Ērgļu ceļš" ir ieviesies mūsmāju folklorā kā apzīmējums kaut kam pat LV mērogos īpaši izceļamam un unikālam.

 

Tā ir. Vietējie vēl šo ceļu sauc par kara ceļu. Sļesarjs savā laikā solija - kamēr netiks rekonstruēts Ērģļu autoceļš, tikmēr slēgts netiks Ērgļu dzelzceļš! Protams iznākums bjia - solīts makā kakā!

Link to comment
Share on other sites

Atļutais ātrums vismaz būs 110km/h?Vēlams protams 130 bet nu ja nav 110 tad jau slikts ceļš.

Ceļam kuram nav divu braukšanas josla katrā virzienā maksimālais nebūs 100+.

Labots - maize
Link to comment
Share on other sites

Kas jums pret veco ērgļu ceļu? Vismaz galīgi nebija garlaicīgs, tik mašīna pēc braukšanas jānomazgā.

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

Garlaicīgs nebija gan. Tik pavasaros un rudeņos tas ceļš bija knapi braucams!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Diezgan bieži braucu uz Dpili, bet braucu pa pārdaugavas pusi, Vale, gar Subati, gar LT robežu, gar Neretu. Rīga - Dpils, ja labs ceļa vējš vidēji 2:20h nobraucams.

 

Nu posms Vecumnieki - Valle ir vienkārši episks... :D Tad jau labāk braukt pa grunteni. 

Link to comment
Share on other sites

nu nav tas posms sliktāks par tevis ieteikto caur jaunjelgavu. pie daugaviešiem ielāpi lielāki par ceļu tāpat kā starp valli un vecumniekiem.

 pa manam abi labi. kaut pārejais posms jau labs. īpaši aizkraukle - jēkabpils

runā , ka rīga - koknese tagad esot stundas jautājums. slavē jau cilvēciņi.

man tik ne pa ceļam

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

Kas jums pret veco ērgļu ceļu?
 

 

Nekas, tikai auto izjūk pa saskaitāmajiem. Un ziemas un pavasari ir kritiski. Ziemā 1x braucu ar Patrol - ceļš nešķūrēts diennaktīm un pa ceļam vilku ārā 2 tādus, kuri bija stūmuši to svaigo sniegu pa priekšu, kamēr uzšļūc vēders virsū un visi riteņi karājas gaisā. Pašam tā arī gandrīz iznāca...

 

Tā kā lauki ir tajā virzienā, tad brauciena laiks samazinās konkrēti. Vairs nav jānolauž kakls braucot caur Glāžšķūni, misene ar zīmēm vēl arvien ir pie krusta ar Lēdmanes - Madlienas ceļu. Tur sanāk tāda aplis aplī sistēma un, lai arī tur regulāri braucu, tāpat krēslā regulāri apmaldos.

 

No policijas gan tur jāsargās, braucu pirms nedēļas, bija 1 braucoša ekipāža un 1 stāvoša.

Link to comment
Share on other sites

nav tolks tur likt 110, tad brauks uz 130, ja ir 90 brauc uz 110. kamēr mums sodi kā igaunijā nebūs par katru parkāpto km cits sods, tikmēr nedarbosies nekas!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Lietuvā tādam posmam kā līdz Sēnītei ir 110km/h

 

tiešām Lietuvā tik drausmīgam asfaltam kā uz Sēnīti ir 110km/h ??

Link to comment
Share on other sites

Lietuvā tādam posmam kā līdz Sēnītei ir 110km/h bet kādreiz vasarās laikam bija 130km/h.

Iespējams, ka posms ir tieši tāds pats, lai gan šaubos, ka tur ir gājēju pārējas, kreisie pagriezieni, mājas starp joslām(pilnīgs pī izbraukt no mājas kreisajā joslā kur lido ar 130+, ja kāds ielido sānos, viss sadalās reizinātājos un zārku vaļā nevērs) par asfalta kvalitāti nerunāsim.

Nākamreiz kad brauc kur ir 110 vai 130 pavēro kāda ir šoseja, cik braukšanas joslu katrā virzienā, kā ir izveidoti kreisie pagriezini, kādi ir krustojumi, vai ir gājēju pārējas... ja esi Zviedrijā, Vācijā, paskaties uz to kas ir ap ceļiem mežos.

Reizēm arī LV uz "parastājām" šosejām uzliek 100.

Labots - maize
Link to comment
Share on other sites

lietuvas bānis uz viļņu,kur ir zīme "ātrgaitas ceļš"  ir kaut kas pavisam citāds, kā pie mums jebkas uzbūvētais,var teikt.

Link to comment
Share on other sites

Vēlreiz, bet mazliet savādāk, vairumā valstu, šosejās ar vienu braukšanas joslu katrā virzienā, ātruma ierobežojums ir 90km/h, vietām, ideālos posmos, vai pie mums/igauņiem visbiežāk kombinācijā ar labiem laika apstākļiem - vasaru 100km/h. Jā un mums, joprojām nav nevienas šosejas kas atbilstu ātrgaitas šosejas kritējiem, ne uz Jūrmalu, ne Jelgavu, ne Siguldu, bija plāns Siguldas virzienu pārbūvēt vai celt otru ātrgaitas šoseju blakus, bet krīze šos plānus ir aizvirzījusi nezināmā nākotnē, tāpēc zīmi 130km/h mēs tuvākajā desmitgadē diez vai ieraudzīsim.

Labots - maize
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss ,par to Lēdmanes krustojumu Tev pilnīga taisnība. Kad vēl notikās darbi, tad es kā vietējais pat nemācēju pareizi izbraukt. Tagad arī nav vieglāk. Tur tā savērts ar diviem rinķiem, ka pirms krustojuma jāierauj čarka acu gaišumam, lai pareizi izbrauktu. Ja brauc pa maskaveni, tad to nejūt, bet izbraukt no Madlienas uz Lēdmani, tas jau ir piedzīcojums.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

no Madlienas uz Lēdmani
tā arī neesmu pareizi izbraucis :D Divas reizes vajadzēja, tā arī biku nācās pārkāpt noteikumus, lai tur tiktu. Pirmo reizi vispār nesapratu kā tiku no tās vietas ārā pareizā virzienā, otrreiz aizlaidu pa jauno šoseju Rīgas virzienā.
Link to comment
Share on other sites

Jā, gribētos redzēt to projektētāju un pateikt acīs dažus skarbus vārdus.Lai tā sarežģītu elementāru divu ceļu krustojumu ir zālīte regulāri jāpīpē :sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

Ir labi, ka vispār viņš ir uzbūvēts, bet ir slikti, ka nav kā sākotnējā plānā, ar 4 joslām un turpinājumu, kas atdalās no Pļaviņu apvedceļa starp Pļaviņām un Aivieksti. Tagad viss smukums ir tikai no Tīnūžiem uz Koknesi, bet vajadzēja jau būt no Rīgas līdz LV/RU robežai. 

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

no Rīgas

 

Vispār jau sanāk no Rīgas apvedceļa, tās vietas, kas pieslēdzas pie Ulbrokas iznāk nosacīti taisns gabals. Vot ja taisnu gabalu izdzītu līdz Dienvidu tiltam, tad gan būtu uhh un ahh. Bet ko var gribēt, ja pat Rīgas apvedceļš ne pa to pusi apiet Salaspili un nepieslēdzas pa tiešo pie Rīgas HES pārbraucamā ceļa...

 

Karoč mums ir kaut kādas ceļa driskas, nevis ceļu tīkls - sākas nekurienē un arī atduras nekurienē.

Link to comment
Share on other sites

 

 

pārejais posms jau labs. īpaši aizkraukle - jēkabpils
 

 

jū, beidzot mums sataisīts +/- ceļš.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Šodien kā reizi no Daugavpils uz Rīgu braucu un nolēmu izbraukt par šo skaisto jauno ceļu.

Ceļš jau super, pāredzems, mazo zaļo arī nav :D Bet nu par cik laikapstākļi šodien ieper ritīgi, tad nu šis skaistais jaukais ceļš bija pieputināts, netīrīts un visādi citādi piemēslots :D Pa visu šo ceļa posmu satiku tikai 1 pretīm braucošu tīrītāju :) Protams mūsu bāliliņiiem kā sniegs un putenis un netīrīts ceļš tā uzreiz velkamies uz 60km/h apgaismotās vietās 80km/h :D Sāp jau slēpjas tur ka nah celt tik skaistu ceļu, ka nevar viņu normāli uz turēt. No Dpils līdz Koknesei kādi 5 vai pat vairāk greidi uz katru pusi Dpils šoseju tīrija

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...