Jump to content

Pastiprinātājs Magnat'iem


Simsons2
 Share

Recommended Posts

Tā kā esmu nobriedis beidzot ieķert sev sistēmu - pašlaik skatos uz šādu komplektu, un kopumā ir tumša bildes kas man ir vajadzīgs, lai klausītos mūziku no pc vajadzīgs padoms kādu pastiprinātāju izvēlēties šai sistēmai. Nekas nav pretī arī lietotām mantām. Par stiprēkli max ko varu atdot ir 200-300 Ls robežās.

Magnat Monitor Supreme 2000 x2

Magnat Monitor Supreme Sub 301 A

Pašreiz pie pc tiek izmantotas Microlab Solo 7C ar Fiio e10 caur lineout'u , (ir arī coax out's)

 

 

Link to comment
Share on other sites

domājams, ka tā kā autoram MegaBASS ir svarīgāks, lai tik glāzes pa galdu lēkā, tad derēs jebkurš stereo amps ar Pout ap 50W vai vairāk, un aktīvo supi slēgt caur skandu - augstvoltīgajām ieejām...

un 300 Ls ir overkill, ss.lv pa 50-70 ir daudzi. Nu ja ļoti gribās, var no manis Marantz PM 7000 pajermt, tam jaudas garantēti pietiks tiem 2000...

Link to comment
Share on other sites

Vovo - paķer to Marantz no Torņa. SS-ā pašlaik nekā diži labāka nav.

Link to comment
Share on other sites

Domāju, ka autoram jāņem resīveris, jo papildus frontāliem skaļruņiem (tiem ir divu līniju ieejas, t.i. dubulta jauda) aktīvajam subim būs no resīvera padotas regulējamas zemās frekvences.



pašam ir 2xMagnat Supreme 2000, 300. subis, 2x220. satelīti un 210. centrs.

pieslēgti pie Onkyo TX-SR506E (7x130w). Šim resīverim nedaudz par maz jaudas priekš 2000. magnat.

Šogad knapi velk dzīvību, pie viduvēja skaļuma nostrādā drošība un šamais slēdzas ārā. Nezinu, kas par vainu, būs jāmeklē, kur var saremontēt.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

Šogad knapi velk dzīvību, pie viduvēja skaļuma nostrādā drošība

droši vien tavs resis pārkarsis, jo šīm tumbelēm ir 4 om pretestīb 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Onkyo TX-SR506E (7x130w). Šim resīverim nedaudz par maz jaudas priekš 2000. magnat

Vaina tur, ka nav tam visam baram tas paredzēts tā dzenāt. Tur maks pa visiem kanāliem kopā ir kādi 300W, ja visus kārtīgi slogo.

 

 

aktīvo supi slēgt caur skandu - augstvoltīgajām ieejām...
  Kāpēc? Ja pastūzim ir arī kāda izeja (tipa kā mēdza būt uz maģi, ierakstam vai tml.), tad jāslēdz vien pie tās.
Link to comment
Share on other sites

mani vispaar tracina shitaa muusdienu attieksme pret skanju

ja sleedzam frontu ar subu, tad atceramies, ka vinjiem krosa zonaa buutu jaastraadaa vienaa laikaa, savaadaak sanaak taa, ka veselas oktaavas ( ja ne vairaak ) platumaa ir nevis bass, bet putra. Attieciigi, ir vajadziigs ne tikai kross LPF subam ( kas parasti kautkaads ir iebuuveets aktiiviem subiem ) , bet arii HPF frontam + kautkaads elementaars delay, ja subam nav grozaams ( nevis paarsleedzams 0/180 ) phase knobs. Shaadu , fiichu, cik man zinaams, nepiedaavaa ne magja izeja, ne augstvoltiigaas ieejas , ne parasts stereo amps.

Es iisti nesaprotu, kaada jeega ir pirkt taadu "krutaaku" komplektu, ja reaali tiks klausiita tikai un vieniigi putra. nu jaakaarto ir shii lieta.

autors raksta par fiio e10- nju- ideaali buutu taa, ja piemeeram caur katru mineeto izeju vareetu palaist dazhaadus signaalus, pa vienu laist nokroseetu HPF frontam ( uz kaadu normaalu pastiprinaataaju ) , bet pa otru-- flat prieksh aktiivaa suba ( ja pienjem ka subs pats visu savaa galaa izdariis ) . tad to visu atskanjo caur foobar , izmantojot kaadu no dsp pluginiem( kas veic to krosu + laika aiztures lai preciizi salaagotu frontu ar subu ) , un viss notiekaaas.

Ja negribaas ar sho chakareeties, tad nekas cits neatliek kaa paliidzeet piemekleet autoram kaadu niknaaku resiiveri , kuram kross/delay ir included.

Link to comment
Share on other sites

Varu padalīties pieredzē,

 

Pašam ir Magnat 1000, un agrāk bija Denon 510ae stereo pastiprinātājs, un pirms visa tā DACMagic - skanēja lieliski, lai gan tam mazajam Denonam pie liela skaļuma trūka jauda, un ja grieza vairāk par pusi, tad tumbas sāka grabēt..

Tagad ir 2x jaudīgāks Yamaha resīveris un tās pašas tumbas, un pat mana draudzene, kurai tās visas lietas parasti neinteresē, saka, ka neskan tik labi kā bija pirms tam..

Link to comment
Share on other sites

 

 

tiem ir divu līniju ieejas, t.i. dubulta jauda

 

velk uz EISA balvu audiotehnikā par gada atklājumu :D

Link to comment
Share on other sites

Autor , ja neesi domājis vākt pilnu kinozāles komplektu tā, lai kaimiņiem smadzenes drebina, šiem magnātiem subis nav vajadzīgs, drebinās tāpat. Uzskatu, ka lieki izmesta naudas par subi, labāk to naudu ieliec resīverī, vai ko nu tu tur pirksi.

Link to comment
Share on other sites

Autor , ja neesi domājis vākt pilnu kinozāles komplektu tā, lai kaimiņiem smadzenes drebina, šiem magnātiem subis nav vajadzīgs, drebinās tāpat. Uzskatu, ka lieki izmesta naudas par subi, labāk to naudu ieliec resīverī, vai ko nu tu tur pirksi.

 

Kinozāli pilnu vākt negribas(pilnīgi pietiks man ar 2.0/2.1) Pagaidām neko neesu vēl paņēmis tādēļ var jaut kādas korekcijas vēl var veikt. Tādēļ jau uzcepu tofiku , lai paklausītos, ko cilvēki iesaka.

 

Mini-Edit: http://www.av-shop.hu/images/termekek/magnat_301a_beck.jpg

Pēc bildes var redzēt ka cross ir grozāms noskatītajam 301A subam.

Labots - Simsons2
Link to comment
Share on other sites

Lūk te ir pieejama kaut kāda informācija par Magnat tumbām: http://www.salonav.com/arch/2009/03/014-m.shtml

---

Diemžēl jāsaka, ka nesvaigo resīveru cena krītas/ir nokritusies daudz straujāk, kā to gribētu iepriekš minētā Arcam resīvera saimnieks..

No ssā pieejamajiem verķiem, man arī liekas šobrīd vislabākais piedāvājums Torņa Marantz stipreklim..

Link to comment
Share on other sites

Lūk vēl viens Magnat Monitor Supreme 2000 tumbu tests: http://audio.com.pl/testy/magnat-monitor-2000:1

Te mani nedaudz arī izbrīnīja ražotāja uzrādītā un reālā SPL. Nu ok, iespējams, te paceļas jautājums par to, kuram labāk kalibrēts mikrofons, bet nu..

Alusbundža, par ko Tu runā? Kāda ir "pareizā" tumbu pretestība un kas manā linkā ir norādīts "nepareizi"?

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

krievu lapā rakstīts 8 omi, bet manā ieliktajā rakstīts 4 omi, un tas ir svarīgi , lai izvēlētos pastūzi

tāpēc jau te vienam biedram resis slēdzas ārā...

Link to comment
Share on other sites

Alusbundža, minētajos linkos ir apskatāma tumbu Z līkne. Lūk pat krievu komentārs krievu lapā par šo tumbu pretestību: "Система с на редкость ровным сопротивлением во всем диапазоне частот, но ресивер должен быть рассчитан на низкоомную нагрузку. Особенно тяжело ему придется в высокочастотной области, где искажения и без того растут. Номинальное значение импеданса 4 Ом, и в целом он очень мало зависит от частоты."

Labots - Luke
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Magnāti beidzot atnākuši, kur lai ieskrien un ieķer vadus lai savienotu tos ar stiprēkli? Doma šodien vakarā aizbraukt līdz elkor plazai tur cik atceros bija smuka hi-fi nodaļa, gan jau vadiem ar šiem vajadzētu būt? 

2x rca -> 3.5mm vads man jau ir lai no stiprēkļa uz pc dacu aizvilktu.

Link to comment
Share on other sites

Ja nemaldos, savai sistēmai audio kabeļus pirku K-Rauta. Šķērsgriezums 2.5mm2, nebija dārgi.

Šodien aizstiepu Onkyo TX-SR506 uz remontu/servisu UNISONS, Ģertrūdes 38.

Vakarā meistars zvana, ka aparāts iet uz urrā un nevarot nokaut. Zili brīnumi.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Nu labrīt, nekad ar šo fenomenu nebiji saskāries? :D Ar šitādiem pusbeigtiem agregātiem gandrīz vienmēr tā arī notiek, kamēr mājās, niķojās un čakarējās, kā darbnīcā uz galda, tā iet kā pa diezdziņu! Tapēc vislabāk uz darbnicu nest dead kondīcijā, nu tur viss skaidrs, jārok tik vaina... :)

Link to comment
Share on other sites

Vakarā meistars zvana, ka aparāts iet uz urrā un nevarot nokaut. Zili brīnumi.

 

Padoms. Paņem skandu vada galu rokā (pa vienam pārim). Pajem multimetru omu režīmā. Analogais būtu pat labāk, ar bultiņu. Pieslēdz stacionāri pie vadiem R rezīmā. Šādā gadījumā būtu jārāda kaut kas no 2 līdz 6 Omi. Uzmanīgi un lēnām ar roku paspied basenieku uz iekšu, cik nav bail. Ja stāstītie simpromi - pie "pusjaudas" (kas gan to zin, kas tev ir pusjauda ;)  ) nostrādā aizsardzība, iespējams, kādā skandā visdrīzāk baseniekam spole pusjukusi. Ar roku testējot, iespējams noteikt, vai neiet uz īso. 100% garantija gan šādai metodei nav. Bet, ja tas tā ir, tad vienā brīdī, lēni kustinot membrānu, iespējams, ka parāda R = 0.

Labots - Tornis
Link to comment
Share on other sites

Iespēja maza bet pastāv, ka supreme 2000 ir spole pajukusi. Ja būs asums uz paneļu noņemšanu un basenieku testu, pamēģināšu. Liels paldies! Pretestības līdz šim akust.sistēmām nebiju mērījis. Būs kaut kas jauns pamēģināt.

Līdz šim, kad bijis nepieciešamība pēc papildu basiem, tika darbināts supreme 300 A subs. Uz gada nogali plānojas pasākumi bez sīčiem, mūziku jebkurā gadījumā vajadzēs...

Link to comment
Share on other sites

Vispār jau der pamērīt visus vadus un paskatīties, vai tos kustinot nav kāda šaize. Onkyo jau nu nav nekāds power monstrs, man ir 606 (laikam) pašam, bet nu aizsardzību man šim iedarbināt nekad nav izdevies, pat paskaļi kurbulējot.

Link to comment
Share on other sites

Vispār jau visdrošāk notestēt pastūzi ar 1 kHz ģeneratoru uz slodzes ekvivalenta, griežot signālu kamēr izejā sinusoīda sāk ierobežoties. Ja tad nenostrādā aizsardzība, tad nu 100%, ka ar pastūzi viss kārtībā. Ja nostrādā tad jāmeklē vaina aizsardzības ķēdēs.

Link to comment
Share on other sites

Šodien saņēmu ziņu, ka UNISONA meistars testējis Onkyo resīveri slēgtā telpā stundu, maksimālā jaudā, 4 akust.sistēmu slēgumā, no kurām priekšējās jaunas, jaudīgas 4-omīgās no viņu pašu sortimenta. Defekts nav konstatēts, attiecīgi, rīt ar 5.00-10.00 LVL vai ar polšu kabatā jādodas uz salonu savākt to verķi.

Link to comment
Share on other sites

Normāli meistari netestē pastiprinātāju uz akustikām.

Link to comment
Share on other sites

imho reāla akustika ir smagāka slodze nekā vienkārši rezistors ja nav žēl tās mocīt :D  Tā var atklāt to ko rezis neuzrādīs. Protams var likt vēl pāris uf kondensatoru un tad dzenāt ar ģeņģeri,,,



nu jā taisnstūri un zāģi ar nebūtu vēlams akustikā barot iekšā :D

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Pa vienai akustikai ņemot nost ir konststēts defekts slēgumā. Centra skaļrunim zem televizora, kuram īsti nebija piekļuves aizmugurējam panelim, bija paplucis vadu savienojums un noticis īssavienojums. Novērsts, attiecīgi viss kārtībā.

Link to comment
Share on other sites

Ahā! tad tomēr vadi! ;)

 

Pūks nosēdās kaktiņā un pūlējās izsacīt AHĀ! nozīmīgā balsī. Reizēm viņam likās, ka iznāk tā, kā Trusītis domājis, un reizēm atkal — ka neiznāk. «Vajag tikai labi ievingrināties,» viņš domāja. «Bet vai Kenga būs ievingrinājusies saprast mūsu AHĀ?»

Link to comment
Share on other sites

Sūdīgs pastūzis kas netiek galā ar īso, labam ir jaizdedzina caurums.

Link to comment
Share on other sites

tāpēc paplukušo vadu galos labāk uzspraust banānus vai dakšas !

Link to comment
Share on other sites

Šis man atgādina reālu stāstu iz dzīves. Cilvēks pārdod klientam pastprinātāju (šajā gadījumā stāsts nav par mani). Pēc laiciņa šis zvanot - nedarbojas pastūzis. OK, paziņa aizved saremontēt (nosvilis gals), iedod šim saremontētu. Nākamajā dienā šis zvana - atkal nedarbojas.

Paziņa apjautājas - kā un kas tev tur pieslēgts. Šis saka tur visam jābūt OK, man viens korišs visu saslēdza, viņš spečuks, jābūt visam pareizi. Nu, OK, skatīsies. Paziņa aizbrauc, pēta, viss it kā OK, bet tad nejauši paskatās akustikām aizmugurē. Bet tur .... korišs-speciālists nomizojis vadu galus ~10 cm garumā un tie salikušies krusteniski un logiski, ka īsais...

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...