Jump to content

Auto iegāde. VW Golf 5, piemēram...


Baigais Janka
 Share

Recommended Posts

Nu, sieva strauji tuvojas tiesību nolikšanai, ta jādomā, ka kauču kas braucams viņai jāiepērk. Cenu ~4200 EUR (tā, uz aci, biju ar 3k Ls rēķinājies). Pats galīgi neesmu stipris šajā jomā. Nu ja... Sliecos uz VW Golf 5, sieva +/- piekrīt. Bet nav ne mazākā jēga sīkāk kas tur - kāds gads labāks, kāds motors. Un vēl - divi "spesālisti" jau man izteica pretējus viedokļus - sakrita, ka OK jau esot, bet pretrunas - viens saka remonts dārgs, otrs - lēts :) Kā tad īsti ir?

Un var jau ko citu ar ieteikt - nu, tāds ģimenes auto vajadzīgs - lai kādu bagāžu ar var iesviest...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 303
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • androidz

    22

  • ivo

    19

  • Baigais Janka

    38

  • Gestapo

    21

imho, golf5 nav tik ļoti labāks,cik dārgāks par pēdējo gadu golf4. A remontu ziņā starpība jūtama - kaut vai tapēc ka 5. ir aizmugurē daudzsviru piekare. Bet tas viedoklis subjektīvais. Vienīgais, ja skaties šādas klases auto, tad imho universāls jāņem - hatcham tas bagažnieks ir nu tā... Un attiecībā par golfiem - nekāds 1,6SR :D

Teorijā labākais variants būtu 1,9tdi ar vismaz minimālu komplektu - elektriskie logi,spoguļi,kondišs. Vienīgi ja visu laiku pa pilsētu ar biežām pauzēm, tad var skatīties bencīnu - ātrāk uzsils un nebūs tik lielas starpības patēriņā.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Es par Auris - nu patīk man

Link to comment
Share on other sites

Silti iesaku kā pirmo noperc kaut ko lētu, kaut vai uz gadu, kad iemāc;isies braukt varēsi pamainīt, arī sievai būs prieks jo pēc gada jau arī viņa spēks novērtet, jaunākas mašīnas prikšrocības!

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Golfu pilns, moš boru ar 1.9tdi + 4x4, tad sievušam vieglāk ziemā būs, dabīgi, ka 4x4 nav nekāds smalki advencētais, sāk strādāt tikai tad, ja  priekšējie izslīd, savādāk nav slēdzams nekādi. Bet zato izšķūrēsies no piesniguša pagalma mierīgi, ja nestāsies dzimumattiecības ar centu uz riepu rēķina.

Link to comment
Share on other sites

4motion gan labāk nē - piekare mainās. Pa iepriekšējām 3 ziemām, arī ka lielie sniegi bija, ne reizi iestādīt golpu neizdevās, tā ka nāktos rakt, so ar fwd pietiks.

A gāzi likt var, tikai tad cīsiņu jāvadā bagažniekā, nevis pilno zapasku. Tiesa, jautājums, cik daudz brauks.

Link to comment
Share on other sites

Bora nav slikts variants. Vēl jau vienam otram patīk Citroen C4. Piekare prasta un tīri jēdzīga, vienīgais, ka lēti salona un virsbūves materiāli, elektronika mēdz kā jau francim piegļučīt. Vēl jau šādi tādi brīnumi, ko tikai franči var izgudrot.

Link to comment
Share on other sites

Jaunam vadītājam nafig pirkt lepnu autiņu. Tāpat kautkur stāvlaukumā apbružās un pret apmalīti kādu plastmasu noraus. Visādas ekstras arī nafig nav vajadzīgas. Kad iemācīsies braukt, tad varēs beņķus automātiski kustināt un logus virint. Es teiktu, ka optimāls būtu trešas Golfs sarkanā krāsā. Sievietēm apsolūti nav svarīga autiņa marka, ka tik krāsa sarkana :sarkasms: . Vienīgi trešie Golfi rūsē,bet nepērk tak autiņu uz visu mūžu. Pēc gada varēsi normālu dzelzi pirkt.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Ir ģimenē lietošanā ja nemaldos 06. gada Golf mk5 ar 2.0 dīzeli un 4motion. Iet nejēgā labi, ja salīdzina ar 02. gada 1.9 dīzeli ar 115 zs. Manuprāt mk5 ar 2.0 un 4motion patēriņa ziņā ir taupīgāks par mk4 ar 1.9, bet laikam autoram dīzeļsalīdzinājums nav būtisks.

 

Kas mk5 ir slikti - bleļi izteikti mīksti, čiekuri sabuktē jumtu un kapotu. Baigi vārīgie sānu skata spoguļi, tiem plīst viss sākot no korpusa (pie neliela kontakta :D ) līdz elektro regulācijai un apsildei. Beņķu audums ir krimināli plāns un slikti sašūts. Nežēlīgi pūst disku bremžu aizsargpanniņas un aiz tām regulāri aizkrīt akmentiņi, kas čīkst. Izčakarēt diezgan neērti, ja nav ļitaki ar lieliem caurumiem, tad vispār rats jāskrūvē nost. Dubļos un sāļos čakarēja bagāžnieka atvēršanas mechaņizms.

 

Vājā vieta ir rūpnīcas amortizatori, tos vajag nočekot vai nesulo. Jau minētā piekare nav medus maize.

Link to comment
Share on other sites

 

 

piekare mainās.

Ej nu, man jau likās, ka pakaļējos riteņus ar motoru savieno caur bluetooth, nevis kardānu :D

 

 

 

Vājā vieta ir rūpnīcas amortizatori

Un cik maksā tādus nomainīt, ka uz to būtu ļoti jāvērš vērība?

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Tā viss nesaki - man vakar centās noplēst 10 euro + 0.3 euro par gabarīta spuldzītes nomaiņu!!!! Pec saceltas brēkas 7.94 euro - par gabarīta spuldzīti bljin!!!!!

Link to comment
Share on other sites

gestapo,es par faktu, ka piekarē paliek vairāk elementu, kam izbeigties un detaļas attiecīgi dārgākas. bezpiedziņai 2 bukses un viss.

Link to comment
Share on other sites

Seat Exceo ?  2.0  dīzelis, "gandrīz Audi" :) , A4 salons, tikai seat bļembas.

vidējais patēriņš 5 - 6 litri. Bija tāds , company auto, nekāda vaina., ja neskaties škībi uz seat uzrakstiem.

Link to comment
Share on other sites

Baigais Janka

Nepiekritīšu, ka pirmajam vāģim jābūt vecam un prastam lūznim :) Tāpatās sīkos nāksies šur tur pavadāt utml. Bišķi ko nobružās, nu lai nu... Ko tur pēc gada pārdosi - izrādīsies, ka vēl štuka remontos jāiegāž uzreizi, vēl gada laikā šis tas. I beigās vienos mīnusos. Bez tam - piektais Golfs kauču kā lepno auto kategorijā, manuprāt, ar nemaz tā neietilpst :)

OK, vakarā būs ar sievu jāizskata pieminētie agregāti.

Vēl - par nobraukumu, cik skaitās +/- ņemams? Nē nu, protams, svarīgi jau arī kā braukts, ko neuzminēsi. Bet tā, uz aci. Gads kāds 2005 un uz augšu varētu tikt izskatīts.

Link to comment
Share on other sites

Nobraukums pilnīgi vienalga, un tas tā būs tikmēr, kamēr mums par kruķīšanu nesāks likt cietumos :.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

 

 

Jā,latvijā laiks un darbs protams nav nekā vērts.

 

Neticēsi  - Čaka ielā pie veikala Degviela  vien par 3x lielāku summu (darbam) tika nomainīts xenon bloks un spuldzes kas tai skaitā ietver bampera noņemšanu, lukturu izņemšanu, vadu parvienošanu apejot orģinalo xenon bloku, vēl it visur kur vien var nomainītas lampiņas uz LEDiem, čakars 1.5-2h. Vot to es saucu par godīgu cenu. Es nudien domāju ka nu nebūs vairāk par 3 nu max 5euro pat firmīgā servisā. Salīdzinājumam pirms gada pie Rīgas CSDD atrodošais nebūt ne letais serviss par identisku operāciju paņēma 2 Ls

Link to comment
Share on other sites

Baigais Janka

Vot, es kakraz gribu manuālo. Mācās braukt ar manuālo, ta lai turpina arī. Kad būs stāžs, tad var ākstīties ar automātiem - tagadiņās, piesēdīsies pie automāta, tā arī ar manuālo vairs nekad nepabrauks :)

Link to comment
Share on other sites

Tu esi pārliecināts, ka nopērkot pa 4k nebūs jāiegulda vēl 1k? Te tu smagi maldies, jo neviens neremontē autiņu pirms tirgošanas, atskaitot akūtas lietas (aķis, bremži) un skaistumlietas - uzpulēts salons, aizšpaktelēti caurumi.

 

izrādīsies, ka vēl štuka remontos

 

Veca mašīna ir un paliks lētāka ekspluatācijā, ja autiņš nav nojāts, atskaitot rūsas apkarošanas pasākumus. 

 

Vai tiešām arī sieva grib?  :spruce_up:

 

 

es kakraz gribu manuālo
  Labots - Mežavecis
Link to comment
Share on other sites

Janka jau nesaka, ka nebūs 1k jāiegulda. Ar to cik saprotu viņš rēķinās, vienkārši nepērk auto uz vienu gadu. Un pareizi ir apksādētu spārnu vai ko tur var sataisīt. 

 

Personīgi es lietotu VW nepirktu, jo kvalitāte nav labāka par Seat, Škoda, kas tas pat VW vien ir. 

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

@@Gestapo, amortizatoru pāris maksā ap 180 eiro ar maiņu. Četri amortizatori attiecīgi x2. Nav jau tā, ka neko nemaksā. Un šitā golfiem ir bieža vaina ar štruntīgiem rūpnīcas amīšiem.

Link to comment
Share on other sites

Kas piekto golfu no paziņām lieto, visi traki apmierināti.

Pašam gadījies ar tādu pabraukt, pie kam uz gāzes - baigi normāli.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Tad jau var par visu teikt, ka tas maksā kapeikas. Bet ja ir jāsalāpa šis un tas un vēl amīši par 350 eiro, tad salasās kopā ievērojami.

Link to comment
Share on other sites

ņemot vācu autiņu (vw, audi, bmw, mercedes) izņemot opeli, pēc pāris gadu lietošanas būs iespēja to pārdot nezaudējot 70% no pašreizējās cenas. Diemžēl to nevarētu teikt par franču autobūves brīnumiem..

kamēr visādas lietotas meganes un citroni rūsē plačos, tikmēr ar veciem vācu autiņiem ļaudis vizinās ielās un spēlē veikaliņus.

Viena lieta ir "atlikusī vērtība" otra ir atrast tādu pašu īpatni, kurš būtu ar mieru nopirkt 10 gadus vecu citronu.

No šī viedokļa Golf5 ir laba izvēle - par pašu autiņu neko neteikšu, jo nav bijusi pilnīgi nekāda saskarsme.

Labots - meeris
Link to comment
Share on other sites

Nezinu, noteikti ņemtu vācieti. Sievietei? Piemēram Audi A4 sedans. Drošs (Quattro), ekspluatācijā izmaksas salīdzinoši labas, patēriņš arī sakarīgs. Plus tu nopērc komfortu un auto ar sakarīgu izskatu. Personīgi es nevaru braukt kaut kādā Citroen C4 vai šāda tipa auto. Paneļi viņiem kā kosmosa kuģiem un tā vien liekās, ka paredzēts braukt kosmosā. Par gaumi, protams, nestrīdas.  Protams ja meklē vācieti tad vajag bruņoties ar pacietību un atrast labu, kas nav spīdzināts. Tad arī labi kalpos. Un nebūs tūkstoši jāgrūž remontos .

Ja nobriesti pirkt vācieti un sievietei, tad domā tikai par priekš piedziņas vai 4x4, jo ar aizmugures piedziņu sieva ātri vien auto apskādēs, Ņemot vērā tavu teikto, ka viņa būs jauns braucējs uz ceļa un vadās bērnus.. Un noteikti ņem automātu, lai braucējs var normāli koncentrēties uz ceļu. Protams, ja ļoti ir piešauta roka pie manuāļa tad var ņemt arī to. 

No šiem pašiem plauktiem vari apskatīt Audi A6 c5 (sākot ar 2002 gada, ne vecāku), jo tiem, kas zem 2002 ir savas īpatnības, kas lūzt un brūk. Tā pat Volvo S60 varētu derēt.  

Ja domā par GOLF tad tas arī kā variants ir ļoti labs, bet man personīgi liekas , ka tiem golfiem tās cenas ir kosmiski saskrūvētas. Piemēram GOLF 6 normāls teiksim maksā ap 6k (latos) un komplektācija nekāda. Auduma beņķi, manuālā kārba utt. Uzskatu, ka pa to naudu jau var nopirkt daudz ērtākas, lielākas, drošākas, komfortablākas mašīnas. 

Zinu, ka tūlīt būs 100 protestēji par maniem uzskatiem, bet ņemiet vērā, ka tādas ir tikai manas domās.

Labots - *M3
Link to comment
Share on other sites

Vācu auto panelis ir tik garlaicīgs, ka miegs nāk virsū.

Nu nevajag 1. auto pirkt tik dārgu.

~2000€ maximums.

Link to comment
Share on other sites

 

 

vari apskatīt Audi A6 c5

Varu iedomāties kā sieviete centīsies viņu parkot šaurajās stāvvietās.

Sieveitei kā pirmo ieteiktu to pašu golfu, varbūt neuzreiz piekto, bet varbūt 4o.

No tiem pašiem vāciešiem - ford fiesta(ok vecie ford bija murgs, bet ap 2005 vajadzētu būt ok), vēl opel corsa 2007gada un uz augšu. Ja pamaza liekas, tad astra.

No dzeltenajiem - honda jazz (diezgan ietilpīgs un pārdomāts salons, motori turot labi, bet tuvās gaismas lampu gan jāmaina caur riteņa arku).

Nu jā un vēl jau tur pat colts, note - par šiem gan neko nepateikšu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Es par Auris - nu patīk man

"Liels prieks" lasīt argumentētus viedokļus! 


 

 

Sievietēm apsolūti nav svarīga autiņa marka, ka tik krāsa sarkana

Viņām galvenais ir lai salons būtu tīrs un labi smaržotu. 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

"Patīk" starp citu ir viens no izmēramākajiem un objektīvākajiem viedokļiem :king2:


Nu piemēram Ford Ka, Fiat Stilo vai Nissan Primera - pietiek ar vienu vienīgu kategorijas "patīk" vērtējumu lai amortizātora cena neinteresētu principā

Link to comment
Share on other sites

Piekrìtu tiem kas saka ka pirmo auto nevajag dārgu. Nepazīstu nevienu, kas nebūtu pirmo auto apskādējis. Sākot no dekoratīvas švīkas pa visu sānu manā izpildījumā, līdz kūlenim uz nedaudz slidena ceļa un šrotu mana drauga gadījumā.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Braucu ar golf 5 tdi kopš 2006 gada, kad nopirku jaunu, trekno gadu iespaidā. Lai arī skatījos šķībi uz pirkuma izvēli, to galvenokārt gribēja sieva, esmu savas domas mainījis pilnīgi uz labo pusi. Pirkumu nenožēloju ne mirkli. Nu jau nobraukti 200000 km, bet vienīgais dārgākais remonts bija pagājušo nedēļ,degvielas sūknis bākā atņirdzās. Remonta izmaksas 150 eur. Nekas cits kā apkopes, bremžu disku, uzliku un vienas aizmugurējās sviras (14 Ls+5 Ls darbs), nav darīts. Bremžu disku aizsargpanniņas nav ne mainītas, ne sarūsējušas, amortizatori ok, bagāžnieka slēdzim bija izlekusi ļipiņa kas slēdz mikroslēdzi, vakar tika veiksmīgi ar paša spēkiem salabota. Parādās šur tur rūsiņa. Par sēdekļu ērtumu varu piekrist, mazliet pacieti, bet es dabūju visu salonu no citas komlektācijas un tas to problēmu atrisināja. Par auto tik to labāko! -Das Auto-

Labots - tino
Link to comment
Share on other sites

 

 

Parādās šur tur rūsiņa.

Šis tak skaitās cinkots? Rūsē arkas,sliekšņi? Ir bijuši remonti rūsas vietās?

Link to comment
Share on other sites

Tiešām neredzu jēgu lasīt šos lietotāju viedokļus, lai gan daudziem varētu piekrist. Cik cilvēku, tik viedokļu, šeit nu autora izvēlētajā cenas diapazonā ir gan pieticīgu auto piedāvājums, gan smalku (vecu) auto piedāvājums, to kvalitāte ir stipri individuāli jāizvērtē. Kāpēc volkswagen 5 ir slikts vai labs, to tev pateiks diagnostikā, kad brauksi testēt, varu pat provizoriski izteikt minējumu, ka no 4 izmēģinātiem autiņiem, trijos  būs jāiegulda, bet 4. būs "normālā" braukšanas stāvoklī. Man ir bijuši 14 dažādas automašīnas (ticēt vai neticēt tava izvēle) visas pirku (mainīju) lietotas 6-14 gadu vecas. No tām tikai divas atzinu par perfektā stāvoklī esam. Bet mans viedoklis un pieredze nepalīdzēs tev.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Es ieteiktu Nissan Note 1.4 benzīns. Sievai pirkām jaunu 2006 g. Nobrauca 170000 km. pa to laiku nomainījām priekšējās stabilizātora atsaites 50€ un divas reizes priekšējos bremžu klučus. Motoram ķēde, tātad nav zobsiksna jāmaina. Salons ir ietilpīgāks kā golfam. pim. 2 priekšā un trīs pensionāres aizmugurē, bagāžniekā mazais leduskapis, somas un mūzikas centrs. :O. Aizmugurējais sēdeklis bīdās apmēram 25cm. Patēriņš vidēji 6l. http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/nissan/note/kjenb.html Priekšējās gaismas vienkārši izcilas! Bardačoks ļoti ietilpīgs un strādā arī kā ledusskapis.

Labots - amis00
Link to comment
Share on other sites

Vidēji visas ~2004 gada mašīnas. 

Mans saraksts:

Mazda 3
Ford focus
Opel astra
WV Golf 5, Polo
Toyota Yaris
Honda Jazz 

Why not?

Link to comment
Share on other sites

Ne, nav cinkots.. pēc kaut kāda tur gada vairs netiek cinkots, jo esot videi kaitīgi, tipa.. Rūsiņa ir uz sliekšņa nedaudz, kur sievišķis ar savām metāla papēžiem apdauzījusi un bagāžas vākā ap papildus bremžu lukturi krāsa dažās vietās nolobījusies un sācis aprūsēt. Šovasar domāju novērst.

Link to comment
Share on other sites

Žopeļ Astra H, 4durvju hečbeks vai vagons, ja vajag vairāk rūmes. Benža vai tīzels, katrs, lai izvēlas ko reliģija atļauj.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Par to, ka pirmo mašīnu vajag vecu lūzni varētu nepiekrist. Ja iedos jaunāku un labāku, tad domās , ka vajag žēlot un , ka nonest buferi vienkārši nedrīkst. Strādās psiholoģiskais. Brauks uzmanīgi un domās līdzi. Ar vecu auto, ja kaut, kur ieskries, tad savu bamperi iemetīs bagažniekā un brauks tālāk. Un tad, kad tiks pie jaunāka auto nekas nemainīsies. Pats pirms pāris nedēļām biju liecinieks kā sieviete apgriežoties (ne šaurā laukumā) ar aizmuguri ielika betona stabā, un ar kārtīgu blīkšķi tiešā nozīme. Pat neizkāpa no auto. Auto bija diezgan pavecs fords.  Pie zolīdas braukšanas vajag pieradināt. :)  

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...