Jump to content

Darza freze KROT


lats302
 Share

Recommended Posts

Vai kāds var palidzēt tikt skaidribā ar šo aizdedziI?Tā ir frēzei KROT. Nav dzirksteles un spolē 2 atlodējot izvadus nav nekādas pretestibas,tātad pārrāvums-kādi risinājumi,pārtit(varētu pats),bet vai zināms cik vijumu un izjaucot diez vai varēs saskaitit?Ar ko aizvietot?Kam domāta spolite nr 3 impulsam? Tikai lūdzu nesākat atkal gvelzt visādas muļķibas-zinat pastāstiet ja nē paklusējam! Ļoti ceru uz Didža komentāru. Paldies jau iepriekš!

post-88422-0-31844200-1396008807_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

es kartupeļu šāvējam nopirku ebajā spark generator.

Link to comment
Share on other sites

Tufjord

Pameklē krāmju tirgos. Ir manīti šad tad.Ar to pārtīšanu ,ja arī sanāk, ieguldītais laiks noteikti neatmaksājas.

Labots - Tufjord
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Krotam vienīgais prātīgais risinājums bija dzinēja nomaiņa, jo kopš padomju laikiem tās spoles ir kritušas. Pie vainas tur ir stop poga, kuru spiežot iet uz īso tas tinums un pie lielākiem apgriezieniem tika piebeigta spole. Nu nemāk krievu inženieri kaut ko uztaisīt lēti un puslīdz kvalitatīvi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mēs uzstādijām magneto bet kad apnika čikāties tika uzstellēts  draudzīgās  ķīnas republikas ražojums, darbojas bez aizķeršanās

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

lats302

kā ir ar motorizētā cirvja -TAIGAaizdedzi,nav info par izmēru saderibu?

Link to comment
Share on other sites

Tu vari aiziet uz retromoto.lv. Tur ir tāds Muravejists, viņš baigais fans uz krievu zāģiem, krūmgriežiem un krievulaiku tehniku vispār. Visādas aizdedzes mājā stāv un var samērīt izmērus, varbūt tiešām kāda zāģa aizdedze sakrīt. Uz doto brīdi gan tā lapa uzkārusies, bet gan jau atjaunosies. Ja kas, varu iedot pa taisno muravejista kontaktus.

Man pašam ir krievu motobloks MB1. Ar aizdedzi gan parlaimi viss kārtībā, bet, lai iedarbinātu to krievu lūzni, ar bubenu ap to jāveic rituāldejas. Nu nemācēja krievi uztaisīt cilvēcīgus motorus. Ja kas, vieglam startam baigi palīdz starta gāze, kuru izmanto ziemā, aukstā laikā. Ja dzirkstele ir, tad jebkurš krievu motors pielec ar pirmo rāvienu.

Link to comment
Share on other sites

lats302

nu ja vari-iemet koordinātes. Mēģināšu izjaukt un pārtit,kamēr neko citu nevar saštukot

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Nejaanis

MB1 motors ir pārsteidzoši līdzīgs B&S 8hp motoram :shok: . atšķiras tikai vītnes soļis (un tehniskais izpildijums)

Link to comment
Share on other sites

Laikam B&S būs nospiedis to motoru no krieviem :sarkasms: :sarkasms: :sarkasms:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Manam sencītim arī šī ir aktuāla problēma, esot noskaidrojis, ka pie ProVento varot pa saprātīgām naudām iegādāties KROTA alternatīvo motoru, kam vajagot tikai kaut kādu stiprināšanas caurumu pārurbt un bez maz vai liek virsū un viss iet.

Viņš man prasīja, lai es iebraucot un paņemot to motoru, bet nav sanācis laika uz to galu braukt. Viņi to motoru vēl klienta priekšā piešķiļot un pārbaudot.

Link to comment
Share on other sites

Nejaanis

nezinu kā krotam, es uzliku lifan uz MB1 un bija ļooti slikti...

lifan dzinējiem  griezes moments un zirgi parādās pie stipri lieliem apgriezieniem , bez tam viņiem nav centrbēdzes korektora, kas paver droseli kad motors sāk gurt.

Link to comment
Share on other sites

Krievu forumos plaši aprakstīts, kādus motorus liek orģinālā MB1 vietā. Kas nu kas, bet tam krievu motoram griezes moments ir zvērā. Apturēt to nav iespējams. Cita lieta,  cilvēcīgi, ar diviem pirkstiek kā zales pļāvēju, iedarbināt arī nav iespējams, Es vispirms noskaitu lūgšanu, tad veicu rituāldejas ar bubenu ap motobloku un tad rauju ar abām rokām atspēries pret riteni. Ja nopietni, lai nebūtu jāmokas, iepūšu gaisa filtrā starta gāzi un tad pielec jrbkurš krievu mironis.

Link to comment
Share on other sites

Nejaanis

nav jau tik traki...

parasti neviens neregulē tiem aizdedzi, karburatoru...

tas briggs man lec kā suns pie kājas, lai gan kā reiz aizdedzes spole ir no MB un karburatora apakša arī ir no MB :)

Link to comment
Share on other sites

Brigs jau lec, bet krievu motoru lai uzrautu vajag baigo spēku. Ja vēl visu ziemu nostāvējis, tad točna vajag šamaņot ap to motoru. Man arī nepamet doma uzlikt kārtīgu rietumos ražotu motoru. No otras puses, nu neizmantoju es to aparātu katru dienu. Tās desmit dienas gadā, kad vajag motobloku, var arī pačakarēties. Ir  gana liela pieredze ar krievu tehniku un tad nav tik traki. Kā iedarbināt tos krievu lūžņus es zinu un saprotu, kā viss tai motorā darbojas un kapēc nelec. Kapēc zāles pļāvēju sieva var ar diviem pirkstiem uzraut un momentāli pielec, es gan nesaprotu :umnik:  .

Link to comment
Share on other sites

Nejaanis

tam kārtīgajam motoram visviens vajadzīgs spēks. :) salīdzini zālespļāvēja mahaviku ar MB čuguna kluci. 

man krievs leca arī pie -10 grādiem, kad sniegu vajadzēja pūst... ar 2-3 striķi leca kā mīļais...:)

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...