Jump to content

Ko var darīt ar vecu 25+ auto?


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

Tātad ģimenē bija sakrājušies dažādi veci auto, no kuriem tagad tikai viens ir palicis - 1987.g. Mercedes Benz 190D 2.5L W201 ar automātisko ātrumkārbu un nobraukumu 390k. Vēl ir apskate līdz rudenim. Lielākā problēma ir virbūves rūsa par ko pēdējā apskatē bija viens vienīgs punkts.  Rūsa tiešām pamatīga, jo spārns, durvis ir pamatīgi izrūsējušas un atliek tikai nomainīt.

 

Apskatot sludinājumu cenas, klasiski par braucošu un ar apskati un sarūsējošu neatkarīgi no modeļa nedod vairāk pa 300-400 EUR. 

 

Te wiki cilvēki raksta, ka šis te 2.5L dīzelis paredzēts ļoti daudz kilometriem un pēc pusmiljona km autiņš vēl ir normāli braucams. 

http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W201

 

Izņemot retus auto kolekcionārus, kuri uzrodas 5 gados un parastiem braucējiem nobraukt/izmest, kādi vēl ir varianti? Tolmets ir metamiem variantiem un tur neko sakarīgu tagad nevar dabūt sakarā ar metāla cenām. Detaļās autiņu, kurš ss.lv ir 15 eksemplāros pārdodas, nav īpaši jēgas, jo tās ātrāk sapūs, nekā kāds tās nopirks.

 

 

Protams, šī tēma ir vispārīga, kad un kādus vecus autiņus un pie kādiem nosacījumiem ir vērts restaurēt, tjūnēt vai kā savādāk reanimēt. 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Nesen tāds viens tolmetists vai šitie, kuriem visās sadaļās ir uzpirkšanas sludekļi, solīja 100 EUR - nav vērts dzīt, ja autiņš vēl kustas. Tas ātrs risinājums tiem, kas steidzami kratās uz sparģeļu laukiem UK.

 

Ar to detaļu tirdzniecību arī vairākas nianses. Man te vēl vecajam bembim palikās dažādas parpalas - nu nevajag viņas nevienam. Ja dzīvo kaut kur reģionā, tad pārdesmit zvani dienā ir utopija. 10-15 gadu vecu autiņu pa detaļām fiksi var iztirgot, bet vecākiem motors varbūt aiziet, pārējā lūžņu kaudze paliek.

 

Pārfrāzēšu jautājumu, pie kādiem nosacījumiem šķūneriem, kolekcionāriem autiņš kļūst interesants? Reiz sievai radiem 1987. gada pilnīgi sarūsējis E30 būmeris fiksi notirgojās par daudz augstāku ciparu nekā to piedāvā metāllūžņu uzpircēji. Mērķis izspiest maksimālu vērtību. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

pārdesmit zvanu dienā

2-3 zvani nedēļā! Nevienam tie mēsli nav vajadzīgi.


 

 

Pārfrāzēšu jautājumu, pie kādiem nosacījumiem šķūneriem, kolekcionāriem autiņš kļūst interesants?

Reāli viņš vecs, izrūsējis, nolietots, tāda arī cena. Nomainīt norūsējošās detaļas (sametināt) un pārdot, neatmaksājas vēl jo vairāk. Nomainīt norūsējošās detaļas (sametināt) un braukt pašam pāris gadus, iespējams atmaksājas...

Link to comment
Share on other sites

Šitie MB jau labi kotējas. Ja virsbūvi sataisa, uzpucē salonu, uztaisi vēl VS numuru, tad jau varētu pa kādu labāku ciparu aiziet. Problēma gan tāda, ka šie MB vēl ir salīdzinoši daudz. E30 jau baigais retums, līdz ar to tur kādu fanātu vieglāk atrast.

Link to comment
Share on other sites

es par savu veco opeli 1997 gada,  metalluznu uzpircejos dabuju 160 ls .... bija apskate, bet nu tirgot un smeereet kadam taadu bija neerti, tadel noleemu iemidzinaat :D

 

Ja auto ir aprusejis un ar defektiem, tad tirgot un labot nav verts, jaiemidzina un miers ... :/

Link to comment
Share on other sites

Veco auto paradīze ... Tolmets ;)

Nu nav jēgas 25+ guldīt iekšā, ja vienīgi tas nav tavs hobijs ...

Link to comment
Share on other sites

Ieliec http://mbclub.lv , kas zin varbūt uzrodas kāds pircējs!Protams ja skats žēlīgs daudz vairāk par lūžņu cenu nedabūsi! Būtu lieks tugriks varbūt i paņemtu sev! :yes4:

Link to comment
Share on other sites

Rokas neņemās tos mersedesus pārmetināt...  Esmu metinājis opeļus, fordus, volkswagenus vecus volvo, bet mersedesiem vienmēr rūsas bijis vairāk. Ja tu saki, ka tur ir izrusējis ļoti daudz, tad tur ir vēl vairāk nekā tu domā. Tādu remontēt ... priekškam?

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

 

 

Pārfrāzēšu jautājumu, pie kādiem nosacījumiem šķūneriem, kolekcionāriem autiņš kļūst interesants? Reiz sievai radiem 1987. gada pilnīgi sarūsējis E30 būmeris fiksi notirgojās par daudz augstāku ciparu nekā to piedāvā metāllūžņu uzpircēji.

 

Nu ar nabagu mersedesu (w201) ir tā, ka LV viņus tiešām piegrūda diezgan daudz un viņi vēl pa lauku rajoniem, lai arī ļoti bēdīgā stāvoklī, bet diezgan daudz braukā. Tapēc arī fanātiem (cik nu viņu ir) vēl ir no kā izvēlēties. Lūk, kad pa ielām vairs tādus nemana, tā cenas sāk kāpt, kā tas ir teiksim ar BMW e30 vai e28. Tiem pat stāvoklis jau sāk kļūt sekundārs. Nē, nu ja galīgi kapi un pāršķūnēts, tad nekā... Vēl pieprasījumu ietekmē tas, vai šī mašīna ir bijusi kā sava veida kulta auto, e30 bija un vēl jopropjām ir, mersis nebija un diez vai būs, ja vien tas nav Cosworth, tad cita runa. Nupat nesen vienu tādu manīju sludinājumos, tur cena, ja pareiz atceros bija labās štukās. Kapēc? A vot tapēc, ka tādi ir jau ar uguni jāmeklē. A kamēr tās standarta lamatas vēl kustēs, tikmēr neko vairāk par dažiem simtiem ēriku tev nespīd dabūt.

Link to comment
Share on other sites

emmmmm, savulaik man teevs 190e 2.3-16 cosworthu paardeva par 300ls, tagad kozh pirkstos paskatoties uz veertiibu... Par restaureeshanu - ja tas auto ar ko saistas, tad jaa, bet taa, nezinu vai veerts, pasham leenam restaureejas w140 s klase, veel lidz ruusai nav tikts, kad iegruusta 1.5x auto veertiibas, lai savestu tehnisko kaartiibaa... Iemesls restaureeshanai - kaifs, maanija un apzinja, ka shim auto buus veertiiba, njemot veeraa veeel komplektaaciju kaada man ir..

Labots - Zin...
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ja nebūtu automāts un 2.5 litru motors, varētu kādus 500 eiro noziedot iegādei.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Kas vainas 2.5L motoram? Kā reiz veciem dīzeļiem no 2.0L sākas normāls motors. Tomātam tā pat ir obligāta opcija.

 

Ar to rūsu ir tā, ka  sarūsējusi ir tikai virsbūve, bet pati bundža ir vesela. 

 

Ja tu saki, ka tur ir izrusējis ļoti daudz, tad tur ir vēl vairāk nekā tu domā.

 

Pašlaik skatos, kam varētu šāds te autiņš būt interesants. BIja 2 varianti  - pārdot kādam interesantam vai noņemt uzskaites, iekonservēt un gaidīt labākus laikus. Autiņš jāpērk cits, jo tam nevar apgreidot zemos sēdekļus, kas ir ļoti traucējoši cilvēkiem ar muguras problēmām. 

Link to comment
Share on other sites

intervall

Konkrēti 190 2.5D(bez turbīnas),ar manuālo kārbu ir konkrēts nīkulis.Draugam bija,šim tā patika',ka pat mainīja reduktoru,lai lielāks rāviens.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators
noņemt uzskaites, iekonservēt un gaidīt labākus laikus

Kā reizi bmwpowerī bija diskusija par vāgeniem, ko būtu jēga tagad pirkt un glabāt ar cerību, ka būs tie labākie laiki un nu šitam vērtība celsies 300%. Bet lietas nav tik vienkāršas, ka tagad jebkura 40+ gadīga mašīna būs ar nez kādu tur akūno vērtību tikai dēļ vecuma. Modelim ir daudz aspektu, kas vai nu viņu ļauj likt šinī pieaugošās vērtības plauktā, vai nu neļauj. Kulta statuss, limitēta sērija, mint kondišen, mikroskopiks nobraukums, ekskluzīvs aprīkojums u.t.t... šim mersim nekā no tā nav, ja neskaita rūsu un vecumu. Tā kā labākajā gadījumā nākotnē kādam par donoru un cena ne tuvu nebūs gaidītā...

Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Apmēram arī ēd dokumentācijā norādīto http://wiki.mercedes-benz-classic.com/index.php/W201-190D25-2-Getriebe/en Protams, viss atkarīgs ar ko salīdzina. Mūsdienu dīzeļi gandrīz 2x pārspēj vecos dranduļetus ekonomiskumā. 

Pieņemu, daudz šķidruma ņammā?

 

Gluži nav tas pats. Apskatē prasa, lai tu ar visu sēdekli neizkristu ārā un vienam veselam jābūt tam, kas satur kopā virsbūvi. Kad tā sāk rūsēt, tad lētāk pieņemt darbā metinātāju vai pašam to iemācīties darīt nekā algot servisu, kad no 300 EUR sākas pārmetināšanas darbi. Nevainojamai arī jābūt nesošai konstrukcijai (atceramies frankenšteinus un citus dauzītos autiņus). Spārni, buferis, durvis un citi bleķi pie tiem nepieder. 

 

līdz šim biju domājis ka bundža un virsbūve ir viens un tas pats

 

Man arī liekas, ka te nekā ekskluzīva nav un vienkārši jāatrod īstais pircējs, kam vajag sarkanu mersi kā šajā dziesmā :)

 

ekskluzīvs aprīkojums

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

 

 

līdz šim biju domājis ka bundža un virsbūve ir viens un tas pats.Virsbūve ta skaidrs kas tas ir bet kas pie velna tādā gadījumā ir bundža? Es zinu tikai kas ir burkas....

 

Noņem visu nost, un paliek bundža, kuzavs. Ja spārns izrūsējis, durvis, tā nav bundža, tā ir nomaināma lieta, un brauc tālāk.

 

 

 

es par savu veco opeli 1997 gada, metalluznu uzpircejos dabuju 160 ls .... bija apskate, bet nu tirgot un smeereet kadam taadu bija neerti, tadel noleemu iemidzinaat :D Ja auto ir aprusejis un ar defektiem, tad tirgot un labot nav verts, jaiemidzina un miers ... :/

 

Tā saka opelisti. Bet viens ir skaidrs, ja autiņā ielikts vairāk, kā šis maksāja kad pirki, nu nekad nebūs izdevīgi to pārdot, vai nodot tolmetā. Ja jau viņš tā kretinē, labi, kaut vai piemet uguni, bet ja tomētr patīk, tad labāk jau braukt.

 

Nezinu kā citiem, bet man ļoti patīk BMW, un nezinu kāpēc, bet no vecajiem tieši e36, rūsē gana daudz, ko gan var gribēt no 20 gadus veca auto, bet tad paskaties, kas notiek ar 5 gadus vecām mazdām, ir redzēti e39, e46 vairāk norūsējuši, kā e36.

Ja vecu auto izturi vairākus gadus, sāc domāt savādāk, saproti, ka neatmaksājas pārdot, labāk sametini un brauc tālāk. Parasti, kas vecos auto iesaka vest tikai uz tolmetu, viens auto reti bijis ilgāk par 3 gadiem. Šitie ir zināmi, nopērk auto, ai ck labi un skaisti, paiet 2-3 gadi pa musu sāls ceļeim, un jau šrots.

Link to comment
Share on other sites

Tolmets maksā tikai lūžņu cenu. Pareizākais šajā gadījumā ir atrast tieši šrotu, kurš var arī izsniegt utilizācijas sertifikātu (auto formāli aiziet lūžņos, faktiski - šrots iztirgos detaļas) - šrots sajā gadījumā tomēr samaksās vairāk nekā lūžņu cena un nekāda čakara ar ņemšanu no uzskaites/pārrakstīšanu

 

Cerēt, ka "fermeris" kādreiz kļūs par nākotnes klasiku ir visai naivi, savukārt pārdot auto, kuram procentuāli ļoti liela cenas daļa ir atkarīga no tā vai bāka ir pilna vai tukša arī nav pati patīkamākā nodarbe - mērķauditorija, vai drīzāk jāsaka, potenciālo pircēju kontingents, būs ļoti specifiska.

Link to comment
Share on other sites

Noņem no uzskaites un iekonservē, ja ir sausa vēdināma vieta kur turēt. Ar tiem 300 eiro tāpat bagātāks nekļūsi.

 

Kādreiz par pārsimts latiem pārdevu tīri labu veco audi coupe. Tieši tādu kā bildē. Tagad kožu pirkstos.

 

Audi_coop_1-L.jpg

Labots - Smii
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Ja mašīnu noņem no uzskaites, tad pēc tam to var atlikt atpakaļ?

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
Mezavecis

Tātad konkrētam mersim atradās pielietojums un tas nav turpinājis tradicionālo ceļu tolmetā.

 

Autiņš tika noņemts no uzskaites, tika izravēti aizmugurējie sēdekļi, iztīrīts bagāžnieks un autiņu senči lieto malkas vešanai no šķūņa uz mitekli. Cik sapratu, tad kaut kad tiks pielietots malkas izvešanai no meža, kad sedans pārtaps par kabrioletu :) Lētāk, nekā nopirkt mazu traktoriņu vai citu kompaktu transporta veidu :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Konkrēti 190 2.5D(bez turbīnas),ar manuālo kārbu ir konkrēts nīkulis
Var jau nedaudz tos zirgus pacelt ar skanijas turbīnu :D

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

 

 

autiņu senči lieto malkas vešanai no šķūņa uz mitekli
Tiešām?! Un uz vasaras terasi ar sabiedrisko transportu jābruac?
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Lauki kā lauki bez terasēm, sabiedriskiem transportiem :) Laukos arī citas platības un pavecākiem cilvēkiem dažus simtus metru stiept malku vai stumt ķerru nav tas labākais, ko vajadzētu darīt.

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Nu tāds pats [bez]tolks kā deldēt slēpes no kalniņa :grin:

Link to comment
Share on other sites

Riepas nebūt nav vienīgais, kas tiek plēsts

 

 

Nu tāds pats [bez]tolks kā deldēt slēpes no kalniņa
 

muļķības.

Labots - Emilz
Link to comment
Share on other sites

marrtins

 

 

Riepas nebūt nav vienīgais, kas tiek plēsts

Tev ta kas ko kurš plēš? :wacko2:

Link to comment
Share on other sites

Es saprotu sacīkstes ar mērķi pēc iespējas ātrāk izbraukt trasi kā piemēram rallijā!

 

Bet bezjēgā dedzināt riepas un speciāli kaut nost motoru..... nu sorre, man tas nav saprotams!

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...