Jump to content

Lietots autiņš no ārzemēm vai vietēji ekspluatēts


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

Gribētos izvēdināt dažādus mītus par lietotu auto izcelsmi, lai noskaidrotu, kur tad autiņu vislabāk iegādāties. Visi zina, ka lielai daļai ievesto auto spidometrs ir pārgrozīts un īsti ticēt tam nevar. Atverot ss.lv jau gadiem stāv smuki un spīdoši piedāvājumi ar birku "tikko no Vācijas vai Itālijas". Protams, cena arī pieskrūvēta lielāka. Jautājums, cik izdevīgi šie piedāvājumi ir?

 

Man ir sava pieredze ar autiņiem, kas pirkti tepat Latvijā un braukti 10 gadus kā privātie auto. Jāsaka, ka nemaz tik ļoti nedilst pa mūsu bedrainajiem ceļiem, kā daži sludina un tehniskais stāvoklis ir kā normāli koptai mašīnai. Runa nav par kaut kāda tur pensionāra auto, kurš mēnesī reiz izbraucis laukā, bet ar vidusmēra nolietojumu. Arī rūsa nav īpaši vairāk kā tādiem pašiem eksemplāriem no siltākām zemēm. 

 

Cilvēku muļķošana vai tur ir kaut kas apakšā?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 325
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • versatile

    17

  • Mezavecis

    21

  • ivo

    16

  • Ronalds

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

(labots)

Pilnmēness gan tikai pēc nedēļas būs. :unsure:

 

Bet citādi - laimes spēle.

Labots - Fruzz
Link to comment
Share on other sites

Nesen lasīju par vienu Vācijas pētījumu. Tika izmantoti 2011. gada dati un konstatēts ka gada vidējais auto nobraukums valstī viņiem ir apmēram 15 000 km. Tur ietilpa arī komerctransports.

Link to comment
Share on other sites

Tufjord

Es zinu par divām Latvijā pirktām mašīnām no salona jaunām.Gadā nobrauc 45-70tukstošus pirms kārtējā servisa apmeklējuma tiek atgriezsts lai pa gadu sanāk ap 15 tūkstošiem. Un lūk 8gadus veca mašīna ar 120 tūkstošu nobraukumu ar visu oficiālo servisa vēsturi. Vismaz 400 tūkstošu vietā. Abi auto Citronet busi.Tāda nu realitāte un viss ticamāk tā arī ar ievestām kaut servisa grāmatā cits stāsts.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Ievedot auto tas ir jāreģistrē (numuru, tehniskā skate), jāmaksā par vešanu, par atrašanu utt. Kopā gan jau 600 eiro aiziet uz to visu. Tos var mierīgi iegrūst tepat atrastā hlamā remontiem un būs izmaksas 1:1, ja vien neskaties kaut kādu 20 000 eiro auto,

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Dīvaini, man te daži darba kolēģi nopirka 2010. gada dranduļetus ar ~120'000 km nobraukumu. Tāds iespaids, ka pie mums atnāk kārtīgi nobraukti. 

Link to comment
Share on other sites

Tufjord

 

 

2010. gada dranduļetus ar ~120'000 km nobraukumu
Vienkārši nekas nav grozīts un muģīts.
Link to comment
Share on other sites

Pirkss

Vw salonā 2-3 gadus veci golfi no Vācijas bija, visiem noskrējiens ap 140-150k

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Tas acīmredzami ir komerctransports. Tāpat visi takši aiziet ar sagrozītiem rādītājiem tirgū, jo citādi neviens viņus nepirks.

 

 

s pirms kārtējā servisa apmeklējuma tiek atgriezsts lai pa gadu sanāk ap 15 tūkstošiem
 

 

Ja zināms, ka tas ir autiņš privātām vajadzībām, tad nemaz bilde nav tik bēdīga. Mutere nesen iepirka 2001. gada Mazdu 323 - ekspluatēta tikai LV kā ģimenes mašīna ar visu remontu vēsturi, stāvoklis ideāls,vienīgais katalizators bija izdedzis. Tāpat sievai ir 11 gadus vecs VW Polo ar 80k nobraukumu, kas iepirkts salonā, un tikai pagājušā gadā bija palielāks remonts (zobsiksna un citas figņas). 

 

Vismaz rodas iespaids, ka tieši jāizvairās no komerctransportiem. 

Link to comment
Share on other sites

Stepselis
(labots)
Cilvēku muļķošana vai tur ir kaut kas apakšā?

 

Vistīrākā muļķošana un mītu uzturēšana.

Man bijušas lietošanā divas kādreiz Latvijā pirktas mašīnas, un lietojas labāk par ''tikko no Vācijas''.

Bet jebkurā gadījumā tehniskais stāvoklis jāskatās pašam!

Labots - Stepselis
Link to comment
Share on other sites

Servisa grāmatiņa - Tā jau tagad tikai tualetes papīru aizvieto.

Link to comment
Share on other sites

zarins

Esmu Audi piekritējs un pozitīvais ir tas, ka Audi izmanto globālu sistēmu, kurā atiecīgi ir redzams, kad un kur automašīna ir bijusi pie dīlera, kā arī kādi darbi ir veikti. (VW arī jābūt tam pašam). Jāsaka gan, ka francūži un itāļi diemžēl ir ļoti kūtri uz globālās sistēma ierakstu pievienošanu, bet ir taču arī mašīnas no DE un NL par kurām tomēr informācija ir atrodama. Papīra servisa grāmatiņu nopirk var par 30EUR, bet šādā sistēmā diezin vai kāds ko sakruķīs. Protams, var jau skatīties uz daudz ko, bet es tomēr dodu priekšroku šādai pārbaudei, jo tas arī daudz ko pasaka par īpašnieku.

Visvairāk mani pārsteidza, ka automašīna, kurai 2013.gada decembrī DE bija veikta apkope pie 360k km, LV tika tirgota kā ar 220k km nobraukumu. It kā jau sīkums arī tie 360k km, jo mašīna tiešām bija labi uzturēta, turklāt tas remonts pie 360k km bija apjomīgs, taču cena, protams, tika prasīta kā par 220k nobraukušu mašīnu.

Par Audi ir zināms, ka nobraukumu instrumentu panelī nomainīt var viegli (ebay nopērkami tieši kabeļi šādam darbam), taču ir vēl 2 vietas, kur uzrādās nobraukums un pēdējo nomainīt ir ļoti sarežģiti un tas arī attiecīgi maksā.

Pašreiz braucu ar 10 gadīgu Audi automašīnu, kura visu laiku ripojusi tikai pa Latvijas ceļiem. Vienīgā problēma ir tas, ka mazliet metas rūsa uz priekšējiem spārniem. Pārējais ir teju ideālā kārtībā, t.sk. ritošā.

 

Kopumā LV auto tirgus ir tik ļoti izčakarēts, ka cilvēkam, kurš LV ir pircis, braucis un kopis automašīnu, kurai reāli ir ~200k km, nākas tirgot savu automašīnu daudz lētāk nekā tā patiesībā ir vērta kaut vai tajā pašā DE, jo tirgū esošie piedāvājumi patiesībā ir ar 300k-400k km sagrozītu nobraukumu.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Vajag pirkt viegli sistu autiņu kaut kur DE, vot tad tiešām atnāk autiņš ideālā tehniskā stāvoklī, kopts, uzturets, nomainīts viss ko vajag un nevajag, nu atliek tik sisto vainu izlabot un brauc 2-3 gadus vispār bez remontiem. Nekad nav bijis pavecs autiņš lietošanā kas būtu jauns LV pirkts.

Link to comment
Share on other sites

Tornis

Man pēdējos 10 gadus tīk auto ar nobraukumu 3-11 km uz odometra. Diezgan ticami, ka nav kruķīts.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

markei

Kādu laiku atpakaļ viens paziņa notirgoja 3gadīgu fordu, kas bija pirkts jauns no salona. Lieki piebilst, ka 3 gadu laikā bija nobraukti 400.000km. Uz tirgošanu tika uzgriezts uz 100.000km un veiksmīgi pārdots.

Link to comment
Share on other sites

kicker

Kā jau iepriekš bija minēts laimes spēle. Nobraukums pēdējais uz ko skatīties. 

Un nesaprotu tos tirgoņus, kas saraksta tikko no Vācijas, nu un, sen jau skaidrs, ka neko labu no tās Vācijas te neved, nu gadās, bet nav tas kkāds etalons bezmazvai.

Reāli pirkšanas brīdi jāpieslēdz pie kompja, ja pats no tā kko saprot vai ir kāds draugs ar tādām zināšanām. Jo, ja kko rubī no mašīnām tad s*du nenopirks, nu iespēja krietni mazāka.., jo ir zināmi kadri, kas aizbrauc, pasakatās, iepatīkas un uzreiz paņem neiedziļinoties kas tālāk ar to mašīnu notiek,pēctam kož pirkstos kad kāds zinātājs izstāsta kur iegrābies. Vispār no plačiem jāturas pa gabalu, ar ļoti maziem izņēmumiem, šie visu izfunktierējuši, mašīnas izlaizītas un riktīgi daiļdčibriki. Bet privātie, nu pēc cilvēka jau var pateikt arī un vispār kopskats uz auto kāds.. Ai, neko jaunu jau nepateicu.

Var nopirkt s*du kurš ir pa Latviju pārvietojies, kā arī var iegrābties tajā pašā DE atdzītā.

 

Personīgā pieredze, kādreiz tika pirkti auto iekš LT, gan tie kas vel uz treilera, gan privātais paņēmis kautko no DE atdzinis, tika iepriktas 10 mašīnas vismas, visi dīzeļi, vecuma ap 10gadiem. Tika veiksmīgi tālāk nopārdotas tepat LV, iesmērēts nekas netika, visām viss pa lielam bija tip top, kā arī tepat SS nopirktas pāris un uzreiz pārdotas.. bez problēmām, varbūt veiksme, varbūt tas, ka ir cilvēkam galva uz pleciem un kautko tomēr saprot.

 

Pirms gadiem 7 atdzina mammai A6 C5 1.9tdi tomātu, pagāsgad ziemā, ja nemaldos tika nopārdots, bet līdz tam, nekādu problēmu, standarta apkopes un viss, nobraukums tajā laikā bija kkādi 160t km, itkā, vietā paņemta 2005 oktāvija 1.9 dsg, pirkta ssā, pagaidām nekādu problēmu

Tgd ziemas sākumā Velviens ģimenes auto atripoja no Dānijas, 2008.gada roomster 1.9 ķīselis, nekādu sūdzību (var iegādāties) un nujau kādus kādus 2gadus atpakaļ mans auto, arī 1.9 tdi tika atdzīts no Holandes, arī viss tip top līdz šim.

 

Labi, aizrāvos, gribēju pateikt tikai to, ka katrs gadījums individuāli jāskatās, nav viss no DE, SSa vienā maisā bāžams

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711
(labots)

Automašīna tiko no Vācijas. Divi saimnieki Pēteris un Ilona. :D

Labots - viesturs0711
Link to comment
Share on other sites

tikai un vienigi laimesspele!

Ja LV  galvenais skaties tris lietas- vai ir skate vismaz 8+ menesus , cilvekam vismaz 2us gadus tas auto ir piederejis un neperc masinu no kkada bomzha (apsties kadas riepas ir masinai virsu ari vel, vai visas vienadas markas un nav gluzi maxima style). ja kaut viena no tam 3im lietam nav- vienkārši ej prom,busi pats sev pateicigs!

 

Kka nepatik taas ''tikko'' no vacijas masinas, jo tie kas vinas ieperk vacija perk vinas tiesam pasas pasas letakas kadas ir atrodamas lai tik lielaaks profits, tikko no vacijas auto var pirkt manliekas ja tu pats vinjai aizbrauc pakal un atved vinu ''tikko'' no vacijas.

Link to comment
Share on other sites

Pērku tikai pa LV dzītas, pārāk liels risks ir uzrauties uz leišu "konstruktoru"(salīmētu no 2-3) vai arī svaigi "izmazgātu" (2013 gada Vācijas plūdu sekas) ...

Protams pirms pirkšanas jādzen uz salonu PILNAI! apskatei, lai pasaka kas lācītīm vēderā ...

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

auto nobraukumi var būt dažādi, nu jūs taču paši ziniet , cik vidēji gadā nobraucat, un rietumeiropā cilvēki apmēram tādi paši,

es piemēram 2008. g. no salona paņēmu Reno Traffic un tikai pirms mēneša sasniedzu 100 000 km, izmantoju tikai saimniecības un privātajām vajadzībām (vieglais pašlaik nav)

Link to comment
Share on other sites

darklight

 

 

Kādu laiku atpakaļ viens paziņa notirgoja 3gadīgu fordu, kas bija pirkts jauns no salona. Lieki piebilst, ka 3 gadu laikā bija nobraukti 400.000km. Uz tirgošanu tika uzgriezts uz 100.000km un veiksmīgi pārdots.

Tas ir ~365 km  dienā bez brīvdienām! Latvijā!?!

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Gan Latvijā, gan Vācijā ir "meistari mārrutkainie"

Izteikti brīnumi ir tiem autiņiem, kas atdzīti "no Vācijas caur Lietuvu" - to vella izdomu ir jāredz, ar kādu tie mūdži pielāpa auto, lai skumju izdauzītu miskasti var iesmērēt, kā tikko no salona. Nu nevar bez emocijām par leišem neko pateikt.

Arī Vācijā ir atkarīgs, kas atbild uz sludinājuma kontaktelefonu - ja tiek piedāvāta komunikācija kādā no mūsu valodām, tad arī mašīnas tiks piedāvātās kā priekš mums. Vienreiz noskatīja pazīstamais sev Espace un bija jāiziet uz kontaktiem - aizrakstu kā nu mācēdams vēstuli ar aktuālajiem jautājumiem un gaidu - atpakaļ atnāk viena rinda - telefons un  vārds "Osama", bet lapā bija skaisti aprakstīts, ka uzņēmums ir tīra vācu štelle. Semīri Gerkāni, jopcik... :D

Tā kā, jāpiekrīt vien par to laimes spēli, vai arī jāņem līdzi meistars, kas pērkamā autiņa modeli zin, līdz pēdējais skrūvītei, kas ir ļoti maz iespējams ar 5 gadīgiem drapakiem.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

nobraukums LV var būt dažāds,

 

DE, FR, IT gan vairāk var diversificēt:

ja komerctransports tad noskrējieni ļoti lieli

lielā un vidējā klase noskrējieni lieli, jo mazāks auto, jo mazāk noskrējis. 

vienkārši attīstītās valstīs cilvēki nopērk tāda izmēra (ērtību) auto, proporcionāli tam, kādus attālumus plāno veikt. Papildus iemesls tam ir nodokļu politika uz izmešu normām.

 

vēl pēc pieredzes LV pirkti rūsē vairāk un ir jāievāc info vai vietējais dīleris nav iepircis kādas dienvidvalstu partijas, kā tas esot bijis ar Mazda3 2004g un 2005g sākumā.

Link to comment
Share on other sites

androidz

A mans golps 3 aizskrēja līdz 300K un atkal sāka skaitīt no sākumu. Neko krutījis neesmu, bet nobraukums impozants. Iespējams tas bija viņa otrais aplis :)

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Golfam 3 kaut kā tas skaitītājs bija neveiksmīgs, atminos, ka kaut kad šķiļot citu auto netīšām sameta klemmes ne tā un arī visi cipari atstatījās uz nullēm.

Link to comment
Share on other sites

kicker

 

 

aizskrēja līdz 300K un atkal sāka skaitīt no sākumu

Man tas pats bija, tikai ne golpu, pēc 300 štukām aizgāja pa rinķi, tgd rāda nedaudz virs 60, priecē aci :D 

Link to comment
Share on other sites

Ghost_az

Jā, man arī paziņam 3. golfs - odometrā jābūt ap 28x k km, bet pēkšņi pārleca uz 12x k km!

 

Par nobraukumiem... es braucu maz ar auto. Katru dienu tikai līdz darbam un sīkos uz dārziņu/skolu. Tātad dienā minimums ir ~20 km. Šad, tad pa Rīgu. Pa retam - kaut kur ciemos. Reizi mēnesī (ziemā retāk, vasarā biežāk) - uz laukiem ~350 km (turp un atpakaļ).

Kopā gadā tā pat ap 15 000 km salasās. Tātad auto "tikko no Vācijas" ar tādu pašu vidējo matemātisko gada nobraukumu izsauc vismaz smīnu! :) Īpaši jau dīzelis.

Kāpēc vāciešiem ir bāņi? Viņiem ir normāli braukt uz darbu 100-200 km. Protams, ne jau visi tā dara. Laika ziņā - tas pats, kas mums - no Rīgas viena gala līdz otram!

Link to comment
Share on other sites

markei

es ar neticu par tiem 15.000km vidējo Vācijā. Pats arī vairāk tikai pa nedēļas nogalēm braukāju, bet nu gādā tāpat savācās savi 28-30.000km.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Es domāju, ka jebkurš piekritīs, ka ir starpība, vai autiņš nobraucis 50k vai 500k, it sevišķi, ja šis fakts ir slēpts. Piekritīsi, ka 3 gadus vecs autiņš izskatīsies kā konfekte neatkarīgi no nobraukuma, jo salons, virsbūve nepaspēs nolietoties, bet resurss kustīgām daļām samazinās no nobrauktā kilometru skaita. Auto stāvokli jau pa lielam novērtē vizuāli un reti kurš pērkot skatās sīki un smalki.

pērkam jau nevis gadu, vai nobraukumu, bet auto.

Link to comment
Share on other sites

Tufjord

 

 

pērkam jau nevis gadu, vai nobraukumu, bet auto.
Tieši tā ,bet ļoti,ļoti grūti pateikt padziļināti nepētot.Labai koptai mašīnai arī visa ritošā un citi mezgli ir perfektā stāvoklī arī ap 400 000 tūkstošiem.Taču tādas detaļas kas jau savu resursu ir izsmēlušas praktiski uz doto brīdi grūti pateikt.Piemēram sprauslas,sūkņi un citas tieši dzinēja nerunājot par automātiem nemaz,kas būtu normāli pie patiesā nobraukuma(un cenas).Un šādu nopērkot uz spidometru 150-200 tūkstoši par 4-7 gadus vecu piemēram,blieziens pa remontu nepajokam pēc neilga laika gaidāms.
Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Piekritīsi, ka 3 gadus vecs autiņš izskatīsies kā konfekte neatkarīgi no nobraukuma, jo salons, virsbūve nepaspēs nolietoties

Kā tā salons nenolietosies!? 

Link to comment
Share on other sites

Tornis

Esmu dzirdējis, ka šobrīd borta datorā uzglabājoties ne tikai km rādījumi, bet arī ieslēgtā motora darbības laiks stundās, ko arī var nolasīt diagnostikā. Varbūt kāds var komentēt? Šo rādītāju parasti nekad daiļamata meistari neatminoties nonullēt.

Link to comment
Share on other sites

Tufjord

Kas ar to nodarbojās jau tā teikt profesionāli pieļauju ,ka praktiski neatstāj pēdas.Un nomaina visu vajadzīgo.Kā piemēram manis augstāk minētam citroned busiem ar kuriem brauca pie dīlera visu garantijas laiku bez problēmām ar ,,patieso nobraukumu,,


Man par šito ceme,jo x5 ar 200 000 štukām(tiko no vācijas un treilera) uz paneļa un pie kompja( arī te aizdzinu oficiālā dīlera NO.),bet jamaina dafigā dzinējam.Kas reāki būtu jadara ,ka minimums virs 350000 km.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Esmu taustījis labi brauktus dažus gadus vecus autiņus - kā svaigi. Fāters braukā ar fūri, ar kuru vienā reisā 30k jeb gadā ap 200k. Mašīna pēc dažiem gadiem tikpat labi izskatās, bet ritošā un visas citas ar motoru saistītās lietas pēc pusļimona sāk birt nost. Tāpēc arī normāli komerctransporti pēc garantijas beigām pārdot tālāk, lai nebūtu jāčakarējas ar remontiem.

Kā tā salons nenolietosies!?

Link to comment
Share on other sites

kicker

Par tiem nobraukumiem, biju vw centrā šodien, vajadzēja uz pārbaudi, tieši kārbai, kā teikt savlaicīgi un kā pienākas. Teica, ka pie tiem 200 000 tam DSG jau smagāk vajadzēja slēgties utt (parasti) bet konkrētajā gadījumā vispār ideāli, slēdzas, ka nemaz nejūt un viss tip top.

Link to comment
Share on other sites

Stasss
(labots)

Manuprāt autiņam svarīgāk ir kā tu ar viņu apejies, nejau tur bezjēdzīgais skaitlis odometra ciparos. Personīgi man iegadājot auto, vispar neskatos uz tiem cipariem, jo tam nav pilnīgi nekādas jēgas 80% visu braucamo..

Jo tam auto, lai kaut 15 gadi, bet ja viņš bijis pie saimnieka, kas auto uztur kārtībā, tad labāk es ņemu tādu, nekā 5 gadi vecu, kas ir nojāts līdz tā ka skatīties virsū negribas..

 

Savā laikā arī pārdevu vienu lolotu Audi 100, kas bija uzturēts, kopts, ka pat pec 15 gadiem spīdēja un laistījas kā no konveijēra nobraucis, bet jaunā saimnieka rokās viņš tika iznīcināts 3 mēnešu laikā!

Labots - Stasss
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Jā, bet tomēr auto daļām ir kāds kalpošanas laiks paredzēts. Skaidrs ka nekopjot auto arī pa 50 kkm viņu var nokaut tā ka būs uz šrotu dzenams. Bet nu pēc 200 kkm, kop kā gribi daudzas daļas būs jāmaina šā vai tā. 

 

Man visvairāk fascinē vietējie auto tirgoņi kas LV lietotam auto pārgriež odometru. Laikam jau ķer uz muļķi jo takš tehniskajās atzīmē odometra stāvokli un šādu krāpšanu itin viegli var atklāt. Tiešām tik daudzi cilvēki nezina kā reālo nobraukumu lv lietotam auto noskaidrot??? 

 

Draudzenes bijušais darbs pāris gadi atpakaļ nomainīja autoparku (bagāts dara kā grib....) Bija apmēram 5 gadi veci fordi ar nobraukumu ~200 kkm. Bet nu visas apkopes un remonti ford centrā (pa viņu kosmiskajiem cipariem) un auto bija pavisam normālā stāvoklī. Principā mainīt nekāda saprātīga iemesla nebija. Un viņus paņēma viens no lielajiem LV auto tirgoņiem un visi auto stāvēja placī un ss.lv ar odometra rādījumiem 80  - 120 kkm.... Ar tiem pašiem numuriem..... 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...