Jump to content

Auto iegāde un ar to saistītās lietas


Recommended Posts

Hey!
Aptuveni tuvākā mēneša laikā plānā ir iegādāties sev pirmo automašīnu. Skatoties sludinājumus radās diezgan vienkāršs jautājums - kādi ir iespējamie papildus tēriņi pie auto iegādes, neskaitot paša auto cenu? Interesē piemēram tehniskā apskate, nodokļi, apdrošināšana utt. Reāli visi izdevumi, neskaitot remontus, eļļas maiņas, riepas. Ir piemēram atvēlētas 4000 eiras iegādei - cik reāli no tās summas būs pašai mašīnai un cik pārējiem izdevumiem? Varbūt ir kāda lapa kur meklēt visu šo informāciju? :)

Izvēlētais auto pagaidām ir 320/330D. Un par pašu sludinājumu meklēšanu - kur vel to darīt, neskaitot ss.lv? Visiem labi zināms, ka tur kosmonauti mēdz apgrozīties.

Ieteikumi/padomi laipni gaidīti!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ronalds

    9

  • Gestapo

    7

  • Robs

    10

  • Bomaars/C12

    12

www.mobile.de

www.autoplius.lt

Var daudz uzskaitīt kur meklēt, ja ir iespēja tikt izsoļu lapām tad bieži tur var atrast labus variantus

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Hvz par kosmonautiem, Vācijā var tas pats autiņš maksāt dārgāk, vienkārši te viņi ienāk, kādi no ienāk, no visādām izsolēm, salīmēti Lietuvā utt. Dabīgi, ka tas nav attiecināms uz visiem auto. Ja pērk auto pa 4k tur, tad sanāks 2004.g. FL, tiesa, ne pārāk pilns. +/- vēl 1000 eiras maksās atvešana + reģistrācija + skate + obligātās apkopes (4 filtri, eļļa).

Link to comment
Share on other sites

jarajara

csdd ir visas ar reģistrāciju saistītās izmaksas. octa arī netā.

 530D visas reģistrācijas maksas + octa bija ap 450 lašu. bet tas ar 20 % atlaidi. šogad 190 eiriki, nodoklis, tehniskā. arī ar atlaidi. octa 80 eiriki.

Link to comment
Share on other sites

Fliize, vai tad Tev paziņu vidū nav kāds spečuks par autiņiem. Ja pašam poņas nav , tad es neieteiktu iet uz autotirgu, vai pirkt pēc SS reklāmas. Ieraudzisi smuki uzfrišinatu  dzelzi, iepatiksies un nopirksi, bet tam var būt simts un viena vaina,kuras redz tikai pieredzējis autiņu spečuks.

Link to comment
Share on other sites

Vismaz 500EUR, ja ne visu 1000 EUR rezervē.

Reģistrācijai, OCTA aizies jau kādi 200 EUR. Ja vēl nodoklis pa gadu nomaksāts, tad 100EUR gan jau iekļausies. Bet pirmajam auto OCTA būs kosmoss.

Ja pārdevējs nevar pieradīt  to, kad mainīta eļļa, zobsiksna ar visiem ruļļiem, tad tur vajadzēs naudu. Nez, šiem varbūt ķēde, bet, ja tai resurss pienācis, tad atkal kosmoss, cik dzirdēts.

Ja arī ne uzreiz, tad pilnīgi iespējams, ka pēc mēneša kādi sīkumi izlīdīs.

Katrā gadījumā nevajag pirkt auto par visu iekrāto naudu + vēl paņemot kādu ātro kredītu. Tad tas auto arī pēc tam stāvēs sētmalē.

Link to comment
Share on other sites

androidz

Elementāri, noskati auto, ja pats neko nejēdz, tad tiešām ar kādu kam lielāka poņa, atsijāsi acīm redzamus sūdus un tad uz diagnostiku, uz servisu, kas (vēlams) specializējas uz tevis noskatīto marku. Un tad jau servisā tev pateiks, cik izmaksās pirmā apkope + atrasto kasjaku novēršana. Atrastie kasjaki ir pamats cenas nosišanai. Nu un turi rezervē vismaz 500e, kasjaku novēršanai, kas izlīdīs pirmo 10K laikā. Un līdīs visa auto ekspluatācijas laikā...

 

p.s. 530D pa 4000e!? Esmu atpalicis no dzīves...

Link to comment
Share on other sites

Piem, no šāda http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/bhmgeb.html , man būtu bail, jo kāpēc jāpārdod auto, ja tur viss ir samainīts?! Ja vēl tas viss uz skati būtu mainīts, bet skate drīz beidzas. Iēspējams, ka tomāts iet uz beigām, un pie vienā kāds laba ķīmija iegāzta vai tml.

Pārdod BMW E46.
jauni visi amartizātori, jaunas visas atsperes, jauni plaukti, tiko nomainīra eļļa, nomainīti visi filtri
mašīna perfektā tehniskā stāvoklī.
jauns sakabes āķis


Cik vispār plāno gadā nobraukt. Ja toč ne vairāk kā 10kkm, tad noteikti ņem benzīnu. Pie bik vairāk, un ja pieejams bez akcīzes, tad vēl var domāt par d.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Gestapo

 

 

Izvēlētais auto pagaidām ir 320/330D.

 

 

 

p.s. 530D pa 4000e!? Esmu atpalicis no dzīves...

 

Pareizāk, no topika atpalicis :lol:

 

 

 

 

zobsiksna ar visiem ruļļiem

 

Uzsaukšu ieleni, ja atradīsi manam 320d zobsiksnu. :)

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Pareizāk, no topika atpalicis

Ā, nu jā 320/330d. Nu whatever, vai tiešām par tādu naudu var nopirkt normālu auto, ne lamatu? No citas puses, iesācējiem veicas. 

Link to comment
Share on other sites

Nu jā - pirmo auto un uzreiz bembi... nopērc opeli, iemācies kārtīgi braukt vispirms. Citādi zb tie bembisti, kas velkas pa šoseju uz 80...

Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

BMW IR ļoti dārga mašīna eksplotācijā tas ir remontos, ja tā ir pirmā mašina tad aizmirsi par BMW, jo pēc tam vari nožēlot to ka nopirki un nespēsi panest remontu summas

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Neklausies to etalonistus, jāpērk pareizā mašīna ar pareizo piedziņu! :D

Link to comment
Share on other sites

Es ar par gāzi. Bet jāsaprot, cik daudz jaunais "laimīgais" īpašnieks brauks. Ja tas auto tikai plezīram, tad pietiek  tīri ar bendžu.

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Labāk būtu dzirdēt autora versiju, kā viņš bija iedomājies sava auto uzturēšanu.

Cik autoram ir regulāri ienākumi, cik spēj atlikt mašnas vajadzībām, degvielai, apdrošināšanai, un tehiskajām apskatēm.

Ceru, ka nebija iedomājies, ka vienīgie izdevumi ir automašīnas cena?

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

 

 

Cik autoram ir regulāri ienākumi

 

Vēlams, lai mums iedod arī raskladu par kredītsaistībām, sievas ikmēneša tēriņiem frizētavā un suņa pārtikai iztērēto naudas apjomu.

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Ironija nevietā.

Es jau neparsu par apjomiem, bet gan regularitāti.

Ja viņa atvēlētā summa ir vienīgie viņa 'ienākumi', tad nah viņam(viņai) vispār mašīnu?

 

Autoram ir jāsaprot, ka ar automašīnas iegādi izdevumi tikai sāksies.

Labots - _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

Nevar nepiekrist.

Pie tam, ja izrādās, ka to auto vajag piem. reizi mēnesī, tad labākais risinājums ir auto noma. Uz ballīti nedēļas nogalē labāk aizbraukt ar taksti.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

BMW IR ļoti dārga mašīna eksplotācijā tas ir remontos, ja tā ir pirmā mašina tad aizmirsi par BMW, jo pēc tam vari nožēlot to ka nopirki un nespēsi panest remontu summas

 

Tu to no pieredzes?

Arī kad es pirku pirmo BMW, visi piedēja, bet vai zini kas tās muļķības par bmw stāsta? Tie, kam bmw nekad nav bijis :D

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Pa 4k EUR pirkt pirmo auto ir neprāts! Atkārtošos, bet VISI pirmo auto sastit. Vismaz es un visi mani paziņas tā ir izdarījuši. Kamēr iemācas braukt... Tā nu viņš ir - patīk tas vai nē!

 

Pa 4k eur nav jēga dzīt auto no Vācijas, ja nu vienīgi pārvaldi vācu valodu un apvienot to ar izklaides braucienu. 

 

Kā pirmo auto es pirktu kaut to pašu opeli vectra/astra tepat lv, tērējot ap 2000EUR. Vēl 1000 eur atliktu remontiem. Pērkot auto jāskatās lai viņam būtu svaiga skate un ja pats neko nejēdz tad līdzi paziņa kurš jēdz + aizdzīt uz servisu lai paceļ uz pacēlāja un apskata arī no apakšas (daudz ko interesantu var ieraudzīt) 


Ak jā, un lv ir tāda parādība kā ziema - ar pakaļpiedziņas auto iespēja nepieredzējušam vadītājam nonākt grāvī ir stipri lielāka kā ar priekšpiedziņas. 

Link to comment
Share on other sites

Kā ar FWD auto var iegūt nepieciešamās iemaņas, kuras ir nepieciešamas RWD auto slidenos apstākļos?  :grin: Ja ir paniskas bailes nonākt grāvī, ieraut bordjūrā vai kur citur, tad AWD ir vidusceļs. Labos ceļa apstākļos uzvedīsies kā FWD un slidenos apstākļos būs kaut kas gan no FWD un RWD.

 

Iesaku aiziet pameklēt info uz bmwpower[punkts]lv

 

Šejieniešiem, vairākumam galvenais lai auto ir četri riteņi, var kaut kā nokļūt no punkta uz A uz B, var piekrāsot ikgadējo rūsiņu ar Hammerit krāsu un pasarg dievs, ja lielāks motors par 2.0

Link to comment
Share on other sites

Sierra bija mans pirmais auto, nekāda vaina, bet nu tagad atrast nesapuvušu ir nereāli. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pa 4k EUR pirkt pirmo auto ir neprāts! Atkārtošos, bet VISI pirmo auto sastit. Vismaz es un visi mani paziņas tā ir izdarījuši. Kamēr iemācas braukt... Tā nu viņš ir - patīk tas vai nē! Pa 4k eur nav jēga dzīt auto no Vācijas, ja nu vienīgi pārvaldi vācu valodu un apvienot to ar izklaides braucienu. Kā pirmo auto es pirktu kaut to pašu opeli vectra/astra tepat lv, tērējot ap 2000EUR. Vēl 1000 eur atliktu remontiem. Pērkot auto jāskatās lai viņam būtu svaiga skate un ja pats neko nejēdz tad līdzi paziņa kurš jēdz + aizdzīt uz servisu lai paceļ uz pacēlāja un apskata arī no apakšas (daudz ko interesantu var ieraudzīt) Ak jā, un lv ir tāda parādība kā ziema - ar pakaļpiedziņas auto iespēja nepieredzējušam vadītājam nonākt grāvī ir stipri lielāka kā ar priekšpiedziņas.

 

 

Bļaha, Ja nav noslēpums, cik ilgi jābraukā, lai savu pirmo auto sasistu? Mēnesis, pusgads, gads vai 3 gadi?

Negribu lielīties, bet tos kurus es pazīstu, auto nedauza, lai tie būtu pirmie vai pēdējie, vienkārši braukt jāmāk.

 

Cik skatos, autors interesējas par BMW, tad īstā vieta būs e36[punkts]lv, e46[punkts]lv, powerā sēž padaudz dolbojobie.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

Ak jā, un lv ir tāda parādība kā ziema - ar pakaļpiedziņas auto iespēja nepieredzējušam vadītājam nonākt grāvī ir stipri lielāka

pirms 20 gadiem pārsvarā tādi vien bija, bet kaut kā nemanīju visus grāvjus pilnus ar ''žiguļiem''

pats arī nopirku toreiz pirmo žiguli, kaut gan pirms tam 3 gadus braucu par šoferi autobāzē ar gaziku 

Link to comment
Share on other sites

DeteCtiV
Atkārtošos, bet VISI pirmo auto sastit. Vismaz es un visi mani paziņas tā ir izdarījuši.

Dīvaini tev tie draugi. Starp maniem gan neviens neko nav sasitis. Sliktākajā gadījumā ziemā ieslīdēja bordā un ieplīsa disks.

 

Neredzu pamatotu iemeslu pirmo auto pirkt lētu mēslu (izņemot gadījumus,kad galvā vēl ir jaunības trakums un brauc kā debīliķis). Arī fakts, ka tas būs cilvēka pirmais auto, nenorāda uz braukšanas pieredzi. Man tiesības ir 4 gadus, savs auto vēl nav bijis, bet regulāri braukāju ar ģimenes auto. Drīzumā arī es iegādāšos pirmo auto, taču esmu komforta cilvēks - auto, kuri atbilst manām vēlmēm, nemaksā lētāk kā 8000 eiro. Ja gadīsies sasist, tad neko darīt. Shit happens.

Labots - DeteCtiV
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Neieteiktu pirkt 10+ gadus vecu dīzeli, būs vienas vienīgas problēmas, sākot ar turbīnu, sprauslām, divmasu spararatu un citām detaļām, kuras ir pakļautas dabiskajam nodilumam. Visi pērk dīzeļus, lai mauktu lielus gabalus, jo pie maza nobraukuma bezīnnieks ir krietni izdevīgāks, tādēļ nenobrauktu dīzeli šai vecumā būs nereāli atrast.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Gestapo

 

 

Atkārtošos, bet VISI pirmo auto sastit

Bamslis, spaisiņš, mazpilsēta?  

Link to comment
Share on other sites

Tur jau tā lieta, gribētos no ronalds_ dzirdēt, kāds ir tas laika posms, kad skaitās, ka pirmais auto sasists, vai skaitās arī pēc 7 gadi? :sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

Un jau atkal tēma novirzās kkur ne tur..

Lai taču pats domā kādu tačku pirkt un kas tas pa stereotipu, ka pirmā mašīna jāpērk miskaste? Pērk taču to ko var pacelt, ja piemēram cilvēkam sencis noskaita 10štukas pa mašīnu, bet redz visi saka, ka pirmā mašīna jāpērk miskaste, jo vienam tur visi draugi parasti pirmo mašīnu nošķiļ..tad kpc autoram piemēram jāpērk kkas cits kā viņš ir noskatījis, normāls bē mū wē, lai pērk nost un brauc  :D

Jautājums bija par to ar kādiem izdevumiem jārēķinās pārrakstot mašīnu, cik apdrošināšana sanāk un tas pats kasko kvai..

Autoram, uzprasi taču kādam čomam nu kas ar auto vizinās, zinās taču Tev pateikt nu, brīvlaiks laikam sācies. CSDD nav Tevis interesējoša informācija? 

 

ausux - bēmūwē power elvē neieteiktu, tur apgrozās ne tāds kontingents, cik palasīts un vispār [ne visi protams]

labāk tad lai parokās Roba ieteiktajos forumos.

 

Neieteiktu pirkt 10+ gadus vecu dīzeli, būs vienas vienīgas problēmas, sākot ar turbīnu, sprauslām, divmasu spararatu un citām detaļām, kuras ir pakļautas dabiskajam nodilumam.

:nea:

Labots - kicker
Link to comment
Share on other sites

Tufjord
Šejieniešiem, vairākumam galvenais lai auto ir četri riteņi, var kaut kā nokļūt no punkta uz A uz B, var piekrāsot ikgadējo rūsiņu ar Hammerit krāsu un pasarg dievs, ja lielāks motors par 2.0

Beidz nu liet,švaki forumu lasi.Trešā daļa brauc ar kārtīgiem dampjiem un lai centu pamīlētu nefano pa gāzes montēšanu 2litrīgā sierā :) . Tikai neiesaistās smieklīgās diskusijās.

 

 

ar pakaļpiedziņas auto iespēja nepieredzējušam vadītājam nonākt grāvī ir stipri lielāka kā ar priekšpiedziņas.

Pēdējās muļķības.Jo nepieredzējis 90% arī nekontrolētas sānslīdes gadījumā izmisumā metīs pa mēmiem,jo nav sajēgas.Tai paša laikā ar aizmugures piedziņu var paveikties vienkārši gāzes pedāli atlaižot. +vēl aizmugures piedziņas smagākas/satabilākas parasti.

Labots - Tufjord
Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12
Tu to no pieredzes? Arī kad es pirku pirmo BMW, visi piedēja, bet vai zini kas tās muļķības par bmw stāsta? Tie, kam bmw nekad nav bijis

 

 

Tu tač BMW fanāts kas liela tos, mašina laba man patīk BMW bet uzturēšanā/remontos nav tā lētākā, principā tie kas braukā ar BMW un (ienākumi nav augsti) iesaka pirkt remontos letāku mašīnu...Nupat viena pazistama cilvēka pieredze deļ bavāriešu neizdomas sīkumiņa tagad 2003 gada 320 BMW motors lupatās kā tev liekas remots kā lētam pasātam? :D

 

Šeit topika autoram pašam jaizvērtē cik vispār viņam gadās brīvas naudas

 

Pirmais auto BMW itkā kruti, bet vai lēti ? ;)

Labots - Bomaars/C12
Link to comment
Share on other sites

Tufjord

 

 

Neieteiktu pirkt 10+ gadus vecu dīzeli, būs vienas vienīgas problēmas, sākot ar turbīnu, sprauslām, divmasu spararatu un citām detaļām, kuras ir pakļautas dabiskajam nodilumam.
Viss ļoti subjektīvi, 100% atkarīgs no konkrētā auto.Drīzāk drošāk pirkt tieši virs 10gadiem ar cerību ,ka tieši Tevis pieminētās resursu izsmēlušās daļas būs nomainītas.P.S.  mans viedoklis bīstamākais vecums tieši 7-10gadi. Kad norulēti savi 350-600 tūkstoši reāli.Bez motora remontiem.Un tik nesakiet ka 7-10 gadus veca mašīna ir ar 180 tūkstošu nobraukumu( nu milzīgs retums)
Link to comment
Share on other sites

labiitis
Neieteiktu pirkt 10+ gadus vecu dīzeli, būs vienas vienīgas problēmas, sākot ar turbīnu, sprauslām, divmasu spararatu un citām detaļām, kuras ir pakļautas dabiskajam nodilumam. Visi pērk dīzeļus, lai mauktu lielus gabalus, jo pie maza nobraukuma bezīnnieks ir krietni izdevīgāks, tādēļ nenobrauktu dīzeli šai vecumā būs nereāli atrast.

Protams, tas vairāk bija domāts ar domu, ka ir arī smuks opelis (bez tā izpūtēja ). 

Labāk pasauciet ikgadējos skaitļus. Sākumā jau vajag arī ziemas riepas+diski(?). Tāpat tur ir jārēķinās ar kādiem 200-300 eiro gadā bez benzīna, tāpat kaut kas nolūzīs, kādi škidrumi, loriņi vajadzīgi utt.

Labots - labiitis
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...