Jump to content

Radiotehnika S-70


MelnaisBralis
 Share

Recommended Posts

NeticuNevienam

Par saprātīgu cenu diez vai būs, tā tomēr ir vēsture. Ja nu kas, uzjautā džekiem pārGaujā, Elektrons vai hvz kā to bodi sauc. Atrast mācēsi, Valmiera nav tik liela.

Link to comment
Share on other sites

Kāda tur saprātīga cena :sarkasms:  Tos sūdus sen esmu izmetis un, ja nebūtu izmetis, atdotu parvelti. Nav S70 nekas unikāls un var tās nopirkt, par nelielām naudiņām, pilnā komplektā. Nedomāju, ka ir vērts atjaunot izvarotas tumbas.

Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

Tur jau tā lieta, ka tā saprātīgā cena arī būtu aliņa vērtība, bet nekur tak nevar dabūt. Visi plēš pēdējo ādu no pēcpuses nost, varētu padomāt, ka nez kāda raķešzinatn un baigā kvalitāte tajā visā ir

Pats reiz meklēju, bet atmetu ar roku.

Link to comment
Share on other sites

Laukos vēl divas mētājās, bet pastiprinātāji, kas bija iekšā sen jau prom ja ir interese uzmet PM.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Laukos vēl divas mētājās, bet pastiprinātāji, kas bija iekšā sen jau prom ja ir interese uzmet PM.

 

Nekas personisks, bet tās tavas izpirstās vecās tumbas, būs sliktākas par jebkurām nopirktajām rd electronics veikalā. Liec vien viņas savā opelī,

Link to comment
Share on other sites

Pēdējo izteikumu es stipri apšaubu. Par jebkurām būs gandrīz noteikti labākas. :-p

Labots - Tornis
Link to comment
Share on other sites

S70 ir jēga lietot tikai ar orģinālo pastiprinātāju kurš apvienots ar skaļrunī iemontēto pjezoelementu. Tikai ar elektromehānisko apakaļsaiti šī akustika kautcik normāli sāk skanēt. Citādāk prātīgāk izmantot 35AS1 un tālākos klonus ķipa S90. S70 vienkārši ir parāk mazs tilpums un nav fāzinvertora lai dabūtu pienācīgus basus.

Teikt, ka S70 ir galīgs sūds, arī nebūtu taisnība. Elektromehaniskā atpakaļsaite bija savulaik modes kliedziens. Tagad modē tievas un garas tumbas, lai gan katram saprotams, ka uz apakšām vajag skaļruni ar lielu diamatru. Diemžēl mūsu dzīvē daudzko nosaka mode, nevis vesalais saprāts un tehniskā domāšana.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Paldies, man jau filtriem arī simti eiru izairēti par Jantzeniem utt . Apmierināšos ar mazām tuNbiņām, lai visi zin, ka TAS arī man mazs :D

Link to comment
Share on other sites

Nesaprotu, kur te dažs labs strādā, ja savam hobijam bez problēmām regulāri var tērēt lielas naudas summas. :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nesaprotu, kur te dažs labs strādā, ja savam hobijam bez problēmām regulāri var tērēt lielas naudas summas.

 

Hobijam cilvēks gatavs tērēt vienmēr. Protams, katrs cik var atļauties. Un jo dārgāks hobijs, jo lielāka motivācija pelnīt vairāk. Nav svarīgi, kur strādā, svarīgi par cik spēj pārdot savas smadzenes (par rokām/kājām mūsdienās neko daudz nenopelnīsi). Bet lai spētu pārdot smadzenes, no sākuma tām jāpiešķir vērtība, tobiš jāmācās.

 

GaraisVanags - saprotu, ka Tev škrobe, ka citi var atļauties un Tu ne? Tas ir labi, motivējoši. Pastāsti, ko Tu esi darījis, lai izsistos, lai nopelnītu vairāk kā citi? Kādu specialitāti esi ieguvis, kādā līmenī (bakalaurs, maģistrs, doktors)? Es, diemžēl, nezinu Tavu vecumu, bet ja Tev vēl nav 30, tad visas iespējas vēl priekšā.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kādu specialitāti esi ieguvis, kādā līmenī (bakalaurs, maģistrs, doktors)?

Pagaidām ir nepabeigta pamatskolas izglītība. :) 

Link to comment
Share on other sites

Tas kā gadījumā iz dzīves; Dēlēns atnāk mājās un saka sencītim: "Nu ko, tēti, šņabim cenu piecēla, ko nu tagad darīsi?".

Tētis atbild: "Neko, dzeršu kā dzēru, Tu tikai maizīti tagad mazāk ēdīsi!" :D

 

Bet nu vispābā man dzīvē ir diezgan paveicies- izdevīgi esmu apprecējies- sieva naudu tik pat kā vispār neprasa (priekš sevis pati nopelna). Torņisam, cik zinu- tādā ziņā pa visam nesen vispār pamatīgi nospīdēja.. :D

Labots - Luke
Link to comment
Share on other sites

RudeWolf

 

 

Apmierināšos ar mazām tuNbiņām, lai visi zin, ka TAS arī man mazs

 

Un ko teikt man?

 

Bet runājot par hobijiem - parasti ir tā, ka, jo vairāk piķi pelni, jo mazāk brīvā laika tā jēgpilnai tērēšanai.

Link to comment
Share on other sites

S70 ir jēga lietot tikai ar orģinālo pastiprinātāju kurš apvienots ar skaļrunī iemontēto pjezoelementu

  Nu HVZ, vienu brīdi izmantoju pasīvā režīmā ar Kenwood resīveri - lielu šķirbu nejutu salīdzinājumā ar oriģinālo priekšpastiprinātāju. Tagad uzliku S-50 (tievākas - attiecīgi mazāk vietas aizņem)4-Radiotehnika-23.jpg un aizmugurē S-20B. Ir gana labi. :)s20-ldsound_ru-1.jpg

Labots - Racer
Link to comment
Share on other sites

Nesaprotu, kur te dažs labs strādā, ja savam hobijam bez problēmām regulāri var tērēt lielas naudas summas.

Piedodiet par oftopic. Nekā personīga, vienkārši atcerējos ka Tornis jau jaunu Skoda Yeti pagājušo vasaru paņēma, neatceros krītā vai uzreiz, nav svarīgi. Tad jau smadzenes/nauda/darbs ir.

Starp citu kā ripo?

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Racer,kad blakus noliek S70 un S90, tad, pie viena pastiprinātāja un vienos apstākļos, S70 pasīvaja režīmā kapitāli atpaliek no S90.  Ar orģinālo pastiprinātāju S70 bubina jau tā neko, Lai gan, man nekad nav patikusi tā elektromehāniskā atgriezeniskā saite- basi nav tik asi.

Link to comment
Share on other sites

Starp citu kā ripo?

Lieliski, pēc mana parauga vēl divi paziņas/kolēģi paņēma, un neviens nesūdzas. Manam jau gads apkārt un 40 kKm. Problēmas nav bijušas, ja neskaita vienu lampiņas nomaiņu.

Link to comment
Share on other sites

Juurasp

S90 rullē!!!

Link to comment
Share on other sites

Kaspars12

tikai gadījumā ja pievada labu 90s gadu stereo pastiprinātāja jaudu, ar rrr un citiem china sūdiem S-90 skan bēdīgi!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Racer,kad blakus noliek S70 un S90, tad...
Piekrītu, S90 man bij ar paša piedzītiem filtriem utt. Kādreiz sencis RRR strādāja pareizā nodaļā... :) Kādu laiku jau audiofila laiks man i beidzies, tagad vairāk "spiežu" uz ergonomiku.

 

P.S. Vislabāk tomēr mūziku varēja baudīt mašīnā, ja viss bija pareizi sabūvēts, bet tas jau spams par citu tēmu. :)

Link to comment
Share on other sites

itanium

 

 

P.S. Vislabāk tomēr mūziku varēja baudīt mašīnā, ja viss bija pareizi sabūvēts, bet tas jau spams par citu tēmu

nu, nu 

Link to comment
Share on other sites

 

 

nu, nu

 

Hmm, tas būs spams ne par šo tēmu, bet vispār par to varētu parunāt. :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

Vislabāk tomēr mūziku varēja baudīt mašīnā

Pilnīgs bullshit 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Darkheart

Ja mērķis ir galvā spiedošs bass, tad kāpēc gan ne? :)

Link to comment
Share on other sites

esmu braucis mašīnā, kurā skanēja labāk, kā man mājās, tikai sistēma un ieguldījumi bija naudas izteiksmē lielāki, kā mans pašreizājais auto vispār maksā :D

Link to comment
Share on other sites

es teiktu, ka lai auto nodrošinātu labu skaņu - izmaksas x2 kā mājās...ja ne vairāk..turklāt ilgtermiņā mašīna ir skārda bundža ja to izmanto ikdienā,;šodien ir - rīt nav. tā kā investīcijas nav tā vērtas....ja vien naudas daudz un patīk tā lieta.


p.s. tornis pasteidzās.

Link to comment
Share on other sites

Darkheart

Kas ir tas, kas dubulto izmaksas, salīdzinot ar mājas sistēmu (par auto audio daudz nojēgas man nav)?

Link to comment
Share on other sites

auto pakošana , normālu skaļruņu, pastūžu un citu komponentu cena,,,+ darbs. Defaultā jau parasti auto nekas labs nav....+ auto barošana ierobežota, kas lētajā variantā sūdīgi čipi tiltā (augšas čau) ....lai jaudu izspiestu. Labākiem D klase, invertori etc....+ telpa kā tāda..basam labi varbūt, bet ar pārējo jācīnās...tad vēl rēķini ziema - 30...visas skaļruņu piekares, pastūžu ,komponenti...tur pietiek problēmu.

Link to comment
Share on other sites

Kaspars12

Svarīgi ir tas, ka stereo skatuves baudītāju skaits vienā reizē mašīna ir stipri mazs salīdiznot ar mājas audio. Mašīnas audio sistēmas būve ir laba liela basa cienītājiem :D

Link to comment
Share on other sites

Ir dzirdēti auto, kuri defaultā skan ok...bet tādu ir maz un maksā viarāk par jaunu golpu vai passaātu

Link to comment
Share on other sites

S70 pasīvaja režīmā kapitāli atpaliek no S90

 

varbuut tu kaa taa laika entuziasts vari paskaidrot, kaapeec ?

pienjemot , ka

1. izmantotie skaljrunji ir 99% 1:1 ( globaali arii starpiiba starp 30gd-2 un 30gd-6 ir nekaada )

2. izmantotaas krosa frekvences ir 1:1

???

 

Par auto tieshaam cita teema.

Labots - kevins
Link to comment
Share on other sites

 

 

viarāk par jaunu golpu vai passaātu
 

Ir sanācis braukt gan ar Passat B5, gan ar B6, tiem nu gan par oriģinālo skaņas sistēmu nevar sūdzēties - būtībā neko labāku vēlēties nevar.

Labots - Guest
Link to comment
Share on other sites

Kevins, S90 kaste ir lielāka un tai ir fāzinvertors, kurš vēl izlīdzina raksturlīkni uz apakšām, S70,bez elektromagnētiskās atpakaļsaites, basu skaļrumim nav kur "ieskrieties". Kad parādijās pirmas S70, tad tika taisīti salīdzinoši testi un S70 kautcik skanēja tikai ar savu orģinālo pastiprinātaju. Testēts tika ar Brig pastiprinātāju un lineārais signāls tika uz S70 padots no Briga priekšpastiprinātāja, bet S90 tika slēgtas pie Briga gala pakāpes.  Kopš tiem laikiem es S70 par nopietnām tumbām neuzskatu. Eh, sen gan tas bija. Tagad es S90 par nopietnām tumbām neuzskatu, bet tais laikos jau nekā cita labāka nebija. Vispār,kad paskatas S70 konstrukciju, tad raudāt gribās. Pastiprinātāja "šasija" uz finiera, šķībi šurupi saskrūvēti un briesmīgi cieti vadi noķēpāti ar krāsu. No ārpuses jau smuki, bet iekšā kauns skatities.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...