mixxx2005 Ierakstīts Jūnijs 8, 2014 Share Ierakstīts Jūnijs 8, 2014 (labots) Sveiki, īpašumā atradu šādu elektromotoru. Zināšanas nav, bet ir brīvs laiks un nekas nebūtu pretī, uzzināt ko jaunu. tātad vai kāds varētu pastāsīt ,kas nepieciešams ,lai šo motoru dabūtu pie dzīvības? un kā tas izdarāms. p.s. konkrētajam motoram ir palikuši tikai trīs vadi, bez jebkādiem marķējumiem. p.s.s. cik noprotu , viņu varētu mēģināt darbināt ar 220v maiņstrāvu un vajadzīgs kondensātors? Labots Jūnijs 8, 2014 - mixxx2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
McB Jūnijs 8, 2014 Share Jūnijs 8, 2014 (labots) Varu pārdot frekvenčnieku. Vienfāzu barošana, 3fāzu izeja. Ar to tu varēsi arī mainīt ātrumu un virzienu motoram. Tas gan derēs tikai ja tas motors ir normāls 3fāzu, bez vipendroniem. Labots Jūnijs 8, 2014 - Creationist Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tufjord Jūnijs 8, 2014 Share Jūnijs 8, 2014 ja tas motors ir normāls 3fāzu Un priekš kam autora motoram tas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tārps Jūnijs 8, 2014 Share Jūnijs 8, 2014 Galīgi garām drunk_lizard !!!! Darba tinums vienmēr ir tīts ar resnāku vadu. Lielākajā daļā gadījumu arī mazāk vijumiem, nekā palaišanas tinumam. 1. Tātad , sameklēt divus galus, starp kuriem ir vislielākā pretestība. Tie būs C2 un P2. 2. Sameklē galus, starp kuriem ir vismazākā pretestība. Tie būs (jau atrastais) C2 un C1. 3. Tālāk jau pēc shēmas uz plāksnītes. Kondensators 4,0 MKF uz 600V (tas spriegums gan par augstu prasīts, pietiks ar 400V , pat 300V ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mixxx2005 Jūnijs 8, 2014 Author Share Jūnijs 8, 2014 tātad varu ņemt 220v maiņstrāvu. vienu vada galu - sadalu uz pusēm - vienā pusē pielieku kondensātoru un tad pie Cp vada no motora, savukārt otru pusi no šī vada ņemu un savienoju ar C1. Otro vadu ņemu un lieku klāt pie C2. 1) kondensātora savienošana - vienalga pie kurā pusē + un kura -? 2) kas notiks, ja pieliktu 47mkF 400V kondensātoru? ( http://www.futurlec.com/Pictures/C047U400E.jpg ) 3) vai Cp tinums nav jāatslēdz pēc tam, kad motors sācis griezties, lai kondensātors neuzsprāgst? p.s. stāstiet kā čaiņikam, neapvainošos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tārps Jūnijs 8, 2014 Share Jūnijs 8, 2014 Ne jau elektrolītisko kondensatoru!!!! Darīšana ar maiņstrāvu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mixxx2005 Jūnijs 8, 2014 Author Share Jūnijs 8, 2014 (labots) un pārējajā manis rakstītajā bija vismaz daļa patiesības? par savienošanu šādam kondensātoram vajadzētu derēt. http://www.tme.eu/lv/details/4.16.17.07.ta/kondensatori-dzinejiem/ducati/# ? p.s. ja nemaldos kaut kādiem veciem močiem un mopēdiem arī šādi manīti (vizuāli līdzīgi vismaz), ir jēga meklēt garāžā ko tādu vai tiem visticamāk nebūs vajadzīgā specifikācija? Labots Jūnijs 8, 2014 - mixxx2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacobs Jūnijs 8, 2014 Share Jūnijs 8, 2014 (labots) Lai gan poļi arī ātri kondensatoru atsūtīs, bet Lemona, tomēr tuvāk... http://www.lemona.lv/index.php?page=item&i_id=158609 Paskatījos, intereses pēc, tinumu datus augšminētajam elektromotoram: Рабочая обмотка статора ПЭВ-2 0,49mm; Число пазов 12; Число проводов в пазу 150; -витков в катушке 75; Сопротивление фазы при 20°С, ом 23 Пусковая обмотка статора ПЭВ-2 0,47mm; Число пазов 12; Число проводов в пазу 162; -витков в катушке 81; Сопротивление фазы при 20°С, ом 26,5 Labots Jūnijs 8, 2014 - jacobs 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!