Jump to content

Labakais Apvidus Auto lidz 6000eiro?


Recommended Posts

Lukojos pec jauna auto kurs butu Galvenais Praktisks un 4X4 ,Nevajag man parketnieku bet vairak daudzmaz normala izskata uzticamu darba zirgu kursh varetu ari tikt lietots kaa galvenais auto.

100% gribetu ar benzinu lai var ielikt gazi velak, nevelk uz tiem dizeliem nu ittin-ne-maz.

Galvenais lai butu super daudz vietas iekspuse/var nolocit sedeklus lai sanak kaa mini-buss un lai var uzlikt normalas jumta bagaznieka restes uz kuram varetu ko parvadat lielaaku.

 

 

Protams gribetu kkadu toyotas hilux pikapu ja vien vini nebutu drausmigi dargi un ari nebutu tikai dizeli ar 10l paterinu,nobraucu gadaa 40k+ km taka vajag auto kuru var gazificet.

Labots - kmna
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • osscar

    13

  • ivo

    9

  • tolx

    12

  • kmna

    12

Top Posters In This Topic

Tavi minētie kā reiz ir parketnieki, nevis apvidus auto. Grūti kaut ko ieteikt, nezinot pielietojumu un vajadzības.

Link to comment
Share on other sites

(labots)

ivo- nu nu, parketnieki manuprat ir kkadi x5/ q7 un vel visadi ziimulu vaagi ar kuriem neviens nenobrauc isti nekad no asfalta...

pielietojums: vajag normalu ikdienas auto bet ar kuru arii var vest lielgabarita lietas darba vajadzibam kas sanak man vismaz 3-4x nedelaa  un var ari mierigi braukt pa bezceliem/uzartiem laukiem.

Labots - kmna
Link to comment
Share on other sites

CRV ir pretīgs salons, kā arī nav tās stiprākās bezceļa īpašības, no šiem viennozīmīgi Subaru, bet varbūt ne Forester, bet Outback. Tam klīrenss ir krietni lielāks kā lielai daļai džipu, kaut gan skaitās, kā universāls.  

Link to comment
Share on other sites

Nevajag man parketnieku

 

 

honda crv

 

 

Subaru forester

 

 

Tu tak esi viens jautrs zellis ne? :lol:

 

Es ņemtu patroli :)

 

Bet tur stipri jālasa par vēlamajiem gadiem un motoriem, šķiet viss labākais un lētākais uzturēšanas ziņā bija 2.8 Y61 modelis, bet nu, jālasa un vēlreiz jālasa. 

 

19off_leadimage.jpg

Labots - Gestapo
Link to comment
Share on other sites

Traktors un benzīns neiet kopā. bet..tracks3.jpg?t=1298858981

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Varu piedāvāt Outbacku 2005g, 2.5benzīns

cik tie outbacki ir redzeti tad liekas ka salidzinajuma ar foresteri vini ir diezgan zemaaki/mazaki? Pirmajaa vietaa tomer ir taa kravas telpa izmantojamaa (augstums/platums)

 
 
Un patrols atkrit jo benzini vinjiem nav un pikjo bargu $ ,kas paari budzetam manam iet jau.
Link to comment
Share on other sites

Nu, pirmkārt jau šajā klasē valda dīzeļi, ar to būs jāsamierinās. Labākā izvēle protams būs Toyota LC, bet diez vai ielīdīs budžetā. Jāskatās kas no Isuzu vai Hyundai pieejams. Pajero protams arī kā variants izskatāms. Patroli gan nē, grūti vadāms, īsti neder šosejai. Ir jau vel visādi Amaroki utt. bet atkal nebūs budžetā. Nissan Navaru var palūrēt. Jeep un Kia arī kaut kādi modeļi ir. MB gala galā, kantainais.

A varbūt tomēr kaut ko busveidīgu skaties nevis džipu.

Labots - ivo
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Land Rover Discovery II ir dabonams ar lielisku V8, ja ir luste maksāt nodokļus

Bet tā tas td5 arī ir ļoti ok 

Pārdodu īstu apvidus automašīnu, cilvēkiem kas zina ko meklē. Automašīna labā 

 

 

dpp_1410-copy1.jpg

 

CRV ir parketnieks

 

Foresteris ir pilnīgi cita kategorija, un lai gan skaitās parketnieks, patiesībā tāds nav.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

jā īsts lielas Kruzaks, pajera vai patrols , navara atkrīt dēļ beņas neesamības ....bet tie ir lieli un ietilpīgi - 7 vietas etc.

Paliek pusdžipi....beņdža ir vēl santa fe. Pats ar tādu braucu uz copi - nekur neesmu iestidzis un klīrenss ir ok + man uzliktas rupjās paaugstināta profila AT2 riepas, paskaļas, bet nekad nepieviļ. 4x4 sistēm visu laiku jamajam ieslēgta 40%/60% starp asīm. Prasts kā lāpsta konstruktīvi, jāuzmanās no korozijas kā jau šķībajiem..tas ir visiem nissaniem, un citiem. Jaunās santas esot neizturīgākas un ļodzīgākas uz ceļa ,,,vairāki jauno lietotāji tā atzīst...saka ka vecā bija stabilāka..es nevaru salīdzināt. Bet gabarītos mazāks par lielajiem džipiem...CRV vir ļoti netipiski riepu izmēri - papadoss, kad jaunas riepas meklēsi.

Link to comment
Share on other sites

Discovery arī īstenībā ir parketnieks.

Paga, ja autoram vajag vadāt lielas mantas tad tie pus džipi jeb parketnieki jeb zinātniski sakot compact SUV klase nu nepagalam nederēs.

Link to comment
Share on other sites

nu ja paliek lielie amerikosi :)


ar 4 + motoriem :)

Link to comment
Share on other sites

Savulaik esmu gājis cauri tam visam medību auto meklējumos, beigās nopirku Pajero. Tieši tādēļ lai būtu pilna izmēra džips, kurā ir vietas gan pašiem gan mantām gan kādam kuilēnam.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Land Rover Discovery II ir dabonams ar lielisku V8       CRV ir parketnieks   Foresteris ir pilnīgi cita kategorija, un lai gan skaitās parketnieks, patiesībā tāds nav.

 

nu no tadiem es beegu par gabalu ja godigi... pec vietas/funkcijaam ideals bet negribu visu savu $ atstat lai tikai vinu saglabatu braucama stavokli. 

Link to comment
Share on other sites

No šiem minētajiem Foresteram liktu "+" , Outback būtu mazliet lielāks, bet parasti arī mazliet dārgāks (bet izskatīgāks). Klīrenss un caurejamība gandrīz vienāda. Vienīgais Subaru mīnuss ir rūsa, bet vai tad tagad vispār ir auto, kuri nerūsē (pat Audi un Mercedes...), nedomāju, ka šajā ziņā RAV būtu pārāks.  Laicīgi jāveic pretkorozijas apstrāde. Ja ir kāre pēc lielāka, tad var skatīties uz Toyota 4 Runner vai pat Dodge Durango, tikai mūsu tirgū šiem patlaban pamaza izvēle. No labiem eksemplāriem saimnieki nez kādēļ nevēlas šķirties.

Link to comment
Share on other sites

 

 

No šiem minētajiem Foresteram liktu "+" , Outback būtu mazliet lielāks, bet parasti arī mazliet dārgāks (bet izskatīgāks). Klīrenss un caurejamība gandrīz vienāda. Vienīgais Subaru mīnuss ir rūsa, bet vai tad tagad vispār ir auto, kuri nerūsē (pat Audi un Mercedes...), nedomāju, ka šajā ziņā RAV būtu pārāks.  Laicīgi jāveic pretkorozijas apstrāde. Ja ir kāre pēc lielāka, tad var skatīties uz Toyota 4 Runner vai pat Dodge Durango, tikai mūsu tirgū šiem patlaban pamaza izvēle. No labiem eksemplāriem saimnieki nez kādēļ nevēlas šķirties.
 

 

tiesam tas outbacks ir lielaks kaa foresters? joo nuu outbacks pec skata ir tiesam daudz paaraks.

Link to comment
Share on other sites

Ne, nu ja tiešām pēc izmēra der parketnieki, tad es drīzāk iesaku Nissan x-trail. Uzturēt būs lētāk nekā pilnvērtīgu SUV. Vel lētāk būs Niva vai UAZ :D

Link to comment
Share on other sites

Nu CRV ir diezgan laba mašīna, Tik tas salons nav pārāk kvalitatīvs ;)

Uz Volvo neesi skatījies? XC70?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Grand Cherokee. Ideāls variants - komforta un 4x4 apvienojums. Tikai nāksies meklēt ārpus Latvijas, diemžēl šejienes eksemplāri, kas ir tirgošanā ir pārsvarā pamatīgi nojāti. Protams LC būtu vēl labāks variants, bet pilnīgi noteikti budžetā neiekļausies...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Grand Cherokee. Ideāls variants - komforta un 4x4 apvienojums. Tikai nāksies meklēt ārpus Latvijas, diemžēl šejienes eksemplāri, kas ir tirgošanā ir pārsvarā pamatīgi nojāti. Protams LC būtu vēl labāks variants, bet pilnīgi noteikti budžetā neiekļausies..
 

 

smuki auto ja vien nebuutu pashi neuzticamakie auto uz planetas ;)

vajag lai auto ietu vienmer kad vajag un est neprasitu,tapec ari varteikt tikai skatos uz japanjiem.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Discovery arī īstenībā ir parketnieks.

 

Nerunā muļķības. 

Link to comment
Share on other sites

smuki auto ja vien nebuutu pashi neuzticamakie auto uz planetas

 

Ja nav noslēpums - no kurienes šāda informācija? ( Protams - Hilux vai LC bez komentāriem - bet noteikti neiekļausies budžetā, savukārt 4runner vienkārsi nekur nedabūsi - no tiem kāds škiras ļoti nelabprāt. Par pārējiem japāniem nu galīgi nevarētu teikt, ka GC uz to fona butu kādas īpašas problēmas)

Labots - LPC
Link to comment
Share on other sites

Laikam japieliek listei klat pie forestera/crv arii Outbacks 2004+

 

subaru-outback-2-1.800.jpg

 

Nezinaju pirms tam ka outbacks ir lielaaks nekaa foresters ,domaju ka otradi ir.

Outlanders man tikai sanak vecais modelis,kurs nav ipasi izcils. un grand vitara pec reviews ir diezgan neuzticama un prasti taisita.

Link to comment
Share on other sites

Mercedes ML? Lai arii it kaa skaitoties neuzticams, man teevam taads bija, 4 gadu laikaa standarta apkopes+gaisa masas meeriitajs+stures pirksti

ziemaa, iesledzot low range, pa nosnigushu mezha stigu braukt vareja mieriigi, protams virsuu 16" balloni nevis 19" bling bling

viss atkarigs cik laba staavoklii nomediisi

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Braucu jau 7+ gadus ar CRV 2.0 benzīns 2001. g. manual. Vecs jau ir palicis, bet izturīgs, nezinu, kā jaunākiem modeļiem. Vienreiz piekari salabojām, 4 gadus teh. apskati izgāju uz sitiena, braucu, īpaši nežēlojot. Salons prasts, man ādas sēdekļi, patika, kad agrāk sīkie to piedrazoja ar ēdienu, bija viegli tīrīt.

Manam mīnuss, nevar atslēgt pakaļas piedziņu, visu laiku elektronika par to domā, amerikāņu (varbūt arī mūsu) automātam var. Pilsētā 10L benzīna ēd, padaudz, pa šoseju uz 100 km/h 7-8L Esmu braucis pa bezceļiem dubļainiem, smiltīm, pusmetru sniega kārtu, svaigu vai pļuru, visur iet cauri neaizķeroties, tas liels pluss, lai gan sniegi pēdējos divos gados nebija, neskaitījās, ka bija. Ir parketnieki, kuriem ir palēninātais ātrums, šim nav, tas mīnuss.

Vēl mīnuss, pa šoseju skaļš.

Vēl mīnuss, aizmugurējie un pasažiera priekšējais sēdekļu atzveltņi varētu zemāk nolaisties uz priekšu, būtu vairāk vietas kravas pārvadāšanai. Nav jau tik maz tās vietas, bet ir redzēti, kuriem par to ir vairāk padomāts. Ja vajag, kaut ko garu vest, tad pluss ir pakaļējā loga atvēršana bez durvju atvēršanas, un starp šofera un priekšējā pasažiera sēdekli ir pilnīgs tukšums līdz pašam priekšējam panelim, kaut ar kājām staigā starp priekšējiem sēdekļiem. Atliek nolaist starp sēdekļiem plauktiņu.

Vēl, bagāžas nodalījumā, grīdas vāku var izņemt, tas ir uzbūvēts tā, kā piknika galdiņš. Izņem, uzstādi, un pa vidu var iespraust piknika nojumes jumtu. Zem viņa (tā bagāžas nodalījuma galdiņa) ir papildus vieta otrai zapaskai vai instrumentiem, vai, ja kāds gāzes balonu ierīkos, tad netiks aizņemta vieta bagāžas nodalījumā.

Zirgi 150, uz šosejas apdzīt var tīri smuki, bet nav jau sportinieks.

Ja nu gadās ko pieremontēt (reti), daļas lētas un par darbu arī daudz neprasa. Bet man pie savējā ir sava cena (bet neesmu biežs klients), ja reizi gadā, tas ir bieži? Pirms tam, kā jau teicu, 4 gadus neko nevajadzēja.

Ā, abu priekšējo logu pacelšanas/nolaišanas motora pārnesumi sarūsēja tā, ka nebija ko atjaunot. Jauni maksā dārgi, tāpēc pārliku no aizmugurējiem logiem. Aizmugurējie logi tika bloķēti, neko darīt, bērni neapmierināti, bet 200+€ par motoriņu ar pārnesumiem viņā nelikšu. Varbūt šrotos var atrast, neesmu meklējis.

Nu vēl izpūtējam pakaļējā bunduļa izejas truba tika pārmetināta.

Patīk gaismas, tuvās/ tālās, bliež ļoti labi!!

Nu tāds rezumē.

 

Oo, daudz sarakstīju.

 

Nu tāds rasklads par 13 gadu vecu Honda CRV autiņu.

 

Nav jau nekāds super, bet ikdienas darba zirgs.

Cerams, kādam noderēs šis teksts.

 

Piebildīšu:

Lielākais prieks - 4x4 ir spēks.

Lielākais mīnuss - skaļš uz šosejas.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Ar varu kādu X-trail ieteikt, ja ne no pašiem lielajiem, jo tam arī bija kārtīga pilnpiedziņa, nevis caur kaut kādām muftēm.

 

Bet vajag jau saprast, cik tiešam to 4x4 vajag. Dzīvo laukos, esi mednieks, strādā ar mežu tā teikt?

 

Ja jau tomēr skaties uz parketniekiem, tad varbūt

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/dacia/another/nnbbp.html

 

tam arī Nissan pilnpiedziņa, var ko pat sabloķēt.

 

Foresteram arī ir pat pazeminātie, tikai tas tiešām tāds, ne īsti džips, ne universālis, bet tomēr ar reālu pilnpiedziņu.

Link to comment
Share on other sites

cilvēk,izlem ko tu īsti gribi... neviens parkets ar smagu kravu un bencīnu nebūs īsti braucams ārpus asfalta,tā iemesla dēļ, ka griezes momenta līkne liks spaidīt pedāli un bieži vien svilināt sajūgu. Pa kam, normālas riepas uzlikt arī būs pagrūti.

Ja par katru cenu gribi gāzbencīnu (bet atkal - jāņem tilpumi virs 3l, citādi būs iepriekšējais stāsts), tad budžetā var mēģināt ierūmēt TLC 90 ar 3,4 bencīnu, bet tādi eksemplāri ir apmēram 10-15% no tirgū pieejamajiem. Vai tas pats GrandCherokee, otrās paaudzes. Patrols būtu jauks, bet degvielas patēriņš kosmisks un benzīnversijas eiropā faktiski neeksistē. Pajero III ir variants, bet ietilpības ziņā mazāks un ir dzirdēts ka tiem motoriem gāze ne vienmēr patīk.

Tik ņem vērā ka lai brauktu pa apartu lauku vienalga vajadzēs vismaz kaut ko rupjāku par asfalta riepām, jumta bagažnieki nemaksā pilnīgas kapeikas un ja grasies nokraut,tad der padomāt par piekari.

Tā ka izdomā pats...

Link to comment
Share on other sites

taisnība + rupjākas riepas dos savu aratavu bendzās/gāzes patēriņa pieaugumā :) bet viņas vajag, ja brauc pa dubļiem, etc.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pajero III ir variants, bet ietilpības ziņā mazāks un ir dzirdēts ka tiem motoriem gāze ne vienmēr patīk.

Tieši tā, tiem GDI (kas ir tiešās iesmidzināšanas benzīni), gāzi parasti atsakās servisos likt. It kā jau laikam var, bet tur bija kaut kādas baigās problēmas. Kolēģe šitā aplauzās, paņēma Volvo V40, a tam arī tas Mitsu motors.

Droši vien, ja riepas var arī nelikt baigi rupjās, bet nodrošināties ar kādām ķēdēm, ko uzlikt pirms kāda smaga un lēna posma.

 

Bet tik vai tā, jāsaprot, kāpēc autoram šāda vajadzība?

 

Bet tā, varbūt šādu variantu apsvērt, ir 4x4 gan autobuss

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/chrysler/town-country/bkfghx.html 

Link to comment
Share on other sites

Aizmirsti par ķēdēm - tās gandrīz nekad nav laika uzlikt/ir slinkums.

A voyager tā pilnpiedziņa ir paredzēta, lai varētu ziemā no netīrīta pagalma izbraukt, ne jau kaut kam vairāk...

Link to comment
Share on other sites

Es arī ieteiktu paskatīties uz Volvo xc70, xc90 - lai gan cenas viņiem arī diezgan "sālītas", bet toties kvalitatīvi - saku no pieredzes, jo pašam XC70 2007.gada, dīzelis. Ekonomisks, ērts, aizmugurējos beņķus  nolokot, sanāk taisna grīda, pa bezceļiem arī iet tīri neko :)

Link to comment
Share on other sites

nu nez, volvo autora mērķiem, par dārgu ekspluatācijā, par glaunu un par nepiemērotu...

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Treknajos gados bija Y61 Patrol 3.0D musors. Nekad vairs! Jēlas gaļas klucis uz ceļa labāk manevrē. Patēriņš nebija kosmisks, ārpus pilsētas ar 100 km/h bija ap 7 litri. Detaļu cenas gan vājprāts.

 

Tika iegādāts laukos braukšanai, bet pēc 3 gadiem tika sakārtots un noasfaltēts Ērgļu ceļš un no Patrol atvadījās.

 

Man jau šķiet ka Subaru minētie būs mazāka iespēja aplauzties. Izpēti kas jāvelk un attiecīgi iegādā auto.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

vest lielgabarita lietas darba vajadzibam

Tad ir busiņš! Žipā, ja tas nav Durango vai Suburban neko daudz vairāk kā parastājā vagonā nieieliksi!

Link to comment
Share on other sites

Žak, bet ko tu gribēji no auto ar stingrajiem tiltiem un faktiski kravas auto izturību? loģiski ka uzvedīsies kā smagais. A detaļu cenas jebkuram džipam būs dārgākas kā golfam, bet arī izturība cita. Kā teikt - negaidi no auto to, kam tas nav paredzēts.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

smuki auto ja vien nebuutu pashi neuzticamakie auto uz planetas

Beidz muldēt, vai arī parādi kādus faktus kas to apliecina.  

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...