Jump to content

Auto līdz 2200 euro.


BoratsLV
 Share

Recommended Posts

Sveiki. Varbūt šeit ir kādi gudri cilvēki un var ieteikt auto līdz 2200 euro ar benzīnu/gāzi vai benzīns, nevēlos es dīzeli, jo ziemā auto tikai un vienīgi arā stāvēs, nav ne nojumes ne garāžas pagaidām. Vēlams lai auto būtu ērts priekš mana auguma, respektīvi 1m 85cm gan sēžot priekšā gan aizmugurē. Sanāca pasēdēt aizmugurē golfam 4 un teikšu tā, pēc nieka 40km brauciena sāpēja gan kājas gan mugura. Vēlētos auto ar manuālo kārbu un vēlams ādas salonu vai ļoti koptu parasto salonu. Un varbūt ja iesakat auto varētu arī kādus plusus vai mīnusus uzrakstīt un lietošanas izmaksas lai nav kosmos kosmosa galā.

 

Paldies jau iepriekš.

 

Un gudros žults izgāzējus lūdzu netraucēt, ejat piepļūtat citas vietas.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 248
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mezavecis

    21

  • androidz

    29

  • Ronalds

    14

  • ZX3

    15

ejat piepļūtat citas vietas

Visas malas piepļūtītas, šeit vēl tīrs. Nu tad... õõõh! Jāāā!

 

 

Varēji vismaz pieminēt kādās krāsās patīk, citādi tikai benzīns/gāze un maz vietas golfā.

Tieši tāpat kā - iesakiet portatīvo līdz 300€ un ne vārda vairāk.

Daļa tevi noliks.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

 

 

nevēlos es dīzeli, jo ziemā auto tikai un vienīgi arā stāvēs, nav ne nojumes ne garāžas pagaidām

 

     es trīs gadus nobraucu ar dīzeli un tas stāvēja ārā. Kāpēc dīzelis nevar stāvēt ārā, bet benzīns var? Pieleca pat pie -25 bez problēmām.

Link to comment
Share on other sites

Ja gribi gan priekšā, gan aizmugurē sēdēt ērti, tad pērc Zafira. Bet, sekojot foruma tradīcijām, ir jāpērk Audi! A6 vēlams.

Link to comment
Share on other sites

Es ar nesaprotu, kas visiem pēkšņi par mīlestību pret dīzeļiem :D

Dīzelis sen jau nemaksā lētāk par benzīnu un dīzeļa dzinēja ekonomija pret mazlitrāžas benzīna motoru arī visai apšaubāma pie nobraukuma 15000km gadā piemērām.

Nē, protams no pārdevēju puses ļoti izdevīgi 90tajos gados dzina uz urrā visādus opel kadet, rekord u.tt, tagad dzen vācu dīzeļu, kas arī ir uztaisīti par modes lietu (must have).

 

Okey smago mašinu šoferiem (kas regulāri kannā nolej) privātais dīzelis (must have) un varbūt kādam, kas bez problēmām tiek klāt bez akcīzes dīzelim.

Labots - ricijs
Link to comment
Share on other sites

androidz

Krailsler 300m, būs koža roža, visi navaroti, benžo gāzi arī piemeklēsi. Ā, bet viņi laikam visi ar automātiem, no citas puses nah vajadzīgs tas džostiks, ja brauc ar gāzi.

 

Bet vispār kārtējais izklaides topiks...

Labots - androidz
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Viens variants bija šis te http://www.ss.lv/msg...i/a6/cxgcp.html

Bij man šāds autiņš, kā jau te biedrs minēja, man jauktajā režīmā arī ap 14l/100km aizgāja. Tiesa gan normāli braucot, nevis ripinoties. Plus šī motora jauda/cēliens ir pilnīgi neadekvāts patēriņam - nekāds. Nekad neieteiktu pirkt konkrēti ar šādu beņķu apdari. Izliesi tīru ūdeni uz krēsla - paliks pleķis. Visi mazākie pleķīši būs redzami un izcelsies.
Braukšana patīkama un komfortabla, ja neskaita ka pietrūkst dzinēja jaudas. Eksplotācijā samērā lēts, ja nav jāmaina zobsiksna vai termostats un darbi jāuztic citiem. Alumīnija ķegu hadene, kas lietojās labi, ik pa laikam kāda gan jāpamaina, bet galīgi nav kosmoss.

Link to comment
Share on other sites

OK, bet

1. Cik gadā nobrauksi km?

2. Cik mēnesī domā tam auto atvēlēt?

3. Kāds tieši ir auto pirkšanas mērķis?

 

Jo lielāks būs auto un tā dzinējs, jo lielāks nodoklis pa gadu. Kādam 2l dzinēja auto tie jau ir virs 100EUR gadā. Plus apdrošināšana. Šis laikam pirmais, tad jau arī tā būs kādi 100EUR uz gadu.

Tādam lietotam rēķini vismaz 50EUR uz remontiem un tml. pirmajā gadā (varbūt otrā, kā paveiksies). Visticamāk, uzreiz vajadzēs kādu 300EUR, lai nebūtu pēkšņi pārsteigumi ceļā.

Tad vēl plus degviela atkarībā no nobraukuma. 

Pirkšanas brīdī arī pa reģistrāciju šis tas būs (var jau būt, ka to sedz pārdevējs).

Link to comment
Share on other sites

BoratsLV

 

 

OK, bet 1. Cik gadā nobrauksi km? 2. Cik mēnesī domā tam auto atvēlēt? 3. Kāds tieši ir auto pirkšanas mērķis?

Nu gadā plānojas 10k-15k un ne vairāk. mēnesī plānoju atvēlēt nu kādus 100 euro. Auto pirkšanas mērķis ir braukāt tā nedēļā kādus 200-400km tāpēc gribētu gāzi lai ar benzīnu nesanāk tik dārgi ja piemērām rij kaut vai 12l pilsētā  

Link to comment
Share on other sites

Nu ja rēķini 50eur gadā remontiem tad ieteiktu padomāt par sabiedrisko, nekā personīga

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Es ar nesaprotu, kas visiem pēkšņi par mīlestību pret dīzeļiem Dīzelis sen jau nemaksā lētāk par benzīnu un dīzeļa dzinēja ekonomija pret mazlitrāžas benzīna motoru arī visai apšaubāma pie nobraukuma 15000km gadā piemērām.
Parādi kurš te krīt un stāv par dīzeli. Bet vispār, salīdzini degvielas patēriņu līdzīgas klases mašīnām, savādāk arguments - redz toyota yaris ar manuālo kārbu paterē  benžu mazāk, kā 3 lītrīgais bembis ar automātu. Ja brauc tos pašus 15K gadā, tāpat ietaupīsies ~ 600 eur. 
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Mjā, tik sažņaugtā budžetā sanāk 2004-2005 gada Megane ar 1.4 benzīnu + gāzes iekārta.

Ar 50€ gadā remontiem (kur tas bija minēts?) nesanāks iztikt nevienam autiņam - eļļa, filtri un mazliet piekare jau aiz simta sanāks, tad vēl zobsiksna un rievsiksna uz ik 60-70k. Uz 200km iekļausies zem 20l gāzes, ja nemēģināsi tam miroņmotoram iestāstīt, ka braucat 1. formulā.

Nezinu, kā tas viss sanāks galu galā... 

Bet nu tā kā tā, ja grib iesist pa konkrēto to kapeiku, tad jāsklatās uz francūžiem un iespējams vienkāršākiem - ja būs daudz elektronikas, nolādēsi to dienu, kad nopirki to leijerkasti - francijā nekad nemūžam nemācēs ražot uzticamu auto elektroniku.

Gāzes iekārtu arī vēlams labu - LPGTech+Hana+kādu labo reduktoru. Ar Itāļiem nevajag aizrauties - viņi īsti nezin, kas ir gāzes iekārtas uz autiņiem - atšķirība no poļiem vēl mācās... bet plēš ciparus par iekārtām gan.

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Nu gadā plānojas 10k-15k un ne vairāk. mēnesī plānoju atvēlēt nu kādus 100 euro.
Degvielai varētu pietikt, ja brauc ar dīzeli vai benžogāzi. Vēl tikpat nodokļi, remonti, apkopes.
Link to comment
Share on other sites

Nu ja rēķini 50eur gadā remontiem tad ieteiktu padomāt par sabiedrisko, nekā personīga

 

pats braucu ar auto kuram 3us gadus nav bijis nekas jamaina kopsh nopirku (nu jau 11mit gadus vecs auto), un tikai nomainot ellu/filtrus/vejstikla slotinas man tie 50eir savaacaas gadaa,protams man paveicas vinu perkot.

bet 99% auto ko nopirksi lv vari atvelet vismaz kadus 200eir gadaa ja leets auto un paveicas.

Labots - kmna
Link to comment
Share on other sites

Kas ir 11 gadus vecs un nav 3 gadus pa mūsu ceļiem nekas jālabo? man ir 3 varianti

1) Tu brauc ar RS tramvaju,

2) Tu brauc ~3k km gadā

3) Tev ir dzirdes problēmas un Tu vairs nedzirdi klabošas bukses/pirkstus/plauktus u.c

 

:D

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Kas ir 11 gadus vecs un nav 3 gadus pa mūsu ceļiem nekas jālabo? man ir 3 varianti
Vo vo, kaut kāda mistika. 
Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

Miilestiiba pret diizeli skaidrojama ar to, ka soljarku katrs kaut kur var dabuut leetaak. :D

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Miilestiiba pret diizeli skaidrojama ar to, ka soljarku katrs kaut kur var dabuut leetaak. :D

piekrītu, plus vēl patēriņš un patīkamais griezes moments un gaita, vieglāka uzsākšana. Jaudas ar vairs diezko neatšķirās no benzīnniekiem.

Pietiek pāris reizes pabraukt ar dīzeli un uzpildīties, lai saprastu ka benzīnnieku vairs nafig negribās.. Ja nu vienīgi izklaidei ar kādu kvatru vai stieni kā brīvdienu autiņu ar ko pafrēzēt.

Labots - meeris
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

 

 

Pietiek pāris reizes pabraukt ar dīzeli un uzpildīties, lai saprastu ka benzīnnieku vairs nafig negribās.. Ja nu vienīgi izklaidei ar kādu kvatru vai stieni kā brīvdienu autiņu ar ko pafrēzēt.
Pietiek ziemā pāris reizes pabraukt ar kvatru, lai saprastu, ka citu auto vairs nafig negribās :D
Link to comment
Share on other sites

Dīzelim ir spēks, benzīns piestāv tikai mocim, zālespļāvējam un vēl Eleonorai

Link to comment
Share on other sites

androidz

Pareizā evolūcija - Atmo benzīns > Turbodīzelis > Turbobenzīns :)

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Ar tādu pat ar gāzi nevarēs ielīst 100 EUR budžetā degvielai :) 

 

 

Krailsler 300m,
 

 

Normāla auto ekspluatācija sākas no 300-500 EUR/gadā. Riepas (ziemas, vasaras) jāpērk, eļļa jāmaina, logu šķidrumu vajag, ritošā daļa arī dilst, lampiņas jāmaina. Jo niknāks autiņš, jo dārgāks ceļa nodoklis. 

Tas ir autiņu ideālā kondīcijā. Ja ir kādas problēmas, tas atliek plašāk maku vērt vaļā.

 

Lēts triks, kas neiedarbojas uz visiem. Ja vienam dīzeļa bubināšana liekas seksīga, tad citam normālu kaifu sanāk ķert sākot no 6k apgriezieniem. 

 

 

Pietiek pāris reizes pabraukt ar dīzeli un uzpildīties, lai saprastu ka benzīnnieku vairs nafig negribās
 
Link to comment
Share on other sites

Copmanis

Tici man, dziļi vienalga vai benzīns vai dīzelis... Bļaģ, auto vispār nav lēts prieks, saprotu, 21. gadsimtā vajadzība, bet pērkot (ietaupot), čakerē pats sevi, cena tomēr autiņam +- atbilst tā stāvoklim. Dīzelis, Benzīns, Gāze - Benzīns pats par sevi dārgs (ja pildās tankā, nevis pie Cien. Vasīlija). Dīzelis, nav slikts, nav arī labs, bieži vien remontu cena (atkarībā no ražotāj) ir tik liela, ka tie ietaupītie 3l uz 100km var arī neatmaksāties. Gāze- Piekritīsiet, +- sludinājumos, kur autiņiem jau ir gāze ir vispieticīgākais variants un arī likta pie Cien. Vasīlija garāžā, bet jaunu likt... Hmmm... šķiet, kamēr tas agregāts tiešām atmaksājas jau gribēsies jaunu dampi pirkt... Salona auto ir mēsli, vecie arī, jebkuram 10-15 gadus vecam TOP autiņam ir savas slimības un bieži vien, to maināmās detaļas ir ar milzīgu uzcenojumu.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Dīzelim ir spēks, benzīns piestāv tikai mocim, zālespļāvējam un vēl Eleonorai

Tad jau sanāk, ka normāliem auto piestāv tikai elektropiedziņa, jo benzīns redz der tikai motorzāģiem un zālespļāvējiem, bet dīzeļi der tikai lokomotīvēs, kuģos, fūrēs un traktortehnikā.

Par abiem pēdējiem apgalvojumiem par evolūciju gan piekrītu! 


 

 

Rekur - Legacy Outback - http://www.ss.lv/msg...ack/bjjlpp.html - kas vainas?

Vot šiem, diemžēl gāze ne pārāk - saistībā ar vārstu sēžam un vārstu atstarpju regulēšanu.

Nav tā, ka Subārs ar gāzi neiet (wrx sti pat daži zirģeļi nāk klāt), bet nu ne ilgi un motors nav no lētajiem remontu ziņā.

Nu un šādos cīparos no Subaru cerēt uz kaut ko ir maigi sakot naivi.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Par šo var gari diskutēt. Ir tekošie brendi kā Audi, BMW VW, Golf, un visi pārējie autiņi. Kad paskatos uz Audi, tad salīdzinot ar citiem ražotājiem cena ir uzpūsta. Turklāt šim faktoram nav nekāda sakara ar auto stāvokli. Tāpat kā mīti par opeļa rūsēšanu un čakiem norisiem :)

 

cena tomēr autiņam +- atbilst tā stāvoklim

 

Nav svarīgi, kur viņa likta, ir svarīgs tās stāvoklis. Ar lētām iekārtām diez ko lētā braukšana nebūs. Ar pirmām gāzes iekārtu paaudzēm vispār nekāda komforta nebūs. Nākamā paaudzēm vajadzīga pamatīgāka regulācija.  Kā reiz šodien biju uz pirmo gāzes iekārtas apkopi - nu nav tā tikai filtra maiņa vien. 

 

āze- Piekritīsiet, +- sludinājumos, kur autiņiem jau ir gāze ir vispieticīgākais variants un arī likta pie Cien. Vasīlija garāžā
Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Normāla auto ekspluatācija sākas no 300-500 EUR/gadā
Drīzāk es teiktu 500 eur un uz augšu, ja ar auto tiešām brauc. Nodoklis + skate vien būs ~ 150 eur. 
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
androidz

Ar 300 EUR var izvilkt ar ļoti vecu autiņu, kur visas detaļas pērc šrotos, metini pie Vasīlija un visu pārējo apkopi, cīņu ar rūsu dari pats. Arī riepas pērc tikai lietotas.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Ar tādu pat ar gāzi nevarēs ielīst 100 EUR budžetā degvielai
Iekļausies, iekļausies jauktajā ciklā tie būs 15 litri gāzes, jeb 7,5 - 8 eur, jeb 1300 km. Bet pieņemu, ka braukšana ērta. Vienīgais gabarīti tādi, ka parkoties šad tad būs grūti.

 

 

Ar 300 EUR var izvilkt ar ļoti vecu autiņu
Un lielu, lielu veiksmes faktoru. 
Link to comment
Share on other sites

Tad nafig vajag auto, ka pa šrotiem jāmeklē detaļas un vēl pašam jāremontē.

Normāla ~10 gadus veca autiņa remonts/apkope gada griezumā ~800-1500€ (tas ir ja tiešam katru dienu braukā vismaz 100km)

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...