Jump to content

Kurā tankā atrodama vislabākā autogāze un degviela?


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

Bonifacijs

Nu tas būs specifiski gāzei, jātestē ir ar gāzi, un kravas gāze atšķirībā no slāpekļa ir par velti, pie tam tajos tankos jau tāpat visu laiku ir spiediens un kā būs sūce, tā uzreiz celsies spiediens starpsienu telpā, kā teikt nepārtraukts monitorings anyway. Degvielas cisternām ja vispār ir dubultsienu konkrētais rezervuārs, tad tur vienkārši ir čurūdens un var vien vērot vai tā līmenim nav kādas izmaiņas

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
100debija

No servisa džeka (nopietna) padzirdēju, ka Ford dīleris Latvijā pat aizliedzis liet jaunajiem dīzeļauto degvielu Lukoilā, jo neatbilstot kaut kādiem tur viņu standartiem, pat atteikšot garantiju. Lēju 95to astoņus gadus Lukoilā, bēdu nezināju. Pārgāju uz dīzeli ar DPF, turpināju liet Lukoil, filtrs bija ciet diezgan fiksi. Pašlaik pildos Viršos, Nestē. Par Viršiem labas atsauksmes no radagabala, kurš jaunā meža tehnikā pilda dīzeli. Pamēģināja Statoilu, Nesti pārmaiņus, traktors sācis mest kļūdas.

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

ka Ford dīleris Latvijā pat aizliedzis liet jaunajiem dīzeļauto degvielu Lukoilā, jo neatbilstot kaut kādiem tur viņu standartiem, pat atteikšot garantiju
Pilsētas leģenda, jebšu pīle!

 

 

Pamēģināja Statoilu, Nesti pārmaiņus, traktors sācis mest kļūdas
Sakritība.
Link to comment
Share on other sites

Pārgāju uz dīzeli ar DPF, turpināju liet Lukoil, filtrs bija ciet diezgan fiksi

 

Tu nopirki jaunu dīzeļauto?  

Vai varbūt tavējam dīzelim ar nobraukumu uz odometra 120k. bet realitātē vismaz 240k jau sen bija pienācis laiks DPF mainīt?

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

100debija

Protams, lietotam auto DPF stāvokli nav iespējams uzzināt pirms iegādes. Bet nu kopumā var noprast, ka pārāk subjektīvs jautājums, kur labāks dīzelis, pārskrienot tēmas palagam 5 lapu garumā. 

Link to comment
Share on other sites

Debija, tev varbūt būs pārsteigums, bet dīzelī ir kaudze dārgu detaļu kuru nav benzīnniekam

(Kvēpu filtrs (DPF), divmassu spararats, turbīna, augstpiediena sūknis, sprauslas) Un katras pozīcijas remots maksā vismaz 3ciparu skaitli, ja ne 4ciparu!

 

Tākā ja gribi "ēkonomēt" pērkot vecu, nojātu dīzeli - nu neviens tevi nevarēs atturēt! 

Labots - ronalds_
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Realitātē NAV iespējams noteikt, kura degviela labāka, jo neviens nav veicis nopietnus testus.

 

Teiksim iegādājies 5x identiskus,  pēc sērijas nummuriem, kuri iet pēc kārtas, jaunus dīzeļdzinējus, uzlicis tos uz stenda un darbinājis bez apstājas uz teksim 5k apgriezieniem uz dažādām degvielām teksim uz 100 000km. Pēc tam jaucot dzinēju un tā daļas laukā un skatoties nolietojumu utt.

 

Jāņem arī vērā fakts, ka laika gaitā mainās arī degviela, piegādātājs, ražotājs, piejaukumi utt.

 

Tāpēc šis jautājums ir tāds pats kā mēģināt salīdzināt kura torte ir labāka? 

 

K.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

100debija

 

 

Debija, tev varbūt būs pārsteigums, bet dīzelī ir kaudze dārgu detaļu kuru nav benzīnniekam (Kvēpu filtrs (DPF), divmassu spararats, turbīna, augstpiediena sūknis, sprauslas) Un katras pozīcijas remots maksā vismaz 3ciparu skaitli, ja ne 4ciparu!   Tākā ja gribi "ēkonomēt" pērkot vecu, nojātu dīzeli - nu neviens tevi nevarēs atturēt! 

 

paldies par vērtīgo postu, tu man beidzot atvēri acis 

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Latvijas problēma ir tā, ka nav neatkarīga kantora, kas par sabiedrības/valsts naudu stendā visus to brīnumus pārbaudītu. Sākot ar degvielas un eļļas piedevām un beidzot ar visādiem elektroenerģijas taupītājiem.

Link to comment
Share on other sites

marrtins

DPF stāvokli kaut cik nevar noteikt mērot pretspiedienu? :umnik:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Žaks Noriss

Vakar Neste ieraudzīju, ka parastais (lētais) dīzelis stāv ar bļembu līdz -20 grādiem, bet dārgais Pro dīzelis ar bļembu līdz -37.

 

WTF? Šitā spiedīs pirkt par 10% dārgāko Pro?

Link to comment
Share on other sites

 

 

WTF? Šitā spiedīs pirkt par 10% dārgāko Pro?
Tu ko? Kad zem -20c esi redzējis. Ja jau tāda paranoja, ir taču statoils, lukoils, tālbraucēju nolietās soļkas kannas...

Da i vispār, gasoline uber alles.

Link to comment
Share on other sites

Līdz šim ziemās Nestē  saļaras parastās minimālā temperatūra blembā "mainījās" atkarībā no apkārtējās vides temperatūras. Bet Pro saļara parādījās, ja nemaldos,  tikai šopavasar, tad jau redzēs, kā būs.


 

 

Tu ko? Kad zem -20c esi redzējis

 

 

Pie acu ārsta jāiet, ja tik lielus ciparus neredzi. Kā Tu medicīnisko izej, ar pudeļu dibeniem uz acīm?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Pie acu ārsta jāiet, ja tik lielus ciparus neredzi. Kā Tu medicīnisko izej, ar pudeļu dibeniem uz acīm?
Ej dіrst.
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ej dіrst.

Cik patīkami redzēt, ka ir atslēgts vai nedarbojas foruma pārgudrītis-tekstu labotājs, misters pieklājīgais...

Link to comment
Share on other sites

Nav atslēgts un darbojas, misters pieklājīgais ar nav muļķis, saprot, ka šoreiz vajadzēja. 

Link to comment
Share on other sites

sen jau noskaidrojās - iekrāso zīmīgas vārda saknes 1 burtu, un nekāda cenzūra vairs nedarbojas.

jebkurā gadījumā - var taču izmantot iespēju "Ziņot administrācijai".

Link to comment
Share on other sites

jebkurā gadījumā - var taču izmantot iespēju "Ziņot administrācijai".

Tās ziņas caur šo pogu lasa tikai viens cilvēks, šī foruma rupeklību etalons, tāpēc saku no pieredzes, nav vērts, pašu bonusā nosauks dažādos vārdos..

 

Par labāko autogāzi vai degvielu. Pildos tikai staķikā, jo pa ceļam. Agrāk pildījos lukoil, šad tad latvijas naftā, atšķirības nav pilnīgi nekādas.

Link to comment
Share on other sites

par degvielu runājot.. statoil/lukoil.. neste arī nav slikta, bet tā īsti uz rokas pirkstiem sanācis pildīties. aber šajos lauku dusos gan labāk nepildīties.. vienreiz sieva laukos būdama ielēja.. mašīna smirdēja.. ielēja statoil.. uzreiz cita štelle.. dīvaini, bet tā sanāca.. kopš tā laika esmu piekodinājis neliet mistiskos dus tajā pašā Latvijas naftā, ja nemaldos tas bija... :D

Link to comment
Share on other sites

Tā ir, tādos mazajos DUS, kur klientu apgrozījums mazs, degviela stāv nez cik ilgi, savulaik gāzi tādā biju uzpildījis, auto uzvedās jocīgi.

Piemēram, LN kur pildīju gāzi, gāzi vedot no Lietuvas, nolēmu pamēģināt, kāda atšķirība, bet kā jau teicu, nekādas.

Tik pat labi, lietuvietis to gāzi ved, bet balonā tas pats gasprom vien ir.

Link to comment
Share on other sites

Mana pieredze ar dīzeļiem uz 535D, vislabāk patīk prastais Statoil dīzels. Pamēģināju kādas divas bākas Lukoil - nekādas atšķirības nejutu, bet statoili ir vairāk - attiecīgi ērtāk. Ar statoil ūberdīzeli iet biki sūdīgāk kā ar prasto. Nestes PRO galīgi garām - iet jūtami sliktāk, sajūta kā nečipotam :/ Izbraucu kopumā kādas 4 bākas (2:2 ar kāda laika nobīdi devu otro iespēju - nekā) ar to PRO, reāli besī. Gadā nodedzinu gandrīz 4t.

Ar 1.4D Corolla nav nekādas šķirbas ar ko brauc :sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

Nu Statoil gadus 10-15 atpakaļ krāšņu dīzelīti vienu dienu patirgoja, 45 autiņiem kirdik iestājās, Rubesa ilgi locījās  :)

Link to comment
Share on other sites

Mana pieredze ar dīzeļiem uz 535D, vislabāk patīk prastais Statoil dīzels.

manam 730d galīgi nepatīk statoil žļurga, kūp kā nojāts kamazs. ar nestes dīzeli kā diena pret nakti, motors tukšgaitā nekrata mašīnu, vispār nekvēpo, iet arī labāk- 0.35s 0-100 :D

Labots - Guest
Link to comment
Share on other sites

Varbūt Statoil pīrādziņu tirgotājs?  :sarkasms: Zinu ka neesi! Pēc Stotoil benzīna baigi nobraukums lēkā, dažreiz ir pat 2 L/100 starpība, nolēmu ka tas nav OK, ar Neste tā nav  tur arī cenšos pildīties!

Link to comment
Share on other sites

2L benzīnam tas nav nekas - gan jau pasmagāki zābaki vai aukstums iestājies :D Pēc kā nomēri tos 2L? Es mēru pēc bāka/km un vienmēr 65L=+-650km, ja nav izteikti garie pārbraucieni.


 

 

ne man vienam tāda pieredze ar nesti un statoil

Nez, nav baisi kūpējis atkarīgi no tā kur pildās. Kaut kāda pelēcīga migla jau tur nāk ārā, protams, bet mellie mākoņi nav novēroti. Ja pastāv ceļmalā 1/2h papļāpāt pa tel un pēcāk uzberot tad gan normāls negaiss tiek izspļauts :D

Atminos intercooler trubā bi ieviesusies mikroplaisa. Nu tad gan bi lokomatīve berot vai neberot :D

Link to comment
Share on other sites

Kurš mēra patēriņu starpsezonā? Braucu es vienādi vienmēr, un vispār kompis mēra, ko man tu iespringt! Un tikai nevajag par komjiem, cik man ir bijušas mašīnas, vienmēr viss ir bijis ok pēc saildzinošās metodes, kura jau arī nav ideāla, jo visu gaisu no bākas ir grūti dabūt arā!

Link to comment
Share on other sites

intervall

Leju tikai Neste un Lukoil. Lukoil DD līdz -29C.

Ieraugot degvielas filtru pēc pusgada pildīšanās Statoil, tur vairs neleju.

Link to comment
Share on other sites

intervall

Nu, nevar visiem būt ideālā stāvoklī kā tev 20 gadu veca lamata ar visu oriģinālo rūpnīcas piekari  :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

intervall - idiots, kurš neko sakarīgu nespēj pateikt tikai apdirš citus.

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Un ko tu tur ieraudzīji? Varbūt bāka sen izrūsējusi un pilns filtrs ar rūsu.

 

 

Ieraugot degvielas filtru
 
Link to comment
Share on other sites

intervall

Filtrs gandrīz melns. Man ir plastmasa bāka :)

Un tā uzreiz pēc pirkšanas ņemta nost, jo tika pūsta grīda ar mastiku un bāka pie reizes tika pārskalota.

Ar lukoil, neste filtrs gaišs, ir gan arī tāds mazliet ūdeņains, kkāds kondensāts bākā rodas.

Nu, nav visi naivi pamuļķi kā tu, ruberoīd.

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

intervall, uztankojies Lukoilā pēc tam, kad tika atvesta degviela. Arī filtrs būs netīrs(pārbaudīts praksē gan ar gāzi, gan benju, gan DD). Tad to pašu izdari nestē... Hmm, beigās laikam nepaliks neviens kantoris, kurā varēsi pildīties... ko tad?

 

Hmm.. vēl viena jocīga doma... filtrs netīrs... Vai filtrs tāpēc arī nav domāts, lai tas filtrētu un draza viņā nosēstos? Kaut gan noteikti ir pieejami filtri, kuri vienmēr ir tīri. Iesaku pameklēt, būs pilna laime!

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

Vispār būtu laiks pie mums ar tos dīzeļus sākt pilsētās aizliegt. Nu ne uzreiz, bet termiņus noteikt. Piemēram, no 2020.gada iebraukšana Rīgas centrā tikai Euro5 un augstākiem.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

intervall

@@rubb,

Te runa ir par degvielas kvalitāti, nevis par to, kam paredzēts filtrs. Protams, gaitā/pateriņā nav nekādu izmaiņu lejot degvielu augstākminētajos tankos, kas liecinātu, ka kādā ir kkas labāks/sliktāks.

@@e = d

Diemžēl dažs labs dīzelis smird mazāk kā benzīnnieks, smird nojāti aparāti vai galīgi vecie dzinēji.

Benzīnnieks, kam izgriezts katalizators, kam ir 2 zondes, smird vispār traki, par sagāzētajiem aparātiem vispār nerunājot. Tā, ka nevajag te gudri gudri izrunāties par to, ka dīzelis smird. Laikam neesi redzējis normālu dīzeli.

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...