Jump to content

renault master audio uzlabosana


 Share

Recommended Posts

Sveiki kungi, ir jautajums par renault master radioaparata tehniskajam iespejam.

Radio ir loti labs ar vadibu pie tures, bluetooth, telefonu, usb, aux. Paslaik tam ir pieslegtas tikai 2 tumbas, interese pieslegt vel 2 un subuferu. Radio marka un modelis ir nenosakams, vismaz man to neizdevas atrast. Pielikuma bildes pec kuram vajag atkost kas ir kas.

post-98360-0-82412500-1405097754_thumb.jpg

post-98360-0-23004900-1405097767_thumb.jpg

post-98360-0-36421700-1405097776_thumb.jpg

post-98360-0-91778900-1405097784_thumb.jpg

post-98360-0-03963600-1405097793_thumb.jpg

post-98360-0-74789100-1405097801_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

neredzu, ka tur būtu iespēja tā vienkārši pieslēgt papildus tumbas un subi.

aparāta menu ir iespēja regulēt front/rear skaļumu ?

ja ir, tad vēl ir cerība, ja nav, tad bez papildus pastiprinātāja un ķirurģiskas iejaukšanās nekas prātīgs nebūs.

Link to comment
Share on other sites

Par front/rear uz sitiena nepateiksu bet ceribas liku uz to ka radio ir pilnas kontaktu rindas, vai ir iespejas tas kaut kada veida izzvanit?

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Kaut kā man ta vien liekas lai kā arī necenstos renault+standarta magnetola ir vienkārši nolemta draņķīgai skanēšanai lai arī kādu subwooferi tur arī neiebāztu. Nu vismaz cik pats agrak esmu mēģinajis kaut ko auto skaņa uzlabot, tad nu pilnīgi nekas nav sanācis - skaļāk var dabūt, bet nu ciešamu skaņu nu nekādīgi. Lai saprastu par ko ir runa vari brīvā brīdī aizčāpot uz kādu autoplaci un nu paprasīt paklausīties mūziku kāda teiksim īstā Jaguar (ne  tajos kas uz ford mondeo bāzes) kaut kādu XJ ar kadiem 5-6 litriem zem kapota, vot tur ļoti bieži ir izcilas audiosistemas iekšā - paklausies tadu 5 min un saproti ka savā autiņa nemaz negribas rādio ieslēgt lai nebojatu nervus

Link to comment
Share on other sites

bonifācij - nelec nu uzreiz otrā grāvī. cilvēks normāli pajautāja, nekādas prasības par audiofīlismu nebija.

Labots - mafijs
Link to comment
Share on other sites

Cilvēks pavisam ko citu grib, bet tu te nevajadzīgu salīdzinājumu met.

 

mafijs jau pasteidzās.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

renault+standarta magnetola ir vienkārši nolemta draņķīgai skanēšanai

Lūgums nevispārināt. Virknei reņu standartā stāv Alpine audio. Nav jau protams B&O, bet šī standarta pakete ir laba un  ir krietni labāka par veselu čupu citām standarta iebūvētajām audiosistēmām

Labots - m2tv
Link to comment
Share on other sites

Mazliet no pieredzes.

Ja buss ir jauns, tad pagaidi, lai jaunie skaļruņi "iesilst".

Pēc pāris mēnešu "sildīšanas" būs labāka skaņa. Protams, nebūs Bonifācija pieminētā Jaguar skaņa, bet labāka būs.

Link to comment
Share on other sites

adio marka un modelis ir nenosakams, vismaz man to neizdevas atrast.

Ja nekļūdos tas ir  (izdzēsts). Meklē dokumentāciju vai konsultējies pie auto audio speciālistiem ko ar viņu var izdarīt

Labots - m2tv
Link to comment
Share on other sites

pagaidi, lai jaunie skaļruņi "iesilst". Pēc pāris mēnešu "sildīšanas" būs labāka skaņa.

Ko tādu par skaļruņiem pirmo reizi dzirdu.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Par fiziku esmu dzirdējis, bet nezinu ko tā dara. :)

Bet dabā tā notiek.

 

Tepat forumā bija tēma, par skalruņu "sildīšanu". (vairāk tur tika skaldīti mati par vadiem),

Doma tāda, ka katrs skaļrunis, kurs tiek izņemts jauns no kastes skan sūdīgi. Pēc "sildīšanas" skaņa uzlabojas.

Link to comment
Share on other sites

Pēc "sildīšanas" skaņa uzlabojas.

Tu biji domājis, tipa padarbina kādu laiku? Obkatka saucamā, što ļi? (nesaprati, pārtulkošu)

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

(labots)

Buss ir jauns, kolegim ir jauns mazais Trafic un tur ir 4 tumbas kas skan vairak ka labi.

Ok precizesu jautajumu, vai var kaut ka parbaudit brivos kontaktus pie kuriem nepienak vadi, vai ir kads signals no tiem?

Labots - wanags
Link to comment
Share on other sites

Ar osciologrāfu :) nu sliktākā gadījumā ar analogo voltmetru, bultiņa lēkās mūzikas ritmā .

Link to comment
Share on other sites

Man bija līdzīgs jautājums ar Ford tranzit busa maģi, tagad plauktā stāv ford busa maģis jo tam tikai tās divas izejas strādāja no dzimšanas

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu labi jau labi, es vien par to ka var gāzt naudu tai busā cik gribi, bet vienalga nekas kardināli tur nemainīsies, tb diezgan apšaubāms ieguldījums - vieglāk autiņu nomainīt, bet nu ja ir vēlme un iekšas var kā dons Kichots vējdzirnavas taranēt

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Pasažieru vai kravas versija?

Ja kravas..

 

Ja nomainīsi stock skalrunus pret sakarīgākiem divkomponentu , tad pilnīgi pietiks tikai ar priekšējiem un subi. Nuu protams arī pastūzis būs vajadzīgs ar hi input ieeju.

 

 

Pats pats lētākais variants: aktīvai subis un ja vēl neapmierina skanējums, tad arī nomainīt stock skalrunus.

Labots - krishax
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bonifācij, tak beidz. Šis tik grib, kā vēl atrast variantu, kā vēl divus skaļruņus pieslēgt. A tu ko?

 

Autor.

Nu var jau arī vēl paralēli vai virknē, ja savādāk nesanāk. Nesaproti, pastāstīšu, varbūt arī kāds cits pateiks.

 

tam tikai tās divas izejas strādāja

Bez shēmas sameklēt būs grūti.

Link to comment
Share on other sites

Pašam maģim principā nav ne vainas. Viņš noteikti nav vājākā vieta sistēmā. Papildus skaļruņi pa lielam arī neko nedos.

 

Uzlabošanas soļi: 

 

1. Sakarīgi 17 cm divkomponentu skaļruņi oriģinālo vietā. Skaļruņu kvalitāti rupji skatoties var pēc cenas noteikt. Bez ~100eur nekas nesanāks. Tas uzlabos skanējumu pamatīgi, jo oriģināli praktiski visām mašīnām tiek likti mēsli pa pāris eur, nevis sakarīgi skaļruņi.

2. Ja ar šo par maz - jātaisa podiumi - akustiskais noformējums skaļruņiem - oriģināli mašīnām tas ir nekāds - skaļruņi nostiprināti ļurīgā plastmasā viss apkārt vibrē un grab. Sakarīgs akustiskais noformējums dos pamatīgu skanējumu uzlabojumu.

3. Ja arī ar šo ir par maz, tad jātaisa line out izeja oriģinālajam maģim - tas nav nekas sarežģīts - domāju ka jebkurš kurš ko sajēdz no elektronikas to spēs izdarīt. Jāliek pastūzis ar Low pass un Hi pass filtriem lai nogrieztu basus uz priekšējām tumbām un padotu viņus uz sabu. 


 

 

Bez shēmas sameklēt būs grūti.

 

Nekas tur nav nav grūti arī bez shēmas! Izejas pastūža mikrenes atrast un identificēt ir elementāri. Tālāk pēc  datasheet  atrodam pie kurām kājām pienāk signāls un caur kondensatoriem noņemam.

Link to comment
Share on other sites

Spriežot pēc tā, ka Renault aprīkojumos nāk 2x15W maģi tad tur arī ir tikai 2 jaudas kanāli.

Slēgt tur klāt kādas komponentes, neredzu jēgu, būs tikai sliktāk (zemāka jutība).

Uz paneļa šitiem ir sakarīgas oriģinālaš skaļruņu vietas. Neesmu jaucis, bet izskatās, ka varētu būt pat 13cm.

Lai gan tomēr pēc googles skatoties tikai 10cm. Lai gan, ar pavisam vienkāršu pagraizīšanu utml. gan jau arī 13cm varētu ielikt.

Ja nu ļoti gribas oriģinālo maģi saglabāt, tad reālākais ir uzreiz domāt par atsevišķu pastiprinātāju.

Jāmeklē vai nu tāds, ka jau ir hi-input, vai arī var iepirkt pāreju no hi uz low, maksās kādi 10EUR.

Ko es darītu. Uz paneļa oriģinālajās vietās liktu kādus 10cm koaksiāļus vai arī platjosliniekus. Durvīs ir vieta 16cm skaļruņiem, tur tādus arī piemeklētu. Uz to visu tad vajadzētu 4 kanālus, signālu sadalītu patiprinātājā. Vajadzētu skatīties uz tādu, kam HP un LP kanāliem regulējas vismaz līdz kādi 250Hz.

Tad vienu kanālu vajadzētu subim. Līdz ar to vai nu viens 5kanālu, vai 1 4kanālu un kāds monobloks.


 

 

Nekas tur nav nav grūti arī bez shēmas! Izejas pastūža mikrenes atrast un identificēt ir elementāri. Tālāk pēc datasheet atrodam pie kurām kājām pienāk signāls un caur kondensatoriem noņemam.

Iespējams, ka atjaucot maģi, uz plates pie štekera jau ir apzīmējumi par to, kas ir kas. Bet kā jau teicu, tr visticamāk ir tikai 4 kanāli.


Apmēram kaut kā tā20130525_092403.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nav prāta darbs likt priekšā tumbas gan uz paneļa, gan durvīs!  Jā - dažās hi-end sistēmās tādi risinājumi ir redzēti, tomēr uztaisīt korekti tādu sistēmu ir ļoti sarežģīti, es teiktu ka bez mēraparātiem pat neiespējam! Priekšā vajag komponetu skaļruņus. Ja gribam kaut kādus basus tad 17 cm. Durvīs jāliek lielie skaļruņi, pīkstuļu vieta jāpiemeklē - kur labāk skan - iespējams ka var likt ari paneļu skaļruņu vietā. 

Ne jau skaļruņu skaitā ir spēks! Kvalitatīvi 17 cm komponentu skaļruņi skan pat ļoti pieklājīgi. Un ja viņiem uztaisa labu akustisko noformēju tad gandrīz var braukt uz sacensībām. Tā kā parasti pietiek ar diviem kanāliem. Nu un vēl sabs - 2+1. Ntie skaļruņi lai paliek profiem un reklāmas speciālistiem! 

Link to comment
Share on other sites

Ev, nu tak liekas mierā ar mēraparātiem un sacensībām. Autoram nebūt tas nav mērķis.

Kāpēc vienmēr tāda veida topiku uz jādzen hiendistu audiofilisma galā?

Bija vienkārsi ieteikumi - nomainīt skaļruņus, pielikt papildus pastiprinātāju - kā pieslēgt - ar ķirurģisku iejaukšanos vai ar HI-input.

Liekas nu mierā ar podiumiem utt... tas nafig nav vajadzīgs.

Link to comment
Share on other sites

Un vēl atceramies, ka subjekts ir milzu šķūnis - renault master, iespējams, pat ne privāts, bet darba devēja iedalīts lietošanā.

Link to comment
Share on other sites

Buss sakuma bija kravinieks kuru parbuveja par 6vietigu, kravas nodalijums atseviski. Paslaik tumbas ir tikai prieksa durvis, paneli tam nemaz nav paredzeta vieta. Radio mainit negribu. Laikam bus jamegina no dilera dabut radio shema ja tada viniem ir, ja nav tad japerk gudraks pastuzis un jasledz klat pie esosajam izejam!

Link to comment
Share on other sites

iekas nu mierā ar podiumiem utt... tas nafig nav vajadzīgs.

 

redz kaa nu sanaak . tagad tas skan pa klusu, pa daudz grabonjas, pa daudz putras,basa nemaz nav  un vispaar nekaa nevar saprast. pieliks veel 2 skaljrunjus. kas mainiisies ?????? veel visa taa piemineetaa 2x vairaak. pieliks subu bez jebkaadas sajegas, grabees viss veel 32x vairaak. vai tad taads tas meerkjis ir ????????????

 

es saprotu ka podiumums neviens nebuuvees, jo tas jau ir 3x daargaak nekaa veel viens graboshu skaljrunju paaris kautkur kautkaa iestuukjeets, pareizi ???????????

Labots - kevins
Link to comment
Share on other sites

Mērķis ir atrast, vai ir vēl diviem skaļruņiem izejas paredzētas. Pārējo pēc tam varēs spriest.

Link to comment
Share on other sites

kavins arī tur pat .... - ja sistēma nav n-tūkstošu vērta, tā "neskan".

nu jopcik, tak nolaižaties reiz no tiem debesu augstumiem vienreiz lejā.

Visi audiotopiki tā tiek sajāti.

Link to comment
Share on other sites

J.Reinis
Ja nomainīsi stock skalrunus pret sakarīgākiem divkomponentu , tad pilnīgi pietiks tikai ar priekšējiem un subi. Nuu protams arī pastūzis būs vajadzīgs ar hi input ieeju.  

 Vienīgais reālais komentārs par tēmu. +1

 

Paskaties auto instrukcijā par to, kādi skaļruņi (pretestība, diametrs, montāžas caurumi) pašlaik uzstādīti, un aizej uz jebkuru auto audio veikalu un pēc specenes paņem jaudīgākos divkompoentu skaļruņus, ko tas maģis spējīgs kustināt. Piepērc minēto aktīvo subi ar lieljaudas ieeju, un principā par ~250 Eur būsi sasniedzis tās kārbas maksimālo skaņražību. Dēļ kabīnes un nodalošās sienas formas busā vari uzreiz aizmirst par kvalitatīvu skaņu.

Labots - J.Reinis
Link to comment
Share on other sites

J.Reinis

Nu nafigam?! Tu spēj izalsīt, ko tev saka vienīgie cilvēki ar kaut kādu pieredzi auto apskaņošanas lietās?

 

Atver taču to maģi un paskaties iekšā - visticamāk vispār konkrētie pini neturpinās uz plates. Ja nespēj atskrūvēt, paņem kaut multimetru un piešauj pie attiecīgajām izejām, kad uzgriezts skaļāk - redzēsi, vai voltāža lēkā.

Labots - J.Reinis
Link to comment
Share on other sites

Karoče rezumējums:  nometam no klints šo Master ņemam Aston Martin (vēlams One77) ar Bang&Olufsen audiosistēmu un baudām mūziku. Viss parējais ir sūds un nekam neder

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Par apskanosanu cik man vajadzigs es zinu, problema vel jo projam ir izejas un uz to ari koncentrejamies.

Link to comment
Share on other sites

Par apskanosanu cik man vajadzigs es zinu, problema vel jo projam ir izejas un uz to ari koncentrejamies.

Tavuprāt forumā piebursim vajadzīgo izeju? Modeli es tev taču uzrakstīju, meklē rokā shēmu. Būs shēma būs viss skaidrs. Kaut kur pazibēja rakstīts ka šis maģis stāv arī xxx audiopakās, ja tā ir taisnība tad ir jābūt izejai 4 tumbām un uz 2 pīkstuļiem

 

 

Atver taču to maģi un paskaties iekšā

nu protams ņemam jaunu autiņu ar dīlera garantiju un jaucam ārā komponentēs... tautas daiļamata meistari slaidīs vēl kaut kur uz īso, nosvilnās elektroniku busam - vot būs puņķi un asaras

Labots - m2tv
Link to comment
Share on other sites

 

 

jaunu autiņu ar dīlera garantiju

 

paarlasu topiku, un neredzu, kur buutu rakstiits, ka busam ir diilera garantija. ir tikai teksts, ka buss ir jauns( vinjam jauns, globaali- 2008 gada piem ) . ja jau tam ir diilera garantija, tad kur ir garantija, ka diileris pieljaus, ka 3rd persona jaunaa busaa ar garantiju pashrociigi vienos klaat kontaktus pie radio, vilks pa hvz kurieni jaunus vadus, un kautkur skruuvees kautkaadus skaljrunjus. Autors kautkaa pa sho teemu nerunaa.... Jautaajums ir----- vai to vispaar var dariit, un to var noskaidrot pie diilera, ja jau tas buss ir tik jauns un ar garantiju.

staasts nr2

kaads tagad pateiks ka tam un tam ( vai links netaa piem uz bildiiteem ) pinam ir vajadziigaas izejas. autors piesleedz, un sliktaakajaa scenaarijaa magjis nodeg, diileris pasuuta vienu maaju taalaak. Kas vainiigs ????

Link to comment
Share on other sites

Ja butu shemu atradis tad nejautatu seit pec palidzibas.

Neredzu nevienu vietu kur tu prasītu shēmu.Es tev pat modeli nosaucu un kur vēl liek šo maģi. Ok, ja ne tad ne dzēšu ārā.

Lai arī cilvēki te vairumā ir pozitīvi, šim forumam tomēr ir cits virziens. Ja man vajadzētu padomus par auto audio, IT forums būtu viena no pēdējām vietām kur es to meklētu, bet sāktu ar car audio fanu un konkrētās auto marku īpašnieku tusiņu vietām, tur noteikti būs zinošāki cilvēki. 

 

P.S b.. kā gribas piesaukt betona iemīļoto frāzi

 

 

autors piesleedz, un sliktaakajaa scenaarijaa magjis nodeg, diileris pasuuta vienu maaju taalaak. Kas vainiigs ????

Kapeikpisējs tautas daiļamatmeistars. 

 

 

neredzu, kur buutu rakstiits, ka busam ir diilera garantija.

Konkrētā maģa izstrādne ir  2012gads, saliekot kopār ar TC vārdiem par jaunu busu - domāju ka ne vairāk par 2 gadiem ir konkrētajam busam, tb garantijnieks. Protams pastāv arī variants ka maģis ir iebāzts vēlākos laikos

Labots - m2tv
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...