Jump to content

segums zem lamināta


rokijs
 Share

Recommended Posts

tā kā ir parādījusies doma siltināt grīdu, tad parādījās izvirtīga doma pa visu grīdu izklāt kaut kādu izturīgo putuplastu, tvaikizolāciju  uz tā kaut kādu isoplaat plāksni un tad laminātu :)

 

bet šķiet ka bieži tā nerīkojas - vai tas dēļ līmeņošanas/ skaļuma vai kā cita?

Link to comment
Share on other sites

apakšķlājs tas skaidrs, es domāju tieši šo konstrukciju no putuplasta bez sijām/ lagām

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Putuplasts jau spiediena ietekmē deformēsies un novietojot skapi redzēsi, cik šķība kļūst grīda :) Arī nederēs daži cm biezums, vajadzēs vismaz 5-8cm, citādi lauzīsi laminātu.

 

Vajag konstrukciju ar dēļiem, uz kā turās tās plāksnes un zem tā veidot izolāciju ar putuplastu vai vati. 

Link to comment
Share on other sites

pa lielam sanāk peldošā grīda. liec putuplast sākot ar 150 marku un būs lab, jo biezāks, jo siltāka grida būs.

var jau  vēl bērt keramzītu, grīdas  reģipsis divās kārtās, isooplati un laminātu vai trislānu parketu pa virsu

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Šis man kā reiz arī aktuāls jautājums, lai netaisītu jaunu topiku, pajautāšu Jūsu viedokli manā situācijā.
Ir doma atjaunot veco dēļu grīdu.
Pašlaik ir hruščovkas stock kofigurācija/instalācija. Dēļu grīga ar n kārtām krāsas un

spraugām no 1-6mm starp dēļiem, kas čīkst un staigā. Paši dēļi ir labā stāvoklī.
No sākuma domāju, pasaukt čaļus, kas nodarbojās ar uzslīpēšanu un nolakošanu, aizšpaktelējot

spraugas un citus gļukus. Bet dzīvē esmu redzējis, ka laika gaidā špaktelis no spraugām

izbirst, jo dēļi staigā.
Tad nu mana doma ir izjaukt to grīdu pa detaļām un pārnaglot (skrūvēt) ar krāsu uz leju (lai nav tik daudz jāslīpējās) un bez spraugām. Tad saukt iepriekšminētos čaļus ar slīpmašīnām un lakām.
Vai kāds ir dzirdējis ka šādi arī dara? Vēl bija doma, ka varbūt dēļiem iefrēzēt kautkādu pusspundi, lai spraugas novērsu vēl vairāk, vai arī pietiks tikai ar pārskrūvēšanu?
 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

meeris

Cik labā stāvoklī tie dēļi? Varbūt nav jēgas čakarēties un labāk jaunus dēļus pasūtīt. Pirms tu neesi apgriezis dēli otrādi, nezini viņa stāvokli, varbūt jau pussapuvis. 

Link to comment
Share on other sites

Vizuāli izskatās ok un nav aizdomas, ka tur kādreiz varētu būt ūdens turējies (istabas).

Jauni dēļi vienmēr būs labāk (ja vien nav kāda vēsturiska vērtība). Izmaksu starpība varētu būt diezgan ievērojama. Kautgan pirmais, kas izleca no ss.lv

http://www.ss.lv/msg/lv/construction/materials/timber/boards/bebeho.html

sāk likt man šaubīties, vai vērts čakarēties. Te jau ir ar visu spundi un ēvelēti. Nez vai kautkas vēl jāslīpē pirms lakošanas?

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

 

 

Jauni dēļi vienmēr būs labāk
Tā gan nebūs taisnība. Veciem dēļiem ir liela priekšrocība, ka tie vairs nerausies pie centrālapkures siltuma un līdz ar to grīdā nebūs šķirbas.

Neesmu rezējis tikko iegādādātus dēļus (lai arī rūpnieciski žāvētus un kaltētus), kas nerautos un neveidotus šķirbas.

Link to comment
Share on other sites

Apakšā pagrabs vai bomžatņikis - dzīvoklis ar atslēgtu apkuri, ka jāsiltina? Bet pīrāgs kā kaads saka - peldošā grīda (siltumizolācija, tvaika izolācija, ja apakšā leduskapis, grīdas reģipsis vai osb, vai finieris (var pačekot atgriezumus būs lētāk) un tad apakšklājs un grīdas segums, var arī pa tiešo bez apakšklāja)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Grīdas dēļus pārnaglot ar krāsu uz leju - var izrādīties, ka dēļu profils nav simetrisks, tas ir, apakša dēļiem ir savādāka nekā augša. Lielākā daļā tā ir. Dēļiem ir apakša un dēļiem ir augša.

Link to comment
Share on other sites

Nez vai kautkas vēl jāslīpē pirms lakošanas?

 

Jāslīpē un jāšpaktelē ir/būs vienmēr, ja vēlies baudāmu rezultātu!

 

 

iefrēzēt kautkādu pusspundi, lai spraugas novērsu vēl vairāk

 

Šobrīd dēļu segums ir bez spundes?

Nevaru iedomāties nevienu pakalpojuma sniedzēju, kurš pārfrēzēs krāsotus dēļus... 

 

 

doma ir izjaukt to grīdu pa detaļām un pārnaglot

 

Nebūs, atmet domu.

 

Ja segumam nav pilnas spundes, tad viengabalaini stabilu klājumu nedabūt. Siju izvietojuma attālums maksimums līdz 60cm. Esošo dēļu platumu neesi pieminējis.

Iesaku tomēr "uzslīpētājus" (pēc Taviem vārdiem) paaicināt, lai novērtētu un vienotos par saprātīgāko risinājumu.

   

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Par dēļu stāvokli saku tāpēc, ka eksistē koka grīdas, kurām ir visparastākie dēļi bez spundēm, ar 10 krāsas kārtām, sacaurumoti ar dažādiem priekšmetiem un naglas sadzītas bezjēgā. vai vērts tādu restaurēt, ja pažobelēs var salasīt labākus materiālus? Mora darbs slīpēt, špaktelēt, n reizes lakot ir pasākums uz visu vasaru, ja to dara pats.

 

Ir gan firmas, kas ierodas ar saviem profesionāliem aparātiem un noslīpē dienas laikā visas krāsas kārtas un negludumus. Tālāk jau špaktelēšana un lakošana ir vienkārši. 

Link to comment
Share on other sites

Kā jau minēju, tad tā ir hruščovkas stock konfigurācijas grīda. Dēļu platums 10cm, bez spundēm.

Esmu redzējis un lietojis tieši tādas pašas grīdas, kas ir noslīpētas, nošpaktelētas un nolakotas. Izskatās super, bet baigi nepatika spraugas starp dēļiem.

Slīpēt, špaktelēt un lakot es pats neņemšos, jo ir čaļi, kas atbrauks ar speciālu aprīkojumu un noslīpēs pa pāris stundām.

Nav pamata domāt, ka dēļi ir sliktā stāvoklī. Doma vienkārši noraut nost , sakārtot sijas kas ir apakšā (lai nestaigā) un pārskrūvēt kārtīgi ar skrūvēm un bez spraugām. Ja pieklapētu viņus atpakaļ ar krāsu uz leju, tad augšpusei vajadzētu būt ar daudz mazāk gļukiem un bez krāsu kārtām, kas atvieglotu slīpēšanu.  (nav redzēts ka tā laika hatoniem lika kautkādus speciālus dēļus ar dažādiem profiliem).

Spundi/pusspundi var iedzīt jebkurš, kam ir pieejams normāls darbagalds ar frēzi, bet šķiet ka no šīs idejas atteikšos, domāju, ka vienkārši cieši saskrūvējot dēļus (iespējams ar rokas ēvelīti pie sāniem nedaudz būs jāpiestrādā) rezultātam vajadzētu būt pietiekami labam, lai spraugas aiztaisītos nujau ar lakas vai sliktākajās dažās vietās ar špakteļa palīdzību.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Sanāc reiz darboties līdzīgā 5...6 kvadrātmetru virtuvē ar grīdas atjaunošanu. Nezinu vai hruščofka, bet no baltiem ķieģeļiem un laikam 5 stāvi.

 

Rocība toreiz nebija, slīpēju ar rokas aparātu, bet no sākuma sadzinu naglas dziļāk vai uzmanīgi noslīpēju, lai nerauj nost smilšpapīru. Vidu noslīpēt nav māksla, grūtāk iet zem radiatora un pie sienām. Tur var nākties pacīnīties. Beigās ieguvu ne ideāli nospīlētu grīdu, bet 99% vecās krāsas bija nost. Pēc tam visu pāris reizes pārlaidu ar grīdām paredzēto eļļu un par to visu aizmirsu. Pats tur nodzīvoju laikam 3 gadus un grīda bija OK.

 

Spraugas neaiztiku, tās nebija tik kriminālas un sīknauda iekšā nebira. Šķiet tie bija dēļi bez spundes, bet sīkāk nepētīju.

 

Mūsu laikos gala rezultātu dēvētu par hipster vai vintāžu.

Labots - Žaks Noriss
Link to comment
Share on other sites

Meeris- es varu tikai pabrīnīties par tavām idejām ar grīdas sakārtošanu, ja tu restaurētu kādas 100 gadīgas mājas grīdu, tad to vēl varētu pieņemt

 

(iespējams ar rokas ēvelīti pie sāniem nedaudz būs jāpiestrādā)

ja sijas kustas, tad jāizņem daži dēļi lai tās nostiprinātu, dēļi jāsaskrūvē, jānolīdzina un uzklāj laminātu. Ja gribi dēļu grīdu, bet lētāk- pērc līmētos, spundētos dēļus un grīda izskatās kā parkets, pats tādu ieklāju vasarnīcā.

Link to comment
Share on other sites

Žak, tavs objekts gadījumā nebija Tomsona ielā?

 

Mieri, negribu es lamināta grīdu. Skatos ka grīdas dēļi maksā apmēram 10 eiro m/2.

Īsāk sakot, izskatās, ka būs jāizjauc un jānovērtē stāvoklis, tad arī izdomāšu vai likt jaunus dēļus, vai saskrūvēt vecos atpakaļ. Ja vienīgā starpība ir spundes neesamība, tad neredzu nekādu jēgu pirkt jaunus. Kā biedrs _dunduks_  minēja, var ieberzties uz saraušanos.

Link to comment
Share on other sites

atgriežoties pie putuplasta siltinājuma -apakšā neapsildīts pagrabs , tāpēc doma par putuplastu kādas 2x 50mm kārtas. es vienkārši nevaru saprast vai gribu čakarēties ar to visu dēļu sūtīšanu, vai jaudīgāk un izmaksās līdz'vērtīgi nav noklāt visu platību ar izturīgu putuplastu

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

bjekts gadījumā nebija Tomsona ielā

 

Nē, pārdaugava. 

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Es darītu tā - visu kas ir uz betona bloka norautu nost un miskastē. Dēļus malkā.

 

Uz betona putiķu 2x50mm, pa virsu betons kādi 3 - 5 cm lai viss būtu līmenī. Tālāk tādu grīdas segumu kā gribi. 

 

Cik esmu bijis vietās kur ir "atjaunota" dēļu grīda - rezultāts ir bijis sākot no drausmīga (čīkst, šķirbains, naglains utt, utjp) līdz ciešamam. Bet nekur nav bijis tā čakara un naudas vērts.

Es par to ka dārgs tas prieks ir, ja ņemam firmu tad vispār kosmisks cipars bija - ja nekļūdos tad sākot no 5 ls/m2 par slīpēšanu, ja pats ņem nomā normālu slīpmašīnu - arī lēti nebūs. Ja čakarējas ar ko mazu - jātne pa putekļiem uz kādu nedēļu un smilšpapīri arī nav pa velti un krāsu slīpējot viņi aiziet ka maz neliekas.  Ta jau drīzāk ar celtniecības fēnu sildot jākasa krāsa nost.  Un tikai pēc tam jāslīpē. 

 

Bet kā cīnīties ar čīkstēšanu un šķirbām man tiešām nav ideju...  

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

jarajara, variants nav slikts. Tomēr grīdas ģipškartons ir dārgs. Arī keramzīts nav lēts. Betons uz putiķa ir lētāks variants. (Ja maisa betonu pats, tad vispār kapeikas ;) ) Un ne pa gramu sliktāks.   

Link to comment
Share on other sites

jarajara

rupji rēķinot gan putuplasts , ievērojot pareizu ieklāšanas tehnoloģiju, gan keramzīts izmaksās +- to pašu. + visi pārējie sīkumi abos variantos - izmaksas līdzīgas. tikai ar regipsu visu var izdarīt 1 dienas laikā, kamēr betonu dabūsi sutkas trīs pagaidīt.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

http://agande.net/lv/regipsis-gipskartons-profili/knauf-gipskartona-plaksnes/

 

Pirmais links ko atradu par m2 vienā slānī 2.87 eur, par diviem slāņiem rupji rēķinot vismaz 6 eur/m2 - dēļ atgriezumiem. 

Bet reku 

http://www.ss.lv/msg/lv/construction/civil-work/civil-work/concrete-works/cmxkm.html

 

"Sausā" betona grīda ar speciālu mašīnu lieta. Vismaz sludinājumā 5.69 Eur/m2. Bez tam ģipškartona gadījumā izturība ir kā ģipškartonam ;) Betons ir betons. Tik jautājums vai viņiem tik mazs objekts interesēs... 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Sausā" betona grīda ar speciālu mašīnu lieta. Vismaz sludinājumā 5.69 Eur/m2. Bez tam ģipškartona gadījumā izturība ir kā ģipškartonam ;) Betons ir betons. Tik jautājums vai viņiem tik mazs objekts interesēs...

 

ss sludinājuma cenas parasti miglā tītas šāda tipa sludinājumiem

Link to comment
Share on other sites

Bet kā cīnīties ar čīkstēšanu un šķirbām man tiešām nav ideju...

 

Dēļi čīkst no kustības un savstarpējās berzēšanās.

Viena iespēja ir panākt, lai starp dēļiem būtu šķirbas.

Otra iespēja ir salikt lāgas pietiekami tuvu vienu otrai un arī dēlim parūpēties par pietiekamu biezumu.

Tīklā var atrast bilžu sērijas, ko hruščokvās dara ar veco grīdu.

http://gridasmeistars.lv/?p=1402

 

 

Par to, ka parasti “melnās grīdas” izveidošana ir dārgāka par pašu grīdas segumu, kurš tiks ieklāts uz tās, jau esam stāstījuši. Taču dažreiz dēļi un lāgas ir saglabājušās pietiekami labi, lai tās varētu izmantot atkārtoti. Šādos gadījumos mēs iesakam vienkārši grīdu demontēt, iztīrīt, izlīmeņot un nostiprināt lāgas, nosiltināt ar keramzītu vai vati un tad ieklāt dēļus atpakaļ. Parasti gan dēļus ieklāj otrādāk un pēctam pārslīpē.

Labots - VIL
Link to comment
Share on other sites

Rokijs-iedod m2,biezumu pīrāgam- sarēķināšu putuplasta, betona variantu un keramzīta,grīdas ģipškartona variantu

Link to comment
Share on other sites

 

 

Šādos gadījumos mēs iesakam vienkārši grīdu demontēt, iztīrīt, izlīmeņot un nostiprināt lāgas, nosiltināt ar keramzītu vai vati un tad ieklāt dēļus atpakaļ. Parasti gan dēļus ieklāj otrādāk un pēctam pārslīpē.

šis ir tas uz ko ir doma iet. Vienīgi siltināt neredzu jēgu, ja augā un lejā ir citi kaimiņi.. varbūt vienīgi kautko skaņas izolācijai var iebērt.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

 

 

ss sludinājuma cenas parasti miglā tītas šāda tipa sludinājumiem
\

 

Jā, reālās cenas uz šo momentu nezinu. Bet pirms 3 gadi, kad bija jātaisa manai mājai grīda, sausais betons bija ~4ls m2. Bet nu nez vai kāds gribēs čakarēties ar pāris m2.   

 

Kas attiecas uz gridasmeistars.lv, tad viņu grīdu labošanas varianti (visu pārlasīt, pārslīpēt, pa virsu parkets) ir ļoti dārgs variants. Huruščovenē tā taisīt nu nav nekāda pamatojuma manuprāt. 

Hruščovenē (ņemot vērā mājas plānojumu un stāvokli) tikai varianti keramzīts + ģipškartons vai putiķs + betons. 

Link to comment
Share on other sites

pārsvarā visiem ir priedes dēļu grīda, kas ir mīksta. nokritīs karote un paliks nospiedums :) , un nedodievs kāda vēl ar augstpapēžu kurpēm ar tievu papēdi pāries pāri

Link to comment
Share on other sites

ronalds_

imho tavam variantam piemetot klāt vēl normālu laminātu vai parketu izmaksas sanāktu līdzvērtīgas vai dārgākas, nekā nopērkot jaunus priedes dēļus, uzslīpējot un nolakojot. Nemaz nerunāšu par sajūtām staigājot par vienu vai otru grīdu, bet tas ir gaumes jautājums.

Defektus kas radušies eksplotācijas laikā dēļu grīdai var mierīgi novērst taisot piecgades/desmitgades maintenanci ar uzslīpēšanu un pārlakošanu.

Labots - meeris
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Meeris, kā teicu - nekur neesmu redzējis normālas (man pieņemamas) kvalitātes dēļu grīdu. Un manas kvalitātes prasības nebūt nav augstas! 

Priedes dēļi mīksti, viņi žūst, šķobās, starp viņiem rodas šķirbas. Pats trakākais manā uztverē ir tas ka dēļu grīda pretīgi čīkst! Kā kurā vietā, vienā vairāk, otrā mazā, bet čīkst! Nu man tas nekādi nav pieņemami!

Skaidrs ka grīdai no ilgi žāvētiem, spundētiem, precīzi piedzītiem ozola vai oša dēļiem šādu trūkumu nebūs. Bet nu cipariņš... Katrā ziņā hruščovenē ko tādu likt...  

Bet visām prastajām priedes dēļu grīdām, kuras arī maksā apaļu summu ir šie trūkumi. 

 

Katrā ziņā labprāt apskatītu dēļu grīdu kas izmaksājusi piemēram mazāk par 20 eur/m2 (viss kopā, ne tikai segums), un kura nečīkst, ir līdzena un bez šķirbām. Tad varbūt mainīšu savas domas par šo grīdas segumu.  

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

 

 

Skaidrs ka grīdai no ilgi žāvētiem, spundētiem, precīzi piedzītiem ozola vai oša dēļiem šādu trūkumu nebūs. Bet nu cipariņš... Katrā ziņā hruščovenē ko tādu likt...

 

Cilvēk, Tu šo grīdu taisi nevis Hruščovam, bet sev.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 Veidojot grīdu, nevajag aizmirst vienu lietu. Grīdas augstuma atzīmei izbūvējamai grīdai jābūt plus mīnus tādai pašai kā esošai grīdai. Citādi nāksies apzāģēt visām durvīm apakšas, durvju aiļu pārsedzes kļūs zemākas (garākiem cilvēkiem galvas dauzīsies ejot pa durvīm). Lielākoties daudzstāvenēs, kur pārsegumā dobie saliekamā dzelzsbetona paneļi 22 cm augstumā, grīdas pīrāgs ir 8 cm, kopējais pārseguma un grīdas konstrukcijas biezums ~ 30 cm.

 Ir visādi varianti grīdas izveidei ar laminātu grīdas segumā. Ja grib pa smuko, tad ieteiktu izvākt veco grīdas konstrukciju līdz pat pārseguma paneļu virsmai. Viens variants: putupolistirola plātnes vai speciāla minerālvate (minerālvatei būs krietni labāka skaņas izolācija) 3 cm, pa virsu betona kārta 4 cm (nebūtu slikti nostiegrot), lamināta apakšklājs, pa virsu lamināts. Milzīgs mīnuss - būs jāgaida vairākas dienas, kamēr betons izžūst, jo klājot laminātu uz neizžuvuša betona, būs lielas problēmas. Nav slikts variants stiprināt lāgas pie pārseguma paneļiem, starp lāgām mīksto minerālvati skaņas izolācijai, pie lāgām skrūvēt OSB plāksnes, lamināta apakšklājs, pa virsu lamināts. Augstāk komentāros pieminēta peldošā grīda (smalks keramzīts vai speciālas izolācijas lodītes, grīdas riģipsis divās kārtās), lamināta apakšklājs, pa virsu lamināts. Pēdējais variants, ja nemaldos, ir dārgs.

 Gan jau var sameklēt vēl citus variantus. Jāsaka, visiem ir savi plusi, savi mīnusi. Pats sev izvēlētos koka dēļu grīdu pa lāgām. Taisnība, koka dēļi viegli iebuktējami, ar špiļkām sabakstāmi, problēmas ar spraugām starp dēļiem, čakars ar slīpēšanu, lakošanu. Bet man koka dēļu grīda liekas mīļāka skatā, patīkamāka pieskaroties utt.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

 

 

Cilvēk, Tu šo grīdu taisi nevis Hruščovam, bet sev.

 

Protams! Bet "ieguldīt" grīdā ~50% no dzīvokļa tirgus vērtības.....  Ir tā vērts???? 

Link to comment
Share on other sites

Ja plāno šajā dzīvoklī dzīvot turpmākos gadus 5-10, kā pats domā, vai ir vērts?

Link to comment
Share on other sites

Spundi/pusspundi var iedzīt jebkurš, kam ir pieejams normāls darbagalds ar frēzi

 

Bet ne krāsotiem dēļiem, kur spraugās esošais smilšu, putekļu un krāsas kokteilis instrumenta asmeni atņirdzinās gaumīgi ar maigu pietāti bez vilcināšanās.

 

Ja vēlies stabilizēt esošo grīdu atstājot esošos dēļus ar pamatīgu piegājienu, tad kā variants:

# ravē visu laukā

# sakārto sijas tās palaižot zemāk par izvēlētās OSB plāksnes biezumu

# ja nepieciešams siltumam utt, tad starpsiju posmu aizber, piemēram, ar "uzkultu" ekovati

# uz sijām OSB

# uz OSB dēļus, salaiduma vietas aizpildot ar maksimāli tuva toņa akrila hermētiķi

Link to comment
Share on other sites

 

 

"ieguldīt" grīdā ~50% no dzīvokļa tirgus vērtības

tu paskaties cik tādas mistkastes tirgū maksā un tad spriedelē.. Neesi viens no tiem, kas iegrābies mūža krītā priekš vates un reģipša hatona jaunajā projektā?

 

Lielos vilcienos manas plānotās investīcijas grīdā ir jaunas skrūves, smilšpapīrs, laka un brīvais laiks garajos ziemas vakaros. (protams ka būs vēl)

Kā reiz, tieši tu piedāvā visu uzlikt brand new.

 

Lakotā dēļu grīda plānojās guļamistabās un viesistabā, kur pa vidu varētu arī kāds neliels tepiķis būt. Nevajadzētu taciņām iedzīties.

Virtuve, tualete, vannasistaba - flīzes, koridoris - hvz.

Dzīvot šeit taisos 5-7 gadus, pēc kuriem dzīvoklis tiks pārdots. Iespējams pirms pārdošanas grīdu vajadzēs uzpucēt/piešpaktelēt/nolakot, jo būs sadauzīti robi un laka padilusi. Jebkurā gadījumā, pati grīda un konstrukcija vairs jāaiztiek nebūs.

 

Likt dēļus uz osb? īsti neredzu nekādus ieguvumus. Domāju vienkārši sakārtot un piemest kādu papildus lāgu un saskrūvēt kārtīgi dēļus bez spraugām.

Link to comment
Share on other sites

Ja spundes nav kā tādas, tad OSB plusojuma ieguvums būs virsma, kura balsta.

Rezultāts - stabilitātes papildinājuma un trokšņu mazināšanas procenti.
Izmaksu pieaugums saprātīgi adekvāts rezultātam.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...