Jump to content

Help ar kodiem rokasbremžu nomaiņai Porsche Cayenne 2012


Mr.Deus
 Share

Recommended Posts

Sveiki, varbūt kāds var pateikt, kur sameklēt info par kodiem rokasbremžu kluchu maiņai. Modelis Porsche Cayenne 2012. Der arī VW touareg dati. Esot vienādi. Servisā džeks nomainītu, bet viņam neesot kodu, oficiālie dīleri mēnesi aizņemti...

Link to comment
Share on other sites

Jautājums, gan dīvaini noformulēts! Rokas bremžu loki kods ir 95835292500 (oriģināls) vai 7P0698525 (VW)

Link to comment
Share on other sites

Cayennei ir bremžu loki / trumuļi aizmugurē ? O.o

Link to comment
Share on other sites

Artic^MX

Jā, varētu būt, ka ir bremžu loki, bet tas tikai ir uz rokas bremzi. Darba bremze tāpat būs disku, gan priekšā, gan aizmugurē.

Respektīvi priekšā - disku bremze, aizmugurē gan disku, gan loku.

Link to comment
Share on other sites

Volters

Uz pašiem vecajiem klučiem kodi nav redzami?

Labots - Volters
Link to comment
Share on other sites

Es gan domāju, ka te ir mazliet savādāk.

Franči šo riebeklību sāka un pārējie auto būvētāji to pieņēma, proti, pelnīt ne tikai uz ražošanu, bet arī uz servisu. Tas viss ir pārgājis uz to, ka galvenokārt pelna uz servisu.

 

Domāju, ka šeit ir tā problēma, ka bremžu klučus arī šai mašīnai nomainīs principā jebkurā servisā. BET vai varēs pastāstīt auto kompim, ka kluči ir nomainīti ?! :sarkasms:

 

Ir dzirdēti gana daudz stāsti, par kalibrēšanām un citiem brīnumiem kas jāizveic. un viss tikai tāpēc, lai remontētos TIKAI pie dīlera.

 

Principā jau tu vari braukt uz Bentliju - zinu, ka šie mēdz skrūvēt arī Poršus un citus dārgos auto. ;)

 

Auto elektronika ir šaurs virziens un nedomāju, ka šis forums ir īstā vietā, kā arī tur tomēr vajag priekšzināšanas un vismaz vienu kabelīti. Par softiem un iespējams specifiskiem dzelžiem nemaz nerunājot.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Servisā džeks nomainītu, bet viņam neesot kodu, oficiālie dīleri mēnesi aizņemti...

 

Sūdīgs "serviss". Normālos servisos ir katalogi pieejami. Kur visu var apskatīt un uzzināt.

Autorizēts pieslēgums pie datubāzes un viss notiek, protams to par velti nedod.

Vardu sakot kodus meklēt ir servisa problēma nevis klienta.

Par to vai jāpastāsta būs ka ir jauni kluči -nepateikšu,

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Vasaras sākumā uzravos Hondai uz līdzīgu problēmu - iedegās ABS, VSA un izsaukuma zīmes lampiņas un aizmirsa nodziest. Braucu uz izreklamētu servisu - pieslēdzas pie kompja, pabūras 15 min. un pateica ka nevar neko, iegāju prastakā blakus servisā šie atkartoja procedūru, kompis uzradīja ka kreisais pakaļējais ABS dačiks beigts un nomainīja to - laimīgs braucu mājās a kā paguvu ieskrieties pēc 500m apmeram iedegas izsaukuma zīme un vēl pēc 200m pievienojas VSA - cērtu riņķī, prasu kas pa štellēm šie pieliek pie kompja - viss OK, bet izdarīt nekā nevar. Karoče ta arī braukaju pagaidam jo tehniskā tik ziemā, nevaru saņemties pierakstīties un braukt uz Honda centru noņemt kļūdu (ABS strādā)

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Mr.Deus

Paldies, probleemu atrisinaaja viens cits serviss chiekurkalnaa, dzeks reaali gudrs auto elektrikjis, uzreiz zinaaja, kas, ko kaa. MIGs taisniiba par tiem diileru kantoriem, bet tagad zinu, kas var izdariit to pashu tikai 3x leetak nekaa oficiaalie diileri :)

Tur bez kopja nu nekaadiigi... kalebreeshas, sensoru reguleeshanas u.t.t. lai iestaastiitu mashiinai, ka viss ok.

Link to comment
Share on other sites

dzeks reaali gudrs auto elektrikjis

 

 

Tas jāsaprot, ka viņi klučus nemainīja, tikai pārregulēja kompi?

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

 

 

kalebreeshas, sensoru reguleeshanas u.t.t.

Tiešām? Man likās tas ir auto nevis kosmosa kuģis.. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

sjobriideejie autinji elektronikas zinjaa ir ieveerojami sarezgjiitaaki par pirmajiem kosmosa kugjiem...

Neapstrīdu, taču runa ir par bremzēm. Ko tur kalibrēt un kādus sensorus regulēt? Manuprāt, bremzes ir svargākā auto daļa, līdz ar ko tai jābūt maksimāli vienkāršai un drošai.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

cik saprotu tad runa ir par nodiluma sensorem un jauno bremžu atpazīšanus savs/svešs lai panelī nedeg lampiņa ka ir nepareizas bremzes uzliktas

Link to comment
Share on other sites

Es laikam esmu atpalicis no dzīves :D 

Kādreiz bremžu klučiem bija tikai 2 vadi, kurus savienojot kopā varēja (apmānīt mašīnas paneli) un nobraukt ar viņiem, gan skati, gan vēl pāris tūkstošus pirms kluču nomaiņas... :D

Link to comment
Share on other sites

Mr.Deus

Shoreiz paliidzeeja puishi viskalju un krustabazniicas stuurii - jakar vai jacar serviss. Bet par roli arii neko sliktu nevar teikt, tikai vinjiem bija rinda, paarforvardeeja taalaak :)

Bet ar taam muusdienu tehnikaam taa ar ir... trakaak kaa kosmosa kugjiem...

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Destructo

Es gluži negribēju veidot jaunu tēmu, bet pacelšu mironi, lai iepostotu nelielu offtopiku:

 

"Если бы я был бедным человеком, у которого один, сраный порш"

 

 

Porsche serviss Ukrainā un klienta komentāri. 

Labots - Destructo
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pie mums tā ir ar Range Rover

Link to comment
Share on other sites

Ir tāds pribambas kā ''atsevišķi bremžu nodiluma devēji'' tos ar vadiem neapmānīsi,Devēju nomainīt nav problēmu,bet bez pieslēgšanas pie sakarīga kompja nekas nenotiks.Tie ar ir papildus drošībai,ja tiem kaut kas nepatīk ,vadības bloks var nodušīt motoru un nobloķet kārbu.Te izskatās  čoms tika sveikā ar vienkāršu gļuku.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...