Jump to content

cūcība uz lāčplēša ielas


Recommended Posts

tagad lāčplēša ielai tagad ir 1 josla, jo kāds ir izdomājis, ka velosipēdistiem vajag savu.

divas joslas iet līdz avotu ielai, kreisā tagad ir tikai pa kreisi, zīmes noliktas tā, ka ja tu viņas nemeklē neredzēsi. tā nu es braucu pa kreiso joslu, redzu ka priekšā sazīmēta šaura 1 josla un drošības saliņa uzbraucu uz tās, lai nevienam netraucētu, palaistu tos, ka pa labo joslu brauc, un aiz viņiem turpinātu kustību. bet nekā no krūma izlien policista kungs, ar tekstu 300 EUR un 6 soda punkti par agresīvu braukšanu. 

un ne mani vienu tā izdomāja paņemt priekšā, pie katra luksafora pa 1-3 stādināja, un visus ar to pašu tekstu. ražena diena.

Labots - akriss
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 361
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • versatile

    21

  • CAP

    34

  • Pirkss

    28

  • Bonifacijs

    70

atkarigais

Vajadzēja mēģināt iedot 10 Eur kukuli, vismaz miers mums būtu no tevis kādu laiciņu :D

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

1 josla ir bijusi vienmēr tikai platāka.. Nekas, tagad pašūmēsies, pēc tam nomierināsies, nemaz tik traki nav un sastrēgumi jau arī nekādi īpašie neveidojas, tikai mazliet lēnāka kustība kādā brīdī sanāk, tiesa velosipēdistiem vēl derētu kultūru iemācīties un saprast, ka tās velojoslas ir viņiem, nevis braukt pa trotuāru

 

P.S. Interesanti no kura krūma policists izleca, ja tur krūmu vispār nav :D

Link to comment
Share on other sites

Ja jau kungs gribēja agresīvu braukšanu piesiet.....  :( Tad ar 10 EUR netiktu cauri.

 

Īpaši jau ja satiksmes organizācija mainīta, uzreiz pa maksimumu sodīt ir tā "nedaudz" cūcīgi.... Bet lv stilā - neko citu jau nevar no viņiem sagaidīt.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Esmu vienmēr centies pa šo ielu nebraukt, viņa man derdzas. Posms no Valdemāra ielas līdz vismaz Čaka ielai ir vienkārši episks. Ja gribi braukt pa to taisni.

Katrā krustojumā kāds griežas pa labi, pa kreisi, taisni tikt tur nekad normāli nevarēja. Nekad tā iela nav bijusi normāla, lai gan skaitās ... maģistrālā! :D

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

nu mani tie velodauņu celiņi reāli kretinē, tāpat kā mistiskās autobusu joslas - tik traucē satiksmi, jēgas nekādas un piesārņo gaisu ar izplūdes gāzēm - tam urlu nilam tak ir jarūpējas lai gaiss ir tīrs - nu tad lai arī paplasina ielas kur vien var, uztaisa ta lai krusti ir ātri parbraucami, lai tiem kas nogriežas nav jātrauce citi, nu nav tak tik grūti vietam pirms krustiem bišķi pakoriģet zaļo zonu un ietvi lai uztaisītu nogriešanās joslu kaut 3 auto garumā, bet nē vajag tīšu prātu ierobežot satiksmi tā lai visi stāvētu mākslīgās probkās un smirdinatu gaisu ar izplūdēm - tāds pamuļķis tas Rīgas mērs, nu nekādīgi nevar nokapt nost no studenta sktrituļslidam un ciskadriļļa - berna pratā galīgi

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

tieši tikko izbraucu pa to ielu pirmo reizi no sateklas ielas puses. Tur jau sen kreiso uz avotu ielas taisija, un tagad taa mistiska sala gan ir jokaina, kadas 3 mašinas tur stāvēja uz viņas. es ziimi ka joslas mainitas ieraudziju jau parbaucot pari sateklas ielai un laicigi ienjemu pareizo joslu.

Link to comment
Share on other sites

tiesa velosipēdistiem vēl derētu kultūru iemācīties un saprast, ka tās velojoslas ir viņiem, nevis braukt pa trotuāru

Nūū pagaidi, arī viņi, tāpat kā vienmērpārgudrais briedis topika autors, nevar uz sitiena piešauties pie jaunās kārtības. Tas nebūt neliecina par kultūras trūkumu.

Protams, es saprotu, ka tas varēja notikt ar katru.

 

 

nu mani tie velodauņu celiņi reāli kretinē, tāpat kā mistiskās autobusu joslas

A, Bonis, kkāds superkašķīgs pēdējā laikā... izskatās, ka arī pamazām pārtop par pasaules nabu :( A žēl... Boni, varbūt derētu pārsēsties uz taksometrU? Mistika pazustu.

Labots - Koalīcija
Link to comment
Share on other sites

@@Koalīcija, neredzēt velojoslu ~1-1.5m platumā ar attiecīgu norādi? Kopš tur ir velojosla es vairs ceļu nepadodu pa trotuāru braucošiem velosipēdistiem.. ak jā.. daži vēl izmanās braukt pa pretējo pusi, vakar gandrīz avāriju uztaisīja Lāčplēša/Čaka :D

Labots - CAP
Link to comment
Share on other sites

Es saprotu, ka Rīgā ir ielas tik platas cik ir un ka platākas izbūvēt nevar, bet Liepājā šādas problēmas atrisina šādi - vairāki lielie veloceliņi iet ap centru un velosipēdistam ir jābrauc tik tālu cik vajag un nogriezties uz trotuāriem kādā brīdi gan vajag, bet toties nav speciālu joslu un sašaurinājumu un šķēršlu autobraucējiem.

Link to comment
Share on other sites

Domugrauds

Daļā Rīgas vispār vajadzētu aizliegt lietot mašīnas, lai brauc ar sabiedriskajiem vai min pedāļus, nebūs tik piestāstits gaiss un paši tievāki būs

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  neredzēt velojoslu ~1-1.5m platumā ar attiecīgu norādi?

 

Var!

daži vēl izmanās braukt pa pretējo pusi, vakar gandrīz avāriju uztaisīja Lāčplēša/Čak

 

Tie visticamāk ir indivīdi bez attiecīgas izglītības, respektīvi, ģēniji, kuriem nav nedz B kategorijas, nedz velo braukšanas apliecības, nemaz nerunājot par izpratni par satiksmes organizāciju.

Labots - Koalīcija
Link to comment
Share on other sites

 

 

kurā vietā tā iela skaitās maģistrālā?

Rīgas kartē ieskaties. Kaut vai Jāņa sētas. Maģistrālās ielas ir īpaši izceltas. Skaitās vēl kopš pad. laikiem, cik zinu šo statusu šai ielai neviens nav noņēmis, iespējams Ušakovs to izdarīs.

Link to comment
Share on other sites

@@Pirkss, paskatījos.. Lāčplēša iela tikai līdz Čaka ielai. Velojosla tiesa ir no Avotu.. Tiesa, neatradu nevienu oficiālu noteikumu/likumu, kas par tādām ielas noteiktu vai sarakstu.

Labots - CAP
Link to comment
Share on other sites

 

 

velodauņu celiņi


Un es vēlreiz atkārtošos (īpaši priekš Daunifācija).
Kretīni ir gan starp autovadītājiem, gan velobraucējiem, gan motociklistiem, gan gājējiem, gan te, starp foruma biedriem. Un nevajag dēļ dažiem īpaši apdāvinātiem indivīdiem, nolikt visu cilvēku grupu ar līdzīgām interesēm.
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

@@Bonifacijs, un kādas ir tavas domas, kad pārvietojies ar velo vai kājām vai pastaigājies ar bērnu ratiņos? Satiksmes kultūra Latvijā vispār ir samērā drausmīga, tiesa.. šķiet nav jau arī tik traki kā dažā labā citā valstī, tomēr mums vēl daudz jāmācās savstarpēji komunicēt.. gan autovadītājiem, gan velobraucējiem, gan gājējiem u.c. Diemžēl pagaidām autobraucēji sevi uzskata par augstāk priviliģētiem.

Link to comment
Share on other sites

nu mani tie velodauņu celiņi reāli kretinē

 

 

Atbildēšu Tev tādā pašā stilā. EJ D*RST

Labots - Wheeler
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Apbūves noteikumos ir tāds termins kā "pilsētas maģistrālā iela". Tiesa nekur nav nodefinēts ko tas tieši nozīmē un kuras ielas tādas ir.

Taču kartogrāfu rīcībā šāda informācija ir, ne jau no zila gaisa, vai savu iedomu vadīti viņas kartē iezīmē kā maģistrālās.

Vispārīga definīcija - iela, pa kuru var izbraukt cauri/arā no pilsētas, satiksmes artērija. Nevar parkoties (Rīgā nedarbojas :D).

Pēc idejas - divas joslas katrā virzienā, kreisie aizliegti - max ar papildsekciju.

Kāpēc Lāčplēša joprojām tāda skaitās - nezinu. Pieņemu tāpēc, ka tās galā ir Salu tilts. 

 

Reku, atradu, maģistrālo ielu saraksts 2. pielikumā:

http://likumi.lv/doc.php?id=19718

Pēc šī dokumenta sanāk ka Lāčplēšas iela posmi ir gan vairāku Rīgas rajonu, gan pilsētas maģistrālā iela. Pieminēta 5x.

Vēl viena maģistrālās ielas privilēģija ir tāda, ka no tām sniegu aizvāc pirmajām.

Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

 

 

nu mani tie velodauņu celiņi reāli kretinē,

 

Nevar  nepiekrists!

 

Par riteņiem - nu nebūs viņi galvenais pārvietošanās veids LV! Nekad nebūs! 

1. Laika apstākļi - atmetot dažus maniakus kuri gatavi mīt pedāļus arī -20 vai +35 grādos, lv ar riteni var braukt ~100 dienas gadā! Es savā laikā braukāju ar riteni uz darbu, un vismaz tādi bija mani novērojumi. Sanāk ka tiek sačakarēta satiksme, samazināts parkingu skaits, bet tās velojoslas lielāko daļu gada praktiski nemaz nevar tikt izmantotas. Kur loģika? 

 

2. Transportlīdzekļa praktiskums. Kur atstāt lai nenosper? Vai var bērnus uz skolu un dārziņu aizvest? Aizvest klientam datoru un monitoru? Atvest paiku no veikala?

 

Velosipēdu nekad nelietos vairāk par pāris procentu cilvēku. Un tie paši labi ja pāris mēnešus gadā! 

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

Puse no birokrātijas aprāta ir jāpārceļ uz reģioniem un Rīgas ūdensgalvas problēmas ir jārisina. Ekonomiskā atīstība un liels iedzīvotāju skaits ir labi, bet tikai pie atbilstošas infrastruktūras, jo Rīga tam vēl nav gatava!

Link to comment
Share on other sites

@@Pirkss, nu jā, tikai tie noteikumi ir zaudējuši spēku jau pasen :)

 

http://likumi.lv/doc.php?id=1492 - te ir aktuālie noteikumi..

 

Lāčplēša iela Salu tilts - Gogoļa iela 1. kategorija

Lāčplēša iela Gogoļa iela - Krišjāņa Valdemāra iela 2. kategorija

Link to comment
Share on other sites

bullitt_charge.jpg

 

rekur ne tikai monitoru, bet veselu datorklasi var aizvest ar velosipēdu.

man nav nekas pretī, ka tur ir sašaurinājums, vai, ka tagad velosipēdistiem, kuru tāpat ir nejēgā maz, un kuri ir tikai vasarā tagad ir tikuši pie savas joslas. lielākā škrobe, ka no zila gaisa bez iepriekšējiem pārkāpumiem (ja pieņem ka +19km/ ārpus apdzīvotas vietas pirms 3 gadi neskaitās, jo sen ir dzēsušies) iekabina agresīvu braukšanu par to, ka pie zīmes aizbraucu taisni un pastāvēju uz drošības saliņas, lai netraucētu citiem- bet protokolā skaisti ierakstīts, apgrūtināju satiksmi apdraudot citus auto vadītājus. saprotu, ka valsts jāvelk no pakaļas ārā, bet to var darīt arī zolīdi ar 50 EUR sodu nevis 300 un uzspiest uz pieres zīmogu- nopietni apdraud satiksmes drošību.

Link to comment
Share on other sites

Jau tagad ar velo brauc daudz lielāks %. Un daudzi - visu gadu, kaut vai velokurjeri.

Holandē arī nekad neesi bijis, tur baigi spiež uz velo.

Tiesa tur velosipēdisti neveic tādus vājprāta manevrus kā pie mums, spītigi neminas pa braucamo, ignorējot blakus esošo veloceliņu un vispār - arī atceras, ka uz viņiem arī satiksmes noteikumi attiecas.

 

Slikti ir tas, ka Rīgas Dome nelabi spiež uz velo, brutāli izdzīvojot auto no centra, nepiedāvājot normālu Park&Ride (tā viena šāda tipa stāvvieta ir ... bez komentāriem), kuru lomu principā brīvprātīgi piespiedu kārtā pilda lielveikalu autostāvvietas.

 

Nu bet loģiski, jēdziens "maģistrālā iela" likvidēts, jo tad var dajebkurā ielā uztaisīt Rīgas Satiksmes autostāvvietas :mrgreen:

Agrāk maģistrālā iela bija neaizskarama. Nekādu auto stāvvietu ceļa malā!

Pie tam - tas arī sabiedriskajam palīdz. 

Link to comment
Share on other sites

@@Pirkss, vispār jau kopā ar veloceliņu bonusā Lāčplēša ielai nāca daudz vairāk autostāvvietu.. Iepriekš dažos posmos vispār nevarēja noparkoties.

 

p.s. paskaties google kartē.. tur precīzi ir iezīmēts dzeltenais ceļš.. un beidzas līdz ar salu tikta nobrauktuvēm..

Labots - CAP
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu kad cilveks pieaug tad automatiski parstāj uzskatīt skrituļslidas, velosipēdus, skrejriteņus, skeitbordus un citas bērnu spēļmantiņas par satiksmes līdzekļiem, ir īpaši vietās ar ar intensīvu auto kustību, nu ir kas mūzam paliek bērni, nu ko lai dara, ka nevar pieaugt

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

(labots)
Holandē arī nekad neesi bijis, tur baigi spiež uz velo.

esmu gan bijis, padzīvoju 3 mēnešus un pārvietojos ar velo. tur ir normāla infrastruktūra priekš velo (drīzāk jāsaka, ka infrastruktūra tur ir veidota priekš velo nevis auto), kaut vai milzīgās velo novietnes pie dzelsceļa stacijām. kas ir mums? kādas 5 trubas pie origo, no kurām ričuku aizdzen 5 minūtēs kāds garnadzis ar knaiblēm, vai reste ar vietu max 20 velosipēdiem pie lielveikala?

 

un holandē arī laikapstākļi atļāt praktiski visu gadu pārvietoties ar velo, un liela daļa celiņu ir apsildāmi/sausi arī ziemā.

Labots - akriss
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Pirkss, Holandē ir nedaudz savādāks klimats, to neesi pamanījis.... ? Moš pamēģinām Kanādas ziemeļu praksi par suņu pajūgiem pārņemt?

 

 

 

Un daudzi - visu gadu, kaut vai velokurjeri.
 

Cik tad ir to velokurjeru kas brauc cauru gadu? Kādi 20 pa visu Rīgu varbūt salasīsies......

 

 

 

Jau tagad ar velo brauc daudz lielāks %
Cik tad ir tas daudz lielākais procents - minu pirms 10 gadiem 0.5% Rīgas iedzīvotāju, tagad 1,5% :D :D :D 
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

 

 

Biedri 3,383 raksti Atrodos:Rīga.. ik pa laikam kkur J-pils apkaimē. Intereses:daudz ko.... ;) t.s. par dzīvi... Pievienots Pirms 28 minūtēm @Bonifacijs, un kādas ir tavas domas, kad pārvietojies ar velo vai kājām vai pastaigājies ar bērnu ratiņos

 

nu nepārvietojos es ne ar vienu , ne ar otru un kopš 15 neesmu ar veļuku ne reizes braucis, nav ne laika ne vietas tādam hobijam

Link to comment
Share on other sites

@@ronalds_, būs infrastruktūra gan jau arī vairāk pārvietosies, ne tā? Jebšu domā, ka neko nedarotot kkas notiksies?

Link to comment
Share on other sites

 

 

iekabina agresīvu braukšanu par to, ka pie zīmes aizbraucu taisni un pastāvēju uz drošības saliņas,

 

Es šo sodu obligāti pārsūdzētu - spiežot uz to ka ir pārkāpts rīkojuma zīmes prasības aiz neuzmanības to nepamanot vietā kur nesen mainīta satiksmes organizācija un tā nav nekāda agresīva braukšana. Ja vajadzētu pat uz tiesu aizietu. 300 EUR nav maz un arī princips! 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

@@Bonifacijs, redz.. tāpēc tu savu sāpi redzi tikai autovadītāja acīm.. Paskaties plašāk, bez autovadītājiem ir arī citi cilvēki.

Link to comment
Share on other sites

 

 

būs infrastruktūra gan jau arī vairāk pārvietosies

 

Jā, bet ko darīsim ar to faktu ka LV ir rudens, ar tumsu un aukstiem lietiem, ziema ar sniegu un slapjdraņķis pavasaros? Būvēsim infrastruktūru kuru izmantos vien pāris procenti cilvēku dažus mēnešus gadā? Tas ir prātīgi pēc tavām domām?  

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Holandē tapēc jau arī brauc ar veļuku ka zāli pīpē no rīta līdz vakaram, bet tur jau ielu lomu izpilda kanāli ar kuģīšiem, laivām , dzīvojamām peldmājām utt., tik jāatceras ka vietas kur ir tas velotransports nav ne banku, ne rūpnīcu, ne terminālu, faktiski tur nekā nav izņemot viesnīcas, krogus, gejklubus un zāles pīpētavas nu vēl dzīvo tur paris tūkstosu miljonaru kam uz darbu nav jāiet vairs. Vietās kur atrodas vis nopietnais ir normāli diennakti apgaismoti autoceļi ar 3-4 joslām katrā virzienā, ceļus pa nakti no kosmosa var redzēt


Infrastruktūra mums ir!!!! Tik viņa ir paredzēta, rūpniecībai, tranzītam, ostām, bankam, tirdzniecībai un tamlīdzīgi, ja tā vietā uztaisīs vienus vienīgus veloceliņus tad nu arī viss iepriekš minētais parvaksies uz vietu kur ir normala infrastruktūra un nav veloceliņu!!!!


nils ar saviem veloceliņiem grib Rīgu pārvērst par vienu tādu milzīgu sarkano lukturu kvartālu - tipo turism&sex& nothing more

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Tas tapec ka Bonifacijs iedomajas ka ir svarigaks ka citi (un tada ir lielaka daljau autobrauceju LV) :) es braucu ar riteni uz darbu un pec tadas pashas logjikas varu teikt ka autovaditaji trauce velosatiksmi :D vajadzetu aizvakt vinjus

Kapec velosipeds nav satiksmes lidzeklis?

Auto man nav , jo maana gadijuma ieguvuma - izdevumu attieciba ir negativa. Tik cik reizi gada uz laukiem aizbraut var ari noiret

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

1. Nīderlande! Holande ir reģions (faktiski laikam vairāki, Amsterdama bija ziemeļu Holandes reģionā) Nīderlandē vai kas tāds. Pieļauju, ka publika runā par Amsterdamu un tur esošo velosipēdistu kopienu. Un Amsterdama ir pilsētele ar izmēriem 10 x 10 km. Rīga šajā ziņā ar visiem guļamrajoniem ir kādi 20 x 15 km.

 

2. Amsterdamā var uzskatīt ka ir 1 centrālā iela, pa kuru iet tramvajs un laikam bija 3 joslas katrā virzienā automašīnām. Pārējais pa lielam ir velosipēdistiem draudzīgs bez uzlekšanas uz trotuāriem, bez trakām bedrēm un miroņgalvu bruģa, kas jaucas ar slidenām tramvaja sliedēm.

 

3. minētais klimats

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

 

 

@Bonifacijs, redz.. tāpēc tu savu sāpi redzi tikai autovadītāja acīm.. Paskaties plašāk, bez autovadītājiem ir arī citi cilvēki.

 

tapec ka visu to kas Rīga ir rada kā reizi cilvēki no autovadītaju kategorijas, ar savam darbībām, darbu, nodokļiem utt. tieši viņi rada šo pievienoto vērtību, nu ne jau studenti un bērni ar veļukiem. Tie kā reizi traucē vecakiem nopelnīt vairak naudas lai viņus audzinātu un iemācītu ka ar veļuku davaj braukā pa stadionu, pa laukiem, pa setu uz riņķi nevis nesies cauri parpildītai megapolisei

 

Nu protams ka var radīt arī veloceliņu infrastruktūru, bet tieši radīt nevis sačakarēt jau tā pārnoslogotu  vitāli svarīgu satiksmes ceļu infrastruktūru. Nu uztaisiet guļamrajonu iekškvartalos tos veloceliņus lai var viegli aizbraukt teiksim no Ķengaraga, caur Pļavniekiem uz Mežciemu, tālāk uz Juglu vai vēl nezkur, kaut vai cauri mežam uz Rīgas apvadceļu sēnes lasīt, bet ne jau nu pašā pilsetas centra satiksmes kolapsu radīt!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...