Jump to content

LMT tarifu plānu maiņa no manslmt.lv, iesnieguma apskatīšana.


Artic^MX
 Share

Recommended Posts

Sveiciens biedriem,

 

Huh, būšu jau izzvanījies pa labi un pa kreisi.

 

Ir pieslēgts lmt tarifu plāns Internets Birojam.

Caur manslmt.lv ir iespējams veikt tarifa plāna maiņu starp Internets Birojam 1,2 un 3.

Veicot kādu darbību, lmt sistēmā šī darbība tiek iegrāmatota kā iesniegums ar savu iesnieguma nr.

 

Tad nu jautājums, kā lai uzzina, kas slēpjas zem viena konkrēta iesnieguma ar specifisku nr un datumu.

Man iekš manslmt.lv rāda vienīgi to, ka ir tāds iesniegums, rāda iesnieguma numuru, datumu un statusu - izpildīts.

Labots - Artic^MX
Link to comment
Share on other sites

Nu bet ko tu neredzi ? Nākošajā ailē "Pakalpojums" post-602-0-67212200-1412875147_thumb.png taču redzams, kas par iesniegumu.

Link to comment
Share on other sites

Artic^MX
(labots)

Man tur dominē tikai teksts "Interneta tests".

Nekas vairāk nav dots.

 

post-59330-0-72226000-1412875514_thumb.png

 

Vēl jāpiebilst, ka info tālruņa operatori arī nemācēja man pateikt, kas slēpjas zem šiem iesniegumiem.

Labots - Artic^MX
Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

Pazvani darba laikā viņiem, tad kaut ko vairāk un detalizētāk uzzināt.


Tas tā, iz pieredzes!

Link to comment
Share on other sites

Mums taču tepat forumā ir vismaz viens LMT pārstāvis - VIL, nāc ārā !

Link to comment
Share on other sites

Kā jau minēju, esmu izzvanījies pa labi un pa kreisi. (pirmie zvani bija ap 13:00)

 

Varbūt nedaudz pastāstīšu vairāk kas un kāpēc.

 

Lietoju 3g internets birojam. Parādījās lmt 4g pārklājums un attiecīgi iespēja lietot 4g.

Viņiem tur kaut kāda sistēmas kārtība un vienkārši pārslēgt nevarēja. Slēdzu jaunu līgumu.

Sākumā tika paņemts 14 dienu tests ar Internets Birojam 2 (turpmāk IB).

12.09. caur manslmt.lv pārslēdzu uz IB 3.

Ātrums palielinājās no 12 Mbit uz 25 Mbit.

20.09. caur manslmt.lv pārslēdzu no IB 3 uz IB 2.

Ātrums samazinājās atpakaļ uz 12 Mbit.

21.09. beidzās testa periods.

 

Nesen saņēmu rēķinu. Rēķinā rakstīts, ka man ir pieslēgts IB 3 un tiek rēķināta arī attiecīgā abonēšanas maksa.

 

Zvanu un saku, ka nav kaut kas kārtībā, jo 20.09. es pārslēdzu uz IB 2, un lai pārrēķina rēķinu.

 

Atbild, ka man ir IB 3 un pārslēdzis es neko neesmu.

 

Prasu, kas slēpjas zem tā iesnieguma, ko man uzrāda manslmt.lv, sāk man visādus brīnumus stāstīt.

Viens teksts pat bija, ka tas ir automātiski ģenerēts iesniegums, kas atspoguļo testa perioda beigas.

 

Cits operators atkal atbild, ka viņam nav iespējas to redzēt un būs jasūta ziņa no manslmt.lv lapas.

Ziņa tika nosūtīa, bet atbilde atkal tā pati, proti, man ir pieslēgts IB 3 un neko neesmu pārslēdzis.

 

Papildus interesantais moments.

Iesnieguma datums un laiks vēsturē sakrīt ar manu ielogošanās laiku tajā pašā datumā, kas man liek papildus ticēt, ka kaut ko es iesniedzis esmu, jautājums tikai, ko lmt sistēma ir sapratusi ar manu iesniegumu.

 

Rezumē, kad iesniedzu iesniegumu par maiņu no IB 3 uz IB 2, man izmainījās ātrums (uz to, kāds ir IB 2), bet viņiem sistēmā visur rāda, ka man ir IB 3.

 

Un kā lai pārliecina LMT, ka kaut kas tur nav kārtībā?

 

edited:

Protams, ka tur ir kapeikas, bet nedaudz savu taisnību gribās. :)

 

edited2:

Vakar vakarā vēlreiz uzzvanīju un klusēju par savām problēmām. :) Teicu, ka gribu uzzināt tikai to, kas slēpjas zem iesniegumiem. Solīja, ka 3 d/dienu laikā būšot man atbilde. Tad nu redzēs... :)

Labots - Artic^MX
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Un kā lai pārliecina LMT, ka kaut kas tur nav kārtībā?

To var tikai Čaks Noriss.

Izlasīju un uzvēdīja nostaļģija.

Link to comment
Share on other sites

@@Artic^MX, sanāk, ka par bezmaksas testa periodu bija jāmaksā? hmm.. kaut kā dīvaini.. Tā bilde ar Interneta tests un tevis rakstīto tekstu iet kopā, bet izskatās, ka LMT kaut kur ir sagājuši grīstē..

 

ak jā.. uzraksti LMT cilvēkiem twitterī, reizēm sakarīgāk un ātrāk atbild, protams, galīgais variants ir rakstveida iesniegums pašam LMT.

 

Bet no otras puses, tā kā tas bija tests.. tad kur te problēma? Lika maksāt par to vai tur ir kas dziļāks?

Link to comment
Share on other sites

Par testu maksāt nelika.

 

Stāsts ir par periodu no testa beigām līdz mēneša beigām.

 

Vajadzēja būt IB 2, bet visur viņiem sistēmā rakstīts, ka ir IB 3.

Maiņu no IB 3 uz IB 2 veicu testa perioda laikā, bet lmt saka, ka nekādu maiņu es neesmu veicis.

Link to comment
Share on other sites

Man tur dominē tikai teksts "Interneta tests". Nekas vairāk nav dots.

 

Šie iesniegumi ir par pieslēguma ātruma profila maiņu. Viss skaistums slēpjas parametros, kas šajā bildē diemžēl nav redzami.

2014.09.12 uzstādīji max iespējamo ātrumu 3G/4G tīklos

2014.09.20 uzstādīji 5/2 Mbps.

 

 

Sākumā tika paņemts 14 dienu tests ar Internets Birojam 2 (turpmāk IB). 12.09. caur manslmt.lv pārslēdzu uz IB 3. Ātrums palielinājās no 12 Mbit uz 25 Mbit. 20.09. caur manslmt.lv pārslēdzu no IB 3 uz IB 2. Ātrums samazinājās atpakaļ uz 12 Mbit. 21.09. beidzās testa periods.

 

testa perioda laikā nevar mainīt pieslēguma veidu. Vismaz mans lmt to nepiedāvā.

Testa perioda laikā var tikai simulēt dažādus ātrumus, kas atbilst dažādiem pieslēguma veidiem.

Labots - VIL
Link to comment
Share on other sites

 

 

testa perioda laikā nevar mainīt pieslēguma veidu. Vismaz mans lmt to nepiedāvā. Testa perioda laikā var tikai simulēt dažādus ātrumus, kas atbilst dažādiem pieslēguma veidiem.

 

vai par šo lietu līgumā vai mutvārdos cilvēkam tika pateikts?!

Link to comment
Share on other sites

Testa periods = lieto, testē, nemaksā.

Parastais pieslēguma veids = lieto, maksā.

 

Līgumā un mutvārdos cilvēkam tiek pateikts "testa periods 14 dienas". Tātad 14 dienas lieto, testē, nemaksā.

Cilvēkam, atrodoties veikalā, ir iespējams uzstāt, ka viņš vēlas atteikties no testa perioda un maksāt pilnu rēķinu jau kopš pirmās dienas.

Labots - VIL
Link to comment
Share on other sites

atkarigais

Nu, ja cilvēks pats neko neprasīs pie iegādes, tad arī var visu nepaskaidrot.

Kad es ņēmu, tad tieši jautāju, vai testa laikā es varu izmēģināt visus pieslēgumu ātrumus un man uz to atbildēja, ka nē. It kā jau likās neinteresanti, jo nevar redzēt, kāds būs ātrums pie noteikta pieslēguma veida, bet nu es pateicu, lai pēc testa beigām automātiski piešķiras vidējais, un tad jau pats nomainītu uz kuru pusi gribu, bet tā kā man likās ok, tad arī tas vidējais jau būs pus gadu.

Link to comment
Share on other sites

Man testa periodā bija max ātrums. Tiesa, testu ņemot es uzreiz teicu, ka mani interesē Mājas Internets 3.

Sākumā iedeva rūteri bez antenas, lai gan es prasīju ar to, sak jūsu dzīvesvietā jāiet tāpat.

Negāja īsti labi. Atbrauca LMT puisis, paskatījās un piekrita, ka bez antenas nav aršana.

Iedeva antenu un pagarināja man testa periodu vēl par 14 dienām.

Link to comment
Share on other sites

@@atkarigais, cilvēks parastais jau nevar zināt visas nianses, ko pajautāt, priekš tam jau pakalpojuma sniedzējam ir jāpaskaidro kas un kā, lai nav pārpratumu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kad es ņēmu, tad tieši jautāju, vai testa laikā es varu izmēģināt visus pieslēgumu ātrumus un man uz to atbildēja, ka nē.

Šī fīča - pārslēgt ātrumus un paskatīties, kas mainās, tika piedāvāta tikai šogad.


 

 

Atbrauca LMT puisis, paskatījās un piekrita, ka bez antenas nav aršana. Iedeva antenu un pagarināja man testa periodu vēl par 14 dienām.

Testa perioda bizness ir testēt nevis krāt putekļus nezonā.

Link to comment
Share on other sites

atkarigais

CAP'am

Pakalpojuma niedzējs jau arī nevar zināt ko īsti pircējs vēlas. Tik pat labi, ja kāds ņem to interneta uzb puļķi, tad pārdevējs jau neteiks, ka tas nav vibrators un tas nevibrēs, ja bāzīs kādā caurumā. A vot vdrug pircējs pamanot to formu par to tieši padomā :D

Labots - atkarigais
Link to comment
Share on other sites

Pieņemu, ka šī pavediena autors, izvēloties patestēt IB X ātrumu, izdomāja, ka ir nomainījis plānu uz IB X.

Tāda ir mana versija.

 

Par augstāk rakstīto: nevajag atteikties no testa perioda. Kādēļ gan neizmantot bezmaksas interneta priekus?

Ja nemaldos, tad testa periodu tagad uzsāk ar tādu ātrumu, kāds pienākas līgumā iedrukātajam pieslēguma veidam. Tātad, ja neko nemaini, tad nekādu ātruma izmaiņu, beidzoties testa periodam, nebūs.

Link to comment
Share on other sites

@@VIL, viena maza piezīme.. atjaunojiet 4g karti.. šobrīd tā ir nekorekta. Twitterī tika ziņots, ka Aknīstē ir 4G, kartē par to nekādas info. Tukšs pleķis.

Link to comment
Share on other sites

LMT vismaz ir tā pārklājuma karte, žēl tikai ka torņu taja nav, lai precīzāk varētu antenu noorientēt.

Tele2 gan joprojām 4G pārklājumam iztiek ar vietu sarakstu.

Link to comment
Share on other sites

Es jau kopš marta gaidu, kad LMT sniegs solīto atbildi kā man labāk pagriezt antenu, lai labāk ķer 4g, laikam ilgāk "testēt atbildes ātrumu" nav jēgas, jāprasa vēlreiz.

Link to comment
Share on other sites

@@ssam, veic tuvākās apkārtnes izlūkošanu un meklē LMT torņus :D piefiksē gps koordinātas un tad attiecīgi virtuāli uzmodelē kādā virzienā antena jāgriež :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

Es jau kopš marta gaidu, kad LMT sniegs solīto atbildi kā man labāk pagriezt antenu, lai labāk ķer 4g, laikam ilgāk "testēt atbildes ātrumu" nav jēgas, jāprasa vēlreiz.

 

Atbildes uz iesniegumiem tiek sniegtas ievērojami ātrākā laikā.

Vai šis nu iesniegums ir "pazudis" vai arī nav saskatīts jautājums. Ja atbilde ir svarīga, aizsūti jautājumu vēlreiz.

 

P.S. Antenas regulēšanai var izmantot ieteikumus no TV antenu topika.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pieņemu, ka šī pavediena autors, izvēloties patestēt IB X ātrumu, izdomāja, ka ir nomainījis plānu uz IB X.

 

Es atkal pieņemu, ka autors testa laikā, vēloties atpakaļ uz  iepriekšējo plānu nomīzās, ka pēc testa beigām ieslēgsies testa jaunā plāna automāts. Tāpēc, drošs paliek drošs, laicīgi iekš mans LMT pārslēdzas atpakaļ, kā viņš to saprata, iepriekšējo plānu. Bet tas nenotika tā, kā autors bija iecerējis

Link to comment
Share on other sites

...kad LMT sniegs solīto atbildi kā man labāk pagriezt antenu...

  To viņi arī nemaz nevar pateikt, neaizbraucot uz konkrēto vietu un nezinot apstākļus, jo tieši tāpat kā ar TV,  signālu ietekmē gan antenas austums,  gan koki, gan reljefs, gan apkārt esošas mājas, gan tuvējās augstprieguma līnijas. Var gadīties, ka atstarotais signāls kādā vietā būs stiprāks, par tiešo.

 Tā kā ja virziens tieši uz tuvāko torni nav "tīrs" - nāksies eksperimentēt.

Labots - raiviic
Link to comment
Share on other sites

Ak šausmas, piespamojuši man te pavedienu. :D

Labi, smejos.

 

Nu re, citēšu VIL.

 

"Šie iesniegumi ir par pieslēguma ātruma profila maiņu. Viss skaistums slēpjas parametros, kas šajā bildē diemžēl nav redzami.

2014.09.12 uzstādīji max iespējamo ātrumu 3G/4G tīklos

2014.09.20 uzstādīji 5/2 Mbps."

 

Nu re, smuki rakstīts, ka 09.20. ir veikta ātruma maiņa, ko man vairāki lmt klientu apkalpošanas operatori noliedza.

 

ggg97 precīzāk izteicās par manu situāciju.

 

Dīleru centrā noslēdzu līgumu par IB 2 ar 14 dienu testa periodu.

Testa perioda laikā pārslēdzu uz IB 3 (12.09.) un pēc tam pārslēdzu atpakaļ uz IB 2 (20.09.).

Testa periods beidzās 21.09.

Rēķinā veikts aprēķins par IB 3.

 

Edited:

 

Ja pareizi sapratu...

Man iekš manslmt.lv ir tikai divi iesniegumi, kur pirmais ir:

"2014.09.12 uzstādīji max iespējamo ātrumu 3G/4G tīklos"

Vai šis jau neliecina par to, ka mans noslēgtais tarifu plāns nav IB 3?

 

Edited2:

Tikko vēl pazvanīja Sigita no LMT un pastāstīja, ka iesniegumā, ko esmu veicis 20.09. esmu pieprasījis plāna maiņu uz IB 3. :D

Labots - Artic^MX
Link to comment
Share on other sites

Šodien, beidzot, atnāca koriģēts rēķins.

 

Un tas tikai pēc ~3h stundām ar dažādiem operatoriem. (ja nemaldos, tad 5 vai 6), un pēc vēstules nosūtīšanas caur manslmt.lv.

 

Tad nu rezumē. Izstāstīju savu sāpi ~4 reizes, no kurām 3 reizes tika atbildēts, ka informācija ir pārbaudīta un viss esot kārtībā. Šeit pat viena atbilde uz e-pastu.

 

Labdien!

Paldies, ka sazinājāties.
Pārbaudījām informāciju, diemžēl pakalpojuma plāna maiņa nav tikusi veikta un Jums ir pieslēgts pakalpojums Internets birojam 3
Jautājumā par interneta ātrumu: vai esiet veicis rūtera restartu?
Ja restarts nav veikts, lūgums to izdarīt. Rūterim sānos ir podziņa reset, ar kādu asāku priekšmetu vajadzētu paturēt šo podziņu izslēgtu 10 sekundes. Tad caur rūtera pārvaldības lapu 192.168.1.1 veikt tā aktivizāciju. Lietotājvārds un parole būs :admin
Ja nekādas izmaiņas pēc veiktajām darbībām pakalpojuma izmantošanā nav, lūdzam veikt 3 ātruma mērījumus lapā test.lmt.lv, kā arī precizēt adresi, kur pakalpojumi tiek izmantoti, un atsūtīt šo informāciju mums, lai varam nodot risināšanā tehniskajam dienestam.

 

Ar ceturto reizi, beidzot, kāds laikam patiešām pacentās pārbaudīt.

 

Nu ko lai saka, līdz BITE's attieksmei pret klientiem LMT vēl tālu jāaug.

Vēl nedaudz humoram :D Man šodien zvana LMT un izstāsta, ka ir atradusies kļūda un izsūtīts rēķins.

Prasu vai man ar visu šito padarīšanu nepienāktos neliela kompensācija? Atbilde bija, ka mana kompensācija ir rēķinā ar mīnusa zīmi norādītā nepamatoti aprēķinātā summa, kas man nav jāmaksā. :D

Labi, labi, sapratu, iespējams meitene pārteicās, bet es sasmējos. :D

 

Kāds gadījumā nezina? LMT nav kādi speciāli juridisko klientu apkalpošanas menedžeri?

Link to comment
Share on other sites

 

 

LMT nav kādi speciāli juridisko klientu apkalpošanas menedžeri?

ir

Link to comment
Share on other sites

Sveiki.

Paldies par info. Man ir līdzīga situācija. Tagad man ir daži papildus argumenti!!!!

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...