Jump to content

Golf 4 aizdedzes atslēga.


meeris
 Share

Recommended Posts

Labrīt Kungi,

vai šeit ir kāds biedrs, kurš būtu spējīgs pieprogrammēt atslēgu manam ceturtajam golfam? Nopirkšu jaunu atslēgu, pievīlēšu, bet vajag kādu kurš "piečipos" pie mašīnas.

Uz doto brīdi man ir tikai viena atslēga, kurai sācis gļučīt imobilaizers - brīžiem mašīna nešķiļās ar uzrakstu IMMOBIL. ACTIVATED uz displeja. Pēc 2 min pačakarēšanās jau viss aiziet, bet jūtu ka kādā dienā, kad būs ļoti jāsteidzās auto varētu arī neiedarbināties. Gribu nomainīt atslēgu pirms tas notiek.

Ir kāds?

Link to comment
Share on other sites

 Kāpēc tu negriezies kādā autoservisā ar savu problēmu? Tur noteikti to atrisinās.

 Pašam ir 4. golfs. Pašam bija problēma ar atslēgu. Ļoti labi servisā visu salaboja. Un nebija stipri dārgi.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Kāds sakars tādam bojājumam ar jaunu atslēgu?! 

1. veca baterija atslēgā,

2. pamazām jūk nost imobilaizera antea 

Link to comment
Share on other sites

Pareizi biedri markei un maxisl saka. Vaina var būt ne gluži tā, ko tu esi izdomājis. Ar tām aizdedzes atslēgām ir ļoti sarežģīti. Neesmu saprotošs tajās lietās, bet, kad man laboja servisā, piestāstīja pilnu galvu par situācijas nopietnību. Tur pat tā, ka smagākā gadījumā var nākties no VW rūpnīcas kaut ko pieprasīt, vai pasūtīt. boot.lv forums tev neaizstās autoservisu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Man arī reizēm ir šāda problēma, reizēm nešķiļas un noslāpst. Tad es izmantoju krievu - mazā uzsitiena - metodi un par cik ķer gan atslēgai, gan antenai, viņi abi nobīstas un uzreiz atrod kopīgu valodu un es varu rullēt. Kurš tieši vainīgs, nezinu.. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Parunāju ar cilvēkiem, kas ir ļoti daudz ar šīm mašīnām (VW) darījušies servisos, tad teica ka neatceroties gadījumus kad kādam golfam, polo, borai vai pasātam būtu bijis bojāts aizdedzes bloks. Teica ka ar laiku vecām atslēdzām mēdzot kodi aizskriet.. var pietīt atpakaļ, bet pēc laika atkal sākot gļučīt.

Diemžēl man nav otras atslēgas ar ko es varētu pārbaudīt vai vaina ir "slēdzenē". Vispār sen jau gribēju uztaisīt vēlvienu atslēgu (sirdsmieram), un tagad šķiet ka ir īstais brīdis.

Ar bateriju imo tur sakara nekāda, jo tā ir vajadzīga tikai durvju attaisīšanai/aiztaisīšanai.

Aphopis,

kur tas kontakts fiziski atrodās, varu uzmest aci?

Tur nav nekāda raķešzinātne, tāpēc prasu lielākajā latvijas tehnikas forumā. Man ir viens cilvēks kurš to var izdarīt (ne datorists), bet kuram ir dators, vads, vrb vēlkautkas, un zina ko dara. Diemžēl, baigi tālu jābrauc :(

Link to comment
Share on other sites

a kam google domāta? Pats neko negribi pameklēt, viss ar karotīti jāiebaro?

Link to comment
Share on other sites

Tāds iespaids, ka tēmas autoram, mašīnu uz servisu aizvedot, gabals atkritīs. Cilvēks, pie kura baigi tālu jābrauc, toč, nav vienīgais cilvēks, kas var palīdzēt. Un, ja forumā izdodas atrast kādu biedru, kas fišku rubī, arī tas nebūs otrais vienīgais cilvēks, kas var palīdzēt.

Link to comment
Share on other sites

Paldies,

topiku varam slēgt!

p.s

forumu arī.. Ir taču google ;)

Labots - meeris
Link to comment
Share on other sites

Google izmetis desmit iespejamos variantus pec ka sekos vizite pie specialistiem... Jus sirds operacijas ari google meklejat. Skops maksa divreiz, aizbrauc pie specialista.

Link to comment
Share on other sites

blja,

tu laikam nepieļauj domu ka šeit varētu būt arī kāds speciālists?

Izlasi manu pirmo postu ibio.. Es meklēju kādu kurš māk un zin ko dara.

Link to comment
Share on other sites

Paldies,

aizsvilos ne pa jokam. Diemžēl, gandrīz visi topi beidzās apmēram šādi.

Nebojāšu vairs garīgo un piezvanīšu uz Roli. SSā nemeklēšu ;)

 

cheers

5dienaaaa.....

Link to comment
Share on other sites

 

 

Google izmetis desmit iespejamos variantus pec ka sekos vizite pie specialistiem... Jus sirds operacijas ari google meklejat. Skops maksa divreiz, aizbrauc pie specialista.

 

     Nevis skops, bet zinošs. Pameklējot googlē rodas kopējs priekšstats un sapratne par problēmu. Man iepriekšējam autiņam arī bija līdzīga problēma. Uzmetu googlē, tad gāju pie autiņa, atjaucu plastmasus, pārštepselēju konektoru pie antenas un miers.

      Arī pie daktera ejot ar slimību pašam ir jāizglītojas, citādi akli ticēsi savam ārstam, kuram pofig uz tevis. Tas pateikt griežam, a tu- nu ja vajag tad vajag. A tā tev pašam būs izpratne un šaubu gadījumā aiziesi pie cita ārsta.

Link to comment
Share on other sites

Varu adaptēt jaunu atslēgu pie imo. Varu arī vispār nahrenizēt imo.

Labots - Aphopis
Link to comment
Share on other sites

Aphopis, paldies par ieteikumiem,

Otrais variants arī ir variants, javien man ziemessvētku eglīte panelī neiedegsies un nekas negļučīs,

Paskatīšos antenas kontaktu, cerams ka tas atrisinās problēmu ar gļukiem pie startēšanas.

Otras atslēgas jautājums tāpat paliek aktuāls, check PM.

Link to comment
Share on other sites

nepieļauj domu ka šeit varētu būt arī kāds speciālists?

Auto lietās - nē, nav.

Sakarīgi automeistari strādā, nevis bootu lasa darba laikā.

Pastāstities ap un gar auto (un ne tikai auto) tematiku - jā, tādu te ir vagons.

 

Problēma ir tur, ka bootam ir izdevies radīt iespaidu, ka šeit it kā ir pārpilns ar speciālistiem visās jomās.

Tā nav. Labi speciālisti parasti ir aizņemti un viņiem nav laika pa ineta forumiem ņemties.

Labākajā gadījumā - specializētos forumos, kur komunicē ar sev līdzīgajiem.

 

Kas tas ir pēdējā laikā ar cilvēkiem šeit, ka tiklīdz nedabon sev vēlamo minūtes laikā, uzreiz spalvas pa gaisu, putas uz lūpām un saikne starp pirkstiem uz klaviatūras un smadzenēm atslēdzas pilnībā?!

 

Ko es zinu par otru atslēgu:

Ja ir auto ar rūpnīcas signalizāciju un imobilaizeri, tad atslēgas sajūgšanu ar auto imobilaizeri var izdarīt vai nu pavisam tumši darboņi ar specializētu tehniku (kur tādus atrast, es nezinu), vai arī ofic dīleri, kuriem tad ir jāsūta pieprasījums pēc kodiem uz rūpnīcu. Kura par katru šādu gadījumu prasa €€€. Pie kuriem pieplusojas vēl arī oficiālā dīlera darbs.

Jo tieši tāpat kā banka neglabā kredītkaršu PINus, tā arī ofic dīlerim nav neviena auto drošības kodi uzglabāšanā. Katru reizi viņi tos prasa rūpnīcai.

Kura, lai dīleriem (un auto īpašniekiem) tā neliktos pieņemama prakse, tad arī prasa tos €€€ par katru reizi.

Visa tā ķēdīte ar kodiem ir diezgan sāpīga, jo gribēju vienam ģimenes auto KASKO bet tie prasa lai autiņam būtu 2 atslēgas. 

Protams nav. Otru atslēgu pasūtīt un ieprogrammēt 2001. gada VW Pasātam izmaksātu 80+ Ls. Vismaz pie ofic dīlera.

Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

80 laņi tak vēl ir pa lēto, jaunākiem un lepnākiem n simtos... :>

Link to comment
Share on other sites

versatile

Mašīnai māca atslēgas un parasti uz programmēšanu jāņem visas, jo pielikt jaunu tā vienkārši nevar - sākumā jāaizmirst visas.

Daudzām tie kodi nāk uz maza papīrīša, kuru cerams, useris pakāš ja ne uzreiz, tad pie n-tās īpašnieka maiņas toč. Un tad nu nākas piķot zavodam :)

Uz tā paša papīrīša rakstītais kods vajadzīgs arī, lai auto iedarbinātu ar neejošu imobilaizeru - vismaz dažiem modeļiem. Tur paspaida noteiktā ritmā pedāļus un auto pielec.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

12 gadus vecs autiņš, lv ielās tādi ir sastopami n tukstošos eksemplāru. Arī šajā forumā uzradās biedri, kam tāda problēma ir jau bijusi un padalījās ar pieredzi.

Bet pēc dažu loģikas mēs visus topikus varam aizvēr jau pirmajā atbildē.

zvani autoservisam,

zvani celtniecības kompānija,

zvani psihologam

zvani it kompānijai

un tā jebkurā tematā.

 

pat netaisijos pats kautko eksperimentēt, palūdzu tikai padomu un vai nav kāds kurš māk.

rezutātā tomēr dabūju kontaktus kas šo var sataisīt, bet bonusā arī sačakarēts garīgais un velti izšķiestu laiks stīdoties ar dažiem troļļiem.

38d40675-b534-485a-9b46-e3fb1b0317dd-ori

Link to comment
Share on other sites

 

 

vai šeit ir kāds biedrs, kurš būtu spējīgs pieprogrammēt atslēgu manam ceturtajam golfam? Nopirkšu jaunu atslēgu, pievīlēšu, bet vajag kādu kurš "piečipos" pie mašīnas.

 

Kas ar šo ir domāts - piekodēt lai durvis ver ciet / vaļā vai imobilaizeru?

ja pirmais, tad tas nav grūti,

Ja otro - tās jau ir nopietna iejaukšanās sistēmā, bez zināšanām auto var paŗvērsties par ķirbi ar vienu pogas spiedienu.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Piezvani uz armors.lv, kaut kādas vienkāršās atslēgas viņi ir spējīgi programmēt.

MB un Volvo var tikai oficiālie dīleri un jāgaida info no rūpnīcas, ilgi un dārgi.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

bet bonusā arī sačakarēts garīgais un velti izšķiestu laiks stīdoties ar dažiem troļļiem.

iedzer šnabi un nospļaujies....., laiks nav nekad veltīgi izniekots,

pat sēžot uz poda nav izniekots laiks..... 

Link to comment
Share on other sites

Vismaz opel vectra b ir vadības kompja firmwares ar imobilaizera atbalstu un bez. Jo jau no rūpnīcas nāca eksemplāri bez imobilaizera. Minu ka golfam ir līdzīgi.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Varu arī vispār nahrenizēt imo.

 

Deletē to imo, tāpat no pretaizdzīšanas viedokļa tam ir nulles vērtība.. un varēsi atslēgu uzvīlēt pa 5EUR ;)

Link to comment
Share on other sites

WAG grupas auto zaglis ierunājās?!

 

To atslēgā iebūvēto imo čipu nekad un neviena apdrošināšanas kompānija nav uzskatījusi par santīma vērtu, nez kādēļ?! :)

 

P.S. Ceturtos golfus, starpcitu, vairs nezog..

Link to comment
Share on other sites

Nu ja 4 golfam var piekodeet jaunu atsleegu pa 40 eiraam ,tad tas ir pa leeto...Ir chipi kurus var piekodeet bez auto klaatbuutnes un tas prieks patieshaam nav daargs-vienkaarshi iedod atsleegu un auto nemaz nevajag,bet 4 golfam jau ir krutaaks chips un auto blakus arii vajag...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Tarakaans

Daudz te taisnības tika minēts, tikpat daudz muļķības.

 

VW/Audi/Skoda drusku vecākiem mēdz būt problēmas ar oriģinālo imo. Biešāk nekontakti antenā, bet gadās arī kā amnēzija iestājas, bet reti. Atslēgas visai vienkārši programmējas klāt. Ja ir imo parole - ar diagnostiku, ja nav parole, lasa nost no imo bloka, kas parasti ir panelī. Kā jau minēja, viņi viegli ir apejami un kā pretaizdzīšanas metode tika uzlausta jau tad, kad vēl mašīna no lentas nebija paspējusik noripot.

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

 

 

Tas pateikt griežam, a tu- nu ja vajag tad vajag

 

Nu pie ķirurgiem laikam lielākai daļai ir tā! kā kas tā griežam :D :D :D 

Link to comment
Share on other sites

Golfam var viegli anulēt to imobilaizeru 

Esu redzējis angļu eksemplārus kur  tas atslēgas čips pie  stūres  apdares plastmasa iekšpusē pielīmēts lai nav jāstreso par pazaudēšanu...... 

Link to comment
Share on other sites

Tarakaans

Tā ir plaši pielietota metode, ja uzstāda tālvadības mašīnas pielaišanas iespēju. Tikai tā īsti nepasargā no minētajamiem defektiem. Ja tur tai antenai ir nekontakts, var līmēt kaut simts čipus.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...