Prodigy Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Ja pareizi izpratu "problēmas" aprakstu, tad nākamreiz paskaties, vai "tirlaka" autiņam nav parking sensori. Sistēmas dažādiem ražotājiem, protams, atšķiras, bet ir tādas, kuras sāk pīkstēt, ja kāds sastrēgumā piebrauc tuvu aizmugurē. Tāpēc "tirlaks" mēģina pabraukt uz priekšu, lai salonā nepīkst 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
meeris Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Žak, nevajag pat remontu vai avāriju, ir arī vietas, kur divas joslas saiet vienā. Ja pilnīgi visas mašīnas stāvēs labajā joslā, zinot ka kreisā josla kautkad beigsies, tad korķi būtu ne tikai uz tās ielas, bet arī uz ielām, kas piekļaujās.Tu arī esi viens no tiem apbižotajiem, kurš ieņem pareizo joslu kilometru pirms remonta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 bet ir tādas, kuras sāk pīkstēt, ja kāds sastrēgumā piebrauc tuvu aizmugurē personīgi nepazīstu nevienu tādu sistēmu, tāpec būtu interesanti uzzināt, kuram auto modelim/ražotājam ir tāda gemarojiska parking sistēma, kas darbojas pastāvīgi un to nevarētu atslēgt. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 @@meeris, es sastrēgumu laikā nebraucu principa pēc, jo tur ir tādi kā tu, kuri ļoti labi zinot, ka nāksies kādam līst virsū, tomēr apsteidz kolonnu un bāžas virsū (Bauskas aplis nobraucot no Salinieka, Uzvaras bulv. aiz Valguma ielas prom no centra u.c.) Ir, protams, dažas vietas, kur šāda auto vadīšana pēc principa "man jāsteidzas vairāk" izskatās mazāk uzkrītoši, bet ielīšana kolonnā, lai pēc tevis 20 mašīnas stāv un gaida, nav ne ar ko attaisnojama. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuutpaudisMaigcilveeks Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 No šķībajiem pasūtītajiem aftermarket parking sensoriem. Nešķūningotam auto, tie ieslēdzas, tikai ieliekot R. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meeris Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Žak, es neesmu par noteikumu pārkāpšanu. es neesmu par skriešanu. Es esmu par efektiviāti un optimizāciju. Diemžēl, bet tu nesaprati jēgu manis teiktajam. Ja ir uz ceļa ir brīvas joslas, tad tās ir jāizmanto, lai sastrēgums būtu 2x īsāks un pēc iespējas mazāk ietekmētu citas ielas. Mana doma ir tāda, ka visi stāvot vienā joslā, kad pieejamas ir 2 vai 3, tikai tāpēc, ka pārējās kautkad beigsies, mēs veidojam nejēdzīgi garu sastrēgumu un nobloķējam arī piesaistītās ielas. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Un vienmēr tādās kolonnās ir tirliņš, kas raustās, nevar uzsākt, bremzē - kur vienmēr var ielīst nevienu brutāli nešķūrējot No šķībajiem pasūtītajiem aftermarket parking sensoriem. Nešķūningotam auto, tie ieslēdzas, tikai ieliekot R. Pilnam komplektam vēl hrenonus un esi ielu karalis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoom Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Nu es ar reti, bet šad tad topika autora pieminētos tirliņa darbus daru. Man tas sanāk tāpat. Tā kā braucu ar automātu, tad nedaudz jāatlaiž kāja un mašīna sāk ripot. Šad tad pārbaudu robežu cik vaļīgi jātur bremzes pedālis, lai mašīna sāktu kustēties. Vai arī klausos kā bremzes skan knapi palaižot kāju. Vai vienkārši gribu 5cm tālāk pavirzīties, vai arī piebraukt tuvāk priekšējam un paskatīties kā uguņi deg - vai vienā līmenī, spožumā utt. Vai nevaru izlasīt, kas rakstīts uz priekšējās mašīnas. Ir daudz un dažādu iemeslu. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
andza Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Tak izbrauciet Rīgai cauri uz tiem pašiem 50 km/h pēc spidometra, un redzēsiet kā mūžīgā līšana katrā spraugā, skriešana uz 60-70, reāli neko nedod. Labi ja 2-3 minūtes, ja paveicas kādu zaļo signālu noķert. Mani kaitina bremzes, kas sajūga pedāli sāk meklēt tikai tad, kad jau zaļais kādas 5s luksoforā deg. Un kāpēc nevar motoru līdz kādiem 3k iegriezt, neivs mest 2. vēl krustojuma vidū. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CAP Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Pārvietojoties pa Rīgu šķiet, ka lielais vairums autobraucēju vadītāja apliecību ir nopirkuši.. ar invaliditāti ekstremitātēs (lai atvaino mani patiesie), kuri nespēj ieslēgt pagrieziena rādītāju, kā arī visādi citādi galvā tērētie skrējēji, līdēji, spiedēji utt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Un kāpēc nevar motoru līdz kādiem 3k iegriezt Pasarg Dievs Zin cik degviela aiziet nebūtībā P.S.Var jau negriezt līdz 3k, bet arī ar 2k tikt galā, tik ātrumi ātri jāslēdz Link to comment Share on other sites More sharing options...
meeris Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Piekrītu CAP, tikai nejau skrējēji agresiju un haosu rada ielās, bet tie, kas nevar uzsākt, nevar nogriezties, bremzē, velkās pa ielas vidu un citos daudz dažādos veidos neciena citus satiksmes dalībniekus.pats tā nedaru un neatbalstu, bet mani netraucē, ja kāds arī pa pretējo visus apdzen, nevienam netraucējot "ielien" priekšā un mierīgi aizbrauc. aaa, ir vēl arī tie, kuriem vajag sabremzēties uz 3km/h lai pārbrauktu tramvaja sliedes. Nedrīkst tak atļaut amortizatoram izstaigāt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoom Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Parasti sabremzē tie kuriem ir X5, X6, kaijenes, landkruīzeri u.c. Link to comment Share on other sites More sharing options...
atkarigais Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 A man, a man nepatīk visi, VISI nu pilnīgi visi. Vēl 10 minūtes un varēšu līst uz ielas un visus lamāt Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 tie, kuriem vajag sabremzēties uz 3km/h lai pārbrauktu tramvaja sliedes. Šitam gan nepiekritīšu... Tu pa bedrēm arī uz 50km/h mauc? Reti kur ir normāla pārbraukšana tām sliedēm. Normālā ātrumā ejot pāri - čakarē ritošo un salonu, ja ir zemprofila riepas, tad arī riepas un diskus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
atkarigais Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 No vienas puses es smu priecīgs, ka nedzīvoju Rīgā, jo ir mazāk cilvēku ko ienīst 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Nē, sabremzē šitādi idiņi, kas nosēdina autiņu tā, ka gandrīz guļošam policistam jāpārstum pāri autiņš Link to comment Share on other sites More sharing options...
meeris Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 (labots) Tu pa bedrēm arī uz 50km/h mauc? parasti pat nedaudz piemetu klāt, lai lēzenāk sanāk jābrauc ar autiņiem ko var atļauties uzturēt arī pīe mūsu specifiskajiem ceļiem Bet vispār sāku domāt par kāda importa bobika iegādi, lai pa ķīšezera džungļu šortkatu varētu stiepienā no ezermalas ielas uz juglu izlidot. Labots Oktobris 24, 2014 - meeris 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky_High Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 tikai nejau skrējēji agresiju un haosu rada ielās Tieši tā. Man vienalga ja kāds man pielien priekšā, jo viņš pēc tam ar gāzi grīdā aizbrauc. Mani var apdzīt - man no tā nekas nemainās, ka kāds ir ātrāks. Pie krustojuma viņš normāli aizbrauks un es kopā ar viņu. Ne jau skrējēji traucē braukt. Toties pietiek 1 cilvēkam vilkties, lai rastos sastrēgums tukšā vietā, lai rastos 100 avārijas situācijas, jo visi viņu gribēs apdzīt, daži dzīs kolonnu, citi viņa dēļ paliek nervozi un sāk neadekvāti uzvesties. Un tādi bremzes par sevi vēl domā ka viņi ir "droši, labi braucēji" - bet īstenībā idioti, kas domā tikai par sevi. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Oktobris 24, 2014 Author Share Oktobris 24, 2014 Tu pa bedrēm arī uz 50km/h mauc? nu es maucu pa bedrēm, līdzenām ielām un bruģi konstantā pilsētas ātrumā. arī traucē tirliņi, kas uz asfalta ieskrienas, pa bruģi atmetas un pie sliedēm jau trīsrāpus. raksturīga vieta - Vienības gatve no LU jaunās ēkas ulmaņa gatves virzienā. pie trolejbusu parka tāds lien garām, bet tālāk uz bruģa jau braukt vairs nespēj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 jābrauc ar autiņiem ko var atļauties uzturēt arī pīe mūsu specifiskajiem ceļiem Tas, protams, fakts, bet ne pa to stāsts. Nevajag jau apzināti lauzt autiņu, ja to var nedarīt, piebremzējot pirms sliedēm... pa bruģi atmetas Šim gan piekritīšu - pa bruģi ir jāmauc kā pienākas, bet reti kurš to dara - lielākā daļa velkas... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Starp citu, mums nebūt nav sliktākie ceļi. Tepat Beļģijas ceļi ir pakaļā. ASV lielpilsētas šur tur ir murgs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeticuNevienam Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 (labots) Nē, sabremzē šitādi idiņi, kas nosēdina autiņu tā, ka gandrīz guļošam policistam jāpārstum pāri autiņš Tādi toč kretinē, domā, ka stilīgi un kruti. Bet patiesībā izcili glupi, jo ar tādu "nosēdinātu" autiņu tikt nevar nekur, kā paaugstināti šķērsļi uz ceļa vai bedres, viļņi u. c. tā pirmais gaņģis un tukšgaitā rāpo pāri, jo ātrāk nevar - riepas ēd arkas nost un otrādāk, amīši līdz galam sitās. Pasažierus arī vest ar tādām lamatām nevar. Tādus reizēm ir vēlme aiz apkakles izraut no autiņa un nosēdināt pašus salauzt kājas. Nesaprotu tādus cirvjus, kas sačakarē savu auto tādā veidā un braukšanu ar to. Vēl besī mocisti, kas domā, ka viņam ir tiesības izspraukties starp divām mašīnu rindām vienā virzienā (kādreiz aizķer, apskrāpē) un novietot savu pakaļu priekšā visiem pāri līnijai. Degvielas taupītāji besī vienlīdz ar tupajiem maksimālistiem skrējējiem. Ieskrienās un tad strauji bremzē - domā, ka dinamiski brauc, bet patiesībā agresīvi, apdraudot citus. Te jau varētu veselu grāmatu sadrukāt ar cilvēku stulbībām pie stūres, bet nu nak. tas vajadzīgs, viņi taču tāpat nezinās, ka tādi ir. Labots Oktobris 24, 2014 - NeticuNevienam 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxygen Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 (labots) pa bruģi ir jāmauc kā pienākas - nu labs. Tik aizmirsis ka bruģis ir baigi viltīgs. Straujāk sabremzēsi un... vai nu kādā stabā vai pretīm braucošajam purnā . Par līdējiem no kreisās joslas- pa lielam lielākā daļa ir pelnijuši pa purnu. Un tik nevajag ļaļa par to ka kāpēc neizmantot brīvo joslu. Ja izmantotu . bet parasti brauc pa joslu , kurā beidzās ar kreiso pagriezienu un beigās šis pēc CSN jālaiž iekšā . Šitā vienu vietu stāvēju 15 min, jo priekšā bija braucējs ar vājākiem nerviem un , burtiski izpildija CSN , ka jālaiž, bet ''naglie'' nepārtrauktā straumē lien malējā joslā. Es saprastu ka tas būtu ārzemnieki vai kāds no citas pilsētas un nezinātu ar ko beidzās otrā josla ( lai gan krietni pirms krustojuma jau ir norāde ka pēc , laikam, 200 metriem būs tikai kreisais) , bet redzu diendienā vienas un tās pašas mašīnas kas sevi uzskata gudrākiem par pārējiem. Beigās neiztur nervi, kad šitādu cilvēku dēļ kavē un sāc piespiesties pie priekšā braucēja lai kāds ar pusspārnu neielien. Tur kur nav priekšā šādi krustojumi, man pie vienas vietas kad kāds ''krutais '' iespraucās lai novinnētu kādu metru un pēc 10 metriem atkal lien otrajā. Nu novinēs pāris sekundes ceļā, bet man mierīgāka sirds, nevis vilkties kādam galīgi astē bez drošības distances. Labots Oktobris 24, 2014 - oxygen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
andza Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Pilsētas ielas visur kur pēdējā laikā esmu braukājis (UK, Vācija, NL un Francija) ir tikpat pa-bēdīgas kā Latvijā. Anglija izceļas ar ļoti bedrainām ielām dzīvojamajos rajonos un "slikatajās" pilsētas daļās. Bet nu šosejas un bāņi, tos eiropā uztur ļoti labā stāvoklī. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 kurā beidzās ar kreiso pagriezienu un beigās šis pēc CSN jālaiž iekšā . Drīkst to noteikumu izlasīt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Par līdējiem no kreisās joslas- pa lielam lielākā daļa ir pelnijuši pa purnu. Un tik nevajag ļaļa par to ka kāpēc neizmantot brīvo joslu. Ja izmantotu . bet parasti brauc pa joslu , kurā beidzās ar kreiso pagriezienu un beigās šis pēc CSN jālaiž iekšā . Šitā vienu vietu stāvēju 15 min, jo priekšā bija braucējs ar vājākiem nerviem un , burtiski izpildija CSN , ka jālaiž, bet ''naglie'' nepārtrauktā straumē lien malējā joslā Nu ko tu īdi? Lien tu arī, ja nepatīk stāvēt. Ja visi taisītu rāvējslēdzēju, ātrums jau tāds pats būtu, kā ja visi vienā rindā. Pats gribi stāvēt garākakā rindā - abet lūdzu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gix Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 (labots) Piepisējus nelaižu principiāli! izcili kadri ir Gaujas ielā centra virzienā,keķavas šosejas sākums,lubānas/saharova krustojums utt utt Labots Oktobris 24, 2014 - gix Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koala Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 (labots) A man besī, ka jums besī... Tad, kad man sāk baigi besīt, tad es atveru jūtūbi un paskatos viģikus no Krievijas vai UK un uzreiz atminos, cik Latvijā viss tomēr ir labi - organizēti, paredzami, pārredzami, pieklājīgi...Tikmēr dažs labs vietējais turpina cepties :- kapē manā mīļākajā krustojumā kreiso aizliedza? Par ko tieši man tādas ciešanas... bet ne kaimiņu Vasjam? Man ir tik slikti.. - nafig man vajag gaismas dienas gaišajā laikā? Kurš cirvis to izdomāja? Tas tak degvielas patēriņu palielina! A man bērni jābaro... Vai, vai cik slikti... - u.tml. Labots Oktobris 24, 2014 - Koalīcija 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeticuNevienam Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 (labots) Nesatraucies tik daudz pirms miega. Ir jau labi viss mums, tikai nervus drusku ēd nost, kaut arī turās cilvēki. Salīdzinājums ar krievzemi, kur ir sliktāk, nav labs piemērs, jo neliek tiekties uz priekšu, redzēt savas problēmas. Labāki piemēri ir zemes, kur braukšanas kultūra ir augstāka kā vietējā. Tas ir mērķis uz ko tiekties, pilnveidoties, bet samierināties, ka mums nav tik traki kā tur un tur....nu nav labs piemērs. Mans tads subjektīvs viedoklis. Katram, protams, savs. Labots Oktobris 24, 2014 - NeticuNevienam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Biete Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Daudz vairāk tirlakus esmu manījis Kanādā - lielākā daļa tur brauc ar milzīgiem automātiem un tā viņiem laikam patīk darīt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koala Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 (labots) Nu nezinu... laikam nedaudz offtopic... Labāki piemēri ir zemes, kur braukšanas kultūra ir augstāka kā vietējā. Tas ir mērķis uz ko tiekties, pilnveidoties, bet samierināties, ka mums nav tik traki kā tur un tur....nu nav labs piemērs. Te, attālā kaimiņu forumā, viens uzstājīgi deklamēja, ka Vecrīgā vajagot izvākt bruģi un visu izklāt ar asfaltu jo: - velobraucējiem (arī autobraucējiem) tas būtu daudz ērtāk un... - 'mēs' taču visus gribam pārsēdināt uz velotransportu... - jo visa Eiropa pārsēžas un tā, redz, esot nākotne, uz ko tiekties.Šitiem "progresīvi domājošajiem" bieži vien ir diezgan šaurs skatījums uz lietām.Tas tā, vienkārši novērojums, un nav adresēts tieši tev NeticuNevienam Labots Oktobris 24, 2014 - Koalīcija Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeticuNevienam Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Viss kārtībā. Katram savs. Tāpēc jau cilveki diskutē, runā par šīm lietām. Un galu galā, nav tā, ka runā tikai par problēmām, bet piemin arī labas lietas (tieši šajā sakarā - satiksme). Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Starp citu, ieaku kādreiz pabraukt aiz mācībnieka... uzzināsiet daudz jauna par to, kā pareizi jābrauc. Un pareiza braukšana, starp citu, uzlabo efektivitāti un caurplūsmu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky_High Oktobris 25, 2014 Share Oktobris 25, 2014 Vispār jau labi ja viens no 10 mācībniekiem brauc pēc noteikumiem, tāpēc jau viņi ir mācībnieki ka vēl tikai mācās. Tizloties nenozīmē ievērot noteikumus. CSDD eksāmenu mašīnas būtu labāks piemērs - vismaz tās, kas noliek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Reinis Oktobris 25, 2014 Share Oktobris 25, 2014 (labots) Par ko vispār cepiens? Autoram un pārējiem tas baigi traucē? Bļ*d, skaties uz luksoforu, un min kad gaismas mainās, un beidz uz pārējiem bolīties. Dažreiz ir tirlaku rindiņa un tad izveidojas 4-5m sprauga starp mašīnām. Nu tad beigu beigās problēma ir tevī, ka kopā ar tirlakiem nepalien uz priekšu, lai lielāku krustojuma šķērsošanas kapacitāti neizveidotu palīdis tuvāk pārējiem. Izskatās, ka mūsdienās vienmēr atradīs kāds par ko padīkt - braucu jau desmit gadus, un ne reizi dzīvē mani nav raustījis, ka kāds propkā vai krustojumā pakustās šurpu turpu. Mož nervus vajag ārstēt, vai šoferi iegādāties, ja nespēj normāli uz satiksmi reaģēt? Labots Oktobris 25, 2014 - J.Reinis Link to comment Share on other sites More sharing options...
maize Oktobris 25, 2014 Share Oktobris 25, 2014 Starp citu, ieaku kādreiz pabraukt aiz mācībnieka... uzzināsiet daudz jauna par to, kā pareizi jābrauc. Kā var zināt vai viņš pirmo reizi izbraucis ielās vai (no)liek eksāmenu? Parasti var ieraudzīt, ka viņi brauc 10-20km/h zem plūsmas, neprot pārkārtoties joslā līdz ar to, piemēram, Mūksalas apli no Mūksalas - CSDD virziena līdz Ulmaņa gatvei izbrauc lēni un pa labo joslu jo ir bail no visiem kustīgiem un nekustīgiem objektiem, pieredzes nav, sajūtas cik ātri kustās auto ko redz spogulī arī nav. Noteikumus varbūt arī klaji nepārkāpj, kas ir tas ko no viņiem var mācīties, lai nav jābrauc pakaļ 100 mašīnām līdz sagaidīšu īsto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andza Oktobris 25, 2014 Share Oktobris 25, 2014 Ah Vecrīga. Pirms pāris nedēļām noparkoju savu lamatu krastamlā, samaksāju stāvvietā 3 EUR un devos tos torņus lūkoties. Tas taču sviests kaut kāds. Dzīvojamā zona! Gājējiem priekšroka. Bet nē taču, auto brauc pa ietvēm ne tikai brauktuvi un pa tiešo virsū bez skatīšanās. Parkojas ielas malā, daudzi neredz, ka trotuārs knapi 50 cm plats un viņu auto spoguļi gājējus jau bīda. Nu nafig tur atcēla caurlaižu režīmu? Un kāpēc CP neslauc sodus par dzīvojamās zonas noteikumu pārkāpšanu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
andza Oktobris 25, 2014 Share Oktobris 25, 2014 Ah Vecrīga. Pirms pāris nedēļām noparkoju savu lamatu krastamlā, samaksāju stāvvietā 3 EUR un devos tos torņus lūkoties. Tas taču sviests kaut kāds. Dzīvojamā zona! Gājējiem priekšroka. Bet nē taču, auto brauc pa ietvēm ne tikai brauktuvi un pa tiešo virsū bez skatīšanās. Parkojas ielas malā, daudzi neredz, ka trotuārs knapi 50 cm plats un viņu auto spoguļi gājējus jau bīda. Nu nafig tur atcēla caurlaižu režīmu? Un kāpēc CP neslauc sodus par dzīvojamās zonas noteikumu pārkāpšanu? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
beryl Oktobris 25, 2014 Share Oktobris 25, 2014 Vecrīgā bruģi turēs vienmēr. Tur tik bieži remontē komunikācijas, citādi nevar. Bruģi izceļ un pēc tam sataisa atpakaļ. Asfaltu vajadzētu katrreiz liet pa jaunu. Izmaksas daudzkāršotos. Vecrīga = mūžīgais remonts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!