Jump to content

Lietots un lēts auto ikdienas vajadzībām +/- 1k €


Arcane
 Share

Recommended Posts

Uzreiz informeeju ka no autinjiem iipashi daudz nesaprotu taapeec ignoreejiet manu profaanismu bet neviens nav profs visaas jomaas uzreiz.

Taatad mekleeju izdeviigu paarvietoshanaas liidzekli no punkta A uz B. Kaut vecais Golfs ar izbaleejushu kraasu bet lai savu funkciju pilda. Ieprieksheejo mashiinu dabujaam aptuveni pa 700 Ls un nekaadu lielo probleemu nebija ar kuraam netiktu galaa veelaak. Taapeec cena ir OK.

Link to comment
Share on other sites

Tādā gadījumā viss atkarīgs ir no stāvokļa kādā tu iegādāsies auto, nevis modeļa, markas. Nevar tā uzreiz ieteikt, bet es izvēlētos pēc iespējas jaunāku auto tajā cena kategorijā. 

Link to comment
Share on other sites

Nu bet marka un modelis arii daudz ko izsaka ne? Taa vismaz serviznjiki runaa ka taada un taada mashiina aatraak sabojaajas un atkal cita nebojaajas. Noturiiba ilgterminjaa arii daudz ko izsaka. Aatrums taapat shaadaa cenaa nav nepiecieshams jo neko nedabuus.  :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ieprieksheejo mashiinu dabujaam aptuveni pa 700 Ls un nekaadu lielo probleemu nebija ar kuraam netiktu galaa veelaak. Taapeec cena ir OK.

Ja Tev jau ir bijusi jau mašīnīte šajā cenu kategorijā, tad? Tu vēlies, lai kāds no mums Tev piedāvā konkrētu eksemplāru? Savādāk, tikai parunāties varam.

Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

Prasības, vēlmes?

> degvielas tips

>virsbūve(kā to pareizi sauc?) - sedans, universālis? Ikdienas vajadzības ir plašs jēdziens.

>kārba? 

>ekspluatēts Latvijā, vai arī tam nav nozīmes

>citi pribambasi

 

Nu hvz - tas pats golfs! Rezerves daļas atliektiem galiem piedāvā, cenas normālas. Kāds Audi b4, vai passat b3;4, 

 

Ieteikt jau var visu ko, bet jautājums - kas par drapaku bija iepriekšējais 700ls vērtais kumeļš? Tā (autiņa) (subjektīvos, kas pašam nepatika) mīnusus skati pašreizējo izvēlē!

Labots - NeticuNevienam
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Ja nav alergēns uz četriem riņķiem, tad B4. Ir visas iespējamās variācijas sākot ar prastiem, bet uzticamiem dīzeļiem, vienkāršiem (2,0) benzīniem, mazāk vienkāršiem, bet varen jestriem benzīniem (2,3L 5 katli jopta) var izvēlēies starp sedanu un universāli. Detaļas arī lētāk ir tikai 2 golpam, kam detaļas šrotā sver spainī...

 

Katrā gadījumā, ja alternatīva ir pissāts, tad labāķ ņemt Audi - nu ir viņi labāk pakoti un kvalitatīvāk nostrādāti (tb mazāk graboši) par tautas vāgen benzovoz edišen pissātu.

Link to comment
Share on other sites

Vito Ventura

Honda Civic? Par pieciem simtiem paņemsi, ar pieciem simtiem pietiks atliektiem galiem, lai salabotu to, kas varbūt paslēpies vai pārdevēja noklusēts un turpmāk varēsi braukt un priecāties.

Labots - Vito Ventura
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja Tev jau ir bijusi jau mašīnīte šajā cenu kategorijā, tad? Tu vēlies, lai kāds no mums Tev piedāvā konkrētu eksemplāru? Savādāk, tikai parunāties varam.

Taapeec ka ieprieksheejo auto pazinja, kas smeeres nesmeeree, paardeva a naakamo pasham jaameklee.

 

 

Prasības, vēlmes?

Kaadas prasiibas vai veelmes var buut leetai 1k mashiinai? Galvenais lai darbojas kaa auto - paareejais ir butaforija.

Ieprieksheejais auto bija 1994.g BMW

Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

Nu gan, prasības un vēlmes nezini Kādas var būt 1k e autiņam, bet vajag.

Nu mazda varbūt - 323; 626 kāds stipri palēts ford focus, 

opel astra kāds sanāk, sludinajumus šādos gadījumos ir jāskata, ja viss ir pofig un galvenais, ka kustās. Tak cenas ir - atliek meklēt vēlamo cenu, ja nekādu citu kritēriju nav. Ar viņām visām var braukt! Sistu vai no šrota, vai valsts materiālajām rezervēm negribi?

Doma nav skaidra, ko tad vēlies? Kritēriji ir pat 1k auto! Pašlaik tavs uzskats ir ņemu jebkuru par 1k

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Ieteiktu meklēt autiņu, kas jaunāks par 20 gadiem. Ar vecākiem būs problēma atrast detaļas. Protams, tas neattiecas uz veciem būmeriem, kurus vēl daudzi pietur garāžā. Katrā gadījumā muteres vecajam 1992.g. Honda Civic jau bija stipri jādomā pie remontiem, jo tie pazuduši no šrotiem, kur tomēr ejošās mantas tur.  Vēl jāskatās, cik daudz ir rūsa, jo tur var rasties smags ieberziens, ja kāds caurumus ar macroflex aiztaisījis. Visādi citādi nav īsti nozīmes, kādu marku pirkt.  Lētāki būs nepopulārie autiņi - ne audi, ne bmw, ne mercedes utt.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Lai arī 1 kilo eiro ir nekas daudz, kapēc ir jāiesaka tās rūsas čupas opeļi un japāņu opels - mazda? Nu priekškam? Lēts, jā varbūt, bet kapēc jāpērk tāda mizu kaste, ar kuru, līdzīgi kā ar lielāko daļu golf3, jābrauc gumijas zābakos, lai kājas nepiemērcē? Komforts tur ari ir apaļa nulle. Ja cilvēks ir ar mieru 1 kilo nolocīt, kapēc neņemt ko bišķi ērtāku braukšanai?

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Doma nav skaidra, ko tad vēlies? Kritēriji ir pat 1k auto! Pašlaik tavs uzskats ir ņemu jebkuru par 1k

Nu bet es jau pateicu galveno kriteeriju - ilgterminjaa lai nav jaaremontee biezhi un nopietni! Panjem lieto un paaris reizes sho to pielabo un ripo taalaak! Negribas lai pa servisiem dziivo. A taakaa dizains un paareejais nav svariigs tad var atrast taadu pa 1k.

Link to comment
Share on other sites

Priekš manis neliela vai nemaz rūsa būtu viens no svarīgākajiem kritērijiem. Viss pārējais pa lielam ir remontējams. Otra lieta - auto tajā cenu kategorijā ir iesakāms tikai tajā gadījumā, ja labāku patiešām nevari atļauties.

Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam
Lai arī 1 kilo eiro ir nekas daudz, kapēc ir jāiesaka tās rūsas čupas opeļi un japāņu opels - mazda? Nu priekškam? Lēts, jā varbūt, bet kapēc jāpērk tāda mizu kaste, ar kuru, līdzīgi kā ar lielāko daļu golf3, jābrauc gumijas zābakos, lai kājas nepiemērcē? Komforts tur ari ir apaļa nulle. Ja cilvēks ir ar mieru 1 kilo nolocīt, kapēc neņemt ko bišķi ērtāku braukšanai?

A tu nekul tukšus salmus un iesaki to ērtāko? Viņam tak pašam nav jausmas, ko grib! Ko tad ieteikt?

Cirks gatavais!

Arcane - #12 posts neko neizsaka, tā grib VISI! Kritēriji ir lieta pēc kuras izvēlas auto tieši no Konstatators'a paša teiktā. Jālabo ir visi. Pa servisiem nav jādzīvo, ja rokas aug no plecu vietas un mehāniskās daļas spej nomainīt pats, elektronika - cita lieta, tur ne katrs tiks galā.

Nu Tu esi bezizejā! Viens iesaka lamatas, otrs - komfortus ar nosakumu ????

Ikdienas lietošana ir ļoti plašs jēdziens, johambī, brauksi pēc alus vai kārtīgus kilometrus rullēsi? Neklausi visādus konstatētājus un ņem to pašu tautas auto, modeli izvēlies pats un viss!

Labots - NeticuNevienam
Link to comment
Share on other sites

1k €? Da tā mašīna vairāk stāvēs servisos, nekā ar to brauksi pa savām 'darba darīšanām'. 

Es tev garantēju - pa tādu summu iegādāties auto, un cerēt ar to diendienā vismaz gadu pārvietoties neieguldot vismaz vēl tikpat, ir vienkārši naivs stulbums, lai neteiktu vairāk.

Link to comment
Share on other sites

Man liekas, ka puse lv brauc ar taadas veertiibas auto ikdienaa un kaut kaa neredz visus tos auto meetaajamies gar shosejaam. 

Es shajaa gadiijumaa njemtu auto ar svaigaako skati, pofig marka, gads un kraasa. 

 

p.s. sor par garumziimi, w10 kaut ka izdomaaja konflikteet ar tildes biroju. 

Labots - Gestapo
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

J.Reinis

Man sētā stāv 1987. gada mercedess ar 380k nobraukumu, kuram ne tuvu tādi cipari nav jāiegulda. Pa lielam kaites ikdienišķas - piekare, rūsa, aķis un vēl visādi sīkumi. Protams, nopirksi vecu būmeri, ar kuru braucis gāzētājs, tad arī dosies pēc pusgada uz svalku.  Ir jāskatās konkrēts nolietojums nevis gudri jāmuld, ka visi vecie autiņi nekam neder. Nu tak kāds tos zem 1k arī pērk un ne jau tikai izjaukšanai vai šrotam.  

 

Tak te nav runa par autiņu ideālā stāvoklī?

Link to comment
Share on other sites

 

 

1k €? Da tā mašīna vairāk stāvēs servisos, nekā ar to brauksi pa savām 'darba darīšanām'.  Es tev garantēju - pa tādu summu iegādāties auto, un cerēt ar to diendienā vismaz gadu pārvietoties neieguldot vismaz vēl tikpat, ir vienkārši naivs stulbums, lai neteiktu vairāk.

A kaapeec tu domaa ka es un citi to nesaprot? Bet ja vajag auto tikai lai tiktu no punkta A uz B tad tak pie kaajas ka lietots un nesmuks un bez "moscow calling"(dziesma) navarotiem! A ieguldiishanas nauda laika gaitaa arii radiisies. No saakuma to auto vajag dabuut ne?

Link to comment
Share on other sites

versatile

Tam golfam laikam tas variants, ka pie 300 000 sāk no 0 skaitīties nobraukums... Pats par sevi nav nekas slikts, tomēr tik klaji *irst sludinājumā nav forši.

Datums
Nobraukums
14.10.2014
98871
01.07.2013
89419
03.06.2013
88582
30.05.2012
79059
07.05.2012
78009
29.04.2011
67978
15.04.2011
67690
14.04.2010
58644
18.03.2010
58140
16.03.2009
49445
03.03.2009
49250
03.03.2008
38470
26.02.2007
4368
24.02.2006
270854
24.02.2005
239894
Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

versatile

Pa blatu pilnīgi. Uzzvanīju čomam, kas csdd strādā, šis paprasīja sisadminam. Tikai nesaki nevienam...

 

 

tak ielogojas kaut ar internetbanku https://e.csdd.lvun apskatās. Ja iet no telefona un ir nopietna interese, var visu skašu vēsturi paskatīties.

Link to comment
Share on other sites

versatile

Nu tak tas nav 100% droši. Golpam, esmu gandrīz drošs, tas ir jau otrais riņķis pāri tiem 300k :)

csdd jau redz tikai to, kas LV bijis - kas leišos notīts, jau nav zināms.

Un, tādā cenā, rēķinies, ka nobraukums ir smuki cipariņi panelī - nekas vairāk. Jāskatās uz auto stāvokli.

Link to comment
Share on other sites

 

 

pie 300 000 sāk no 0 skaitīties nobraukums

Ir ir tā, man tas pats bija, otrais rinķis iet, tgd panelī ~60000km

Link to comment
Share on other sites

atkarigais

Nu es tādā cenu kategorijā nemaz neskatītos uz mazdām, fordiem, un kur nu vēl uz 3-šo golfu.

Piedāvājumu netrūkst, tik dabū kādus, kas kaut ko saprot no mašīnām un brauc skaties.

 

ar audi b4 nu tā kā kauns būtu braukt(vismaz man)...

nu ja tad jau labāk ar izpuvušu golfu vai žurku ne? :D

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

(labots) · Hidden by Mezavecis, Oktobris 27, 2014 - Kaut kāda herņa
Hidden by Mezavecis, Oktobris 27, 2014 - Kaut kāda herņa

Pastiprinātājs ar 4izejām...1500w uz katru kanālu pietiks ar atliegtiem galiem

 

http://www.musicstore.de/de_DE/EUR/PA/Endstufen-Mehrkanal/Behringer-iNuke-NU4-6000-6000-Watt-4-Kanal/art-PAH0012115-000

 

Maza izmēra saļruņi

http://www.musicstore.de/de_DE/EUR/PA/Kleinlautsprecher-passiv/cat-PA-PAKLEINPAS

 

 

Lūk šeit jau gatavs komplekts ar visiem vadiem štekeriem u.t.t

 

http://www.musicstore.de/de_DE/EUR/SET-EV-ZLX-12-Kneipenpaket-inkl.-Zubeh-r/art-PAH553

 

1.829,00€

Labots - Gyrkis
Link to comment

J.Reini - Ir auto, kurus vari nopirkt arī pa 500 eiro sataisīt PATS, tā ir daudz, daudz lētāk un braukt 2 gadus neko nemainot, izņēmot standarta lietas, eļļas nomaiņu, riepas utt.

 

Ja vēlās prkt lietotu auto uz katu ka uzreiz vajag reiķināties ar remonties servisā (mašīnas vērtība)/2, tad ja pērc pa 1000 sanāk ka kopā izmaksās 1500, ja vienīgi pats nevar sataisīt.

 

Labus variantus ir jāmeklē, dažkārt arī var ieskatīties, kādā sasistā auto, ja gribi ilgi lietot, nav jāskatās vai no ārtienes izskatās labi, bet gan pārējais.

tas ir lai skelets nebūtu traumēts un izrūsējis. Jāskatās cik laba ritošā utt.

 

Ir auto, kuri ir atbilstoši šai summai, bet ja neko nesaprot no auto, labāk sarunāt kādu meisteru un braukt ar viņu skatīties auto, neviss pirkt vienkārši uz savu roku.

 

Ja vajadzētu jaunu auto tad drošvien skatītos uz tādiem kas ir populārāki un ir šrotos daudz detaļas.

 

Piemēram Audi 80/100,VW Golf3/Pasat 3/4,Ford focus.

Pats braucu ar Pasat b4 dīzeli. No ārienes ir apskrāpēts, bet toties ritošā un skeletam nav ne vainas. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Cilvēks pēc pāris mēnešiem tirinās trimdā uz UK, līdz ar to pārdod savu braucamo, lai nepūst kaut kur uz ielas... 

 

Uz šito ar vairs nevar paļauties :resent: Kaut kā sāk likties, ka stāsts par braukšanu uz ārzemēm un līdz ar  to labi uzturēta auto pārdošana ir tāds pats izdomājums vairums gadījumos, kā Vācijas, Latvijas godīgais pensionārs, vai braukusi sieviete....

 

P.S Uzķēru arī vienu paziņu ss.lv kurš pārdod savu auto ar tekstu (braucu uz ārzemēm), lai gan zinu ka viņš tuvākajā desmitgadē nekur braukt prom netaisās :D

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nu tak nevar neko ieteikt, ņem līdzi meistaru vai neņem - viņš neielīdīs dzinējā, nav viņam rentgenredze, lai pateiktu, vai motora bloks nav plaisājis, nepateiks, cik daudz eļļas ēd motors, līdz ar to, vai prasās pēc kapremonta, vai var vēl braukt, cik daudz. Ir tik daudz vietu un lietu, uz ko var ieberzties, ka par to nav vērts domāt... Tā biju un būs loterija. Tāpat tak pērkot vāģi pa 1 eiro neiesi viņu celt augšā un pētīt un bikstīt ar pirkstu - ā redz, tev putekļusargi saplaisājuši, vai izpūtējā caurums.

 

Vienīgais, ko var izdarīt - pats izbraukt, paskatīties kā strādā, pābraudīt vai pamatlietas no elektronikas strādā, vai termostats dzīvs (kaut gan tas nav nekāds dealbraker), paskatīties zem kapota, cik noeļļots - vai bikīt, vai krietni kur sūcās, paskatīties, vai ir blīves, vai tomēr kāds vasja silikončiku smērējis (tas gan ar nav nekāds delabraker), paņemt kādu asāku līkumu, paklausīties kas ar granātām darās, straujāk nobremzēt, iespiest tā kārtīgāk ar otro.

 

Ko ņemt tālāk jau pa lielam pofig...rūsa ne rūsa, tāds vāģis netiek ņemts uz 10 gadi - savus 3-5 ja izvilks ar labi, tik daudz jau nu var pametināt, ja nu akurāt tāda vajadzība.

Link to comment
Share on other sites

Šitajā cenu kategorijā galvenais max ilga skate un iespējami mazāk rūsas. Metināšana ir dārga, ja jāmetina daudz, aizies otra auto vērtība. Neņem eksotiku (kas ss ir mazāk par 10 mašīnām tirgošanā :D ) un maksimāli piebāztu ar elektroniku. Elektriski logi un spoguļi ir ok, bet tālāk var sākties visādi joki,kas nestrādā. Nu un ja nav ikdienā jābrauc baisie kilometri, tad ņem kaut ko no mazajiem benzīniem - līdz 2,0. Lielāka cerība, ka būs pavisam dzīvi un ikdienā nesitīs baigi pa maku. Ja izdomāsi ilgāk braukt, varēsi vēl arī gāzi uzlikt un aizmirst par degvielas patēriņu.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Ja ir kaut nedaudz laika un tā štuka eiro kabatā ,es ieteiktu iemest sludinājumus pašam ka pērk. Un izskatīt piedāvājumus. Pilnīgi reāli ir tikt pie laba eksemplāra no kāda cilvēka kas apstākļu spiests grib uz sitiena konvertēt savu auto naudā. Tikai nežmiedz 20-30eiro kārtīgam servisam lai veic pilnīgu diagnostiku. Iespējams ka kādu simtu tu tā iztērēsi, izbrāķējot sūdus ko tev grib iesmērēt, bet tas ir to vērts.


 

 

Tāpat tak pērkot vāģi pa 1 eiro neiesi viņu celt augšā

Kāda starpība vāģis pa 1K vai 20k? Pirms pirkšanas ir jāpārbauda profiem, kas specializējas konkrētajā markā.Diagnostika maksā sūda naudu salīdzinot ar potenciālo ieberzienu pat pērkot 1K vērtu auto

Labots - m2tv
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

kāda pilnīga diagnostika tik vecam auto? Tur tak nav ko īpaši diagnosticēt. Vai nu tas auto iet un nejūk ārā vai neiet un gaisma cauri sliekšņiem spīd. Maksimums aizdzīt uz CSDD testu. Tas arī būs vislētāk.

Link to comment
Share on other sites

ja pie kompja var pieslēgt, tad pieslēdz. 45 kļūdas liecinās ka kaut kas laikam nav labi :D

Link to comment
Share on other sites

kāda pilnīga diagnostika tik vecam auto? Tur tak nav ko īpaši diagnosticēt. Vai nu tas auto iet un nejūk ārā vai neiet un gaisma cauri sliekšņiem spīd. Maksimums aizdzīt uz CSDD testu. Tas arī būs vislētāk.

Ko diagnoscēt? Tieši to vai vai nejūk ārā, kur ir vājās lietas un kādi remonti un izmaksas tuvākā nākotnē gaidāmi. Visi esam ahuennie autospeci? CSSD pārbaude? Lētāk? Patīk runāt un dot padomus par lietām, par kurām esi galīgi auns? Tu kaut nojaut ka CSSD pārbaude izmaksās dārgāk nekā pat autorizētajā servisā? 18.5E par 10min  mehānikas apskati un CO un lukturu  nomērīšanu. Autorizēti servisu ceņņiki ir 20-40eiro stundā , un pusstundā visu pārbaudīs. Izmaksas no 10-20Eiro + kāds eiriks rezervei ja nu ļoti cītīgi veltī laiku. I togo 30max. Rezultātā auto pārbaudīts pie večiem kuri tiešām konkrēto auto pārzin no A līdz Z + dabūtas rekomendācijas ko darīt un kas draud nākotnē un tikai unikāli retos gadījumos samaksāts dārgāk nekā CSSD.

 

Rumbulnieki un viņiem līdzīgie tikai rokas berzēs aiz prieka un vārīsies,kamēr šādi pajoļi visziņi eksistēs un auto novērtēs ar savu aci un maksimums kopā ar garāžas kaimiņfedju kurš tipa krutais autospeciālists un vietējā pagalma autoritāte

Labots - m2tv
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Vau piedāvāt autoram Honda Concerto, 93 gads, ar gāzi.

Pats braucu, un braukšu, ja nepārdošu. Nesen sliekšņi sametināti. Vizuāli bēdīga, bet tehniski laba. 550€

Raksti PM.

 

Piedāvāju, jo ir vecāku auto (jaunāks, labāks) kuru var dabūt lietošanā un savs īsti nav vajadzīgs..

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...