Msnikss Ierakstīts Novembris 25, 2014 Share Ierakstīts Novembris 25, 2014 Sveiciens! Interesē kādas institūcijas/zaglīgi projekti/gudras privātpersonas var uzlikt savam numuram opciju, ja tam atzvana, tad operators saka, ka šāds numurs neeksistē. Vienkāršākiem vārdiem - nepaspēju pacelt klausuli, atzvanīju(parasti tā mēģinu nedarīt, bet darbu steigā automātiski atzvanīju), bet tur: ''Numurs uz kuru Jūs zvanāt, neeksistē.'' Ar visu džingliņu sākumā. Man LMT pieslēgums, viņam +371 66 deviņiTrīsNulle 121 Vai vienkārši kāds operators ar savu 'visizdevīgāko piedāvājumu' zvanīja? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasEsmuEss Novembris 25, 2014 Share Novembris 25, 2014 Operators zvanīja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Novembris 25, 2014 Share Novembris 25, 2014 Biroja centrāle ar vienu "izejošo" numuru. Šādu fīču izmanto bankas, telemarketinga kantori utt. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zh Novembris 25, 2014 Share Novembris 25, 2014 Var jau nemeklēt visur sazvērestības teorijas un zagļus Lielākiem uzņēmumiem ir Telefonu centrāles un t.s. servisa numuri - kad uzņēmuma iekšienē katram darbiniekam nav sava līnija, bet iet caur kādu konkrētu daudzumu centrāles savienojuma līnijām un uzrādīties var atkarībā no uzstādījumiem gan reāli uzņēmumam piešķirtie tel.nr. gan servisa numuri, kurus nevar sazvanīt. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaads Novembris 25, 2014 Share Novembris 25, 2014 nav vērts nemaz tādus sazvanīt, meklēt utt, viņiem izņemot smadzeņu skalošanu nekas cits neinteresē 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Novembris 25, 2014 Share Novembris 25, 2014 Kādreiz varēja uzlikt pāradresāciju uz numuru kur teica : "abonents, kuram jūs zvanāt atrodas atvaļinājumā". Kāds zin to nr? Man jau izkritis no prāta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Novembris 25, 2014 Share Novembris 25, 2014 Var pats savu numuru pāradresēt uz neeksistējošu un būs tā pati funkcija. Nu un ja uzliekam kādam kontaktam mest klausuli uzreiz, tad perona būs pārliecināta, ka mūsu numurs neeksistē. Kaut kā tā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaads Novembris 25, 2014 Share Novembris 25, 2014 Kādreiz varēja uzlikt pāradresāciju uz numuru kur teica : "abonents, kuram jūs zvanāt atrodas atvaļinājumā". Kāds zin to nr? Man jau izkritis no prāta. balss pastkastē nevar to ierunāt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Msnikss Novembris 25, 2014 Author Share Novembris 25, 2014 Neesmu gan īpašu uzmanību tam pievērsis, bet kaut kā nav atmiņā palicis, ka var kādam atsevišķam kontaktam uzlikt pāradresāciju.?Pastāstīsiet sīkāk, lūdzu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazarma Novembris 25, 2014 Share Novembris 25, 2014 (labots) Standarta centraales fiica. Tev zvana darbinieks/i no kompaanijas iekseejiem nummuriem piem. 001, 002, 003. Sie nummuri uz aarpasauli iziet teiksim ar 26764444. Taatad "001 vai 002 vai 003->26764444->Tavs nr." un notiek saruna ar "001 un Tavs nr." Atzvanot tu nonaac "Tavs nr.->26764444->tupiks", jo centraalei nav uzlikts kur nosuutiit ienaakosos zvanus un tad tev telefons laipni atbild, ka numurs uz kuru zvani neeksistee. Ed. Labots Novembris 25, 2014 - kazarma 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Novembris 25, 2014 Share Novembris 25, 2014 Ar lattelecom tiešo isdn plūsmu, asterisk PBX (linux softs), attiecīgu ISDN karti iekš pc šo var easy izdarīt. Bet tas drīzāk izskatās pēc konfigurācijas gļuķa - ja kompānija zvana klientiem - dīvaina vēlme - lai klientam nebūtu iespējas atzvanīt. Ja gribam slēpties - pēc izejošā numura var noskaidrot kas ir zvanījis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HTC Novembris 25, 2014 Share Novembris 25, 2014 "dīvaina vēlme - lai klientam nebūtu iespējas atzvanīt. " Nestāsti pasakas. Operatoru uzdevums veikt izejošos zvanus tad viņi to darīs, nevis gaidīs ienākošo zvanu. Ja dienā viens operators veic ~250 zvanus, tad meklēt sistēmā pēc - "a kas jūs esat, ā, es jums zvanīju", pilnīgs beztolks, jā protams, ienākošo numuru var salinkot ar datubāzi un uzreiz redzēt, kas zvana, bet ko darīs, ja numurs ir slēpts? Atkal sāksies marazms ar liekiem jautājumiem. Piekam operatori tiek trenēti pēc konkrētiem sarunu kritērijiem optimizēt kvalitāti un ienākošais random zvans tik izjauc visu pasākumu, šo un daudzu citu iemeslu dēļ daudzi operatoru centri norāda vai nu vienu izejošo numuru, vai gluži otrādi, katram operatoram ir savs izejošais numurs, kurš reizi diennaktī mainās... un ienākošo zvanu bloks jau pašā centrālē,vai uz datoriem (nedomājiet, ka operators spaida uz telefona taustiņus mūsdienās..). Protams, ir citi operatoru centri, kas iziet tikai uz ienākošajiem zvaniem, zvanu gaidīšanas rindām un t.t., bet tas jau ir cits stāsts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Novembris 25, 2014 Share Novembris 25, 2014 Piekam operatori tiek trenēti pēc konkrētiem sarunu kritērijiem optimizēt kvalitāti un ienākošais random zvans tik izjauc visu pasākumu Liekas biedrs HTC ir saistīts ar spameru kantori aļa viasat. Tomēr gribās piebilst ka mūsdinās teleona spams ir gandrīz drošs veids kā panākt lai no šīs kompānijas es neko nepirktu principā! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIGs Novembris 25, 2014 Share Novembris 25, 2014 Ronalds - man, gan lieka,s ka Viašrots pats nezvana, bet algo kādu no telefonu spameru kantoriem. Un jā - šo kantoru ir daudz. Vakar man viena zvanīja ap deviņiem vakarā un centās kaut kādu kārtējo muļķību ietirgot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Novembris 25, 2014 Share Novembris 25, 2014 Te es ļoti gribētu pasūtīt nah zvanītāju, kaut saprotu, ka meitene dara savu darbu, Kaut saprotu, ka meitene kas sēž pie telefona nav ne pie kā vainīga... Tomēr gribētos saprast kāpēc pastāv viedoklis ka spamšana īpaši pa telefonu veicinās pārdošanas..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIGs Novembris 25, 2014 Share Novembris 25, 2014 Esmu vairākas reizes sācis prāšņāt vai viņiem ir mājas lapa kur var iepazīties ar piedāvājumu, vai viņiem nevajag lapu ?! Nu varētu baigi, baigi labo lapu, par baigi baigi labo cenu uzcept, manai firmai tieši pašreiz ir īpaša akcija... Līdz stāstīšanai par akciju esmu ticis tikai vienreiz - pārējās reizes mani atvienoja ātrāk. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HTC Novembris 25, 2014 Share Novembris 25, 2014 (labots) ronalds_ , jā, ir man vairāki klienti - operatoru centri, bet kur tiek zvanīts, kāpēc tiek zvanīts, nav mana daļa un man pilnīgi vienalga, galvenais, lai no manas/mūsu puses viss perfekti strādā attiecīgo līgumu ietvaros (aparatūra, sakaru līnijas, balss ieraksti un t.t.), un ja tu domā, ka meitenēm neizdodas pārdot preci, vai noturēt klientu pie sevis (viasat pie viasat, lmt pie lmt, tele2 pie tele2 un t.t.), tad smagi maldies... ja nebūtu ienesīga štelle, tad nebūtu arī operatoru centru. Priecājies, ka tagad vēl vari aprunāties ar meitenēm.. audio botu laiks ir pienācis. Uzstājīgu audio botu, kas katru dienu atgādinās par neapmaksātiem rēķiniem, par parādiem. Labots Novembris 25, 2014 - HTC Link to comment Share on other sites More sharing options...
x_rays Novembris 26, 2014 Share Novembris 26, 2014 Nu man mājas telefonam zvans ir izslēgts, mobilajā atbildēts tiek tikai uz zināmiem numuriem, kam vajag tas sakonektēs. Darbam pilnīgi cits numurs un truba. Nekādu problēmu ar dīvainiem zvaniem. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts