Moist Ierakstīts Janvāris 30, 2015 Share Ierakstīts Janvāris 30, 2015 Sveiki biedri,Uzreiz brīdinu par savu nekompetenci šajā jomā, tāpēc atvainojos tiem, kurus šī tēma uzvilks.Tātad.Izņēmu no autiņa durvīm vecās skandas. Ne tās jaunākās, ņemot vērā, ka autiņš ir no 90-tajiem gadiem. Skanēt skan, bet vēlos ko nedaudz labāku.Pirms prasu pēc padoma, ir pāris nosacījumi, kurus vēlētos ievērot:- Nevēlos nekādus pastiprinātājus - Nevēlos vilkt jaunus vadus (zinu, ka tiem ir liela nozīme)Nevajag man baigos basus, nevajag arī super-duper augšas. Ir vienkārši vajadzīgs labs analogs. Vēlams, kas tāds, kas skanēs labāk un pie lielāka skaļuma nečarkstēs.Tad nu jautājums: Kas man būtu jāievēro iegādājoties jaunas skandas? Saprotu, ka skandas diametram vajadzētu būt tādam pašam. (vai skrūvju vietas ir standarta, vai arī tās atšķiras?) Un kā ir ar jaudu? Uz šīm redzu tikai pretestību. Kāda būtu optimālākā jauda? (uz akumulatoru kopā būs četras skandas - divas maziņas panelī (oriģinālās) un divas (jaunās) durvīs.Varbūt kādam ir kas piedāvājams?Pateicos jau iepriekš. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Long John Janvāris 30, 2015 Share Janvāris 30, 2015 (labots) Domāju, ka gatavu recepti (modeli) neviens nedos- jāmēģina pašam pēc savas situācijas. Šī nozare, tāpat, kā citas tehniskās padarīšanas, arīdzan prasa zināšanas un pieredzi un uz dullo nekas prātīgs nesanāks . Ja esošiem orig skaļruņiem nav nekādu tehnisku defektu (kropļu, čerkstoņas), no vienkāršas nomaiņas uz citiem "analogiem" nekādus brīnumus nav ko gaidīt- ne velti cilvēki būvē durvīs īpašus "podiumus" utml.. Ja tomēr dikti niez nagi, bet nav luste taisīt īpašu auto-audio revolūciju, jāizmēra esošais skaļrunis un jāpiemeklē līdzīga izmēra un pretestības "analogs" ar maksimālu jaudu no zolīda ražotāja, par to cenu, ko vari atļauties. Mūsdienās visādu veikalu daudz- pameklē googlē "auto skaļruņi", piemēram: http://www.12volt-shop.lv/2/auto_audio/XEI=.html http://www.aux.lv/lv/32-skarui http://galaxy.lv/?l=1&c=192 Bet arī pieticīgu vēlmju gadījumā tomēr ieteiktu pagoglēt info par skaļruņu akustisko noformējumu auto durvīs- pat papildus durvju iekšēja "iztapsēšana" dos krietni labākus basiņus. Informācijas dažādos forumos, pat LV, ir gana daudz. P.S. Ko nozīmē "uz akumulatoru kopā būs četras skandas" ?.... Labots Janvāris 30, 2015 - Long John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaspars12 Janvāris 30, 2015 Share Janvāris 30, 2015 Škita, ka Long John no skaļruņiem saprot daudz, bet šobrīd iesaka iepirkt ar maksimālu jaudu skaļruņus, ko maģis nevilks, jūtībā pret esošajiem būs ar kārtu zemāka un beigās viss būs čau! Ļoti iespējams, ka no šiem skaļruņiem aiziet vēl uz citiem skaļruņiem vadi, tur viss nav tik vienkārši, kā putnu būri uznaglot! Šeit gan esi otrādi visu sapratis -Nevēlos nekādus pastiprinātājus - Nevēlos vilkt jaunus vadus (zinu, ka tiem ir liela nozīme) Es tev ieteiktu doties uz jau pieminētajām bodēm ar skaidru atvēlētās naudas summas apjomu un, lai Tev iesaka un ieliek. Citādi darbs i materiālš pa dir** Link to comment Share on other sites More sharing options...
audio_spoks Janvāris 30, 2015 Share Janvāris 30, 2015 (labots) Iesākumam izdaram mājas darbu. T.i. ieejam ražotāju, Pioneer, Alpine, Kenwood, utt., mājas lapās, un paskatamies kur atrodas sadaļa - meklēt skaļruņus manam autiņa. Tad nu arī ierakstam auto marku un modeli, un ieraudzīsim ko un kā tajās štata vietas autiņam var ielikt. Un tad jau tālāk var skatīties kur kas nopēkams un uz vietas paklausīties, kā tas viss skan. Nu tā aptuveni. Ak jā, vāģis spriežot pēc marķējuma ir kāds trešais golfiņš vai 95 - 97 pasāts. Nu tad tam arī meklē, kas tad derēs. Tipa tā - http://www.pioneer.eu/eur/products/car_accessories/VW/Golf_III_5-door/11_1991/page.html vai arī, http://www.pioneer.eu/eur/products/car_accessories/VW/Golf_III_5-door/11_1991/page.html Vai http://www.pioneer.eu/eur/products/car_accessories/VW/Passat_CL/09_1993/page.html Karoč, vajag tik rakt. Labots Janvāris 30, 2015 - audio_spoks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstatators Janvāris 30, 2015 Share Janvāris 30, 2015 Baigos vajadzību penterus izfantazēt grūti nebija, bet auto modeli un šobrīd esošo audiogalvu iemest gan slabo. 90to gadu auto... ā, nu ja viss skaidrs, 90tajos jau visu ražotāju visiem modeļiem bija tā un tā, jā... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kicker Janvāris 30, 2015 Share Janvāris 30, 2015 Kāda jēga mainīt, ja pastiprinātāju negribi likt, maģis tāpat dos tos pašus ~17w rms, durvis pakot negribi, tad īpaša jēga nebūs, tas pats vien būs. Domāju atstāj vien tās orižinal un maini tad kad gribēsi arī atvēlēt naudu divām iepriekšminētajām lietām Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstatators Janvāris 30, 2015 Share Janvāris 30, 2015 kicker nu ko tu tur vāvuļo par 17w uz kanālu? Kā tu zini? Tu zini, kas par auto? Tu zini, vai esošajai stock instalācijai nav jau pastūzis? Kur rakstīts, ka galva jau aftermarket? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Janvāris 30, 2015 Share Janvāris 30, 2015 Kāds tur sakars vispār ar akumulatoru?! Esošās skandas ir visoptimālākais, ko var vēlēties sistēmā bez atsevišķa pastiprinātāja. Ja ir kāds cits maģis nevis oriģinālais (šajā gadījumā no citām vispār nav jēga), tad var paskatīties, vai tam maģim nevar ieslēgt HPF uz kādi 60-80Hz. Būs cita lieta. Skaļrunis nepārslogosies ar frekvencēm, kam tas nav paredzēts, un skanēs viss daudz labāk. Nevar jau arī zināt, moš maģa pastiprinātājs jau iet piesātinājumā, un kropļo. Nopirksi kaut ko citu veikalā, nekas labāk nebūs. It sevišķi, kā saprotu, tiks atstāti oriģinālie pīkstuļi. Ja tā, tad visticamāk beigās tur būs visu pārbļaujošas augšas, un kaut kur no apakšas kaut kas bišku bubinās, jo oriģinālo pīkstuļu jutība ir pieskaņota oriģinālajiem skaļruņiem, kam tā ir lielāka par 99% aftermareketa auto skaļruņiem. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kicker Janvāris 30, 2015 Share Janvāris 30, 2015 (labots) Konstatator Nu tad lai autors to uzraksta kas jau ir iekš auto lai nebūtu jāvāvuļo!! Kas autors tagad samainīs tumbas un tām pievadot tādu pašu jaudu kā vecajām būs uzreiz ūber bass un kā autors minēja pie lielāka skaļuma nečarkstēs? Ja vienīgi nav orižinal pastiprinātājs. Ja aftermarket galva tad arī tur ir plus mīnuss tie wati kurus minēju. Labi, neko nesaprotu un vari vāvuļot tālāk, kā Tu saki. Labots Janvāris 30, 2015 - kicker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moist Janvāris 30, 2015 Author Share Janvāris 30, 2015 Paldies par atbildēm.Daudzas lietas tapa skaidrākas.Maģis ir Sony DSX-A30Mašīna - b4 pasāts, kā jau biedrs uzminējaSkandas ir oriģinālās; uz tām, kas ir durvīs iet tikai viens štekerītis ar attiecīgo plusa un mīnusa vadu.Neko daudz nevēlos ieguldīt, tāpēc ka ir plānots iegādāties citu mašīnu. Bet kamēr braukājos ar šo, tikmēr nodomāju, ka varētu arī kaut ko pamainīt.Čarkst tieši apakšas, ne augšas. Iespējams maģis tās izkropļo (kad manuāli basus noņem nost, protams, nekas nečarkst, bet skan kā padomju laika pārnēsājamais radio)Ieinteresēja šis: HPF uz kādi 60-80Hz Varbūt var apskaidrot, kas tas par zvēru un ko tas ziemā ēd?Savādāk izskatās, ka palkšu vien ar savām oriģinālajām skandām. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kicker Janvāris 30, 2015 Share Janvāris 30, 2015 Esmu dzirdējis kā skan tajā pasātā, pakojums durvīm pilnīgi nekāds un no bassa tur nekas nav un nebūs. Vai arī tas konkrētais eksemplārs bija pliks.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstatators Janvāris 30, 2015 Share Janvāris 30, 2015 Nu ja kā autors saka "noņemot manuāli basus nost" nečarkst, tad nevilšus rodas aizdoma, ka iepriekš tie basi bija sakruķīti da maximumam uz +6 vai cik nu tā soņka ļauj un tas savukārt nozīmē, ka no tām tumbām varētu tikt mēģināts izspiest to, ko tās nemaz nespēj izdvest. Un beigās tiek izvirzīts apgalvojums - stock ir sūds. Bet nu ja nopietni, tad pilnīgi iespējams, ka tie stock murmuļi patiešām jau sen ir izgrabināti un ir spējīgi tikai uz pīkstuļu režīmu. Un nomaiņa kaut uz vidējas cenu grupas tādiem, kas tur iet iekšā un +/- pēc parametriem var situāciju tomēr krietni uzlabot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Janvāris 30, 2015 Share Janvāris 30, 2015 Esošās skandas ir visoptimālākais, ko var vēlēties sistēmā bez atsevišķa pastiprinātāja. Pastiprinātājs gandrīz vienmēr nav vājākais punkts. Tieši skaļruņi ir tie! Par šo tēmu ir daudz runāts, bet īsumā Vajag nopirkt normālus divkomponentu skaļruņus. Jo lielāks galvenais skaļrunis, jo labāk. Lētais gals no 165mm http://www.12volt-shop.lv/2/product/XExeWw==.html Ja neiet iekšā, jāņem mazāki - 130mm Tālāk vajag max nodrošināt stabilu stiprinājuma vietu skaļrunim- pa kruto - lejam no epoksīda skaļruņus "kastes" attiecīgas formas lai ietilptu durvīs. Pa parasto - izzāģējam gredzenu no finiera, ar skrūvēm un distanceriem to stiprinām oriģinālo plastmasas skaļruņu "stiprinājuma" vietās. Durvju apšuvumu aplīmējam ar celtniecības veikalā pirkto bituma lenti, lai mazāk grab. Pīkstuļus pielīmējam piemēram uz priekšējā paneļa - vieta jāmeklē eksperimentāli, kaut ar kožleni pielīmējam, pakausimies kā skan, nepatīk - līmējam citur. Pēc savas pieredzes saku ka ieliekot ap 200 EUR un kādas 40 darba stundas no standarta auto skanējuma, kas pa lielam vienkārši griež ausi, tā ka gribās to mūziku vienkārši izslēgt var panākt +/- ciešamu skanējumu, lai kaut ko varētu paklausīties braucot. Bet nu līdz normālam skanējumam tur būs kā līdz mēnesim tāpat. Laba audiosistēma iekš auto ir ļoti dārgs prieks, pat dārgāks kā mājas sistēma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Janvāris 30, 2015 Share Janvāris 30, 2015 (labots) Es savējam auto ņēmu incar.lv DLS. Vienīgais ko nācās darīt bija izgatavot paliktņus (vai kā to nosaukt), lai magnēts netraucē stiklam. Pārējais kā jau Ronalds rakstīja. Jo autiņš bija konsveru bundža un ieguldīt vairāk nebija jēgas. Labots Janvāris 30, 2015 - Fruzz Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Janvāris 30, 2015 Share Janvāris 30, 2015 Man Pasātā bija lauku šķūnings - elipses uz plaukta... Skanēja godam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Janvāris 30, 2015 Share Janvāris 30, 2015 elipses uz plaukta... Skanēja godam. Te ir jautājums ko kurš saprot ar vārdu salikumu "skan godam". Neviens takš koncertā nestāv ar muguru pret skatuvi! Tāpēc vismaz manā skatījumā elipses aizmugurējā plauktā ir kaut kas reti tizls, orientēts uz troksni salonā, ne normālu mūziku! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstatators Janvāris 31, 2015 Share Janvāris 31, 2015 Mani brāļi, domāju ka b4 passat un aftara prasību gadījumā tomēr ir diezgan nekorekti runāt par instalācijām ar epo podiumiem, divkomponentu skaļruņiem, pastūžiem, vadu pārvilkšanām, ražorājiem ķipo DLS u.t.t izvirtībām. Tas viss, protams, ir labi un vēlami no skaņas viedokļa, bet būtu attaisnojams, ja avtaram būtu par to pastipribāta interese, tad tiešām krāmēties ar stock systēmu ir laika šķiešana, it sevišķi vecās lamatās, tādā gadījumā viss jādeletē un jākrāmē pa jaunu. Šis nav tas gadījums. Nav vajadzības cilvēkam, kurš vēlas mazliet sportiskāku auto par VW Polo uzreiz ieteikt Ferrari... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tornis Janvāris 31, 2015 Share Janvāris 31, 2015 Offtopix: Polo ar 1.4TSi ir sportiskāks par dažu labu bemberi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeticuNevienam Janvāris 31, 2015 Share Janvāris 31, 2015 Mans personīgais viedoklis - Upgreidot b4 passat skaļruņu sistēmu ir diezgan nejēdzīgi. Autīts ir diezgan nobraukts visticamāk (nu kāds 90 līdz 96 gads), un brauksi ar viņu ticami pieci gadi, pēc tam. (arī hvz) Ieguldīt tagad kādus līdzekļus tādā? Mainīt skaļruņus, tikai? Vai nu visa banka, vai nekā.. kā jau teica iepriekš - pastūzis, galva, skaļruņi, pakojums, vadu vilkšana... Nu nezinu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!