Jump to content

Motorā tika dzeses šķidrums ko darīt ?


Fantamass
 Share

Recommended Posts

Motorā virs klapaniem kļūdas dēļ tika pieliets apmēram 100 mililitri dzeses šķidruma  :(  Motors tika padarbināts ~15 minūtes eļļa notecināta. Ka jūs domājat tas dikti varējā skadēt motoram? Kā ar to eļļošanos virs klapaniem dzese sajaucās kopā ar eļļu?  :( 

Labots - Fantamass
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu kā to var dabūt gatavu????

 

Tikai mieru, pasaule nav sabrukusi, bet eļļa gan visticamāk ir metama.


Pirmais kas nāk prātā kas labi šķīdina ūdeni ir spirts, varetu izgriezt motoru 3x pa 30 sec ar noņemtiem vadiem no svecēm un 1-2L ielieta spirta, bet nu prātīgak būtu kaut kas tipo petroleja, tik neatceros uz sitienu vai tā labi šķīdina ūdeni.


Otrs variants, lēta eļļa ar nomaiņu pēc pārsimts km

Link to comment
Share on other sites

Fantamass
Nu kā to var dabūt gatavu????

Kļūdijos ar bačoku kur vajadzēja liet dzeses šķidrumu.

 

 

Tikai mieru, pasaule nav sabrukusi, bet eļļa gan visticamāk ir metama.

Eļļa jau nolieta.

 

 

Ko sakiet par pašu motoru darbojoties tukšgaitā kādas 15 minūtes varēja kaut kādā veidā skādēt motoram?

Labots - Fantamass
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Lieta tāda ka pilnībā noliet to eļļu visticamāk nesanāks, kaut kas paliks vienalga motorā, tik jautājums cik, ja 10g tad nekas traks, a ja vairāk tad izskalos kāliju no eļļas tā ka nemetas

Link to comment
Share on other sites

Fantamass

 

 

Lieta tāda ka pilnībā noliet to eļļu visticamāk nesanāks, kaut kas paliks vienalga motorā, tik jautājums cik, ja 10g tad nekas traks, a ja vairāk tad izskalos kāliju no eļļas tā ka nemetas
Ko darīt skalot velreiz ar kādu lētāku eļļu ? 
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

 

 

Ko sakiet par pašu motoru darbojoties tukšgaitā kādas 15 minūtes varēja kaut kādā veidā skādēt motoram?

Nu protams ka nokaitēja, bez sekām tas protams nepalika, tik visticamāk ka tās tiešā veidā Tevi nekad neskars 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Eļļa ir kā teikt bāzes elements kas nes piedevas kuras arī vislielākajā mērā nosaka tās efektivitāti un pielietojumu/raksturu - modernām eļļām piedevas ir lielā mērā uz kālija savienojumu bāzes, un tie maitas labi šķīst arī ūdenī - attiecīgi, lieliski izmazgājās ārā no eļļas ūdens klātbūtnē un eļļa faktiskio momentā no super duper kļūst par otrabotku


100ml nav īpaši daudz, grūti tā pateikt vai tas ir alarm, nopietni vai ļoti nopietni


Kas par motoru? Ir hidrokompensātori? Ir biodegviela, ir turbokompresori?

Link to comment
Share on other sites

Es točna ielietu kādu atbilstošu lēto,nobrauktu 50-100km. Un nomainītu pret normālu. Ar to pašu aizmirstot visu bijušo :) ,nenotika nekas traģisks tam motoram.


 

 

Ko sakiet par pašu motoru darbojoties tukšgaitā kādas 15 minūtes varēja kaut kādā veidā skādēt motoram?
Nu netak.
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu ja tur ir turbīna, tad es nebūtu tik parliecināts

Link to comment
Share on other sites

 

 

Motorā virs klapaniem kļūdas dēļ tika pieliets apmēram 100 mililitri dzeses šķidruma
Eu ,bet labāk brauc uz servi mainīt eļļu.Ka tik kļūdas pēc vēl no ātrumkastes neizlaid. :spruce_up:
Link to comment
Share on other sites

Fantamass
Nu ja tur ir turbīna, tad es nebūtu tik parliecināts

Nu turbīnas man nav jo tas ir mocis kompresijas pakāme 11.3:1 eļļojas viss kopā sajaukt gan tur nav ko.

Labots - Fantamass
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nūū, tad gan jau ka būs ok ieliet normālu eļļu un vienkārši nomainīt drusku atrak nekā gramatiņā rakstīts. Tā būtu uzreiz jau pateicis!

Link to comment
Share on other sites

Fantamass
Nūū, tad gan jau ka būs ok ieliet normālu eļļu un vienkārši nomainīt drusku atrak nekā gramatiņā rakstīts. Tā būtu uzreiz jau pateicis!

Domāju ņemt sintētiku motorex vai motul. 

 

 

Šodien ir tā diena kad es konkrēti mācos no savām kļūdām.

Labots - Fantamass
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Tā gadās, good luck, buddy

Link to comment
Share on other sites

Ja tas ir mocis, vajadzēja uzreiz to visu kaku noliet nost. Nebūtu vismaz sapumpējis to drazu arī galvā...

Tagad - ņem lētākās moto eļļas un pāris reizes izskalo, pa vidu padarbinot līdz uzsilst (līdz ieslēdzas ventilators). Pēc tam ar normālu eļļu arī ieteiktu nestiept garu intervālu un eļļu nomainīt pēc kādiem 2000km.

 

Kas tas vispār par moci?

Link to comment
Share on other sites

Fantamass

 

 

Kas tas vispār par moci?
DR-Z 400 

 

Vecā eļļa bija tīri jauna sintētika kuru sajaucu kopā ar Motul motocool dzesēšanas šķidrumu apmēram 100ml tieši motora galvā virs klapaniem. Vai ir vērts pirkt kādu lētāku eļļu un skalot motoru velreiz? Vai būs labi ar to pašu jauno sintētiku kuru vēlāk nomainītu mazliet ātrāk...

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Būtu labi papētīt vai nav kaut kur tādas specifiskas putas saveidojušās, ja ir, tad no tām gan būtu vēlams tikt uzreiz vaļā kamēr nav kādu eļļošanas vietu aizķepējušas ciet. Nu kaut vai dīzeli ieliet karterī kādu litru un drusku padarbināt motoru BEZ aizdedzes, tb manuāli

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

nevajag te visu sarežģīt, iedarbini moci uz pāris minutēm, un pēc tam apmaini eļļu, un brauc laimīgs


 

 

 Motors tika padarbināts ~15 minūtes
,

tad jau ir darbināts, tad tikai apmaini 

Link to comment
Share on other sites

Vispār galvā nav klapani, bet vārsti. Tas tā...

Tam DRZ jau tur nifiga tās eļļas nemaz nav. Es jau nu dažu eiro dēļ neriskētu un izskaloti pāris reizes ar kādu lēto eļļu. Šajā gadījumā nav obligāti jālieto sintētika. Var skalot arī ar minerāleni (tikai obligāti močiem domāto).

Link to comment
Share on other sites

Otrs variants, lēta eļļa ar nomaiņu pēc pārsimts km

 

Labots - Gestapo
  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

:rus_roulette:  :yahoo: gaidu to dienu kad tas leitis otrādāk izdarīs - ielies motoreni Cēzara salātiņos, vēlams otrabotku

Link to comment
Share on other sites

Nekas tur nav noticis, daudzi gadiem braukā ar lamatām, kam regulāri eļļā iekļūst dzesēšanas šķidrums. 

Aizbrauc uz servisu lai to eļļu izsūc no motora un maini nost eļļu un filtru.

Link to comment
Share on other sites

 

 

kad tas leitis otrādāk izdarīs
Leišiem eiro tikai no šā gada, bet viņš jau pieminēja ka pircis pa ieriķiem. Tas ir igaunis, tur numuru var redzēt, kad mašīna no garāžas izripo.

Žēl ka nav turpinājuma, cik ilgi tas motors gāja. Kādu laiciņu droši vien brauca.

Link to comment
Share on other sites

Domājams, ka ātrāk to mašīnu sadauzīja, kā motors noklājās, jo kamēr tā augu eļļa nav sabiezējusi tikmēr būs braucams.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Aha, es taa ka padomaju ka akcents divains prieks leisa, a doma uzreiz kaut kur aizpeldeja neatstajot kiilwater

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...