Jump to content

Izcenojums IT sfērā


EpicDamage
 Share

Recommended Posts

Sveiki!

 

Viens pazīstams uzņēmums interesējas par izcenojumu IT apkalpošanā, t.i., serveru uzturēšana, dažādu tehnisku problēmu novēršana utt.

 

Kas mūsdienās aktuāls, samaksa pa stundām, vai samaksa uz darbstaciju skaitu, vai kā savādāk, un cik tad lieli izcenojumi tagad, piemēram, Rīgā ir?

Link to comment
Share on other sites

Baigi visaptverošs jautājums, lētāk liekas būtu paņemt savu sysadminu. Protams atkarībā cik liels tas uzņēmums.

Link to comment
Share on other sites

microlink

Zvani kaut šiem kantoriem, pasaki cik Tev liela saimniecība, kas darāms utt, lai viņi saciparo kaut kādus skaitļus un izvēlies. Cena būs atkarīga no reaģēšanas ātruma (next business day, 4H critical, vai Basic), tā piemēram.

http://www.proact.lv/

http://www.opticom.lv/lv/

http://www.bit.lv/

Labots - microlink
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Ar "mazajiem uzņēmumiem" ir viena samērā tipiska problēma: Mums te ar IT problēmas, vajadzētu noslēgt līgumu par apkalpošanu. Ok, noslēdzam, sakārtojam saimniecību, loģiski servisa veči arvien retāk parādās, jo viss notiekās. Pēc kāda laika zvana uzņēmuma īpašnieks un izsaka pretenzijas, tipa jūsējie naudu savākt grib, paši nerādās. Prasam, neiet kaut kas vai kādas problēmas? Nē viss esot ok, bet līgumu tagad lauzīsim, jo negribam maksāt par neko.

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

EpicDamage

Tā varētu būt viena no lielākajām problēmām :D Tāpēc domāju varbūt kāds ņem par darbu stundā, vai kaut kā tā..

Link to comment
Share on other sites

Ja jau ir pilns ar mēsliem, sākuma tāpat dabūsi piemaksāt par stundām un vēl mēneša maksu. Īstenība IT adminam maksā par to, lai viņš nestrādātu, jo ja admins strādā, tas nozīmē, ka kāds firmā nevar strādāt un tas nes zaudējumus. Es esmu dafigā pa naktīm rāvis, lai dienā nemaisītos. X_rays pareizi jau uzrakstīja, tā tiešām gadās, ja neredz, ka admins visu laiku nav ar netīru muti, tad jau var nemaksāt. :yahoo:

Labots - jema
Link to comment
Share on other sites

Tad, kad tādam "mazajam uzņēmumam" nosauc ciparu stundā, tad parasti sākas teksti : Bet man jau tur nekas daudz nav, par ko maksāt tādu naudu? :) Tas, ka puslīdz normālā kantorī personāls, aprīkojums, kompetences uzturēšana utt kautko maksā, līdz tam maz kāds dadomājas. Visiem vajag reakcijas laiku 15minūtes no izsaukuma, lai serviss strādā 24/7/365 un maksāt par to €5.00 ar PVN

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Man zināmā kantorī visi serveri, radiolinki, epasti ir IT kompānijas pārziņā, bet datorus apkalpo viens no darbiniekiem, kas rubī daudz maz fišku, respektīvi, tāds sysadmins pat īsti nav. Cik tur tā darba pārinstalēt datorus, iztīrīt no vīrusiem. Bet tas atkarīgs no uzņēmuma specifiskas.  

Link to comment
Share on other sites

Ja viss ir savests kārtībā, tad es parasti parādos vienreiz nedēļa uz pāris stundām, lai pārskrietu pāri un parasti ar to arī pietiek. Mazos sūdus nekad nevari paredzēt, elektronika ir elektronika.

Link to comment
Share on other sites

 

 

jema tu esi dzēris?
Kā saprast tavu tekstu? 
Link to comment
Share on other sites

Tu gribi teikt, ka mazā uzņēmumā, pieņemsim ar 20 datoriem, adminam visu laiku ir jābūt uz vietas? :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

...Pēc kāda laika zvana uzņēmuma īpašnieks un izsaka pretenzijas, tipa jūsējie naudu savākt grib, paši nerādās. Prasam, neiet kaut kas vai kādas problēmas? Nē viss esot ok, bet līgumu tagad lauzīsim, jo negribam maksāt par neko..

 

x_rays pieminētais princips darbojas ne tikai IT sfērā. Atrisināms ar grafika ieviešanu, un apsekošanas/veikto darbu aktu parakstīšanu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...