Jump to content

Atsauksmes par Opel Astra


Robs
 Share

Recommended Posts

Sveicināti! Varbūt kāds varētu padalīties pieredzē ar opel astra plusiem, mīnusiem, izdevumiem. Interesē konkrēti astra G, tā ap 2000 gadu. Cik manīju kaut kur, esot cinkoti, detaļas nav dārgas. Vienīgi, cik attēlos izskatās, ka ar komfortu ir kā ir, taču to es spriežu tikai pēc bildes. Gaidu jūsu pieredzi un atsauksmes par šo auto.

Link to comment
Share on other sites

Opelim ir tikai plusi, ja salīdzini ar MB cenām, pārējais, ir tik pat lieli mīnusi salīdzinot ar MB! 

Būšu rupjš, blāvie viens, kur tu gribi uzzināt domas par opeli, tehniķu forumā, TAD TEV der Opel, jo tu pat lasīt neko citu nemāki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Redzu atbildi no cilvēka, kam opelis nav bijis. Redz bled, man sāk šķist ka es savā nakuj vecajā bembī sāku likt piķi pārāk daudz, tāpēc sāk uznākt pohujs uz visu un iedomājos, a mož opelis, kas nerūsēs kā sūds, būs 10 gadi jaunāks, mož būs labāks?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Par astru neko pateikt nevaru, neesmu lietojis.

Bet braucu ar vectra b. 1999 gads. Labākā mašīna pēc price/performance ar ko esmu braucis!

Izturīga un remonti lēti!

Ar astru gan jau ka būs līdzīgi. 

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

 

 

Redzu atbildi no cilvēka, kam opelis nav bijis. Redz bled, man sāk šķist ka es savā nakuj vecajā bembī sāku likt piķi pārāk daudz, tāpēc sāk uznākt pohujs uz visu un iedomājos, a mož opelis, kas nerūsēs kā sūds, būs 10 gadi jaunāks, mož būs labāks?
Redzi kur ir problēma, Opel man ir bijis, es atdzinu no DE 92 gadā, Opel Record, sapnis ne mašīna, ja viņai nerūsētu amartiņu pakaļējiem balsti, tad tā būtu mīkstākā mašīna musu sapsitajiem ceļiem.! 
Link to comment
Share on other sites

Laba piekare, ar zema spiediena dīzeļiem tā prātīgi, komforts gana labs, detaļas vidēji dārgas, bet normāli uzturot auto izteiktas problēmas nav. Rūsa ir arguments tikai ja tas ir slīkonis vai ir noskrāpēts cinkojums no konkrētās virsmas.

 

1.6 ir pavājš, nav slikts bet pavājš, tomēr 1.8 benža ir labāks, ar dīzeli kā jau teicu, ja ņem tad augstspiediena turbīnu.

Stulbums ir, ka gultņi nāk ar visu stupicu kopā, attiecīgi mainot gultni jāmaina visa stupica. ABS dačiki mēdz atņirgties. Nedaudz jāseko līdzi ir šķidrumiem, jo nedaudz eļļu patīk ēst un viens radiators arī ir mainīts, bet tas nebija labs jau no paša sākuma.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

ka gultņi nāk ar visu stupicu kopā
Paldies dievam , visiem jaunajiem auto  tā nāk! 

Volvo, MB Infinti

Link to comment
Share on other sites

Par motoriem jāņem vismaz 1.8 ecotech 16 vārsti. mazākiem arhaiska degvielas padeves sistēma.

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

Garlaicīgāku auto grūti atrast, komforta tur nav un izskata netik, bet toties ir lēts un uzticams auto, kas nogādās no a uz b. Dīzeli tik vecai ļerkatai var aizmirst, bet 1.6 16v vai 1.8 16v der!

Link to comment
Share on other sites

Nē Gestapo, ar 1.6 motoru nebūtu ieteicams ņemt, jo 1.6 ir arhaiska degvielas padeves sistēma!

Izskats - vienam māte, otram meita - man personīgi auto vajag lai brauktu, nevis izstādēs piedalītos.

Un no veca dīzeļa jāturas pēc iespējas tālāk, ja nevēlamies problēmas! 

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

Nu un, ka arhaiska? Zato vienkārša kā pieckapeika un jaudu tāpat neviens nemeklē auto, kad pērk opel astra :lol:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nu man ir Opel Astra 2003.gada, 2.2 DTI. Braucu jau ceturto gadu. Visus šos gadus tehnisko apskati izeju bez problēmam. Vienreiz sametināju izpūtēju, nomainīju priekšējās atsperes un bremžu diskus (protams, arī bremžu uzlikas). It kā vajadzētu nomainīt kondiškas radiātoru (astras vājā vieta). Noskrējiens 230 000. Bet tā, detaļas nemaksā kosmosu un serviss arī nav no dārgajiem. Motoram nav zobsiksna, bet ķēde. Nav regulāri jāmaina. Pilnā apkope servisā (kā kurā, protams), ap 100 EUR. Neko sliktu nevaru teikt par Astru. Protams, komforta līmenis nav kā Mersī, Audī, Toijotā. Bet tā, uzticams un salīdzinoši vienkāršs auto. Man palaimējās nopirkt ar Webasto un kruīza kontroli, kodicionieris ir.

Link to comment
Share on other sites

Nez pat pārtikušajos rietumos cilvēki brauc ar opeļiem, bet mums "nabagiem" ir pāri savam godam braukt ar opeli  :sarkasms: Mums vajag BMW, AUDI sliktākajā gadījumā WV.

 

Ja tas opelis nav nodzīts tad ņem ciet būs labs transports  :TBS: Lai gan kas gan uz Latviju atnāk nenodzīts? Gandrīz nekas!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ar astru gan jau ka būs līdzīgi.

Ar Astru būs vēl lētāk, jo Astrai vienkāršāka aimugurējā piekare.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

vispār jau parastu četrcilindra ielas auto, bez turbinām, ar mehāniskām kārbām un konkrētā modeļa mīlestību pret rūsu, uzturēšanas izmaksas sasniedzot kaut kādu noteiktu vecumu (virs 6-7 gadi, kad ir nomainījusies modeļu rinda) stabilizējas. Tas ir - atšķirīgu ražotāju un pat 2x atšķirīgu vecumu auto ilgākā laika periodā (3 gadi un uz augšu) lietošana izmaksās apmēram vienādas summas. Ka kādam ir lētākas detaļas, tad tās ir biežāk jāmaina, utml...

Tas nozīmē, ka braucot ar vienu auto vismaz 3 gadus, modeļa izvēlei ir tīri sekundāra nozīme - skaties, kas labāk patīk, ņemot vērā pirmā teikuma kritērijus.

Un tas pats attiecs arī uz ideju, ka auto jāmaina, jo izmaksas par remontiem lielas. Te parasti vislielākā kļūda ir izmaksas attiecināt procentuāli pret auto tirgus vērtību. Tad izskatās lielas. bet,ja esošais auto ir braukts 5-7-10 gadus, visu laiku uzturēts un nav nopietnas problēmas ar rūsu, tad lētāk būs turpināt braukt ar to pašu. Jo vietā jau tāpat pirks lietotu, kurš tāpat būs jāremontē un jāatstāj tādas pašas naudas summas.

Vienīgais iemesls nomainīt ir nevis ekonomisks, bet gan emocionāls - apnikusi tā vecā lamata vai visiem paziņām ir jaunāks un es izskatos pēc lūzera.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ja ņem benzīnnieku jāuzmanās no auto ar Siemens motora vadību. Motora vadības elektronika pieskrūvēta tieši pie motora, līdz ar to izbauda visus tos "labumus" ko nodrošina šāds novietojums - nepārtrauktas temperatūras izmaiņas plašā diapazonā, vibrācija. Visa tā rezultātā + vēl Siemens "kvalitāte" šie vadības bloki ļoti bieži iziet no ierindas. Un tad laimīgais īpašnieks uzzina, ka to Siemens sūdu saremontēt ir praktiski neiespējami, jo tas izgatavots izmantojot idiotisku tehnoloģiju, sauktu arī par "mēle želejā", bet iegādāties citu, kaut lietotu - dārgi.

Link to comment
Share on other sites

cilvēka, kam opelis nav bijis

Vai Tevi interesēs atbildes no cilvēka, kurš braucis ar Opeļiem no 96. gada ?

Sākot ar Asconu. Esmu pietiekami daudz braucis ar visu 4 paaudžu Astrām.

Arī patreiz ģimenē lietošanā joprojām ir 2006. gada Astra H. Lietošanā kopš 0.0km.

Astra G bija 2003. gada. 1.7DTI, pirkta jauna. Ar to braucu 3 gadus. Nepaspēja sarūsēt.

Pirmos gadus eksplutācijas izdevumi bija tuvu nullei.

Rūsē viņas .. nu es teiktu ne vairāk par citiem auto. To Astru šad un tad redzu Rīgā - neesmu manījis ne mazākās rūsas pēdas, speciāli skatījos.

Detaļas relatīvi lētas, ir pietiekami daudz analoģisku detaļu ar labu kvalitāti. Remontēt prot visi.

Vēl būtiski ir komplektācija - skaties labāk uz Comfort vai Elegance, nJoy kā mininums, jo bāzē Astras, īpaši Latvijā pirktas, ir plikas kā baznīcas žurkas.

Ar 1 airbagu un bez ABS. Par kondicionieri pat nerunāju.

 

Elegance komplektācijai ir uzlabots salons. Labi beņķi. Var jau būt arī ādas sporta krēsli (GTC modelim teiksim) bet nu tādi ir speciāli jāmedī.

Dzinēji - pēc bembja Tev Astra liksies lēnīga un smagnēja.

ieteiktu vismaz 1.8 benzīnu. Vēl ir 2.0 un 2.2.

1.6 tikai svētdienas braukšanai. Uz apdzīšanu pavājš. 1.4 - labāk ne.

Dīzeļi - 2.2 DTI ir retums, bet var uzrakt. Parasti ir 1.7 vai 2.0.

Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

 

 

Paldies dievam , visiem jaunajiem auto  tā nāk!  Volvo, MB Infinti

3 markas, un ne tā lētā gala noteikti ir salīdzināmas ar ~15 gadus vecu budžeta vāģi.

Salīdzinot ar ~15 gadus veciem modeļiem tas ir salīdzinoši liels retums. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nez pat pārtikušajos rietumos cilvēki brauc ar opeļiem, bet mums "nabagiem" ir pāri savam godam braukt ar opeli  Mums vajag BMW, AUDI sliktākajā gadījumā WV.

UN KAS TUR SLIKTS? Ja cilveekam ir iespeeja un veelme dziivot labaak vai citaadaak tad kaapeec lai to nedariitu? Probleema ir nevis tajos ko apliek bet tajos kas apliek. Skauzh laikam. Neviens jau nesaka ka Opel ir "mests" bet arii taam mashiinaam ir savi knifi un taapeec arii taas lieto.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nez pat pārtikušajos rietumos cilvēki brauc ar opeļiem

Opelis būtu ok mašīns , ja mūsu ceļus tā nebarotu ar sāli . Pieminētajos rietumos šādi nenotiek ...

Link to comment
Share on other sites

 

 

UN KAS TUR SLIKTS? Ja cilveekam ir iespeeja un veelme dziivot labaak vai citaadaak tad kaapeec lai to nedariitu? Probleema ir nevis tajos ko apliek bet tajos kas apliek. Skauzh laikam. Neviens jau nesaka ka Opel ir "mests" bet arii taam mashiinaam ir savi knifi un taapeec arii taas lieto.

Paskat, paskat, šis cilvēks dzīvo ļoti labi, paskatieties kāda labklājība staro no šī forma ieraksta ārā. Prātam neaptverama labklājība, laba barošana, silts mājoklis un pietam vēl kruta mašīna. Tikai ar dievpalīgu es varēšu turpināt savu dzīvi neskausdams katru orto brīdi par šī cilvēka labklājību un sociālo statusu.  

Link to comment
Share on other sites

ieteiktu vismaz 1.8 benzīnu. Vēl ir 2.0 un 2.2.

 

ir 1.6 benzīns + gāze opeļu astra ar opeļa motoru(8 vārstu)1999. gada(izlaida no 1998 - 2003 gadam cinkots. starp citu ar ļoti labu piekari). Remonti 3 gadu laikā esmu nomainījis 1 plauktu, bremžu diskus, riepas, pieregulējis izgāzes pirms skates,  starteri nokūpināju nu jā h7 lampiņas uz trepi netur tās kādas 10 mainītas(īpaši mašīnu nežēloju arī uz trepi)!tikko lampiņa izdega panelim :shok: ). meklēju tieši šo variantu jo tas ir labs darba zirgs.

 

 

 

Opelis būtu ok mašīns , ja mūsu ceļus tā nebarotu ar sāli . Pieminētajos rietumos šādi nenotiek ...

,

hmm neesu savai mašīnai rūsu vēl pamanījis!

 

kopā plusi mīnusi

mīnus nav 4 sekundēs 100km stundā  ar 2.2 auģiku ātrāk(ir arsenālā), bet 12.78 :king2:  sekundēs ieskrienās gan.

pluss remonti nelieli, nedārgi, salīdzinoši ekonomiska, nekas negrab(salīdzinot ar vw pasat).

Labots - janka71
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

mīnus nav 4 sekundēs 100km stundā

Nu šis trūkums piemīt 99% mašīnām :lol: Labots - marrtins
Link to comment
Share on other sites

Tēvs ar Opel astra 93 gada nobrauca no 0 līdz 350 000 Km, mainija priekšējos spārnus 4 reizes. A tā lēts auto neko sliktu nevar pateikt. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

2.0 dīzelis, vienkāršs kā zābaks, iet pietiekoši, tērē arī pieņemami... Laikam no dīzeļiem šis ejošākais. 2.2 dīzelis protams labāks...

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Pirkss
(labots)

2.0 laikam bija ar ķēdi, nevis zobsiksnu. 

2.2 dīzels ir samērā rets.

Par sportiskākām Astrām - pa Rigu vizinās medus krāsas kupeja Astra G GTC. Ar 1.8 laikam

Vai tas ir ierindas 1.8 vai forsēts - neņemos spriest. Bet autiņš smuks, sporta krēsli arī.

Vai tik nebija OPC edition. OPC=Opeļa oficiālais tjuninga kantoris.

 

Vēlreiz gribu uzsvērt, ka Astras komforts atkarīgs no komplektācijas.

Latvijas bāzes komplektācijas bija drausmīgas.

Ērtāki beņķi un salons ir Elegance komplektācijā. 

Šīs paaudzes Astrām komplektācija nosakāma viegli - rakstīta uz priekšējām durvīm.

Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

The_Saint

Bija 1998. Gada astra g 1.6 8v, dēļ rūsas tika pārdots. Tagad ir 2006. Gada astra g 1.6 16v twinport dzinēju. Trūkumi - redzēs, kā jaunajam būs ar kondišku, bet vecajam galīgi švaka bija. Vēl logi abiem svīst reizēm vairāk ciet, kā gribētos.

Jaunajam opelim dinamika daudz labāka, kā vecajam. Uz šosejas man gana laba.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu šis trūkums piemīt 99% mašīnām

Mīnus jau tāds, ka lielmotoru īpašnieki parasti no krusta izkustās lēnāk kā mazmotori, jo redz patēriņš kosmisks pie ieskrējiena. 

 

Divi radi brauc ar Opel astra G, priecājās. 

Link to comment
Share on other sites

(labots)

Kādus septiņus gadus Man lietošanā ir Opel Astra 2001(G) ar 1.4 Ecotec benzīna motoru. Auto ir Ok, ir pat komfortabls, dzinējs pilnīgi pietiek, ja brauc ar "galvu"...

Remonta izmaksas viņam līdz šim sanākušas lielākas, nekā mūsu otram auto, kurš tika pirkts tajā pat laikā - 2002 gada Audi A6 Quattro/2.4 benzīns. Opelim vienkārši ir daži specifiski risinājumi - viens no tiem, par kuru augstāk jau minēja. Tas ir - stupicu gultņi, kuri apvienoti ar stupicu. Vēl šiem 1.4 motoriem - svečvadi apvienoti ar aizdedzes spolēm. Tas ir nevari nopirkt atsevišķi vienu svečvadu, jāpērk viss kopā.

 

Tā jau auto ir OK - nedaudz augstāks par mūsu Audi (ar opelīti braukājam pa vietām, kur Audi jau sāk "ķerties" apakša). Protams, Opel komforts ar mūsu Audi nav salīdzināms. Tālos gabalus braucam tikai ar Audi... Opels ir arī ekonomisks - pa pilsētu kādi 7.5 litri, pa šoseju ~6. Rūsa - virsbūvē vēl tā nav iemetusies. Principā nevienu sliktu vārdu par šo opelīti teikt nevaru - auto ir OK.

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

2.0 dīzelis, vienkāršs kā zābaks, iet pietiekoši, tērē arī pieņemami... Laikam no dīzeļiem šis ejošākais. 2.2 dīzelis protams labāks...

Vai prāts?! Paskaties šim te dīzelim EGR un turbīnas vārsta kombināciju un tad lūdzu atkārtotu viedokli studijā.

Nu un 2000 gada auto par dīzeli domāt ir perversija, kā minimums. 

Link to comment
Share on other sites

(labots)

 

Papildinājums manam postam. Pērkot šos auto - dīzeļa pirkšana netika izskatīta. Tik vecu(6+ gadi) dīzeli var pirkt tikai tad, ja esi bagāts, vai arī ir pieejama ļoti lēta degviela. Ja dīzeli, tad tikai jaunu.

Labots - rubb
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

chieris

 

 

Opel man ir bijis, es atdzinu no DE 92 gadā, Opel Record, sapnis ne mašīna, ja viņai nerūsētu amartiņu pakaļējiem balsti, tad tā būtu mīkstākā mašīna musu sapsitajiem ceļiem.!

 

Priekšējie "stakani" arī rūsēja, bet par braukšanu un zirgiem zem motora pārsega labas atmiņas.

Link to comment
Share on other sites

Ir tēvam Opel Astra 2007.g. Ikgadējās tehniskās.. un pēc 5 gadiem bija mazliet nopietnāks remonts ritošai, ja nemaldos.. visādi citādi.. nu jau 8 gadi mašīnai un ripo, ka prieks..

 

Pašam.. pareizāk gan sievai ir Opel Vectra B, 1998.g. 1.8l.. vienīgais mīnuss, ka drīz paliks par šauru :D

Link to comment
Share on other sites

Pirkss

2007. gada Astra ir Astra H, pie tam 2007. gads jau ir pēc feislifta, tēmas autors prasa par iepriekšējo modeli - Astra G.

Link to comment
Share on other sites

dzincha

Ar vecu dīzeli ieberziens var saākt lielāks, nekā ar benju vai LPG.

BRačka paņēma astra g ar LPG. Apakšā rūsa nav. Tērē ļoti maz.

Tik maanīs vēlāk kas ar eļļas apetīti un vai tosols nezūd.

Link to comment
Share on other sites

Kitai,

Personīgi man nav nekas pret dīzeļiem, pašam ir bijuši(viens no tiem - leģendārais Audi A6 C4 2.5TDi(140Zs R5 motors) - pirkts, kad auto bija astoņi gadi). Diemžēl mūsdienās dīzeļi vairs nav tādi, kādi bija 20 gadus atpakaļ. Tāpēc salīdzināt 20 gadus vecus dīzeļus ar jaunākiem nebūs īsti korekti. Ja kas, auto lietas tīri labi saprotu un varu diezgan objektīvi izvēlēties :)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

kazarma
(labots)

@Kitai

 

Problēma ar dīzeļiem ir tā ka šis motors ir sarežģītāks par benzīnu (turbīna, interkolers, sprauslas, kompresija cilindors utt) un attiecīgi dārgāks. 

BET lielākais mīnuss ir tas, ka dīzelim ir ļoti svarīga apkope un pērkot kaut vai 10 gadu vecu, bez vēstures nav iespējams noteikt cik lielā iegrābienā tu ej.

 

Paziņa paņēma škodu un kā nu ne pēc mēneša turbīna beigta un tad sākās visi remonti viens pēc otra, lai gan pārdevējs stāstija, ka viss nesen nomainīts.

 

Ar benzīnu ir vienkāršāk tur nav tik daudz kam plīst, ziemā arī nav tik kaprīzs ar lekšanu.

 

Tāpēc jau arī saka, ka dīzeli labāk ir ņemt jaunu vai ne vecāku kā 3 gadus(ja gribi garantiju tev būs jābrauc pie officiālā dīlera un jāveic visas apkopes un tās būs uzskaitītas attiecīgi auto grāmatiņā) savādāk var iegrābties ne pa jokam.

 

Ja ir runa par auto, kuriem detaļas iet uz svaru visi vecie golfi, audi, tad tiešām nav starpības ko tu ņem benzīnu vai dīzeli jāskatās, kurš ir labāk saglabājies.

Labots - kazarma
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

(labots)

Nu dzinējs, ja to kopj un tas nav kāds forsētais variants, tam ir jānokalpo vismaz tos 500 000km. Ir savlaicīgi eļļas jamaina - ietecams katrus 10000km. Long life - tas tāds mārketings, esmu redzējis, kāds ir dzinējs pēc 5 gadu lietošanas...Jāseko dzinēja ventilacijas sistēmai (tajā skaitā EGR bendzīniekiem un dīzeļiem biežāk) līdzi, reizi divos gados to būtu jāiztīra - atkarībā, cik gadā km nobrauc. Dēļ šīs netīrības" cieš turbīnas, sadaleņu eļļošana, aizaug eļļas sūkņa siets, palielinās kartera spiediens, var sākt spiest eļļu caur galvas vāka blīvēm, VVT sistēma nekorekti strādā un viens no iemesliem, dēļ kā ĒD EĻĻU!!!

 

Par dīzeļiem (modernajiem) tur elektronikas tik, cik bendzīniekam. Par iedarbināšanu ziemā - es pat teiktu, ja viss ir ok ar degvielu, akumulātoru, kvēlsvecēm, tad tad dzinējs ir pielaižams vieglāk, JO degkamera pirms dzinēja palaišanas tiek karsēta, kas savukārt bendzīniekiem nav! Pie kam tas "biobendzīns" (95) pie lieliem mīnusiem paliek tāds "netvaikojošš" - rezultātā dzinējs tiek pārliets un nevar to piedarbināt. Bet nu mūsu klimatiskajiem apstākļiem ne ar bendzīnu ne dīzeli palaišanas problēmām nevajag būt! Ja dzinējs nepielec tajos -15, tad nav kārtībā ar kādu no mezgliem, par kuriem es biju te minējis i vsjo. Pie lieliem noskrējieniem 500tk.+ iespējams var būt problēma ar kompresiju (arī nekoptiem dzinējiem un pie krietni mazākiem nobraukumiem), kas savukārt ietekmē gan dzinēja palaišanu, gan jaudu.

 

Par OPEĻIEM :) Ir bijušas gan Vectras, gan Astra 2,0dti 2000 edišen (universāls) ar automātu. Astras salons - samērā ērts, kluss (ja salīdzina tās klases auto) samta beņķi, mīksta piekare. Nekas negrabēja, jo panelis ir no "mīkstās" plastmasas. Varēja būt klusāks dzinējs, jo ja ceļa trokšņus nedzird, bet dzinēja ņurdoņu gan. Pieņemu, ka ar bendzīniekiem cits stāsts. Virsbūve - ir apstrādāta pret koroziju, bet ja auto sists un ir saliktas Taivānas daļas, tad pēc kāda laika ir čau.

Labots - DeEK
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...