Ronalds Ierakstīts Marts 12, 2015 Share Ierakstīts Marts 12, 2015 Zinu ka šeit daži ņemās ar telefonu centrālēm, varbūt kādam būs ko ieteikt. Ir serveris ar ISDN 4 portu karti, šai kartei pieslēgtas 4 LTK ISDN līnijas kuras tiešajā plūsmā apvienotas - uz viņām sēž kaudze ārējo numuru. Tālāk birojā kaudze IP SIP telefonu. - Maziņa biroja centrāle kas uz asterisk strādā. Principā viss strādā (dialpan nokonfigurēts) - no āras zvanīt var, uz āru un pa biroju zvanīt var. Bet te parādījās problēma - vajag pāradresēt ieejošo LTK numuru uz mobilo telefonu. Bez tam tā, lai darbinieks pats varētu ieslēgt un atslēgt pāradresāciju pēc vajadzības. Izrakos pa internetu - vienīgais risinājums ko atradu ir sekojošs - Zvanot uz koda numuru asterisks savā bāzē ieraksta atzīmi, ka numurs jāpāradresē. Tad saņemot zvanu uz šo nr, viņš nevis zvana sip telefonam, bet gan pa ārējo līniju uz mobilo. Bet te ir tāda problēma, ka šāda zvana gadījumā tik aizņemtas divas līnijas no ISDN poola - pa vienu nāk zvans uz asterisku, pa otru asterisks zvana uz mobilo. Bez tam uz mobilā uzrādās asteriska, nevis zvanītāja nr. Nav forši! Būtu oki, ja pāradresācija notiktu LTK centrālē. Kā tas citās centrālēs tiek realizēts? Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesturs0711 Marts 12, 2015 Share Marts 12, 2015 Un ko pats LTK saka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Marts 12, 2015 Author Share Marts 12, 2015 Ko ko ? Ņemat centrāli no mums un viss notiksies Kreisos risinājumus neatlabstam. Cik saprotu, ja mans asterisks padotu pareizo komandu uz LTK centrāli - pāradresācija ieslēgtos. Principā jau biroja telefoni un centrāles ir izmirstoša parādība! Piemēram bite piedāvā neierobežotus zvanus pa 4.8 eur mēnesī. Cik es rēķināju - stacionārā līnija uzņēmumam izmaksā vismaz 15 EUR.... Bet nu mobilie operatori nepiedāvā zvanu centru iespējas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tu16 Marts 12, 2015 Share Marts 12, 2015 pa vienu nāk zvans uz asterisku, pa otru asterisks zvana uz mobilo Bet tā jau tas arī notiek, jo pāradresācija tiek veikta klienta PBXā (pa 1 kanālu ienākošais zvans pa otru kanālu izejošais) , nevis LTK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Marts 12, 2015 Author Share Marts 12, 2015 (labots) Ieleja, *12* komanda kaut kā ir uz ltk centrāli jāpadod, ar komandu dial man nesanca. Vēl ir tāda komanda http://www.voip-info.org/wiki/view/Asterisk+cmd+ZapSendKeypadFacility Tik īsti nav skaidrs kā tur nodot nr uz kuru tā komanda attieksies. Bet tā jau tas arī notiek, jo pāradresācija tiek veikta klienta PBXā (pa 1 kanālu ienākošais zvans pa otru kanālu izejošais) , nevis LTK. Divas aizņemtas līnijas būtu sīkums, bet numura noteicējs rāda biroja centrāles nr, nevis klienta. Uzņēmumam ir otra tiešā plūsma, kur ltk siemens centrāle pieslēgta. tur ar numuru noteicēju viss notiek, cik līnijas tiek izmantotas es gan nezinu... Labots Marts 12, 2015 - ronalds_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikhail Marts 12, 2015 Share Marts 12, 2015 Kā būtu, ja ārējo zvanu asterisks veiktu, izmantojot VoIP? Arī numurs tad būtu spoofējams uz zvanītāja numuru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Marts 13, 2015 Author Share Marts 13, 2015 Mikhail ta jāņem papildus sip trunks no ltk - pa velti viņi to nedos. Mums takš te bija viens aktīvs biedrs, kurš ar ofisu centrālēm ņēmās. Zuxter, nezini kā tiek pāradresācija nodrošināta, ja "standarta" biroja centrālē pie isdn ir piesēgta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!