Jump to content

ISDN LTK Tiešā plūsma + asterisks+ pāradresācija


Ronalds
 Share

Recommended Posts

Zinu ka šeit daži ņemās ar telefonu centrālēm, varbūt kādam būs ko ieteikt.

 

Ir serveris ar ISDN 4 portu karti, šai kartei pieslēgtas 4 LTK ISDN līnijas kuras tiešajā plūsmā apvienotas - uz viņām sēž kaudze ārējo numuru. :)

Tālāk birojā kaudze IP SIP telefonu. - Maziņa biroja centrāle kas uz asterisk strādā.

 

Principā viss strādā (dialpan nokonfigurēts) - no āras zvanīt var, uz āru un pa biroju zvanīt var.

 

Bet te parādījās problēma - vajag pāradresēt ieejošo LTK numuru uz mobilo telefonu. Bez tam tā, lai darbinieks pats varētu ieslēgt un atslēgt pāradresāciju pēc vajadzības.

Izrakos pa internetu - vienīgais risinājums ko atradu ir sekojošs -

Zvanot uz koda numuru asterisks savā bāzē ieraksta atzīmi, ka numurs jāpāradresē. Tad saņemot zvanu uz šo nr, viņš nevis zvana sip telefonam, bet gan pa ārējo līniju uz mobilo. 

Bet te ir tāda problēma, ka šāda zvana gadījumā tik aizņemtas divas līnijas no ISDN poola - pa vienu nāk zvans uz asterisku, pa otru asterisks zvana uz mobilo. Bez tam uz mobilā uzrādās asteriska, nevis zvanītāja nr. Nav forši!

 

Būtu oki, ja pāradresācija notiktu LTK centrālē. Kā tas citās centrālēs tiek realizēts? 

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

Un ko pats LTK saka?

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Ko ko ?

 

Ņemat centrāli no mums un viss notiksies :) Kreisos risinājumus neatlabstam. Cik saprotu, ja mans asterisks padotu pareizo komandu uz LTK centrāli - pāradresācija ieslēgtos. 

 

Principā jau biroja telefoni un centrāles ir izmirstoša parādība! Piemēram bite piedāvā neierobežotus zvanus pa 4.8 eur mēnesī. Cik es rēķināju - stacionārā līnija uzņēmumam izmaksā vismaz 15 EUR....  Bet nu mobilie operatori nepiedāvā zvanu centru iespējas.

Link to comment
Share on other sites

pa vienu nāk zvans uz asterisku, pa otru asterisks zvana uz mobilo

Bet tā jau tas arī notiek, jo pāradresācija tiek veikta klienta PBXā (pa 1 kanālu ienākošais zvans pa otru kanālu izejošais) , nevis LTK.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds
(labots)

Ieleja, *12* komanda kaut kā ir uz ltk centrāli jāpadod, ar komandu dial man nesanca.

Vēl ir tāda komanda http://www.voip-info.org/wiki/view/Asterisk+cmd+ZapSendKeypadFacility

Tik īsti nav skaidrs kā tur nodot nr uz kuru tā komanda attieksies.

 

 

 

Bet tā jau tas arī notiek, jo pāradresācija tiek veikta klienta PBXā (pa 1 kanālu ienākošais zvans pa otru kanālu izejošais) , nevis LTK.

 

Divas aizņemtas līnijas būtu sīkums, bet numura noteicējs rāda biroja centrāles nr, nevis klienta. 

Uzņēmumam ir otra tiešā plūsma, kur ltk siemens centrāle pieslēgta. tur ar numuru noteicēju viss notiek, cik līnijas tiek izmantotas es gan nezinu...

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

Mikhail

Kā būtu, ja ārējo zvanu asterisks veiktu, izmantojot VoIP? Arī numurs tad būtu spoofējams uz zvanītāja numuru.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Mikhail ta jāņem papildus sip trunks no ltk - pa velti viņi to nedos. 

 

Mums takš te bija viens aktīvs biedrs, kurš ar ofisu centrālēm ņēmās. 

Zuxter, nezini kā tiek pāradresācija nodrošināta, ja "standarta" biroja centrālē pie isdn ir piesēgta? 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...