Jump to content

Atsauksmes par Jetta 1.4 DSG


Livingston
 Share

Recommended Posts

Jā tā ir viena no izplatītākām vw mašīnām iekš LV! Ja te kādam tāda atradīsies, tas jau būs brīnums! Pie 1.4, DSG man ir brīnums. Palasi forumus par DSG, ļoti sliktas atsauksmes, pie maziem km kapitālie remonti, cenas!

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

dsg ir 2 principiāli atšķirīgu veidu ar attiecīgi 6 vai 7 pārnesumiem pēti nu tālāk pats jo vismaz vienam no veidiem izmaksu ziņā ir jautrības

Link to comment
Share on other sites

Livingston

DSG-7 ātrumu kārba, kas, cik saprotu, ir jauna. 

Audi/VW grupā cita veida automātiskās kārbas laikam nemaz nemēdz būt.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Tevis vērtētais variants dsg 7 varētu teorētiski būt krietni mazākproblemātisks, jo jauda maza un tas ir slapjais sajūgs, bet nu....  tas vēljoprojam ir iemesls lai neizvēlētos VW


nu ir tak vēl variatori ar eksotiskiem nosaukumiem

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Sievai autiņš ir ar VW ar DSG-7 un nekādas problēmas neizjūtu, jo līdz 200k km vēl ilgi jāgaida.  Salīdzinot ar vecajiem automātiem ir kā nakts pret dienu. Vienīgais man tas normālais režīms ne īsti patīk, kas vairāk piemērots taisnēm, jo uz 50-70km/h neviens ar 6. ātrumu nebrauc.

Link to comment
Share on other sites

Šoperītis ir divreiz laimīgs savā dzīvītē, pirmo reizi, kad viņš to bi-bī nopērk, otro reizi, kad pārdot! Un tā "lielās laimes" secība, mēz mainīties no gadiem un modeļiem ko tas rumpītis pērk!!! :yahoo:

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Livingston

Pārdošana kā tāda neuztrauc, gribu komfortu bez liekām problēmām.

DSG problēmu papētīšu, drīzāk izvēlēšos manuālo kārbu nekā cita koncerna auto.

 

Ja atskaita DSG, ir vēl kas?

Link to comment
Share on other sites

Jā, kad gribēsi intensīvas satiksmes laikā veikt apdzīšanu, uzzināsi visu pārējo! :)

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

elektrība

Link to comment
Share on other sites

Da normāls vāģis, samērā labi nostrādāts salons, lai arī motora tilpums ir mazs, tas ir žiperīgs dēļ tās gudrās degvielas padeves sistēmas, varbūt ir pa knapu priekš bāņiem, bet priekš Latvijas maksimāli atļautā ātruma pietiekams. Bija tāds uzraudzībā 0-79 t km, problēmu nebija nekādu. Par kārbu remontiem nemāku komentēt, bija ar 6 robiem, viss bija gerai. Kā bonusu var minēt dārgu tālākpārdošanas vērtību, nu dārgi tie vw, nav nekāds Hitlera vabolis katram vācietim pa 990 reihsmarkām. 

Link to comment
Share on other sites

Par komfortu, es pat teiktu ka klasiskais automāts ir patīkamāks, mīkstāks. Ar dsg ir forši "atvilkt" - rāviens kā manuālim, pat labāks, jo robots ideāli robus slēdzelē.

Link to comment
Share on other sites

Livingston

 

 

Jā, kad gribēsi intensīvas satiksmes laikā veikt apdzīšanu, uzzināsi visu pārējo!
 

 

Kas ar to domāts?


 

 

elektrība

 

Kas ar elektrību? Plīst kaut kas (biežāk kā citiem modeļiem/ražotājiem)?

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Tas droši vien bija mājiens, ka ar 1.4L dzinēju nekāda formula nebūs. Katrā gadījumā šo 90kW dzinēju nevar salīdzināt veco VW  16V 1.4L 75kW dzinēju pie tā paša motora tilpuma.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

nū pa lielam vari gaidīt VW prasto attieksmi pret vadiem un kontaktiem, mūžīgā viktorīna - vadiņš pārplīsis vai vēl daļēji vesels, šodien strādas a rīt vairs nē, tā kā jā tā kā nē, toļi open toļo closet, nu un viss tādā garā - pilnīgs izdets līdz saproti kas pa vainu un 20 eur līdz risinājumam

Link to comment
Share on other sites

@Bonifacijs, pārāk neiedziļinoties neesošos faktos, tas tavs #19 raksts no malas izskatās pēc tādas patukšas muldēšanas, kad neko lietderīgu vairs nevar pateikt, bet turpināt runāt ta gribas.

Link to comment
Share on other sites

smartdevil

Par Škodas piedāvāto varu komentēt tā - 1.4l nelietojams. Jādomā ka VW tie paši un pa pārs gadiem nav nekas būtiski mainījies.

Koks ar trīs galiem. Krietni lielāks degvielas patēriņš, kā lielākas litrāžas motoriem. Nav ne tuvu 5 litriem uz 100km. Uz štrāses pat var būt lielāks kā pilsētā. Jauda mazāka un jūtami. Uz štrāses 5k apgriezieni būs ikdiena pie apdzīšanas. Tātad motora resurs krietni mazāks.

 

Bet VW neko diži jaudīgāku ar nepiedāvā. Oktāvija RS vienīgi ;).

Labots - smartdevil
Link to comment
Share on other sites

 

 

Uz štrāses 5k apgriezieni būs ikdiena pie apdzīšanas.

Ak tad tāpēc lielmotori nespēj apdzīt, jo arī negribas apgriezienus celt. Vismaz man nez kāpēc visādi ar 1.4 75ZS jādzen, pie tam vairāki, kopā ar visu fūri, kas ir priekšā. Parasti to daru pie 3. lielmotoru garām palaistās iespējas. Kāpēc jāuzteaucas par kaut kādi 5k, vai pat 6k, ja tas ir īslaicīgi. Kāpēc tādi aizspriedumi un tumsonība?! Problēma nav motorā, vai vēl kur, tikai tajā pašā "blīvē".

Ja to VW ņem jaunu, tad tur nav ko domāt. Lai gan es tāpat ņemtu manuālo, nu kaut kā tomēr labāk patīk (ir saimniecībā gan viena gan otra kārba). Kaut kā patīk pašam kontrolēt, kas notiek.

Link to comment
Share on other sites

 

 

VW 16V 1.4L 75kW dzinēju pie tā paša motora tilpuma.

Nosauc motora kodu kam 75kW @1.4l, manējam 1.4l 16v ir tikai 50kW, motors AQK

Link to comment
Share on other sites

Mana izvēle būtu tāda:

1) Ja ir nauda ļoti pietiekami

   a) pārsvarā pa pilsētu - automāts vai DSG

   b) pārsvarā pa šosi - automāts vai DSG

2) Ja ir nauda gandrīz pietiekami

   a) pārsvarā pa pilsētu - varbūt automāts

   b) pārsvarā pa šosi - tikai manuālā

 

Variātors - nu i nafig to...

Link to comment
Share on other sites

DSG kārba ar 7. robiem ir miskaste, tur viss ir pa sauso. Labāk izvēlies DSG 6. robu kārbu, tur viss eļļā peld un kalpos ilgi. Tāpat jāmūk no 1.4 un citiem mēsliem ar abreviatūru TSI. 

 

Izvēlies 1.6atmo + DSG 6.

 

vairāk šeit - 

Link to comment
Share on other sites

Destructo

Morgen. Šeit ex džetists :)

 

1.4TSI DSG pie tam.

 

Nepilnu 2 gadu laikā jaunai milzīgu problēmu nebija (pirmais restailotais modelis (5?) (2012-), kas ar viņu notika pēc tam - Dies' zin. Pēc tam pārsēdos uz 1.6 dīzeli DSG. ļoti patīkama pārmaiņa, it īpaši braukšanā pa pilsētu, 1.4 tomēr ir mopēds un turbo ļurbo neko daudz neglāba, it īpaši uz šosejas.

 

Pateikšu kur džeta bija pilnīgākajā pakaļā - piekare.

 

Ja aizmugurē sēž divi tēvaiņi, pie jebkuras vannas pakaļa sitas pret zemi, es vedu uz VW 2 reiz regulēt. Pēc tam man bija vienalga, par kkādu flīžu vai cementa vešanu bagāžniekā priekš dzīvokļa remonta vispār varēju nesapņot.

 

ā tagad sāku atcerēties - elektronika!

 

Pat tik stulbas lietas kā salona apgaismojums neslēdzās ārā pēc durvju aizvēršanas, pagrieziens nedega un beigās vienreiz auto atslēdzās uz ceļa, ieslēdza emergency režīmu, atslēdza turbo un ļāva purkšķēt līdz 2k apgriezieniem, šādi piedzīvojumi bija 2-3 reizes gadā.

Labots - Destructo
Link to comment
Share on other sites

Vācija u. c. turīgās EU valstis var atļauties jaunus auto - 3-4 gadus tie ripo bez bēdām. Secinājumus varat izdarīt paši...

 

Latvietim - 3 golfs, žurka, B4 audārs forever... 

 

Tas tīri oftopicam... 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja aizmugurē sēž divi tēvaiņi, pie jebkuras vannas pakaļa sitas pret zemi,

Tas gan, aizmirsu pierakstīt, guļošie bija jāņem kā ar ferāri :)  

Link to comment
Share on other sites

Nop, tieši tas pats, tukšs grabažnieks, aizmugurē divi papiņi (2x100) un pietiek, lai nobraucot no guļošā sistos pa apakšu. 

Link to comment
Share on other sites

raksts no malas izskatās pēc tādas patukšas muldēšanas, kad neko lietderīgu vairs nevar pateikt, bet turpināt runāt ta gribas.

Tu atklāji 95% foruma postu būtību :sarkasms:

Auto sadaļā - visi 99.99% 

Nespēju saprast, kur joprojām atrodas naivie, kuri te jautā par autiņiem un cer sagaidīt nopietnu, vērā ņemamu atbildi verbālas caurejas vietā.

Īpaši jau auto izvēles topikos.

Labots - Pirkss
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Pirkss

Jāprot filtrēt pelavas no derīgā teksta. Tas tiesa, ka par jauniem autiņiem max 5% info no visa spama būs par tēmu, pārējais sagrābstīts no pieredzes ar veciem opeļiem un nojātiem audi, kuri piederējuši kaimiņa tēva brāļa korišam.

Link to comment
Share on other sites

Livingston

Kaut kāda jēga jau ir jautāt - reklāmas bukletos par DSG problēmām neko nesaka, bet uzmanība jautājumam vismaz tika pievērsta.

Pēc tam paskatījos internetu, secināju, ka jaunam auto (ar garantiju) problēma nav tik kritiska, it īpaši, ja apkopes veiktas pareizi un savlaicīgi. 

 

Alternatīvu nav daudz - VW Jetta nepiedāvā ar parastu automātu vai citu dzinēju, kā vien TSI 1.4 (ja neskaita dīzeli). Citi varianti parādās daudz dārgākos modeļos vai pie konkurentiem.

Link to comment
Share on other sites

Destructo

Livingston,

 

kāds Tev orientējošais budžets? Oktāvija "jaunā" nesanāk? Kaut vai 2 gadus pabraukta ~20 - 30 TK

Link to comment
Share on other sites

Destructo

Itanium - absolūti nē! :) 

 

Rapid/Fobija ir no citas pokemonu klases. 

Link to comment
Share on other sites

Hmm, būšu laikam auzās iebraucis.

Iepriekš likās, ka ekvivalenti:

  • Fabia = Golf
  • Rapid = Jetta
  • Octavia = Passat

,bet tā laikam nebūs

Link to comment
Share on other sites

smartdevil

Ak tad tāpēc lielmotori nespēj apdzīt, jo arī negribas apgriezienus celt. Vismaz man nez kāpēc visādi ar 1.4 75ZS jādzen, pie tam vairāki, kopā ar visu fūri, kas ir priekšā. Parasti to daru pie 3. lielmotoru garām palaistās iespējas. Kāpēc jāuzteaucas par kaut kādi 5k, vai pat 6k, ja tas ir īslaicīgi. Kāpēc tādi aizspriedumi un tumsonība?! Problēma nav motorā, vai vēl kur, tikai tajā pašā "blīvē". Ja to VW ņem jaunu, tad tur nav ko domāt. Lai gan es tāpat ņemtu manuālo, nu kaut kā tomēr labāk patīk (ir saimniecībā gan viena gan otra kārba). Kaut kā patīk pašam kontrolēt, kas notiek.

 

Saproti, jaunu auto daži pērk ilgtermiņam, ja tas nav domāts darba vajadzībām. Ja runa būtu par 10 gadus vecu auto, es piekristu, bet ne jau tie nemotori, kuras liek šodien spēj iedod 20gadus motora resursa bez pakauša kasīšanas. Tie arī ir domāti kā reiz uz garantijas laiku. Izturēs vēl 4 gadus, priecājies, jeb priecājies, ka laicīgi nopārdevi.

Mums 2.0 pie 3k dod ārā to ko 1.4 ar 6k.  Fūri apdzīt ar 2.5k? ...vieglāk tikai div pirkstus apmīst. Kāda jēga celt lielākus, ja ar to pietiek atliektiem galiem.

 

Apdzīšana dažiem ir kā slimība. Varbūt tevi arī ir skarūsi? ;) Es reizēm nesaprotu, kāda jēga apdzīt, ja tā pat dzinējs pēc tam nebrauc dižī ātrak par atļauto vai tā pat nekur tālāk dēļ pārējās satiksmes netiek, vai vēl vairāk  - idiotisms apdzīt un pēc 200m nogriezties.

 

Par to kontroli man īsti nav skaidrs kā tas izpaužas. Mums arī divi auto ar dažādām kārbām. Esmu tikai par automātu. Priekš pilsētas nav pat cita varianta. Ja vēl tie nav 4 robi, tad slēgāties turp atpakaļ pa korķiem ir marazms.

Automātam nav tikai viens robs, kā arī ar pedāli katru robu var uzcelt līdz tā maksimumam, nevis tupa iespiest grīdā un gaidīt kad kārba visu izdarīs.

 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Ir sanācis testa brauciens ar Škoda Oktavia, tīri labi gāja 1.6L dīzelis ar DSG. Priekš sedana ir ok, bet priekš universāļa tomēr prasītos lielāks dzinējs. Detaļas praktiski ir gandrīz VW, līdz ar to nav jāstreso par dārgiem remontiem. Protams, ekstras nav tādas kā VW, bet cena ir ļoti atbilstoša.

Link to comment
Share on other sites

Livingston

Jauna Octavia budžetā (ap 24k EUR) iekļaujas (bez custom fīčām), tehnoloģijas gan tur ir tās pašas - TSI un DSG. Rapid vai Fabia gan es nepirktu.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...