reps0ns Ierakstīts Aprīlis 21, 2015 Share Ierakstīts Aprīlis 21, 2015 (labots) Sveiki! Ir modi-sine-wave inverteris. Ārā nāk _=^=_=^=_=^=_=^=_=^=_=^=_=^=... Trafīgie barokļi silst, AC motori arī... Ideja pielikt keram.kondiķi. 2mF 400V; ok,. darīts! Trafa rezult. jauda pieaug, patēriņš arī. A Osča ta nav, lai redzētu... Jautājums: cik mF kondiķi vajag, lai iztaisnotu sinusoīdu? --nu puslīdz, vismaz.... J. ps. atskaites punkts, piemēram, jauda 100W, tam jāpieskaņo kondiķis. Labots Aprīlis 21, 2015 - reps0ns Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Aprīlis 21, 2015 Share Aprīlis 21, 2015 ja tas būtu tik vienkārši, tad kāpēc ražotājs to kondiķi tur jau nebūtu piebāzis? oscilis nav vienīgais, kas tev pietrūkst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubus Aprīlis 21, 2015 Share Aprīlis 21, 2015 varbūt tomēr kādu diodīti? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firza Aprīlis 21, 2015 Share Aprīlis 21, 2015 varbūt tomēr kādu diodīti?Tēmas autors negrib dabūt līdzspriegumu, bet gan kaut ko, kas vairāk tuvotos „pure sine” maiņspriegumam. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Aprīlis 21, 2015 Share Aprīlis 21, 2015 Tāpēc, lai viss normāli strādātu, ir normāli sinusoidāli inverteri, kas arī attiecīgi maksā. Nav dzirdēts, ka kādam būtu izdevies lēto inverteri uzlabot, kabinot klāt kaut kādas pasīvās komponentes. Ir modi-sine-wave inverteris Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mieris Aprīlis 21, 2015 Share Aprīlis 21, 2015 Un dabūsi skaistus zāģa zobus - stāvāku fronti un lēzenāku kritumu, ja pieliksi pārāk lielu kondiķi ,tad var atvadīties no sava regulātora Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Aprīlis 21, 2015 Share Aprīlis 21, 2015 Ne jau vienkārši kondiķi tur vajag, bet gan filtru, kas nogriež augstākās harmonikas, atstājot tikai pamata 50 Hz. Tad arī būs sinusoīda Link to comment Share on other sites More sharing options...
WildGun Aprīlis 21, 2015 Share Aprīlis 21, 2015 Pilnīgi pievienojos iepriekšējā oratora teiktajam. Un kārtīgā filtrā ir kārtīga drosele. Tādēļ arī normāls pārveidotājs normāli maksā un riktīgi sver, jo tā detaļa (drosele) ir smaga un satur daudz kapara, tāpēc arī normāli maksā. U.t.t... Principā - neviens jau neliedz tādu filtru sarēķināt un uzbūvēt mājas apstākļos. It sevišķi, ja šķūnītī mētājas visādi trafu dzelži. Ja nemētājas - nav vērts sākt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Aprīlis 21, 2015 Share Aprīlis 21, 2015 (labots) Skaidrs, ka izejā vajag kārtīgu droseli un tai cauuri tiks tikai sinusoīda. Protams būs smaga un liela, bet fizika slikumus vēl neviens nav atcēlis. Labots Aprīlis 21, 2015 - Didzis Link to comment Share on other sites More sharing options...
WildGun Aprīlis 21, 2015 Share Aprīlis 21, 2015 bet fizika slikumus Tu arī lieto??!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
reps0ns Aprīlis 21, 2015 Author Share Aprīlis 21, 2015 Skaidrs. Par droseli arī tā kā iedomājos, tikai rēķināt īsti negribas (neesmu nekad to darījis). Sakarā ar to, ka tagad invertera funkc. pilda vecs Apc ūpsis, tiešām apsveru jaudīgāka, jēdzīga invertera iegādi ~1kW. Skatos šamējādu no vācaišķīniešiem, laikam jau. Tomēr, kamēr man vēl tā nav, ir kaut kā Saule jātērē un jāizlīdzās. ps. Gridīgais inverteris nosprāga un, šomēness nav laika arī to sākt lodēt, bet līdz jāņiem paspēšu. Tomēr esmu izlēmis nodrošināties ar 4h elektrības rezervi, jo man te visādi mēdz būt... Tomēr par to droseli. Cik tas ir nopietni, ka dod reālu uzlabojumu, ja NAV runa par 'stepped, approximate to sinewave', bet par 'modified....'. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Aprīlis 21, 2015 Share Aprīlis 21, 2015 Ja no tā UPS nāk arā 50Hz, kaut kantains signāls, drosele to uztaisīs par kautko līdzīgu sinusoīdai. Kā tāda slodze UPS izejapatikspašam upsim, gan nezinu. A kam Tev mūsdienās vajag labu sinusoīdu.Visur tak impulsu barbloki un tiem pilnīgi pofig,kada stravas forma,kaut līdzstravu laid iekšā. Mikserim, ar kolektora motoru, pofig, bet ūdens sūkni upsis tāpat nepavilks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunxx Aprīlis 21, 2015 Share Aprīlis 21, 2015 Ja no tā UPS nāk arā 50Hz, kaut kantains signāls, drosele to uztaisīs par kautko līdzīgu sinusoīdai. tieši tā ... kā minimums L vai pareizi izrēķināta LC ķēde... labāk LCLC un sīnus gatavs... spēlējos ar 200W filtrs sanāca uz pāris kg :D:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIGs Aprīlis 21, 2015 Share Aprīlis 21, 2015 Visur tak impulsu barbloki un tiem pilnīgi pofig,kada stravas forma,kaut līdzstravu laid iekšā. Mikserim, ar kolektora motoru, pofig, bet ūdens sūkni upsis tāpat nepavilks.Offtopiks: Man ir Acer Aspire One netbooki, un to dzimtie barošanas bloki nedarbojas no lētajiem 12/24V->220V pārveidotājiem - pretīga skaņa un nekas nenotiek. Nu raustot iekšā/ārā 20 reize svarbūt kas arī "piestartējas". Dārgi un labi pārveidotāji nav provēti. Vot jautājums - kas izsauc šādu lietu ?! Tizli pārveiodtoāji, bet citi barokļi tak strādā ?! Izlīdzos ar pareizāko variantu - 12/24V lādētājs netbookam un miers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
reps0ns Aprīlis 22, 2015 Author Share Aprīlis 22, 2015 (labots) A kam Tev mūsdienās vajag labu sinusoīdu. Ledusskapis - virtuves leduskapis/saldētava. Tam taču nav kolektormotors, domāju, ka tā! Tas ir reālākais tērētājs arī dienas vidus (Saules) stundās. Tam sinusoidālajam inverterim pašpatēriņš 13~26W, šķiet, būtu (daudz!). Dažkārt dažs "kantainais" inverteris (pēc apraksta) pašpatērē mazāk. Tad nu te gudroju: cik daudz elektrības tiek/tiktu pačakarēts tajos kondiķos un spolēs?? Labots Aprīlis 22, 2015 - reps0ns Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Aprīlis 22, 2015 Share Aprīlis 22, 2015 cik daudz elektrības tiek/tiktu pačakarēts tajos kondiķos un spolēs?? Nu tak minimāli - tik cik tinumu silšana spolē Link to comment Share on other sites More sharing options...
reps0ns Aprīlis 22, 2015 Author Share Aprīlis 22, 2015 (labots) Drosele - tas būtu uz trafa serdes kādus dažus tinumus. Cik? Tas ir Henrijos, laikam. Šķiet testeris to mēra, bet vai mācēs tik maz izmērīt, to gan nezinu. Trafa serde - bleķīšu " [ | ] " - formas. Diametrs vadam, laikam, nav tas būtiskākais (1~2mm ir). ? Labots Aprīlis 22, 2015 - reps0ns Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Aprīlis 22, 2015 Share Aprīlis 22, 2015 Tev taču teica - jārēķina! Roc netā infu un uz priekšu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Aprīlis 22, 2015 Share Aprīlis 22, 2015 Nu nezinu, lai ledusskapja asinhronā motoras palaišanas strāvu izturētu, vajag baigi jaudīgu UPS. Man pat elektrostacija dūmu uzsit, kat ledusskapis ieslēdzas. Domāju, ka uz 1kW noteikti Ūdens sūknim palaižoties ir gadījies, ka elektrostacija noslāpst. Vārdu sakot. ar asinhronajiem motoriem ir problēma, jo vajag inverterus ar baigo jaudas rezervi. Protams tā nav problēma, bet tie attiecīgi maksā. Savukārt šķūnings ar veciem UPS rada citas problēmas. Man pat ir aizdomas, ka ne strāvas formāir šaize, bet tieši pārslodzē. UPS vienkārši nevar "uzcelt" to ledusskapi darba režīmā. MIGs, ne jau strāvas forma pie vainas, ka Tev lapķepa barbloks nepalaižas, bet Tavs pārveidotājs vienkārši nevelk pirmo lapķepa ieslēgšanās strāvu. Mna ir tāpat, ja autiņš nerūc, brīžiem nostrādā aizsardzība no piepīpētāja darbināmajā pārveidotājā un atskan pīkstien. Tad es iedarbinu autiņu un atkārtoju ieslēgšanas procesu. Parasti viss sāk darboties un tad motoru var slāpēt nost. Nu ko var gribēt no verķiem,kuri maksāja 20Ls- strādā un labi. Citādāk, impulsu barblokiem ir dziķi pofig, kāda formas strāva un mierīgi var izmantot pat līdzstrāvu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
reps0ns Aprīlis 22, 2015 Author Share Aprīlis 22, 2015 Par to droseli paskatīšos mazliet vēlāk, bet tagad ir skaidrs, ka jaunu, jēdzīgu inverteri gan man vajag tā vai tā. Ceru, ka ar 1kW ~sine inverteri, kas dod 2kW pīķi būs gana ledusskapim. ?: Nu diez vai tāpēc vajag man 2/4kW ??? (par to ir tagad jāizlemj) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aigars Aprīlis 22, 2015 Share Aprīlis 22, 2015 MIGs, ne jau strāvas forma pie vainas, ka Tev lapķepa barbloks nepalaižas, bet Tavs pārveidotājs vienkārši nevelk pirmo lapķepa ieslēgšanās strāvu. Parasti visiem impulsniekiem ir termistori, kas ierobežo sākuma strāvu. http://www.farnell.com/datasheets/85914.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Aprīlis 22, 2015 Share Aprīlis 22, 2015 Impulsu barblokam jau ir strāvas ierobežosana, bet vaina jau pārveidotājā no 12 uz 220V. Uz kastes ķīniesi saraksta nez ko, bet īstenību paši aprotiet.Es savulaik gribēju palaist autiņā mazu CRT monitoru, tak kā pret sienu, neiet un viss. Jauda monitoram desmi teizes mazāka par adapterim doto.Atvienoju kineskopa atmagnetizēsanas cilpu un viss aizgaja. Pārveidotājam nepatika pirmais strāvas impulss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aigars Aprīlis 22, 2015 Share Aprīlis 22, 2015 (labots) Acer Aspire One netbooks ir mazs dators, tāpēc maz iespējams, ka lētais pārveidotājs to nevar pavilkt. Drīzāk tas pārveidotājam rada mazu slodzi. Vispār, nav bijusi darīšana ar tādiem pārveidotājiem, varu sarunāt muļķības. Labots Aprīlis 22, 2015 - Aigars Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIGs Aprīlis 22, 2015 Share Aprīlis 22, 2015 Tieši tā - tas ir Netbooks ar Atomu, boriklītis maziņš. Lielāki un rijīgāki barokļi strādā. Slēgti tieka manuprāt pie 150, 200, 300 vatu barokļiem. Ja iesprauž ko kas pa daudz patērē un ir paŗslodze, tad ir sarkana lampiņa un parasti arī pārveidotājs pīkst. Es sliecos uz to, ka tajos lētajos laptopa barošanas blokos uz vēl kaut ko ir ietaupīts. Vot tā spraudelēšana iekšā/ārā līdz aiziet atgādina kad nevar ieslēgt kaut ko jo kondensatori iet uz galu.... Bet nu nejau 5 jauniem komplektiem. Problēma tikai ar konkrētajiem. Visi citi kas ir sprausti strādā uz urrā. Tāpat arī Epson adatu printeri. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aigars Aprīlis 22, 2015 Share Aprīlis 22, 2015 (labots) Ietaupīts nav, drīzāk, lai samazinātu izmērus, ir pielietotas zināmas viltības un nav padomāts par UPSiem Kurš tad to nelabo skaņu izdod, pārveidotājs vai baroklis? Klasiskais impulsnieks var baroties no līdzstrāvas.PS. Var mēģināt netbuka barokļus pievienot pie UPS vai pie lētā pārveidotāja paralēli kādu citu slodzi, piem. lampiņu. Labots Aprīlis 23, 2015 - Aigars Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Aprīlis 23, 2015 Share Aprīlis 23, 2015 (labots) Izveicu eksperimentu - īpaši lētā gala ups, kuram iemudzīta 12 ah bača, solītā strāva 2.5A. Domāju ka sinuss ir +/- pareizs. Nu nevar tas verķis ledusskapi palaist - nopīkstas un izslēdzas - starta strāva pamatīga. Bet, kam ledusskapim ups? ja nevirina durvis aukstums iekšā ap diennakti saglabājas. un ja elektrības nav ilgāk tāpat bez ģeneratora neiztikt. Labots Aprīlis 23, 2015 - ronalds_ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIGs Aprīlis 23, 2015 Share Aprīlis 23, 2015 Aigars, tā kā ta sir netbooks, tad ir iespējams, ka ir gan ietaupīts, gan centušies samazināt izmērus. Netbooks=lēts mēsls un mazs izmēros. Pretīgu skaņo dod netbooka lādētājs, nevis 12/24->220 pārveidotājs. Tika provēts arī ar kādu citu iekārtu paralēli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
reps0ns Aprīlis 23, 2015 Author Share Aprīlis 23, 2015 (labots) Pretīgu skaņo dod netbooka lādētājs, nevis 12/24->220 pārveidotājs. Jā, tieši to arī es esmu novērojis!! Zzz skaļāks ir arī stacionārais Dell laptopa dokā iebūvētais baroklis. Labots Aprīlis 23, 2015 - reps0ns Link to comment Share on other sites More sharing options...
reps0ns Maijs 8, 2015 Author Share Maijs 8, 2015 (labots) Tika iegādāts normāls inverteris un viss iet gludi. Ūpšu drellēšana - inčīgs pasākums, tikai īsti nebija tas ko vajag. Stulbais ledusskapis!!! Ņem un nestartējas. Pa vidu gan ir 100m 1,5mm^2 vara vads. Tikai nokrītas spriegums, inverteris iedūcas kārtīgi;; aķī spriegums krītas pat zem 12V, līdz ledusskapim nostrādā pārkaršanas relejs. Pieliku to pašu to 2mF kondiķi paralēli un aizgāja bez problēmām, bet bez tā - nifigā. Principā, jāmodificē ledusskapis ar to kondiķi, jāliek paralēli motoram {jo tad vismaz aiziet!!} uh! Labots Maijs 8, 2015 - reps0ns Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!