Jump to content

Volvo S60


Recommended Posts

jautājums tiem kuriem bijusi darīšana ar volvo s60,un tātad cik būtiska ir atšķiriba starp šiem s60 modifikācijām(pieņemot,ka abi labā tehniskā kārtībā).Vai ir vērts iesprinkt uz dārgāko variantu?Paldies,draugi!

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/s60/dpeof.html

 un 

 

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/s60/dndnp.html

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • itanium

    8

  • Bonifacijs

    8

  • Bomaars/C12

    7

  • Art1999

    6

AlCohol

3 gadi starpā, tas jau vien uz ko skatīties. un abiem tur virs 300k, tas jau visiem skaidrs.

Link to comment
Share on other sites

Art1999
(labots)

pag,vai tad nebija ar likumu aizliegts ar nobraukumu šmaukties? :) un to tak var noskaidrot...protams 188k ir kā jauns :)

Labots - Art1999
Link to comment
Share on other sites

ImissimI

Viss kaut kas ir ar likumu aizliegts. Bet kā laikums, ka ne vienmēr viss notiek pēc likuma.

 

2003 gada dīzelis ar sakabes āķi un 180 000 nobraukumu varētu būt retāks par vienradžiem.

 

Paskaties volvo mājaslapā, kas nāk iekš summum pakas. Varētu beņķu regulēšanas iespējas atšķirties, skaņas sistēma. (Volvo premium skaņa ir baigi labs pasākums).

 

Pēc pārdošanā varēsi pierakstīt "summum" komplektācija. Volvo mīļiem tas patīk.

Labots - ImissimI
Link to comment
Share on other sites

Tufjord

 

 

nebija ar likumu aizliegts ar nobraukumu šmaukties?
Zin ātrumu arī aizliegts pārsniekt, dot kukuķus ceļiniekiem un alhaholu pēc 22 viem tirgot :) .

Varbūt,kādi 5% taisnība ,ka ir tas nobraukums reāls. Taču lielakais prikols tur sludīnājumos mašīnas izlaiduma gads 2006. un pirmā reģistrācia 2005 gadā. :)

Link to comment
Share on other sites

Art1999

par extrām skaidrs,bet nu principiālas atšķirības nav?motors 2,4 dīzelis tas pats nekadu atšķirību?

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Latviešu tautas sakāmvārds - kas grib mainīt, tas grib krāpt!!! Kaut vai šī iemesla dēļ vien atturētos no abiem

Link to comment
Share on other sites

 

 

Latviešu tautas sakāmvārds - kas grib mainīt, tas grib krāpt!!! Kaut vai šī iemesla dēļ vien atturētos no abiem

 

tas ir placis, ne privātais... 

Link to comment
Share on other sites

Kaspars12

 

 

kas grib mainīt, tas grib krāpt!!!

 

Kas par stulbību ? :shok:   :hunter: 

 

Varbūt uz kādu gadījumu to var attiecināt, bet ne vairumu!!!

 

Ir divas grupas:

1) kas veic upgrade vai ir pamainījušās vēlmes/vajadzības

2) Kas pērk, lai pārdodu dārgāk, bet tie ir tādi paši pircēji kā Tu vai kāds cits ar savu riska daļu pasākumā!

Link to comment
Share on other sites

Art1999

ja ieciklējamies par tiem nobrauktajiem tūkstōšiem:protams,ka 10 un vairāk gadus vecam auto nebūs 200k,bet vairāk,kādēļ tik centīgi pārdevēji melo?nav tak tie pircēji/šoferi tik muļķi...

Link to comment
Share on other sites

 

 

ja ieciklējamies par tiem nobrauktajiem tūkstōšiem:protams,ka 10 un vairāk gadus vecam auto nebūs 200k,bet vairāk,kādēļ tik centīgi pārdevēji melo?nav tak tie pircēji/šoferi tik muļķi...

man ir 18 gadus vecs auto ar 370k

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu nemaz nav stulbības, dzīves patiesība, re ka te jau pamanīja jautrības ar nobraukumu un gan jau ka tie ir tikkai ziediņi, jo abus auto nepārprotami tirgo profesionāli andelmaņi kuru darbības pamatprincips ir nopirkt pēc iespējas lētāku autiņu, uzfrišināt pa lēto, smuki sabildēt un pārdot pēc iespējas dārgāk iebāžot kabatā maksimālu deltu

Link to comment
Share on other sites

Latvijā jau nevienam nav naudas nopirkt normālu mašīnu, vai nu līzingā kaut kādu luksus, kas apkopes neredzēs līdz banka neatņems, vai tikai šādus pa lēto iztirītus

Link to comment
Share on other sites

Art1999

nu ir tak diagnostika,pērkot dārgāku auto,tāpat paņems līdzi kādu paziņu,kas ir specs pa auto lietām un jau pēc pāris nobrauktiem km aptuveni spes noteikt par stāvokli...ne parto bija jautājums...bet cik būtiskas ir tehniskā atšķiribas/uzlabojumi starp šiem modeļiem(nav runa par krēslu apsildi u.tml.)

Link to comment
Share on other sites

EmīlsG

3 gadus ir bijis Volvo S60.

Tas pirmais ( dārgākais ) nav nekāda "MAX" komplektācija - tur līdz MAX vēl ir patālu.

1. pietrūkst vismaz aizmugurē ( kurnu vēl par priekšējiem ) parktronic ( PDC ) sensoriem.

2. Nav aizmugurē aizkari ( štorka )

3. Nav aizmugurējām durvīm aizkari

4. Nav Performance mūzikas sistēma utt.

 

Volvo Xenon lukturi ir ļoooti laba lieta - ļoti labi spīd utt. Līdz brīdim, kad kreisajam lukturim neiestājas kaput, neizmetās kļūda un lukturi nenolaižas līdz zemākajam līmenim ( no pieredzes saku ). Labākajā gadijumā tas rezultējas ar to, ka visus iespējamos kontaktus mēģini notīrīt, sliktākajā gadijumā ar ~ 700-800 Eur ( latos bija ap 500-600ls ) par jaunu lukturi.

Cik zinu, tehnisku starpību praktiski nav, ja neskaita citus bamperus, lukturus un citas dizainiskas lietas.

 

Mašīna ļoti laba, komfortabla un ļoti ekonomiska. 

 

Vienīgi ir jautājums vai tas jaunākais modelis ir ar 163hp vai 185hp dzinēju. Ja ar 163hp dzinēju, tad dzinējs ar ir vienāds.

 

p.s. ja nemaldos tad arī šim "facelift" modelim iebūvētā navigācija ir bezjēdzīga, jo Latvijai ( un Baltijai ) kartes nav un nebūs, DVD uz viņa skatīties nevarēja ( vismaz pre-facelift 100% )


Ir vēl viena lieta - tam vecākajam modelim bieži lūzt viduskonsoles "cimdu nodalījuma/disku nodalījuma" aizvēršanas plastmasa. Lietota tā ir deficītprece. Ja pērc jaunu tad jāpērk ar visu to kārbu.

Jaunajam modelim tas ir atrisināts, jo veras savādāk vaļā ( vecajam uz sāniem/ jaunajam uz aizmuguri ).

Labots - EmīlsG
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Īpaši pat nelasīju, ko jau cilvēki paspēja sapļūtīt, bet redzeju, ka diršanās ap kilometrāžām. Protams, ka tas ir smieklīgi, bet, ja kilometrus nenorādīsi mazākus nekā ir, tad cilvēks nepirks. (To teicis pārdevējs) Otra lieta, nav svarīgi cik tas auto ir noripojis, ja tas ir kopts un vēl pie tam pat pēc stūres nodiluma var redzēt cik ir reālais nobraukums.

Tātad par tēmu:
Daudz braukāts ar abiem Volvo modeļiem.
1. Abi protams ir ekonomiski, tomēr jaunākais patērē vismaz ~1l vairāk;
2. Jaunajam motors, kaut arī ir ar lielāku jaudu, tas uzvedas netik dinamiski un atsaucīgi kā pre-facelift modelim;

3. Patīkami, ka jaunajam modelim pārslēdzot ātrumus, motora vadība uz brīdi patur apgriezienus tādus, kādi būtu braucot ar augstāku pārnesumu;

4. Mīnuss jaunākajam modelim - tizls sajūgs. Es konkrēti nezinu kā viņi starp modeļiem atšķiras, bet jauns ir dārgāks un ļoti grūti pierast pie atlaišanas (sajūga saķeršanās) momenta.

5. Jaunajam modelim ir DPF filtrs, kas, protams, ja ir neglābjami sabojājies (vairs neatjaunojas), jauns maksā kosmosu un vecā atjaunošana arī;

6. Motors jaunajam modelim ir nedaudz sarežģītāks, kaut vai var minēt, ka jaunajam motoram turbīna tiek dzesēta papildus ar motora dzesēšanas šķidrumu;

7. Pluss visiem S60 Volvo - pirmā mašīna, kurā galvu balsti faktiski pilda savu funkciju;

8. Vecajam modelim griešanās rādiuss ir lielāks nekā jaunajam, t.i. grūtāk izgriesties un manevrēt.

Pagaidām tas viss.

Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12
ka 10 un vairāk gadus vecam auto nebūs 200k

 

Mums mašīna gadā nobrauc 10-12k kilometru? Tas būtu 100-120k 10 gados tapēc ja dabrs neatrodas citā pilsētā kas atrodas vairāk par 50 km uz vienu galu tā mašīna vairāk pa 200k nevar noiet 10 gados 

Labots - Bomaars/C12
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss
DPF filtrs, kas, protams, ja ir neglābjami sabojājies (vairs neatjaunojas), jauns maksā kosmosu un vecā atjaunošana arī;

 

Daļinu filtru miskastē, EGR vārstu ciet, datōrtjūnings un iet kā tam auto būtu jāiet.

 

Tas protams arī maksā ap 300-400 eur, bet tas ir vismaz 3x lētāk par jaunu DPF.

Labots - Žaks Noriss
Link to comment
Share on other sites

Arnis2002

Bomaars/C12 - varbūt atkal atturies komentēt autotēmas -kur tev nav ne mazākās sajēgas kā jau bija redzams te citos auto tofikos!  :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

cik var atkārtot nobraukuma apoloģētiem - Vācijā ir uzskaitījuši, ka tur vieglā auto vidējais nobraukums gadā ir apmēram 14K km. Pēc tehnisko apskašu datiem. Gan privāto, gan juridisko personu mašīnas iekšā.

Link to comment
Share on other sites

 

 

DPF filtrs, kas, protams, ja ir neglābjami sabojājies (vairs neatjaunojas), jauns maksā kosmosu un vecā atjaunošana arī;

 

Toyotām DPF filtrs maksā 500-700 eiro jauns. Divmasu sprararats būs dārgāks.

Dēļ DPF filtra pajaunu dīzeli nedrīkst pirkt, ja braukā tikai pa pilsētu un reti izbrauc ārpusē.

Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

Arnis2002 ko tieši es nesaprotu? Man izskatas ka tu pat bernudarznieka matemātiku nesaproti. ja dienā uz darbu braucot ierrindas iedzivotajs nobrauc 50km tad pat 200k 10gados nevar nobraukt...tāpēc nobraukums 200k varētu būt reāls visai daudzām mašinam kam tā ir ikdienas mašīna uz darbu...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

ImissimI

badrap, turbīnas dzesēšana ar šķidrumu ir standarts jau sen. Sajūgs toč ir bišku dīvains, man sākumā likās, kaut kas nav riktīgi.

Link to comment
Share on other sites

bet ne jau no ārzemēm ievestiem dīzeļiem, tur ierindnieku uz darbu braukā ar hujday getz un līdzīgām mazajām parodijām turklāt bendzīniekiem, šādi dīzeļi tiek trenkāti pa bāni un ne jau 50km dienā, jo vienkārši dīzeli pirkt, lai gadā nenobrauktu 15-20k var tikai idiots, nekāda ekonomiska pamatojuma tam nav

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

kroop tev būt ākstam ir ierakstīts laikam kopš dzimšanas.


Ja tu nobrauc gadā 10k km (rēķini teiksim patēriņs uz 2l mazāks, nu paņemsim tādu labi ekonomisku dizeli) + dīzelis pašlaik ir uz 8-10centiem lētaks, gadā ietaupījums 250 eiras...10 gados kas ir 100k km tie būtu 2,5k ...ja ņem lietotu mašīnu, tad nu zini paprava summa tomēr (ja mašinu tagad pērkot tev benzinieks iznaks vien par dažiem simtiem lētāk, nu tā teik šajā kategorijā, kā autors skatās, bet nu kādos 5 gados dizelis to jau būs atsitis ar uzviju) rupji rēķinot.

Labots - Bomaars/C12
Link to comment
Share on other sites

AlCohol

Bomaars/C12, tu cauru gadu tik uz darbu vien braukā?

Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

alcohol ši gada 11-12k ir ar visu uz darbu braukšanu un uz pilsētu utt, kā jau ikdienas mašīna...

Link to comment
Share on other sites

pieskaiti dīzeļa apkopes un tie tavi 250 eur pārvēršas par -500eur. 

var redzēt ka vispār neko nerubī, ja rēķini plikas degvielas izmaksas

Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

Kāda tev apkope dargāka, tu galvu druvīs iespiedis? Šogad uz apkopi nav nekas tērēts, kas būtu speciāli dīzelim un tieši dārgaks,  izņemot katrai mašinai ierastas lietas

Ja tu nopērc mašīnu par kadi 3,5k un lai ieliktu -500 eiro katru gadu tev mašina ir diezgan pasūdīgs kloms janoperk un tur nu galigi nebūs pie vainas vai dizelis vai benzinieks.

Labots - Bomaars/C12
Link to comment
Share on other sites

Kurā vietā dīzelim ir tik liela apkope?? Es saprastu ja tas būtu Audi A6 (C5) 2.5 TDI V6. Tam ir dārga zobsiksnas nomaiņa. Ja tu maini zobeni katru gadu, tad vēlu veiksmi :D

Apkope nav negaidīts remonts!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Dizelis jau visvairāk ekonomē tieši pilsētas režīmā,tukšgaitā vispār gandrīz nemaz.

 

arī dīzelim visveselīgāk, kad tas līdz galamērķim pat nesasniedz darba temperatūru 

Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

Mūsu opel zafirai ja glauda pedāli braucot tad ekrānā var ieraudzīt (vasaras režīma) pat patēriņu 4,5l un var turēt, bet nu vidējais jau tomēr ap 6l iznāk.
 

 

jap, voss skaidrs ar tevi


Kas tev skaidrs? Nekas tev nav skaidrs, jo šogad nekādi specom kas tikai dīzelim 500 eiro nav iebāzti. Tā teikt specom kas ir tikai dizelim 1gada 2menešu laikā ir ielikti apaļi 0 eiro.

Labots - Bomaars/C12
Link to comment
Share on other sites

Kroop, ja dīzeļdzinējs ir auksts , tad tas kļūst neekonomiskāks, jo vadība padod vairāk degvielas, lai ātrāk sasniegtu darba temperatūru. Tas notiek tāpēc, ka dīzeļdegviela sadegot nodrošina augstāku lietderības koeficientu (mazāk silda).

 

Snukurin, protams, dīzelis pilsētas režīmā ir ekonomiskāks, ja salīdzina ar benzīnu ( nerunāsim tikai par BMW dīzeļiem, tie jebkurā režīmā nav ekonomiski), bet pilsētas režīmā dīzelim ir ļoti grūti sasniegt darba temperatūru, kas tai pat laikā palielina patēriņu un kvēpina ciet katalizatoru/DPF filtru. Liela problēma ar kvēpināšanos ir turbīnām ar VNT mehānismu, kas var sākt ķīlēt un taisīt problēmas ar pārspiedieniem un avārijas režīmiem.

Man liekas, ka šiem abiem volvo nav turbo ar VNT, bet gan ar "wastegate". Tāpat šad tad ir jāiespiež gāze grīdā līdz 4k apgriezieniem, lai izpūstu katalizatoru/DPF.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Jā, ja.... iepis dīzeļam motoreļļu ik pa 20 000 km pa 2,5 eur litrā un eļļas filtru pa 2 eur un paskatīsies cik vienlīdzīgas ir benźas dīzeļa apkopes izmaksas

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...