Jump to content

Moča izvēle.... .


Recommended Posts

Labdien, cienījamie biedri!

Alu dzerot, ienāca doma nopirkt lētu mocīti.... līdz 800 eiro.

Izpētiju ss-a piedāvājumus, sapratu, ka nav nekāda nojēga par mūslaiku močiem.

Jaunībā īpašumā bija Jawa 350, vēl esmu braucis ar ''Minsk'',  ''Voshod'', un vienreiz ar kaut kādu ķīnieša brīnumu.... .

Pietiktu ar 125 cm3, un lai varētu arī pa ielu braukt, der gan jauns, gan lietots....

Vai ir kādam kaut kas sakāms šajā sakarā?

Uzklausīšu visus, pat visstulbākos ieteikumus.......

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zux

    10

  • alusbundza

    17

  • Toļiks

    9

  • Veckalnins

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

 

125 cm3, un lai varētu arī pa ielu braukt,
 

Esi gatavs divkāršot savus izdevumus?

Link to comment
Share on other sites

Kaspars12

labāk saki cik Tev augums uz svars, ja kārtīgs letiņš, tad uz tāda "moča" būs ļoti smieklīgi, kalnā savu 60 knapi sakurināsi :D Fūrei traucēsi :D

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

no enduro varbūt jāskatās.

uz šitiem arī tēmēju...., bet kā ar šiem, vai uz koplietošanas ceļiem var? 

Link to comment
Share on other sites

Kaspars12

Kad tiesības kārtoju braucu ar honda xr, labs aparāts, viens cilindrs, nekā lieka, var zvejā aizbraukt, arī pa pilsētu, 100 varēju ar saviem 75kg dabūt, bet vairāk tāds stigu mocīts. Bet skatos ss.lv par tiem daudz grib, viens tikai tavā budžetā.

 

honda-xr-125-l-05.jpg

Link to comment
Share on other sites

 

 

bet kā ar šiem, vai uz koplietošanas ceļiem var
Enduro ir arī tādi, kas vairāk šosejām domāti.
Link to comment
Share on other sites

laikamTak

Pārdodu ižu ar blaķeni. Nu laps ir, lai tad arī iet par tām 800 eirām.

Labots - laikamtak
Link to comment
Share on other sites

sald.ice

Honda Rebel, tavām vajadzībām un līmenim optimālākais variants.

Link to comment
Share on other sites

Īsi un konkrēti - labāk 20 gadus vecs japānis, nekā 3 jauni ķīnieši !

Fiziku neapčakarēsi.

 

Tālāk jau tev jādefinē ko no tā moča gribi ?! Ķert adrenalīnu un gāzt pa mežu, vai pa vienkāršo pārvietoties, varbūt pat provēt ietaupīt izdevumos ?!

 

Hard-Enduro(parketnieks) motocikli by default ir ar lampu un nummuru. Tipa krosa motocikls deŗigs ielai.

Soft-enduro ir tādi ar kuriem var braukt pa neceļiem, bet ne tik labi, kā ar pirmajiem.

 

Vēl hard-enduro atšķirās ar to cik ļoti paradzēti sportam vai ikdienai - tas nozīmē biežākas apkopes un mazāku resursu.

Labots - MIGs
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Ghost_az

A kategorija ir? Tad vari skatīties ko lielāku.

Bet ja ir tikai B, tad es ieteiktu vai nu Honda Varadero 125 vai Honda Rebel 125.

(Var jau arī Honda NSX, bet tie būs veci un nodzīti - vairāk kā skrūvēšanas hobijam... :) ).

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

uz šitiem arī tēmēju...., bet kā ar šiem, vai uz koplietošanas ceļiem var? 

ja ir gaismas, numurs un skate/apdrošināšana 


ja pa ielu, tad ducati 125rs, ja pa laukiem, tad 125ccm enduro divtakteris, vienalga vai yamaha, honda, kawasaki, galvenais lai nav noname ķīnietis un nedod dievs vēl 4takteris


un ja uz veikalu pēc alus, tad 125/150 kubīgs rolleris, vismaz bagāžniekā alu var ielikt

Link to comment
Share on other sites

Rolleriem riteņi mazi, tad jau labāk mopēds, vismaz uz pumpām nenoraus uz sejas :)

Link to comment
Share on other sites

@rmands

Uz ko vairāk skaties uz enduro vai ielinieku ?


Ja nedaudz piekrāj varbūt sanāktu kāds XR250, TTR250, DR250,KLX250, KLR250. Simtudivdesmitpiecinieks tev ātri apniks.


 

 

der gan jauns, gan lietots....

Par to cenu nekādā gadījumā jaunu. 

Labots - @rmands
Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12
Rolleriem riteņi mazi, tad jau labāk mopēds, vismaz uz pumpām nenoraus uz sejas

 

Ir dragāts jau daudz , ziemā gan pa ledu 100% liksies, pa laukiem dragats līdz šim nav nācies nokrist tfu tfu tfu...

 

P.S. par japāņu kvalitāti piebildīšu, ka ir tikai trosīte spidometra salūzusi un aķis mainīts...tas apmēram viss 6 gadu rollerim, 49cc, es ar savu svaru ~85kg pat 70km/h varu pa zeminieku uzmīt, taupits baigi nav bijis, vienreiz pat bija tik dziļi iebraukts traktora risē kurā ūdens pilns, ka glušaks bija zem ūdens līdz ar to paņemot pa glušaka gala līmeni motors praktiski zem ūdens, pat nenoslāpa, lai gan vidū praktiski apstājas un iebuksēja :D

Labots - Bomaars/C12
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

uz enduro

bet šad un tad vajadzētu pa ceļu arī pabraukt, (uz ezeru pamakšķerēt) 

Link to comment
Share on other sites

intervall

 

 

Beidz, tikai ne china noname(nav lietotājs ) moci, ne detaļas dabūsi, ne kalpos ilgi!

Vispār nav tiks slikts - suzuki analogs, vairumam modeļu, klonu der vienas un tās pašas daļas.

Link to comment
Share on other sites

Kazarms

Nez, kādu mirkli braucu ar ķīniešu noname, 4taktu. Neteikšu ka ir ļoti slikti, 5000 km vienīgā detaļas maiņa ir bijusi riepas maiņa aizmugurē (šausmonīgi švakas) un tagad prasās izplūdes vārstu pieregulēt un ķēdi/zobratus nomainīt(tie ar švaki). Braukt var, apmēram kā ar krievu tehniku, taču kad pabrauc ar kādu japāni, tad īsti to ķīnieti negribas...

Hondas klons un detaļas der visas no hondas un oriģinālās arī nav problēma dabūt.

Taču ja ir jāizvēlas, labāk normālu lietotu japāni(nenodzītu), nevis ķīnieti.

Link to comment
Share on other sites

Rēķini:

Ķivere 100+ eur min. Zem 100.. nu var jau, bet tā ir katra paša izvēle.

Jaka, bikses - šitais man vēl pašam jāsariktē, bet arī nav pa velti.

Cimdi - nejau ziemas un nejau darba cimdi

Kāds zābaks ar nenāk par ļaunu...

 

Soooo.. Ja gribi normāli braukt ar normalu moci - rēķinies ar savu 800x3

JA ne - pats izvēlies kur būs tavs kompromiss.

Link to comment
Share on other sites

125 kubiem jaka un bikses 100 gadu nav vajadzīgas, cimdi maksā 20-30 EUR, ķivere tur ar motorollera bez žokļusaga, lai nenoņemot var uzpīpēt 50 max maksās ar e2 jeb celtnieku sertfifikātu

Link to comment
Share on other sites

@rmands

Ja tiesības ir neredzu nevienu iemeslu kādēļ būtu jāņem 125nieks, mopēds kurš uz šosejas nevar neko.

Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

Sava taisnība @rmands teiktajā ir vainu tādu kam nevajag TA utt, vainu sakarīgu moci, bet 125 kubi...nu mocis tā teikt ar minusu ne īsti to mūsdienas sauktu par moci, jo mocim jāspēj vairak

Link to comment
Share on other sites

Ar šitādiem bez pieredzes tiešām, viena kāja vienā grāvī, otra, otrā! Donoru transports.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

Sēsties uz 1000 cc pēc minskas un vashoda tiešām būtu "gudri" . :D

Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

Nē nu visparībā ja ar jawu 350cc braucis (350cc bet zinam kādi tie cc ir krievu močiem  :D ) , tad iespējams no morga var izvairīties, bet slimnīcu gan nez vai izdosies apbraukt.

Labots - Bomaars/C12
Link to comment
Share on other sites

Forsa logika. Ar maci var braukt ari lenak par 260km/h

Un baiki ir diez gan drosi, mocis nekrit uz kermena un ekstremitatem, ar pareizu apgerbu uz 100 nomaucoties nebus pat nobrazumi slucot pa asfaltu, ja netrapis koka vai drosibas barjera, tur gan sudigi

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

Protams, var bet kamēr tev nebūs bijis moča visparībā vai vispārībā tāda 400cc uz augšu nesapratīsi...ka to poweru šad tad gribas izjust un nevaldāms viņš var kļūti stipri ātrāk kā 260km/h

Labots - Bomaars/C12
Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Tieši pāris dienas atpakaļ redzēju video ar tādu pašu Šmerļa nindzju, kas lienot starp diviem auto aiz vieglā aizķērās un paslīdēja zem smagā, smagais pat palēcās, kad pār rumpi brauca.

Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...