Mezavecis Maijs 20, 2015 Author Share Maijs 20, 2015 Es domaju sabakstīt caurumus, lai tai pašizlīdzinošai masai būtu kur pieķerties. Tā lai pēc nedēļas izžuvušo masu nevarētu to sarullēt kā paklāju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Maijs 20, 2015 Share Maijs 20, 2015 Ieleja - nu tu dot, mēs kā lētāk un labāk, tu atnāci un visi sabojāji! Granīts, bezgala kruti! Nefonē? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Maijs 20, 2015 Share Maijs 20, 2015 Es jau tādēļ, tev jautāju, fona nav? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Maijs 21, 2015 Author Share Maijs 21, 2015 Es saprotu, ka daudz kas bija jāizdara. Bet mēs runājam par to, ko būs jādara. Ja jums ir pieejama laika mašīna, lūdzu padalieties un es izdarīšu visu kā nākas. Ir 1001 manuālis kā betonēt pareizi visu sākot no nulles, bet ļoti maz info attiecībā uz esošām būvēm. betons bija jāizlīdzina jau betonējot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 (labots) Pašizlīdzinošā kārta tiek izlieta uz pamatnes, nedaudz palīdzināta ar špakteļlāpstiņu un viņa pati iztek pa grīdu veidojot gandrīz spoguļgludu kārtiņu. Liet pašizlīdzināšo kārtu 2-3 cm... Būs dārgi, kaut ir materiāli kas to pieļauj. Bet es neesmu redzējis pašizlīdzinošo maisījumu kas domāts āra darbiem un flīzēm apakšā tik gludu virsmu nevajag. (Ir vēl izlīdzinošās masas, bet pats takš redzi kas no tā sanāca...) Lej vien armētu betonu vismaz 4 cm pa virsu - flīzēm vajag stabilu pamatni. Un uzreiz ielej tik līdzeni lai flīzes var likt- jālieto vadulas pa kurām izvilkt. Maisot betonu lieto plastifikatorus un minimāli ūdeni - tik vien lai masa vienmērīgi izmaisītos. Es armētu ar stiklašķiedras fibru, bet var arī metāla sietu likt. Ja sanāks par augstu - piem durvīm traucēs - neko tad jādauza iepriekšējais betonējums nost (ar lielo perforatoru + kuvalda tas nemaz tik grūti nebūs) Labots Maijs 21, 2015 - ronalds_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 Ir redzēta virkne meistarceltniecības paraugu ar betona grīdām, sākot ar to ka grīda elementāri sairst laika gaitā vai no smagiem priekšmetiem, var būt ka ir cieta, bet smērēt kājas ar baltu pulveri, var būt cieta, bet saplaisāt nejēgā, var būt ielieta bez koka rāmja pa perimetru un uztaisa ēkai špagatu, var būt ielieta smuki biezā kartā un nobraukt stāvu zemāk ātrgaitas liftā, bet parasti tas viss beidzas ar bezgalīgu mātes pieminēšanu no personām kam tas viss ir vēlāk jāsaskalda gabalos un jāutilizē. Vēl ir jāatceras tāds joks ka ielāpam ir jābūt kaut drusku mīkstākam nekā drēbei, savādāk leks nost tā ka nograb. Cik saprotu Tev nav ne jausmas kādas markas un cik mīksts ir vēl nenodauzītais betons - ziepes garantētas, sorry Link to comment Share on other sites More sharing options...
maize Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 Nesaprotu vienu, kas vairumam letiņu par fetišu uz bruģi un flīzēm, uzbetonē smuki betonu un izskatās pa pirmo un nekādu problēmu ar atlekšu, slidēšanu un vēl visādam kuiņām. Ja vēmiens nāk no līdzenām virsmām, uztaisa faktūru un piemet toni. Bet tā kā interese ir maza, tad arī piedāvājums nekāds, knapi var vienu rakstu atrast http://abc.lv/article/betona_virsmu_efekti/ Flīzēm viens ir mitrums no augšas, bet parasti īstais cēlonis atlekšanai ir mitrums no konstrukcijas "iekšām", piemēram, lievenis, terase uzbetonēta uz zemes, bez horizontālās hidroizolācijas, mitrums kāpj augšā un ziemā lidina visas flīzes nost, lai kā pēc pareizās tehnoloģijas tās pielimētas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Maijs 21, 2015 Author Share Maijs 21, 2015 maize Es neticu, ka amatieris var uztaisīt ideālu pulēto vai mozaīkas betonu ar amatieriem pieejamiem instrumentiem. Tur lažu nolaist ir daudz vieglāk, nekā ar flīzēt vai bruģēt, tāpēc cilvēki izvēlas to, ko vieglāk uztaisīt. Var tak atvilkt granīta bluķi un izkalt vajadzīgo formu, kā to dara skulptori Link to comment Share on other sites More sharing options...
vvv Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 Uz betona pa virsu smērēt 10-20mm ilīdzinošu kārtu-pirmo reizi ko tādu redzu.Betonu ielej,izlīdzina un liek flīzes. ronalds_, viena lieta visu taisīt no jauna, otra lieta kaut ko pārtaisīt, labot. Ir kaudzēm visādu remontsastāvu, izlīdzinošo betonu. Un pie rekonstrukcijām tos lieto vienā baltā gabalā. Atceries padomju laiku būvniecības kvalitāti? Nu ieej kādā padomju ēkā, kur betons uz grīdas, galīgi nepieņemamā gludumā tas, lai to visu izveidotu kvalitātē, nekaļ tač to betonu ārā un nelej pa jaunu, lieto izlīdzinošos materiālus. Tik, protams, jāizvēlas atbilstoši vajadzībām. Ja ir kārtas biezums 20 mm, tad tādu arī jāņem, kurš paredzēts tāda biezuma kārtām, ja ir āra apstākļos, tad tādu arī jāņem, kas āra apstākļiem paredzēts. Es neticu, ka amatieris var uztaisīt ideālu pulēto vai mozaīkas betonu ar amatieriem pieejamiem instrumentiem. Tieši tā. Pulētam betonam jāņem vibrolata, tā saucamais helikopteris, plus viens profiņš, kas pateiks kurā brīdī ko darīt. Un arī profesionāļiem bieži nekas ideāls nesanāk. Kad kādreiz aizbraucu uz Alfu Rīgā, mašīnu lieku daudzstāvu stāvlaukumā, pavērojiet, kā tur izskatās pulētā betona grīda, paskatieties gar sienām, pa kaktiem - nekas ideāls. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Maijs 21, 2015 Author Share Maijs 21, 2015 snukurins Un ko dara neražošanas telpās? Es atkal neesmu dzirdējis, ka kāds to kaļ laukā dzīvojamās mājās. Es atkal esmu flīzējis un ir problēmas ar biezu kārtu likšanu, jo tā līme plūst kā jebkura viskoza masa un flīzes sāk peldēt uz to pusi, kur ir bedres. Taisot līmi biezāku, pielipšanas spēja pie flīzes mazinās. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vvv Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 Mežavecis lika betokontaktu, tam virsū Sakret BAM, tā pirmajā komentārā rakstīts. Apskatījos Sakret mājas lapā. Ir tā java pēc apraksta derīga, kāpēc ne. Acīmredzot, tika pieļautas kļūdas. Pirmais - netika izmantota atbilstoša grunts, betokontakts tur galīgi nebija vajadzīgs, turklāt betokontakts, cik zinu, ir iekštelpu materiāls. Sakret mājas lapā pie BAM pareizā grunts ir uzrakstīta. Tad vēl rūpīgi jāskatās izgatavojot, lai būtu pareizais ūdens daudzums. Esmu redzējis meistarus, kas mērtraukus lieto, kad maisa sastāvus, tāpat esmu redzējis tādus, kas uz aci gāž ūdeni, ja rakstīts konkrēts ūdens daudzums, kādā tas maiss jāiejauc, tad tādu arī jāņem. Varbūt sals ķēra žūšanas laikā, aprakstā minēti 5°C - 25°C. Kā tur bija? Bet pati lielākā nepareizība - betokontakts. Apskaties Knauf mājas lapā, ir viņš domāts ārdarbiem. Man liekas, ne. Un nevajag noniecināt risinājumu (betona pamatne, izlīdzinošā kārta, flīzes uz līmes). Ir ļoti labs risinājums, tik pareizi un rūpīgi jāizpilda. Mežaveci, neklausi snukurinu par to biezo flīžu līmes kārtu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maize Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 Vincents Polyline ir polimēru piedeva saucās "Super", kurai viens no pielietojumiem ir tieši grūntēšana - vecu un jaunu betonējumu savienošanai, recepte no manuāļa: BETONU REMONTDARBIEM, VECU UN JAUNU BETONĒJUMU SAVIENOŠANAI,Cements 2 masas daļas vai 1.5 tilpuma masasVIP SUPER 1 masas daļa vai 1.0 tilpuma daļasĪPAŠĪBASKonsistence ar otu uznesama konsistenceSaķeršanās spēja 28.6 N/ mm2Patēriņš 0.7 - 1.0 kg/ m2LIETOŠANAS INSTRUKCIJACementu iemaisa VIP SUPER sastāvā ;Ar stingru otu uzstrādā biezu slāni uz samitrinātas betona virsmas;Jauno betona slāni uzklāj pirms sasaistošais slānis ir paguvis izžūt, praktiskitas ir aptuveni 20 min. laikā un arī pašam izlīdzinošajam sastāvam var šaut klāt, lai uzlabotu tā īpašības. Skaidra bilde, ka darīt to kas nekad nav darīts liekas sarežģīti un vajag profesionāļus un labāk ir pieturēties pie tā ko prot darīt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 Es atkal neesmu dzirdējis, ka kāds to kaļ laukā dzīvojamās mājās. Dzīvojamās ēkās nav paredzēts ka temperatūra nokritīsies līdz tam ka betonā esošais ūdens sasalst un protams ka nav paredzēts ka tur vispār būs daudz ūdens - tādi siltumnīcas apstākļi, nezvai slapjai terasei tādu tehnoloģiju var veiksmīgi piemērot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edzhua Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 Varētu iemest kādu aptverošāku bildi, savādāk pēc salma jāspriež par siena kaudzi Nu kā jemas varianta, tur vispār ir pi$dohens Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 @@Mezavecis, es darītu tā: nokaļ nost visu, kas viegli nokaļams, pēc tam izvēlies flīzes (lai zinātu flīžu izmērus), pieņemsim , ja flīžu izmērs ir 33 mm x 33 mm, tad betonē virsmu pa kvadrātiem (1m x 1m), izmanto katram kvadrātam savu sietu ,uz šī kvadrāta derēs 9 flīzes, nākošo kvadrātu blakus betonā nākošā dienā, lai nesalīp kopā, sanāks tev katrs kvadrāts kā atsevišķa flīze, nekal nekādus caurumus apakšējajā betona kārtā, sanāks tev peldošā grīda un nekas neplaisās, flīzes pielīmē ar labāko, elastīgāko flīžu līmi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Maijs 21, 2015 Author Share Maijs 21, 2015 Edzhua Ko tu gribi redzēt? Parasta terase ar betona malām un diviem pakāpieniem visā terases garumā (3.90m). Ar jumtu, kas joprojām maļ purgu par nenormālo mitrumu. alusbundža Šo ideju biju apsvēris, bet tur viena cita problēma - kā dabūt tā, lai flīzes būtu līmenī, jo pati terase nevienā vietā nav taisnā leņķī un lai flīzējot nesanāk bedre viducī. Flīzes 30x30 jau ir iegādātas un sākts jau flīzēt terases pakāpieni no apakšas. Vienkārši pasācienu apstopēju, kamēr nebūs skaidrība, ka virsma ir kārtībā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 saliec gar malām līstes un nolīmeņo, tā nav problēma, ar betona kārtu visu izlīdzināsi....., tev tik vai tā katrs kvadrāts būs jāierobežo ar līstēm atsevišķi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 maļ purgu par nenormālo mitrumu Terases parasti ir ar jumtiem! Bet ar vēju tāpat ūdens "pietiekamā"' daudzumā tur nokļūst. sanāks tev katrs kvadrāts kā atsevišķa flīze, nekal nekādus caurumus apakšējajā betona kārtā, sanāks tev peldošā grīda un nekas neplaisās, Neredzu ne mazāko pamatojumu tā taisīt! Tik mazam laukumam deformācijas šuves pa vidu nevajag. Domāju ka tā būs pat sliktāk jo būs papildus šuves kur ūdenim sūkties iekšā! Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 @@ronalds_, tā taču nav atklāta terase, jumts tad ir, spaiņiem ūdens tur nebūs.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edzhua Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 Nu atliek no jauna kalt nost ar papildus robiem vecajā virsmā un cerēt, ka jaunais betons turēsies labāk, beigta balle Ja mitrums ir liels tīri no ģeogrāfiskās vietas, tad var izstiepties un sarauties, jēga no tā nekāda, dabu neapčakarēsi, ja leks nost, tad leks tāpat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZzigizZ Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 Sveiki. Neesmu speciālists, bet viedoklis ir. Visā šajā epopejā ir k-kur pielaista kļūda. Vai nu materiāls bojāts, beidzies derīguma termiņš, vai nu nav ievērotas TDS (Tehnisko Datu Lapas). Kā arī- izlīdinošās, pašizlīdzinošās masas nav domātas ilkstoši atstāt nepārklātas ar nākamo materiālu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 (labots) Nu redz es ar neir būt speciālists, taču viedoklis un terase man ir pie tam visos variantos, ar jumtiņa, bez jumtiņu un jumtiņš virs stikla namiņa, tas viss padsmit gadus tepat aiz loga, vajag vien galvu par 90° pagriezt no TV prom, tad lūk - slapjš tur ir vienmēr! Sniega kārta bez jumta vietā ir līdz 1m, zem jumta 15-40cm ieputina, stikla namiņā pat ja pa spraugām ir maz ieputināts, vienalga visa grīda ir ledus kārtā un pa visām spraugām cenšas ietecēt kūstoša sniega ūdens, brīžiem pat tāda kā upīte iekš namiņa tek, tad vēl kondensāts sakrājas pie griestiem un tad pil lejā, un tas neskatoties uz vairākkārtējiem mēģinājumiem un eksperimentiem hidroizolācijā un mitruma menedžmentā, un Tev ar tā būs un visticamāk arī bija, tik nebūsi uzmanīgi vērojos kas tur pa gadalaikiem notiek, ar ko arī apsveicu! Labots Maijs 21, 2015 - Bonifacijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 pašizlīdzinošās masas nav domātas ilkstoši atstāt nepārklātas ar nākamo materiālu. Man kambarī un kurtuvē grīda jau 3 gadi nolieta ar pašizlīdzinošo masu stāv un ne mazāko bojājuma pazīmju. (Nekādi nevaru saņemties noflīzēt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Maijs 21, 2015 Author Share Maijs 21, 2015 Bonifacijs Es 100% zinu, kāds klimats ir 2015. gada maijā, un, cik man zināms, nekādu sniegu un salu nebija šajā laika periodā, kad betonēju Plaisas parādījās dažu nedēļu laikā, līdz ar to nu nav tur laika apstākļi pie vainas. Bildē redzamo rezultātu vienkārši noplēsu nost, kad bija skaidrs, ka mēsli sataisīti un tādam pa virsu neko flīzēt nevar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 (labots) Sakret 3-40mm BAM ir derīgs ārdarbiem un ļoti dīvaini ka viņš tik ātri sabira..... (sākumā sapratu ka pa ziemu tas lējums ir sabiris....) Cik vecs bija maisījums? Nebija tā ka jau labu laiku mājās (veikalā) tie maisi bija nostāvējuši? Otrs variants - pārāk daudz ūdens. Nekas cits man prātā nenāk... Jo normāli tai masai pat uzlietai uz zemes būtu jāveido +/- monolīts gabals kuru salauzt nav nemaz tik viegli. Labots Maijs 21, 2015 - ronalds_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ImissimI Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 Sakret BAM ir izmantojams arī ārdarbiem - tas ir rakstīts arī uz iepakojuma un tas ir uz cementa bāzes, tā kā viss ok. (Sakrets vispār malači, bet tas tā.) Betonkontakts iegājies bezmaz kā wd40 tautā, bet ne visur tas ir labākais. Betona pamatnei vajag dziļo grunti + pirms izlej BAM'u saslapināt virsmu ar to pašu grunti tik atšķaidītu. Vajadzētu arī no saules noēnot, lai pārāk strauji nežūst. Tas, ka pašizlīdzinošais nav jālīdzina ir mīts. Ja pats var tiešām iztecēt, tad ir pa šķidru iejaukts - un uz tālākiem stūriem aiztek tik šķidrums - tad, kad nožūst būs pārsteigums, vai arī nebūs izturības. Kā arī, ja ar lāpstiņu līdzina, izveidojas labāks kontakts ar virsmu. Uzzvani Sakretam un pajautā kāpēc tā sanāca un ko viņi iesaka saķerei betons <-> BAM 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 Uzzvani Sakretam un pajautā kāpēc tā sanāca un ko viņi iesaka saķerei betons <-> BAM Tur nav ko zvanīt - dziļā grunts - ražotājs pa manam nav svarīgs - viņas visas +/- vienādas ir. Tas, ka pašizlīdzinošais nav jālīdzina ir mīts. Ir jālīdzina - bet tikai apmēram. Siki nelīdzenumi paši aizvelkas. Ir šāda tāda pieredze ar pašizlīdinošiem sastāviem - paklausot meistarus ielēju mājā keramzītbetona grīdu (nevis "sauso" betonu) Drusku labāka siltumizolācija, lētāk, tomēr pasākums smuki bira kopā pa viņu staigājot un nācās pa virsu liet pašizlīdzinošo kārtu. Darba ziņā sīkums - ar palīgu pa divām dienām 140m2 noklājām. Bet nu materiāls izmaksāja smuku ciparu - liet "sauso" betonu būtu bijis kopā lētāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ImissimI Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 Nav tik viennozīmīgi - vismaz, kad apvilku man teica būt uzmanīgam ar pretsala piedevām, jo kaut kādas piedevas var nebūt saderīgas un nepareizi sareaģēt, nestrādāt kā paredzēts, vai saraut vispār kunkuļos etc utml, es vispirms iejaucu bišķi testam, uzsmērēju un no rīta aizgāju pabakstīt (nav jau tas empīriskākais tests, bet nu pavasarī apmetums nenokrita) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Maijs 21, 2015 Author Share Maijs 21, 2015 (labots) ronalds_ Maisījumu vēl gadu var ekspluatēt un pirku tad, kad klāju betonu. Ūdeni lēju 6l uz 25kg, kas aptuveni atbilst tam, kas tur rakstīts. Otrā piegājienā ar tādu pašu maisījumu betonēju stabiņus un pakāpienu (ar šķembu piedevu) un tur nekādu plaisu nav. Noteikti, ka betonkontakts nav saderīgs ar sakret BAM. Bet par minimālo biezumu ir grūti spriest, jo rakstīts taču skaidri un gaiši - 3-40mm, kas nozīmē, ka 10-20mm jāatbilst. Vienā terases pusē jau iepriekšējā gadā bija daļa atlekusi nost un nolobīju nost, ko norakstīju uz vecu cementu, nepareizu cementa attiecību un draņķīgām smiltīm (tas kas zem bruģa bija apakšā). Labots Maijs 21, 2015 - Mezavecis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 (labots) Nu dīvaini... Tie atlauztie gabali vismaz ir cieti kā betonam pienākas? Varbūt materiāls brāķis....? Iespējams ka ir jēga uzzvanīt Sakretam un parunāties - ko viņi saka - kāpēc kārta saplaisāja pēc pāris nedēļām. Kaut iespējams ka kādu nakti pēc ieliešanas bija mīnusi. http://rs.lv/index.php?aid=1&id=32 Reālie laika apstākļi Rīgā. (piemēram 4. maijā bija tuvu nullei pa nakti.) Kurā datumā lēji? Minu ka pa 4 maija brīvdienām. Ta jau viss saskan! (es biju dārza šļūteni ārā atstājis - takš ūdens iekš laistīšanas uzgaļa sasala un tagad jāpērk jauns....) Labots Maijs 21, 2015 - ronalds_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 dziļā grunts pričom tur dziļā grunts?, saplaisāja tāpēc, ka 10 mm bez armējuma...., es aitu novietnē centrālo eju nobetonēju 8 cm biezumā (bez sietiem, izmantoju kaut kādus dzelžus, ko atradu lūžņu čupā (vecas pīķu pļaujmašīnas izkaptis un tt...)), betonēju pa loksnēm, betonu klāju tieši uz zaļu zāli...., stāv jau divas ziemas, braukāju ar traktoru pāri, vēl nav neviena plaisa, cementu gan pievienoju nedaudz vairāk, nekā rakstīts uz maisa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 (labots) pričom tur dziļā grunts?, saplaisāja tāpēc, ka 10 mm bez armējuma...., Dziļā grunts uzlabo saķeri ar pamatvirsmu. Bet tas šajā gadījumā nav galvenais. Esmu pāris dzīvokļos līdzinājis grīdas ar izlīdzinošiem maisījumiem - nekur nav plaisājis arī bez armējuma. Ja jau maisījumu aprakstā minēts ka var liet 40mm, tad tik daudz arī var un ja nav teikts ka armējums obligāts, tad tā arī ir. Protams ka ar armējumu ir labāk, bet te jau problēma ka 2 nedēļu laikā saplaisāja, kas nekādi nav normāli! betonu klāju tieši uz zaļu zāli Nu tu te esi pamatīgi nohaltūrējis! Takš varēji ar traktoru vismaz včibriko slānīti nostumt.... Sievastēvs ir šādi ieberzies - savā laikā nenostumjot virskārtu, nesaberot drenējošo smilšu slāni vienkārši tehnikas laukumu ar šķembu nobēra. Labi deviņdesmitie, naudas nav, šķembu kaut kur sazīmēja.... Bet ieberzies viņš ir pamatīgi - pamata nav, škemba pāris gados nogrimst un atkal dubļi gandrīz līdz ceļiem. Ko tik viņš uz tā laukuma nav bēris, gan škembas, gan granti, gan vecus ķieģeļus - un viņš tālu no pilsētām - katra krava dārga. Rezultātā piķis iegrūsts pamatīgs, rezultāta nav. Bet tagad izrakt to visu kas tur par 20 gadi ir sagāzts.... Tā ari sūkstās un ik pa pāris gadi ber klāt atkal. Labots Maijs 21, 2015 - ronalds_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 Nu tu te esi pamatīgi nohaltūrējis zinu, ka tā nav pareizi, bet man atvest kravu grants no tuvākā karjera 150 eiro, ja ņemu nost virskārtu, tad tur jāņem būtu dziļi ,kāds 1m vismaz, jo māls, tāpēc arī betonēju pa gabaliem (kā lielas plāksnes) , lai salā zemei cilājoties - nesalūzt, un pagaidām vis ir kārtībā...., ar smago tehniku tur nebraukāju Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 (labots) Jā- mūsdienās transporta cenas ir augstas... Bet nu takš braukā pa virsu... Kad tas betonējums salūzīs (ņemot vērā ka esi armējis ar to, kas pa rokai pagadās) - var sanāk ka pat traktors tur pāri netiks..... Vienkārši ieekonomēji šodien, dabūsi 10x pārmaksāt rīt... (Skat mana sievastēva piemēru...) Bundža, bet jums kaut kur tuvumā - tavā vai varbūt kaimiņu zemē nevar smilti sarakt? Man tas ļoti palīdzēja būvniecībā ka 20m no mājas rakām bedri un ņēmām ārā smilti ko bērām uz ceļa un mājas pamatos. Domāju pāri kLs tādā veidā ieekonomēju. Pēc tam bedri aizbērām ar māliem ko no dīķa izcēla. Labots Maijs 21, 2015 - ronalds_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 Betonu jau kādu nedēļu katru dienu laistīju. A varbūt tieši šajā ir vaina? Es i pārcenties Nezinu kādas tur īsti ir tās celtniecības ķīmiskās reakcijas, būtu feini ja kāds uzrakstītu teoriju kāpēc intensīva reakcija sākas vien tad kad ir daudz ūdens un kāpēc ilgst cik tur tās dienas līdz pilnīgai sacietēšanai it sevišķi tajos mūsdienu maisījumos kuros bez cementa un smiltīm ir kaut kāda gluma un ļoti visu saēdoša ķīmija klāt. No bernības atceros ka ar vectēvu kopa majas ceļot nu nebija tā ka bij bērni no javas pa gabalu jātur lai negūst ādas apdegumus un gluma viņa ar nebija. Āaa, es par ko - ir pamanīts un noteikti jau kaut kur ir arī rakstīts ka ja samaisītu javu nu iesmērē uzliek kaut kur tas viņa pati pieķeras pielīp un sacietē pakāpeniski veidojot monolītu cietu masu kas neirst un nesmērē, savukārt ja to tūlīt aplaista ar ūdeni, tad viņa sacietē gandrīz momentā, viegli atlec nost no virsmas un ir irdena, viegli pārveršas baltā pulverī, vieglāk nekā krīta gabals. Kas netic var pats izmēģināt - uzsmēret uz ķieģela 1-2mm kartiņu javas un vienu atstāt lai žūst savā garā a otru apsmidzināt ar pulverizatoru un tad pēc pāris stundam noprovēt rezultātu. Man nav ne jausmas kāpēc tā ir (runa te nav arī par buljona izskalošanu no javas) un arī no bērnības atceros ka virsmu ar speciālu lielo pindzeli mitrināja pirms javas ieklāšanas un nudien neatceros ka kaut reizi virsma būtu tikusi mitrināta pēc (nu parsvarā gan tika mūrētas sienas un krāsnis) Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 labi, labi, tad jau redzēs.... takš braukā pa virsu.. tieši tur pamatīgi saliku dzelžus..., krustu- šķērsu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 Nu jācer ka turēs Priekā Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Maijs 21, 2015 Author Share Maijs 21, 2015 Šovakar nokalu to, ko varēja viegli nokalt - kādas 2/3 no virsmas ir nost taisni tajās vietās, kur betons plānāks. Pārējo ļoti ilgi jākaļ vai arī jāīrē atskaldītājs, jo palikusi biezā kārta 20-30mm, kas nelobās nost. Tagad jādomā, ko darīt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 (labots) Nu tas kas turās - tur nav jēga par katru cenu kalt nost! Notīri putekļus, dziļā grunts un betonē pa virsu. Labots Maijs 21, 2015 - ronalds_ 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Maijs 21, 2015 Share Maijs 21, 2015 atskaldītājs uz īri ir ap 10 eiro mazais. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!