Jump to content

Betona grīdas līdzināšana


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

Mezavecis

Es domaju sabakstīt caurumus, lai tai pašizlīdzinošai masai būtu kur pieķerties. Tā lai pēc nedēļas izžuvušo masu nevarētu to sarullēt kā paklāju.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mezavecis

    17

  • Ronalds

    19

  • Bonifacijs

    8

  • jema

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ieleja - nu tu dot, mēs kā lētāk un labāk, tu atnāci un visi sabojāji! Granīts, bezgala kruti! Nefonē?

Link to comment
Share on other sites

Es jau tādēļ, tev  jautāju, fona nav?

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Es saprotu, ka daudz kas bija jāizdara. Bet mēs runājam par to, ko būs jādara. Ja jums ir pieejama laika mašīna, lūdzu padalieties un es izdarīšu visu kā nākas. Ir 1001 manuālis kā betonēt pareizi visu sākot no nulles, bet ļoti maz info attiecībā uz esošām būvēm.

 

betons bija jāizlīdzina jau betonējot.
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Pašizlīdzinošā kārta tiek izlieta uz pamatnes, nedaudz palīdzināta ar špakteļlāpstiņu un viņa pati iztek pa grīdu veidojot gandrīz spoguļgludu kārtiņu. Liet pašizlīdzināšo kārtu 2-3 cm... Būs dārgi, kaut ir materiāli kas to pieļauj. Bet es neesmu redzējis pašizlīdzinošo maisījumu kas domāts āra darbiem un flīzēm apakšā tik gludu virsmu nevajag.

(Ir vēl izlīdzinošās masas, bet pats takš redzi kas no tā sanāca...) 

 

Lej vien armētu betonu vismaz 4 cm pa virsu - flīzēm vajag stabilu pamatni.  Un uzreiz ielej tik  līdzeni lai flīzes var likt- jālieto vadulas pa kurām izvilkt. Maisot betonu lieto plastifikatorus un minimāli ūdeni - tik vien lai masa vienmērīgi izmaisītos. Es armētu ar stiklašķiedras fibru, bet var arī metāla sietu likt.  Ja sanāks par augstu - piem durvīm traucēs - neko tad jādauza iepriekšējais betonējums nost (ar lielo perforatoru + kuvalda tas nemaz tik grūti nebūs)

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Ir redzēta virkne meistarceltniecības paraugu ar betona grīdām, sākot ar to ka grīda elementāri sairst laika gaitā vai no smagiem priekšmetiem, var būt ka ir cieta, bet smērēt kājas ar baltu pulveri, var būt cieta, bet saplaisāt nejēgā, var būt ielieta bez koka rāmja pa perimetru un uztaisa ēkai špagatu, var būt ielieta smuki biezā kartā un nobraukt stāvu zemāk ātrgaitas liftā, bet parasti tas viss beidzas ar bezgalīgu mātes pieminēšanu no personām kam tas viss ir vēlāk jāsaskalda gabalos un jāutilizē. Vēl ir jāatceras tāds joks ka ielāpam ir jābūt kaut drusku mīkstākam nekā drēbei, savādāk leks nost tā ka nograb. Cik saprotu Tev nav ne jausmas kādas markas un cik mīksts ir vēl nenodauzītais betons - ziepes garantētas, sorry :superstition:

Link to comment
Share on other sites

Nesaprotu vienu, kas vairumam letiņu par fetišu uz bruģi un flīzēm, uzbetonē smuki betonu un izskatās pa pirmo un nekādu problēmu ar atlekšu, slidēšanu un vēl visādam kuiņām. Ja vēmiens nāk no līdzenām virsmām, uztaisa faktūru un piemet toni. Bet tā kā interese ir maza, tad arī piedāvājums nekāds, knapi var vienu rakstu atrast http://abc.lv/article/betona_virsmu_efekti/

 

Flīzēm viens ir mitrums no augšas, bet parasti īstais cēlonis atlekšanai ir mitrums no konstrukcijas "iekšām", piemēram, lievenis, terase uzbetonēta uz zemes, bez horizontālās hidroizolācijas, mitrums kāpj augšā un ziemā lidina visas flīzes nost, lai kā pēc pareizās tehnoloģijas tās pielimētas.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

maize

Es neticu, ka amatieris var uztaisīt ideālu pulēto vai mozaīkas betonu ar amatieriem pieejamiem instrumentiem. Tur lažu nolaist ir daudz vieglāk, nekā ar flīzēt vai bruģēt, tāpēc cilvēki izvēlas to, ko vieglāk uztaisīt.

Var tak atvilkt granīta bluķi un izkalt vajadzīgo formu, kā to dara skulptori    :moil:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Uz betona pa virsu smērēt 10-20mm ilīdzinošu kārtu-pirmo reizi ko tādu redzu.Betonu ielej,izlīdzina un liek flīzes.

ronalds_, viena lieta visu taisīt no jauna, otra lieta kaut ko pārtaisīt, labot. Ir kaudzēm visādu remontsastāvu, izlīdzinošo betonu. Un pie rekonstrukcijām tos lieto vienā baltā gabalā. Atceries padomju laiku būvniecības kvalitāti? Nu ieej kādā padomju ēkā, kur betons uz grīdas, galīgi nepieņemamā gludumā tas, lai to visu izveidotu kvalitātē, nekaļ tač to betonu ārā un nelej pa jaunu, lieto izlīdzinošos materiālus. Tik, protams, jāizvēlas atbilstoši vajadzībām. Ja ir kārtas biezums 20 mm, tad tādu arī jāņem, kurš paredzēts tāda biezuma kārtām, ja ir āra apstākļos, tad tādu arī jāņem, kas āra apstākļiem paredzēts.

 

 

Es neticu, ka amatieris var uztaisīt ideālu pulēto vai mozaīkas betonu ar amatieriem pieejamiem instrumentiem.

Tieši tā. Pulētam betonam jāņem vibrolata, tā saucamais helikopteris, plus viens profiņš, kas pateiks kurā brīdī ko darīt. Un arī profesionāļiem bieži nekas ideāls nesanāk. Kad kādreiz aizbraucu uz Alfu Rīgā, mašīnu lieku daudzstāvu stāvlaukumā, pavērojiet, kā tur izskatās pulētā betona grīda, paskatieties gar sienām, pa kaktiem - nekas ideāls.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

snukurins

Un ko dara neražošanas telpās? Es atkal neesmu dzirdējis, ka kāds to kaļ laukā dzīvojamās mājās. 

 

Es atkal esmu flīzējis un ir problēmas ar biezu kārtu likšanu, jo tā līme plūst kā jebkura viskoza masa un flīzes sāk peldēt uz to pusi, kur ir bedres.  Taisot līmi biezāku, pielipšanas spēja pie flīzes mazinās.  

Link to comment
Share on other sites

 Mežavecis lika betokontaktu, tam virsū Sakret BAM, tā pirmajā komentārā rakstīts. Apskatījos Sakret mājas lapā. Ir tā java pēc apraksta derīga, kāpēc ne. Acīmredzot, tika pieļautas kļūdas. Pirmais - netika izmantota atbilstoša grunts, betokontakts tur galīgi nebija vajadzīgs, turklāt betokontakts, cik zinu, ir iekštelpu materiāls. Sakret mājas lapā pie BAM pareizā grunts ir uzrakstīta. Tad vēl rūpīgi jāskatās izgatavojot, lai būtu pareizais ūdens daudzums. Esmu redzējis meistarus, kas mērtraukus lieto, kad maisa sastāvus, tāpat esmu redzējis tādus, kas uz aci gāž ūdeni, ja rakstīts konkrēts ūdens daudzums, kādā tas maiss jāiejauc, tad tādu arī jāņem. Varbūt sals ķēra žūšanas laikā, aprakstā minēti 5°C - 25°C. Kā tur bija? Bet pati lielākā nepareizība - betokontakts. Apskaties Knauf mājas lapā, ir viņš domāts ārdarbiem. Man liekas, ne.

 Un nevajag noniecināt risinājumu (betona pamatne, izlīdzinošā kārta, flīzes uz līmes). Ir ļoti labs risinājums, tik pareizi un rūpīgi jāizpilda.


Mežaveci, neklausi snukurinu par to biezo flīžu līmes kārtu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Vincents Polyline ir  polimēru piedeva saucās "Super", kurai viens no pielietojumiem ir tieši grūntēšana - vecu un jaunu betonējumu savienošanai, recepte no manuāļa:
 

BETONU REMONTDARBIEM, VECU UN JAUNU BETONĒJUMU  SAVIENOŠANAI,
Cements 2 masas daļas vai 1.5 tilpuma masas
VIP SUPER 1 masas daļa vai 1.0 tilpuma daļas
ĪPAŠĪBAS
Konsistence ar otu uznesama konsistence
Saķeršanās spēja 28.6 N/ mm2
Patēriņš 0.7 - 1.0 kg/ m2
LIETOŠANAS INSTRUKCIJA
Cementu iemaisa VIP SUPER sastāvā ;
Ar stingru otu uzstrādā biezu slāni uz samitrinātas betona virsmas;
Jauno betona slāni uzklāj pirms sasaistošais slānis ir paguvis izžūt, praktiski
tas ir aptuveni 20 min. laikā

 

un arī pašam izlīdzinošajam sastāvam var šaut klāt, lai uzlabotu tā īpašības.

 

Skaidra bilde, ka darīt to kas nekad nav darīts liekas sarežģīti un vajag profesionāļus un labāk ir pieturēties pie tā ko prot darīt :)

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

 

 

Es atkal neesmu dzirdējis, ka kāds to kaļ laukā dzīvojamās mājās. 

 

Dzīvojamās ēkās nav paredzēts ka temperatūra nokritīsies līdz tam ka betonā esošais ūdens sasalst un protams ka nav paredzēts ka tur vispār būs daudz ūdens - tādi siltumnīcas apstākļi, nezvai slapjai terasei tādu tehnoloģiju var veiksmīgi piemērot

Link to comment
Share on other sites

Varētu iemest kādu aptverošāku bildi, savādāk pēc salma jāspriež par siena kaudzi :)

Nu kā jemas varianta, tur vispār ir pi$dohens :D

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

@@Mezavecis,

es darītu tā:

nokaļ nost visu, kas viegli nokaļams, pēc tam izvēlies flīzes (lai zinātu flīžu izmērus), pieņemsim , ja flīžu izmērs ir 33 mm x 33 mm, tad betonē virsmu pa kvadrātiem (1m x 1m), izmanto katram kvadrātam savu sietu ,uz šī kvadrāta derēs 9 flīzes, nākošo kvadrātu blakus betonā nākošā dienā, lai nesalīp kopā, 

sanāks tev katrs kvadrāts kā atsevišķa flīze, nekal nekādus caurumus apakšējajā betona kārtā, sanāks tev peldošā grīda un nekas neplaisās,

flīzes pielīmē ar labāko, elastīgāko flīžu līmi

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Edzhua

Ko tu gribi redzēt? :) Parasta terase ar betona malām un diviem pakāpieniem visā terases garumā (3.90m). Ar jumtu, kas joprojām maļ purgu par nenormālo mitrumu.

 

alusbundža

Šo ideju biju apsvēris, bet tur viena cita problēma - kā dabūt tā, lai flīzes būtu līmenī, jo pati terase nevienā vietā nav taisnā leņķī un lai flīzējot nesanāk bedre viducī. Flīzes 30x30 jau ir iegādātas un sākts jau flīzēt terases pakāpieni no apakšas. Vienkārši pasācienu apstopēju, kamēr nebūs skaidrība, ka virsma ir kārtībā.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

saliec gar malām līstes un nolīmeņo, tā nav problēma, ar betona kārtu visu izlīdzināsi....., tev tik vai tā katrs kvadrāts būs jāierobežo ar līstēm atsevišķi

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

maļ purgu par nenormālo mitrumu

 

 

Terases parasti ir ar jumtiem! Bet ar vēju tāpat ūdens "pietiekamā"' daudzumā tur nokļūst.  

 

sanāks tev katrs kvadrāts kā atsevišķa flīze, nekal nekādus caurumus apakšējajā betona kārtā, sanāks tev peldošā grīda un nekas neplaisās,

 

Neredzu ne mazāko pamatojumu tā taisīt! Tik mazam laukumam deformācijas šuves pa vidu nevajag. Domāju ka tā būs pat sliktāk jo būs papildus šuves kur ūdenim sūkties iekšā! 

Link to comment
Share on other sites

Nu atliek no jauna kalt nost ar papildus robiem vecajā virsmā un cerēt, ka jaunais betons turēsies labāk, beigta balle :D 

Ja mitrums ir liels tīri no ģeogrāfiskās vietas, tad var izstiepties un sarauties, jēga no tā nekāda, dabu neapčakarēsi, ja leks nost, tad leks tāpat.

Link to comment
Share on other sites

ZzigizZ

Sveiki.

Neesmu speciālists, bet viedoklis ir.

Visā šajā epopejā ir k-kur pielaista kļūda. Vai nu materiāls bojāts, beidzies derīguma termiņš, vai nu nav ievērotas TDS (Tehnisko Datu Lapas).

Kā arī- izlīdinošās, pašizlīdzinošās masas nav domātas ilkstoši atstāt nepārklātas ar nākamo materiālu.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu redz es ar neir būt speciālists, taču viedoklis un terase man ir pie tam visos variantos, ar jumtiņa, bez jumtiņu un jumtiņš virs stikla namiņa, tas viss padsmit gadus tepat aiz loga, vajag vien galvu par 90° pagriezt no TV prom, tad lūk - slapjš tur ir vienmēr! Sniega kārta bez jumta vietā ir līdz 1m, zem jumta 15-40cm ieputina, stikla namiņā pat ja pa spraugām ir maz ieputināts, vienalga visa grīda ir ledus kārtā un pa visām spraugām cenšas ietecēt kūstoša sniega ūdens, brīžiem pat tāda kā upīte iekš namiņa tek, tad vēl kondensāts sakrājas pie griestiem un tad pil lejā, un tas neskatoties uz vairākkārtējiem mēģinājumiem un eksperimentiem hidroizolācijā un mitruma menedžmentā, un Tev ar tā būs un visticamāk arī bija, tik nebūsi uzmanīgi vērojos kas tur pa gadalaikiem notiek, ar ko arī apsveicu!

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

 

 

pašizlīdzinošās masas nav domātas ilkstoši atstāt nepārklātas ar nākamo materiālu.

 

Man kambarī un kurtuvē grīda jau 3 gadi nolieta ar pašizlīdzinošo masu stāv un ne mazāko bojājuma pazīmju. (Nekādi nevaru saņemties noflīzēt)  

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Bonifacijs

Es 100% zinu, kāds klimats ir 2015. gada maijā, un, cik man zināms, nekādu sniegu un salu nebija šajā laika periodā, kad betonēju :) Plaisas parādījās dažu nedēļu laikā, līdz ar to nu nav tur laika apstākļi pie vainas. Bildē redzamo rezultātu vienkārši noplēsu nost, kad bija skaidrs, ka mēsli sataisīti un tādam pa virsu neko flīzēt nevar.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Sakret 3-40mm BAM ir derīgs ārdarbiem un ļoti dīvaini ka viņš tik ātri sabira..... (sākumā sapratu ka pa ziemu tas lējums ir sabiris....) 

 

Cik vecs bija maisījums? Nebija tā ka jau labu laiku mājās (veikalā) tie maisi bija nostāvējuši?  Otrs variants - pārāk daudz ūdens.

Nekas cits man prātā nenāk...

 

Jo normāli tai masai pat uzlietai uz zemes būtu jāveido +/- monolīts gabals kuru salauzt nav nemaz tik viegli.

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

ImissimI

Sakret BAM ir izmantojams arī ārdarbiem - tas ir rakstīts arī uz iepakojuma un tas ir uz cementa bāzes, tā kā viss ok. (Sakrets vispār malači, bet tas tā.)

 

Betonkontakts iegājies bezmaz kā wd40 tautā, bet ne visur tas ir labākais.

 

Betona pamatnei vajag dziļo grunti + pirms izlej BAM'u saslapināt virsmu ar to pašu grunti tik atšķaidītu. Vajadzētu arī no saules noēnot, lai pārāk strauji nežūst.

 

Tas, ka pašizlīdzinošais nav jālīdzina ir mīts. Ja pats var tiešām iztecēt, tad ir pa šķidru iejaukts - un uz tālākiem stūriem aiztek tik šķidrums - tad, kad nožūst būs pārsteigums, vai arī nebūs izturības. Kā arī, ja ar lāpstiņu līdzina, izveidojas labāks kontakts ar virsmu.

 

Uzzvani Sakretam un pajautā kāpēc tā sanāca un ko viņi iesaka saķerei betons <-> BAM

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

 

 

Uzzvani Sakretam un pajautā kāpēc tā sanāca un ko viņi iesaka saķerei betons <-> BAM

 

Tur nav ko zvanīt - dziļā grunts - ražotājs pa manam nav svarīgs - viņas visas +/- vienādas ir. 


 

 

Tas, ka pašizlīdzinošais nav jālīdzina ir mīts.

 

Ir jālīdzina - bet tikai apmēram. Siki nelīdzenumi paši aizvelkas. Ir šāda tāda pieredze ar pašizlīdinošiem sastāviem - paklausot meistarus ielēju mājā keramzītbetona grīdu (nevis "sauso" betonu) Drusku labāka siltumizolācija, lētāk, tomēr pasākums smuki bira kopā pa viņu staigājot un nācās pa virsu liet pašizlīdzinošo kārtu. Darba ziņā sīkums - ar palīgu pa divām dienām 140m2 noklājām. Bet nu materiāls izmaksāja smuku ciparu - liet "sauso" betonu būtu bijis kopā lētāk.  

Link to comment
Share on other sites

ImissimI

Nav tik viennozīmīgi - vismaz, kad apvilku man teica būt uzmanīgam ar pretsala piedevām, jo kaut kādas piedevas var nebūt saderīgas un nepareizi sareaģēt, nestrādāt kā paredzēts, vai saraut vispār kunkuļos etc utml, es vispirms iejaucu bišķi testam, uzsmērēju un no rīta aizgāju pabakstīt :) (nav jau tas empīriskākais tests, bet nu pavasarī apmetums nenokrita)

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
(labots)

ronalds_

Maisījumu vēl gadu var ekspluatēt un pirku tad, kad klāju betonu. Ūdeni lēju 6l uz 25kg, kas aptuveni atbilst tam, kas tur rakstīts.  Otrā piegājienā ar tādu pašu maisījumu betonēju stabiņus un pakāpienu (ar šķembu piedevu) un tur nekādu plaisu nav. 

 

Noteikti, ka betonkontakts nav saderīgs ar sakret BAM. Bet par minimālo biezumu ir grūti spriest, jo rakstīts taču skaidri un gaiši - 3-40mm, kas nozīmē, ka 10-20mm jāatbilst.

 

Vienā terases pusē jau iepriekšējā gadā bija daļa atlekusi nost un nolobīju nost, ko norakstīju uz vecu cementu, nepareizu cementa attiecību un draņķīgām smiltīm (tas kas zem bruģa bija apakšā). 

Labots - Mezavecis
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Nu dīvaini... Tie atlauztie gabali vismaz ir cieti kā betonam pienākas? 

Varbūt materiāls brāķis....?

Iespējams ka ir jēga uzzvanīt Sakretam un parunāties - ko viņi saka - kāpēc kārta saplaisāja pēc pāris nedēļām. Kaut iespējams ka kādu nakti pēc ieliešanas bija mīnusi. 

http://rs.lv/index.php?aid=1&id=32 Reālie laika apstākļi Rīgā. (piemēram 4. maijā bija tuvu nullei pa nakti.)

Kurā datumā lēji? Minu ka pa 4 maija brīvdienām. ;) Ta jau viss saskan! ;) 

 

(es biju dārza šļūteni ārā atstājis - takš ūdens iekš laistīšanas uzgaļa sasala un tagad jāpērk jauns....)

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

dziļā grunts

pričom tur dziļā grunts?, saplaisāja tāpēc, ka 10 mm bez armējuma....,

es aitu novietnē centrālo eju nobetonēju 8 cm biezumā (bez sietiem, izmantoju kaut kādus dzelžus, ko atradu lūžņu čupā (vecas pīķu pļaujmašīnas izkaptis un tt...)), betonēju pa loksnēm, betonu klāju tieši uz zaļu zāli...., stāv jau divas ziemas, braukāju ar traktoru pāri, vēl nav neviena plaisa, cementu gan pievienoju nedaudz vairāk, nekā rakstīts uz maisa 

Link to comment
Share on other sites

Ronalds
pričom tur dziļā grunts?, saplaisāja tāpēc, ka 10 mm bez armējuma....,

 

Dziļā grunts uzlabo saķeri ar pamatvirsmu. Bet tas šajā gadījumā nav galvenais.

Esmu pāris dzīvokļos līdzinājis grīdas ar izlīdzinošiem maisījumiem - nekur nav plaisājis arī bez armējuma. Ja jau maisījumu aprakstā minēts ka var liet 40mm, tad tik daudz arī var un ja nav teikts ka armējums obligāts, tad tā arī ir. Protams ka ar armējumu ir labāk, bet te jau problēma ka 2 nedēļu laikā saplaisāja, kas nekādi nav normāli!  

 

 

betonu klāju tieši uz zaļu zāli

 

Nu tu te esi pamatīgi nohaltūrējis! Takš varēji ar traktoru vismaz včibriko slānīti nostumt....

 

Sievastēvs ir šādi ieberzies - savā laikā nenostumjot virskārtu, nesaberot drenējošo smilšu slāni vienkārši tehnikas laukumu ar šķembu nobēra. Labi deviņdesmitie, naudas nav, šķembu kaut kur sazīmēja.... Bet ieberzies viņš ir pamatīgi - pamata nav, škemba pāris gados nogrimst un atkal dubļi gandrīz līdz ceļiem. Ko tik viņš uz tā laukuma nav bēris, gan škembas, gan granti, gan vecus ķieģeļus - un viņš tālu no pilsētām - katra krava dārga. Rezultātā piķis iegrūsts pamatīgs, rezultāta nav. Bet tagad izrakt to visu kas tur par 20 gadi ir sagāzts....  Tā ari sūkstās un ik pa pāris gadi ber klāt atkal. 

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

Nu tu te esi pamatīgi nohaltūrējis

zinu, ka tā nav pareizi, bet man atvest kravu grants no tuvākā karjera 150 eiro, ja ņemu nost virskārtu, tad tur jāņem būtu dziļi ,kāds 1m vismaz, jo māls,

tāpēc arī betonēju pa gabaliem (kā lielas plāksnes) , lai salā zemei cilājoties - nesalūzt, un pagaidām vis ir kārtībā...., ar smago tehniku tur nebraukāju

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Jā- mūsdienās transporta cenas ir augstas...  

Bet nu takš braukā pa virsu... Kad tas betonējums salūzīs (ņemot vērā ka esi armējis ar to, kas pa rokai pagadās) - var sanāk ka pat traktors tur pāri netiks..... 

Vienkārši ieekonomēji šodien, dabūsi 10x pārmaksāt rīt... (Skat mana sievastēva piemēru...) 

 

Bundža, bet jums kaut kur tuvumā - tavā vai varbūt kaimiņu zemē nevar smilti sarakt? Man tas ļoti palīdzēja būvniecībā ka 20m no mājas rakām bedri un ņēmām ārā smilti ko bērām uz ceļa un mājas pamatos. Domāju pāri kLs tādā veidā ieekonomēju. Pēc tam bedri aizbērām ar māliem ko no dīķa izcēla.

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

 

 

Betonu jau kādu nedēļu katru dienu laistīju.

 

A varbūt tieši šajā ir vaina? Es i pārcenties

Nezinu kādas tur īsti ir tās celtniecības ķīmiskās reakcijas, būtu feini ja kāds uzrakstītu teoriju kāpēc intensīva reakcija sākas vien tad kad ir daudz ūdens un kāpēc ilgst cik tur tās dienas līdz pilnīgai sacietēšanai it sevišķi tajos mūsdienu maisījumos kuros bez cementa un smiltīm ir kaut kāda gluma un ļoti visu saēdoša ķīmija klāt. No bernības atceros ka ar vectēvu kopa majas ceļot nu nebija tā ka bij bērni no javas pa gabalu jātur lai negūst ādas apdegumus un gluma viņa ar nebija.

 

Āaa, es par ko - ir pamanīts un noteikti jau kaut kur ir arī rakstīts ka ja samaisītu javu nu iesmērē uzliek kaut kur tas viņa pati pieķeras pielīp un sacietē pakāpeniski veidojot monolītu cietu masu kas neirst un nesmērē, savukārt ja to tūlīt aplaista ar ūdeni, tad viņa sacietē gandrīz momentā, viegli atlec nost no virsmas un ir irdena, viegli pārveršas baltā pulverī, vieglāk nekā krīta gabals. Kas netic var pats izmēģināt - uzsmēret uz ķieģela 1-2mm kartiņu javas un vienu atstāt lai žūst savā garā a otru apsmidzināt ar pulverizatoru un tad pēc pāris stundam noprovēt rezultātu. Man nav ne jausmas kāpēc tā ir (runa te nav arī par buljona izskalošanu no javas) un arī no bērnības atceros ka virsmu ar speciālu lielo pindzeli mitrināja pirms javas ieklāšanas un nudien neatceros ka kaut reizi virsma būtu tikusi mitrināta pēc (nu parsvarā gan tika mūrētas sienas un krāsnis)

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

labi, labi, tad jau redzēs....


 

 

takš braukā pa virsu..

tieši tur pamatīgi saliku dzelžus..., krustu- šķērsu 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Šovakar nokalu to, ko varēja viegli nokalt - kādas 2/3 no virsmas ir nost taisni tajās vietās, kur betons plānāks. Pārējo ļoti ilgi jākaļ vai arī jāīrē atskaldītājs, jo palikusi biezā kārta 20-30mm, kas nelobās nost. Tagad jādomā, ko darīt.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Nu tas kas turās - tur nav jēga par katru cenu kalt nost! 

Notīri putekļus, dziļā grunts un betonē pa virsu.

Labots - ronalds_
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

atskaldītājs uz īri ir ap 10 eiro mazais.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...