Jump to content

Iegrābos telefonā - nav izmaksāts!


Recommended Posts

Sveicināti dārgie BOOT.lv biedri!

 

Radusies liela problēma, kuru vajag pēc iespējas ātrāk atrisināt. 

2 gadus atpakaļ vēlējos nopirkt Samsung Galaxy Note 3 no rokām. Kad satikos ar pārdevēju, tas man pateica, ka telefons nav nomaksāts (tā kā ļoti vēlējos nopirkt un biju jau atbraucis, pavadot 1h un 20minūtes ceļā, nevēlējos braukt atpakaļ tukšām rokām), pārdevējs strādāja vienā firmā, kā īpašnieks viņam telefonu nopirka kā darba telefonu. Saprotu, ka nevajadzēja pirkt telefonu un braukt mājās, bet tomēr kārdinājums izdarīja pretējo. Pirms tam biju lasījis, ka daži pērk telefonus no rokām, zinot, ka telefons vēl nav nomaksāts. Papildus tam man iedeva to pašu telefona līgumu (kur bija firmas īpašnieka vārds, uzvārds). 

Tā kā plānoju iegādāties Galaxy S6, šo vēlējos atdot Samsung BuyBack vai notirgot ss.lv, bet, palūdzu LMT, lai pārbauda telefona statusu (vai ir apmaksāts utt), un konstatēju, ka firmas īpašniekam ir kretītreformas - parāds 1.5k. Tai skaitā par telefonu parāds ir 330 euro. Ar telefonu, paldies Dievam, pagaidām viss ir labi, viss darbojas, nekas nav bloķēts, un ir bijis garantijas servisā, kur visu salaboja garantijas ietvaros. 

Tā kā ir salīdzinoši liels parāds - 1.5k, papildus par telefonu nav samaksāti 330euro, mani uztrauc, ka telefonu var aizbloķēt. Tad man palieks dārgs klucis. 

Nomaksas līgums beidzas oktobrī - pēc 4 mēnēšiem, bet pat pēc līguma termiņa beigšanas telefons var tikt aizbloķēts, jo ir parāds. 

Kādi ir jūsi ieteikumi, lai par telefonu dabūtu kādu naudu. Piemēram, Samsung BuyBack piedāvāja 220euro, cena ss.lv ir no 240-280euro.

SS.lv es nevienam nevēlos iesmērēt tādu problēmu tāpēc tas atkrīt.

Var mēģināt nest uz lombardu, bet tur, droši vien, būs minēts, ka telefonam nedrīkst būt līgumsaistību.

Vēl bija doma atrast to cilvēku, kas man pārdeva to telefonu un ar viņu runāt, problēma ir tāda, ka nav tā cilvēka nr, bet es varu pamēģināt uzzvanīt firmas īpašniekam un visu izstāstīt, lai tas iedod man to nr.

Ja tomēr, nedod Dievs telefonu aizbloķē, cik maksā tā atbloķēšana un kādas ir sekas (ir dzirdēts, ka slikti zonu uztver u.c. problēmas)?

Telefons tiek lietots jau pusotru gadu, varbūt nemaz to neaizbloķēs, bet vēlos no tā tikt vaļā pēc iespējas ātrāk, saņemot par to kādu naudiņu. 

 

P.S. Lūgums negatīvus, ne pa tēmu komentārus turēt pie sevis :)

Paldies!

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

droši vien, būs minēts, ka telefonam nedrīkst būt līgumsaistību.

Nesaki neko par izcelsmi. 

Link to comment
Share on other sites

(labots)
taa tad topikaa, principaa, tiek apspriests kaa veiksmiigi tikt valjaa no zagta telefona?

 

Kāds sakars "no zagta"? Tu varbūt līdz galam nesaprati. Firmas īpašnieks savam darbiniekam nopērk darba telefonu. Savukārt darbinieks to pārdeva man, jo tas skaitījās viņa telefons. 

Kā viņi savā starpā bija vienojušies par telefonu (kuram tad īsti tas pieder) to nu es nezinu. 

Labots - fluts
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tu varbūt līdz galam nesaprati. Firmas īpašnieks savam darbiniekam nopērk darba telefonu. Savukārt darbinieks to pārdeva man, jo tas skaitījās viņa telefons.

 

Es arī laikam nesapratu, firmas īpašnieks uzdāvināja to trubu darbiniekam vai tomēr iedeva lietošanā?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Es arī laikam nesapratu, firmas īpašnieks uzdāvināja to trubu darbiniekam vai tomēr iedeva lietošanā?

 

Tas ir labs jautājums :D Laikam situācija ir sliktāka nekā es biju domājis. Cik es atceros, tad tas darbinieks teica,

ka tas ir kā dāvinājums un ik pēc 2 gadiem firma nopērk darbiniekiem jaunus telefonus, kuri paliek pie darbiniekiem. Un vēl to, ka tas jau ir otrais telefons, kuru viņš tādā veidā notirgo. 

Link to comment
Share on other sites

Nu es tev ieteiktu 2 variantis:

1. Pēc iespējas ātrāk atdod to telefonu Samsung BuyBack un ņem jaunu. Ja kāds pēc tam kaut ko prasa, tad saki, ka telefonu atradi un neko nezini. Ja uzrodās vecais īpašnieks vai firma, tad izliecies par muļķi un saki ka neko no viņu darbinieka neesi pircis.

 

2. Nemini telefona izcelsmi un atdod lombardā. Dabū naudu un pērc jaunu telefonu.

Link to comment
Share on other sites

TrakaisKodiens

kādēļ tu domā, ka telefonu bloķēs???

guli mierīgi, pie parādu piedziņas strādās creditreforma (vai kāds tamlīdzīgs kantoris) un neviens telefonu nebloķēs.

Link to comment
Share on other sites

martinno

Ja reiz jau tagad nav nobloķēts, tad diez vai to darīs...

Lielos vilcienos - uzņēmumam ir nenokārtotas saistības ar operatoru, bet pats telefons (no operatora puses) šeit netiek pīts iekšā.

Pārdod, nodod, dari kā vēlies - nekā traģiska šeit nav.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nomaksas līgums beidzas oktobrī - pēc 4 mēnēšiem, bet pat pēc līguma termiņa beigšanas telefons var tikt aizbloķēts, jo ir parāds.

LMT nebloķē svešus telefonus. (Telefons ir klienta īpašums saskaņā ar nomaksas līgumu).

Klientam ir parāds. Parāds tiks piedzīts likumā paredzētajā kārtībā.

Tā kā vari būt mierīgs.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

LMT nebloķē svešus telefonus. (Telefons ir klienta īpašums saskaņā ar nomaksas līgumu). Klientam ir parāds. Parāds tiks piedzīts likumā paredzētajā kārtībā. Tā kā vari būt mierīgs.

 

Bet varbūt ir minēts LMT nomaksas līgumā, ka, ja klients nemaksā nomas maksu, tad LMT ir tiesības nobloķēt telefonu līdz tam laikam kamēr netiks viss izmaksāts. 

Jo it kā pārdevēji teica, ka LMT reti, kad bloķē, bet tomēr var gadīties.

Link to comment
Share on other sites

Bet varbūt ir minēts LMT nomaksas līgumā, ka, ja klients nemaksā nomas maksu, tad LMT ir tiesības nobloķēt telefonu līdz tam laikam kamēr netiks viss izmaksāts.  

Pats tak raksti, ka tev līgums uz rokas. Ņem un izlasi, varbūt atkritīs visi jautājumi. :mda:
 

Papildus tam man iedeva to pašu telefona līgumu (kur bija firmas īpašnieka vārds, uzvārds).  

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tu pats raksti, ka telefons ir tam darbiniekam iedots/uzdāvināts no vadības (kurš tad atdod telefonu, ko pats ņēmis uz krīta?). Značit parāds ir saistībā ar mobilajiem pakalpojumiem, nevis nenomaksātu telefonu, līdz ar to telefonu bloķēt nevar, līdz tas nav izsludināts kā zagts.

Šeit nav nekāda saistība ar trubu kā tādu, līdz ar to tu vari viņu tirgot kā vēlies.

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

Nebloķēs. Īpašnieku par parādiem medīs rokā un viņam ar savu maku būs jaatbild.


Guli mierīgi

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Paldies par atbildēm.

Vēlāk kārtīgāk izlasīšu līgumu, bet cik lasīju, tad, jā, viņi tiesāsies, bet par bloķēšanu nekas netika minēts.

Bet ar šo mans stāsts nebeidzas. 

Lieta tāda, ka telefons ir bijis servisā kādas 3 reizes (2x mainīja mātesplati un priekšējo paneli, un vienreiz, ja nemaldos, tad vēl sensorus). Pēc pēdējā servisa apmeklējum - mātesplates maiņas - man pateica, ka, ja vēlreiz ir kaut kāds defekts, lai nesu telefonu un komplektāciju un tad mainīs pret citu. 

Jau ilgāku laiku esmu pamanījis, ka GPS knapi strādā un arī WiFi, manuprāt, slikti ķer signālu.

Varbūt kāds no pieredzes var pateikt, kā ir, ja aiznes vēlas samainīt telefonu garantijas ietvaros pret citu, bet telefons nav nomaksāts (tas ir štrunts), bet ir uz cita cilvēka vārda? Vai neprasīs man personu apliecinošus dokumentus u.c. lietas? 

Vispār, ja sanāktu samainīt pret citu telefonu, tad būtu ļoti feini, jo, iespējams, viņi nenomaksātu parādu atstātu uz vecā IMEI (es tā ceru) un šis telefons vairs nebūtu piesaistīts. 

Protams, tiklīdz būs iespēja, sazināšos ar LMT un pajautāšu, bet viņi, bieži vien, paši daudz ko nezina...

Paldies :)

Link to comment
Share on other sites

#22, iegādājoties jebkuru preci, tu slēdz sava veida 'līgumu' ar preces pārdevēju. Tā kā pēc visas būtības preci neesi iegādājies tu pats, un līgums arī nav slēgts ar tevi pašu, tev pienākas apaļš nekas. Cita lieta ir servisa pretimnākšana un tas, kā tur tiek risinātas problēmas. Iespējams, ka tu tiksi cauri, bet tomēr, ja tev atteiks, iesaku iegrūst to lāpstu tuvākajā misenē.

Link to comment
Share on other sites

Bet par pēcapmaksas telefonu diez vai būs kases čeks it sevišķi, ja vēl parāds ir pa to telefonu ...

Link to comment
Share on other sites

Nu servisam jau jābūt dziļi pofig, kurš cilvēks pa garantiju nodod, galvenais lai ir pirkuma dokuments.

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

Nokia pat pirkuma dokumentu nevajag. Tur pēc IMEI koda pieņem!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Vispār, ja sanāktu samainīt pret citu telefonu, tad būtu ļoti feini, jo, iespējams, viņi nenomaksātu parādu atstātu uz vecā IMEI (es tā ceru) un šis telefons vairs nebūtu piesaistīts.

Parāds ir cilvēkam nevis telefonam.

Link to comment
Share on other sites

Neņem to trubu, viņai slikta karma. Tās trubas vērtības visiem darbiniekiem sastāda to firmas kopējo parādu.

Link to comment
Share on other sites

Pārdod man, citādi naktī atnāks naktsvīrs un atņems ne tikai telefonu (=

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pārdod man, citādi naktī atnāks naktsvīrs un atņems ne tikai telefonu (=

Nevainību arī. :D 

Link to comment
Share on other sites

Nevainību arī.  

Domāju, ka no Vērmaņdārza praida, pati ļoti mīlēs īpašnieku, jo savējais! 

Labots - jema
Link to comment
Share on other sites

(labots)

Liels paldies visiem par viedokļiem un ieteikumiem! Telefonu pārdevu lombardā, un es esmu priecīgs, ka tiku no tā vaļā :) Paņēmu sev Galaxy S6, fantastisks telefons, ir daži maznozīmīgi mīnusi (galvenokārt jaunajā 5.02 android versijā), bet kopumā viss apmierina. 

 

Par LMT:

Ja telefons ir ņemts uz nomaksu un klients vēlas to samainīt pret citu garantijas ietvaros, tad to drīkst darīt tikai tas cilvēks uz kā vārda ir ņemts telefons. 

LMT nebloķē telefonus, ja netiek maksāta ikmēneša maksa. 

Labots - fluts
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja telefons ir ņemts uz nomaksu un klients vēlas to samainīt pret citu garantijas ietvaros, tad to drīkst darīt tikai tas cilvēks uz kā vārda ir ņemts telefons. 
LMT apkalpošanas centros droši vien tā ir, bet neticu ka tā ir autorizētos servisa centros ja tur griežas pa taisno
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja telefons ir ņemts uz nomaksu un klients vēlas to samainīt pret citu garantijas ietvaros, tad to drīkst darīt tikai tas cilvēks uz kā vārda ir ņemts telefons.
No kurienes tāda info?
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Bet stāsta sāls ir - ja viena Samsung lāpsta strādā slikti un ir vispārēji draņķiga, tad jāpiemaksā vēl 2 vidēju tālruņu cena un jāpaņem nākamā Samsung lāpsta.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

 

 

LMT apkalpošanas centros droši vien tā ir, bet neticu ka tā ir autorizētos servisa centros ja tur griežas pa taisno

 

 

 

No kurienes tāda info?

 

LMT atbildēja uz manu vēstuli.

Biju jautājis gan dzīvē, gan nosūtīju vēstuli, teica, ka drīkst mainīt ierīci tikai tā persona uz kā vārda ir līgums par nomaksu.

Pajautāju, ka varbūt situācija mainās, ja ierīci nesu pa taisno uz servisa centru, bet nē.

 

 

 

Bet stāsta sāls ir - ja viena Samsung lāpsta strādā slikti un ir vispārēji draņķiga, tad jāpiemaksā vēl 2 vidēju tālruņu cena un jāpaņem nākamā Samsung lāpsta.
 

 

Man ar tehniku, galvenokārt ar telefoniem vispār neveicas. Visi telefoni ir bijuši Samsung un visi bija vesti uz servisu. Galaxy Ace (neatceros, kas bija par problēmu, bet 1x bija servisā). Galaxy W pats slēdzās ārā - samainīja pret naudu. Pēc tam nopirku Galaxy S Plus, tam arī sākotnēji kaut kas bija, bet tad salaboja. Note 10.1 pēc gada sāka gļukot ekrāns, nomainīja vienu detaļu un viss bija ok. Note 3 jau iepriekš izstāstīju. 

Pazīstu daudzus, kuriem ir Samsung un visiem it kā viss ok, bet man kaut kā neveicas. 

Sāls ir tajā, ka nevajadzēja ņemt telefonu no rokām, kas nav nomaksāts, tad arī nebūtu problēmu - samainītu telefonu pret jaunu (pēc 1.5 gada lietošanas) un varētu pārdot par normālu summu. 

Neviens cits Android ražotājs nepiesaista, ja vienīgi ir LG vēl ņemami, bet Samsung Galaxy S6 dizains liekas labākais kāds ir tagad pieejams tirgū (mans personīgais viedoklis), kā arī "iekšas", kamera un citas lietas, pietiks vismaz 2 gadiem.

Galaxy S6 nudien nav nekāda lāpsta.

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

 

 

Biju jautājis gan dzīvē, gan nosūtīju vēstuli, teica, ka drīkst mainīt ierīci tikai tā persona uz kā vārda ir līgums par nomaksu.

 

Viņi tur daudz ko saka! Realitāte mēdz būt cita! Mēnesi atpakaļ vienu Lumiju servisā noriktēju. Nekādus pirkuma doķus neprasija! 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...