Jump to content

Citāda- labāka, pareizāka pasaule


Luke
 Share

Recommended Posts

post-94504-0-96718300-1438186549_thumb.jpg

 

Negaidu, ka tapšu visu saprasts, bet tas notika tā;

 

Braucām ar sievu šodien uz mājām pāri Dienvidniekam un Ķekavas virzienā var nogriezties pa labi pie Rīgas pienotavas uz diviem apļiem. Šim ceļam ir divas joslas, pirms apļa tās saiet vienā. Rinda uz apli sāka veidoties jau pie nobrauktuves no Dienvidnieka. Braucu, stāvēju rindā, kā redzēju spogulī kā viens bumeris cērt visiem garām, kā ierasts, ar savu lupiņu piebraucu šim priekšā otrajā joslā. Nu džeks pataurēja, pamirkšķināja tālos, iebrauca pirmajā joslā, nu pieteicās jau nākamais, kas arī man aiz muguras pamirkšķināja tālos, laikam arī pataurēja, kad skatos spogulī, viens gopņiks skūtu galvu kožakā, skrien man lupai no pakaļas un krieviski bļauj, lai es stāvu. Nu es, protams, padzinu uz priekšu, iebraucu aplī, izbraucu apļus..

Tas bumeris mani panāca pretim SEB bankai. Apdzina, nobloķēja ceļu. Sieva izvilka mobīlo, sāka filmēt. No bumera blakus sēdētāja vietas izlēca viens skūtais krievs, kā ieraudzīja telefonu, bik noraustījās. Es sāku braukt, šis vien no pakaļas noaurojās krieviski vai esmu noteikumus mācījies vai kaut ko tamlīdzīgu. Līdz pagriezienam Ziedoņa virzienā tas bumeris nosēdēja man lupiņai astē, kad nogriezos Ziedoņa virzienā, spogulī redzēju, ka tas bumeris vēl kādu laiciņu stāv un domā braukt līdz no pakaļas vai nē. Līdz Ziedoņa virzienā tā arī neaizvilka.

Nu kas man no šodienas īsā bet pietiekami emocionālā piedzīvojuma kļuva skaidrs:

1. Izvilktam un pareizajā virzienā pagreiztam telefonam tomēr ir efekts. Čalītis laikam būtu gribējis izvilkt mani ārā no mašīnas nedaudz "aprunāties". Man tajā brīdī nebija bailes, bet labi, ka to neizdarīju, un drošāk laikam ir durvis vaļā nevērt, ārā nekāpt, visu filmēt un censties braukt prom. Nav tā, ka es būtu mīkstais, bet nu- izmēģināt laimi, kurš no mums dabūs pa galvu laikam arī nebūtu bijis pareizais lēmums, ibo es, atšķirībā no tiem vaņkām, ar galvu sev iztiku pelnu..

2. Viņiem droši vien bija pašiem sava taisnība, bet man tomēr ir nedaudz skumji ap sirdi, jo IMHO tām plānajām pierītēm tā arī nepielēca, tas ko es ar savu darbību gribēju pateikt viņiem- to, ka mani un, cerams, arī vairumu sabiedrības neapmierina tādu kā viņu attieksme pret mani un pārējo sabiedrību. Tas, ka tas krievs sēž bembī un viņam mugurā ir kožaks, ne kādi viņu nepadara par vairāk priviliģētu kā citus sabiedrības locekļus.. Ja reiz visi (vairums) stāv rindā un gaida, kad pienāks katra kārta, ar ko viņi ir labāki par pārējiem, kas pret citiem ir godīgi..?

3. Gribētos aiziet gulēt un pamosties pa visam citā, labākā, pareizākā pasaulē..

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • versatile

    20

  • binary

    13

  • marrtins

    27

  • Luke

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kādu laiku atpakaļ braucu to pašu posmu un nesteidzoties stāvēju pilnajā josla. Skatos, ka pa kreiso malu tuvojas viens auto, to pamanījusi viena kaza aiz manis ar auto pielīda šim priekšā un nobloķēja.  Tur gan izskatījās, ka busiņā sēdošie divi čaļi īpaši nestresoja. Neilgā brīdī konkrētajā joslā jau iekrājās 5-6 auto. Tā arī vilkās līdz pašam aplim. 

 

Protams man pašam kaitina "nahali", kas labi zinot, ka priekšā divas joslas beidzas tik un tā cenšas pārējos apbraukt. Bet kādas Tev ir tiesības spriest vai tam konkrētajam auto ir tiešām kaut kur jāsteidzas vai nav? Ja es steigtos es arī censtos visus apbraukt, bet ja dodos bez steigas, tad lai skrien.

 

Vairāk kaitina tie, kas šādās situācijas, kad divas joslas pāriet vienā necenšās ievērot rāvējslēdzēja principu, bet cenšās iespraukties jau ātrāk nekā pašā galā.

Labots - Damn
Link to comment
Share on other sites

Jāsteidzas ir visiem, visur un vienmēr! Arī mans laiks ir nauda. Tikai tā sanāk, ka tik ļoti jāsteidzas, lai līstu kreisajā joslā, 99% gadījumu ir vieniem un tiem pašiem cilvēkiem regulāri. Arī tie bumeristi, ja patiešām steigtos, nemeģinātu iet ar mani meklēt kašķi, bet gan brauktu, kur tiem būtu jābrauc. Es gan vairāk domāju, ka 99% gadījumu tas ir principa jautājums.

IMHO, tas, ka mēģina iespraukties ātrāk pirms apļa, ir labāk kā mēģina ielīst aplī, jo šaurā vieta, it īpaši ņemot vērā tos, kas mēģina pielīst priekšā, ir tieši pirms paša apļa, kur cilvēki raustās- vieni nevar saprast, laist vai nē, citi nevar saprast vai šos palaidīs vai nē. Eksperimenta pēc iebrauc Tu arī kādu reizi kreisajā joslā, lai nobloķētu priekšā līdējus un tad pats sev par izbrīnu redzēsi, cik ātri aiziet rinda. Ja tā ir pastum, pastum pietupies, tad smuki visiem rindiņā braucot, var mierīgi braukt ar otro ātrumu bez stāšanās. Pat filmās rāda kā pareizi evakuēt cilvēkus no iestādījumiem- jau iepriekš visus sastāda smuki rindiņā un tad visi skrien, nevis drūzmējas pie durvīm. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nav mans ikdienas maršruts, pāris reizes gadā sanāk to izbraukt.

 

Biežāk sanāk Brīvības ielas posms pie VEF, labā josla vienā brīdī pārvēršas par sabiedriskā transporta joslu. Te nav problēmu pielietot rāvējslēdzēju pirms pašas sabiedriskā transporta joslas, bet nē - dažiem vajag ielīst jau pusceļā, citiem tikko izgriežoties no elkor. Pēc tam šiem vidū ielīdušajiem priekšā salien vēl vairāki. Kreisai joslai sanāk vairāk raustīties nekā, ja būtu tikai viena vieta, kur saplūst kopā.

Link to comment
Share on other sites

IMHO, man ir lielāka cieņa pret tiem, kas ielien pirms, ibo vairāk un ātrāk var pielīst priekšā tieši pirms paša apļa (vismaz tajā vietā par kuru es runāju). Ja cilvēks ir ielīdis pirmajā joslā jau ātrāk, tas pat liek nedaudz aizdomāties par to, ka varbūt cilvēkam pašam neērti palika par savu izdarību.. :)

Ak jā, zinu to vietu par kuru Tu runā! Man tur sanāk braukt retāk kā pāris reizes gadā. Atceros, ka laikā, kad tur tikko uztaisīja to sabiedriskā joslu un sabiedrisko joslas vispār kad Rīgā sāka parādīties, man tur nācās draugiem nodevu samaksāt. Kā reiz izgriezu no Elkora un nopriecājos, ko tik labi- priekšā nav ne vienas mašīnas. Nemaz neievēroju, ka uz asfalta ir uzpūsts burtiņš A. 

Link to comment
Share on other sites

martinno

Ujobaki... Nekas cits uz mēles nelien... Kā jau pats teici - ja tiešām steigtos, tad brauktu un aizbrauktu...

Jā, es arī pa retam lienu ne tajās joslās, lai izveiktu savu pagriezienu, "apčakarējot" tos, kas stāv... pa retam kādam ir pretenzijas, kāds uzpīpina, cits mēģina nelaist (skrienās, lai es netiktu pa priekšu), bet man nevienā brīdī nav bijusi doma stāties malā un risināt šos jautājumus... Ieminu tik grīdā un braucu tālāk  :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

 

 

"piebraucu šim priekšā..."  un apstājies?

Turpināju kustību tādā pat ātrumā kā pārējie auto. 

Link to comment
Share on other sites

Man dažreiz sanāk līst priekšā, bet tas ir dēļ tā, ka nezinu konkrētās vietas satiksmes organizāciju.. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

marrtins

Nav ko mirkšķināties bez jēgas, sevišķi psihopātiem :)

Un vispār - kas tas par stilu - līst priekšā brīvā joslā un tad aurot forumos? Viens video nesen arī bija no tās vietas, kad viens asprātis nobloķē brīvu kreiso joslu!


 

 

ja patiešām steigtos, nemeģinātu iet ar mani meklēt kašķi

Tu jau pats meklēji kašķi apstājoties tukšā joslā un nelaižot.

Labots - marrtins
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

"piebraucu šim priekšā"

vai šāda rīcība atbilst csn?

Var pat pienemt, ka tas bumeris netaisījās tevi piekaut, tikai paskaidrot noteikumus...

Viņš brauc atbilstoši noteikumiem. Tu ne.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Jā, bet besī tie 'gudrie" kuri apbrauc rindu un visiem priekšā ielien.

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Nu tak braucat abās joslās?

Un priekšā jau ne viens nelien, ja pats nejēdz rāvējslēdzi, tad kurš ir vainīgs? Bet 100% vienmēr atrodas kāds, kas nevar atrast kloķi, jauc pedāļus vai vienkārši glāsta telefonu. Vispār jau vajadzētu pateikt paldies, ka šādi aizlaiž un nepagarina "rindu".

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Var jau būt, ka es kļūdos, bet manuprāt problēma ir tajos, kuri tajā visā rindā stāv godīgi viens aiz otra.

 

Skatīt attēlu zemāk - pa kreisi manevrs nav "pieklājīgs" (labots no "korekts"), pa labi manevrs izskatās diezgan pareizs.

 

Galu galā, ja tie visi, kuri stāv viens aiz otra vienā joslā, paskatītos uz visu lielo bildi nevis domātu par to, kas atrodas viņiem priekšā, tad saprastu, ka tur divas joslas vispār ir ar mērķi savākt pēc iespējas vairāk auto pēc iespējas šaurākā vietā. Citādāk tā arī sanāk kā Tu saki - automašīnas var jau sākt traucēt satiksmi uz paša Dienvidu tilta vietā, kur sākas nobrauktuve uz šiem diviem apļiem.

 

KYbAePB.png

Labots - Zinchux
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Jā, pareizi (it kā) dari, ka stājies rindas galā. Bet nedrīksti neko pārmest tam, kurš pabrauc garām.

 

Kāpēc "pa kreisi" sliktāks kā "pa labi"? Nav sliktāks.

Labots - Klusu
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Dažkārt atslodzei paskatos Krievijas realitātes šovus uz ceļiem. Tur parasti šādas te "pārmācīšanas" beidzas ar rubaku, apskādētu autiņu un izčakarētu laiku. No šādiem džigitiem labāk turēties tālāk, jo tiem ir smagas problēmas ar distances ievērošanu. 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 Izskrēju šīs tēmas komentāriem cauri. Ziniet, gribās man pateikt ar kaut ko. Jūsu Rīgā, ja runājam par braukšanu, tur tiešām ir citādā pasaule. Katrreiz, kad ir vajadzība braukt ar auto uz Rīgu, man vajag noskaņoties, pārmest krustu... Tēmas autors ar labais, bardaku sāka taisīt uz ielas, vēl meklē sev aizstāvjus.

 Ta tur ir savi nerakstīti noteikumi Rīgā, man, pāķim, nesaprotami. Viens gadījums - braucu pa Brīvības ielu, krustojumā luksoforam izdziest zaļā gaisma, ko es, es stājos, ne jau strauji, pakāpeniski samazinu ātrumu, pirms krustojuma nobremzēju, apstājos tieši pirms līnijas, luksoforā jau sarkanā gaisma deg, te viens man pakaļā, ne tas ka graujoši, bet mašīna par metru uz priekšu izgrūstīta tika. Nekāds jau posts nebija, pat ne skrāpējuma uz plastmasas bampera. Tik biju šokā, nepaspēju vēl izkāpt no mašīnas, lai apskatītos, kas ir, jau no aizmugurējās mašīnas vainīgais man klāt, un sāk brēkt virsū lamu vārdiem pa vidu - kā tu brauc. Kā tu pats brauc! Apskatījos, ka mašīnai skādes nekādas, starp citu, arī otrai mašīnai nekādu skādi nepamanīju, kāpu mašīnā, bija jau luksoforā zaļais, braucu uz priekšu. Nokomentējiet man šo gadījumu. Zinat, kā viens radagabals no Rīgas man paskaidroja - viņš teica, ka man šoreiz paveicās, jo viņam viens darba kolēģis pirms luksofora sarkanās gaismas apstājās, aizmugurējais nepaspēja nobremzēt, ietriecās šim pakaļā, bija dusmīgs tik ļoti (tas aizmugurējais), ka pieskrējis tam mana radagabala kolēģītim un sasitis šim pa seju, zilumains pēc tam šis staigāja... Izstāstiet man, ko Rīgā nozīmē sarkanais luksofora signāls. Tiešām tas nozīmē, nevis to, ka jāstājas, bet to, ka jāsāk braukt ātrāk...?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Long John

Manā ierastajā maršrutā šāda kaitinoša situācija ir Maskavas ielā pirms uzbrauktuves uz Dienvidu tilta. Kreisā josla brīva- uz Dienvidu tiltu parasti maz braucēju, vidējā josla, kas iet uz Krasta ielu, parasti sastrēgusi vismaz pāris kvartālus. Nu un gudrinieki (pārsvarā "biezie") dudina visiem garām pa kreiso joslu un pirms paša Dienvidu tilta diezgan uzstājīgi lien atpakaļ vidējā joslā. Ja redzu, ka biezais- spītīgi nelaižu sev priekšā, ja kāds "aizgulējies" lauku onka- palaižu... :yahoo:

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Strauji bremzēt vispār ir kaitīgi. Un tā tiešām ir stulba rīcība, uz oranžo spiest gāzi grīdā, bet uz sarkano kaucošām riepām apstāties. Esmu tādas situācijas redzējis un dažkārt pat iebraucis pakaļā, bet pateicoties ātrai reakcijai sadursme nenotika.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Strauji bremzēt vispār ir kaitīgi.

Manā gadījumā ne tuvu nebija strauja bremzēšana. Zaļais izdzisa lielu gabalu līdz luksoforam. Ta ko man tad vajadzēja darīt, piedot gāzi?

Link to comment
Share on other sites

Jā, man tiešām nav ko darīt šovakar, tāpēc vēl viens Peinta meistardarbs, lai paskaidrotu kādēļ autora pieminētajā vietā bembista rīcība izklausās pietiekoši adekvāta, bet autora ne pārāk.

 

Attēlā pa kreisi visi godīgi stāv rindā - rodas problēmas rindas pašās beigās. Bildē pa labi tiek efektīvi aizpildīta pieejamā vieta un tiek pareizi izmantots rāvējslēdzēja princips.

 

lZ3TXjm.png

Šāda pati situācija ir daudzās vietās Rīgā - pirmā nāk prātā pie Radisson Daugava virzienā uz Ķīpsalu - arī tur būtu jāpiepilda abas joslas, lai uz tilta neveidotos sastrēgums labajā joslā, bet nevienu no labās joslas nelaiž kreisajā, jo tā nav "godīgi".

Labots - Zinchux
  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
vvv

Normālā gadījumā būt lēni bremzēt. Aizmugurējais trakais būtu apdzinis, ja reiz tā bija ieskrējies, un visi laimīgi.  Ja Rīgā grib normāli pārvietoties, ir jāprognozē situācija. Bieži sanāk braukt pīķa stundās pa Mūkusalas apli un tā apkārtni - lūk šis viens no bīstamākiem apļiem Rīgā, kur tiešām vajag iemaņas, lai kāds neieskrietu sānā/pakaļā un nebūtu pusstundu jāstāv garā rindiņā labajā joslā, lai brauktu nevis uz CSDD, bet uz centru.

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Tādi bremzētāji tikai traucē satiksmi. Pēc tam pie zaļā 10 sek meklē kloķi.

Link to comment
Share on other sites

sharklasers

visus postus topikā nelasīju, BET

lietotājam zinchux ir taisnība, JO

ja visi stāvēs vienā rindā, tad piena kombināta un sazin kādu vēl uzņēmumu teritorijās iebraukt būtu ļoti, ļoti grūti, TĀPĒC

izmantosim visu pieejamo vietu uz ceļa!

 

TL, DR: TG/AM

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Man sasāpējis ir šis jautājums: "Kāpēc policijas vīri nekad nepalaiž savas kolēģes pa priekšu ēdnīcā?"

Link to comment
Share on other sites

 

 

Un vispār - kas tas par stilu - līst priekšā brīvā joslā un tad aurot forumos? Viens video nesen arī bija no tās vietas, kad viens asprātis nobloķē brīvu kreiso joslu!
 

 

"piebraucu šim priekšā" vai šāda rīcība atbilst csn? Var pat pienemt, ka tas bumeris netaisījās tevi piekaut, tikai paskaidrot noteikumus... Viņš brauc atbilstoši noteikumiem. Tu ne.

 

Tēmas autors ar labais, bardaku sāka taisīt uz ielas, vēl meklē sev aizstāvjus.

Neesmu mazais bērns, lai sūdzētos māmiņai. Ja nu varbūt nedaudz interesanti no komentiem saprast, kas pa tautu šeit grozās un ar ko arī te ir darīšana. 

Kas par stilu līst priekšā kreisajā joslā? Ja bumeristiem ir tiesības līst kreisajā joslā, kur ir rakstīts csn, ka man tādu nav??? Arī, ja ir CSN teikts kādam jābūt minimālajam ātrumam lai drīkstētu vispār ielīst otrajā joslā, kā jau noteikumos, vienmēr var atrast kādu atrunu un nav arī teikts, ka man tas minimālais ātrums nebija.. Bet šī diskusija, ko sāku, ir nevis par to kā var apiet nepilnīgos noteikumus, kur nav skaidri atrunāts un pateikts: "Tev nebūs ļaunprātīgi izmantot otru joslu", ko tā pat ne kad nevarēs pierādīt un par ko nevarēs izrakstīt soda kvīti, līdzīgi kā man, bet gan par to, kas ir ētiski, kas nav ētiski, ko katram par dzīvi un attieksmi pret citiem cilvēkiem vajadzētu zināt un mācēt jau pirms CSN studēšanas un ko, diemžēl, daudzi tā arī nav iemācījušies kaut arī tiesības ir kabatā. Es te runāju ne vis par CSN, bet gan par to, kas mūs cilvēkus Homo sapiens atšķir no primātiem.

Par kašķi arī kāds mani ir nepareizi sapratis- es nemeklēju ne ar ko kašķi. Braucu godīgi par savu otro joslu un ne ar vienu man nevajag diskutēt par noteikumiem un man galīgi nav vajadzīgs lai man kāds urla skraidītu no pakaļas kaut ko nevalodā bļaujot. Arī CSN noteikumus es diezgan labi zinu, atšķībā no daža laba, kas nav varējis iemācīties pat valsts valodu..

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kā jau pats teici - ja tiešām steigtos, tad brauktu un aizbrauktu...

Nu man nav vairs tas vecums lai būtu tik naivs, ka domātu, ka kaut desmitā daļa no tiem, kas lien priekšā tik ļoti steidzas, ka nevar pagaidīt. Arī ja no tiem, kas lien priekšā, tie kas steidzas arī būtu kaut desmitā daļa, uz priekšā līdēju fona tie ir ne kas cits kā minoritātes, bet, kā jau mēs zinām, mūsu pasaulē un it īpaši valstī, minoritāšu vēlmes maz kuram interesē. Tā kā..

Smuki zīmējumi lietotājam Zinchux sanāca, bet es, diemžēl, arī neesmu vairs tik naivs lai domātu, ka tie divi urļiki līda priekšā tālredzīgi rūpējoties par to, lai nesāktu sprūst Dienvidu tilts.. Nu un vispār sastrēgumi uz Dienvidu tilta ir bijuši visā tā garumā. So what.. 


Marrtins, nē, tas neesmu es. Noskatījos video. Jā vieta tā pati, bet nu kur tas ir teikts, ka cilvēks apzināti kavēja satiksmi? Čalis normāli brauca pa otro joslu ar atļauto ātrumu. Kur problēma?

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Interesanti, vai tiešām visi, kas tur stāv pie RPK, tiešām zina, kur ir ātrākais ceļš? Brīžam rodas sajūta, ka viens otrs nezina, ka ir dienvidu tilts ir izbūvēts līdz pat A7 un nevajag nīkt sastrēgumā, lai aizbrauktu uz Ķekavu.  Arī uz braucot uz centru nav nekāda iemesla braukt pa superšauro bauskas ielu, kas lietus laikā pielijusi, pilna ar gājēju pārejām un vellapēdistiem.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

(labots)
Luke, tas tu??   http://www.delfi.lv/...t.d?id=46047749Noteikumus zinot. Tak neko tu nezini, piemēram, kā nepamatoti kavēt satiksmi...

Klau, lietotāj, Marrtins, bet Tu kaut kā ignorē to, ka tas lietotājs, kurš šo aculiecinieka video ir filmējis, ir iebraucis otrajā joslā pārbraucot nepārtrauktajai līnijai? Cik tagad ir sods par neatļautu nepārtrauktās līnijas šķērsošanu, kas pēc būtības ir tas pats, kas zīmes neievērošana? Bija kādi 40eur, ne??? :D

Nē, nu varbūt kļūdos, bet nu, ja atmiņa neviļ, tur varēja būt nepārtrauktā līnija..

Labots - Luke
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

martinno

Nu katrs brauc kā māk un kā grib, vismaz Rīgā - par ko vispār te tāds sašutums? :)

Ja cilvēkam ir vēlme un "iekšas" apčakarēt citus un pārkāpt noteikumus - lai tak dara to, neba Juma viņa vietā būtu jāsatraucas...

Link to comment
Share on other sites

ar galvu sev iztiku pelnu

 Tas, kurš tev maksā, laikam nav gudrs.

 

 

Vai tas, kurš tev maksā, ir forumietis? Un maksā viņš, ļoti iespējams, nodokļu maksātāju naudu... un tādu ir daudz...

Labots - Klusu
Link to comment
Share on other sites

 

 

 Tas, kurš tev maksā, laikam nav gudrs.

Gudri nav rakstīt šādus komentārus- kā reiz lūk šādi komentāri liecina par prāta un/vai inteliģences trūkumu, nemaz nerunājot par to, ka par šo var noraut arī banānu, ibo tā ir publiska cita forumieša aizskaršana, pat apsaukāšana.  

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

marrtins

Jā vieta tā pati, bet nu kur tas ir teikts, ka cilvēks apzināti kavēja satiksmi? Čalis normāli brauca pa otro joslu ar atļauto ātrumu. Kur problēma?

Ja tu to neredzi, tas es tev palīdzēt kaut ko saskatīt nespēju.

 

Klau, lietotāj, Marrtins, bet Tu kaut kā ignorē to, ka tas lietotājs, kurš šo aculiecinieka video ir filmējis, ir iebraucis otrajā joslā pārbraucot nepārtrauktajai līnijai

Es redzu, ka viņš normāli pārkārtojās un nepārtrauktā ir tikai uz T krustojuma.

 

Un, nav jau obligāti jāsteidzas, lai brauktu plūstoši un negribētu stāvēt vienā rindiņā ar telefona glāstītājiem, ja to var nedarīt.

Labots - marrtins
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Rīgas apkārtnē vispār satiksme tiešām ir dīvaina. Darba dienas rītos ap 8:30 uz Ulmaņa gatves vidējais ātrums ir ap 110 km/h.  Tas pats ir arī uz Salaspils ceļa.

 

Bet kronis visam ir sestdienas rīti, kad izvelkas no mājā visādi čības no laukiem, pagriezienus nerāda un veic nesaprotamus manevrus. Un šādu ainu var redzēt vienmēr jebkurā gadalaikā. 

 

Bet pats dīvainākais, ko es joprojām nekādīgi nevaru saprast - kāpēc jābrauc uz šosejas bez ierobežojumiem 70-80km/h laikā, kad saule spīd, lietus nelīst. Un tie nav onkas no pāķiem ar žiguli vai tantes, kas iekrampējušās stūrē. Arī netarkšķ ar mobilo pie stūres.  Kad nelabvēlīgi laika apstākļi, tad atkal pretēji - visi nesās kā negudri. Ja kāds šādi rīkojas, apgaismojiet, kur ir prikols.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

marrtins

Tad vieglāk paglāstīt telefōnu un bencins netērējas :sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

@Luke, tajā video 'aculiecinieks' neko nepareizu neizdarīja, noskaties taču vēlreiz. Pārkārtojās tieši pirms nepārtrauktās līnijas, kur pirms tam bija cita līniju attiecība, iespējams, ka 3:1 vai 2:1. Toties Toyota taisa tādus sūdus, ka tādu gudrinieku tiešām vajadzētu apstrādāt.

Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...