Jump to content

auto aizsargplēve


andreart
 Share

Recommended Posts

ir dzirdēts, ka uz jauniem auto liek caurspīdīgu aizsargplēvi. vai arī uz tā daļām, kas aktīvi tiek skādētas. piemēram bamperi, durvis. utt

 

kreivijaa , piemera, biezhi jauniem auto liek caurspidiigo aizsargpleevi uz kapota, pret akmentiniem , jo tiem celi sliktakaa staavoklii kaa mums. Latvijaa nevienam neesmu redzeejis.

 

vai ir kādam pieredze ? kāds ir licis vai zina kuram ir ? cik ilgi/labi turās ? padalies ar pieredzi.

 

paldies

Labots - andreart
Link to comment
Share on other sites

Auto imho domāts braukšanai.jā jāuztur kārtībā ..bet nu ko tā plēve pasargās? Ja kāds iebelzīs stiprāk ar durvīm tāpat būs bukte vai skramba.imho daudz lietderīgāk melnie nekrāsotie moldingi...skrambas neredz..un kaut cik pasargā ja tas tā uztrauc.

Vismaz man tāda pieredze.ja auto izmanto ikdienā..tad sīkas skrambas būs vienmēr..

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Plēves vrb domāts uz lukturiem, stikliem.

Tipa kā logiem, kam liek kriminogēnos kvartālos pirmajiem stāviem ( pat speciāliem stiklojumiem līmējot klāt, izsišanas papildu apgrūtināšanai )?

Bamperim un bleķim neko nedotu. Stiklam jā, jo tādas līmē pat lombardu utml logos klāt dārgajiem drošajiem stikliem. Visādās Parīzēs utt. Caurlaidība gaismai gan jāsaglabā auto gadījumā. Izmērāma. Standarti ir.

Labots - b25
Link to comment
Share on other sites

var paņemt oriģinālās detaļas - spārnus, durvis, bamperus, noskrūvēt un salikt garāžā lai nebojājas. Uzlikt vietā kaut kādas šņagas no šrota. tad tiešām neko nesabojās.

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Long John

Pirmā asociācija- kādreiz padumjlaikos firmas aparātu pultis  lietoja tikai polietilēna kuļukos ielīmētas......  :yahoo:

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

var ielikt rokturos, lai ar nagiem un gredzeniem neskrāpē, citur viņas neko daudz nedod, tikcik viņas pasargā, tik var arī izpulēt, lielākai skādei nepalīdzēs.

Link to comment
Share on other sites

Patiesībā ir kad smuki uzlīmē uz auto sliekšņiem un tādām vietām.

Bet lai tas būtu baudāmi, vajag lai krāsojums ir ideālā stāvoklī - lai jau nav rūsas punktiņi, ar akmentiņiem nosista krāsa.

Materiāl skautkas uz smar fonu biezo aizsargplēvju pusi.

 

Reāli tā varēut nolīmēt kvatrai sliekšņus lai ar akmentiņiem nesit krāsu nost, bet nah tas vajadžigs ikdienas auto ?!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ir ir pie mums tāda līmēšana, esmu diviem auto taustījis un redzējis, līmē visu kuzavu un pat lampām caurspīdīgo liek, viens auto bija par 70 pakām, otrs pa 50, aplīmēšana nepilnas 4 laikam bija. 

Bet nu pa manam, tāda tv pults turēšana maisiņā vien ir. 

Labots - Gestapo
Link to comment
Share on other sites

Manuprāt, tas ir pilnīgi nevajadzīgi, varu vien iedomāties kā izskatās tas auto pēc kārtīgas smilšu un sāļu procedūras ziemā. Kaut kas uz matēto pusi. Turklāt var sanākt tā, ka ņemot plēvi nost visu krāsu var paķert līdzi :D Vispār nekad nav patikušas tās plēves, it īpaši visi 3d carbon utt. Kaut kā "lēti" manās acīs.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Tak tā ir parastā auto aplīmēšana, ar ko parasti aplīmē jaunus uzņēmumu autiņus. Labas līmplēves gan ir pietiekami dārgas un nebūs lētāk kā nokrāsot. Vecus auto neaplīmē, jo katrs sīkākais defekts būs redzams. Plēve gan derīga max uz 5 gadiem. 

 

Visas eksotiskās krāsas krutajiem bembjiem, piemēram, matēti melns ir līmplēve. 

Link to comment
Share on other sites

Ghost_az

Tik daudz aplamu atbilžu...

 

Ir, ir tāda lieta - nāk oriģināli no rūpnīcas. Nelieli līmplēves gabaliņi uzlīmēti uz vietām, kas var tikt apdauzītas ar akmentiņiem. Parasti tās ir sliekšņu daļas, aizmugurējās arkas, durvju apakšas.

Neko sliktu nesaskatu. Ja pašam rokas neaug no d....as, tad to var veikt pats, kaut 1x gadā. BET - kā jau tika pieminēts - aplīmējamai detaļai jābūt teicamā kārtībā. Ja zem krāsas jau veidojas rūsas "burbulīši", tad jēgas nekādas.

Kas tad notiek ar 5+ vai 10+ gadus vecu auto? Arkas un sliekšņi katru ziemu un pavasari tiek apstrādātas kā ar smilšu stŗūklu pat tad, ja brauc tikai pa asfaltu. Nav brīnums, ka arkas sāk rūsēt, lai arī cik labs cinkojums ir virsbūvei. Risinājums - vienu reizi kārtīgi (!!!) sataisīt vietas, kas sāk rūsēt un nolīmēt ar caurspīdīgu līmplēvi. Līmplēve pasargās no "smilšu strūklas". Nomatēsies? Ja šausmīgi krīt acīs - pārlīmē vēlreiz plēvi. Tas tomēr būs labāk, nekā remontēt (tīrīt, varbūt pat metināt, špaktelēt, krāsot) katru otro gadu.

Protams, nav runa par šķībi uzlīmētu plēvi ar atlupušiem stūriem.

Vēl viens mīnuss, kas redzēts arī plēvēm, kas nāk oriģināli no rūpnīcas - maliņas tomēr tiek atrautas un zem tām pielīp netīrumi. Plēvei veidojas melns rāmītis. Īpaši tizli tas izskatās uz gaišas krāsas auto.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

andreart

 

 

Ir ir pie mums tāda līmēšana, esmu diviem auto taustījis un redzējis, līmē visu kuzavu un pat lampām caurspīdīgo liek, viens auto bija par 70 pakām, otrs pa 50, aplīmēšana nepilnas 4 laikam bija.  Bet nu pa manam, tāda tv pults turēšana maisiņā vien ir. 

 

kā izskatījās ? vai plēve bija pamanāma ? vai bija kāda garantija cik igli turās ? 

Link to comment
Share on other sites

 

 

kā izskatījās ? vai plēve bija pamanāma ? vai bija kāda garantija cik igli turās ? 

Pajautāju īpašniekam, garantija divi gadi, aplīmēšana 2k (sestās sērijas bmw), pēc vēlmes arī firma pati to plēvi noņems, krāsa kā jauna esot apakšā un pēc tam nekādas aplīmēšanas pēdas nav redzamas. Kā izskatās, hvz, kā auto, kas ar plēvi aplīmēts.  

Link to comment
Share on other sites

Viktorslat

Ja runa ir par virsbūves aizsardzību, tad ir 3 risinājumi (ar plēvi).

1)      Konkrētu detaļu aplīmēšana ar poliuretāna plēvi, to mēdz saukt par stone protection, parasti apvelk auto priekšējo daļu, plēvi izgriež pēc piegrieztnes, ja visu izdara pareizi, neko vispār nevar redzēt. Nedrīkst jaukt ar vinila plēvi – tieši speciāla poliuretāna plēve, no ASV ražotājiem (2 tikai ir).

Neņem pat smilšu strūkla, ļoti izturīga. Maksā – dārgi, pats izdarīt nevar ne pie kādiem apstākļiem.

2)      Pilna auto ietīšana ar speciālu vinila plēvi, matētu, citu krāsu, utt. Tā saucamais „color change” risinājums. Te, protams, sākas visādas variācijas, bet es teiktu, ka ir 3 ražotāji (visi no ASV) ar kuru produktu šo ir jēga darīt, kalpo vairāk kā 5 gadus, bet tie kas to dara maina auto biežāk tā kā tā. Pats to izdarīt kvalitatīvi nevar, es teiktu, ka Rīgā ir kādi 10 meistari, kas to var izdarīt perfekti, un vēl kādi 20, kuri pieņemami. Maksā – arī dārgi (sākot no 1000,- EUR par auto). Uzreiz visiem „speciālistiem” – jā, jā ir kas to dara par daudz zemāku cenu ar sūdīgu plēvi un tādā garā – nu sūds tas ir, nav vērts ar mani par to diskutēt.

3)      Fragmenti kritiskās vietās – nu var pats kaut ko tur sakleksēt, bet vai vajag?
 

Labots - Viktorslat
Link to comment
Share on other sites

Ghost_az

 

 

pats izdarīt nevar ne pie kādiem apstākļiem.

 

Šo vietu lūdzu izskaidro smalkāk! Kas tad to plēvi uzklāj? Roboti vai citplanētieši?? :D

Link to comment
Share on other sites

Visi autiņi beigās sarūs un to motori sāk dūmot! Jēgas pis**s ar plēvēm nav nekādas. Nu aplīmēsi ar tiem prezīšiem, tāpat rūsa kautkur sliekšņos iemetīsies un sagrauzīs to dzelzi no iekšpuses. Ja kas, tur kur akmeņi sitās, rūsa nemaz tā neķeras klāt,jo to visu laiku sit nost. Ja grib pasargāt dzelžus, tad jāveic pilna prekorozijas apstrāde un jāpiepūš visas vietas autiņā, kur citādākklāt netiek. Vecam autiņamto darīt bezjēdzīgi, jo rūsa jau iemetusies un sakusi darīt savu nekrietno darbu. Savukārt, ja var atļauties jaunu autiņu, tad pēc pieciem gadiem atkal varēsi paņemt jaunu un nafig jāties ar kautkādu aizsardzību.

Link to comment
Share on other sites

Viktorslat

 

 

Šo vietu lūdzu izskaidro smalkāk! Kas tad to plēvi uzklāj? Roboti vai citplanētieši??

 

Iedomājies, ka video esi Tu un pajautā sev vai to pratīsi....
Jā, un kur dabūsi piegrieztni savam modelim?
Un kā ar telpu bez putekļiem?
 

Link to comment
Share on other sites

 

 

ir dzirdēts, ka uz jauniem auto liek caurspīdīgu aizsargplēvi. vai arī uz tā daļām, kas aktīvi tiek skādētas. piemēram bamperi, durvis. utt

2015. gada KIA cee'd

Ir rūpnīcā līmēta aizsargplēve uz sliekšņiem, aizmugurējā bampera (lai liekot un ņemot ārā mantas pa aizmugures durvīm nenoskrāpētu), durvju rokturiem.

4 mēneši pagājuši, turas, ne nost lobās, ne krīt.

Kā izskatās? Normāli, tiesa, man nav balts auto, bet gan brūns.

Plēve ir caurspīdīga.

 

 

Savukārt, ja var atļauties jaunu autiņu, tad pēc pieciem gadiem atkal varēsi paņemt jaunu un nafig jāties ar kautkādu aizsardzību.

Šī aizsardzība palīdz jaunam autiņam saglabāt savu izskatu un tirgus vērtību. 

Ap rokturiem jau pēc gada parādās švīkas no nagiem un gredzeniem. Plēve no tā pasargā.

Nolobīsies - noraus nost un uzlīmēs jaunu komplektu.

 

Bez šīs plēves, visas auto "kritiskās vietas", kuras regulāri apstrādā smilšu strūkla, cietīs daudz vairāk.

Uz gaiša auto gan šīs plēves varētu izskatīties ne visai.

Link to comment
Share on other sites

Ghost_az

 

 

edomājies, ka video esi Tu un pajautā sev vai to pratīsi.... Jā, un kur dabūsi piegrieztni savam modelim? Un kā ar telpu bez putekļiem?

 

Neredzu problēmu. Pats rakstīji, ka Rīgā ir 10 ļoti labi un 20 ciešami meistari, kas var "ietīt" visu auto. Domāju, šiem nebūs problēmu arī daļēji aplīmēt.

Piegrieztne? Nazis dara brīnumus! :D

Telpa bez putekļiem? Ak tā? Tev tāda ir un citiem nav? :)

Link to comment
Share on other sites

ImissimI

Kā izskatās un atsauksmes par produktu kā tādu var youtūbē saskatīties biezā slānī zem perversiem atslēgvārdiem "clear bra". Galvenai atpiderasītāju kanāls būs šis: https://www.youtube.com/user/AMMONYCdotcom

 

Ja ir smalks dampis, kurš visu laiku jāuztur "spotless" tīrības pakāpē, gan jau, ka ir vērts.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...