Jump to content

Citroen C1, Toyota Aygo, Pežo 107


unknovn
 Share

Recommended Posts

Labdien

 

Nepieciešama Otra mašīna bērnu vadāšanai. Tā kā mašīna tiek plānota kā backup variants un lietošanai sievai, esmu nosliecies par labu kādam no šiem Mazauto.

 

Ņemot vērā, ka te ja nemaldos, kādam foruma biedram tāds ir, vai vēl labāk, kāds ar tādiem krāmējas, gribēju dzirdēt atsauksmes.

 

Netā minēts ka esot gana uzticami, vienkārši un lēti uzturēšanā, gribēju apjautāties kā ir un kam jāpievērš uzmanība pērkot?

 

Paldies

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ju

    9

  • Bruketajs

    13

  • unknovn

    8

  • jema

    8

Top Posters In This Topic

Didzi, viņi visi ir identiski un ja nemaldos nāk no Toyotas, vienīgā atšķirība ir budža, kuru katrs pč sava dizaina uztaisījis, pārējais (ieskaitot salonu) ir identisks.

Link to comment
Share on other sites

Paskaties šiem cik liela deformācijas zona ir no aizmugures stikla līdz aizmugures sēdeklim, un padomā, kas notiks kad kāds ieskries pakaļā. Tas nav auto bērnu pārvadāšanai, vairāk paredzēts vienam cilvēkam + iepirkumu maisam.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

intervall

Varbūt kāds arī spēs argumentēt, kāpēc tā tiek nozākāti franču/itāļu auto?! Ar ko jams ir sliktāks par vw/ford/audi/škoda u.c.?

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Paskaties šiem cik liela deformācijas zona ir no aizmugures stikla līdz aizmugures sēdeklim, un padomā, kas notiks kad kāds ieskries pakaļā. Tas nav auto bērnu pārvadāšanai, vairāk paredzēts vienam cilvēkam + iepirkumu maisam.

 

Vadoties no šādiem argumentiem - labāk sēdēt mājās, un tad vēl nevar zināt cik labi tas beigsies.

 

Bet runājot par auto ietilpību - tomēr jāskatās vai ir iespējams ielikt ratus un cik ērti to izdarīt. (ja ir tāda nepieciešamība)

Labots - Damn
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Varbūt kāds arī spēs argumentēt, kāpēc tā tiek nozākāti franču/itāļu auto?! Ar ko jams ir sliktāks par vw/ford/audi/škoda u.c.?

 

Ar uzbūves kvalitāti. Tā pamatā ir briesmīga un šos auto var pirkt tikai un vienīgi pilnīgi svaigus no salona.

Labots - rodgerz
Link to comment
Share on other sites

Principā auto nav domāts pārvadāt vairāk kā 1 pieaugušais un viens bērns. Rati vairāk nav nepieciešami. 

 

budžets ap 3k bet ņemot vērā, ka auto nobrauks 2-3k gadā, nepieciešams maksimāli lēts auto uzturēšanā. Tik tiko pārdevu vienu, kas bija kā rezerves auto, nodoklis 160+ Eur + Tehapskate, apdrošināšana, riepu maiņa, paņēma savus 300+ eur gadā, kā arī patēriņš bija tuvu 10l/100km.

Labots - unknovn
Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

Ja jāņem kaut ko no pieminētajiem, tad Toyota Aygo, bet tomēr ieteiktu apskatīties kaut ko no vācu auto - VW Polo, Opel Astra, Corsa.

 
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Uz to visu varēsi varbūt kādus 60 eur gadā par ceļa nodokli ietaupīt uz mazauto. Degvielas patēriņa izmaiņas makā nebūs jūtamas.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tā pamatā ir briesmīga un šos auto var pirkt tikai un vienīgi pilnīgi svaigus no salona.

Nu nav tik traki, pašam ir viens peugeot 206 lietošanā, kā arī čoms jau kādi 5 gadi brauc ar Peugeot 307 un nesūdzas. Mazāku pa 206 jau nu gan neieteiktu ņemt.

Link to comment
Share on other sites

Uz to visu varēsi varbūt kādus 60 eur gadā par ceļa nodokli ietaupīt uz mazauto. Degvielas patēriņa izmaiņas makā nebūs jūtamas.

Pirmās paaudzes Toyota Aygo ceļa nodoklis = 31.31 EUR

Starpība jau ir nevis 60, bet 130 EUR, salīdzinot ar autora minētajiem 160+ EUR gadā.

Starpība uz degvielu pie 3k km gadā arī var tuvoties pie 150 EUR, salīdzinot ar 10l/100km.

Riepas arī būs lētākas, gan pie tāda nobraukuma par to īsti nevajadzētu uztraukties.

 

Jā, tie +- 300 EUR gadā ir 25 EUR mēnesī, bet atceries, ka dažs labs viena, divu EUR dēļ ir gatavs mainīt mobilo pieslēgumu u.t.t.

Labots - itanium
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ja ko tādu ņem, neņem ar 15" ripuļiem, skatos, ka tiem riepas diezgan dārgas uz to izmēru. Atšķirība apmēram 2x ar 14" variantu.

 

Galvenā problēma ar šiem mazauto ir tā, ka to saimnieku attieksme pret tiem ir bieži vien pavirša, jo tas jau taču lēts, un nav ko iespringt. Līdz ar to lietots ir tāds kāds nu  ir. 

Es te vienu skatījos tipa mazlietotu, pēc operatīvās līzes. Apskrāpēts, tas vēl neko, bet viena vieta piekrāsota ar otu, ne jau kāda švīka, bet tāds normāla buktīte uz kādi 100cm2. Aizmugurējam logam ledus skrāpēts laikam ar sniega lāpstu - totāli saskrāpēts.

Link to comment
Share on other sites

Ju, manuprāt, tur problēma būs nevis mazauto, bet tieši operatīvā līzinga daļā :) Un gan jau iepriekš tika izmantots kā uzņēmuma auto - tas pie sliktas kontroles, manuprāt, ir vissliktākais variants.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu nav tik traki, pašam ir viens peugeot 206 lietošanā, kā arī čoms jau kādi 5 gadi brauc ar Peugeot 307 un nesūdzas. Mazāku pa 206 jau nu gan neieteiktu ņemt.

 

Nez varbūt jums ir paveicies, bet es esmu braucis ar vairākiem peugeot un vienu citroenu - plastmasi grab kā elle... Protams, nebija baigi svaigie modeļi, bet vācieši toč tā negrab. 

Link to comment
Share on other sites

Man jau liekas, ka nedrīkst aizmirst arī par cenu grupu. Citroen un Peugeot konkurents varētu būt Opelis, bet ne VW, Audi u.c. Opel Corsa un Astra tajos gados arī nebija diez ko spīdošas.

Link to comment
Share on other sites

Jūtu atkal sāksies "flame war" par to, ka tikai "Bavārijas" auto ir auto un "varžēdāju" auto nav pa nopietnu ņemams. Nesen jau šeit bija diskusija par mazauto iegādi, ja nemaldos pāri pa 300 komentāriem....

Labots - ricijs
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Ar uzbūves kvalitāti. Tā pamatā ir briesmīga un šos auto var pirkt tikai un vienīgi pilnīgi svaigus no salona.

Un tagad pamato, ar precīziem argumentiem, nevis "viens servisa meistars teica".

Renault ir Renault-Nissan alianse un ar kvalitāti nekas īpaši skarbs nav.

Jā - autiņi nav pārāk labi, kad noskrien pusmiljonu, bet nevienam ražotājam tādi nav un par 300k noskrējuša audi cenu var iegādāt 150k noskrējušu renault.

Jā PSA alianse sako - Peugeot un Citroeniem ir daudz sviestainu risinājumu, kas uzdzen sirmus matus. 


Uzņēmuma auto es neņemtu pat par 10% no cenas - tie parasti ir kā vecas ielenes - katrs piesmējis un neviens nav aprūpējis... 

Lai gan mūsu Latvijas "mahūberi" bieži vien cenšas tādus auto nomaskēt par privātpersonu autiņiem ar vairākām pārreģistrācijām.


Tas rezerves auto autoram ir traks sanācis. 

Ar nodokli jau arī ir tā, ka līdz 2004 gada beigām, to noteica auto masa - manam 2001 gada Clio Sport nodoklis ir 35Eur, bet tādam pašam 2005. gada Clio būs jau 115 Eur. Ar nodokļu godīgumu tam nav nekāda sakara.


Un Clio 3 liekas labs līdz spuldžu maiņai - tad jau sākas mātes vārdi.

Link to comment
Share on other sites

Bruketaj - es tieši par Peugeot un Citroen runāju, jo ar Renault saskare nav sanākusi. Varbūt nevajadzēja franču auto vispārināt... Piedod.

Labots - rodgerz
Link to comment
Share on other sites

Smārtu apskaties, es nopietni. Bērnu ratus tur var mierīgi ielikt un kā tieši vienam bērnam ir vieta.

 

Bet tā C1, 107 un Aygo uzbūves kvalitātē ir identiska. Apskatīju visus 3, tiesa ar nobraukumu zem 5k. Beigās nopirku smārtu.

Link to comment
Share on other sites

Prātīgi būtu ņem 750iL V12

 

 

Nja, redzams cik tālu lietotājs ir ticis auto industrijā... šādu auto neražo jau vairāk nekā 14 gadus, a modelis ir 20 gadus vecs!

 

 

 

 

Ar uzbūves kvalitāti. Tā pamatā ir briesmīga un šos auto var pirkt tikai un vienīgi pilnīgi svaigus no salona.

 

 

Nu ar ko kompaktais francūzis uzbūves kvalitātē ir sliktāks par BMW 1 ser? Tur pat daļa motoru tie paši, PSA un BMW tur kopīga draudzība ilgu laiku bija, Mini un mazie BMW mazie ir tie paši, kas Citroen un Peugeot mašīnās, A mini kura tur paaudze vispār būvēta uz PSA platformas, bet nu, Latvijā protams, viss kas no francijas, mēsls, tas nekas, ka no vācijas nekas daudz labāks nenāk, tikai dārgāks gan.

 

 

 

Jā PSA alianse sako - Peugeot un Citroeniem ir daudz sviestainu risinājumu, kas uzdzen sirmus matus. 

 

 

Kādi ir šie risinājumi? Braukāts daudz ar tādiem auto, nekas briesmīgāks par Ford vai lētajiem VAG tur nav.

Labots - kappa
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Priekšniekam ir Smart Brabus - motors tai mikrobundžai ir lielisks, bet tam, kas izdomāja to robotkārbu būtu jāizdara kaut kas ļoti nežēlīgs... Pāris no viņa paziņām ir paspējuš tos motoreļus jau pārlasīt - nav diez ko dzīvelīgi. Nu un mans Clio tāpat iet labāk un tam ir kaut kādas neesošas pretenzijas uz četrvietīga auto statusu... 


Katrā ziņā, ņemot vērā, ka mūsu pāris cilvēku klubiņā ir 8 Renaulti, varu pateikt, ka pavecie Renault ir īsti kapeicinieku auto - viss +- pa lēto un ir maināms, remontējams un diagnosticējams. Diagnistikas iekārta, lai arī dārga, bet uz pāris cilvēkiem viena ir nopērkama un strādā ideāli. Un galu galā - neviens, sevi cienošs zaglis, nekad neņemsies zagt Renault, atšķirībā no VAG grupas autiņiem. 

Pašam man ir bijusi Astra ar 2.2 motoru un salīdzinot ar to, visi Renault motori liekas ideāli. Tieši Opelistiem pieder teiciens, ka eļļas patēriņš ir normāla lieta. Man garažā stāv jau 4 kanniņas ar pārsimt gramiem eļļas katrā - nu nav jālej klāt, ja vien motors jau nav novālēts.


 

 

Kādi ir šie risinājumi?

Stūre ar nekustīgu vidu.

Ārprātīgais spidometrs.

Neiespējamā diagnostika.

Dažādās neizķeramās elektriskās sistēmas vaboles vecākiem citroniem.

Citroen dīleris 

Citroen dīleris 

Citroen dīleris 

Citroen dīleris 

Labots - Bruketajs
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nja, redzams cik tālu lietotājs ir ticis auto industrijā... šādu auto neražo jau vairāk nekā 14 gadus, a modelis ir 20 gadus vecs!
Nebūtiska kļūda, V12 ar V8 sajauca, un vēl tagad F01 budžā viņi nāk iekšā:
750i/Li V8 twin turbo
760i/Li V12 twin turbo

 

 

Tieši Opelistiem pieder teiciens, ka eļļas patēriņš ir normāla lieta
Nezinu par Opel, bet MB, BMW un Volvo lietošanas instrukcijās ir rakstīts, ka eļļas patēriņs ir normāla lieta!  :)  
Link to comment
Share on other sites

un vēl tagad F01 budžā viņi nāk iekšā:

 

F01 jau ir vēsture...

 

 

 

Stūre ar nekustīgu vidu. Ārprātīgais spidometrs. Neiespējamā diagnostika. Dažādās neizķeramās elektriskās sistēmas vaboles vecākiem citroniem. Citroen dīleris  Citroen dīleris  Citroen dīleris  Citroen dīleris 

 

 

Un neviena reāla argumenta, atvaino, bet tāds tipisks anti franču trollings...

 

Neiespējamā diagnostika- nekā neiespējama, līkročiem vnm savi argumenti kaut ko neizdarīt.

 

Nekustīgs stūres vidus- es stūri turu aiz malām, nekad nav traucējis C4 nekustīgais vidus.  Un jaunajos citronos ir klasiskais vidus, tā kā, atkal par vecām mašīnām te izsaka kaut kādus aizspriedumus, tas vidus bija euro ncap zvaigznēm, nu neattaisnojās, korejieši vispār tikai copy-paste visu.

 

VEHO- nu ir daži dīleri labāki par šo, bet šaubos, vai Domeniksa klienti ir lielākā sajūsmā.

 

Digi spidometrs tagad ir norma jebkurā jaunā auto, kas tur ārprātīgs????!!!!??!?!?!?!?!?!?!?!

 

 

 

Es nesaku, ka franču auto ir da best, vienkāršu uzsveru, ka vairums negatīvā trollinga ir no cilvēkiem, kuri nav īsti ne braukuši, ne redzējuši tos auto, a kur nu vēl tiem ir reāla ekspluatācijas prakse. Pašam bija C4 kādu brīdi, gan garantijas darbus paveica godam, gan visādi citādi auto nebija ne vainas, turklāt par savu cenu, ar tām ekstrām, kuras tur bija, neviens vācietis tuvu nestāvēja, tā kā, visi jau baigi biezi Latvijā, vizinās ar E38 un ko tur vēl ne, un jauniem frančiem skatās kā uz niecībām...

Labots - kappa
Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

 

 

Tieši Opelistiem pieder teiciens, ka eļļas patēriņš ir normāla lieta.

Nu nevajag tik pašpārliecināti liet čugunu! Ja Tev ir gadījies nodzīts lūznis, tad tā nevajag domāt par visiem - ir bijusi darīšana ar vairākiem Opeļiem.

Šobrid Vectra 2.0 DTI, kaut kur ~450 000 km - eļļa līdz maiņai nav jāuzlej. Nupat gāju apskati - atgāzes 1,5.

Ko teiksi?

Link to comment
Share on other sites

 

 

pavecie Renault ir īsti kapeicinieku auto - viss +- pa lēto un ir maināms, remontējams un diagnosticējams

Man kaut kā ir sanācis, ka "po žizņi" neieredzu 2 auto markas - Opel un Renault. Ok, ir vē 3-šā - BMW, bet to pēdējo citu iemeslu dēļ...

p.s. tas tā, tikai vakara pārdomas

Link to comment
Share on other sites

 

 

Varbūt kāds arī spēs argumentēt, kāpēc tā tiek nozākāti franču/itāļu auto?! Ar ko jams ir sliktāks par vw/ford/audi/škoda u.c.?

 

Ja kritisku aci paskaties, tad nākas brīnīties kā šie auto ir uzbūvēti... īpaši patīkams pasākums ir tad kad kaut kas ir jātaisa... tas nav lēti ne detaļu, ne darba ziņā, jo daudz kas labojas čerež žopu. vājākais visā pasākumā ir elektronika - auto vispār reti un īslaicīgi darbojas viss. konkrēti varu teikt par Citroen C4, bija pašam lietošanā un pats arī jājos... lūznis ne mašīna... ērtums 0, kvalitāte -6, pārdošanas iespējas 0... vienīgi dzinēji ir o. k., pie nosacījuma, ja nelago elektronika.

Link to comment
Share on other sites

Franču auto ir problēmas ar elektriku un servisu kurš to nevar atrisināt. Kopumā pērkam Fiestu vai Corsu .... Šiem auto nav izteiktu problēmu ir normāla pasīva drošība .... normāls vidusmēra transporta līdzekli par normālu cenu. Franču auto atstājam entuziastiem un uzņemumiem , kuriem vajag jaunu auto par maksimāli zemu cenu . 

Link to comment
Share on other sites

Zinu vienu entuziastu no mana gala, kurš ar citroniem jājas no 1996. g.

Pašam kādi 3 ir. Sievas nav. :D

Link to comment
Share on other sites

Ko nu pljutat tiem 3im auto nav nekads sakars varteikt ar franciem, tik cik vien nopirkusi dizainu no toyotas un bisku uztaisijusi facelifu katrs savadaku, labas masinas visas 3is tehniskaa zinja...

TACU... esi tada kaut apsedies ieksha? Super mazina, apdares materiali vienkārši kriminali leti, ekstras nekadas, avarija ari es ar tadu negribetu  but, paterina zina/apdrosinasana/nodokli gandriz identisks ir kaut vai Honda Jazz kas vismaz normala lieluma ir ieksha prieks maz-auto.

 

 


nezinu ka tev ar budzetu bet ja beibei vajag tad ari fiat 500 ir tiesam ok masina, samera ietilpiba ieksha, diezgan kvalitativa ari ieksha pec skata, un nebus katru reizi jabut sajutai ka iekap 1960 gada autobusaa atdzita no vacijas ar 1,000,000km nobraukumu kur tam notiti vel paris miljoni km  un bonusa jaasezh uz koka keblisha - sajuta ko iegusi no Aygo

Labots - kmna
Link to comment
Share on other sites

 

 

ari fiat 500 ir tiesam ok masina

Nu vispār jau tas ir jauns modelis, cilvēks tak lētu auto meklēja... 

Link to comment
Share on other sites

Puikas, Jūs lasāt? Autors jau autiņu iegādājās, nav vairs jēgas savas lamatas smērēt!   :)

 

 

EDIT: Sorry veči, pats lasīt nemāku! Divas mazauto tēmas reize!

Labots - jema
Link to comment
Share on other sites

Principā par finansēm, negribas atdot par auto vairāk kā 3k. Protams pavilkt var vairāk, bet īsti neredzu jēgu likt piķi iekšā vairāk par auto, kurš 80% laika tikai stāvēs pie mājas un rūsēs :)

 

Pirms tam bija Meriva 12 gadus veca, problēmu no stāvēšanas vairāk kā vajag. Skatoties uz mazauto un to ka tas tiks kustināts reti, pa to naudu 3+k var dabūt 10-12gada mazauto. Ikdienā ir ar ko pārvietoties.

 

Max gads uz ko skatos ir 2008, bet ļoti pētot virsbūves mīlestību pret ruslanu.

 

FIAT 500 arī bija sarakstā, bet cena ir gandrīz dubūltā.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...