Jump to content

Lietots auto lidz 3K eur.


Wheeler
 Share

Recommended Posts

Pirms pāris mēnešiem noliku tiesības, varu beidzot sākt rullēt pa mūsu ceļiem, no mašīnām sajēga visai maza, tādēļ varbūt kāds spēs izlīdzēt ar padomu pirmā auto iegādei ?

 

Cena, nu tā, ap ~ 3K eur. ( Saprotu, ka tajā cenā neko BAIGU nevar dabūt, bet pirmajam auto īsti vairāk tērēt nevēlos. )

Manuāls

Ietilpīga, tā lai var bērnu ratus ielikt, bet ne obligāti universāls

Benzīns

Ne BMW.

 

Pagaidām pēc dažādiem rakstiem un dzirdētajiem nostāstiem sliecos uz Volvo S60 2001-2003 gads.

Aptuveni šādu :

 

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/s60/mjhmg.html

 

 

Kādas jūsu domas par manu izvēli, varbūt tajā cenā var atrast ko prātīgāku ? Šī konkrētā modeļa +/- ?

 

 

Paldies jau laikus.

Link to comment
Share on other sites

intervall

Volvo jau skaists, bet jāskatās no 2003, savādāk šiem ir problēmas ar droselēm, sanāk lieli izdevumi, mašīna jauka, braukt patīkami, dinamiska, bet tai ir liels stūres pagrieziena rādiuss.

Pašam bija, mazās stajankās, bieži beidzās pacietība.

Šie arī normāli ēd topku, pašam sākumā vajadzēja maz braukt, bet tad pienāca laiks, kad to vajadzēja sākt darīt biežāk un sāka sist pa kabatu.

Ja vēl smaga kāja, tad vispār čau.

Edīte:

Ļoti labs variants būtu Peugeot 407 sw no 2004. Tikai, ka ar benzīna dzinēju to ir ļoti maz.

Labots - intervall
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kādas ir būtiskākās atšķirības starp S60 un S80 ? Īpaši tā vieta aizmugurē nav nepieciešama. Kam būtu jāpievērs pastiprināta uzmanība pie pirkšanas ? Uz kādu servisu vilkt auto pirms pirkuma ir vērts ?

Link to comment
Share on other sites

Ja Volvo tad skaties S80, dīvāns uz riteņiem, bet pirms pirkšanas obligāta pārbaude pie kāda no Dīleriem, mašīna ļoti laba, bet ja būs nojāta, tā ir ļoti liela sāpe. Manai bija pāri 350K par LV ceļiem, kad laikam uz šrotu aizgāja.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

BMW ir ļoti labi auto. 

 

Bet ja volvo tad volvo, imo tur pofig kādu pērc - galvenais ne S40/V40/V50 un ne zviedru taksi...

Link to comment
Share on other sites

Sedanā ratus taisies likt arī salonā? Ja esi minējis, ka nav obligāti universālis..?

Manuprāt, jāņem universālis, lai mazāk problēmu tos ratus dabūt iekšā. Pluss bez ratiem var salikt arī citas mantas.

 

Kurš modelis labāks: Audi A4 (A6), VW Passat, Škoda Octavia u.c., to grūti pateikt.

Braucu ar A4 un sūdzību nav.

Link to comment
Share on other sites

Dažos Sedanos ir daudz vairāk vietas bagāžniekā nekā dažos universāļos. Piemēram S80 bagāžniekā mierīgi ielien rati ar visu kulbu. 

Link to comment
Share on other sites

Hondā civic 5D, gan 2005, gan 2008 gada modelī lien rati aizmugurē (nu OK, saliktā veidā).

Motori 1.6 (2005) vai 1.8(2008), ņipri un diezgan taupīgi  (ārpus pilsētas var ielikties 6Litros, pilsēta 7/8/9L/100).

Labots - M@R$$
Link to comment
Share on other sites

Manā  vecajā Omegā vēl pat vieta citām mantām palika pāri. E39 touringa bagāžnieks ir daudz mazāks kā Omegas sedanam. Daudz kas gan arī atkarīgs no ratiem. 

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Nav tā, ka obligāti vēlos VOLVO, tiek skaīti arīciti varianti. Viens no variantiem vēl ir Audi avant a4 universaals, ~ 2001 gada, manuaals, benziins. Tik manaa budzetaa ierakstaas ar diezgan baisiem nobraukumiem .. K avariants vēl ir astra, bet nu tas plastmasas salons ...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Dažos Sedanos ir daudz vairāk vietas bagāžniekā nekā dažos universāļos. Piemēram S80 bagāžniekā mierīgi ielien rati ar visu kulbu.

 

Šo nezināju, nebija iespējas izmēģināt.

Link to comment
Share on other sites

Astra un volvo vai audi ir divas dažādas planētas apdares kvalitātes ziņā. Pat Omega bija grabulis. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ieteiktu nesvaidīties ar naudu un meklēt auto zemākās cenu kategorijās

 

Katik nesanāk paņēmt ko lētāku un tajos 1-2 gados iegrūst remontos to starpību cik būtu paņemot dārgāku braucamo ..

Tas mani vairāk uztrauc ..

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Vito Ventura

Vai arī paņemt par 3k un tad vēl iegrūst kaudzi, lai nebūtu bail braukt. Labāk tomēr pirkt lētāku, bet tad par atlikušo uzcelt līdz labam stāvoklim un nemīzt, ka kaut kas varētu nobrukt.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Es ieteiktu mazāk lūrēt uz gadu, vairāk uz stāvokli. Tas ir veids kā ietaupīt. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Gan "dārgākā" auto, gan tajā vecajā nāksies grūst iekšā naudu. Lietots auto ir lietots auto. 12 gadi ir tā robeža, kad sāk lūzt viss pēc kārtas, kam resurss ir izbeidzies. Pavisam veciem eksemplāriem bēdu ieleja ir rūsa, bet citādi izmaksas būs līdzīgas (ja nenopirksi lamatu), jo no viena gala ritošā būs jau nomainīta.

 

Savu pirmo autiņu nopirku pa 1300Ls, 5 gados pēc tam remontos iztērēju vairāk kā to pašu summu, ja nebūtu iekļuvis avārijā, ko pēc tam notirgoju pa ~400Ls. Nemaz nenožēloju, ka nenopirku dārgāku. Nākamais auto bija normāls par normālām summām, kur arī remontos arī summas iet ar lielākiem cipariem.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

 

 

Audi 80, passat?  

 

Da vienalga, galvenais dabūt pārsimts postus.

Link to comment
Share on other sites

Patērētājs85
Astra un volvo vai audi ir divas dažādas planētas apdares kvalitātes ziņā.

 paskatos uz bildi http://images47.fotosik.pl/1268/fe54c8adc72738dfgen.jpg un nevaru saprast vai panelis, pogas, vent izejas utt.. ir no citiem materiāliem?. durvis  - plastmasa un audums. Čota man brilles vajag? ja vienīgi stoikas apdare ir no auduma, bet neticas. Viss kas ir - ir uz klipšiem fiksēts vai skrūvēm - kādai mašīnai tanī cenu kategorijā ir savādāk? paskaidro!!? kur ir tā kvalitāte? tika testēta plastmasa kādu spiedienu/triecienu iztur? kādam tas interesē?

Labots - Patērētājs85
Link to comment
Share on other sites

Sākās ... Opelisti atkal psiho :D

 

Astras panelis, diezgan sausmiigi un leeti

 

astra_h_salon.jpg

Labots - Wheeler
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Patērētājs85

Sorry vecīt, tev pat tāds nesanāk. Pusnokautu dīzeli,, kurā tulīt būs jāiemet pāris simti var sakasīt un TIEŠI AR TĀDU entry lvl PANELI.

nu baigā tur atšķirība no toyota avensis 2003-2009 entry lvl.

 

Skaidrs man ir tas - ja pelēks tonis - lēta plastmasa. Ja nopūš to melnu vai aplīmē - oh - kāda konfekte. Diezvai tev ir alumīnija vai kāda cita materiāla korpusa laptops - bet gan lēta plastmasa, bet vai ar to viņš ir sliktāks?!

 

reku normālākas komplektācijas astras H paneļi:

http://opelastrah.com/facelift/opel_astra_h_facelift4.jpg
http://www.autocentrum.pl/gallery/raporty_z_jazd/1048562824/pelny-panel-przedni.jpg

ko tagad lielās supernovas teiks?

Labots - Patērētājs85
Link to comment
Share on other sites

Venam māte, otram meita.

Opeļu paneļiem nav ne vainas- galvenais lai ruslans nav iecirties apakšā.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Da vienalga, galvenais dabūt pārsimts postus.

zelta citāts, tas šeit uz visiem attiektos :sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

opeli tā plastmasa ir nokrāsota spīdīgi, izskatās maksimāli lēti un atbaidoši, audi viņas ir mazliet gumijotas un matētas, mazliet estētiskāks izskats.

Link to comment
Share on other sites

 

 

E39 touringa bagāžnieks ir daudz mazāks kā Omegas sedanam

Grūti iedomāties.

 

1024px-Opel_Omega_II_2.2i_Facelift_rear_

1024px-BMW_E39_Touring_rear_20081125.jpg

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

2001 gada, manuaals, benziins. Tik manaa budzetaa ierakstaas ar diezgan baisiem nobraukumiem ..

Normāls nobraukums eiropā ir  plus mīnus vismaz 20k gadā tātad 2001 gada autinjam reālais nobraukums ir ap 280tk, nerunāsim par unversāļiem tiem mēdz būt lielāks, dīzeļiem ap un virs  40tk gadā. Ja protams ir orģinālā servisa grāmatiņa tat var ko precīzāk izzīlēt.

protams katram sava gaume, man jaunais astras panelis arī ne visai pat 99-2003 bija labāks. Par astru 1999gada  runājot man nekas negrab.

Link to comment
Share on other sites

Paprasi, ko sieva vēlētos. Tad, ja sanāks iegrābties, būs ko vainot.


Nu ja bez jokiem, tad domā jau uz kuru servisu dzīsi pirms pirkšanas pārbaudīt. Jebkura mašīna var būt gan labā, gan sliktā stāvoklī.

Mans necilais ieteikums: volvo dīzelis ar atliktiem 500e neparedzētiem izdevumiem.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Jep, iepriekš bij omega kā bildē,  tagad e39 feislifts. Ja ņem vērā vietu zem loga līnijas Omegas bagāžnieks subjektīvi šķiet 2x lielāks. Vēlāk paskatīšos objektīvos litrus. 


Jep, un labāk vecāks s80 nekā jaunāks s60. Jo vairāk vietas un sīči mazāk nospārdīs priekšējos beņķus. Un lielāka iespēja ka būs braucis mācītājs penzonārs :D

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...