Jump to content

Balagāns par autobraucēju kultūru


martinno
 Share

Recommended Posts

Dzīvojamā zonā ir novērota braukšanas stila korelācija starp braucējiem, kam ir sīči un pārējiem... :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

kā pārējiem ceļu satiksmes dalībniekiem šādus indivīdus izmācīt?

 

Reizēm šie "pārmācītāji" ir daudz bīstamāki par tiem "skrējējiem".

Neesi tu CP lai kādu sodītu vai paŗmāčitu. No otras puses, ja jau esi tāds paŗmāčitājs, tad apstādini un iedod pa degunu un paskaidro kāpeč.

 

Pašam ir nācies saskarties ar to, ka apdzen un cilvēks sāk spiest grīdā, nelaist garām.

Tātad, es apdzenu ka'du kas brauc uz 90kmh, izraisot ļoti ļoti niecīgu bīstamību, taču šāds kadrs ar nelaisānu garām šo bīstamību paaugstina daudz, daudz reizes vairāk.

Kurš tad īsti būtu jāpārmāca ?!

 

 

Pa reizei var redzēt tādus kas brauc atļautā ātrumā, bet bīstamības no viņiem birst viena pēc otras.

Takā neuzņemies šo soģa lomu, ka tik nesanāk, ka pats radi vēl lielāku bīstamību uz ceļa.

 

Un pašreiz saruna ir ļoti vispārināta. Nevar saprast vai runa ir par tiem, kas apdzenot uz šosejas uzspiež 115km/h vai tie, kas apdzenot brauc otram purnā ar domu, ja nepavāksies nost uz nomali, tad būs kontakts.

 

Esmu vairāk kārt veicis audzinoša rakstura pārrunas ar vadītājiem kas ir bijuši ļoti nekaunīgi un bīstami.  Reiz man ir iebāzuši purnā stobru - es ļoti ātri aizmirsu visas savas pretenzijas un nebija ne mazākās vēlmes noskaidrot vai tā bija gāzes vai kaujas pistole. :sarkasms:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

nupat pie Olimpijas brauc džips pa 1. joslu, priekšā motociklists piebrauc no blakus joslas, nobremzē tieši priekšā, parāda vidējo pirkstu, aizbrauc tālāk. Satikās divi malači - par laimi, uz dažām sekundēm, nevis uz tusiņu pie trijstūra līdz ātrās palīdzības atbraukšanai.

Reizi pa reizei redzams, kā motociklisti lien starp joslām un bremzē priekšā auto, kas šamos nav palaiduši, mēģinot no pakauša uzminēt mocistu nākamo manevru.

 

Pārāk maz motociklistus notriec, acīmredzot, tāpēc tādā veidā izklaidējas.. 

Labots - usver
Link to comment
Share on other sites

usver tu jau sāc izklausīties pēc kaut kā slikta.

 

Teju vai dekādi pārvietojos ar motociklu. Ar auto nedaudz ilgāk. Kļūdās visi ! Tas ir saprotams, jebkurš var nepamanīt utt.

Par to jau sen necepos. Cepties mēdzu tikai par tiem, kam ritīgi stāstiu plēš tas, ka tu lēnām izbrauc starp joslām. Vot speciāli jāpiegriež priekšā, vai speciāli jākantē nost braucot. Par laimi tādu ir diezgan maz un diezgan reti.

Protams, ka ir skaidrošanaš, ja kāds nekaunīgi tev brauc virsū, jo viņam džips un tu ar moci vienkārši vari papist malā.

 

Tāpat, kā foruma biedri neatbildi par visiem auto braucējiem un visiem datorlietotājiem, tad es neatbildu par visiem motociklisitem un visiem autovadītājiem un nesāksim vispārināt. ;)

 

Protams, ka ar moci bremzēt auto nav tas prātīgākais, bet nu gadās un dara jau visādi... Par paŗējo - parasti jau nezinam ka'da priekšpeļe viņiem ir bijusi 5 kvartālus atpakaļ.

Labots - MIGs
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

kāpēc pēc kaut kā slikta? vienkārši auksts aprēķins - kājāmgājēji nelec 40km/h braucošām mašīnām priekšā (pārkāpjot noteikumus) lai "mācītu", bet ja mocis zem pakaļas, tad , acīmredzot, IDDQD uzreiz. Manuprāt, nepamatoti - Latvijā gan saudzē viens otru un nost speciāli nebrauc, bet aizskatīsies "mācāmais" spogulī, telefonā vai radio, un "mācītājs" savas muļķības dēļ būs slimnīcā. Ja vēl auto reģistrators mašīnai stiklā, tad pierādījums uzreiz arī galdā, kurš avārijas brīdī pārkāpa noteikumus un kurš ne.

 

Stulba riskēšana ar savu veselību un dzīvību, vārdu sakot - pat nepētot, kāpēc mocists tā vispār darīja. Ja ir nogriezts ceļš mocistam - nu pie luksofora 200m tālāk visi tāpat apstāsies, tad piebrauc priekšā, ja runāties gribas. Vismaz nenotrieks lielākā ātrumā.

Link to comment
Share on other sites

Pēc kaut kā slikta, jo izlasīju tava posta pēdējo tiekumu. Atvaino, ja tas bija domāts savādāk.

 

Nu tieši tā, ar moci stadināt auto var, tikai baigi riskanti. Bet ja asinis vārās tad var pieļaut daudz muļķības.

Link to comment
Share on other sites

marrtins

 

 

Reizēm šie "pārmācītāji" ir daudz bīstamāki par tiem "skrējējiem".

Un kā likums - lielākie mīzēji :sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

rapsis1990

Inspektor Caps Tu traks esi vai? Nezināji, ka ja neatbalsti ES politiku, dižpartiju Vienotība vai "bēglīšus", tad tev automātiski tiek piekārta birka - Krievu trollis. :(

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pārāk maz motociklistus notriec, acīmredzot, tāpēc tādā veidā izklaidējas.. 

 

 

Pēc kaut kā slikta, jo izlasīju tava posta pēdējo tiekumu. Atvaino, ja tas bija domāts savādāk.
 

 

pārāk maz lai šamie saprastu, ka tas vispār bīstami ir..

neliela ainiņa no nesenas sestdienas - Vanšu tilts, mocis (BMW), atkal nesadalīšana, atkal mocists nostopē joslu tur, kur visi uz 50km/h brauc (kas nebūt nav "lēni, starp joslām, kamēr visi stāv"). pēc tam lepni aizbrauc pa tukšo joslu. kaut kas tur tajās moča tiesībās ir tāds, kas nemirstību piedod un konfliktus liek meklēt..

Link to comment
Share on other sites

 

 

Inspektor Caps Tu traks esi vai? Nezināji, ka ja neatbalsti ES politiku, dižpartiju Vienotība vai "bēglīšus", tad tev automātiski tiek piekārta birka - Krievu trollis. :(
Без пуслитра несапратиси.
Link to comment
Share on other sites

LilKarums

Problēma ir tur ka liela daļa tevi apdzen un skatās kā uz idiotu ja tu brauc normāli ar +10-15km/h, tas nav normāli, nu galīgi.

Uz šosejām vispār darās kautkāds ārprāts, pēdejo divu nedēļu laikā biju līdz pērnavai un paņevežiem, nu katrs otrs auto kurš veic bīstamu/debīlu apdzīšanu ir ar LV nummuriem, nu pasakiet ka vēl nav šeit kāda sakritība.

Kā šo risināt īsti pat nezinu, jo kļūdās visi.

Link to comment
Share on other sites

marrtins

 

 

Uz šosejām vispār darās kautkāds ārprāts,

Uz šosejām vispār vidējais ātrums 70kmh. Sevišķi vasarā. Viena pīle priekšā uz 70 un vesels bars pīlēnu rindiņā blakus tā lai ne ūdens pile starpā nenotecētu. Un tā ik pa 5km, abos virzienos. Pilnīgs ārprāts, tik tiešām.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

marrtins

Tāpēc, ka dzinēji iedzen statistiku :)

Link to comment
Share on other sites

raivix95

Pēdējā laikā parādījusies vēl viena nelāga tendence, proti, apdzen un pēc pārsimts metriem nogriežas sānceļā. Tie ļautiņi laikam jau apdzen automātiski, pat nepiedomājot. Tikai kāda velna pēc?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ļoti aktuāla tēma 5-os no rīta - hoķa apspriešana ievilkās?. :D

Aktualitātei nav nozīmes laikam, ne hoķim un nē, nedzeru.

 

 

 

Reizēm šie "pārmācītāji" ir daudz bīstamāki par tiem "skrējējiem". Neesi tu CP lai kādu sodītu vai paŗmāčitu. No otras puses, ja jau esi tāds paŗmāčitājs, tad apstādini un iedod pa degunu un paskaidro kāpeč. Pašam ir nācies saskarties ar to, ka apdzen un cilvēks sāk spiest grīdā, nelaist garām. Tātad, es apdzenu ka'du kas brauc uz 90kmh, izraisot ļoti ļoti niecīgu bīstamību, taču šāds kadrs ar nelaisānu garām šo bīstamību paaugstina daudz, daudz reizes vairāk. Kurš tad īsti būtu jāpārmāca ?!

Pēc kopteksta var secināt, ka pašam patīk nesties. Runa iet par šoseju, kad pats brauc 100 un vairāk, bet tevi dzen visi pēc kārtas, rodas jautājums, vai nu spidometra vaina, vai cilvēku, lai gan gps rāda to pašu.

Ja iet runa par to, kad dzen kādu, kas jau brauc virs atļautā, un nelaiž garām skrējēju, kurš vainīgs? Gan jau abi, bet skrējējs izprovocē, kad dzen neatļautās vietās kā šumis.

Esmu pats šādi izāzēts, kad dzinu vienu mersi atļautā pārredzamā vietā, kas brauca uz 80, nelaida garām pat uz 140, nācās līst atpakaļ, negribējās mirt.

Bet sapratu domas, jāliekas mierā, jo cik novērots, skrējēju uz ceļa daudz, un tie kas saka, lai nomierinās, paši visticamāk ir sirdī šumaheri ar neizslimotu slimību.

Varu iedomāties, kā tie pārējie, kas brauc lēnāk, nereāli traucē, esmu to izbaudījis, kad bija jāved cilvēks uz slimnīcu, tomēr kāds attaisnojums ir citiem, pieļauju ka nekāds.


 

 

Pēdējā laikā parādījusies vēl viena nelāga tendence, proti, apdzen un pēc pārsimts metriem nogriežas sānceļā. Tie ļautiņi laikam jau apdzen automātiski, pat nepiedomājot. Tikai kāda velna pēc?

Tieši tas pats, nesen tieši to novēroju, aiziet garām divi, pēc 1-2km iegriežas sānceļā viens, otrs staķikā hotdogu rīt, un kāda velna pēc bija jādzen un tad mani jābremzē? Tiesība dala visādiem idiotiem.

Link to comment
Share on other sites

marrtins

kas jau brauc virs atļautā, un nelaiž garām skrējēju, kurš vainīgs?

Abi vainīgi, bet nelaidējs ir d a u n i s. Ir šādi nelaidēji (es pat nepaspēju pārkāpt ātrumu, tikkamēr kamēr nesāka nelaist) nostādināti malā un tad nabaga apbižotais ar kaucošām atpakaļagaitā un prom. Pat galvu nepabāza pa logu.

 

Tieši tas pats, nesen tieši to novēroju, aiziet garām divi, pēc 1-2km iegriežas sānceļā viens, otrs staķikā hotdogu rīt, un kāda velna pēc bija jādzen un tad mani jābremzē?

Tie divi arī d a u ņ i, pie nosacījuma, ka tu turpināji kruīzēt tādā pašā ātrumā, kā pie apdzīšanas, nevis iesēdies astē.

 

p.s.

kas tā par debīlu moderēšanu??

Labots - marrtins
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tie divi arī d a u ņ i, pie nosacījuma, ka tu turpināji kruīzēt tādā pašā ātrumā, kā pie apdzīšanas, nevis iesēdies astē.

Kāpēc vienmēr jācenšas pagriezt visu otrādi. Loģiski, ka kruīzēju uz 100 nemainīgi, jo ārpusapdzīvota vieta.

Starpcitu, kas tur īsti tagad ir ar videoreģistratoriem. Jāreģistrē, cik maksā?

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Kur es ko cenšos apgriezt otrādi??

Jā, jāreģistrē, ~30Eur, laikam.

Link to comment
Share on other sites

marrtins

nav jāreģistrē.

Ja video tur sev mājās, tad nav. Bet tad kāda vispār jēga no viņa? Labots - marrtins
Link to comment
Share on other sites

versatile

Svētdien vakarā pa Vidzemes šoseju braucu iekšā Rīgā, plūsma tā uz 110-120 līdz pat Berģu kalnam. Tas normāli?

I tāpat atradās indivīdi audāros, kas spiež nost pie 110 (pirmā josla pilna), 120, 130 - tur atradās kur ielīst, palaidu to labs cilvēku, aizvilka ar kādiem 140-150. Rīgā pāris mašīnās tālāk pie luksofora...

Link to comment
Share on other sites

Ja video tur sev mājās, tad nav. Bet tad kāda vispār jēga no viņa?

Sanāk, jāmaksā 28€ vienreizēja maksa, pieteikuma lapās nekur nav atrunāta pati ierīce, ar ko tad var pārkāpt datu inspekcijas noteikumus. Sanāk, nav nozīmes ar ko filmējam, ja kādam nepatiks, pasūdzēsies un sodīs tevi administratīvi. Bet ja esi reģistrējis, piekritis visiem punotiem, kāds pasūdzēsies, ka ir redzams video, tevi tā pat var sodīt, jo neesi ievērojis attiecīgos punktus, par ko parakstījies. Respektīvi, nav jēgas reģistrēt.

To jānosauc savādāk, nodeva valstij par to, ka tā man atļauj filmēt.

Un tā pat, visu ar video darīt nedrīkstu.

Ja pa šo laiku nodevu samaksājuši vien desmiti cilvēku, kā tad sanāk ar apsardzes privātu ub juridisku personu video.

Labots - Robs
Link to comment
Share on other sites

marrtins

Par ko tieši var sodīt, ja ir piereģistrēts aparāts?

Vienīgais d_a_u_n_i_s_m_s ir, ka tiesa var tevi pasūtīt uz dzimumlocekļa ar visu tavu video un reģistrēto aparātu - zinies, redzies, ir jāsaprot, bet šī lieta jau ir atrisināta bez tavas klātbūtnes :sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs
Ja video tur sev mājās, tad nav. Bet tad kāda vispār jēga no viņa?

Arī tad ja reģistrē, video var turēt tikai sev mājās.

Reģistrējot ir jāpiekrīt kaudzei smagi tupu noteikumu.

Nereģistrējot pat ir grūtāk pierādīt, ka tieši tu ieliki youtūbē kārtējo Šumaheri-nervenieku-hotdogrijēju-sportatērpucienītāju.

 

Nu bet kas attiecas uz "nelaišanu" - abi ir vainīgi, bet "nelaidēju" būtu jānoslīcina ceļmalas grāvī, jo tādam nervus vairs nevar izārstēt. Sekas tādai nelaišanai var skart pašu nelaidēju, nelaižamo un pretīmbraucošo, kas ne tuvu nav vainīgs, ka piedzimis vienā valstī ar dažiem hiperambicioziem idiotiem.

Man viens tāds "nepalaistais" bija pietēmējis purns-purnā un spēcīgu dzēšanos limitēja fūra, kurai, ibio, bija jābrauc ļoti tuvu aiz manis. 

Vispār, mūsu braucēju kultūra ir tik smaga, ka par to pat negribas runāt.

Nu un tos, kas cenšas par katru cenu apdzīt (kā nožēlojamie poļu lauķi) būtu jānoķer, jānodzen malā un jāatspārda, jo kamēr cilvēki tā nedarīs, nekas nemainīsies - menti kā stāvēja "naudas vietās" tā stāvēs un bez patrulēšanas, šo te aunu nesodamības apziņa paliks, kā bijusi.  

 

 

 

Vienīgais d_a_u_n_i_s_m_s ir, ka tiesa var tevi pasūtīt uz dzimumlocekļa ar visu tavu video un reģistrēto aparātu

Tā jau ir tā problēma - vienīgais, ko reģistrācija dod ir 28Eur nejēdzīga dienesta pastāvēšanai. 

Labots - Bruketajs
Link to comment
Share on other sites

ja miskastes īpašnieks būtu novietojis avārijas trijstūri, iespējams no sadursmes varētu izvairīties, jo autobuss būtu spiests pārkārtoties laicīgāk.

 

bet pie mums jau poh, miskaste nosprāgst 2. joslā, pie dibenss, varbūt kāds ieliks pakaļā un nebūs jālabo, dabūs piķi un varēs paņemt citu hlamu vietā.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

MartiniB

.. spēcīgu dzēšanos limitēja fūra, kurai, ibio, bija jābrauc ļoti tuvu aiz manis. 

 

kauns naff lieliities, ka pat fuuru aiz sevis pieturi :)

 

 

plūsma tā uz 110-120

 

ja skaties peec mashiinas spidometra, tad visdriizaak nekaa kriminaala te naff, dziivee buus vien 100-105

 

jaa, bez noteikumien iestaatos kaartiiga anarhiha,

bet visi noteikumi ir rakstiiti ar 30-40% pielaidi uz dazhaadiem faktoriem

1. lai buutu pusliidz droshi arii sliktos laika apstaakljos

2. dazhaadu temperimentu cilveeki un auto arii

3. dazhaadaa tehniskaa staavoklii esoshi auto un arii cilveeki

4. lai videeji aritmeetiskaa blondiine runaajot pa telefonu nevareetu savaariit paaraak lielus suu...

 

noteikumi ir jaazin, bet jaabrauc ir peec apstaakljiem!!!

braucot +10-15% vadiitaajs buus krietni uzmaniigaaks par "pensi"(vai Bruketaju :)) kas ripina uz 89 peec spidometra

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tu zini cik ilgi viņš tur stāvēja? Varbūt tikko bija apstājies.... Un varbūt labi, ka nebija paspējis izkāpt un sākt ķimerēties pa bagāžnieku - tad būtu līķis vai vēl viens invalīds....

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

izskatās ka abu miskastu īpašnieki nesteidzīgi pīpē un par drošību poh.

Link to comment
Share on other sites

plūsma tā uz 110-120
dziivee buus vien 100-105

 

Ūja ūja, kur ta tev tāda šķirba? 120=105!!!

Man spidometrā pie 95-96 GPS rāda 90km/h. Riepas par vienu izmēru mazākas (70 vietā ir 65), tur puse jau šķirbas nost. Sanāk, reāli no īstā ātruma tikai 3km/h atšķirība.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

 

 

braucot +10-15% vadiitaajs buus krietni uzmaniigaaks par "pensi"(vai Bruketaju :)) kas ripina uz 89 peec spidometra

 

ir šim apgalvojumam kaut kādi fakti pamatā, vai vienkārši paša subjektīvais viedoklis?

nez kāpēc vairums vadītāju, kad šos aptur policija par ātruma pārsniegšanu saka, ka nepamanīja, ka pedālis jau tik stipri piespiedies. tātad, kā reiz neuzmanība pie vainas.

Link to comment
Share on other sites

MartiniB

nu gan kaa no plaukta noveelushies :)

jo lielaax aatrums, jo vairaak melo

 

auto spidometrs driikst legaali melot liidz 10%, bet tikai uz lielaako pusi.

eiropas razhotaaju mashiinaam parasti nepaarsniedz 5%

 

viens no aspektiem ir tas, ka var kaads uzmonteet lielaakus ripuljus kaa pienaaktos,

bet protams primaari lai aatraak garantijas kilometraazha tiktu sasniegta

Labots - MartiniB
Link to comment
Share on other sites

tieši tā ..un parasti tā arī ir, ka pie lielāka ātruma , tā klūda ir lielāka... domāju, ka mūsdienās varētu to "precizēt"...bet varbūt ,ka nevajag....

Link to comment
Share on other sites

takš pēc tā video redzams, ka vadītājs  pilnīgs auns, bez pagriezieniem, nenovērtējot situāciju palīda garām....skrien kā vējš un atduras kā miets...šitos, kam autobusi traucē tikai tā var pārmācīt....būtu piebremzējis, palaidis busu - nebūtu problēmas...


bija tak vēl video kur tāds pats ielika  policijas busam pakaļā uz dienvidnieka mētājoties pa joslām. VAi vēl šamiem hīts ielien priekšā un tad samīžas no fotoradara un liek pa nažiem.

Link to comment
Share on other sites

 

 

pie lielāka ātruma , tā klūda ir lielāka... domāju, ka mūsdienās varētu to "precizēt"

Tā ir. Man ar CRV pie 120, GPS jau rāda 110. Sanāk ~6% nost jārēķina, jo riepas -3, spidometrs -7.

Link to comment
Share on other sites

 

 

ir šim apgalvojumam kaut kādi fakti pamatā, vai vienkārši paša subjektīvais viedoklis?

 

Vispār jau friči šo lietoja kā argumentu, kāpēc ierobežojumu nav, kad ES institūcijas pirms pāris gadiem jamajiem brauca virsū. Tjip, ja Tu brauc kruizā ar saviem 90 (110, 130), tad zaudē modrību un lielāki riski, nekā ja brauc ar mainīgu ātrumu un koncentrējies uz ceļu.

 

P.S. Nesen man fāterlandē veči stāstīja, ka pa bāņiem vidējais ātrums samazinājies, ne tikai tāpēc, ka samērā daudz remonti tiek veikti, bet arī degvielas cenas pieaugums dabiski veicinot ātruma samazināšanos. :) Tā varētu būt, jo pagājušziem, kad braucu ar pajaunu nomas Mondeo pa bāni, tad pie 100 km/h bij ~6,5l/100 un pie 190km/h - 14-15l/100km (vismaz tā rādīja panelī tekošo patēriņu. 

Link to comment
Share on other sites

Mondeo pa bāni, tad pie 100 km/h bij ~6,5l/100

Dīzelis?

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...