Jump to content

Kāzuss ar autoskolu


Recommended Posts

Sveiki! Īss situācijas apraksts: šovasar biju nolēmis beidzot nolikt tiesības. Pieteicos savas mazpilsētas autoskolā, godīgi (no zvana līdz zvanam) nosēdēju teorijas apmācības stundās, bet pašu teorijas eksāmenu likt neaizgāju, jo tieši tajā laikā bija jābrauc uz mūzikas festivālu. Kad no festivāla atgriezos, autoskolas pasniedzēja (kas skaitās arī autoskolas vienīgā īpašniece) jau bija devusies labākos medību laukos, un līdz ar to, šī autoskola (IK "Borgs") nekādos reģistros vairs nefigurē.

Jautājums ir, lūk, par ko : vai šīs manas atsēdētās stundas kaut kur eksistē? :) Pasniedzējai tiku manījis kaut kādu stundu uzskaites žurnālu, bet tas, šķiet, nav oficiāls dokuments?

Man nebūtu problēmu vēlreiz samaksāt par teorijas apmācību citā autoskolā, bet es nepavisam nevēlos vēlreiz atsēdēt bezjēdzīgas 160 (vai cik tur) stundas .

Pirms jautāt šeit, biju iegriezies CSDD, bet tur kaut kāda krievuška tikai noplātīja rokas un pasūtīja mani trīs direkcijas tālāk.

Tagad man galīgi nav ne jausmas, kurā virzienā rakt, un kā man tālāk būt. Iespējams, kādam ir gadījies līdzīgi, un viņš varēs man palīdzēt.

Paldies.

 

Link to comment
Share on other sites

Mjā, gadījums skumjš.

Neticu, ka nav nekur kaut kāda informācija, gan jau viss ir piefiksēts. Tik vajag cītīgāk pameklēt.

Nedomāju, ka tas ir kas ārkārtējs. Ļaudis mirst, tā ir ikdienišķa parādība. Nav jau autoskola vienīgais, kur var sanākt aizķeršanās dēļ īpašnieka nāves. Gan jau kaut kā tādi gadījumi tiek risināti. Tā es domāju.

Link to comment
Share on other sites

senleja, tur vēsturiskajā nosaukumā vīrietis īpašnieks. Vīrietis īpašnieks varbūt nomira 2005. gadā, pasākumu mantoja sieviete, tad tā nomira (ak, šausmas, kāda iestāde), bet biedrs Nain palika viens pret vienu ar situāciju.

Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

 

 

līdz ar to, šī autoskola (IK "Borgs") nekādos reģistros vairs nefigurē.

Muļķības.

Arī tavas stundas figurē, ja viss maksāts oficiāli. Skola deva čekus, pati skola tādā gadījumā atskaitījās kādam, tur arī meklē galus.

Ja neko nezina, tad poh, kā pats teici, samaksā vēlreiz, atsēdi tās stundas, nebrauc uz festivāliem un nokārto.

Pluss tāds, ka uzzini morāli par valsti, kurā audz un centies būt godīgs.

Link to comment
Share on other sites

atkarigais

Man bija līdzīga situācija - biju jau nolicis skolas braukšanas eksāmenu un bija palicis teorijas, bet pēc augstskolas eksāmeniem autoskola bija beigusies.

Es biju slinks kaut ko meklēt un izgāju par jaunu citā.

Tagad man tā liekas, ka autoskolas savus mācekļus reģistrē iekš csdd, lai samazinātu iespējamību, ka kādu pieraksta nahaļavu, jo jebkurā nodarbībā var pārbaudīt savu sarakstu ar klātesošajiem un žurnāla ierakstu.

Link to comment
Share on other sites

Īstenībā ir baigais stulbums, ka jāatsēž tās teorijas stundas. Pirms 11 gadiem, kad es liku tiesības netika prasīts lai atsēž. Samaksāju par teoriju un tad kopā ar grupu noliku skolas eksāmenu, Sagatavojos pats - izlasīju satiksmes noteikumus un paklikšķināju testu csdd lapā. 

 

Un vispār - nesaprotu kāpēc lv autoskola ir obligāta, piemēram iekš usa ej un kārto eksāmenus - kā esi viņiem gatavojies - nevienu neinteresē.

Link to comment
Share on other sites

sharklasers

 

 

Un vispār - nesaprotu kāpēc lv autoskola ir obligāta

 

Kā kāpēc, protams, ka tā ir, nelietīgās valdības, izgudrota shēma, lai atbrīvotu proletariātu no viņu sūri grūti pelnītajiem grašiem, vai ne, @NeticuNevienam

Link to comment
Share on other sites

Pat pēc visām skolām uz ceļiem darās ārprāts! Ja viņu nebūtu, būtu - piz_dec!

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Jema, ne jau autoskolas teorijas nodarbībās iemāca uzvesties uz ceļa! Un galu galā csdd eksāmeni ir tam paredzēti, lai uz ceļa laistu tikai tos, kas māk braukt!

Un ja kas, pie mums tiesību iegūšana ir vairākas reizes grūtāka, kā iekš Usa.

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

Tīri tehniski jau lielākā daļa māk braukt, bet galvenā problēma ir pelēkās vielas neesamība un to neizkontrolēs ne autoskolas, ne csdd. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

biju iegriezies CSDD, bet tur kaut kāda krievuška tikai noplātīja rokas un pasūtīja mani trīs direkcijas tālāk.

 

Mazpilsētas kāzuss. Uzraksti uz CSDD e-pastu par problēmu (ja gribi, vari pieminēt mazpilsētas darbinieci, kura Tevi pasūtīja) un domāju, ka Tev palīdzēs, vai vismaz ieteiks variantus kā rīkoties. Vari arī uzzvanīt.

 

Par autoskolām - labi, ka tādas vispār ir, jo bez tām būtu jemas rakstītais, bet diemžēl pēc būtības tur māca nevis braukt, bet nokārtot eksāmenu. Starpība ir milzīga. Iespējams, ka ir kāda autoskola, kur tā nav, bet cik pazīstu dažus instruktorus, tad tā arī ir, jo cilvēkiem uzstādījums ir : "maksājiu piķi, lai dabūtu tiesības, nevis iemācītos braukt un izprast CSN nianses".

Link to comment
Share on other sites

tāpēc ātrāk jāievieš autonomie auto, kuri brauks paši bez vadītāja iejaukšanās.

Link to comment
Share on other sites

 

 

tāpēc ātrāk jāievieš autonomie auto, kuri brauks paši bez vadītāja iejaukšanās.
Un kur tādi ir? 

Padalies, uzpīpēsim kopā!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

sharklasers

 

 

Pat pēc visām skolām uz ceļiem darās ārprāts!

 

Sīkāk par to ārprātu pakomentēt varētu palūgt?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Sīkāk par to ārprātu pakomentēt varētu palūgt?
Idiots pēc būtības, vai gribās būt asprātīgam? 
Link to comment
Share on other sites

 

 

Sīkāk par to ārprātu pakomentēt varētu palūgt?

 

Pretjautājumi. Vai Tu esi autovadītājs? Vai pārvietojies ikdienā Rīgā un pa lielajām šosejām? 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Un kur tādi ir?

 

tiešām neko neesi dzirdējis par Alphabet Inc. izstrādēm un testiem šajā jomā?

Link to comment
Share on other sites

sharklasers

 

 

Pretjautājumi. Vai Tu esi autovadītājs? Vai pārvietojies ikdienā Rīgā un pa lielajām šosejām?

Ikdienā jau daudzus gadus, piekam netikai ar auto bet arī ar moci.

Bet jautājums pavisam nopietns.

Tātad jautāju vēlreiz - kādas, jūsuprāt ir problēmas ar ceļu satiksmi Latvijā? šeit nav runa par ceļu seguma kvalitāti un policijas un fotoradaru izdarībām

Link to comment
Share on other sites

 

 

...kādas, jūsuprāt ir problēmas ar ceļu satiksmi Latvijā...
Tiešām jocīgs. Manuprāt, nemaz nevajag Rīgas ielas - pietiek vienu reizi izbraukt no Rīgas līdz Jūrmalai vai Jelgavai, lai redzētu visus iespējamos smadzeņu trūkuma variantus (ātrums, apdzīšanas, slaloms, par močiem vispār nerunāsim). Jā tā brauktu Vācijā (kaut vai Igaunijā) - visa alga tikai sodos aizietu.
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

kādas, jūsuprāt ir problēmas ar ceļu satiksmi Latvijā

 

Laikam jau ir svarīgi kā mēs attiecamies pret to, kas ir problēma. Pagriezienu nerādīšana, haotiska pārvietošanās pa joslām, riskanta apdzīšana nepārredzamās vietās un vēl daudz kas pieminams. Ikdienā jūtams, ka biežums palielinās. Tu tā kā neesi ar šīm lietām saskāries, vai vienkārši ķēmojies? 

Labots - Racer
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Īstenībā ir baigais stulbums, ka jāatsēž tās teorijas stundas. Pirms 11 gadiem, kad es liku tiesības netika prasīts lai atsēž. Samaksāju par teoriju un tad kopā ar grupu noliku skolas eksāmenu, Sagatavojos pats - izlasīju satiksmes noteikumus un paklikšķināju testu csdd lapā. Un vispār - nesaprotu kāpēc lv autoskola ir obligāta, piemēram iekš usa ej un kārto eksāmenus - kā esi viņiem gatavojies - nevienu neinteresē.

Tas nav nekāds stulbums, normālā autoskolā arī šo to iemāca. Citādi daži eksemplāri, kas tiesības ieguva +/- 90tajos pat atsevišķas zīmes nezin, piemēram 208., 209 (priekšroka pretim braucošajiem/priekšroka attiecībā pret pretim braucošajiem). Vai teiksim kas un kādos gadījumos drīkst braukt tur kur uzstādītas aizlieguma zīmes. Palasīt noteikumus un paklikšķināt testu tā nav mācīšanās. Vēl smieklīgāk ir, kad tādi mēģina CP pārliecināt, ka viņiem kādā situācijā ir taisnība un brīnās kas tie tādi par jauniem noteikumiem.

 

Pat pēc visām skolām uz ceļiem darās ārprāts! Ja viņu nebūtu, būtu - piz_dec!

Tieši vecie buki pat krustojumus pagriezienā izbrauc nevis pa savu joslu, bet tikai mauc pa īsāko trajektoriju. Un ja kāds tikko piebrauc pie krustojuma, kuru pamana tik pēdējā brīdī, tad nu rausta stūri, lai neizraisītu frontālo.

 

Vismaz pēdējos pāris gadus autoskolas diezgan kārtīgi iedīda gan teoriju, gan braukšanu. Ja netici, tad aizej uz CSDD un izbrauc testa braucienu. Ir ļoti liela iespēja, ka izgāzīsies.

Link to comment
Share on other sites

Man vecajam bukam B,C kategorija, gandrīz 30 gadi kā ir tiesības un neviena soda punkta, ar ko Tu vari palielīties?

Link to comment
Share on other sites

sharklasers

Nu ok, pa retam kāds nedod ceļu, neparāda pagrizienu, apdzen, kur tas nebūtu ieteicams, vēl kāds pārsniedz atļauto ātrumu, tā ir viņu darīšana. Vēl kāds ziemā novalda auto un iebrauc grāvī. Beigu beigās tāpat visi(lasīt 99.99%) aizbrauc no punkta A un punktu B. Un tikai nevajag apgalvot, ka citās valstīs visu noteikumi tiek ievēroti visu laiku, šie ir riski ar kuriem ir jārēķinās braucot ar auto un tā ir visur pasaulē.

 

Vārdu sakot, biedrs jema kārtējo reizi spamo kautkādus populistiskus, nekorektus saukļus un pēc tam taisa ad hominem.

Troļļa birku šim un miers mājā.

 

P.S. pudele sen ir atkorķēta, tātad īstais laiks meklēt taisnību pasaulē

Labots - sharklasers
Link to comment
Share on other sites

@@jema,

Protams ne visi.
Bet esmu pietiekoši dzirdējis kā lielie šoferētāji strīdēsies un ar milzīgu pārliecību apgalvos kaut kādas pašu izgudrotas muļķības.

A man arī nav neviena soda punkta. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

 

 

A man arī nav neviena soda punkta.
Apsveicami, tā turpināt!

 

 

Vārdu sakot, biedrs jema kārtējo reizi spamo kautkādus populistiskus, nekorektus saukļus un pēc tam taisa ad hominem. Troļļa birku šim un miers mājā.   P.S. pudele sen ir atkorķēta, tātad īstais laiks meklēt taisnību pasaulē
Es vēl cerēju, ka otrais variants, bet nē pirmā doma bija pareizāka! 
Link to comment
Share on other sites

 

 

Pagriezienu nerādīšana, haotiska pārvietošanās pa joslām, riskanta apdzīšana nepārredzamās vietās un vēl daudz kas pieminams.

 

zinām mēs šitādus taisnības meklētājus .... :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

tiešām neko neesi dzirdējis par Alphabet Inc. izstrādēm un testiem šajā jomā?

 

nu jā, un tālāk par konceptiem un testiem arī nav tikuši. 

Link to comment
Share on other sites

sharklasers

Lai nebūtu pilnīgs offtopiks,

topika autoram jāiet atpakaļ uz vietējo CSDD un jāuzmet metamais uz galda, lai krievuška zina, ka lieta nopietna. 100 punkti vainu tu pilnvērtīgi neizklāstīji (a.k.a viņa nesaprata) situāciju vai arī viņa kārtīgi neizdarīja savu darbu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Man vecajam bukam B,C kategorija, gandrīz 30 gadi kā ir tiesības un neviena soda punkta, ar ko Tu vari palielīties?

 

Tu domāji soda punktus vai BM 17?

Link to comment
Share on other sites

Kāda saistība BM ar soda punktiem?

Link to comment
Share on other sites

Runājot par satiksmi man reāli besī un arī traucē tie "krutie" apdzinēji. Ntās reizes esmu bremzējis lai šumahers paspēj atgriezties savā joslā. Pāris reizes ar kaucošajiem. Vienu reizi inkstintīvi parāvu uz nomali lai izvairītos no kamikadzes, kurš iebrauca pretējā joslā lai apdzītu auto, kurš griežas pa labi kādus 20m no manis....  brr... Tur purns/purnā būtu ļoti slikti beidzies.... Bija komisks gadījums, kad no piekabes izkrita nenostiprināts vates rullis un trāpīja man pa vējstiklu, sākumā aukstas kājas, pēc tam smiekli par muļķīgo situāciju.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja nebrauc/nav auto, soda punkti nebūs, bet BM arī neuzlabosi :7
Uzkosta vajag, sākuma BM klase ir 6 !  :)  
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja nebrauc/nav auto, soda punkti nebūs, bet BM arī neuzlabosi :7

 

Lai uzlabotu BM, nekur diži nav jābrauc. Jāpērk tik OCTA polises un varbūt reizi gadā uz apskati jāaizbrauc, bet par pēdējo neesmu pārliecināts.

Link to comment
Share on other sites

sharklasers

 

Bonus-malus klase var tikt palielināta par 1 (vienu) klasi, un transportlīdzekļa īpašnieks/turētājs nokļūst nākamajā Bonus-malus klasē, ja aprēķina intervālā (12 mēnešus ilgs laika posms no 1.septembra līdz 31.augustam) vienas transportlīdzekļu kategorijas kopējais apdrošināšanas dienu skaits ir vismaz 275 dienas un iepriekšējos 11 periodos (gados) nav iestājušies apdrošināšanas gadījumi un šo 11 periodu laikā nav bijuši periodu ar mazāk kā 275 apdrošināšanas dienām

t.i. jābūt auto uz tava vārda apdrošinātam >275 dienas gadā

TA teorētiski ņipričom

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...