Jump to content

blakussēdētājs atsities pret priekšējo stiklu - vai kasko segs?


reniite
 Share

Recommended Posts

 

 

ir baigais, kaifs, vasaras dienā, iegriezt ručkā moci

vai nu nekad dzīvē neesi iegriezis ručkā kārtīgam mocim, vai esi izteikts mazohists. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Racer

    8

  • Zux

    8

  • marrtins

    9

  • alusbundza

    8

Top Posters In This Topic

nosišanās ir problēma, par kuru šajos gadījumos būtu vismazāk jāuztraucas. Beigts tas duraks un miers. Daudz lielāka problēma nodokļu maksātājiem un sabiedrībai ir tādi pusnositušies didži un citi pamuļķi. Jo pēc tam viņi vairs normālai dzīvei neder un ir jāuztur pārējai sabiedrībai. Un tādi ļoti biezi gaudo pēc tam - es invalīds, man pienākas .... Kamēr tāds atrod savu slīkstambļodu var ilgs laiks paiet.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Kad liku tiesības uz moci, tad vēl varēja braukt bez ķivere. Par velosibēdu nerunašim, tādas ķiveres neviens vispār nebija redzējis. Piekrītu alusbundza, ir baigais, kaifs, vasaras dienā, iegriezt ručkā moci un tā lai mati plīvo, nevis saģēŗbties melnās ādās un ķiverē. Kas to nav iznaudījis, tam to nesaprast. Te gan visi tādi apzinīgi salasījušies, un nevienu likumum ni un ni nepārkāpj :pioneer:

 

Te jau daudzi nesaprot vienu lietu, ka tiem kas visu mūžu dzīvojuši bez jostām un ķiverēm ir ļoti grūti paŗlauzt savu pieradumu.

Un nav jau runa par to, ka kāds nesaprastu, ka vajag vai nevajag sprādzēties.

 

Ps. Labs un piemeŗots ekipējums parasti diskomfortu nerada. Bet izjūtas ar ķiveri vai bez ir diezgan atšķirīgas.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

it.kroplis

Bilde ir kur pieeja kā tas stikls ir ieplaisājis. No tā varētu secināt, vai apdrošinātājs varēs veikt pieņēmumu ka skāde veikta no iekšas. 

Bet pat neatkarīgi no visa, domāju kasko ir jāsez. Pasaki ka redz kāda skāde. A kā notika hvz. Vienu dienu pamanīju kā tā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

vai apdrošinātājs varēs veikt pieņēmumu ka skāde veikta no iekšas. 
Kā tas maina lietas būtību no kuras puses izsists? Tas taču kasko,ne okta. Ar ceļa satiksmes negadījumu maza sakara. Viss atkarīgs no konkrēto līgumu. 
Link to comment
Share on other sites

A es kožu un braucu.

Kaut ko burti sajaucās. Pirms braucu, es kožu. Dūšai.

Beidzot daži pa tēmu arī ko raksta, citādi

Te gan visi tādi apzinīgi salasījušies, un nevienu likumum ni un ni nepārkāpj :pioneer:

Link to comment
Share on other sites

alusbundza
Daudz lielāka problēma nodokļu maksātājiem un sabiedrībai ir tādi pusnositušies didži un citi pamuļķi. Jo pēc tam viņi vairs normālai dzīvei neder un ir jāuztur pārējai sabiedrībai. Un tādi ļoti biezi gaudo pēc tam - es invalīds, man pienākas ....

tikai nevajag tik daudz bāzt batonus ausīs .........., nevajag valsts mērogā tik daudz zagt un muhļīt, tad tad sanāks visiem ....,

un tu e-d , laikam ir viens no tiem valsts ierēdņiem ....., pie tam vēl musulmaņu mīlis ...... 

Labots - alusbundza
Link to comment
Share on other sites

ieleja: auto ir lieliska iespēja paraut kādus līdzi - nu tikai aizmigšana ar cigareti uz matrača var kaut kā konkurēt.

neba nu uzpīpēja ar ātrumu 3 cigaretes minūtē un 4 līdzpīpētāji vai 1 garāmgājējs kapos..


alkohols tur tik katalizators, reizēm rokrokā ar smagām avārijām iet.

treneris reiz sēdēja stāvošā mašīnā, un virsū uzbrauca dzērusi sieviete. rezultātā viņam lauzta kāja. būtu labāk pīpējusi, nevis dzērusi un braukusi.


 

 

Tāda daļa, ka tu ieplēsīsi man purnā un nositīsies, bet man pants
 

arī tad, ja Tu pēc noteikumiem esi braucis?  :shok:


par tēmu - nu takš KASKO priekš tam ir domāts, lai skrāpētu bamperu, nolauztu spoguli, iz|sa-sistu logu pieteiktu, ne? priekš kā Tu viņu tad pirki, maksājot daudzreiz dārgāk nekā par OCTA?

Labots - usver
Link to comment
Share on other sites

 

 

cilvēki jau dara vēl visādas iracionālas lietas, kuras potenciāli var radīt slimniekus vai invalīdus

 

tāpēc visās šajās lietās parasti ir savi ierobežojumi un brīdinājumi par riskiem. Tāds pats pamatojums ir tam, kāpēc prasa sprādzēties.

Link to comment
Share on other sites

 

 

arī tad, ja Tu pēc noteikumiem esi braucis? :shok:

Nu a kā tu domāji? Nosit cilvēku un visi izklīst pa mājām? Kā minimums nāksies pierādīt, ka neesi vainīgs.


 

 

Te gan visi tādi apzinīgi salasījušies, un nevienu likumum ni un ni nepārkāpj

Nu pag, salīdzni riskus. Piemēram, likums nedrīkst dzert aliņu ejot pa ielu (es to neuzskatu par likumu). Cena (sods) ir lielāks par nepiesprādzēšanos vai ķiveres nelietošanu, bet risks un likuma neievērošanas sekas kam ir lielākas?

Link to comment
Share on other sites

 

 

es jau tikai jautāju par to kā vadītāja nepiesprādzēšanās apdraud citus?

Piem. bērniem ir tendence kopēt pieaugušos. Kā te iepriekš jau minēja, tad jo tuvāk austrumiem, jo lielāka tendence pārkāpt likumus. Tas saucās dzīvot ne vis pēc likumiem, bet pēc (latviski grūti piemetklēt precīzu tulkojumu) "жить по понятиям".

http://www.tyurem.net/books/azhippo/12.htm

Link to comment
Share on other sites

Vienam nav likuma pārkāpums nepiesprādzēties, citam aliņu dzert parkā un tukšās pudeles iemest peldvietā, vai izgāzt akritumus mežā. Katram būs savi pārkāpumi un savs mērs, cik tie lieli.  Es piemēram aliņa dzērājus, publiskā vietā, ciest nevaru, bet par jostu man dziļi pofig.

Link to comment
Share on other sites

aljnji ko jus ten muldat cik tas svarigi piespradzeties pec likumiem un CSN, man galigi neintrese vai tu spradzejies vai ne,dabiskaa atlase, bet man interese lai es esmu piespradzejies ka ari parejie masina kas man/manai gimenei var kadu skadi nodarit nebut piespradzejusies pasi.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Sīkāk kur par šo var palasīt?

Katram autiņam ir savs risinājums - Airbag/SRS blokā nonāk info no datčikiem ārpusē (sitiems-paātrinājums-palēninājums), no datčikiem iekšpusē (sēdekļa aizpildījums - pakaļas detektors, drošības jostu kontakti, isofix krēsliņa atrašanās uz krēsla vai airbaga atslēgšanas slēdža pozīcija.) un izejot no šiem datiem Airbag ECU iedarbina vai neiedarbina konkrētos airbagus un jostu piropatronas. Noteikti, ka generic literatūra par airbag systems eksistē, bet vienotu standartu nav - katrs pēc savas samaitātības pakāpes ievieš.


 

 

Principā nebraucu, ja kāds salon;a nesprādzējas.

+1 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kā minimums nāksies pierādīt, ka neesi vainīgs.

 

Tieši tā. Jebkura avārija ar bojāgājušiem ir automātiski krimināllieta. Kuras iztiesāšanas process var būt ilgs.

Link to comment
Share on other sites

 

 

katrs pēc savas samaitātības pakāpes ievieš.

Tā tas varētu būt, tāpēc prasīju - varbūt esi kaut kur konkrēti dabūjis info. Neesu pētījis, kas ir smagāk - nepiesprādzējies dabūt stūri sejā vai airbag pa vidu. Gan jau ka īpaši lielas šķirbas nav.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Gan jau ka īpaši lielas šķirbas nav.
 

Atkarīgs no srs algoritma - var pat atsist pieri stūrē un tad vēl dabūt ar balonu pa purnu un spriežot pēc bomāra palēciena slavenajos youtube video, nav nekāda vēlme norauties no airbaga.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Un, protams, šīs visas aizsardzības ierīces izdomāja tikai joka pēc... Kādam ir jābūt aunam, lai apstrīdētu pašsaprotamas lietas? Nākamais solis ir sākt apgalvot, ka braukšana dzērumā ir ok, jo tas piedien īstiem vīriem :)

Link to comment
Share on other sites

laikamTak

 

 

Kāds ir tādas testējis?
vājprāata naudu maks''a. kastad, ja es gribi braukt smigā, bet ngribu, lai man ir promiles, man ir tā sbrilles jāuzvelk. 
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

@@snukurins, esmu mēģinājis tādas brilles - pilnīgs čau. Pat kad tā pavairāk ir iedzerts, nav tādu sajūtu - pat lāga paiet nevar, kaut ko neaizķerot. Pāris reizes dzīvē ir sanācis pilņībā aizliet acis, bet pat tad sajūtas nebij tik jokainas. Tās varētu saukt par bezfilmas brillēm. :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

smagā kravaskastē bez jumta uz koka ķeblīšiem?
 

 

120 vai 140km/h pa lauku ceļiem tādi braukāja biezā plūsmā, viens otru apdzenot? vai arī drīzāk pa retam 20..40km/h? vecais stāsts "agrāk nebija problēmu, visi izdzīvoja ..". Izņemot tos, kas neizdzīvoja. Tēva māsa pirms gadiem 50 atradās auto, kas bija apturēts ceļa malā un kāds ienesās. Ogres kapos tagad..

Link to comment
Share on other sites

Par piedzērušos pie stūres, jautājumu nav, uzreiz tiesības nost. Lielākā daļa cilvēku nav spējīgi vadīt autiņu tādā stāvoklī. Lai gan ir daži, kuri paiet nevar, bet brauc labi. Piedzēries tu apdraudi pārejos satiksmes dalībniekus, bet bez jostas tikai sevi. Tas gluži nav viens un tas pats.

Es piedzīvoju tos laikus, kad uz skolu braucu smagās mašīnas kravaskastē.  Skaidrs, ka uz 90km stundā nebrauca, bet 60lmh izspiest varēja. Šoferus drāza, ja autiņa kravaskastei nebija augstie borti, bet poļicaju bija maz un braucu arī parastā kastē uz koka soliem. Vispār to mūsdienu jaunatne aptvert nevar, lecām pār bortu  un  nekas slikts nenotika. Jā sitās džeki ar Javām, bet tagad sitās tāpat , pofig par kasku un ādas jaku. Skrēja ar moskvičiem telefona stabos,  mūsdienās visi stabi novākti, bet vai mazāk sitās. Cilvēka daba jau nemainās, mainās tehnoloģijas, bet nositās ar visiem airbagiem un jostām.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Statistika gan saka, ka bojā jājušo uz 1000 šoferiem kļūst mazāk, protams, R-eiropā, kur neapspriež jostu, bērnu sēdeklīšu utt lietošanas lietderību. Bojā gājušie jau forumos neatrakstās.

Link to comment
Share on other sites

bet bez jostas tikai sev

 

 

Jā sitās džeki ar Javām,

 

Skairds @Didzi Java ir mocis kuram dot ručkā, bet par jostu uzskatu ka tev nav taisnība un 20...30 km/h ir ātrums, un vari pateikties nezin kam ...., bet saprotu ka nezini cik tas ir.

Labots - RS900
Link to comment
Share on other sites

Šodien dot ručķā nozīmē no vietas 100 metros sasniegt vismaz 200km/h+. Stipri šaubos, ka ar javu šo var :)

Lai nu kā... čomaks, kuram ir Yamaha V-Max mocīts, kurš ir vēsturisks pašlaik, tieši dēļ ķiveres un ādas apģērba palika vesels gadījumā, kad viens šim nogrieza ceļu... jā, viņš pārkāpa noteikumus, tajos 100m parsniedza ātrumu virs 200km/h, un šļūca daudz... tāpēc nevajag tā ieciklēties uz kā bija, un kas ir tagad. Tās NAV salīdzināmas lietas.

Ja kas, esmu izbaudījis, ka ādas apģērbs + normāls mūsdienu mocis ir līdzvērtīgs kā kādreiz normāla jawa un šās max ātrums.

 

Nerunāsim par to kāda Jawa bija pie normāliem ātrumiem vadāmības ziņā. Pat ķīniešu mopēdiem ir labāka vadāmība...

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

Nerunāsim par to kāda Jawa bija pie normāliem ātrumiem vadāmības ziņā. Pat ķīniešu mopēdiem ir labāka vadāmība...

tikai nevajag ....., Jawa turējās uz ceļa daudz labāk nekā daži labi mūsdienu šperiņi .... 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ar 634. jubilejnieci Javu esmu kritis slapjā laikā pie kādi 30km/h - nekas labs nebij, bet labi, ka bij dugas. Par vadāmību - HVZ, tai laikā bij tik jābrauc! :D Bet nu pie 140 jau bij jocīgas sajūtas, salīdzinot ar mūsdienu močiem...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...