Jump to content

Kad ta Atcels to Auto Gada nodevu?


kmna
 Share

Recommended Posts

Tak panesas pirms menesiem diviem atkal taa ''ideja'', savaca 20k balsis taja manabalss ,bet izskatas ka viss ir apklusis un neviens par to isti negrib runat vairs? Pasam abiem auto ir mazakais 35eur nodoklis,taka man sanaktu gan jau neizdevigak bet parsvara visiem parejiem jau gan...

Par TA iesanu reizi 2os gados gan iebilstu jo latvija tie auto ir tik sudiga stavokli ka vajag visus vinus izkratit vismaz reizi gada.

Csdd kantorim tas jau butu pamatigs sitiens,gan jau tapec ari lobe to ,bet nu butu tikai godigi ja maksa tikai cik reali izmanto to celu nevis ka lielai dalai  penzionariem jasamaksa vesela pensija par 20-30gadus vecu grabazu ar kuru aizbrauc uz bodi reizi nedela.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rubb

    7

  • marrtins

    7

  • e = d

    6

  • Valduha

    7

Top Posters In This Topic

nevertell

20 tūkstošu balsu fufelis vien ir uz vispārējās braucēju poplācijas fona.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Valduha

precīzs atcelšanas datums:nekad.

Link to comment
Share on other sites

Šīs aptaujas ir zem astes, vienīgi ja vērienīgu piketu sarīkot, bet arī tad nav teikts...

 

Bet šim pilnīgi piekrītu. Par TA, varētu vidusceļu 1x 1.5 gados. Bet nu slaucējkantoris CSDD sāks stipri raudāt, jo redz vairs nebūs tik treknas algas.

Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Tur ir ļoti spēcīgs šī privātā biznesa lobijs. Grūti būs atraut nost no siles...

Link to comment
Share on other sites

martinno

Nu, šobrīd tā situācija ir diezgan vienkārša - Tu "labprātīgi" maksā par to, ka "labprātīgi" lauz auto pa bedrēm.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

ka celjiem tiek tikai kkaada tur 5taa dalja no taa visa...

 

ceļiem, man šķiet tiek krietni vairāk. no auto ekspluatācijas nodokļa ieņēmumi bija kaut kādi 30 miljoni, ceļiem budžets ir kaut kādi 150. takā tev vispār būtu 800eur jāmaksā nevis jāraud, ka ceļiem nav naudas. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

kroop & co - vēl jau ir degvielas akcīzes nodoklis kura mērķis būtu ceļi, bet tiek novirzīts viskautkur citur.

Link to comment
Share on other sites

Verneris

Aaaa!!! Nu skaidrs! Tad es tagad priecaashos, ka man nav jaamaksaa 800 eur! Vispaar ar celjiem arii viss ir labi!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Transportlīdzekļu ekspluatācijas nodokļa ieņēmumi 2015. gadā 79,3M eur.

 

Satiksmes Ministrijas budžeta pozīcijā Valsts autoceļu fonds plānotie izdevumi 184,3M eur.

Kohēzijas (ES) finansējums dažādiem projektiem (var būt ne tikai ceļi) ~ 200M eur.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Sliktākais jau ir tas, ka ir vai nu labi ceļu segumi vai ļoti slikti. Rīga ir totāli pakaļā, pagājušajā nedēļā pa ceļam uz Tērveti likās ka auto izjuks pa vīlēm P95 un P103 neceļos.

 

Kopumā mēs esam bomži, pat jaunos ceļus būvē šaurus un līkumotus. Vot Poļi ir malači, tie būs 10 gadu laikā iedzinuši normālus bāņus. OK, maksas, tomēr braukt var.

Link to comment
Share on other sites

Mums esot maz pilsētu virs 100k, precīzāk, tikai viena, tāpēc pēc ES kautkādiem tur noteikumiem mums nepienākas ceļi ar 2 joslām katrā virzienā. Bet nu esošo ceļu kvalitāte mums pienākas gan, sevišķi ņemot vērā, ka mēs maksājam gan degvielas akcīzi, gan transporta nodokli.

Link to comment
Share on other sites

Nu es arī domāju, ka vienreiz gadā apskate ir ok un nepieciešama. 

Ar nodokli gan esmu neapmierināts ( man   202.04€ ). Ja nu mums ieviestu to, ka eksplortācijas nodoklis būtu pievienots degvielas cenai, degvielas cena gan jau būtu debesīs. Atkal visi (DUS un valdība) varēs skandēt par to ka  "mums tak zemākās cenas eiropā.. ", bet salīdzina proporcionāli ar algām... bet nu .. 

Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Es gan neesmu apmierināts ar sistēmu, ka apskates jāiet katru gadu un vēl ceļa nodoklis jāmaksā. Nesaprotu es to vergu domāšanas stilu(dabūt ar pletni pa muguru katru dienu, jeb pietiks reizi nedēļā...). Man patīk Lietuvas modelis, uz to tad arī vajadzētu tiekties. Vajadzīgas lielas pārmaiņas un gribasspēks, lai to visu sakārtotu. Bet nu cerība ir.

Link to comment
Share on other sites

 

 

degvielas cena gan jau būtu debesīs

 

Ja kaimiņiem būs būtiski lētāk, tad nesanāks gan.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

romajo

Normāli ir tad, ja autiņu aizved reizi gadā un reāli pārbauda tā stāvokli, nevis uz csdd ta pseido pārbaudi.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja kaimiņiem būs būtiski lētāk, tad nesanāks gan.

 

Biju Igaunijā, pagājušajā 4dienā. Cenas bija par 10 centiem augstākas nekā pie mums. Nu vismaz tajos DUS kurus redzējus es. Biju jau cerējis ka varēšu pieliet pilnu bāku pie brāļiem igauņiem, bet še tev.  

Link to comment
Share on other sites

Līdz 10 gadu vecumam varētu apskati reizi 2 gados. Pie nosacījuma, ka tas ir privāts auto un netiek izmantots komercdarbībai.

Pēc tam gan reizi gadā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Valduha
(labots)

kurš no Jums,cienītie,bija 1.maija demonstrācijā,ko rīkoja arodbiedrības?

Es nebiju.Tā arī ir atbilde :rus_roulette:

Labots - Valduha
Link to comment
Share on other sites

Līdz 10 gadu vecumam varētu apskati reizi 2 gados. Pie nosacījuma, ka tas ir privāts auto un netiek izmantots komercdarbībai.

 

 

Un vēl pie papildus nosacījuma, ka tas nav no šīs sērijas..peugeot_renault_citroen_20150812131908.j

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Manabalss ir arī iniciatīva, ka tehnisko skati var iziet sertificētā servisā. Tas, manuprāt, pat vairāk noderētu, nekā skate reizi 2 gados. CSDD un citas amatpersonas vairākkārt ir stāstījušas, ka auto nodeva (nevis ceļu nodoklis - tādu LV nemaksājam) iet "kopējā katlā", no kura ņem visas ministrijas. 

bet problēma kopumā ir dziļāka. Tā jau var daudz ko optimizēt - auto nodevu pie degvielas, NĪN samazināt, pensijas bez nodokļiem u.t.t. Bet tai kopējā katlā piķis visu laiku ir par īsu, un vid tik domā, kur vēl varētu kādu nodokli izdomāt. Ieredņu aparāts ir galvenā problēma - liels, smags, sarežģīts un pilns ar Misteriem Divdesmitprocenti. Samazinātu ierēdņu skaitu uz pusi, varbūt arī atrastos nauda pareizi ceļus saremontēt.  

Link to comment
Share on other sites

 

 

diez kurā vietā degvielas izmaksu pozīcijās ir kaut kādas mistiskas "Latvijas algas"?

 

doma bija par to, ka saka, ka Latvijā degvielas cenas ir vienas no zemākajām un mana piebilde vai tiek rēķināta cena proporcionāli latvijas algām (minimālā alga)..

 

 

 

Eiropas Komisijas apkopotie dati par degvielas cenām Eiropā 2015. gadā parāda, ka 2015. gadā Latvijā bija ceturtās zemākās benzīna cenas Eiropas Savienībā (ES) un otrās zemākās starp Baltijas valstīm, savukārt dīzeļdegviela Latvijā bija otra lētākā ES un lētākā starp Baltijas valstīm.

 http://financenet.tvnet.lv/zinas/599829-statoil_fuel_retail_latvia_latvija_zemakas_degvielas_cenas_baltija

Link to comment
Share on other sites

 

 

Manabalss ir arī iniciatīva, ka tehnisko skati var iziet sertificētā servisā.

 

cik servisos tu esi redzējis piekares grabināmo agregātu kā iekš TA ?

Link to comment
Share on other sites

Slaids

Un cik servisos gadīgi dod čekus? Neesam mēs vēl līdz tādam līmenim izauguši, lai servisiem uzticētu apskates.

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Android1

Manam auto nodeva ir 133 naudas. Ja reizi 5-10 gados uzblieztu normālu 4joslu ceļu, ārpus apdzīvotajām vietām, uz lielākajām Latvijas pilsētām, tad, manis pēc, nodevu varētu gan pielikt pie degvielas, gan arī atstāt esošo (protams, nodevu novirzot šiem lielajiem projektiem + daļēji ES naudas) un nemaz nebūtu žēl, jo vismaz redzētu, ka ir jēga maksāt. Gan satiksmes drošība uzlabotos, gan arī iedzīvotāju mobilitāte.

Visādi citādi, šobrīd, ar ceļu stāvokli ir pabriesmīgi. Pleskavas šoseja ir pi pī, tāpat kā posms Koknese - Jēkabpils un daudzi citi... Šauri, izdauzīti un līkumaini ceļi. Nemaz nerunājot par pašu Rīgu.

Link to comment
Share on other sites

Pirkss

Ne jau tikai pliks ceļu stāvoklis visu nosaka. Arī tas, kur un kā tie ceļi iet. Cik kilometrus pa Pleskavas šoseju var nobraukt ar 90, bez luksoforiem un apdzīvotām vietām?

 

Līdzīgi pa citām šosejām.

Link to comment
Share on other sites

 

 

vēl jau ir degvielas akcīzes nodoklis kura mērķis būtu ceļi,

akcīzei nekad nav bijis mērķis ceļi, bet gan budžeta pildīšana

akcīzi piemēro populārām precēm, no kurām grūti atteikties. Reizēm piemin mērķi samazināt šo preču patēriņu.

Link to comment
Share on other sites

Jurkins

Skaidra nauda pamazām izzudīs. Visi priekšnoteikumi jau ir. Tad nebūs problēmas ieviest da jebkādu nodokli. Un vēl speciālu nelojalitātes nodevu tiem 20K, kas raksta visādas petīcijas :D.

Atcerieties! Lētāka dzīve nepaliks nekad. Ja atcels vai samazinās kādu nodevu/nodokli, tad (savienotie trauki :)) kaut kur kaut kas tiks celts, pie tam tā, ka kopējais nodokļu slogs palielināsies. Un ne jau tikai pie mums, bet visā pasaulē.

Link to comment
Share on other sites

Valduha
(labots)
cik servisos tu esi redzējis piekares grabināmo agregātu kā iekš TA ?

kā domā,kas ir kvalitatīvāk,tupa izkratīt vai ar montāžas lāpstiņu to pirkstiņu no visām pusēm apčubināt? 

 

 

Pēdējais laiks aplikt ar akcīzi ūdeni un gaisu

arī cilvēka vēdera gāzes aplikt. 

 

 

Skaidra nauda pamazām izzudīs.

tad es būtu bagāts,jo man nav :)  

Labots - Valduha
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs
(labots)
Un vēl pie papildus nosacījuma, ka tas nav no šīs sērijas..

Pat šo tēmu sasodītie brendu cienītāji/nīdēji pamanās safakot.

Apskaties auto ar numuru JD8115 apskates protokolu. Autiņam 15 gadi un vienalga. Galvenais ir kam tas autiņš pieder.

Labots - Bruketajs
Link to comment
Share on other sites

Valduha
(labots)

taķš uzdod tādus jautājumus un virpina tādas domas.

Kā lai neatbild? :)

Labots - Valduha
Link to comment
Share on other sites

 

 

cik servisos tu esi redzējis piekares grabināmo agregātu kā iekš TA ?

 

 

Un cik servisos gadīgi dod čekus?

 

 

Šajā gadījumā atslēgas vārds ir "sertificēts" ar visām no tā izrietošajām sekām - dārgāks, jo ir grabināmais agregāts (pieļauju, ka tos iespējams saražot pēc nepieciešamības), un dod čeku. Neviens jau nesaka, ka nedrīkstētu auto pirms skates vest uz super lēto servisu, vienkārši atkristu situācijas, kad salīdzinoši vienkārši novēršama defekta dēļ uz TA jādodas otro reizi.

Link to comment
Share on other sites

Valduha
(labots)
Neviens jau nesaka, ka nedrīkstētu auto pirms skates vest uz super lēto servisu, vienkārši atkristu situācijas, kad salīdzinoši vienkārši novēršama defekta dēļ uz TA jādodas otro reizi.

to var labot.Atklājot defektu CSDD,auto piespiedu brīvprātīgā kārtā tiek nogādāts servisā,kas pieder CSDD priekšnieka znotam un brālēnam.

Nu protams ar attiecīgiem izcenojumiem. 

Labots - Valduha
Link to comment
Share on other sites

(labots)
Pat šo tēmu sasodītie brendu cienītāji/nīdēji pamanās safakot. Apskaties auto ar numuru JD8115 apskates protokolu. Autiņam 15 gadi un vienalga. Galvenais ir kam tas autiņš pieder.

kas tur bija jaredz? auto ar kuru tiek nobraukti 2-3k kilometri gada un kursh izgajis pedejos 2us gadus apskati ar pirmo reizi? :D

pamegini ar to  special sport edishan  nobraukt standarta  15-20k gada un tad raksti...

Labots - kmna
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

cik servisos tu esi redzējis piekares grabināmo agregātu kā iekš TA ?

 

A jēga no grabināšanas? Pāris reizes ir sanācis, ka jamie neredz grabošu atbalsta šarnīru, vai bukses, kuras jau krīt ārā. Iespējams, ka ir kā variants diagnostikai, bet es labāk savam meistaram uzticos, kurš ar vienkāršākiem paņēmieniem, bet nosaka vainu, ja vajag... 

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...